dimkeras έγραψε: |
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?p=453752#453752
Από το παλιό μου μοτέρ, μετά από 140.000km |
SAKIS-LEMANS έγραψε: | ||
εκτός απο μούργα στους αυλούς το μοτέρ σου έχει μέσα αετούς δελφίνια κ τα σχετικά? |
DENMARK έγραψε: |
Μάκη, βοήθα λίγο παραπάνω αν θες...
που αναλύθηκε ρε συ....??? αυτό με το να αφαιρεθούν οι αναθυμιάσεις πάνω από την πολλαπλή εισαγωγής δεν μ' έχει πείσει ακόμα ότι είναι σωστή κίνηση...... anyway.. σ' ευχαριστώ εκ των προτέρων... |
mechanic έγραψε: |
Παιδες μην τρελενεστε δεν ειναι ολα ετσι...
αυτες οι φωτος που βλεπετε εχουν διαφορους "συνδιαστικους" παραγοντες που τα προκαλουνε. Και συγκεκριμενα και τις αναθυμιασεις εξω να ειχανε παλι προβλημα θα αποκτουσανε γιατι πολυ απλα δεν φταινε μονο οι αναθυμιασεις για αυτο που βλεπετε... |
salex έγραψε: |
Δείτε και κλάψτε!
http://www.etuners.gr/index.php?s=12&t=357 |
salex έγραψε: |
Αληθώς η πιπεριά μαμήθηκε.
Οι βαλβίδες τώρα λαμπυρίζουν και είναι πεντακάθαρες (αφού περάσαμε λίγο ποιοτικό χρόνο μαζί με τον τροχό μου και μια συρματόβουρτσα). Το μόνο που με ανησυχεί είναι ότι χρειάζονται ξανά κατεργασία οι βαλβίδες εξαγωγής γιατί οι έδρες τους δεν πατάνε καλά (ακόμα). Τα γνωστά δηλαδή... Όλα τα υπόλοιπα θα ανανεωθούν. (να στο στείλω ξανά πίσω στο τέλος να το στρώσεις εκεί στον καθαρό αέρα;) |
makis106 έγραψε: |
Μιας και μέχρι στιγμής δεν έχω βρει αξιόπιστο συνεργείο που να αναλαμβάνει τον καθαρισμό εισαγωγής/βαλβίδων, λέω να ξεκινήσω άλλη μια επιχείρηση μόνος μου, για να καθαρίσω ότι κάπνα είχε προλάβει να δημιουργηθεί μεχρι τα 45000χμ που έβαλα το δοχείο.
Και με απασχολούν τα εξής. Βγαίνει η πολλαπλή απο πάνω αφαιρώντας μόνο το ψευτοκάπακο ή πρέπει να βγει και κεφαλή Επίσης αν δεν υπάρχει ο απαιτούμενος χώρος για να βγει εντελώς η πολλαπλή από πάνω, άλλα τραβιέται μόνο λίγο πίσω, επαρκεί ο χώρος αυτός για να μπουν εργαλεία κλπ μέσα ώστε να καθαριστεί |
saikoe_39 έγραψε: |
Αν θες να κανεις σωστη δουλεια...πρεπει να την βγαλεις..!!!
Διαφορετικα ουτε να δεις μπορεις...ουτε να δουλεψεις..!!!! |
saikoe_39 έγραψε: |
Kαι αυτο που ειχες βάλει..μια χαρα είναι..! |
SαλιγκαρAKIS έγραψε: |
Η πολλαπλή πέφτει πίσω και γίνεται με λίγο κόπο καθάρισμα στους αυλούς.
Αν δεν απατώμαι και τα συνεργεία που κάνουν καθαρισμούς έτσι το κάνουν, χωρίς να βγεί εντελώς από το αμάξι η πολλαπλή(μιλάμε για thp εννοείται). Προτεινόμενα καθαριστικά τα γνήσια της peugeot, απλώς είναι λίγο τσουχτερά στην τιμή αγοράς τους. Φυσικά μετά απαιτείται αλλαγή λαδιών. |
saikoe_39 έγραψε: |
Αν θες να κανεις σωστη δουλεια...πρεπει να την βγαλεις..!!!
Διαφορετικα ουτε να δεις μπορεις...ουτε να δουλεψεις..!!!! |
SαλιγκαρAKIS έγραψε: |
Αν έχει το χρόνο και την υπομονή ο Μάκης τότε θα ήταν πιο σωστό να βγεί και η πολλαπλή. Απλώς θα του φάει λίγο την πίστη. |
saikoe_39 έγραψε: |
Μακη στο δικο μου αυτο το καθαριστικό βάλαμε..!!
το αφήσαμε έδρασε ενα απλο καθαρισμα...και πενα...!!! Οταν τελειώσεις βγάζεις τα μπουζι(πριν το καθάρισμα βγαλτα)...και γυρνάς το μοτέρ για καλό και για κακο με το χερι....!!! |
DENMARK έγραψε: |
BEAUTIFUL.. τωρα περιμενουμε το DIY με φωτο |
tolisgt έγραψε: |
φιλε σχετικα με το καθαρισμα πεταλουδας που με ενδιαφερει μπορεις να δωσεις τα φωτα σου?? πως γινεται ? θα κανει δουλεια το καθαρισμα? εχω κατι ψιλοκομπιασματα -ανεπαισθητα αλλα υπαρχουν- και μου φαινεται οτι ειναι απο την πεταλουδα.. εχω κανει χρονισμα, και δεν εχει βγαλει ποτε βλαβη, το κανει απο χαμηλα 1.500rpm εως τις 2.800rpm. που και που νιωθω κομπιασματα στο μισο γκαζι , εαν πατησω τερμα γκαζι δεν κανει ποτε τιποτα..... |
tolisgt έγραψε: |
φιλε σχετικα με το καθαρισμα πεταλουδας που με ενδιαφερει μπορεις να δωσεις τα φωτα σου?? πως γινεται ? θα κανει δουλεια το καθαρισμα? εχω κατι ψιλοκομπιασματα -ανεπαισθητα αλλα υπαρχουν- και μου φαινεται οτι ειναι απο την πεταλουδα.. εχω κανει χρονισμα, και δεν εχει βγαλει ποτε βλαβη, το κανει απο χαμηλα 1.500rpm εως τις 2.800rpm. που και που νιωθω κομπιασματα στο μισο γκαζι , εαν πατησω τερμα γκαζι δεν κανει ποτε τιποτα..... |
saikoe_39 έγραψε: |
Oχι,πιεση θα εχεις νορμαλ..>!!!! |
dimkeras έγραψε: | ||
Μήπως είναι το κόμπιασμα που νιώθεις κατά την αλλαγή από την ατμοσφαιρική λειτουργία στην υπερτροφοδοτούμενη; |
tolisgt έγραψε: | ||||
τι εννοεις το κανουν ολα?? |
nOkpos έγραψε: |
αυτο που λεει το κανει και εμενα και το κανει μονο αν πατας λιγο γκαζι η οταν εχεις χαμηλες στροφες οταν ειναι πανω απο 2.500-3000 δεν το κανει.. ειναι οπως οταν κολαει το pc .. λες και εχει lag .. αλλα απο την αλλη αν ηταν κατι δεν θα το εκανε παντα ? |
tolisgt έγραψε: |
τελικα παιδια καθαρισα ολες τις πλαστικες σωληνωσεις μαζι με τους σενσορες που εχουν πανω και δεν το νιωθω το κομπιασμα πλεον , π.χ στον αισθητηρα αερα πριν την πεταλουδα (μαφ λεγετε εαν δεν κανω λαθος) εβγαλα τρελο λαδι απο πανω του.... Gotcha καλα το περιεγραψες για πες.....
υγ φοραω Overload stg1 |
tolisgt έγραψε: |
τελικα παιδια καθαρισα ολες τις πλαστικες σωληνωσεις μαζι με τους σενσορες που εχουν πανω και δεν το νιωθω το κομπιασμα πλεον , π.χ στον αισθητηρα αερα πριν την πεταλουδα (μαφ λεγετε εαν δεν κανω λαθος) εβγαλα τρελο λαδι απο πανω του.... Gotcha καλα το περιεγραψες για πες.....
υγ φοραω Overload stg1 |
COOL ALEXIS έγραψε: |
Στις 305 χιλιάδες χιλιόμετρα εγώ πάντως δεν έχω τέτοιο θέμα |
AlienHack έγραψε: | ||
se 305.000 xlm και οι βαλβιδες εισαγωγης ηταν σχετικά καθαρες?? |
Gotcha έγραψε: |
Εβγαλε εισαγωγη, ενω ηταν ζεστο το αμαξι, και στις κλειστες βαλβιδες εριχνε κατι μεσα και μετα βουρτσα. Δεν ξερω λεπτομεριες εξτρα μιας και δεν ειμουν μπροστα. Τωρα για τα λεφτα, επειδη εκανα και διαφορα αλλα μαζι (λαδια, φιλτρα, μπουζι, τακακια, σκαστρα, παραφλου κλπ) την τιμη για τον καθαρισμο δεν την ξερω αλλα παντα σε λογικα πλαισια κυμαινεται. Στον Βαγγελη πηγα, παρτε τον τηλεφωνο |
Gotcha έγραψε: |
Αθηνα φιλε μου. Στον Καντερε πηγα |
Jim_207GT έγραψε: |
Παιδες τα πραγματα δεν ειναι τοσο απλα εν τελει! Εγω εχω διανυσει 93000 κμ μεχρι σημερα και αποφασισα να λυσω καπακι αφου ειχα παρατηρησει μειωμενη αποδοση και υψηλοτερη καταναλωση αυτα που αντικρισα μετα το λυσιμο ηταν να τραβας τα μαλλια σου η βαλβιδες και το καπακι σε μαυρα χαλια φανταστειτε με το κατσαβιδι που το εξυσα επιφανειακα για να δω το μεγεθος της καρβουνιλας εβγαζες ολοκληρα κοματια !!!
Και ολα αυτα με σχολαστικη συντηρηση αλλαγη λαδιων ανα 4000κμ φανταστειτε απο της πολλες αλλαγες λαδιων μου ειχε ψιλοχαλασει η ταπα στο καρτερ και την αλλαξα προληπτικα μπουζι ανα 10000 κμ τα τελευταια 40000 κμ με λαδι Total 0/30 ταπες κλειστες και δυο μπουκαλια σπρει καθαρισμου αμμεσου ψεκασμου αυτο που δινει η Peugeot!Τη να λεμε τωρα? |
Jim_207GT έγραψε: |
Ακομη δεν το εχω δεσει μεσα στη εβδομαδα που θα το εχω ετοιμο θα σου πω εντυπωσεις! |
rallaki-1 έγραψε: |
Εγώ έκανα καθαρισμό στα 40.000κμ και είδα τρελή διαφορά μου ανέβαζε και τρελή θερμοκρασία εισαγωγής λόγω του προβλήματος. |
N207r έγραψε: |
Τελικά όλα καλά από τις 11 το πρωί τελειώσαμε κατά τις 8.. αφού τα δεσαμε όλα σωστά αλλάξαμε κ λαδακια κ μετά από καλό ζέσταμα το αποτέλεσμα ειναι να δουλεύει το μοτερ πιο ήρεμα ρελαντί κ μετά.. το αποτέλεσμα άξιζε τον κόπο το αμάξι άλλαξε ριζικά κάνει πολύ όμορφο φούσκωμα κ ψηλά λυσσαει... Τώρα ειναι έτοιμο για πρόγραμμα....
Ευχαριστώ τον Μάκη για τις πολύτιμες συμβουλές δια τηλεφώνου.... |
cztred έγραψε: |
Παιδια αναλαμβανει να κανει τετοου ειδους καθαρισμο καποιο συνεργειο στην Αθηνα? |
recife_rallye έγραψε: |
Ποσο το μαλι δεν μας ειπες...αν φυσικα θελεις να μας πεις
Καλοταξιδο! |
psilos133 έγραψε: | ||
ευχαριστώ..α δεν εχω πρόβλημα..215 έδωσα αλλά μαζί με έλεγχο χρονισμου κ φλαντζα βαλβίδων ..αρκετά αλλά χαλάλι .. |
psilos133 έγραψε: | ||
ευχαριστώ..α δεν εχω πρόβλημα..215 έδωσα αλλά μαζί με έλεγχο χρονισμου κ φλαντζα βαλβίδων ..αρκετά αλλά χαλάλι .. |
recife_rallye έγραψε: | ||||
Flaτζα βαλβιδων 15ε αν θυμαμαι καλα,φλατζα κεφαλης 40ε,βιδες κεφαλης 70ε,ρεκτιφιε...? Το αμαξι ξαναχρονιζεται ουτως η αλλως. Η τιμη ειναι υπερβολικα χαμηλη για αυτη την εργασια ΑΝ γινει σωστα. Συγνωμη ψηλε αλλα κατι δε μ αρεσει.Μαλλον μονο τις βαλβιδες θα ετριψε.. Δεν πειραζει,εσυ να σαι καλα |
psilos133 έγραψε: | ||||||
όχι παιδιά δεν ανοίχτηκε κεφαλή καθαρισμός από έξω έγινε..απλά του είπα να τσεκαρει κ το χρονισμο..το πλαστικό το καπάκι άνοιξε μόνο..κ άλλαξε φλαντζα βαλβίδων..ξέρω ότι σωστη δουλειά θα γίνει μόνο με ρεκτιφιε αλλά κοστίζει.. |
recife_rallye έγραψε: | ||||||||
A οκ παρερμηνευσα |
android έγραψε: |
Ποιος τρελος θα κανει ρεκτιφιε μονο κ μονο για να καθαρισει βαλβιδες? |
recife_rallye έγραψε: |
Na σας θυμησω παιδια οτι carbon deposits δεν εχουμε μονο στις βαλβιδες και τους αυλους αλλα και στα πιστονια και τους χωρους καυσης
Οσοι ανοιξαν καπακι καταλαβαινουν τι λεω.Στη δικη μου περιπτωση το 4ο ειχε μια στρωση σα ''σφουγγαρι'' πανω του |
makis106 έγραψε: | ||
ολα εχουν Λεφο, αλλα λιγοτερο αλλα περισσοτερο, εξαρταται και απο μιγματα, λαδια που καιει κλπ. παντως η καλυτερη θεραπεια ειναι το σκισιμο! |
ParisMcridis έγραψε: |
τωρα ξερεις που πηγε αυτο το σπρει με ανοιχτες βαλβιδες ολο το βραδυ. |
mathanas έγραψε: |
Κοκκινοπουλος..... στο δικο μου εβγαλε εισαγωγη , 1 spray peugeot που τ αφησαμε μεσα ενα βραδυ, 2-3 spray καρμπυρατερ , τριψημο και ολα ok (για καμια 20.000km φανταζομαι) |
mathanas έγραψε: |
Μπορεις να λυνεις το μοτερ καθε 20-30000 km ?
ουτε αγωνιστικο να ηταν τ αμαξι... Δεν ειναι εφικτες λυσεις αυτες Η απαντηση ειναι ΜΙΑ , οχι ξανα αμεσου ψεκασμου (βλεπε twinair που δε καιει και σταγονα λαδι) ή σωστες λυσεις αμεσου (βλεπε toyota μαζι με μπεκ εμμεσου...) |
SAKIS-LEMANS έγραψε: | ||
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=26518&highlight= |
saikoe_39 έγραψε: |
Στο δικο μου εχω διακοπτη που τα ενεργοποιώ οταν πρεπει....+ του οτι στο παρελθον μου ειχε χαλασει το κοντρολερ...και ψεκαζε συνεχεια... |
saikoe_39 έγραψε: |
Ναι αλλα αν εισαι ταριφας...ουτε 0.5 δεν φτανεις...
Και εκτος αυτου....τα απανωτα χαζο ψεκασματα...δεν ειναι οτι καλυτερο...γιατι θα σου μαζεψει σε καμια κουρμπα τπτ σταγνονες μεγαλες...και σε κανα δυνατο τουρμπισμα παιζει να παρεις τπτ στο χερι... Στο δικο μου εχω διακοπτη που τα ενεργοποιώ οταν πρεπει....+ του οτι στο παρελθον μου ειχε χαλασει το κοντρολερ...και ψεκαζε συνεχεια... |
recife_rallye έγραψε: | ||
Εξαρταται που εχεις βαλει το μπεκ..αλλα και παλι δυσκολα να γινει κατι τετοιο. Το νερο βγαινει σε μορφη νεφους και τα σωματιδια ειναι τοσο μικρα που παρασυρονται για πλακα απο την μεγαλη αντλια που λεγεται μοτερ ειτε βρισκεται σε φαση υποπιεσης ειτε πιεσης |
SAKIS-LEMANS έγραψε: |
Εαν στο κιτακι σου εχεις μια βαλβιδα η οποια π.χ δεν επιτρεπει κατω απο 16psi (οπως ειναι η δικια μου) νερο να περναει δεν εχεις θεματα με σταγονες που θα παιρνουσαν αλλιως οταν δεν δουλευει η αντλια στο αφημα του γκαζιου. |
saikoe_39 έγραψε: |
Παρη μιλαω για νερο....στο δικο μου υπάρχει σημειο στην γωνια της σωληνας του κουλερ..που εκει στραγκιζει ολη η υγρασια της σωληνας.. και μαζευει ποσοτητα...οχι σταγονες....
το ιδιο μπροει να κανει και μπροστα προς την πεταλουδα... Εγω φοβάμαι το συνεχές χαζο ψεκασμα... γεμιζει με υγρασια την σωληνα..+ το σκατο κατουρημα που κανει το μπεκ στο τελειωμα.....εσυ σβηνεις το μοτερ..παγωνει το ολο πραμα.......η υγρασια αυτη οπως ειναι λογικο θα μαζευτει καπου...και εκει ειναι που μπρορει να παθεις την ζημεια..!! Με την ιδιο τροπο εχουν βαρεσει υδραυλικη πολλα tsi...αλλα με λαδι απο τον σωληνα της Pcv... Τεσπα οταν σου στακαρει το κοντρολερ και ακουσεις το μοτερ να χτυπαει..τοτε μην με παρεις χεσμενος τηλεφωνο χαχαχαχαχα |
saikoe_39 έγραψε: |
Αν εχεις εξω αναθυμιάσεις...και βαρύ ποδι δεν θα λερωσει ευκολα...
|
marios_207_GT έγραψε: |
Οπως ειπατε και παραπανω εγω ειδα τοσο μεγαλη διαφορα που καθε 35-40000km θα το κανω, 100 ευρω ειναι και οδηγαω αλλο αμαξι πραγματικα. Ας το δουμε σαν "παγιο" κοστος, εδω εχουμε χαρατσια τελη κλπ κλπ ενα 100ρικο για μενα που κανω 8000km το χρονο στην 5ετια δεν ειναι θεμα. |
N207r έγραψε: |
Το λάδι που καίει απο τα ελατήρια λερώνει τον θάλαμο καύσης κ τα έμβολα οι βαλβίδες λερωνουν απο το λάδι που περνάει απο τουρμπίνα/ τσιμουχακια/οδηγούς βαλβίδων...
Κ για να κάνουμε Κάλο καθαρισμό θέλει λύσιμο όλο το καπάκι. |
SAKIS-LEMANS έγραψε: |
Αναρωτιεμαι τι κοστιζει περισσότερο. .. να εχεις βαρυ ποδι ή να καθαριζεις βαλβιδες... |
Gotcha έγραψε: |
Μα απο την στιγμη που ολα τα 207 καινε λαδι (αλλα λιγοτερο, αλλα περισοτερο)(και σχετιζεται η καρβουνιλα οπως λες με το καμενο λαδι) πως θα προσδιορισεις κατι απο αυτο? |
recife_rallye έγραψε: | ||
Αμ δε που καινε ολα Νταξ μιλαμε για ποσοτητες της ταξης του λιτρου ανα 5000χλμ.Δεν θεωρειται καψιμο τα 500ml στις 10000χλμ. Δημοσθενη και γω πιστευα οτι ευθυνεται ΚΑΙ το αβανς,αλλα ρε συ αυτο το προβλημα το εχουν και τα μαμα και εκει σιγουρα δεν ευθυνεται το αβανς |
kos_argyris έγραψε: |
Τι σχέση έχει ρε παιδιά το αβανς με τη λαδίλα? Μήπως το μπερδεύετε με τίποτα άλλο? |
sotiris207rallye έγραψε: |
Καλησπέρα παιδιά,να ρωτήσω κατι? Σήμερα πήγα σε εναν μηχανικό για να ρωτήσω αν μπορούμε να κάνουμε καθαρισμό βαλβίδων,κ μου είπε το εξής,οτι ολο αυτο σίγουρα προήλθε απο τις αναθυμιάσεις αλλα κ απο την βαλβίδα EGR.... Βέβαια έψαξε ολο το μοτέρ κ δεν βρήκε πουθενα τέτοια βαλβίδα.Ξέρει κανένας αν έχει τέτοια βαλβίδα το μοτέρ μας,κ αν ναι,τότε που περίπου ειναι? |
dimkeras έγραψε: | ||
Φίλε Σωτήρη η βαλβίδα EGR είναι η βαλβίδα ανακυκλοφορίας καυσαερίων. Υπό ορισμένες συνθήκες ανοίγει και επιτρέπει σε μια μικρή ποσότητα καυσαερίων να περάσει από την πολλαπλή εξαγωγής προς την πολλαπλή εισαγωγής του κινητήρα. Νομίζω ότι εμείς δεν έχουμε τέτοιο πράγμα. Τουλάχιστον όχι στους ΤΗΡ. Τουλάχιστον εγώ δεν έχω βρει κάτι τέτοιο πάνω στο μοτέρ. |
manjokos έγραψε: |
εγω παιδες εχω 54000 . εκλεισα τις πισω στα 48000 και εκει που δεν εκαιγε σταλα το αμαξι εφθασα σε σημειο να καιω 1 λιτρο στα 1000 κμ..πολυ απλα τις ξανα εβαλα οπως ηταν απλα εχω στο μυαλο μ οτι ανα 40-50000 θα δινω 100 ευρω για καθαρισμα |
makis106 έγραψε: |
Το ταπωμα των πισω αναθυμιάσεων ευνοει την απωλεια λαδιου απο συμπιεστη τουρμπίνας και οδηγους βαλβίδων. Αν υποφερεις σε κατι απο τα 2, με το ταπωμα θα φανει. |
vagelis207 έγραψε: |
Παιδια εχετε δικιο,η καταναλωση λαδιου αυξηθηκε λιγο.Στα 1000χλμ εβαλα κατι παραπανω απο 250ml,ενω πρωτα εβαζα λιγοτερο απο 200ml.
Παντως με τη λαδιλα που ειδα στο σωληνα των πισω αναθυμιασεων θα σκεφτω πολυ να την ξαναβαλω και ας εχει επιβαρυνθει η καταναλωση. Αν ξεταπωσω στο καπακι και βαλω φιλτρακι αναθυμιασεων λετε να βελτιωθει η κατασταση η θα γινει χειροτερα?? |
salex έγραψε: |
Δημοσθένηηηηη δεν έχουν καμια σχέση ατμοσφαιρικά μοτερ ή όχι, όλα τα μοτερ άμεσου ψεκασμού καίνε περισσότερο λάδι από ό,τι τα έμμεσου γιατί οι βαλβίδες εισαγωγής δεν ψεκάζονται από βενζίνη για να καθαρίζουν. |
dimkeras έγραψε: |
Πάντως το δικό μου ΦΤΟΥ ΣΚΟΡΔΑ να μην το ματιάσω, μετά από ~65.000km καταναλώνει περί τα 200-300ml ανά 8.000km που κάνω αλλαγές. Με τις πίσω αναθυμιάσεις στην εισαγωγή και τις εμπρός έξω. |
vagelis207 έγραψε: |
Δημοσθενη πισω εχεις δοχειο η απλα τις εχεις στην εισαγωγη? |
makis106 έγραψε: |
Δημοσθένη οταν λεω φουσκώνει, εννοω ότι οταν τουρμπιζεις, αναπτυσεται μεσα πίεση, οποτε υπαρχει μεγαλυτερη πιθανοτητα για διαρροες σε δοχειο και σωληνωσεις. Ενω αν βαλεις μια αντεπιστροφη επανω στην πολλαπλη εχεις μια εξτρα δικλειδα ασφαλειας.
Παντως το οτι το χωρεσες ειναι σημαντικο, και ισως το δοκιμασω κ εγω! |
marios_207_GT έγραψε: |
Εμενα Μακη τότε μου το ειχε κάνει μηχανικός. Πιστευω πως δεν ειχε και τοσο ορεξη μάλλον. Ειναι πολλές οι επικαθισεις για τοσα χιλιόμετρα. Εσυ με δοχειο εστω και για τις μπροστά και παλι βουλωνει τοσο γρήγορα? |
marios_207_GT έγραψε: |
Εμενα Μακη τότε μου το ειχε κάνει μηχανικός. Πιστευω πως δεν ειχε και τοσο ορεξη μάλλον. Ειναι πολλές οι επικαθισεις για τοσα χιλιόμετρα. Εσυ με δοχειο εστω και για τις μπροστά και παλι βουλωνει τοσο γρήγορα? |
bagos έγραψε: |
Υποψην οτι με το σπρευ,μερος του τμηματος που καθαριζεται,πεφτει στους θαλαμους καυσης.κ το σπρευ,οσο ναναι,επηρεαζει αρνητικα τα ελατηρια πιστονιων |
bagos έγραψε: |
Υποψην οτι με το σπρευ,μερος του τμηματος που καθαριζεται,πεφτει στους θαλαμους καυσης.κ το σπρευ,οσο ναναι,επηρεαζει αρνητικα τα ελατηρια πιστονιων |
ParisMcridis έγραψε: |
+1000 γι αυτό κλείσιμο ένας ένας κύλινδρος καθάρισμα καλό και μετα με αέρα φύσημα να φύγουν όλα. |
bagos έγραψε: |
Να ενημερωσω κ τοχω ξαναπει( κ ας ρωτησει ο καθενας τον μηχανικο του),τα σφυρηλατα ειναι μεταλλα επιδοσεων κ οχι μακροζωιας οπως τα γνησια...ςν καποιος θελει να βγαλει κμ μετα την επισκευη βαζει γνησια παλι κ οχι σφυρηλατα.... |
marios_207_GT έγραψε: | ||
Το χεις ξανα πει Βαγγελη και καλα κανεις, απλα επειδη καποιοι τραβαμε τα μαλλια μας (για να μην το πω διαφορετικα), καλο ειναι το παλικαρι να μαθει απο το μηχανικο του ποσα γιουρο παραπανω θελει για σφυρια γιατι αργα ή γρηγορα θα τα θελει για επιδοσεις Υ.Γ Κι εμενα ο Ρεσελιε μου τα λεγε αλλα δεν τον ακουγα, μετα απο μια βολτα με το χρεπι του ενιωσα 100% οτι εκανα μεγαλη μαλ***α που εστω δεν ρωτησα ποσο πανε τα σφυρια. |
bagos έγραψε: |
Να ενημερωσω κ τοχω ξαναπει( κ ας ρωτησει ο καθενας τον μηχανικο του),τα σφυρηλατα ειναι μεταλλα επιδοσεων κ οχι μακροζωιας οπως τα γνησια...ςν καποιος θελει να βγαλει κμ μετα την επισκευη βαζει γνησια παλι κ οχι σφυρηλατα.... |
Tzive έγραψε: |
έκαιγε όσο έκαιγε απο την αρχή λόγω ανοχών. περίπου 500ml τα 900-1000km |
JDROGAS έγραψε: |
Στις αναθυμιασεις το 1/3 και στα λαδια το αλλο 1/3 και στο ρεζερβουαρ το αλλο. |
alexandros 207 Rallye έγραψε: | ||
στα λαδια? |
alexandros 207 Rallye έγραψε: |
καλη φαση για να μαμησεις το μοτερ σου |
alexandros 207 Rallye έγραψε: |
καλη φαση για να μαμησεις το μοτερ σου |
alexandros 207 Rallye έγραψε: |
τα 40χλμ ειναι λιγο δλδ?
ασε που αυτο το πραμα, δεν παρεχει λιπανση στο μοτερ για να το βαλεις μεσα στο λαδι οποιος θελει να κανει καθαρισμο στο εσωτερικο χρησιμοποιει καλο λαδι και το αλλαζει συχνα αυτα τα καθαριστικα ειναι δραστικα, αλλά προκαλουν φθορες (οταν χρησιμοποιουνται μεσα στο λαδι) |
mathanas έγραψε: |
Δε παθαινει τιποτα το μοτερ , να κανει μια βολτα |
mathanas έγραψε: |
εξαλλου τα καλα καθαριστικα εχουν παραγοντες λιπανσης μεσα για να το προστατεψουν. |
recife_rallye έγραψε: |
Σάκη λυπάμαι που ήμουν αυτός που σου έδωσε την πρώτη μαχαιριά, αλλά το μοτέρ είχε τέτοιο θέμα που έπρεπε να στο πω, ειδαλως θα σου ερχόταν πολύ μεγαλύτερο κοστούμι από αυτό που ενδεχομένως θα χρειαστεί αυτή τη στιγμή.
Όσο για τον τρόπο που θα γίνει εκεί θα είμαι κατηγορηματικός και απόλυτος. Το μοτέρ πρέπει να ανοιχτεί και να γίνει καθαρισμός κεφαλής, με αλλαγή τσιμουχακια βαλβιδων και οδηγούς όπως και αλλαγή ελατηρίων εμβολων για να απαλλαγείς και από το κάψιμο λαδιού. Οτιδήποτε άλλο θα είναι μισές δουλειές. Ελπίζω να σε βοήθησα.. |
sasasj έγραψε: |
Πού ξέρεις; Μετά ίσως μου αρέσει και να μην θελω να το πουλήσω... (άτιμο ASX...) |
ironman02 έγραψε: |
Ρε παιδιά εγώ έχω σχεδόν 50000 χλμ και δεν έχω ασχοληθεί ποτέ με βαλβίδες κτλ. Να τονίσω οτι είμαι γενικά άσχετος με τα μηχανολογικά, μόνο έχω πάρει μια ιδέα διαβάζοντας το φόρουμ, αλλά και πάλι άσχετος είμαι .
Αυτό που ήθελα να ρωτήσω είναι ότι στη πεζω δε μου έχουν πει ποτέ σε κανένα σερβις οτι θα έπρεπε να καθαριστούν οι βαλβίδες και ούτε εγώ είχα πει ποτέ κάτι γιατι δεν είχα ιδέα ότι γίνονται αυτό το χάλι (μου ξέφυγε μάλλον). Νομίζετε πρέπει να το παώ κάπου να το δούν αρχικά σε τι κατάσταση είναι οι βαλβίδες και μετά αν χρειάζεται να κάνω καθαρισμό; Γιατί απ'ότι έχω καταλάβει πέφτει τόσο σταδιακά η απόδοση που λογικά δε θα το καταλαβαίνω ιδιαίτερα στο δρόμο. Θα μου φαίνεται νορμαλ.. Δε μου είπαν και ποτέ τίποτα για υγρά ή σπρέυ οπότε δεν έχω κάνει κάτι τέτοιο. Και δε νομίζω να έχουν κάνει και εκείνοι. Ούτε Ελλάδα, Ούτε Kύπρο που έκανα τα τελευταία 2-3 service.. edit: Επειδή διάβασα σε κάποιο ποστ οτι είναι μια συντήρηση που πρέπει να γίνεται σε όλα τα άμεσου ψεκασμού, αλλά και να το φανταστώ από μόνος μου ότι πρέπει να γίνεται χωρίς να μου το πει κανείς στο συνεργείο δε γίνεται... |
kane έγραψε: |
Το συμπάθησα το έρμο το αμαξάκι σου αλλα δε βόλεψε γα**το...ασε που αν αλλάξει κάτι θα σε ειδοποιήσω. |
bagos έγραψε: |
φιλε μου αυτο ειναι λεπτομερεια.αν εισαι ψειρας κ θες ταμαξι σου στην πενα,τοτε πρεπει να τις καθαρισεις γυρω στα 60000-70000 κμ.αν παλι εισαι σα τον πατερα μου κ τους περισσοτερους,δλδ απλα να κανεις τι δουλεια σου κ να το δωσεις οταν αρχιζει κ παλιωνει,τοτε αστο... |
alfasud έγραψε: |
Θεωρητικά δεν είναι κάτι δύσκολο. Χρειάζεται να αφαιρέσεις την πολλαπλή εισαγωγής, μετά έχεις μπροστά σου τους αυλούς και τα στελέχη των βαλβίδων, όπου και ξεκινάς καθάρισμα. Η συνήθης πρακτική είναι στην αρχή να μπαίνει... κατσαβίδι, αφού οι επικαθίσεις είναι τόσες που έχουν κάνει λόφους πάνω στις βαλβίδες. Δουλεύεις σε κάθε θάλαμο καύσης χωριστά, προσέχοντας να είναι κλειστές όλες οι βαλβίδες του, ώστε να μην πέφτουν μέσα στον κύλινδρο τα κομμάτια που αφαιρείς. Φυσάς με αέρα ( ή καλύτερα τα ρουφάς προς τα έξω). Στον Tsi το μανίκι είναι οτι η εισαγωγή είναι από την πίσω πλευρά, οπότε η πρόσβαση για να κάνεις καλή δουλειά εκει πίσω είναι δύσκολη και απαιτεί ακροβατικα..
Θα κάνω το σπρει προς το παρόν και αν αρχίσω να έχω τα γνωστά... συμπτώματα βλέπουμε... |
alfasud έγραψε: |
...χμμμ μήπως σου βρίσκεται κανά μάνιουαλ για Tsi? |
alfasud έγραψε: |
...χμμμ μήπως σου βρίσκεται κανά μάνιουαλ για Tsi? |
alfasud έγραψε: |
Τι να κάνω, η οικογένεια δεν χωράει στο 106! Το πασσάτ χωράει τα πάντα όλα! |
saikoe_39 έγραψε: |
Πάρε τηλ να σου πει....
το έχει κάνει απειρες φορές... |
iceage έγραψε: |
Στέλιο λογικά μπορεί να μπει και μικρότερο ακροφύσιο. Στην δική σου προσπάθεια είχε αποτέλεσμα? |
salex έγραψε: | ||
Είχε Γιώργο! Το αποτέλεσμα ήταν ότι γέμισα όλος σόδα γιατί δεν είχα απορροφητική σκούπα και χωνί να τραβάει την σκόνη. Και ο χώρος του κινητήρα επίσης. Οι βαλβίδες βελτιώθηκαν πολύ - κι εγώ επίσης. |
rallaki-1 έγραψε: |
Επειδή θα ξανακάνω καθαρισμό βαλβίδων, μόνος μου αυτή την φορά*, έχετε καταλήξει τελικά ποιο είναι το κατάλληλο καθαριστικό (seafoam;)? Ο καθαρισμός θα γίνει λύνοντας πολλαπλή εισαγωγής και ψευτοκάπακο.
* θα κάνω και know-how με φωτογραφίες και θα το αναρτήσω εδώ έτσι ώστε να είναι εύκολο στον καθένα.. Μετάνιωσα που δεν το έκανα όταν έβαλα το intercooler του Cupra.. |
stef80 έγραψε: |
Με ποια μεθοδο καθαρισες? |
Andreasf1 έγραψε: |
Και εγώ φωτογραφιες θα ήθελα να δω το πριν και το μετά.
Γιωργο τι εννοεις καθαρίζει εσωτερικά; αυλούς δεν; πρόβλημα υπάρχει και στους αυλούς που φράζουν και γίνεται χαμός και σε thp αλλά και σε hdi(που είναι εξίσου άμεσου ψεκασμού) |
drdino έγραψε: |
To θεωρώ εξαιρετικά απίθανο να κάνει κάτι αυτό το μαραφέτι με το υδρογόνο.
ΥΓ: το βίντεο είναι για γέλια (το λιγότερο) |
drdino έγραψε: |
To θεωρώ εξαιρετικά απίθανο να κάνει κάτι αυτό το μαραφέτι με το υδρογόνο.
ΥΓ: το βίντεο είναι για γέλια (το λιγότερο) |
309 lover έγραψε: |
Μενει λοιπον η επιβεβαιωση απο το δυναμομετρο.
Αντε να δουμε τι θα πει κι αυτο. |
rallaki-1 έγραψε: | ||
Λοιπόν τα αποτελέσματα είναι 158 άλογα /5800 rpm & 24 NM 2.400- 4.200 rpm! |
android έγραψε: | ||
Θες να σου απαντησω ποιος ειναι για γελια? |
puglover έγραψε: |
Επιτρεψτε μου να ειμαι επιφυλακτικος οσον αφορα την αποτελεσματικοτητα της μεθοδου.Πιο πολυ για αρπαχτη μου κανει για να τσεπωνουν το 30αρι τα συνεργεια για να σου βαζουν υδρογονο κοπανιστο. Θυμαστε καποτε που ηταν της μοδας τα μηχανακια οζονοθεραπειας που διαφημιζε ο γραφικος δρ Φικιωρης? Ή σημερα που μας εχουν ζαλισει τον ερωτα με τα κολλαγονα και τα υαλουρονικα? Marketing ειναι ολα και ευκολο κερδος.. Ταπεινη μου γνωμη. |
puglover έγραψε: |
Καθαρισμο με αμμοβολη εφαρμοζει κανεις στην Ελλαδα? |
AlienHack έγραψε: |
Μια που εχω 165000 χλμ και ποτε δεν εχω καθαρισει τους αυλλους εισαγωγης και τις βαλβιδες, πιστευω οτι ηρθε η ωρα. Καταρχας ας τα παρουμε απο την αρχη, σε μηχανικο ποσο παει αυτο?
Με τα υγρα που αναφερετε, το 133 και το seafoam, γινεται σωστη δουλεια? αν οι βαλβιδες ειναι ετσι οπως τις εδειξε ο σαλεξ στις φωτος στο site των etuners, με ενα υγρο μπορει να φυγει ολο αυτο ο πουρι που επικαθοταν εντεκα χρονια τωρα? :-S Και με τον τροπο που χρησημοποιουντε αυτα τα υγρα, ολο αυτο το ζουμι απο το υγρο καθαρισμου και τις απικαθισεις μπαινει στον θαλαμο οπου και καιγεται? (εξου και η τρέλη καπνα στα βιντεακια) αυτο δεν κανει ζημεια σε θαλαμο, βαλβιδες εξαγωγης και καταλυτη? Τα ρωταω ολα αυτα καθοτι θελω να κανω τον καθαρισμο με τον καλυτερο δυνατο τροπο.. Επισης θα ηθελα να μου πει καποιος αν ξερει μηχανικο στην θεσσαλονικη που να εχει το συτημα με μικροκαμερα για να δει μεσω της τρυπας των μπουζι τον θαλαμο καυσης και τις βαλβιδες αν ειναι ανοιχτες στον συγκεκριμενο θαλαμο. Το εψω ακουσει οτι το χρησημοποιουν καποιοι μηχανικοι αλλαβδεν ξερω εγω κανεναν. |
audi80quattro έγραψε: |
Υπάρχει έστω και ένας που καθάρισε χοντρές και σοβαρές επικαθήσεις από τα μοτέρ μας με τη μέθοδο του υδρογόνου;;; Εννοώ με επιτυχία... Οχι να φύγεις μετά τον υποτιθέμενο καθαρισμό και να ψάχνεις να νιώσεις την οποιαδήποτε διαφορά και διαφορά να μην υπάρχει... |
drdino έγραψε: |
salamanque_207, τα λεφτά σου κάνε τα καλύτερα σουβλάκια. |
Gotcha έγραψε: |
Ρε τι υδρογονα και πλουτονια. Ανοιχτε πολλαπλη, βουρτσακι καθρεφτακι και θα εισαι κυριος. Δοκιμασμενη και σιγουρη λυση |
salex έγραψε: | ||
Σωστός ο σώζον! Πρεπει μετά τον καθαρισμό να τραβήξεις την πολλαπλή και να δεις τις βαλβίδες να λάμπουν μέσα. Που είναι κάτι επίπονο, δύσκολο και κοπιαστικό για τον μηχανικό που θα το κάνει. Είναι άνετα 2 ώρες δουλειάς, αν όχι και περισσότερο. Σίγουρα έχει σημασία που μπορούν και τα χημικα να κάνουν μια μικρή διαφορά. Οι επικαθίσεις είναι σαν γόμα, δεν λιώνουν έτσι εύκολα μόνο με χημικά. |
action_peugeot έγραψε: |
Ή λύση είναι μία.
Όχι χημικά υπάρχει υγρό που μαλακώνει τα επικαθισματα και με υπομονή η εισαγωγή γίνετε καθρέπτης. Και για τα πετρέλαια το ίδιο ισχύει. Προσοχή στα χημικά. |
vasil80 έγραψε: |
ουτε εγω το περιμενα, εβαλε ενα σωληνακι στο σωληνα της εισαγωγης πριν το φιλτροκουτι και λεω σιγα μη γινει τιποτα και ομως...
μου ειπε και αυτος οτι οσα vag tsi εχουν παει βλεπουν διαφορα προς το καλυτερο. |
Gr13 έγραψε: | ||
Βασίλη ,που έκανες τον καθαρισμό ,άξιζε ο κόπος ,αν είναι να πάω να κάνω και στο δικό μου |
antoniogt έγραψε: |
Ας πω και γω για τον συγκεκριμενο καθαρισμο με υδρογονο.το μοτερ μου ειναι σχετικα καθαρο.βαλαμε καμερα και εχει πιασει ελαχιστα επανω στο καλαμι της βαλβιδας.πηγα εκανα αυτο με το υδρογονο ξαναβαλαμε καμερα και το αποτελεσμα ηταν απλα ενα πενηνταρικο λιγοτερο στην τσεπη μου.ειχα την ελπιδα οτι ισως εκανε κατι απο την στιγμη που ηταν τοσο λιγο. |
MEMsound έγραψε: |
"σχεδόν" ναι
εχει πολυ δουλεια για να γινει ισως το 200 ναι ειναι πολλά αλλά και τα 100 ας πούμε τα θεωρώ λίγα |