PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 - Φλάτζα Κεφαλής και συμπίεση

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
sps (Spyros)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

206 XS Ε10

Ένταξη: 22 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 3013

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 04 Φεβ 2005, 23:28:21    Θέμα δημοσίευσης: 206 - Φλάτζα Κεφαλής και συμπίεση Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ενα κομμάτι του κινητηρα που δεν εχουμε ασχοληθει ειναι οι φλατζες.
Κυκλοφορουν στο εμποριο λεπτοτερες φλάτζες που ανεβαζουν λιγο τη συμπιεση.
Πιστευετε αξιζει να αντικαταστησουμε τη νορμαλ φλατζα με μια μεταλλικη, δεδομενου οτι προκειται για σχετικα φτηνη βελτιωση.
Σε συνδυασμο με επαναπρογραμματισμο, ειμαστε full group N.
Ακουω γνωμες, πλεονεκτηματα, μειονεκτηματα.

http://www.avcweber.gr/speso/speso_pezo.htm


Messinian Houses
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Φεβ 2005, 00:25:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

αν δεν κανω λαθος τα 206 gr.a τρεχουν με μαμα φλαντζα.....αρα.......

αυτο που θελει σιγουρα φλαντζα ειναι το 106.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
S16 (Δημήτρης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 106 Rallye 1.6 16v

Ένταξη: 30 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 110
Τόπος: Αθήνα (θέλω να φύγω...)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Φεβ 2005, 01:00:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αποψη μου ειναι πως δεν αξιζει. Confused
Ας πω τα πραγματα πως εχουν και ο καθενας ας κρινει για τον εαυτο του. Wink
Αρχικα θα πρεπει να βγει η κεφαλη (αυτο πιστευω ολοι το ξερετε Wink ). Πρωτο φαουλ, γιατι να βγει η κεφαλη αμα δεν υπαρχει καποιο προβλημα (πχ να εχει καψει φλατζα ή να θελει δουλεια στην κεφαλη). Αλλα ας πουμε οτι μας αρεσει το σκαλισμα, οποτε συνεχιζουμε. Θα πρεπει η κεφαλη να παει σε τορνο για να "καθαριστει". Δηλαδη εστω και λιγο θα πρεπει να την "παρουμε". Δευτερο φαουλ γιατι ποιος ξερει ποσο θα την φαει ο ρεκτιφιατζης Very happy και αν θα κανει σωστα τη δουλεια του. Εδω να σημειωσω πως υπαρχει και ενα ποσοστο ανθρωπων-μαστορων που πιστευουν πως η κεφαλη μπορει να "καθαριστει" και με προσεκτικο τριψιμο με ενα ψιλο γυαλοχαρτο (ειδικα αν ο κινητηρας δεν εχει πολλα χιλιομετρα) και να μη χρειαστει τορνο. Αν και δεν μου αρεσει καθολου η ιδεα να παει η κεφαλη σε τορνο Twisted evil Twisted evil , δεν ξερω αν τολμουσα το εγχειρημα αν θα την εβαζα μονο με απλο τριψιμο.
Στη συνεχεια πρεπει να βρουμε τη φλατζα θα βαλουμε. Καποια ενισχυμενη (πχ spesso), τη μαμα με ενα φυλλο λιγοτερο ή τη φλατζα του 206 (γι' αυτους με τα rallye Wink ).
Συνεχιζουμε την ιστορια. Πρεπει να αλλαξουμε τα μπουζονια (τις βιδες που κρατουν την κεφαλη με το μπλοκ). Αν χρησιμοποιησουμε τις ιδιες βιδες ειναι σχεδον σιγουρο οτι θα εχουμε προβληματα. Ισως με ενα σφιξιμο μετα απο λιγο καιρο να διορθωθει, ισως μας ταλαιπωρει για καιρο.Αρα αλλαξε και μπουζονια με καινουργια. Wink
Τελειωνοντας θα πρεπει να βρουμε ενα μαστορα που θα σφιξει τις βιδες της κεφαλης με συγκεκριμεμες ροπες και γωνιες και οχι στο περιπου. Evil

Μετα απο ολα αυτα καταλαβαινουμε πως το κοστος δεν ειναι μικρο και το ρισκο αν και σχετικα μικρο (σε σχεση με αλλες μετατροπες) δεν παυει να υπαρχει.

Extra bonus μιας και το σκεφτεστε ειναι οτι εμμεσα οι εκκεντροφοροι αποκτουν αργοπορεια, αλλα το χασιμο απο την αργοπορεια δεν ειναι τοσο μεγαλο οσο το κερδος απο την συμπιεση. Οποιος ειναι ψειρας θα πρεπει να τοποθετησει ρυθμιζομενα γραναζια στους εκκεντροφορους (αυτοι με τα rallye εχουν οι αλλοι; Embarassed Rolling eyes ) και να τους φερει εκει που ηταν.

Επειδη δεν σας επεισα ακομα να σας πω, πως η μεγαλη συμπιεση φρεναρει τον κινητηρα στις υψηλες στροφες. Πιο απλα του κοβει ευστροφια. Οι κινητηρες που δουλευουν με μεγαλη στατικη συμπιεση εχουν αγριους εκκεντροφορους και ετσι η πραγματικη τους συμπιεση ειναι μικροτερη.

Για λιγα ξεκινησα, πολλα εγραψα... Smile


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
GIANNIS206 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 RC

Ένταξη: 07 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 1168
Τόπος: Σέρρες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Φεβ 2005, 01:21:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τα αγωνιστικά 206, μέχρι και το super 1600, τρέχουν χωρίς να έχει γίνει καμιά λείανση ή τορνάρισμα.Την δύναμη την βγάζουν αποκλειστικά και μόνο με τα πράγματα της Peugeotsport.Επίσης Τα "έγκατα" του κινητήρα 1600 16ν του 206 είναι πολύ πιο ενισχυμένα από εκείνα του 106.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
BTS (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Λουλακί Κατερπίλαρ

Ένταξη: 30 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1148

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Φεβ 2005, 03:30:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

GIANNIS206 έγραψε:
Τα αγωνιστικά 206, μέχρι και το super 1600, τρέχουν χωρίς να έχει γίνει καμιά λείανση ή τορνάρισμα.Την δύναμη την βγάζουν αποκλειστικά και μόνο με τα πράγματα της Peugeotsport.


Μακάρι να ήταν έτσι. Κάθε αγωνιστικό μοτέρ τέτοιου επιπέδου (αν μιλάμε για S1600) τρώει πάρα πολλή κατεργασία στο χέρι, από ροϊκή μέχρι ζύγισμα μπιελών, στροφάλου, αλλαγή στα μέταλλα των κουζινέτων, περιορισμό των εσωτερικών τριβών κτλ.

H Peugeot ναι μεν σου δίνει κάποια πράγματα, αλλά για να βγάλεις το μέγιστο από τον κινητήρα πρέπει να τον αναλάβει ένας καλός μοτερίστας και να κάνει τα παραπάνω και άλλα τόσα. Δεν πετυχαίνεις λόγο συμπίεσης 12:1 και πάνω με μία απλή αντικατάσταση της φλάντζας.


www.euphemus.eu
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
S16 (Δημήτρης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 106 Rallye 1.6 16v

Ένταξη: 30 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 110
Τόπος: Αθήνα (θέλω να φύγω...)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Φεβ 2005, 10:14:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

GIANNIS206 έγραψε:
Τα αγωνιστικά 206, μέχρι και το super 1600, τρέχουν χωρίς να έχει γίνει καμιά λείανση ή τορνάρισμα.Την δύναμη την βγάζουν αποκλειστικά και μόνο με τα πράγματα της Peugeotsport.Επίσης Τα "έγκατα" του κινητήρα 1600 16ν του 206 είναι πολύ πιο ενισχυμένα από εκείνα του 106.


Αρχικα αφου εχουν αλλαγμενα πιστονια μπορουν να εχουν και οτι συμπιεση θελουν χωρις να αλλαξουν-πειραξουν την κεφαλη. Wink
Αλλα ειναι πολυ επιπολαια η σκεψη οτι ολοκληρο Super1600 τρεχει με μαμα κεφαλη και μαμα συμπιεση. Shocked Shocked Αυτα παιδια δεν γινονται. Wink


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
lepou (lefteris)
Μέλος
Μέλος


206 GTi

Ένταξη: 28 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 159

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Φεβ 2005, 20:20:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τα πραγματα δεν ειναι τοσο περιπλοκα οσο τα λετε αλλα ουε και πολυ απλα. Για να αλλαξεις φλατντα δεν χρειαζοντα αλλαγμα τα μπιουζονια τησ κεφαλης ουτε ειναι υποχρεωτικο να περασει η κεφαλη απο τορνο. Απλα μια και θα ανοιχτει μπορεις να κανεις και ροικη εξελιξη στην κεφαλη και να εχεις καλυτερο αποτελεσμα.Το μονο που ισχυει ειναι πως το μεγαλο κερδος ειναι στις χαμηλες και μεσαιες στροφες και χανεις ελαχιστα στις υψηλες. Οποτε καλυτερο ειναι κατι τετοιο να γινει οταν αποφασιστει να γινει και αλλαγη εκκεντροφορων . Μια και καλη


ΠΕΖΟΥΛΑΣΣΣΣΣΣΣ ΜΕ Κ 1
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
S16 (Δημήτρης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 106 Rallye 1.6 16v

Ένταξη: 30 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 110
Τόπος: Αθήνα (θέλω να φύγω...)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Φεβ 2005, 23:09:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

lepou έγραψε:
Για να αλλαξεις φλατντα δεν χρειαζοντα αλλαγμα τα μπιουζονια τησ κεφαλης ουτε ειναι υποχρεωτικο να περασει η κεφαλη απο τορνο.


Δεν ξερω κανεναν που θα επαιρνε το ρισκο να αλλαξει φλατζα (βασικα να ανοιξει και να κλεισει κεφαλη) χωρις να αλλαξει μπουζονια. Cool Τα μεταλλα οταν σφιχτουν με καποια ροπη και δουλεψουν με τις πιεσεις και τις θερμοκρασιες που αναπτυσονται στον χωρο καυσης χανουν τις ιδιοτητες τους στον εφυλκισμο. Wink Αρα δεν πιστευω οτι ειναι η καλυτερη ιδεα να βαλεις τα ιδια μπουζονια.
Οσο για τον τορνο, το ανεφερα και εγω οτι μπορεις να την καθαρισεις με ψιλο γυαλοχαρτο. Wink

Οσο για την ροικη. Προσωπικα ειμαι αντιθετος μεχρι εκει που δεν παει αλλο. Evil Evil Evil


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
GIANNIS206 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 RC

Ένταξη: 07 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 1168
Τόπος: Σέρρες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 06 Φεβ 2005, 01:05:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγώ σας λέω τι μου λένε οι ίδιοι οι αγωνιζόμενοι στην πίστα των Σερρών.
Όσο για "εντόσθια" ότι αντέχουν παραπάνω είναι σίγουρο!Εδώ πάνω τουλάχιστον το λένε πολλοί μηχανικοί αλλά και αγωνιζόμενοι.
Φιλικα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
S16 (Δημήτρης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 106 Rallye 1.6 16v

Ένταξη: 30 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 110
Τόπος: Αθήνα (θέλω να φύγω...)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 06 Φεβ 2005, 01:28:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

GIANNIS206 έγραψε:
Εγώ σας λέω τι μου λένε οι ίδιοι οι αγωνιζόμενοι στην πίστα των Σερρών.
Όσο για "εντόσθια" ότι αντέχουν παραπάνω είναι σίγουρο!Εδώ πάνω τουλάχιστον το λένε πολλοί μηχανικοί αλλά και αγωνιζόμενοι.
Φιλικα!


Γιαννη κουβεντα κανουμε και εννοειται οτι ειναι σε φιλικο κλιμα. Wink
Το μοτερ του 206 εχει ημισφυριλατα πιστονια Malhe. Απο εκει και περα δεν γνωριζω καμια αλλη διαφορα που να επιδρα ειτε θετικα ειτε αρνητκα στην αξιοπιστια.
Ομως οι αγωνιζομενοι στα dragster δεν νομιζω να τρεχουν με τα μαμα πιστονια. Confused
Επισης οταν εχουν ριξει τοσα λεφτα για ενα μοτερ δεν νομιζω να εχουν αφησει τιποτα εργοστασιακο πανω του. Wink
Αρα μπορουμε να δεχτουμε εν μεροι οτι το 206 εχει πιο ανθεκτικο μοτερ (που προσωπικα δεν το βλεπω ετσι) αλλα κατι τετοιο δεν εχει κανενα αμεσα αντιληπτο πλεονεκτημα και κυριως στην αγωνιστικη χρηση. Wink


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
S16 (Δημήτρης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 106 Rallye 1.6 16v

Ένταξη: 30 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 110
Τόπος: Αθήνα (θέλω να φύγω...)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 06 Φεβ 2005, 01:34:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

tsikis έγραψε:
Γεια σου s16 !
Μπορείς να μου εξηγήσεις γιατί είσαι τόσο αντίθετος με τη ροϊκή ??


Αρχικα να πω οτι συμφωνα με οσα ξερω η κεφαλη του 206 1.6 ειναι σαφως καλυτερα ροικα απο αυτη του 106. Δεν εχει μονο μεγαλυτερες βαλβιδες αλλα και καλυτερη χυτευση-ποιοτητα.
Απο εκει και περα η μη επαναληψιμοτητα της διαδικασιας της ροικης δεν με πειθει για την ποιοτητα της δουλειας. Wink
Ειναι ευκολο να παρεις ενα σβουρακι και να 'σφαξεις' το καπακι. Twisted evil Ειναι δυσκολο ομως να πετυχεις ολοι οι αυλοι να εχουν την ιδια ροικοτητα. Επισης τα μεγαλυτερα νουμερα ροης που θα προκυψουν πανω σε ενα παγκο ροης, δε σημαινει οτι το αμαξι θα πηγαινει και καλυτερα στο δρομο.

Εξαιρεση αποτελουν οι τουρμπομετατροπες και αγριες ατμοσφαιρικες καταστασεις οπου εκει η ροικη αποτελει αναγκαιο κακο. Confused Rolling eyes


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
ntzoan 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


206 GTi 1.6 16v

Ένταξη: 07 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 12
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 06 Φεβ 2005, 17:57:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σχετικά με τα παραπάνω που είπατε, υπάρχει κάποια άλλη διαφορά μεταξύ των δύο μοτέρ (1.6 16ν του 206 και 1.6 16ν του 106) όσο αφορά την ανθεκτικότητα και την αξιοπιστία; Question
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
pugsang (Μάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 Rallye

Ένταξη: 26 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1292
Τόπος: Ραφήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 07 Φεβ 2005, 09:05:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παιδια ψυχραιμία με τις φλαντζες.

Κατ αρχην και το 106 και το 206 φοράνε μετελλική φλάντζα.Απο κει και περα ΔΕΝ επιτρέπεται η τοποθέτηση της φλάντζας του ενος μοντελου στο άλλο γιατι τα 2 αυτοκίνητα έχουν ΤΕΛΕΙΩΣ διαφορετικό θάλαμο καύσης με αποτέλεσμα να προκύπτει μελλοντικό προβλημα στα πιστόνια.Επίσης δεν αφαιρούμε ποτέ καποιο απο τα φύλλα της φλάντζας γιατι αυτό επηρεάζει την αντοχή της.Αν θέλουμε να ανεβάσουμε συμπίεση αυτό το κάνουμε μόνο πλανίζοντας καπάκι.Το 206 όντως έχει καλύτερο καπακι με πιο μεγάλες βαλβίδες εισαγωγής.Τα πιστόνια αν θέλουμε να πάμε πολύ ψηλά σε συμπίεση ή θελουμε να βαλουμε εκκεντροφορους που δουλευουν με μεγάλη συμπιεση τότε πρέπει να τα αλλάξουμε με σφυρήλατα.

Αυτά


pedal to the metal
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1135s (PHP: 83% - SQL: 17%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on