Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!


 206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Φεβ 2005, 23:28:21 Θέμα δημοσίευσης: 206 - Φλάτζα Κεφαλής και συμπίεση |
|
|
Ενα κομμάτι του κινητηρα που δεν εχουμε ασχοληθει ειναι οι φλατζες.
Κυκλοφορουν στο εμποριο λεπτοτερες φλάτζες που ανεβαζουν λιγο τη συμπιεση.
Πιστευετε αξιζει να αντικαταστησουμε τη νορμαλ φλατζα με μια μεταλλικη, δεδομενου οτι προκειται για σχετικα φτηνη βελτιωση.
Σε συνδυασμο με επαναπρογραμματισμο, ειμαστε full group N.
Ακουω γνωμες, πλεονεκτηματα, μειονεκτηματα.
http://www.avcweber.gr/speso/speso_pezo.htm
Messinian Houses |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Φεβ 2005, 00:25:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αν δεν κανω λαθος τα 206 gr.a τρεχουν με μαμα φλαντζα.....αρα.......
αυτο που θελει σιγουρα φλαντζα ειναι το 106. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
S16 (Δημήτρης) Μέλος

 Peugeot 106 Rallye 1.6 16v
Ένταξη: 30 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 110 Τόπος: Αθήνα (θέλω να φύγω...)
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Φεβ 2005, 01:00:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αποψη μου ειναι πως δεν αξιζει.
Ας πω τα πραγματα πως εχουν και ο καθενας ας κρινει για τον εαυτο του.
Αρχικα θα πρεπει να βγει η κεφαλη (αυτο πιστευω ολοι το ξερετε ). Πρωτο φαουλ, γιατι να βγει η κεφαλη αμα δεν υπαρχει καποιο προβλημα (πχ να εχει καψει φλατζα ή να θελει δουλεια στην κεφαλη). Αλλα ας πουμε οτι μας αρεσει το σκαλισμα, οποτε συνεχιζουμε. Θα πρεπει η κεφαλη να παει σε τορνο για να "καθαριστει". Δηλαδη εστω και λιγο θα πρεπει να την "παρουμε". Δευτερο φαουλ γιατι ποιος ξερει ποσο θα την φαει ο ρεκτιφιατζης και αν θα κανει σωστα τη δουλεια του. Εδω να σημειωσω πως υπαρχει και ενα ποσοστο ανθρωπων-μαστορων που πιστευουν πως η κεφαλη μπορει να "καθαριστει" και με προσεκτικο τριψιμο με ενα ψιλο γυαλοχαρτο (ειδικα αν ο κινητηρας δεν εχει πολλα χιλιομετρα) και να μη χρειαστει τορνο. Αν και δεν μου αρεσει καθολου η ιδεα να παει η κεφαλη σε τορνο , δεν ξερω αν τολμουσα το εγχειρημα αν θα την εβαζα μονο με απλο τριψιμο.
Στη συνεχεια πρεπει να βρουμε τη φλατζα θα βαλουμε. Καποια ενισχυμενη (πχ spesso), τη μαμα με ενα φυλλο λιγοτερο ή τη φλατζα του 206 (γι' αυτους με τα rallye ).
Συνεχιζουμε την ιστορια. Πρεπει να αλλαξουμε τα μπουζονια (τις βιδες που κρατουν την κεφαλη με το μπλοκ). Αν χρησιμοποιησουμε τις ιδιες βιδες ειναι σχεδον σιγουρο οτι θα εχουμε προβληματα. Ισως με ενα σφιξιμο μετα απο λιγο καιρο να διορθωθει, ισως μας ταλαιπωρει για καιρο.Αρα αλλαξε και μπουζονια με καινουργια.
Τελειωνοντας θα πρεπει να βρουμε ενα μαστορα που θα σφιξει τις βιδες της κεφαλης με συγκεκριμεμες ροπες και γωνιες και οχι στο περιπου.
Μετα απο ολα αυτα καταλαβαινουμε πως το κοστος δεν ειναι μικρο και το ρισκο αν και σχετικα μικρο (σε σχεση με αλλες μετατροπες) δεν παυει να υπαρχει.
Extra bonus μιας και το σκεφτεστε ειναι οτι εμμεσα οι εκκεντροφοροι αποκτουν αργοπορεια, αλλα το χασιμο απο την αργοπορεια δεν ειναι τοσο μεγαλο οσο το κερδος απο την συμπιεση. Οποιος ειναι ψειρας θα πρεπει να τοποθετησει ρυθμιζομενα γραναζια στους εκκεντροφορους (αυτοι με τα rallye εχουν οι αλλοι; ) και να τους φερει εκει που ηταν.
Επειδη δεν σας επεισα ακομα να σας πω, πως η μεγαλη συμπιεση φρεναρει τον κινητηρα στις υψηλες στροφες. Πιο απλα του κοβει ευστροφια. Οι κινητηρες που δουλευουν με μεγαλη στατικη συμπιεση εχουν αγριους εκκεντροφορους και ετσι η πραγματικη τους συμπιεση ειναι μικροτερη.
Για λιγα ξεκινησα, πολλα εγραψα... 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
GIANNIS206 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 207 RC
Ένταξη: 07 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 1168 Τόπος: Σέρρες
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Φεβ 2005, 01:21:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τα αγωνιστικά 206, μέχρι και το super 1600, τρέχουν χωρίς να έχει γίνει καμιά λείανση ή τορνάρισμα.Την δύναμη την βγάζουν αποκλειστικά και μόνο με τα πράγματα της Peugeotsport.Επίσης Τα "έγκατα" του κινητήρα 1600 16ν του 206 είναι πολύ πιο ενισχυμένα από εκείνα του 106. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
BTS (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Λουλακί Κατερπίλαρ
Ένταξη: 30 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1148
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Φεβ 2005, 03:30:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
GIANNIS206 έγραψε: | Τα αγωνιστικά 206, μέχρι και το super 1600, τρέχουν χωρίς να έχει γίνει καμιά λείανση ή τορνάρισμα.Την δύναμη την βγάζουν αποκλειστικά και μόνο με τα πράγματα της Peugeotsport. |
Μακάρι να ήταν έτσι. Κάθε αγωνιστικό μοτέρ τέτοιου επιπέδου (αν μιλάμε για S1600) τρώει πάρα πολλή κατεργασία στο χέρι, από ροϊκή μέχρι ζύγισμα μπιελών, στροφάλου, αλλαγή στα μέταλλα των κουζινέτων, περιορισμό των εσωτερικών τριβών κτλ.
H Peugeot ναι μεν σου δίνει κάποια πράγματα, αλλά για να βγάλεις το μέγιστο από τον κινητήρα πρέπει να τον αναλάβει ένας καλός μοτερίστας και να κάνει τα παραπάνω και άλλα τόσα. Δεν πετυχαίνεις λόγο συμπίεσης 12:1 και πάνω με μία απλή αντικατάσταση της φλάντζας.
www.euphemus.eu |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
S16 (Δημήτρης) Μέλος

 Peugeot 106 Rallye 1.6 16v
Ένταξη: 30 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 110 Τόπος: Αθήνα (θέλω να φύγω...)
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Φεβ 2005, 10:14:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
GIANNIS206 έγραψε: | Τα αγωνιστικά 206, μέχρι και το super 1600, τρέχουν χωρίς να έχει γίνει καμιά λείανση ή τορνάρισμα.Την δύναμη την βγάζουν αποκλειστικά και μόνο με τα πράγματα της Peugeotsport.Επίσης Τα "έγκατα" του κινητήρα 1600 16ν του 206 είναι πολύ πιο ενισχυμένα από εκείνα του 106. |
Αρχικα αφου εχουν αλλαγμενα πιστονια μπορουν να εχουν και οτι συμπιεση θελουν χωρις να αλλαξουν-πειραξουν την κεφαλη.
Αλλα ειναι πολυ επιπολαια η σκεψη οτι ολοκληρο Super1600 τρεχει με μαμα κεφαλη και μαμα συμπιεση. Αυτα παιδια δεν γινονται. 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
lepou (lefteris) Μέλος

 206 GTi
Ένταξη: 28 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 159
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Φεβ 2005, 20:20:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τα πραγματα δεν ειναι τοσο περιπλοκα οσο τα λετε αλλα ουε και πολυ απλα. Για να αλλαξεις φλατντα δεν χρειαζοντα αλλαγμα τα μπιουζονια τησ κεφαλης ουτε ειναι υποχρεωτικο να περασει η κεφαλη απο τορνο. Απλα μια και θα ανοιχτει μπορεις να κανεις και ροικη εξελιξη στην κεφαλη και να εχεις καλυτερο αποτελεσμα.Το μονο που ισχυει ειναι πως το μεγαλο κερδος ειναι στις χαμηλες και μεσαιες στροφες και χανεις ελαχιστα στις υψηλες. Οποτε καλυτερο ειναι κατι τετοιο να γινει οταν αποφασιστει να γινει και αλλαγη εκκεντροφορων . Μια και καλη
ΠΕΖΟΥΛΑΣΣΣΣΣΣΣ ΜΕ Κ 1 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
S16 (Δημήτρης) Μέλος

 Peugeot 106 Rallye 1.6 16v
Ένταξη: 30 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 110 Τόπος: Αθήνα (θέλω να φύγω...)
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Φεβ 2005, 23:09:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
lepou έγραψε: | Για να αλλαξεις φλατντα δεν χρειαζοντα αλλαγμα τα μπιουζονια τησ κεφαλης ουτε ειναι υποχρεωτικο να περασει η κεφαλη απο τορνο. |
Δεν ξερω κανεναν που θα επαιρνε το ρισκο να αλλαξει φλατζα (βασικα να ανοιξει και να κλεισει κεφαλη) χωρις να αλλαξει μπουζονια. Τα μεταλλα οταν σφιχτουν με καποια ροπη και δουλεψουν με τις πιεσεις και τις θερμοκρασιες που αναπτυσονται στον χωρο καυσης χανουν τις ιδιοτητες τους στον εφυλκισμο. Αρα δεν πιστευω οτι ειναι η καλυτερη ιδεα να βαλεις τα ιδια μπουζονια.
Οσο για τον τορνο, το ανεφερα και εγω οτι μπορεις να την καθαρισεις με ψιλο γυαλοχαρτο.
Οσο για την ροικη. Προσωπικα ειμαι αντιθετος μεχρι εκει που δεν παει αλλο. 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
GIANNIS206 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 207 RC
Ένταξη: 07 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 1168 Τόπος: Σέρρες
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 06 Φεβ 2005, 01:05:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγώ σας λέω τι μου λένε οι ίδιοι οι αγωνιζόμενοι στην πίστα των Σερρών.
Όσο για "εντόσθια" ότι αντέχουν παραπάνω είναι σίγουρο!Εδώ πάνω τουλάχιστον το λένε πολλοί μηχανικοί αλλά και αγωνιζόμενοι.
Φιλικα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
S16 (Δημήτρης) Μέλος

 Peugeot 106 Rallye 1.6 16v
Ένταξη: 30 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 110 Τόπος: Αθήνα (θέλω να φύγω...)
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 06 Φεβ 2005, 01:28:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
GIANNIS206 έγραψε: | Εγώ σας λέω τι μου λένε οι ίδιοι οι αγωνιζόμενοι στην πίστα των Σερρών.
Όσο για "εντόσθια" ότι αντέχουν παραπάνω είναι σίγουρο!Εδώ πάνω τουλάχιστον το λένε πολλοί μηχανικοί αλλά και αγωνιζόμενοι.
Φιλικα! |
Γιαννη κουβεντα κανουμε και εννοειται οτι ειναι σε φιλικο κλιμα.
Το μοτερ του 206 εχει ημισφυριλατα πιστονια Malhe. Απο εκει και περα δεν γνωριζω καμια αλλη διαφορα που να επιδρα ειτε θετικα ειτε αρνητκα στην αξιοπιστια.
Ομως οι αγωνιζομενοι στα dragster δεν νομιζω να τρεχουν με τα μαμα πιστονια.
Επισης οταν εχουν ριξει τοσα λεφτα για ενα μοτερ δεν νομιζω να εχουν αφησει τιποτα εργοστασιακο πανω του.
Αρα μπορουμε να δεχτουμε εν μεροι οτι το 206 εχει πιο ανθεκτικο μοτερ (που προσωπικα δεν το βλεπω ετσι) αλλα κατι τετοιο δεν εχει κανενα αμεσα αντιληπτο πλεονεκτημα και κυριως στην αγωνιστικη χρηση. 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
S16 (Δημήτρης) Μέλος

 Peugeot 106 Rallye 1.6 16v
Ένταξη: 30 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 110 Τόπος: Αθήνα (θέλω να φύγω...)
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 06 Φεβ 2005, 01:34:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
tsikis έγραψε: | Γεια σου s16 !
Μπορείς να μου εξηγήσεις γιατί είσαι τόσο αντίθετος με τη ροϊκή ?? |
Αρχικα να πω οτι συμφωνα με οσα ξερω η κεφαλη του 206 1.6 ειναι σαφως καλυτερα ροικα απο αυτη του 106. Δεν εχει μονο μεγαλυτερες βαλβιδες αλλα και καλυτερη χυτευση-ποιοτητα.
Απο εκει και περα η μη επαναληψιμοτητα της διαδικασιας της ροικης δεν με πειθει για την ποιοτητα της δουλειας.
Ειναι ευκολο να παρεις ενα σβουρακι και να 'σφαξεις' το καπακι. Ειναι δυσκολο ομως να πετυχεις ολοι οι αυλοι να εχουν την ιδια ροικοτητα. Επισης τα μεγαλυτερα νουμερα ροης που θα προκυψουν πανω σε ενα παγκο ροης, δε σημαινει οτι το αμαξι θα πηγαινει και καλυτερα στο δρομο.
Εξαιρεση αποτελουν οι τουρμπομετατροπες και αγριες ατμοσφαιρικες καταστασεις οπου εκει η ροικη αποτελει αναγκαιο κακο. 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ntzoan Μόλις έγραψα

 206 GTi 1.6 16v
Ένταξη: 07 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 12 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 06 Φεβ 2005, 17:57:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σχετικά με τα παραπάνω που είπατε, υπάρχει κάποια άλλη διαφορά μεταξύ των δύο μοτέρ (1.6 16ν του 206 και 1.6 16ν του 106) όσο αφορά την ανθεκτικότητα και την αξιοπιστία;  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 07 Φεβ 2005, 09:05:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδια ψυχραιμία με τις φλαντζες.
Κατ αρχην και το 106 και το 206 φοράνε μετελλική φλάντζα.Απο κει και περα ΔΕΝ επιτρέπεται η τοποθέτηση της φλάντζας του ενος μοντελου στο άλλο γιατι τα 2 αυτοκίνητα έχουν ΤΕΛΕΙΩΣ διαφορετικό θάλαμο καύσης με αποτέλεσμα να προκύπτει μελλοντικό προβλημα στα πιστόνια.Επίσης δεν αφαιρούμε ποτέ καποιο απο τα φύλλα της φλάντζας γιατι αυτό επηρεάζει την αντοχή της.Αν θέλουμε να ανεβάσουμε συμπίεση αυτό το κάνουμε μόνο πλανίζοντας καπάκι.Το 206 όντως έχει καλύτερο καπακι με πιο μεγάλες βαλβίδες εισαγωγής.Τα πιστόνια αν θέλουμε να πάμε πολύ ψηλά σε συμπίεση ή θελουμε να βαλουμε εκκεντροφορους που δουλευουν με μεγάλη συμπιεση τότε πρέπει να τα αλλάξουμε με σφυρήλατα.
Αυτά
pedal to the metal |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|