PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 - Μοτέρ από RC σε 2,0 lt (137hp) gt
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
petrosgt (Petros)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


peugeot 206 gt '99

Ένταξη: 10 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 16
Τόπος: maroussi

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 15 Ιαν 2005, 16:19:35    Θέμα δημοσίευσης: 206 - Μοτέρ από RC σε 2,0 lt (137hp) gt Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλησπερα και χρονια πολλα σε ολους.
ηθελα να ρωτησω αν μπορει να γινει μια τετοια μετατροπη.απο οτι φανταζομαι το μοναδικο εμποδιο ισως ειναι ο εγκεφαλος και τα ηλεκτρικα του RC (multiplex δεν ειναι?).αν ειναι μονο αυτο γνωριζει καποιος τι γινεται με αυτο το θεμα και τι πρεπει να αλλαξει?
thanx
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!

Ένταξη: 09 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 2111
Τόπος: Were the Eagles fly higher

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 15 Ιαν 2005, 16:55:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πλεον γινοντε και του Σπανου τα γενια.Παιρνεις κομπλε τροπετο απο RC και αλλαζεις οτι χρειαστει πχ μοτερ-σασμαν-εγκεφαλο-πλεξουδα-ψαλιδια (αν χρειαζετε και εχει διαφορα) κτλ κτλ.Το θεμα ειναι μετα ΑΝ μπορεις να το δηλωσεις μιας και διαφερει στον τυπο του κινητηρα I think.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα AIM διεύθυνση Yahoo Messenger MSN Messenger
petrosgt (Petros)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


peugeot 206 gt '99

Ένταξη: 10 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 16
Τόπος: maroussi

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 15 Ιαν 2005, 17:10:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

δεν με ενδιαφερει το θεμα της δηλωσης του μοτερ..(δηλαδη αυτοι με τα m3 τι να πουνε?).δηλ χρειαζεται αλλαγη ολοκληρης πλεξουδας+ηλεκτρικων ??
απο λεφτα που κινουμαστε περιπου? 6-7 χιλιαρικα??
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!

Ένταξη: 09 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 2111
Τόπος: Were the Eagles fly higher

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 16 Ιαν 2005, 15:00:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

petrosgt έγραψε:
δεν με ενδιαφερει το θεμα της δηλωσης του μοτερ..(δηλαδη αυτοι με τα m3 τι να πουνε?).δηλ χρειαζεται αλλαγη ολοκληρης πλεξουδας+ηλεκτρικων ??
απο λεφτα που κινουμαστε περιπου? 6-7 χιλιαρικα??


Αναλογος ποσο βρηκες κοματια και τον μαστορα που θα στα περασει.Αυτο το ψαχνεις και το ρωτας.Παντως τα πραγματα αρχισαν να σκουρενουν με μικτα κλιμακια στις Εθνικες οδους.Αν σε πιασουν στο κατασχετουν απευθειας.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα AIM διεύθυνση Yahoo Messenger MSN Messenger
Kouzman (Yiannis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 CC RG

Ένταξη: 26 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 710
Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 17 Ιαν 2005, 10:07:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

νικο ομως αν η αδεια γραφει διλιτρο και βαλει ενα αλλο διλιτρο (ασε που οπτικα τα δυο μοτερ μοιαζουν) δεν νομιζω να το ψαξει κανεις...

προβλημα θα υπαρχει εαν γινει σε κανα 1600αρι... Ωστοσο εφοσον το 206 σε 2πορτο βγαινει με αυτο το μοτερ δεν υπαρχει προβλημα να δηλωθει κανονικα...

προβλημα θα υπηρχε εαν π.χ. εβαζα το μοτερ του RC στο CC οπου δεν βγαινει ετσι απο το εργοστασιο...





2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
CC-Gio (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


CC-PUG ('04)

Ένταξη: 31 Αύγ 2004
Δημοσιεύσεις: 600
Τόπος: Κέντρο-Εξάρχεια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 17 Ιαν 2005, 13:21:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καπου ειχα διαβασει οτι μπορεις να αυξησεις τα κ.εκ. σου μεχρι και 30% χωρις να χρειαζεται να το δηλωσεις στο υπουργειο!

Δηλαδη ενα 1100 μπορει να βαλει μεχρι 1400-ενα 1600 μεχρι 2000!

Αρα ενα διλιτρο βαλει αλλο διλιτρο δεν πιστευω να εχει προβλημα!Ειδικα στην Ελλαδα σιγα μην το ψαξουν το θεμα!


Νομίζω πως 2 πράγματα είναι χειρότερα για μια απόφαση,η βιασύνη και η οργή...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 17 Ιαν 2005, 20:04:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

πλεον ΔΕΝ χρειαζεται η δηλωση μοτερ ιδιου κυβισμου... το εχω ξαναγραψει.
αρα αν εισαι διλιτρος και βαλεις διλιτρο δεν το δηλωνεις.... το μονο καλο να κανεις ειναι να παρεισ μια βεβαιωση απο ενα μηχανολογο οτι ειναι 2.0 λιτρων το μοτερ το νεο και οχι παραπανω για να μην πεσεις σε κανα περιεργο μπατσο....
νομιζω οτι με τη βεβαιωση αυτη πας και κτεο και περνας οταν ερθει η σειρα σου......
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
PoLiThS (Νικόλας)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


306 Cabriolet 1.6 Full (2001)

Ένταξη: 15 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 841
Τόπος: Κατηχώρι Πορταριάς Βόλος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 21 Ιαν 2005, 01:29:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μπηκα να δώ και εβγαλα κέρατα μετά απο τόσο καιρό απουσίας...

Παιδιά μου.. (Volve για σένα το λέω)

Ναι ίδιος κυβισμός αλλα διαφορετικός τύπος κινητήρα..


Τα GTi φοράνε τύπο κινητήρα RFR ή RFN(EW10J4) ( 1 λάμδα - 2 λαμδα) ενώ το RC φοράει τύπο κινητήρα RFK(EW10J4S).

Στην άδεια κυκλοφορίας αναφέρετε στο πεδίο που λέει αριθμος κινητήρα ο τύπος κινητήρα αντίστοιχα οπότε αν θελεις να είσαι νόμιμος πρέπει να το δηλώσεις..


Στα Rallye η μετατροπή απο 8V σε 16V ήταν νόμιμη χωρίς να το δηλώσεις γιατι και τα δυο έιχαν εργοστασιακό τύπο κινητήρα NFX άσχετα με το αν ο τύπος του ενός ειναι TU5J2 και ο άλλος είναι TU5J4




Le Tavernier....

Η Κουλαρα Ποτε δεν πεθαίνει δεν την σκιάζει φοβέρα καμια.. μονο λίγο καιρο ξαποσταίνει και ξανα προς τα γκαζια τραβα τραβα τραβα και ξανα προς τα γκαζια τραβααααα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 21 Ιαν 2005, 13:38:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

κερατα νικο να βγαλεις για αλλο λογο!!!!!!!!!!!!!!

εχει αλλαξει ειπαμε ο νομος. ιδιου κυβισμου μοτερ δεν δηλωνονται.δεν αποσαφηνιζει αν πρεπει να εχουν ιδιο κωδικο στο κινητηρα οποτε Wink
βεβαια αν βαλει καποιος μοτερ απο 106 σε 206 ισως να μπλεξει καπου με τη λογικη οτι δεν υπαρχει ....
αλλα σε 206 μοτερ Rc se 2.0 δεν θα χρειαστει να δηλωθει.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
PoLiThS (Νικόλας)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


306 Cabriolet 1.6 Full (2001)

Ένταξη: 15 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 841
Τόπος: Κατηχώρι Πορταριάς Βόλος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 22 Ιαν 2005, 10:04:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

βρε.... αρχές δεκεμβρίου ολοκλήρωσα την διαδικασία... κατι ξέρω....




Le Tavernier....

Η Κουλαρα Ποτε δεν πεθαίνει δεν την σκιάζει φοβέρα καμια.. μονο λίγο καιρο ξαποσταίνει και ξανα προς τα γκαζια τραβα τραβα τραβα και ξανα προς τα γκαζια τραβααααα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!

Ένταξη: 09 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 2111
Τόπος: Were the Eagles fly higher

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 22 Ιαν 2005, 13:50:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

PoLiThS έγραψε:
Μπηκα να δώ και εβγαλα κέρατα μετά απο τόσο καιρό απουσίας...

Παιδιά μου.. (Volve για σένα το λέω)

Ναι ίδιος κυβισμός αλλα διαφορετικός τύπος κινητήρα..


Τα GTi φοράνε τύπο κινητήρα RFR ή RFN(EW10J4) ( 1 λάμδα - 2 λαμδα) ενώ το RC φοράει τύπο κινητήρα RFK(EW10J4S).

Στην άδεια κυκλοφορίας αναφέρετε στο πεδίο που λέει αριθμος κινητήρα ο τύπος κινητήρα αντίστοιχα οπότε αν θελεις να είσαι νόμιμος πρέπει να το δηλώσεις..


Στα Rallye η μετατροπή απο 8V σε 16V ήταν νόμιμη χωρίς να το δηλώσεις γιατι και τα δυο έιχαν εργοστασιακό τύπο κινητήρα NFX άσχετα με το αν ο τύπος του ενός ειναι TU5J2 και ο άλλος είναι TU5J4


Καλα ρε θα μας τρελανεις εντελως Question Question Θες και κανονικα μαλιστα δηλωμα.Την εψαξα τοσο πολυ αυτην την μετατροπη και σου εξηγω οτι δεν γινετε επειδη εχει διαφορα στο ενα γραμμα.Το ενα ειναι NFX και το αλλο ειναι NFW.Τα αυτοκινητα στην εγκριση τυπου απο το εργοστασιο δινανε τα πρωτα 3 γραμματα του κινητηρα και οχι τα δυο.Αν ζητουσαν τα δυο τοτε θα γινοτανε πχ NF.Θα πρεπει να παει Κτεο ελληνικου και να περαστει εκει ΕΚΤΟΣ και αν εχει ξαναγινει κατι τετοιο στην Ελλαδα (δηλαδη να πηγε κανενας αλλος πριν απο σενα να το κανει αυτο) οποτε δεν χρειαζετε να παει στο Ελληνικο.Περι ορεξεως Κολοκυθοπιτα Cool


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα AIM διεύθυνση Yahoo Messenger MSN Messenger
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 22 Ιαν 2005, 17:16:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Να σου πω, αυτό το πολυμορφικό μπλε βαν, το αμάξι σου είναι? Laughing



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 22 Ιαν 2005, 18:55:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

μπεεεε
κατα τα γνωστα...
θα σου στειλω πμ νικολη να σου εξηγησω...
ασχετο τα πιατελα toy rc πιανουν πιο ψηλα το κατω........οποτε Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!

Ένταξη: 09 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 2111
Τόπος: Were the Eagles fly higher

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 24 Ιαν 2005, 15:56:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Steve έγραψε:
Να σου πω, αυτό το πολυμορφικό μπλε βαν, το αμάξι σου είναι? Laughing


Χα......Χ.Α....Θα θελες Question Question Laughing Laughing Laughing


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα AIM διεύθυνση Yahoo Messenger MSN Messenger
DIMCHRI (ΔΗΜΗΤΡΗΣ)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


406 coupe 2.2 2005

Ένταξη: 31 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 1684
Τόπος: Νικαια city

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 16 Φεβ 2005, 23:57:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΝΙΚΟΣ έγραψε:
PoLiThS έγραψε:
Μπηκα να δώ και εβγαλα κέρατα μετά απο τόσο καιρό απουσίας...

Παιδιά μου.. (Volve για σένα το λέω)

Ναι ίδιος κυβισμός αλλα διαφορετικός τύπος κινητήρα..


Τα GTi φοράνε τύπο κινητήρα RFR ή RFN(EW10J4) ( 1 λάμδα - 2 λαμδα) ενώ το RC φοράει τύπο κινητήρα RFK(EW10J4S).

Στην άδεια κυκλοφορίας αναφέρετε στο πεδίο που λέει αριθμος κινητήρα ο τύπος κινητήρα αντίστοιχα οπότε αν θελεις να είσαι νόμιμος πρέπει να το δηλώσεις..


Στα Rallye η μετατροπή απο 8V σε 16V ήταν νόμιμη χωρίς να το δηλώσεις γιατι και τα δυο έιχαν εργοστασιακό τύπο κινητήρα NFX άσχετα με το αν ο τύπος του ενός ειναι TU5J2 και ο άλλος είναι TU5J4


Καλα ρε θα μας τρελανεις εντελως Question Question Θες και κανονικα μαλιστα δηλωμα.Την εψαξα τοσο πολυ αυτην την μετατροπη και σου εξηγω οτι δεν γινετε επειδη εχει διαφορα στο ενα γραμμα.Το ενα ειναι NFX και το αλλο ειναι NFW.Τα αυτοκινητα στην εγκριση τυπου απο το εργοστασιο δινανε τα πρωτα 3 γραμματα του κινητηρα και οχι τα δυο.Αν ζητουσαν τα δυο τοτε θα γινοτανε πχ NF.Θα πρεπει να παει Κτεο ελληνικου και να περαστει εκει ΕΚΤΟΣ και αν εχει ξαναγινει κατι τετοιο στην Ελλαδα (δηλαδη να πηγε κανενας αλλος πριν απο σενα να το κανει αυτο) οποτε δεν χρειαζετε να παει στο Ελληνικο.Περι ορεξεως Κολοκυθοπιτα Cool


Παιδιά κινητήρες ίδιου κυβισμού πλέον στην ελλάδα δεν δηλώνονται.
Και ας είναι ο ένας 50 αλογα και ο αλλος 1050 άλογα.

Δεν έχεις καμία υποχρέωση να δηλώσεις ίδιου κυβισμού κινητήρες.

ΚΑι αφου δεν έχεις υποχρέωση το τι κωδικοί είναι περιτεύη.

Τώρα επί του θέματος καλύτερα θα ήταν να το πουλήσει κάποιος το απλο το δίλιτρο, και παίρνεις ενα rc
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Φεβ 2005, 00:20:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

δημητρη εχει δικιο ο νικος. δεν δηλωνεις ιδιου κυβισμου μονο αν ειναι και οι δυο κωδικοι ιδιοι τα 3 γραμματα.
αυτο επισημα και με το νομο.

ανεπισημα αν μπορεις να αποδειξεις οτι το μοτερ που εβαλες ειναι ιδιου κυβισμου και οτι μπαινει εισαι οκ αρκει να μην πεσεις σε κανα κομπλεξικο μπατσο....
οταν λεω οκ μιλαω για καταστασεις εφικτες οχι να παει ο αλλος να βαλει μοτερ απο τ16 π.χ σε 306 λεμε τωρα......
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
DIMCHRI (ΔΗΜΗΤΡΗΣ)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


406 coupe 2.2 2005

Ένταξη: 31 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 1684
Τόπος: Νικαια city

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Φεβ 2005, 00:44:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
δημητρη εχει δικιο ο νικος. δεν δηλωνεις ιδιου κυβισμου μονο αν ειναι και οι δυο κωδικοι ιδιοι τα 3 γραμματα.
αυτο επισημα και με το νομο.

ανεπισημα αν μπορεις να αποδειξεις οτι το μοτερ που εβαλες ειναι ιδιου κυβισμου και οτι μπαινει εισαι οκ αρκει να μην πεσεις σε κανα κομπλεξικο μπατσο....
οταν λεω οκ μιλαω για καταστασεις εφικτες οχι να παει ο αλλος να βαλει μοτερ απο τ16 π.χ σε 306 λεμε τωρα......

εμπας περιπτώση δεν επιμένω αλλά ρε παιδιά ας μου πει κάποιος αν ποτέ σε έλεγχο του έχουν ζητήσει να ελέξουν τον κωδικό του κινητήρα.

εμένα πάντως αν και οδηγώ 14 χρόνια και έχω κάνει 253000 χλμ με αυτοκίνητα-μηχανές ποτέ δεν μου έλεξαν αν αυτά που γράφει η άδεια είναι σωστά.(πλαισιο-κινητήρας εννοώ)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Φεβ 2005, 08:06:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

DIMCHRI έγραψε:
volvos έγραψε:
δημητρη εχει δικιο ο νικος. δεν δηλωνεις ιδιου κυβισμου μονο αν ειναι και οι δυο κωδικοι ιδιοι τα 3 γραμματα.
αυτο επισημα και με το νομο.

ανεπισημα αν μπορεις να αποδειξεις οτι το μοτερ που εβαλες ειναι ιδιου κυβισμου και οτι μπαινει εισαι οκ αρκει να μην πεσεις σε κανα κομπλεξικο μπατσο....
οταν λεω οκ μιλαω για καταστασεις εφικτες οχι να παει ο αλλος να βαλει μοτερ απο τ16 π.χ σε 306 λεμε τωρα......

εμπας περιπτώση δεν επιμένω αλλά ρε παιδιά ας μου πει κάποιος αν ποτέ σε έλεγχο του έχουν ζητήσει να ελέξουν τον κωδικό του κινητήρα.

εμένα πάντως αν και οδηγώ 14 χρόνια και έχω κάνει 253000 χλμ με αυτοκίνητα-μηχανές ποτέ δεν μου έλεξαν αν αυτά που γράφει η άδεια είναι σωστά.(πλαισιο-κινητήρας εννοώ)
Μία φορά θα γίνει οπότε γιατί να μην είσαι εντάξει Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Ghost Dog (John Φυστίκης)
Ταμίας
Επίσημο Μέλος

206 wRC + 2008 allure 1.2 puretech 130

Ένταξη: 18 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 5423
Τόπος: Μερικεεές στροφές μπροστά...(\στη χωρα που γεννηθηκε ο πολιτισμος)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Φεβ 2005, 13:54:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Touristas έγραψε:
Μία φορά θα γίνει οπότε γιατί να μην είσαι εντάξει Wink

Αυτο ακριβως ηθελα να του απαντησω και εγω!! Shocked Very happy Very happy Very happy
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
PoLiThS (Νικόλας)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


306 Cabriolet 1.6 Full (2001)

Ένταξη: 15 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 841
Τόπος: Κατηχώρι Πορταριάς Βόλος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Φεβ 2005, 20:18:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω γιατι ο Δημητρης δεν θέλει να με πιστέψει. Οχι τιποτα αλλο ουτε παρεξηγιέμαι αλλα το συγκεκριμένο θέμα απ'ολους τους συζητώντες εδώ μέσα το ξέρω μακράν καλύτερα και την νομοθεσία επισης, Και επιδή προσφατα ακολούθησα την διαδικασία για αυτο λέω και οτι λέω.




Le Tavernier....

Η Κουλαρα Ποτε δεν πεθαίνει δεν την σκιάζει φοβέρα καμια.. μονο λίγο καιρο ξαποσταίνει και ξανα προς τα γκαζια τραβα τραβα τραβα και ξανα προς τα γκαζια τραβααααα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
Σελίδα 1 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1288s (PHP: 83% - SQL: 17%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on