Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
petrosgt (Petros) Μόλις έγραψα

 peugeot 206 gt '99
Ένταξη: 10 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 16 Τόπος: maroussi
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 15 Ιαν 2005, 16:19:35 Θέμα δημοσίευσης: 206 - Μοτέρ από RC σε 2,0 lt (137hp) gt |
|
|
Καλησπερα και χρονια πολλα σε ολους.
ηθελα να ρωτησω αν μπορει να γινει μια τετοια μετατροπη.απο οτι φανταζομαι το μοναδικο εμποδιο ισως ειναι ο εγκεφαλος και τα ηλεκτρικα του RC (multiplex δεν ειναι?).αν ειναι μονο αυτο γνωριζει καποιος τι γινεται με αυτο το θεμα και τι πρεπει να αλλαξει?
thanx |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!

 CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 15 Ιαν 2005, 16:55:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πλεον γινοντε και του Σπανου τα γενια.Παιρνεις κομπλε τροπετο απο RC και αλλαζεις οτι χρειαστει πχ μοτερ-σασμαν-εγκεφαλο-πλεξουδα-ψαλιδια (αν χρειαζετε και εχει διαφορα) κτλ κτλ.Το θεμα ειναι μετα ΑΝ μπορεις να το δηλωσεις μιας και διαφερει στον τυπο του κινητηρα I think.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
petrosgt (Petros) Μόλις έγραψα

 peugeot 206 gt '99
Ένταξη: 10 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 16 Τόπος: maroussi
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 15 Ιαν 2005, 17:10:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
δεν με ενδιαφερει το θεμα της δηλωσης του μοτερ..(δηλαδη αυτοι με τα m3 τι να πουνε?).δηλ χρειαζεται αλλαγη ολοκληρης πλεξουδας+ηλεκτρικων ??
απο λεφτα που κινουμαστε περιπου? 6-7 χιλιαρικα?? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!

 CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 16 Ιαν 2005, 15:00:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
petrosgt έγραψε: | δεν με ενδιαφερει το θεμα της δηλωσης του μοτερ..(δηλαδη αυτοι με τα m3 τι να πουνε?).δηλ χρειαζεται αλλαγη ολοκληρης πλεξουδας+ηλεκτρικων ??
απο λεφτα που κινουμαστε περιπου? 6-7 χιλιαρικα?? |
Αναλογος ποσο βρηκες κοματια και τον μαστορα που θα στα περασει.Αυτο το ψαχνεις και το ρωτας.Παντως τα πραγματα αρχισαν να σκουρενουν με μικτα κλιμακια στις Εθνικες οδους.Αν σε πιασουν στο κατασχετουν απευθειας.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Kouzman (Yiannis) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 CC RG
Ένταξη: 26 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 710 Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 17 Ιαν 2005, 10:07:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
νικο ομως αν η αδεια γραφει διλιτρο και βαλει ενα αλλο διλιτρο (ασε που οπτικα τα δυο μοτερ μοιαζουν) δεν νομιζω να το ψαξει κανεις...
προβλημα θα υπαρχει εαν γινει σε κανα 1600αρι... Ωστοσο εφοσον το 206 σε 2πορτο βγαινει με αυτο το μοτερ δεν υπαρχει προβλημα να δηλωθει κανονικα...
προβλημα θα υπηρχε εαν π.χ. εβαζα το μοτερ του RC στο CC οπου δεν βγαινει ετσι απο το εργοστασιο...
2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
CC-Gio (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος

 CC-PUG ('04)
Ένταξη: 31 Αύγ 2004 Δημοσιεύσεις: 600 Τόπος: Κέντρο-Εξάρχεια
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 17 Ιαν 2005, 13:21:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καπου ειχα διαβασει οτι μπορεις να αυξησεις τα κ.εκ. σου μεχρι και 30% χωρις να χρειαζεται να το δηλωσεις στο υπουργειο!
Δηλαδη ενα 1100 μπορει να βαλει μεχρι 1400-ενα 1600 μεχρι 2000!
Αρα ενα διλιτρο βαλει αλλο διλιτρο δεν πιστευω να εχει προβλημα!Ειδικα στην Ελλαδα σιγα μην το ψαξουν το θεμα!
Νομίζω πως 2 πράγματα είναι χειρότερα για μια απόφαση,η βιασύνη και η οργή... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 17 Ιαν 2005, 20:04:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
πλεον ΔΕΝ χρειαζεται η δηλωση μοτερ ιδιου κυβισμου... το εχω ξαναγραψει.
αρα αν εισαι διλιτρος και βαλεις διλιτρο δεν το δηλωνεις.... το μονο καλο να κανεις ειναι να παρεισ μια βεβαιωση απο ενα μηχανολογο οτι ειναι 2.0 λιτρων το μοτερ το νεο και οχι παραπανω για να μην πεσεις σε κανα περιεργο μπατσο....
νομιζω οτι με τη βεβαιωση αυτη πας και κτεο και περνας οταν ερθει η σειρα σου...... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
PoLiThS (Νικόλας) Τρελλαμένο μέλος

 306 Cabriolet 1.6 Full (2001)
Ένταξη: 15 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 841 Τόπος: Κατηχώρι Πορταριάς Βόλος
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 21 Ιαν 2005, 01:29:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μπηκα να δώ και εβγαλα κέρατα μετά απο τόσο καιρό απουσίας...
Παιδιά μου.. (Volve για σένα το λέω)
Ναι ίδιος κυβισμός αλλα διαφορετικός τύπος κινητήρα..
Τα GTi φοράνε τύπο κινητήρα RFR ή RFN(EW10J4) ( 1 λάμδα - 2 λαμδα) ενώ το RC φοράει τύπο κινητήρα RFK(EW10J4S).
Στην άδεια κυκλοφορίας αναφέρετε στο πεδίο που λέει αριθμος κινητήρα ο τύπος κινητήρα αντίστοιχα οπότε αν θελεις να είσαι νόμιμος πρέπει να το δηλώσεις..
Στα Rallye η μετατροπή απο 8V σε 16V ήταν νόμιμη χωρίς να το δηλώσεις γιατι και τα δυο έιχαν εργοστασιακό τύπο κινητήρα NFX άσχετα με το αν ο τύπος του ενός ειναι TU5J2 και ο άλλος είναι TU5J4
Le Tavernier....
Η Κουλαρα Ποτε δεν πεθαίνει δεν την σκιάζει φοβέρα καμια.. μονο λίγο καιρο ξαποσταίνει και ξανα προς τα γκαζια τραβα τραβα τραβα και ξανα προς τα γκαζια τραβααααα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 21 Ιαν 2005, 13:38:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
κερατα νικο να βγαλεις για αλλο λογο!!!!!!!!!!!!!!
εχει αλλαξει ειπαμε ο νομος. ιδιου κυβισμου μοτερ δεν δηλωνονται.δεν αποσαφηνιζει αν πρεπει να εχουν ιδιο κωδικο στο κινητηρα οποτε
βεβαια αν βαλει καποιος μοτερ απο 106 σε 206 ισως να μπλεξει καπου με τη λογικη οτι δεν υπαρχει ....
αλλα σε 206 μοτερ Rc se 2.0 δεν θα χρειαστει να δηλωθει. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
PoLiThS (Νικόλας) Τρελλαμένο μέλος

 306 Cabriolet 1.6 Full (2001)
Ένταξη: 15 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 841 Τόπος: Κατηχώρι Πορταριάς Βόλος
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 22 Ιαν 2005, 10:04:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
βρε.... αρχές δεκεμβρίου ολοκλήρωσα την διαδικασία... κατι ξέρω....
Le Tavernier....
Η Κουλαρα Ποτε δεν πεθαίνει δεν την σκιάζει φοβέρα καμια.. μονο λίγο καιρο ξαποσταίνει και ξανα προς τα γκαζια τραβα τραβα τραβα και ξανα προς τα γκαζια τραβααααα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!

 CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 22 Ιαν 2005, 13:50:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
PoLiThS έγραψε: | Μπηκα να δώ και εβγαλα κέρατα μετά απο τόσο καιρό απουσίας...
Παιδιά μου.. (Volve για σένα το λέω)
Ναι ίδιος κυβισμός αλλα διαφορετικός τύπος κινητήρα..
Τα GTi φοράνε τύπο κινητήρα RFR ή RFN(EW10J4) ( 1 λάμδα - 2 λαμδα) ενώ το RC φοράει τύπο κινητήρα RFK(EW10J4S).
Στην άδεια κυκλοφορίας αναφέρετε στο πεδίο που λέει αριθμος κινητήρα ο τύπος κινητήρα αντίστοιχα οπότε αν θελεις να είσαι νόμιμος πρέπει να το δηλώσεις..
Στα Rallye η μετατροπή απο 8V σε 16V ήταν νόμιμη χωρίς να το δηλώσεις γιατι και τα δυο έιχαν εργοστασιακό τύπο κινητήρα NFX άσχετα με το αν ο τύπος του ενός ειναι TU5J2 και ο άλλος είναι TU5J4 |
Καλα ρε θα μας τρελανεις εντελως Θες και κανονικα μαλιστα δηλωμα.Την εψαξα τοσο πολυ αυτην την μετατροπη και σου εξηγω οτι δεν γινετε επειδη εχει διαφορα στο ενα γραμμα.Το ενα ειναι NFX και το αλλο ειναι NFW.Τα αυτοκινητα στην εγκριση τυπου απο το εργοστασιο δινανε τα πρωτα 3 γραμματα του κινητηρα και οχι τα δυο.Αν ζητουσαν τα δυο τοτε θα γινοτανε πχ NF.Θα πρεπει να παει Κτεο ελληνικου και να περαστει εκει ΕΚΤΟΣ και αν εχει ξαναγινει κατι τετοιο στην Ελλαδα (δηλαδη να πηγε κανενας αλλος πριν απο σενα να το κανει αυτο) οποτε δεν χρειαζετε να παει στο Ελληνικο.Περι ορεξεως Κολοκυθοπιτα 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 22 Ιαν 2005, 18:55:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μπεεεε
κατα τα γνωστα...
θα σου στειλω πμ νικολη να σου εξηγησω...
ασχετο τα πιατελα toy rc πιανουν πιο ψηλα το κατω........οποτε  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!

 CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 24 Ιαν 2005, 15:56:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Steve έγραψε: | Να σου πω, αυτό το πολυμορφικό μπλε βαν, το αμάξι σου είναι?  |
Χα......Χ.Α....Θα θελες 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DIMCHRI (ΔΗΜΗΤΡΗΣ) Έχω ξεφύγει !!!

 406 coupe 2.2 2005
Ένταξη: 31 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1684 Τόπος: Νικαια city
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 16 Φεβ 2005, 23:57:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΝΙΚΟΣ έγραψε: | PoLiThS έγραψε: | Μπηκα να δώ και εβγαλα κέρατα μετά απο τόσο καιρό απουσίας...
Παιδιά μου.. (Volve για σένα το λέω)
Ναι ίδιος κυβισμός αλλα διαφορετικός τύπος κινητήρα..
Τα GTi φοράνε τύπο κινητήρα RFR ή RFN(EW10J4) ( 1 λάμδα - 2 λαμδα) ενώ το RC φοράει τύπο κινητήρα RFK(EW10J4S).
Στην άδεια κυκλοφορίας αναφέρετε στο πεδίο που λέει αριθμος κινητήρα ο τύπος κινητήρα αντίστοιχα οπότε αν θελεις να είσαι νόμιμος πρέπει να το δηλώσεις..
Στα Rallye η μετατροπή απο 8V σε 16V ήταν νόμιμη χωρίς να το δηλώσεις γιατι και τα δυο έιχαν εργοστασιακό τύπο κινητήρα NFX άσχετα με το αν ο τύπος του ενός ειναι TU5J2 και ο άλλος είναι TU5J4 |
Καλα ρε θα μας τρελανεις εντελως Θες και κανονικα μαλιστα δηλωμα.Την εψαξα τοσο πολυ αυτην την μετατροπη και σου εξηγω οτι δεν γινετε επειδη εχει διαφορα στο ενα γραμμα.Το ενα ειναι NFX και το αλλο ειναι NFW.Τα αυτοκινητα στην εγκριση τυπου απο το εργοστασιο δινανε τα πρωτα 3 γραμματα του κινητηρα και οχι τα δυο.Αν ζητουσαν τα δυο τοτε θα γινοτανε πχ NF.Θα πρεπει να παει Κτεο ελληνικου και να περαστει εκει ΕΚΤΟΣ και αν εχει ξαναγινει κατι τετοιο στην Ελλαδα (δηλαδη να πηγε κανενας αλλος πριν απο σενα να το κανει αυτο) οποτε δεν χρειαζετε να παει στο Ελληνικο.Περι ορεξεως Κολοκυθοπιτα  |
Παιδιά κινητήρες ίδιου κυβισμού πλέον στην ελλάδα δεν δηλώνονται.
Και ας είναι ο ένας 50 αλογα και ο αλλος 1050 άλογα.
Δεν έχεις καμία υποχρέωση να δηλώσεις ίδιου κυβισμού κινητήρες.
ΚΑι αφου δεν έχεις υποχρέωση το τι κωδικοί είναι περιτεύη.
Τώρα επί του θέματος καλύτερα θα ήταν να το πουλήσει κάποιος το απλο το δίλιτρο, και παίρνεις ενα rc |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Φεβ 2005, 00:20:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
δημητρη εχει δικιο ο νικος. δεν δηλωνεις ιδιου κυβισμου μονο αν ειναι και οι δυο κωδικοι ιδιοι τα 3 γραμματα.
αυτο επισημα και με το νομο.
ανεπισημα αν μπορεις να αποδειξεις οτι το μοτερ που εβαλες ειναι ιδιου κυβισμου και οτι μπαινει εισαι οκ αρκει να μην πεσεις σε κανα κομπλεξικο μπατσο....
οταν λεω οκ μιλαω για καταστασεις εφικτες οχι να παει ο αλλος να βαλει μοτερ απο τ16 π.χ σε 306 λεμε τωρα...... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DIMCHRI (ΔΗΜΗΤΡΗΣ) Έχω ξεφύγει !!!

 406 coupe 2.2 2005
Ένταξη: 31 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1684 Τόπος: Νικαια city
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Φεβ 2005, 00:44:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | δημητρη εχει δικιο ο νικος. δεν δηλωνεις ιδιου κυβισμου μονο αν ειναι και οι δυο κωδικοι ιδιοι τα 3 γραμματα.
αυτο επισημα και με το νομο.
ανεπισημα αν μπορεις να αποδειξεις οτι το μοτερ που εβαλες ειναι ιδιου κυβισμου και οτι μπαινει εισαι οκ αρκει να μην πεσεις σε κανα κομπλεξικο μπατσο....
οταν λεω οκ μιλαω για καταστασεις εφικτες οχι να παει ο αλλος να βαλει μοτερ απο τ16 π.χ σε 306 λεμε τωρα...... |
εμπας περιπτώση δεν επιμένω αλλά ρε παιδιά ας μου πει κάποιος αν ποτέ σε έλεγχο του έχουν ζητήσει να ελέξουν τον κωδικό του κινητήρα.
εμένα πάντως αν και οδηγώ 14 χρόνια και έχω κάνει 253000 χλμ με αυτοκίνητα-μηχανές ποτέ δεν μου έλεξαν αν αυτά που γράφει η άδεια είναι σωστά.(πλαισιο-κινητήρας εννοώ) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Φεβ 2005, 08:06:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
DIMCHRI έγραψε: | volvos έγραψε: | δημητρη εχει δικιο ο νικος. δεν δηλωνεις ιδιου κυβισμου μονο αν ειναι και οι δυο κωδικοι ιδιοι τα 3 γραμματα.
αυτο επισημα και με το νομο.
ανεπισημα αν μπορεις να αποδειξεις οτι το μοτερ που εβαλες ειναι ιδιου κυβισμου και οτι μπαινει εισαι οκ αρκει να μην πεσεις σε κανα κομπλεξικο μπατσο....
οταν λεω οκ μιλαω για καταστασεις εφικτες οχι να παει ο αλλος να βαλει μοτερ απο τ16 π.χ σε 306 λεμε τωρα...... |
εμπας περιπτώση δεν επιμένω αλλά ρε παιδιά ας μου πει κάποιος αν ποτέ σε έλεγχο του έχουν ζητήσει να ελέξουν τον κωδικό του κινητήρα.
εμένα πάντως αν και οδηγώ 14 χρόνια και έχω κάνει 253000 χλμ με αυτοκίνητα-μηχανές ποτέ δεν μου έλεξαν αν αυτά που γράφει η άδεια είναι σωστά.(πλαισιο-κινητήρας εννοώ) | Μία φορά θα γίνει οπότε γιατί να μην είσαι εντάξει  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ghost Dog (John Φυστίκης) Ταμίας

 206 wRC + 2008 allure 1.2 puretech 130
Ένταξη: 18 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 5423 Τόπος: Μερικεεές στροφές μπροστά...(\στη χωρα που γεννηθηκε ο πολιτισμος)
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Φεβ 2005, 13:54:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Touristas έγραψε: | Μία φορά θα γίνει οπότε γιατί να μην είσαι εντάξει  |
Αυτο ακριβως ηθελα να του απαντησω και εγω!!  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
PoLiThS (Νικόλας) Τρελλαμένο μέλος

 306 Cabriolet 1.6 Full (2001)
Ένταξη: 15 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 841 Τόπος: Κατηχώρι Πορταριάς Βόλος
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Φεβ 2005, 20:18:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω γιατι ο Δημητρης δεν θέλει να με πιστέψει. Οχι τιποτα αλλο ουτε παρεξηγιέμαι αλλα το συγκεκριμένο θέμα απ'ολους τους συζητώντες εδώ μέσα το ξέρω μακράν καλύτερα και την νομοθεσία επισης, Και επιδή προσφατα ακολούθησα την διαδικασία για αυτο λέω και οτι λέω.
Le Tavernier....
Η Κουλαρα Ποτε δεν πεθαίνει δεν την σκιάζει φοβέρα καμια.. μονο λίγο καιρο ξαποσταίνει και ξανα προς τα γκαζια τραβα τραβα τραβα και ξανα προς τα γκαζια τραβααααα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|