PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 - Τοποθέτηση 2.0lt (από GTI ή RC) σε 206
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3, 4, 5, 6  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 27 Νοέ 2004, 02:36:44    Θέμα δημοσίευσης: 206 - Τοποθέτηση 2.0lt (από GTI ή RC) σε 206 Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ένα θέμα που θα μας απασχολήσει πολύ πιστεύω και που θα λύσει τις απορίες πολλών εδώ μέσα Wink


Ας ξεκινήσουμε λοιπόν. Κάτοχος ενός XS 1.4 16v εδώ και 7 μήνες πλέον, το αμάξι δε λέω, έχει όσα ήθελα, και ακόμα παραπάνω. Όμως όλοι μέσα μας έχουμε το "need for speed"... πάντα θα θέλουμε κιάλλο Twisted evil

Ύστερα από την ζωή μου εδώ στο forum, έχω διαβάσει αρκετά που ούτε στους καλύτερους βελτιωτές δεν θα μπορούσα να τα μάθω Cool Μέσα σε αυτά, είναι και για τις μετατροπές του κινητήρα. Απότι έχω διαβάσει λοιπόν, το turbo, είναι η λύση για να εκτοξευθούν τα άλογα στα "ουράνια" Razz Υπάρχουν όμως 2 πολύ σημαντικοί παράγοντες: κόστος και αξιοπιστία Sad Το κόστος μεγάλο, η αξιοπιστία μικρότερη, τα έξοδα συντήρησης μεγαλύτερα... Crying or Very sad

Επόμενη λύση είναι η ατμόσφαιρα. Το αμάξι το αγόρασα 13.400 ευρώ (ας μιλήσουμε και λίγο με αριθμούς). Με 2.000 ευρώ παραπάνω περίπου έπαιρνα το 1.6 GTi. Τώρα λοιπόν, για να αλλάξω μοτέρ και να βάλω 1.6, ξέρω ότι είναι χάσιμο λεφτών και δεν θα μείνω και ευχαριστημένος από την δύναμη που θα πάρει το αμάξι. Πόσο μάλλον αν κάτσω να ασχοληθώ ατμοσφαιρικά στο 1.4 που έχω τώρα... Ξέρω, δεν θα έχω ανταγωνιστή μετά, αλλά θα είμαι ακόμα 1.4 Sad Άρα πάμε στο επόμενο, το οποίο είναι το 2λιτρο... (EW10J4 ε? Scratch ) Καλώς ή κακώς, διανύουμε την περίοδο multiplex. Πολλά πλεονεκτήματα, άλλα τόσα μειονεκτήματα όμως Sad Για να μπλέξουμε το θέμα λίγο περισσότερο, αρχίζω τις ερωτήσεις, τις οποίες θέλω απάντηση τεκμηριωμένη (όχι μόνο εγώ, αλλά και όσοι έχουνε μέσα τους το 2λιτρο μικρόβιο Twisted evil ). Για πάμε:

1) Είναι αυτονόητο νομίζω πως το engine bay δεν έχει κανένα πρόβλημα για να δεχθεί τον 2λιτρο ε?
2) Ποιό είναι το κόστος του 2λιτρου μοτέρ?
3) Πέραν ολόκληρου του μοτέρ, τί άλλο θέλει αλλαγή? (π.χ. Σασμάν, κορωνοπήνειο, εγκέφαλος, ημιαξόνια? Rolling eyes ) Μαζί με αυτά τα άλλα, πόσο πάει το κόστος στο σύνολο? Υπάρχει κάτι από το 1.4 που θα μπορώ να κρατήσω για να μειωθεί το κόστος αυτό?
4) Θα διατηρηθεί το trip computer, ο αυτόματος κλιματισμός και το σύστημα ABS? Θέλουνε επαναπρογραμματισμό του εγκεφάλου ή όχι?

Και χοντραίνουμε το θέμα περισσότερο...

5) Το μοτέρ από το RC είναι ίδιο με του απλού 2λιτρου? (EW10J4)
6) Αν ναι, λογικά θα υπάρχει μετατροπή σε RC... ή μήπως όχι?
7) Ποιό το κόστος ενός έτοιμου μοτέρ RC και ενός απλού 2λιτρου?
8) Αν ισχύει το 6, τότε από θέμα κόστους, συμφέρει να πάρεις έτοιμο το μοτέρ ή να το πάρεις και να το κάνεις RC?

Αυτές πιστεύω είναι οι πιο βασικές ερωτήσεις. Ας αφήσουμε τα περί αναρτήσεων, φρένων, ελαφρόματα βολάν και τροχαλίες αλουμινένιες για άλλο topic, και ας μείνουμε σε αυτήν την "βελτίωση" που αφορά το μοτέρ Wink

Εγώ πιστεύω πως τα συμπεράσματα που θα προκύψουνε θα είναι πάρα μα πάρα πολύ χρήσιμα για όλους, ελπίζοντας πως το topic αυτό κάποτε θα γίνει "sticky" Very happy

Let the party begin... Cool

Ο τίτλος του topic άλλαξε για να είναι πιο συγκεκριμένος.

Εκ της Mod Team
MEMsound




https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 27 Νοέ 2004, 09:18:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λιπών δεν ξέρω από τιμές πόσο παίζει το μοτέρ αλλά αν όντως θες να κανείς τέτοια μετατροπή το καλύτερο για μένα είναι !!
Βρίσκεις ένα τροπετο ολόκληρο από τελευταίο 2λιτρο και το ρίχνεις στο δικό σου .
Τώρα θα μου πεις γιατί τροπετο !!!
Γιατί αν θα πάρεις μόνο το μοτέρ μετά θα ψάχνεις και για κιβώτιο το δικό σου δεν κάνει !
Σωλήνες A/C και υδραυλικού δεν είναι ίδιες και αλλά μικροπράγματα που θα χρειασθείς !!
Ενώ από την άλλη αν το έχεις ολόκληρο απλά ξηλώνεις το δικό σου και μετά τα πράγματα από το 2λιτρο τα ρίχνεις επάνω και είσαι έτοιμος !
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 27 Νοέ 2004, 15:17:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Touristas έγραψε:
Λιπών δεν ξέρω από τιμές πόσο παίζει το μοτέρ αλλά αν όντως θες να κανείς τέτοια μετατροπή το καλύτερο για μένα είναι !!
Βρίσκεις ένα τροπετο ολόκληρο από τελευταίο 2λιτρο και το ρίχνεις στο δικό σου .
Τώρα θα μου πεις γιατί τροπετο !!!
Γιατί αν θα πάρεις μόνο το μοτέρ μετά θα ψάχνεις και για κιβώτιο το δικό σου δεν κάνει !
Σωλήνες A/C και υδραυλικού δεν είναι ίδιες και αλλά μικροπράγματα που θα χρειασθείς !!
Ενώ από την άλλη αν το έχεις ολόκληρο απλά ξηλώνεις το δικό σου και μετά τα πράγματα από το 2λιτρο τα ρίχνεις επάνω και είσαι έτοιμος !


Άργύρη σε ευχαριστώ για την απάντηση σου! Cool

Αν και λόγω των γνώσεων σου περί ηλεκτρονικών, περίμενα να μου απαντήσεις στο θέμα "εγκέφαλος" τί κάνουμε! Rolling eyes

Βασικά, "τροπέτο" τί εννοούμε? Scratch Το έχω ακούσει αρκετές φορές αλλά ακόμα δεν έχω καταλάβει Embarassed

Και φυσικά, το μεταχειρισμένο το απορρίπτω. Πάντα μιλάμε για καινούριο πράμα. Οπότε αυτό το "τροπέτο" δίνεται ολοκληρωμένο από την Peugeot? Ή κλάφτα χαράλαμπε? Sad



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 27 Νοέ 2004, 15:36:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κατά αρχήν για καινούργιο ξεχασε το …πολλαααααααα λεφτά .
Θα σου πω μόνο ότι όταν αγοράζεις ένα καινούργιο κινητήρα το μόνο που παίρνεις είναι το μπλοκ και η κεφαλή μονταρισμένα και τίποτα άλλο. Θα πρέπει λιπών μετά να αγοράσεις εισαγωγή – εξαγωγή – μπεκ – πλεξούδα – εγκέφαλο κτλ !
Τώρα όταν αναφέρουμε τροπετο μιλάμε για μισό αυτοκίνητο στην περίπτωση σου εσύ θες το εμπρός κομμάτι το οποίο έχει τα πάντα επάνω πολλές φορές και το ταμπλό.
Άρα αν θα βρεις ένα τροπετο από 2λιτρο βάζεις όλα τα πράγματα στο δικό σου !
Αν είναι και MUX το τροπετο ακόμα καλύτερα και λειτουργούν όλα κανονικά χωρίς πρόβλημα !
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Baphomet (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)

Ένταξη: 06 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 4616
Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 27 Νοέ 2004, 15:36:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

αμα πας για καινουριο κινητηρα συμφερει πιο πολυ να πουλησεις το δικο σου και να παρεις RC καινουριο και παλι λιγοτερο θα κοστισει Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
Ntinos 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Saxo Vts-206 QUIKSILVER

Ένταξη: 14 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 417

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 27 Νοέ 2004, 16:23:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μπορεις να βρεις τροπετο 2.0 και να το κουμπωσεις στο δικο σου μαζι με τις αναρτησεις και τα μπροστα φρενα και ισως το ταμπλο.
Την ιδια στιγμη θα βαλεις οτι βγαλεις απο το δικο σου στο τροπετο και θα το πας για πουλημα για να μειωσεις αρκετα το κοστος.
Αυτο βεβαια χρειαζεται να βρεις συνεργειο με χωρο και υπομονη να στο κανει και να δωσεις και παραπανω χρηματα εκτος κιαν το πουλησεις σε αυτους τους ιδιους.
Εγω παντως θα προτεινα να σκεφτεις την αγορα 1.6 16v ΝFX (απο rallye,saxo,gti)
Kαι οι τιμες εχουν πεσει και το μοτερακι βελτωνεται υστερα πολυ και το φτανεις 135 αλογα αξιοπιστα
Για τετοια μετατροπη πρεπει να εξασφαλισεις μαζι με το μοτερ και το σασμαν τον εγγεφαλο ΜΕ την πλεξουδα και φυσικα την εισαγωγη με την μηχανικη πεταλουδα (και τα ημιαξονια πολλες φορες αν και δεν νομιζω οτι κανουν των 106)
Με τον κλιματισμο δεν πρεπει να εχεις προβλημα,δες το αμαξι του 'προεδρου' σαν παραδειγμα που ειχε το faster παρουσιαση πριν μερικους μηνες.Καταργησαν το ηλεκτρονικο γκαζι και αλλαξαν τον εγγεφαλο,και υποθετω οτι ο κλιματισμος λειτουργει μια χαρα.

Σαν ιδεα η τοποθετηση του 1.6 πιστευω οτι ειναι καλη.
Και μαμα να το αφησεις το μοτερ εχει ροπες παντου,θα ειναι η μερα με τη νυχτα απο αποψη αποκρισης λογο μηχανικης πεταλουδας και στροφαρει με ανεση μεχρι τις 7000+
Τελος για να μην εισαι παρανομος αμα δηλωσεις το 1,6 θα εχεις μικρες διαφορες σε ασφαλεια και τελη,με το διλιτρο ετοιμασου να πληρωνεις 300 ευρο αυτοκολλητο και τουλαχιστον 650 ευρο ασφαλεια (την ποιο απλη).
Θα παρεις δηλαδη κατι σχετικα ιδιο σε αποδοση με μεγαλυτερο κοστος συντηρησης και αποκτησης.
Παντως ΟΤΙ και να κανεις το μοτερ που θαγορασεις να το πας για μετρηση συμπιεσης για να τσεκαρεις την κατασταση του.Μεγαλες διαφορες απο θαλαμο σε θαλαμο και χαμηλες τιμες συμπιεσης σημαινουν κοστη για επισκευες και κακη μεταχειρηση-συντηρηση.

Παντως για αλλη μια φορα παρατηρω αυτη την δυσκολια που υπαρχει στο να εστιαζουμε τις αγορες μας σε αυτο που χρειαζομαστε πραγματικα και οχι σε αυτο που νομιζουμε οτι θελουμε.
Με αυτα τα 14 χιλιαρικα θα ειχες παρει εξαρχης ενα διλιτρο σε καλη κατασταση αμα το εψαχνες λιγακι.Τωρα μπορει να πηρες καινουργιο 1.4 αλλα τι να το κανω αφου ετοιμαζεσαι σε μικρο χρονικο διαστημα να μονταρεις μεταχειρισμενα πραγματα με το αποτελεσμα να ειναι στο χερι του μηχανικου και διχως εγγυησεις.
Οτι και να σου εβγαζε ενα μεταχειρισμενο 2-3 χρονων θα το αλλαζες και θα ειχες και τα φρενα και τις αναρτησεις και τις ζαντες και τα οργανα και το κιβωτιο κτλ.
Και εγω σε τελικη αποψη θα πω οτι καλητερα να μην μπεις σε αυτη τη διαδικασια αλλαγων,λεφτα δεν θα παρεις ποτε πισω,οταν θα ψαχνεις να το πουλησεις θα το κοιτανε με μισο ματι κτλ.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 27 Νοέ 2004, 16:36:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Χαίρομαι που μέσα σε αυτά τα 4 posts έχουνε ειπωθεί μόνο σοβαρά πράγματα Cool

Ntinos, τα τέλη κυκλοφορίας, για 2 κ. εκ. τα πληρώνω ίδια με το 2λιτρο Sad Όσο για τα ασφάλιστρα, μην ανησυχείς, το βολεύουμε το θέμα Wink Τα περί 16αριού μοτέρ, το έχω απορρίψει, δεν αξίζει τον κόπο ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ. Για άλλους ίσως είναι το όνειρο τους και καλά κάνουνε φυσικά! Very happy

Αργύρη, η εύρεση τροπέτου 2λιτρου είναι κάτι το οποίο ονειρεύονται πολλοί στην Ελλάδα, και δυστυχώς δεν υπάρχει τόση προσφορά (ακόμα... Sad ). Χώρια που όπως προανέφερε ο Ntinos πρέπει να κάνουμε και κάποιους ελέγχους γιατί τα πράγματα είναι σοβαρά! Sad

Οπότε καταλήγουμε στα λεγόμενα του Πέτρου. Και βασικά, μακάρι να μπορούσα να πάρω το 2λιτρο ή το RC από τη αρχή, αλλά δυστυχώς λόγω του ότι το αμάξι το ξεχρεώνω εγώ (με μια μικρή βοήθεια από τον father στην προκαταβολή Embarassed ) και έχω μια δουλειά στην οποία σήμερα είμαι, αύριο δεν είμαι, προτίμισα το σίγουρο 1.400άρι παρά το 2λιτρο και να κρέμομαι οικονομικά από μια κλωστή (τώρα που είμαι στα πρώτα βήματα οικονομικής ανεξαρτητοποίησης Wink )

Για να λέμε βέβαια και τα πράγματα με το όνομα τους:
  • Το 2λιτρο καινούριο έχει 20.000 ευρώ, 6500 δηλαδή πάνω από ότι το πήρα.
  • Το RC καινούριο έχει 25.000 ευρώ, 11500 δηλαδή παραπάνω από ότι το πήρα.


Αν η μετατροπή μου σε 2λιτρο με νέο κινητήρα κόστιζε λοιπόν κάτω από 6500, θα το πάλευα. Αλλά απότι με πληροφορείτε, μάλλον "πλανάμαι πλάνην οικτρά" Cool Το ίδιο και με τα 11500 για το RC. Άρα πάμε για αγορά καινούριου αν και όταν με το καλό βρεθούνε τα λεφτά. Μέχρι τότε θα γεμίζω τον τρύπιο 1400άρη κουμπαρά μου με άλλα καλούδια! Wink

Αν και οι περισσότερες από τις ερωτήσεις μου στο πρώτο post δεν απαντήθηκαν, έχω ήδη κατατοπιστεί. Αλλά καλό θα ήταν από όσους ξέρουνε να δώσουνε μια απάντηση για να έχουμε και ακριβή νούμερα στο όλο θέμα! Very happy



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 27 Νοέ 2004, 16:50:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Άντε για να μην έχεις παράπονο
Πάμε λιπών !
Smile Για την 1η ο χώρος είναι ίδιος δεν έχεις κανένα πρόβλημα
Για την 2η θα ξέρω από εβδομάδα στο περίπου κομπλέ μοτέρ με πλεξούδα εγκέφαλο και σαζμαν για την 3η εκτός από το ψυγείο του A/C άντε και του νερού αν είναι το μεγάλο όλα τα υπόλοιπα δεν κάνουν Τα ειμιαξωνια πρέπει να ταιριάζουν δεν είμαι σίγουρος, τα φρένα σου είναι αεριζόμενα όποτε τα αφήνεις ως έχουν για αρχή!
Και για τη 4η αν το μοτέρ είναι από πολυπλεξικο λειτουργούν όλα !
Wink
Όχι πως αν δεν είναι πολυπλεξικο δεν λειτουργούν απλά θέλει φτιάξιμο η πλεξούδα του κινητήρα! Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 27 Νοέ 2004, 18:59:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ntinos έγραψε:

Εγω παντως θα προτεινα να σκεφτεις την αγορα 1.6 16v ΝFX (απο rallye,saxo,gti)................
Τελος για να μην εισαι παρανομος αμα δηλωσεις το 1,6 θα εχεις μικρες διαφορες σε ασφαλεια και τελη,με το διλιτρο ετοιμασου να πληρωνεις 300 ευρο αυτοκολλητο και τουλαχιστον 650 ευρο ασφαλεια (την ποιο απλη).
Θα παρεις δηλαδη κατι σχετικα ιδιο σε αποδοση με μεγαλυτερο κοστος συντηρησης και αποκτησης.


O κινητήρας από το rallye, vts κλπ ΔΕΝ δηλώνεται διότι δεν έχει φορεθεί ποτέ στο 206. Ο νόμος λέει ότι δηλώνεται μόνο ότι έχει ήδη φορεθεί στο ίδιο μοντέλο.



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 27 Νοέ 2004, 19:14:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

kαταρχην οταν εισαι ιδιου κυβισμου και αλλαξεις μοτερ αυτο δεν ειναι υποχρεωτικο να δηλωθει πλεον. δηλ. καποιος 1.6 μπορει να βαλει αλλο 1.6 π.χ απο ραλλυ χωρις να το δηλωσει. βεβαια αυτο ειναι λιγο κουκουρουκου.. αρκει ομως να εχεις ενα χαρτι μηχανολογου που να πιστοποιει οτι και αυτο το μοτερ ειναι ιδιου κυβισμου Wink οποτε ο μπατσος ησυχαζει και τελειωνει εκει το θεμα....αυτο ισχυει και για οποιον 2.0 θελησει να βαλει rc...
τωρα για μοτερ ραλλυ σe οποιοδηποτε αλλο 206 χρειαζεται χαρτι απο τη πεζο-μαλλον απο λαιον ελλας- οτι το εν λογω μοτερ μπαινει χωρις μετατροπες στο σασι και προκλησης αλλου κινδυνου και πα@$@παρια μεντολες....
δεν ειναι ακατορθωτο αρκει καποιος να εχει τις καταλληλες ακρες στη πεζο και να δωσει το αναλογο χαρτζηλικι...
απο τη στιγμη που θα το πετυχει αυτο ενας μετα ο δρομος ειναι ανοιχτος για ολους τους αλλους Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 27 Νοέ 2004, 19:45:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν σου δίνουν έγκριση αν το αυτοκίνητο δεν βγαίνει από το εργοστάσιο με των συγκεκριμένο κινητήρα που θες να βάλεις!!
Άσε τα χαρτζιλίκια ………. Twisted evil
Ααααχχχχχ για αυτό αυτή η χώρα πάει κατά διαόλου τα λαδώματα μας έχουν φάει !!
Evil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 27 Νοέ 2004, 21:06:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

αργυρη δεν σου δινουν εγκριση .......
μια απλη βεβαιωση ειναι αν δεν με απατα η μνημη μου απο ''καλοπαιδο'' που ετσι δικαιολογεισε διλιτρο μοτερ σε κορσα!!!!!
απλα το θεμα μετα ειναι ποιος θα τη δει Rolling eyes στο κ.α.κ που θα πας να βγαλεις εγκριση τυπου οπως εκανε και ο πολιτης.
δεν ειμαι
100%σιγουρος για τη διαδικασια ακρβως οπως την περιεγραψα γιατι ειναι πολλα τα χρονια αλλα πανω απο ολα θελει καλη ''διαθεση''
μπεεεε
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
pduke (Πάνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 GT 2.0 16V

Ένταξη: 17 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1311
Τόπος: Scholarington(Duke of..)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 27 Νοέ 2004, 23:38:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Touristas έγραψε:
Δεν σου δίνουν έγκριση αν το αυτοκίνητο δεν βγαίνει από το εργοστάσιο με των συγκεκριμένο κινητήρα που θες να βάλεις!!
Άσε τα χαρτζιλίκια ………. Twisted evil
Ααααχχχχχ για αυτό αυτή η χώρα πάει κατά διαόλου τα λαδώματα μας έχουν φάει !!
Evil


και για να το κάνω πιο συγκεκριμένο, το 1.4 βγαίνει σαν 1.4 και δεν υπάρχει έγκριση για οποιαδήποτε αλλαγή κινητήρα πέραν του ίδιου ακριβώς που φορούσε όταν βγήκε από το εργοστάσιο, δηλαδή του 1.4 και μόνο αυτού!!
Αυτά είναι τα τυπικά τώρα από πλάγιες οδούς άλλο καπέλο...

Όσο για τους προβληματισμούς σου Steve το θέμα κόστους είναι δικό σου θέμα και δεν αφορά κανέναν.
Το τροπέτο είναι η καλύτερη λύση "αναβαθμίζω, παίζω μαθαίνω" και αν είναι ποιότητας και πέσεις και σε καλό μάστορα θα έχεις και καλό αποτέλεσμα.

2 στραβά στην υπόθεση
1.Τροπέτα RC δεν υπάρχουν πουθενά στην Ελλάδα ακόμα....( δεν είσαι ο μόνος που ψάχνει...)

2.λίγοι γνωρίζουν τον 2λιτρο(ew10j4)(πίστεψέ με) και ακόμη λιγότεροι τον 2λιτρο του RC(ew10j4s).

Πάντως ew10j4 εύκολα θα βρεις.

Από την άλλη βέβαια μπορείς να το πουλήσεις και να πάρεις το GT του fpug... Wink


GT όπως Μέγας Τουρίστας

Don't forget the boogie ... and those marvellous bastards !
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 28 Νοέ 2004, 01:56:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

pduke έγραψε:
Όσο για τους προβληματισμούς σου Steve το θέμα κόστους είναι δικό σου θέμα και δεν αφορά κανέναν.


Splat

Πάρε μια για αρχή Cool Το θέμα κόστους απασχολεί πολλούς που θα ήθελαν να κινηθούνε στον ίδιο δρόμο. Και βέβαια οι ακριβείς τιμές, κάνουνε την ζωή μας καλύτερη και ευκολότερη Wink


pduke έγραψε:
Το τροπέτο είναι η καλύτερη λύση "αναβαθμίζω, παίζω μαθαίνω" και αν είναι ποιότητας και πέσεις και σε καλό μάστορα θα έχεις και καλό αποτέλεσμα.

2 στραβά στην υπόθεση
1.Τροπέτα RC δεν υπάρχουν πουθενά στην Ελλάδα ακόμα....( δεν είσαι ο μόνος που ψάχνει...)

2.λίγοι γνωρίζουν τον 2λιτρο(ew10j4)(πίστεψέ με) και ακόμη λιγότεροι τον 2λιτρο του RC(ew10j4s).


Μη μασάς Wink

pduke έγραψε:
Πάντως ew10j4 εύκολα θα βρεις.


Δεν διαφωνώ!

pduke έγραψε:
Από την άλλη βέβαια μπορείς να το πουλήσεις και να πάρεις το GT του fpug... Wink


Άμα είναι να το πουλήσω και να πάρω άλλο μεταχειρισμένο, κλάφτα χαράλαμπε. Παίρνω καινούριο να το ευχαριστιθώ κιόλας Wink

Anyway, ευχαριστώ όλους τους συμμετέχοντες στο topic, διότι θα ήμουν ακόμα στο σκοτάδι Sad



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
206gti (Στέφανος)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2004)

Ένταξη: 28 Ιούν 2004
Δημοσιεύσεις: 54
Τόπος: Άρτεμις (Λούτσα Αττικής)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 01 Δεκ 2004, 12:11:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

pduke έγραψε:
...και για να το κάνω πιο συγκεκριμένο, το 1.4 βγαίνει σαν 1.4 και δεν υπάρχει έγκριση για οποιαδήποτε αλλαγή κινητήρα πέραν του ίδιου ακριβώς που φορούσε όταν βγήκε από το εργοστάσιο, δηλαδή του 1.4 και μόνο αυτού!!
Αυτά είναι τα τυπικά τώρα από πλάγιες οδούς άλλο καπέλο...


φίλε μου την έγκροση την παίρνεις για το συγκεκριμένο "αυτοκίνητο" δηλ. 206, και όχι για το 206 1.4
δηλαδή παίρνεις ένα χαρτί από την peugeot που λέει ότι στο 206 μπαίνει από το εργοστάσιο μοτέρ δίλιτρο με τον κωδικό "..."
άρα και εσύ που έχεις 206 μπορείς να βάλεις αυτό το μοτέρ.

ενώ π.χ. αν είχες ένα cinquecento δεν θα μπορόυσες να βάλεις δίλιτρο, γιατί δεν έβγαινε ποτέ από το εργοστάσιο.

όλα αυτά βέβαια είναι τα νόμιμα, κατά τα άλλα με λίγο βύσμα και λίγα ευρώ, στην Ελλάδα μπορείς να δηλώσεις και cinquecento διλιτρο... Wink


FUN IS NOT A STRAIGHT LINE...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
pduke (Πάνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 GT 2.0 16V

Ένταξη: 17 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1311
Τόπος: Scholarington(Duke of..)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 01 Δεκ 2004, 12:28:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

206gti έγραψε:
pduke έγραψε:
...και για να το κάνω πιο συγκεκριμένο, το 1.4 βγαίνει σαν 1.4 και δεν υπάρχει έγκριση για οποιαδήποτε αλλαγή κινητήρα πέραν του ίδιου ακριβώς που φορούσε όταν βγήκε από το εργοστάσιο, δηλαδή του 1.4 και μόνο αυτού!!
Αυτά είναι τα τυπικά τώρα από πλάγιες οδούς άλλο καπέλο...


φίλε μου την έγκροση την παίρνεις για το συγκεκριμένο "αυτοκίνητο" δηλ. 206, και όχι για το 206 1.4
δηλαδή παίρνεις ένα χαρτί από την peugeot που λέει ότι στο 206 μπαίνει από το εργοστάσιο μοτέρ δίλιτρο με τον κωδικό "..."
άρα και εσύ που έχεις 206 μπορείς να βάλεις αυτό το μοτέρ.

ενώ π.χ. αν είχες ένα cinquecento δεν θα μπορόυσες να βάλεις δίλιτρο, γιατί δεν έβγαινε ποτέ από το εργοστάσιο.

όλα αυτά βέβαια είναι τα νόμιμα, κατά τα άλλα με λίγο βύσμα και λίγα ευρώ, στην Ελλάδα μπορείς να δηλώσεις και cinquecento διλιτρο... Wink


Εντάξει ίσως έτσι (με χαρτί από Peugeot), αλλά ποια αντιπροσωπεία θα δώσει τέτοιο χαρτί?για να νομιμοποιήσει το κράτος ένα αυτοκίνητο που θα έχει πχ.ανάρτηση 1.1 και 2λιτρο μοτέρ?Ποιος μπορεί να ελέγξει αν το αυτοκίνητο είναι πια 2λιτρο νόμιμο σε όλα του?
αυτο είναι το σκεπτικό


GT όπως Μέγας Τουρίστας

Don't forget the boogie ... and those marvellous bastards !
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
-=N4X=- (ΑL-X)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Corsa OPC ύποπτο ΦΠΕ+cooler!

Ένταξη: 10 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 462
Τόπος: Λάρισα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 01 Δεκ 2004, 12:35:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Eγω θα κανω μια παρενθεση....μοτερ απο rc υπαρχουν στα τρικαλα γιατι το ειδα κ το σηζυτησα οταν πηγαμε με εναν φιλο να παρει τουρμπινα κ πολλαπλη μεταχειρα για uno.
Μαλλιστα οπως ειπε ο "παλιατζης" εχει δωσει ειδη αλλα δυο.



Powered by
CAR RACING TEAM
&
Autospeed
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
pduke (Πάνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 GT 2.0 16V

Ένταξη: 17 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1311
Τόπος: Scholarington(Duke of..)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 01 Δεκ 2004, 12:36:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

-=N4X=- έγραψε:
Eγω θα κανω μια παρενθεση....μοτερ απο rc υπαρχουν στα τρικαλα γιατι το ειδα κ το σηζυτησα οταν πηγαμε με εναν φιλο να παρει τουρμπινα κ πολλαπλη μεταχειρα για uno.
Μαλλιστα οπως ειπε ο "παλιατζης" εχει δωσει ειδη αλλα δυο.


$$πόσο$$$

?????????


GT όπως Μέγας Τουρίστας

Don't forget the boogie ... and those marvellous bastards !
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Ronin (Πάνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 Grand Tourisme 2.0 16v

Ένταξη: 08 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 1252
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 01 Δεκ 2004, 12:40:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

-=N4X=- έγραψε:
Eγω θα κανω μια παρενθεση....μοτερ απο rc υπαρχουν στα τρικαλα γιατι το ειδα κ το σηζυτησα οταν πηγαμε με εναν φιλο να παρει τουρμπινα κ πολλαπλη μεταχειρα για uno.
Μαλλιστα οπως ειπε ο "παλιατζης" εχει δωσει ειδη αλλα δυο.


Α πάρα πολυ ωραία...Τώρα που θα ανέβουμε προς τα εκεί,θα φορτώσουμε μερικά...

Εντύπωση βέβαια μου προκαλεί το γεγονός οτι ο συμπαθέστατος τρικαλινός έμπορος κινητήρων,εντόπισε κινητήρα απο RC ,και οχι μόνο αυτό,αλλα έχει πουλήσει και 2 μέχρι τώρα...

Καλά,δεν συζητώ βέβαια για το μηχανικό που θα τον μοντάρει στο αμάξι...
Ουτε και για τον ηλεκτρολόγο βέβαια (εμ αυτο που το βάζεις...)...

Πλεξουδοεγκέφαλο είχαν τα μοτέρ τουλάχιστον?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 01 Δεκ 2004, 14:41:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τα 2 μοτέρ ήταν Ελληνικά ή τα έκανε εισαγωγή? Rolling eyes



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3, 4, 5, 6  Επόμενη
Σελίδα 1 από 6

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2511s (PHP: 60% - SQL: 40%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on