Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 27 Νοέ 2004, 02:36:44 Θέμα δημοσίευσης: 206 - Τοποθέτηση 2.0lt (από GTI ή RC) σε 206 |
|
|
Ένα θέμα που θα μας απασχολήσει πολύ πιστεύω και που θα λύσει τις απορίες πολλών εδώ μέσα
Ας ξεκινήσουμε λοιπόν. Κάτοχος ενός XS 1.4 16v εδώ και 7 μήνες πλέον, το αμάξι δε λέω, έχει όσα ήθελα, και ακόμα παραπάνω. Όμως όλοι μέσα μας έχουμε το "need for speed"... πάντα θα θέλουμε κιάλλο
Ύστερα από την ζωή μου εδώ στο forum, έχω διαβάσει αρκετά που ούτε στους καλύτερους βελτιωτές δεν θα μπορούσα να τα μάθω Μέσα σε αυτά, είναι και για τις μετατροπές του κινητήρα. Απότι έχω διαβάσει λοιπόν, το turbo, είναι η λύση για να εκτοξευθούν τα άλογα στα "ουράνια" Υπάρχουν όμως 2 πολύ σημαντικοί παράγοντες: κόστος και αξιοπιστία Το κόστος μεγάλο, η αξιοπιστία μικρότερη, τα έξοδα συντήρησης μεγαλύτερα...
Επόμενη λύση είναι η ατμόσφαιρα. Το αμάξι το αγόρασα 13.400 ευρώ (ας μιλήσουμε και λίγο με αριθμούς). Με 2.000 ευρώ παραπάνω περίπου έπαιρνα το 1.6 GTi. Τώρα λοιπόν, για να αλλάξω μοτέρ και να βάλω 1.6, ξέρω ότι είναι χάσιμο λεφτών και δεν θα μείνω και ευχαριστημένος από την δύναμη που θα πάρει το αμάξι. Πόσο μάλλον αν κάτσω να ασχοληθώ ατμοσφαιρικά στο 1.4 που έχω τώρα... Ξέρω, δεν θα έχω ανταγωνιστή μετά, αλλά θα είμαι ακόμα 1.4 Άρα πάμε στο επόμενο, το οποίο είναι το 2λιτρο... (EW10J4 ε? ) Καλώς ή κακώς, διανύουμε την περίοδο multiplex. Πολλά πλεονεκτήματα, άλλα τόσα μειονεκτήματα όμως Για να μπλέξουμε το θέμα λίγο περισσότερο, αρχίζω τις ερωτήσεις, τις οποίες θέλω απάντηση τεκμηριωμένη (όχι μόνο εγώ, αλλά και όσοι έχουνε μέσα τους το 2λιτρο μικρόβιο ). Για πάμε:
1) Είναι αυτονόητο νομίζω πως το engine bay δεν έχει κανένα πρόβλημα για να δεχθεί τον 2λιτρο ε?
2) Ποιό είναι το κόστος του 2λιτρου μοτέρ?
3) Πέραν ολόκληρου του μοτέρ, τί άλλο θέλει αλλαγή? (π.χ. Σασμάν, κορωνοπήνειο, εγκέφαλος, ημιαξόνια? ) Μαζί με αυτά τα άλλα, πόσο πάει το κόστος στο σύνολο? Υπάρχει κάτι από το 1.4 που θα μπορώ να κρατήσω για να μειωθεί το κόστος αυτό?
4) Θα διατηρηθεί το trip computer, ο αυτόματος κλιματισμός και το σύστημα ABS? Θέλουνε επαναπρογραμματισμό του εγκεφάλου ή όχι?
Και χοντραίνουμε το θέμα περισσότερο...
5) Το μοτέρ από το RC είναι ίδιο με του απλού 2λιτρου? (EW10J4)
6) Αν ναι, λογικά θα υπάρχει μετατροπή σε RC... ή μήπως όχι?
7) Ποιό το κόστος ενός έτοιμου μοτέρ RC και ενός απλού 2λιτρου?
8) Αν ισχύει το 6, τότε από θέμα κόστους, συμφέρει να πάρεις έτοιμο το μοτέρ ή να το πάρεις και να το κάνεις RC?
Αυτές πιστεύω είναι οι πιο βασικές ερωτήσεις. Ας αφήσουμε τα περί αναρτήσεων, φρένων, ελαφρόματα βολάν και τροχαλίες αλουμινένιες για άλλο topic, και ας μείνουμε σε αυτήν την "βελτίωση" που αφορά το μοτέρ
Εγώ πιστεύω πως τα συμπεράσματα που θα προκύψουνε θα είναι πάρα μα πάρα πολύ χρήσιμα για όλους, ελπίζοντας πως το topic αυτό κάποτε θα γίνει "sticky"
Let the party begin...
Ο τίτλος του topic άλλαξε για να είναι πιο συγκεκριμένος.
Εκ της Mod Team
MEMsound
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 27 Νοέ 2004, 09:18:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λιπών δεν ξέρω από τιμές πόσο παίζει το μοτέρ αλλά αν όντως θες να κανείς τέτοια μετατροπή το καλύτερο για μένα είναι !!
Βρίσκεις ένα τροπετο ολόκληρο από τελευταίο 2λιτρο και το ρίχνεις στο δικό σου .
Τώρα θα μου πεις γιατί τροπετο !!!
Γιατί αν θα πάρεις μόνο το μοτέρ μετά θα ψάχνεις και για κιβώτιο το δικό σου δεν κάνει !
Σωλήνες A/C και υδραυλικού δεν είναι ίδιες και αλλά μικροπράγματα που θα χρειασθείς !!
Ενώ από την άλλη αν το έχεις ολόκληρο απλά ξηλώνεις το δικό σου και μετά τα πράγματα από το 2λιτρο τα ρίχνεις επάνω και είσαι έτοιμος ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 27 Νοέ 2004, 15:17:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Touristas έγραψε: | Λιπών δεν ξέρω από τιμές πόσο παίζει το μοτέρ αλλά αν όντως θες να κανείς τέτοια μετατροπή το καλύτερο για μένα είναι !!
Βρίσκεις ένα τροπετο ολόκληρο από τελευταίο 2λιτρο και το ρίχνεις στο δικό σου .
Τώρα θα μου πεις γιατί τροπετο !!!
Γιατί αν θα πάρεις μόνο το μοτέρ μετά θα ψάχνεις και για κιβώτιο το δικό σου δεν κάνει !
Σωλήνες A/C και υδραυλικού δεν είναι ίδιες και αλλά μικροπράγματα που θα χρειασθείς !!
Ενώ από την άλλη αν το έχεις ολόκληρο απλά ξηλώνεις το δικό σου και μετά τα πράγματα από το 2λιτρο τα ρίχνεις επάνω και είσαι έτοιμος ! |
Άργύρη σε ευχαριστώ για την απάντηση σου!
Αν και λόγω των γνώσεων σου περί ηλεκτρονικών, περίμενα να μου απαντήσεις στο θέμα "εγκέφαλος" τί κάνουμε!
Βασικά, "τροπέτο" τί εννοούμε? Το έχω ακούσει αρκετές φορές αλλά ακόμα δεν έχω καταλάβει
Και φυσικά, το μεταχειρισμένο το απορρίπτω. Πάντα μιλάμε για καινούριο πράμα. Οπότε αυτό το "τροπέτο" δίνεται ολοκληρωμένο από την Peugeot? Ή κλάφτα χαράλαμπε? 
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 27 Νοέ 2004, 15:36:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κατά αρχήν για καινούργιο ξεχασε το …πολλαααααααα λεφτά .
Θα σου πω μόνο ότι όταν αγοράζεις ένα καινούργιο κινητήρα το μόνο που παίρνεις είναι το μπλοκ και η κεφαλή μονταρισμένα και τίποτα άλλο. Θα πρέπει λιπών μετά να αγοράσεις εισαγωγή – εξαγωγή – μπεκ – πλεξούδα – εγκέφαλο κτλ !
Τώρα όταν αναφέρουμε τροπετο μιλάμε για μισό αυτοκίνητο στην περίπτωση σου εσύ θες το εμπρός κομμάτι το οποίο έχει τα πάντα επάνω πολλές φορές και το ταμπλό.
Άρα αν θα βρεις ένα τροπετο από 2λιτρο βάζεις όλα τα πράγματα στο δικό σου !
Αν είναι και MUX το τροπετο ακόμα καλύτερα και λειτουργούν όλα κανονικά χωρίς πρόβλημα ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 27 Νοέ 2004, 15:36:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αμα πας για καινουριο κινητηρα συμφερει πιο πολυ να πουλησεις το δικο σου και να παρεις RC καινουριο και παλι λιγοτερο θα κοστισει  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ntinos Τρελλαμένο μέλος

 Saxo Vts-206 QUIKSILVER
Ένταξη: 14 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 417
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 27 Νοέ 2004, 16:23:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μπορεις να βρεις τροπετο 2.0 και να το κουμπωσεις στο δικο σου μαζι με τις αναρτησεις και τα μπροστα φρενα και ισως το ταμπλο.
Την ιδια στιγμη θα βαλεις οτι βγαλεις απο το δικο σου στο τροπετο και θα το πας για πουλημα για να μειωσεις αρκετα το κοστος.
Αυτο βεβαια χρειαζεται να βρεις συνεργειο με χωρο και υπομονη να στο κανει και να δωσεις και παραπανω χρηματα εκτος κιαν το πουλησεις σε αυτους τους ιδιους.
Εγω παντως θα προτεινα να σκεφτεις την αγορα 1.6 16v ΝFX (απο rallye,saxo,gti)
Kαι οι τιμες εχουν πεσει και το μοτερακι βελτωνεται υστερα πολυ και το φτανεις 135 αλογα αξιοπιστα
Για τετοια μετατροπη πρεπει να εξασφαλισεις μαζι με το μοτερ και το σασμαν τον εγγεφαλο ΜΕ την πλεξουδα και φυσικα την εισαγωγη με την μηχανικη πεταλουδα (και τα ημιαξονια πολλες φορες αν και δεν νομιζω οτι κανουν των 106)
Με τον κλιματισμο δεν πρεπει να εχεις προβλημα,δες το αμαξι του 'προεδρου' σαν παραδειγμα που ειχε το faster παρουσιαση πριν μερικους μηνες.Καταργησαν το ηλεκτρονικο γκαζι και αλλαξαν τον εγγεφαλο,και υποθετω οτι ο κλιματισμος λειτουργει μια χαρα.
Σαν ιδεα η τοποθετηση του 1.6 πιστευω οτι ειναι καλη.
Και μαμα να το αφησεις το μοτερ εχει ροπες παντου,θα ειναι η μερα με τη νυχτα απο αποψη αποκρισης λογο μηχανικης πεταλουδας και στροφαρει με ανεση μεχρι τις 7000+
Τελος για να μην εισαι παρανομος αμα δηλωσεις το 1,6 θα εχεις μικρες διαφορες σε ασφαλεια και τελη,με το διλιτρο ετοιμασου να πληρωνεις 300 ευρο αυτοκολλητο και τουλαχιστον 650 ευρο ασφαλεια (την ποιο απλη).
Θα παρεις δηλαδη κατι σχετικα ιδιο σε αποδοση με μεγαλυτερο κοστος συντηρησης και αποκτησης.
Παντως ΟΤΙ και να κανεις το μοτερ που θαγορασεις να το πας για μετρηση συμπιεσης για να τσεκαρεις την κατασταση του.Μεγαλες διαφορες απο θαλαμο σε θαλαμο και χαμηλες τιμες συμπιεσης σημαινουν κοστη για επισκευες και κακη μεταχειρηση-συντηρηση.
Παντως για αλλη μια φορα παρατηρω αυτη την δυσκολια που υπαρχει στο να εστιαζουμε τις αγορες μας σε αυτο που χρειαζομαστε πραγματικα και οχι σε αυτο που νομιζουμε οτι θελουμε.
Με αυτα τα 14 χιλιαρικα θα ειχες παρει εξαρχης ενα διλιτρο σε καλη κατασταση αμα το εψαχνες λιγακι.Τωρα μπορει να πηρες καινουργιο 1.4 αλλα τι να το κανω αφου ετοιμαζεσαι σε μικρο χρονικο διαστημα να μονταρεις μεταχειρισμενα πραγματα με το αποτελεσμα να ειναι στο χερι του μηχανικου και διχως εγγυησεις.
Οτι και να σου εβγαζε ενα μεταχειρισμενο 2-3 χρονων θα το αλλαζες και θα ειχες και τα φρενα και τις αναρτησεις και τις ζαντες και τα οργανα και το κιβωτιο κτλ.
Και εγω σε τελικη αποψη θα πω οτι καλητερα να μην μπεις σε αυτη τη διαδικασια αλλαγων,λεφτα δεν θα παρεις ποτε πισω,οταν θα ψαχνεις να το πουλησεις θα το κοιτανε με μισο ματι κτλ.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 27 Νοέ 2004, 16:36:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Χαίρομαι που μέσα σε αυτά τα 4 posts έχουνε ειπωθεί μόνο σοβαρά πράγματα
Ntinos, τα τέλη κυκλοφορίας, για 2 κ. εκ. τα πληρώνω ίδια με το 2λιτρο Όσο για τα ασφάλιστρα, μην ανησυχείς, το βολεύουμε το θέμα Τα περί 16αριού μοτέρ, το έχω απορρίψει, δεν αξίζει τον κόπο ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ. Για άλλους ίσως είναι το όνειρο τους και καλά κάνουνε φυσικά!
Αργύρη, η εύρεση τροπέτου 2λιτρου είναι κάτι το οποίο ονειρεύονται πολλοί στην Ελλάδα, και δυστυχώς δεν υπάρχει τόση προσφορά (ακόμα... ). Χώρια που όπως προανέφερε ο Ntinos πρέπει να κάνουμε και κάποιους ελέγχους γιατί τα πράγματα είναι σοβαρά!
Οπότε καταλήγουμε στα λεγόμενα του Πέτρου. Και βασικά, μακάρι να μπορούσα να πάρω το 2λιτρο ή το RC από τη αρχή, αλλά δυστυχώς λόγω του ότι το αμάξι το ξεχρεώνω εγώ (με μια μικρή βοήθεια από τον father στην προκαταβολή ) και έχω μια δουλειά στην οποία σήμερα είμαι, αύριο δεν είμαι, προτίμισα το σίγουρο 1.400άρι παρά το 2λιτρο και να κρέμομαι οικονομικά από μια κλωστή (τώρα που είμαι στα πρώτα βήματα οικονομικής ανεξαρτητοποίησης )
Για να λέμε βέβαια και τα πράγματα με το όνομα τους:
- Το 2λιτρο καινούριο έχει 20.000 ευρώ, 6500 δηλαδή πάνω από ότι το πήρα.
- Το RC καινούριο έχει 25.000 ευρώ, 11500 δηλαδή παραπάνω από ότι το πήρα.
Αν η μετατροπή μου σε 2λιτρο με νέο κινητήρα κόστιζε λοιπόν κάτω από 6500, θα το πάλευα. Αλλά απότι με πληροφορείτε, μάλλον "πλανάμαι πλάνην οικτρά" Το ίδιο και με τα 11500 για το RC. Άρα πάμε για αγορά καινούριου αν και όταν με το καλό βρεθούνε τα λεφτά. Μέχρι τότε θα γεμίζω τον τρύπιο 1400άρη κουμπαρά μου με άλλα καλούδια!
Αν και οι περισσότερες από τις ερωτήσεις μου στο πρώτο post δεν απαντήθηκαν, έχω ήδη κατατοπιστεί. Αλλά καλό θα ήταν από όσους ξέρουνε να δώσουνε μια απάντηση για να έχουμε και ακριβή νούμερα στο όλο θέμα! 
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 27 Νοέ 2004, 16:50:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Άντε για να μην έχεις παράπονο
Πάμε λιπών !
Για την 1η ο χώρος είναι ίδιος δεν έχεις κανένα πρόβλημα
Για την 2η θα ξέρω από εβδομάδα στο περίπου κομπλέ μοτέρ με πλεξούδα εγκέφαλο και σαζμαν για την 3η εκτός από το ψυγείο του A/C άντε και του νερού αν είναι το μεγάλο όλα τα υπόλοιπα δεν κάνουν Τα ειμιαξωνια πρέπει να ταιριάζουν δεν είμαι σίγουρος, τα φρένα σου είναι αεριζόμενα όποτε τα αφήνεις ως έχουν για αρχή!
Και για τη 4η αν το μοτέρ είναι από πολυπλεξικο λειτουργούν όλα !
Όχι πως αν δεν είναι πολυπλεξικο δεν λειτουργούν απλά θέλει φτιάξιμο η πλεξούδα του κινητήρα!  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 27 Νοέ 2004, 18:59:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ntinos έγραψε: |
Εγω παντως θα προτεινα να σκεφτεις την αγορα 1.6 16v ΝFX (απο rallye,saxo,gti)................
Τελος για να μην εισαι παρανομος αμα δηλωσεις το 1,6 θα εχεις μικρες διαφορες σε ασφαλεια και τελη,με το διλιτρο ετοιμασου να πληρωνεις 300 ευρο αυτοκολλητο και τουλαχιστον 650 ευρο ασφαλεια (την ποιο απλη).
Θα παρεις δηλαδη κατι σχετικα ιδιο σε αποδοση με μεγαλυτερο κοστος συντηρησης και αποκτησης. |
O κινητήρας από το rallye, vts κλπ ΔΕΝ δηλώνεται διότι δεν έχει φορεθεί ποτέ στο 206. Ο νόμος λέει ότι δηλώνεται μόνο ότι έχει ήδη φορεθεί στο ίδιο μοντέλο.
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 27 Νοέ 2004, 19:14:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
kαταρχην οταν εισαι ιδιου κυβισμου και αλλαξεις μοτερ αυτο δεν ειναι υποχρεωτικο να δηλωθει πλεον. δηλ. καποιος 1.6 μπορει να βαλει αλλο 1.6 π.χ απο ραλλυ χωρις να το δηλωσει. βεβαια αυτο ειναι λιγο κουκουρουκου.. αρκει ομως να εχεις ενα χαρτι μηχανολογου που να πιστοποιει οτι και αυτο το μοτερ ειναι ιδιου κυβισμου οποτε ο μπατσος ησυχαζει και τελειωνει εκει το θεμα....αυτο ισχυει και για οποιον 2.0 θελησει να βαλει rc...
τωρα για μοτερ ραλλυ σe οποιοδηποτε αλλο 206 χρειαζεται χαρτι απο τη πεζο-μαλλον απο λαιον ελλας- οτι το εν λογω μοτερ μπαινει χωρις μετατροπες στο σασι και προκλησης αλλου κινδυνου και πα@$@παρια μεντολες....
δεν ειναι ακατορθωτο αρκει καποιος να εχει τις καταλληλες ακρες στη πεζο και να δωσει το αναλογο χαρτζηλικι...
απο τη στιγμη που θα το πετυχει αυτο ενας μετα ο δρομος ειναι ανοιχτος για ολους τους αλλους  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 27 Νοέ 2004, 19:45:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν σου δίνουν έγκριση αν το αυτοκίνητο δεν βγαίνει από το εργοστάσιο με των συγκεκριμένο κινητήρα που θες να βάλεις!!
Άσε τα χαρτζιλίκια ……….
Ααααχχχχχ για αυτό αυτή η χώρα πάει κατά διαόλου τα λαδώματα μας έχουν φάει !!
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 27 Νοέ 2004, 21:06:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αργυρη δεν σου δινουν εγκριση .......
μια απλη βεβαιωση ειναι αν δεν με απατα η μνημη μου απο ''καλοπαιδο'' που ετσι δικαιολογεισε διλιτρο μοτερ σε κορσα!!!!!
απλα το θεμα μετα ειναι ποιος θα τη δει στο κ.α.κ που θα πας να βγαλεις εγκριση τυπου οπως εκανε και ο πολιτης.
δεν ειμαι
100%σιγουρος για τη διαδικασια ακρβως οπως την περιεγραψα γιατι ειναι πολλα τα χρονια αλλα πανω απο ολα θελει καλη ''διαθεση''
μπεεεε |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pduke (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!

 206 GT 2.0 16V
Ένταξη: 17 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1311 Τόπος: Scholarington(Duke of..)
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 27 Νοέ 2004, 23:38:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Touristas έγραψε: | Δεν σου δίνουν έγκριση αν το αυτοκίνητο δεν βγαίνει από το εργοστάσιο με των συγκεκριμένο κινητήρα που θες να βάλεις!!
Άσε τα χαρτζιλίκια ……….
Ααααχχχχχ για αυτό αυτή η χώρα πάει κατά διαόλου τα λαδώματα μας έχουν φάει !!
 |
και για να το κάνω πιο συγκεκριμένο, το 1.4 βγαίνει σαν 1.4 και δεν υπάρχει έγκριση για οποιαδήποτε αλλαγή κινητήρα πέραν του ίδιου ακριβώς που φορούσε όταν βγήκε από το εργοστάσιο, δηλαδή του 1.4 και μόνο αυτού!!
Αυτά είναι τα τυπικά τώρα από πλάγιες οδούς άλλο καπέλο...
Όσο για τους προβληματισμούς σου Steve το θέμα κόστους είναι δικό σου θέμα και δεν αφορά κανέναν.
Το τροπέτο είναι η καλύτερη λύση "αναβαθμίζω, παίζω μαθαίνω" και αν είναι ποιότητας και πέσεις και σε καλό μάστορα θα έχεις και καλό αποτέλεσμα.
2 στραβά στην υπόθεση
1.Τροπέτα RC δεν υπάρχουν πουθενά στην Ελλάδα ακόμα....( δεν είσαι ο μόνος που ψάχνει...)
2.λίγοι γνωρίζουν τον 2λιτρο(ew10j4)(πίστεψέ με) και ακόμη λιγότεροι τον 2λιτρο του RC(ew10j4s).
Πάντως ew10j4 εύκολα θα βρεις.
Από την άλλη βέβαια μπορείς να το πουλήσεις και να πάρεις το GT του fpug... 
GT όπως Μέγας Τουρίστας
Don't forget the boogie ... and those marvellous bastards ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 28 Νοέ 2004, 01:56:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pduke έγραψε: | Όσο για τους προβληματισμούς σου Steve το θέμα κόστους είναι δικό σου θέμα και δεν αφορά κανέναν. |
Πάρε μια για αρχή Το θέμα κόστους απασχολεί πολλούς που θα ήθελαν να κινηθούνε στον ίδιο δρόμο. Και βέβαια οι ακριβείς τιμές, κάνουνε την ζωή μας καλύτερη και ευκολότερη
pduke έγραψε: | Το τροπέτο είναι η καλύτερη λύση "αναβαθμίζω, παίζω μαθαίνω" και αν είναι ποιότητας και πέσεις και σε καλό μάστορα θα έχεις και καλό αποτέλεσμα.
2 στραβά στην υπόθεση
1.Τροπέτα RC δεν υπάρχουν πουθενά στην Ελλάδα ακόμα....( δεν είσαι ο μόνος που ψάχνει...)
2.λίγοι γνωρίζουν τον 2λιτρο(ew10j4)(πίστεψέ με) και ακόμη λιγότεροι τον 2λιτρο του RC(ew10j4s). |
Μη μασάς
pduke έγραψε: | Πάντως ew10j4 εύκολα θα βρεις. |
Δεν διαφωνώ!
pduke έγραψε: | Από την άλλη βέβαια μπορείς να το πουλήσεις και να πάρεις το GT του fpug...  |
Άμα είναι να το πουλήσω και να πάρω άλλο μεταχειρισμένο, κλάφτα χαράλαμπε. Παίρνω καινούριο να το ευχαριστιθώ κιόλας
Anyway, ευχαριστώ όλους τους συμμετέχοντες στο topic, διότι θα ήμουν ακόμα στο σκοτάδι 
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
206gti (Στέφανος) Νέος χρήστης

 Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2004)
Ένταξη: 28 Ιούν 2004 Δημοσιεύσεις: 54 Τόπος: Άρτεμις (Λούτσα Αττικής)
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 01 Δεκ 2004, 12:11:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pduke έγραψε: | ...και για να το κάνω πιο συγκεκριμένο, το 1.4 βγαίνει σαν 1.4 και δεν υπάρχει έγκριση για οποιαδήποτε αλλαγή κινητήρα πέραν του ίδιου ακριβώς που φορούσε όταν βγήκε από το εργοστάσιο, δηλαδή του 1.4 και μόνο αυτού!!
Αυτά είναι τα τυπικά τώρα από πλάγιες οδούς άλλο καπέλο...
|
φίλε μου την έγκροση την παίρνεις για το συγκεκριμένο "αυτοκίνητο" δηλ. 206, και όχι για το 206 1.4
δηλαδή παίρνεις ένα χαρτί από την peugeot που λέει ότι στο 206 μπαίνει από το εργοστάσιο μοτέρ δίλιτρο με τον κωδικό "..."
άρα και εσύ που έχεις 206 μπορείς να βάλεις αυτό το μοτέρ.
ενώ π.χ. αν είχες ένα cinquecento δεν θα μπορόυσες να βάλεις δίλιτρο, γιατί δεν έβγαινε ποτέ από το εργοστάσιο.
όλα αυτά βέβαια είναι τα νόμιμα, κατά τα άλλα με λίγο βύσμα και λίγα ευρώ, στην Ελλάδα μπορείς να δηλώσεις και cinquecento διλιτρο... 
FUN IS NOT A STRAIGHT LINE...
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pduke (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!

 206 GT 2.0 16V
Ένταξη: 17 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1311 Τόπος: Scholarington(Duke of..)
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 01 Δεκ 2004, 12:28:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
206gti έγραψε: | pduke έγραψε: | ...και για να το κάνω πιο συγκεκριμένο, το 1.4 βγαίνει σαν 1.4 και δεν υπάρχει έγκριση για οποιαδήποτε αλλαγή κινητήρα πέραν του ίδιου ακριβώς που φορούσε όταν βγήκε από το εργοστάσιο, δηλαδή του 1.4 και μόνο αυτού!!
Αυτά είναι τα τυπικά τώρα από πλάγιες οδούς άλλο καπέλο...
|
φίλε μου την έγκροση την παίρνεις για το συγκεκριμένο "αυτοκίνητο" δηλ. 206, και όχι για το 206 1.4
δηλαδή παίρνεις ένα χαρτί από την peugeot που λέει ότι στο 206 μπαίνει από το εργοστάσιο μοτέρ δίλιτρο με τον κωδικό "..."
άρα και εσύ που έχεις 206 μπορείς να βάλεις αυτό το μοτέρ.
ενώ π.χ. αν είχες ένα cinquecento δεν θα μπορόυσες να βάλεις δίλιτρο, γιατί δεν έβγαινε ποτέ από το εργοστάσιο.
όλα αυτά βέβαια είναι τα νόμιμα, κατά τα άλλα με λίγο βύσμα και λίγα ευρώ, στην Ελλάδα μπορείς να δηλώσεις και cinquecento διλιτρο...  |
Εντάξει ίσως έτσι (με χαρτί από Peugeot), αλλά ποια αντιπροσωπεία θα δώσει τέτοιο χαρτί?για να νομιμοποιήσει το κράτος ένα αυτοκίνητο που θα έχει πχ.ανάρτηση 1.1 και 2λιτρο μοτέρ?Ποιος μπορεί να ελέγξει αν το αυτοκίνητο είναι πια 2λιτρο νόμιμο σε όλα του?
αυτο είναι το σκεπτικό
GT όπως Μέγας Τουρίστας
Don't forget the boogie ... and those marvellous bastards ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
-=N4X=- (ΑL-X) Τρελλαμένο μέλος

 Corsa OPC ύποπτο ΦΠΕ+cooler!
Ένταξη: 10 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 462 Τόπος: Λάρισα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 01 Δεκ 2004, 12:35:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Eγω θα κανω μια παρενθεση....μοτερ απο rc υπαρχουν στα τρικαλα γιατι το ειδα κ το σηζυτησα οταν πηγαμε με εναν φιλο να παρει τουρμπινα κ πολλαπλη μεταχειρα για uno.
Μαλλιστα οπως ειπε ο "παλιατζης" εχει δωσει ειδη αλλα δυο.
Powered by
CAR RACING TEAM
&
Autospeed |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pduke (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!

 206 GT 2.0 16V
Ένταξη: 17 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1311 Τόπος: Scholarington(Duke of..)
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 01 Δεκ 2004, 12:36:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
-=N4X=- έγραψε: | Eγω θα κανω μια παρενθεση....μοτερ απο rc υπαρχουν στα τρικαλα γιατι το ειδα κ το σηζυτησα οταν πηγαμε με εναν φιλο να παρει τουρμπινα κ πολλαπλη μεταχειρα για uno.
Μαλλιστα οπως ειπε ο "παλιατζης" εχει δωσει ειδη αλλα δυο. |
$$πόσο$$$
?????????
GT όπως Μέγας Τουρίστας
Don't forget the boogie ... and those marvellous bastards ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ronin (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!

 206 Grand Tourisme 2.0 16v
Ένταξη: 08 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 1252 Τόπος: ΑΘΗΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 01 Δεκ 2004, 12:40:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
-=N4X=- έγραψε: | Eγω θα κανω μια παρενθεση....μοτερ απο rc υπαρχουν στα τρικαλα γιατι το ειδα κ το σηζυτησα οταν πηγαμε με εναν φιλο να παρει τουρμπινα κ πολλαπλη μεταχειρα για uno.
Μαλλιστα οπως ειπε ο "παλιατζης" εχει δωσει ειδη αλλα δυο. |
Α πάρα πολυ ωραία...Τώρα που θα ανέβουμε προς τα εκεί,θα φορτώσουμε μερικά...
Εντύπωση βέβαια μου προκαλεί το γεγονός οτι ο συμπαθέστατος τρικαλινός έμπορος κινητήρων,εντόπισε κινητήρα απο RC ,και οχι μόνο αυτό,αλλα έχει πουλήσει και 2 μέχρι τώρα...
Καλά,δεν συζητώ βέβαια για το μηχανικό που θα τον μοντάρει στο αμάξι...
Ουτε και για τον ηλεκτρολόγο βέβαια (εμ αυτο που το βάζεις...)...
Πλεξουδοεγκέφαλο είχαν τα μοτέρ τουλάχιστον? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|