PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Τι σας εκνευρίζει περισσότερο στο 206 σας;
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
ultra-one (Χάρης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)

Ένταξη: 13 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 1792
Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 29 Οκτ 2004, 22:42:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Recifees έγραψε:
Με εκνευρίζουν τα πάρακατω:
..................
Για ιαπωνικά προσθιοκίνητα μπορεί να αλλάζανε ή να αλλάζουνε πορεία πιο άμεσα με την μούρη αλλά αυτός ο κώλος κοιμάται


Πίστεψε με το 323 της 1ης προσθιοκίνητης γενιάς ήταν ακόμη πιο υπερστροφικό και παιχνιδιάρικο από το 206 (και από το 309).


Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο Twisted evil


Έχει επεξεργασθεί από τον/την ultra-one στις Παρ 19 Νοέ 2004, 22:24:40, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
klain (giorgos)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 207 1.4 (16V) SpPk (2006)

Ένταξη: 08 Ιούν 2003
Δημοσιεύσεις: 211
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 31 Οκτ 2004, 15:07:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

kanelj έγραψε:
οι χειρολαβες στο quiksilver μονο εμενα φευγουν καθε λιγο και λιγακι Question
ολο βιδωνω τις βιδες αλλα παλι αυτα χαλαρωνουν..... Shocked Confused


Εμένα μου έχουνε φύγει κιόλας οι χειρολαβές... άστα! Και πάλι τώρα που το σκέφτομαι έχουν χαλαρώσει...

Και μια και άρχισα να πώ πως στην αρχή με τσάτιζε και μένα η θέση οδήγησης όπου πρέπει να οδηγάς "αλλά βανάκι" για να οδηγάς σωστά.
Πλέον όμως είμαι απόλυτα ευχαριστημένος.
Απολαμβάνω κάθε δευτερόλεπτο οδήγησης! Cool

Άλλο πρόβλημα πρέπει να πώ πως είναι οι τριγμοί που προέρχονται και γώ δεν ξέρω απο πού... όχι βέβαια σε υπερβολικό βαθμό... συμβαίνει όμως! Θα το κάνω βίδες κάποια στιγμή και θα λαδώσω-σφίξω τα πάντα!

Για το σασμάν... Άλλαξα βαλβολίνη σχεδόν 2-3 μήνες απο την αγορά του αμαξιού (περίμενα μήπως και στρώσει). Με την καινούρια βαλβολίνη έχω πλέον γλυκιά και άνετη απόκριση...

Αλλό.. χμ... Είμαι απόλυτα ευχαριστημένος απο την κατανάλωση... μμ... Το τιμόνι το έχω συνηθίσει και μου φαίνεται τέλειο... Αυτά...

Α... πολύ καλό είναι επίσης το ύψος των καθισμάτων... Μπαίνεις και κάθεσαι σαν άνθρωπος... Δέν ξαπλώνεις όπως κάνω στο υπερχαμηλωμένο 323f του αδελφού μου...

Αυτά...

Φιλικά,
kl@inm@InGr


Για δες καιρό που διάλεξε.. ο χάρος να το πάρει...
Farewell 206 Xs (8V) 1,4 (2003)
Silly
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ultra-one (Χάρης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)

Ένταξη: 13 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 1792
Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 16 Ιούν 2005, 16:37:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μετά από 10+ μήνες συμβίωση με το 206 1.6 GTi 16v επαναφέρω αυτό το τόπικ με τα αρνητικά σχόλια μου για το 206.......

1. Άρχισαν να τρίζουν διάφορα... Το πάνω μέρος του ταμπλό, οι επενδύσεις στις πόρτες, οι πίσω πλάτες των καθισμάτων περισσότερο από πριν και η εταζέρα (έχω βάλει 6x9 μεγάφωνα όμως)

2. Το έχω αναφέρει και το ξαναλέω. Το τιμόνι είναι ΧΑΛΙΑ. Το χειρότερο που έχω δει σε Peugeot και από τα χειρότερα που έχω δει ποτέ γενικά.
Είναι πολύ ανακριβές, αργό και έχει μεγάλο τζόγο. Θυμίζει τιμόνι με ατέρμονα κοχλία (επανακυκλοφορούντα σφαιρίδια) σε τζιπ ή γιαπωνέζικο 30ετίας! Επιπλέον δεν κόβει πολύ και ο κύκλος στροφής είναι απαράδεκτος για αυτοκίνητο με 2,44μ μεταξόνιο!
Στις ψηλές ταχύτητες γίνεται επιπλέον και πολύ χαλαρό γύρω από τη θέση της ευθείας μάλλον λόγο μικρής γωνίας κάστερ!

3. Ο επιλογέας στις κανονικές αλλαγές σκαλώνει. Στις γρήγορες καρφωτές αλλαγές δεν έχει πρόβλημα Shocked
Η αλλαγή βαλβολίνης βοήθησε αλλά το κιβώτιο είναι δύστροπο.

4. Η μπροστινή ανάρτηση είναι ίσως η πιο κακοσχεδιασμένη ανάρτηση που έχει φτιάξει η Peugeot τα τελευταία 15 χρόνια.
Η αίσθηση από το θετικό κάμπερ και το έντονο αρνητικό οφφσετ είναι πολύ κακή και το αυτοκίνητο δίνει πάντα την εντύπωση ότι πατάει "στις μύτες των ποδιών του". Η ελκτική πρόσφυση είναι επίσης κακή. Η αλλαγή από conti σε Μichelin βοήθησε αλλά φαίνεται ότι δεν είναι μόνο τα λάστιχα το πρόβλημα.....

5. Η θέση οδήγησης είναι για ανθρωποειδή με κοντά πόδια και μακριά χέρια. Είναι σχεδόν αδύνατο να βολευτείς. (Και είμαι μόνο 1,70μ)

6. Τα φρένα και ο συμπλέκτης κουράζονται πολύ εύκολα. Σε μια γρήγορη (ΑΝΑΒΑΣΗ κιόλας) με εντόνα φρένα και πολλές αλλαγές ταχυτήτων, το τι μποχα βγήκε από φρένα και συμπλεκτη δε λέγεται!!! Νομισα πήρε φωτιά το αυτοκίνητο!

7. Ο κινητήρας κάτω από 1700 στροφές είναι εντελώς ψόφιος, μετά ξυπνάει λίγο και ουσιαστικά διαθέτει επαρκή ισχύ μόνο από 4000-6000 στροφές.

8. Το Clima έχει ανεπαρκή απόδοση αν αφήσεις το αυτοκίνητο στον ήλιο... (Για αυτό θα μπούν μεμβράνες...)

Θα κάνω update με πολλά άλλα! Silly


Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο Twisted evil


Έχει επεξεργασθεί από τον/την ultra-one στις Τρι 21 Ιούν 2005, 09:39:00, 3 φορές συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
gianic (Γιάννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


mx-5 1.8

Ένταξη: 02 Ιούλ 2004
Δημοσιεύσεις: 835
Τόπος: Αγ.Παρασκευη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 16 Ιούν 2005, 17:32:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ultra-one έγραψε:
Μετά από 10+ μήνες συμβίωση με το 206 1.6 GTi 16v επαναφέρω αυτό το τόπικ με τα αρνητικά σχόλια μου για το 206.......

1. Άρχισαν να τρίζουν διάφορα... Το πάνω μέρος του ταμπλό, οι επενδύσεις στις πόρτες, οι πίσω πλάτες των καθισμάτων περισσότερο από πριν και η εταζέρα (έχω βάλει 6x9 μεγάφωνα όμως)

2. Το έχω αναφέρει και το ξαναλέω. Το τιμόνι είναι ΧΑΛΙΑ. Το χειρότερο που έχω δει σε Peugeot και από τα χειρότερα που έχω δει ποτέ γενικά.
Είναι πολύ ανακριβές, αργό και έχει μεγάλο τζόγο. Θυμίζει τιμόνι με ατέρμονα κοχλία (επανακυκλοφορούντα σφαιρίδια) σε τζιπ ή γιαπωνέζικο 30ετίας!
Στις ψηλές ταχύτητες γίνεται επιπλέον και πολύ χαλαρό γύρω από τη θέση της ευθείας!

3. Ο επιλογέας στις κανονικές αλλαγές σκαλώνει. Στις γρήγορες καρφωτές αλλαγές δεν έχει πρόβλημα Shocked
Η αλλαγή βαλβολίνης βοήθησε αλλά το κιβώτιο είναι δύστροπο.

4. Η μπροστινή ανάρτηση είναι ίσως η πιο κακοσχεδιασμένη ανάρτηση που έχει φτιάξει η Peugeot τα τελευταία 15 χρόνια.
Η αίσθηση από το θετικό κάμπερ και το έντονο θετικό οφφσετ είναι πολύ κακή και το αυτοκίνητο δίνει πάντα την εντύπωση ότι πατάει "στις μύτες των ποδιών του". Η ελκτική πρόσφυση είναι επίσης κακή. Η αλλαγή από conti σε Μichelin βοήθησε αλλά φαίνεται ότι δεν είναι μόνο τα λάστιχα το πρόβλημα.....

5. Η θέση οδήγησης είναι για ανθρωποειδή με κοντά πόδια και μακριά χέρια. Είναι σχεδόν αδύνατο να βολευτείς. (Και είμαι μόνο 1,70μ)

6. Τα φρένα και ο συμπλέκτης κουράζονται πολύ εύκολα. Σε μια γρήγορη (ΑΝΑΒΑΣΗ κιόλας) με εντόνα φρένα και πολλές αλλαγές ταχυτήτων, το τι μποχα βγήκε από φρένα και συμπλεκτη δε λέγεται!!! Νομισα πήρε φωτιά το αυτοκίνητο!

7. Ο κινητήρας κάτω από 1700 στροφές είναι εντελώς ψόφιος, μετά ξυπνάει λίγο και ουσιαστικά διαθέτει επαρκή ισχύ μόνο από 4000-6000 στροφές.

8. Το Clima έχει ανεπαρκή απόδοση αν αφήσεις το αυτοκίνητο στον ήλιο... (Για αυτό θα μπούν μεμβράνες...)

Θα κάνω update με πολλά άλλα! Silly


συμφωνω , απιστευτο ! Very happy




bye bye cc , welcome miata
Fuck army...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Recifees (Γιαννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 BlueBird 1.600.000 κεκ

Ένταξη: 07 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 491

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 17 Ιούν 2005, 00:25:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αντε να κάνω και μια αναθεώρηση για εντος ολίγου καιρού δίχρονου Πέζουλα.

Η αλλαγή απο τα κοντι γλύστρα στα Πιρέλλι P7 έβγαλε κάποια ζόρια . Evil
1.Το εμπρός μέρος φωνάζει για χαμήλωμα ή σκληρότερα ελατήρια/αμορτισέρ ...
Το πίσω μέρος είναι πάραα πολύ πιο σταθερό ιδαίτερα στις στροφές με πολλά (+150) επιτρέποντας πιο αργό φρένο και άνοιγμα του γκαζιού απο την κορυφή της στροφής ήδη χωρίς το φόβο για διώξιμο στην έξοδο.Στον αντίποδα το πλασάρισμα με παίξιμο τιμονιού ή πάτα άσε γκαζιού στην είσοδο στροφής επαχιακού πάειειειειει και μου έχουν μείνει μονο τα φρένα για να διώχνω πίσω μέρος .
2.Το τιμόνι αν και είναι λίγο Κινέζος ,μου το βούλωσε με την απάθεια του ως προς τις παρενέργειες που μπορούν να έχουν λακούβες σαμαράκια όταν πάς αέρα.Η σιωπή του σε σχέση με άλλα πιο ..φλύαρα Very happy είναι ενοχλητική αλλά τουλάχιστον εμένα με κρατάει φρέσκο και ακμαίο για να συνεχίσω να πάω κομμάτια .
3.Για το θετικό κάμπερ και τις όποιες παρενέργειές του ... βολέυει ιδαίτερα στις γλυστερές ανηφορικές φουρκέτες πρώτης ή δευτέρας με τον εσωτερικό τροχό να πατά καλύτερα και να φέυγει πιο γρήγορα .

Εκεί είναι που σιχτίρισα τον επιλογέα Evil Evil Evil Evil

Για τα 2 & 3 θα χρειαστεί να ανθεωρήσω σύντομα γιατί έπεται ευθυγράμμιση και ζυγοστάθμιση


Με την ρόδα στον αέρα ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Stevon ("Κουμπάρος" John Φυστίκη...)
Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων
Επίσημο Μέλος

VF7 + VF3 = P.S.A.

Ένταξη: 22 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 2584

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 17 Ιούν 2005, 08:59:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ultra-one έγραψε:
5. Η θέση οδήγησης είναι για ανθρωποειδή με κοντά πόδια και μακριά χέρια. Είναι σχεδόν αδύνατο να βολευτείς. (Και είμαι μόνο 1,70μ)


Γλαφυρός όπως πάντα στις περιγραφές σου Χάρη...άν και έχεις απόλυτο δίκιο.
Πάντως με τον ποιό πάνω σχολιασμό για τα ανθρωποειδή πολύ γέλασα....
Laughing



Δέν προλάβαμε να το "τουρμπίσουμε" και μας άφησε ο 3ος...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
ultra-one (Χάρης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)

Ένταξη: 13 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 1792
Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 17 Ιούν 2005, 09:44:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Recifees έγραψε:

1.Το εμπρός μέρος φωνάζει για χαμήλωμα ή σκληρότερα ελατήρια/αμορτισέρ ...

Φωνάζει για λίγο χαμήλωμα (για να αλλάξει το κάμπερ) - με σχετικά μαλακά ελατήρια (πχ Eibach), πιο δυνατά και καλά αμορτισέρ και σκληρότερες αντιστρεπτικές από RC!


Recifees έγραψε:

Το πίσω μέρος είναι πάραα πολύ πιο σταθερό ιδαίτερα στις στροφές με πολλά (+150) επιτρέποντας πιο αργό φρένο και άνοιγμα του γκαζιού απο την κορυφή της στροφής ήδη χωρίς το φόβο για διώξιμο στην έξοδο.Στον αντίποδα το πλασάρισμα με παίξιμο τιμονιού ή πάτα άσε γκαζιού στην είσοδο στροφής επαχιακού πάειειειειει και μου έχουν μείνει μονο τα φρένα για να διώχνω πίσω μέρος .

Συμφωνώ! Η αλλαγή από τα Contiγλύστρα μείωσε πολύ τις υπερστροφικές τάσεις. Εμένα μου αρέσει διότι πας αέρα και δεν χρειάζεται με το παραμικρό να το μαζεύεις όπως πριν. (Εχω και ΕSP...)


Recifees έγραψε:

2.Το τιμόνι αν και είναι λίγο Κινέζος ,μου το βούλωσε με την απάθεια του ως προς τις παρενέργειες που μπορούν να έχουν λακούβες σαμαράκια όταν πάς αέρα.Η σιωπή του σε σχέση με άλλα πιο ..φλύαρα Very happy είναι ενοχλητική αλλά τουλάχιστον εμένα με κρατάει φρέσκο και ακμαίο για να συνεχίσω να πάω κομμάτια .

Αν οδηγήσεις αυτοκίνητα όπως 205GTi 1.9 (τα τελευταία με υδραυλικό), 309GTi, 306GTi, 405Mi16, 106GTi/Rallie, Mini, Mazda MX5 τότε θα δεις τι θα πει τιμόνι!!!! Το αξιοσημείωτο ξέρετε τι είναι??? Ότι ΟΛΑ τα παραπάνω Peugeot (δεν είμαι σίγουρος για το 106 όμως) έχουν ΘΕΤΙΚΟ οφφσετ ενώ το 206 αρνητικό!


Recifees έγραψε:

3.Για το θετικό κάμπερ και τις όποιες παρενέργειές του ... βολέυει ιδαίτερα στις γλυστερές ανηφορικές φουρκέτες πρώτης ή δευτέρας με τον εσωτερικό τροχό να πατά καλύτερα και να φέυγει πιο γρήγορα .

Εδω διαφωνώ κάθετα!!!!!!!!!
Το 90% της πρόσφυσης το έχει ο ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΣ τροχός άρα αυτός είναι ο πιο σημαντικός σε μια στροφή και πρέπει να έχει λίγο αρνητικό κάμπερ!!!!
Το πρόβλημα σπιναρίσματος στον εσωτερικό, λύνεται με ένα μπλοκέ διαφορικό!!!!!!!!! Twisted evil


Recifees έγραψε:

Εκεί είναι που σιχτίρισα τον επιλογέα Evil Evil Evil Evil

Θέλει αποφασιστικό χέρι!


Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο Twisted evil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
pezomania (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 1.6 16V

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1231
Τόπος: Mandra

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 17 Ιούν 2005, 11:47:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Με τα σχόλια σου Χάρη έχω μείνει άφονος Question

Το αμάξι το έχω 4χρόνια, παράλληλα πήραμε και το 106 Rallye (που θεωρείτε από τα καλύτερα Γαλλικά σε στήσιμο) και πάλι τέτοια παράπονα για το τιμόνι του 206 δεν μπορώ να τα δεχτώ.

Θεωρώ ότι σίγουρα υπολοίπετε σε αίσθηση από του rallye, οχι όμως και από του saxo VTS που το έχω οδηγήσει ένα εκατομύριο φορές. Και σε σχέση με clio και ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΟΥ (fiesta, ibiza) θεωρώ ότι είναι κλάσεις ανώτερο!!!

Όσο αφορά το σχόλιο για Ιαπωνικά 30ετίας, θεωρώ ότι το έγραψες για να δείξεις πόσο απογοητευμένος είσαι.


Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
klain (giorgos)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 207 1.4 (16V) SpPk (2006)

Ένταξη: 08 Ιούν 2003
Δημοσιεύσεις: 211
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 17 Ιούν 2005, 12:40:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ultra-one έγραψε:

1. Άρχισαν να τρίζουν διάφορα... Το πάνω μέρος του ταμπλό, οι επενδύσεις στις πόρτες, οι πίσω πλάτες των καθισμάτων περισσότερο από πριν και η εταζέρα (έχω βάλει 6x9 μεγάφωνα όμως)

5. Η θέση οδήγησης είναι για ανθρωποειδή με κοντά πόδια και μακριά χέρια. Είναι σχεδόν αδύνατο να βολευτείς. (Και είμαι μόνο 1,70μ)

6. Τα φρένα και ο συμπλέκτης κουράζονται πολύ εύκολα. Σε μια γρήγορη (ΑΝΑΒΑΣΗ κιόλας) με εντόνα φρένα και πολλές αλλαγές ταχυτήτων, το τι μποχα βγήκε από φρένα και συμπλεκτη δε λέγεται!!! Νομισα πήρε φωτιά το αυτοκίνητο!


1.Σε λίγους μήνες δεν θα τα προσέχεις καν... Πλέον δεν ακούω κανένα μα κανένα ήχο τριξίματος γιατί πολύ απλά:

5.Λόγω της ηλίθιας θέσης οδήγησης (που κατα τα άλλα με βολεύει για ταρζανιές)...

6...το πόδι μου είναι σχεδόν πάντα ακουμπησμένο στον συμπλέκτη και έτσι τον έχω καταστρέψει και τρίζει απίστευτα πολύ (θα αλλαχθεί πάραυτα) και δέν ακούω τους τριγμούς(->1) των εσωτερικών χώρων...

Μία ηλίθια θέση οδήγησης βοηθάει στην εξάλλειψη των τριγμών...
Η θεωρία του χάους στο 206...

Κατα τα άλλα... με έχει ξελασπώσει πολλές φορές οδηγικά και συνεχίζω να το θεωρώ ένα απο τα πιο παιχνιδιάρικα αυτοκίνητα...
Λατρεύω τον τρόπο που γλυστράει ΟΤΑΝ θέλω και ΟΠΩΣ θέλω...
Δέν υπάρχει αψεγάδιαστο αυτοκίνητο...
206 rulez... :} Thumbs Up


Για δες καιρό που διάλεξε.. ο χάρος να το πάρει...
Farewell 206 Xs (8V) 1,4 (2003)
Silly
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ultra-one (Χάρης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)

Ένταξη: 13 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 1792
Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 17 Ιούν 2005, 13:01:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

pezomania έγραψε:
Με τα σχόλια σου Χάρη έχω μείνει άφονος Question

Το αμάξι το έχω 4χρόνια, παράλληλα πήραμε και το 106 Rallye (που θεωρείτε από τα καλύτερα Γαλλικά σε στήσιμο) και πάλι τέτοια παράπονα για το τιμόνι του 206 δεν μπορώ να τα δεχτώ.

Θεωρώ ότι σίγουρα υπολοίπετε σε αίσθηση από του rallye, οχι όμως και από του saxo VTS που το έχω οδηγήσει ένα εκατομύριο φορές. Και σε σχέση με clio και ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΟΥ (fiesta, ibiza) θεωρώ ότι είναι κλάσεις ανώτερο!!!


Και πάλι το 106 Rallye ΔΕΝ είναι στα επίπεδα του 205GTi 1.9 (με το υδραυλικό τιμόνι), 309GTi, 306GTi, 405Μι16 καθότι είναι κάπως δύσκολο στο όριο, άτσαλο και απότομο σε σχέση με αυτά που ήταν απλά ΟΝΕΙΡΟ.......

Συμφωνώ ότι το τιμόνι του ΙΒΙΖΑ είναι ακόμη χειρότερο. Όλοι το λένε!

Του FIESTA όμως είναι απείρως καλύτερο σε αίσθηση και ακρίβεια!
Γενικά τα καινούρια FORD/MAZDA έχουν ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ τιμόνια ξυράφι! (Fiesta/Mazda2/Puma, Focus/Mazda3, Mondeo/Mazda6, RX8, MX5)

Το SAXO έχει πολύ ελαφρύ τιμόνι και υπολείπεται σε αίσθηση αλλά και πάλι δεν παύει να είναι πολύ πιο ακριβές και γρήγορο από του 206!


Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο Twisted evil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
pezomania (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 1.6 16V

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1231
Τόπος: Mandra

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 17 Ιούν 2005, 13:27:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Και πάλι το 106 Rallye ΔΕΝ είναι στα επίπεδα του 205GTi 1.9 (με το υδραυλικό τιμόνι), 309GTi, 306GTi, 405Μι16 καθότι είναι κάπως δύσκολο στο όριο, άτσαλο και απότομο σε σχέση με αυτά που ήταν απλά ΟΝΕΙΡΟ.......
.....................................................................................................................................................................................................................

Του FIESTA όμως είναι απείρως καλύτερο σε αίσθηση και ακρίβεια!
Γενικά τα καινούρια FORD/MAZDA έχουν ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ τιμόνια ξυράφι! (Fiesta/Mazda2/Puma, Focus/Mazda3, Mondeo/Mazda6, RX8, MX5)

Το SAXO έχει πολύ ελαφρύ τιμόνι και υπολείπεται σε αίσθηση αλλά και πάλι δεν παύει να είναι πολύ πιο ακριβές και γρήγορο από του 206![/quote]

To 106 rallye είναι αντρικό αμάξι αν έχεις κότσια και χέρια πάει αέρα και μόνο λίγα αμάξια (από όλες τις κατηγορίες) μπορούν να το ακολουθήσουν σε κλειστά κομάτια.

Όσο αφορά το fiesta, είναι εντελός αλλού το αμάξι. Άχρωμο τελείως και το τιμόνι και το στήσιμο του, για τα δικά μου οδηγικά γούστα, είναι πολύ πίσω από το 206.

Για το saxo επιμένω ότι είναι πολυυυυυυύ κοντά η όλη του φιλοσοφία (τιμόνι-στήσιμο) με του 206 xs.

Τέλος να ξέρεις ότι ανάλογα το οδηγικό γούστο του κάθε οδηγού κάθε αμάξι είναι λίγο καλύτερο ή λίγο χειρότερο από κάποιο άλλο. Για παράδειγμα υπήρχε κάποιος από το club που η συμπεριφορά του 206 τον φόβιζε και το θεωρούσε επικίνδυνο, μόλις το άλλαξε με ένα άλλο Γερμανικό και έλεγε ότι το καινούργιο είναι κλάσεις ανώτερο από το 206 σε οδηγική συμπεριφορά, όταν συναντηθήκαμε και προσπάθησε να με ακολουθήσει σε κανά δυο στροφές, είδε ότι δεν μπορεί...... Άρα γι' αυτον το Γερμανικό ήταν καλύτερο, αλλά το 206 ήταν αλλού Wink


Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 17 Ιούν 2005, 17:52:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

μονο που το σαξο με 45000δρχ αλλαζες μια βαλιβδα στο υδραυλικο και αποκτουσε την αισθηση του 106 ενω στο 206 πρεπει να αλλαξεις αυτοκινητο.......

οδηγικα το 206 εμενα με εχει ξετρελανει με τα κοντιγλυστρα...αν φρεναραν κιολας δε θα τα εβγαζα ποτε και ας στριβει με -20χλμ ......
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ababapanos (panos)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης




Ένταξη: 16 Ιούν 2005
Δημοσιεύσεις: 54

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 17 Ιούν 2005, 21:45:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν καταλαβαίνω τα προβλήματα που περιγράφετε, όχι ότι σας αμφισβητώ, αλλά σήμερα όλη μέρα , είχα ένα καινούριο 206 1.1 από την έκθεση που το πείρα για τεστ ντριβε και μου φάνηκε μια χαρά, και οι ταχύτητες έμπαιναν κανονικά, χωρίς προβλήματα, τριξίματα κανένα, τα φρένα με το ΑΒΣ επίσης πολύ καλά, και αν και μονό 60 αλογάκια , μου φάνηκε αρκετά γκαζιαρικο. Τελικά είμαι πολύ ευχαριστημένος με την επιλογή μου! Very happy

Δηλαδή εσείς μετανιώσατε για το 206 σας? Confused
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
vinman 
Γεν. Γραμματέας


407 2.0

Ένταξη: 21 Φεβ 2005
Δημοσιεύσεις: 4577

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 17 Ιούν 2005, 22:29:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κανεις τους δεν εχει μετανοιωσει Πανο....
Wink Απλα καταθετουν τους προβληματισμους τους....κανεις τους ομως (απο οσο ειμαι σε θεση να γνωριζω) δεν θα απαρνηθει ευκολα το pug του... Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
netblaster (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)

Ένταξη: 14 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 1763
Τόπος: Αθήνα-Άλιμος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 17 Ιούν 2005, 23:49:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν εχω βιωσει παρα πολλα με το 206 μου ακομα (οι ρυθμοι μου ειναι στρωσιματος για καμια 300αρα km ακομα)!!!

Αυτο που δεν μου αρεσει μεχρι τωρα ειναι οι ψιλοτριγμοι!!! Οχι οτι με πειραζουν ιδιαιτερα (εχω μαθει σε 205 cabrio), περισσοτερο ψυχολογικο ειναι!!!

Για το τιμονι θα διαφωνησω οτι δεν ειναι καλο!!! Βεβαια, ειναι και πως το εννοει ο καθενας το καλο!!! Εγω για παραδειγμα, εχω ως προτυπο το τιμονι της 3αρας της μανας μου!!! Με βαση αυτο, το τιμονι του 206 και γρηγορο ειναι, και αρκετα κοβει και αρκετο βαρος εχει!!! Εν αντιθεσει με ενα καινουριο Honda Civic Sport που οδηγησα τελευταια και το τιμονι του ηταν ελεεινο!!!

Τα φρενα του πολυ καλα και με καλη αισθηση!!! Η ουρα με τις τασεις φυγης πολυ ενδιαφερουσα!!! Και η αναρτηση (τουλαχιστον στην εκδοση XS) ειναι πολυ καλη!!! Σφιχτη οσο πρεπει, αν και δεν θα ελεγα οχι σενα πιο "σκληρο" setup!!!

Οσο για το clima, εγω το βρισκω αρκετα αποδοτικο!!! Ειδικα σε σχεση με κατι αλλα ειναι κλασεις ανωτερο!!!


Photobucket
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
gianic (Γιάννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


mx-5 1.8

Ένταξη: 02 Ιούλ 2004
Δημοσιεύσεις: 835
Τόπος: Αγ.Παρασκευη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 18 Ιούν 2005, 09:45:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ababapanos έγραψε:
Δεν καταλαβαίνω τα προβλήματα που περιγράφετε, όχι ότι σας αμφισβητώ, αλλά σήμερα όλη μέρα , είχα ένα καινούριο 206 1.1 από την έκθεση που το πείρα για τεστ ντριβε και μου φάνηκε μια χαρά, και οι ταχύτητες έμπαιναν κανονικά, χωρίς προβλήματα, τριξίματα κανένα, τα φρένα με το ΑΒΣ επίσης πολύ καλά, και αν και μονό 60 αλογάκια , μου φάνηκε αρκετά γκαζιαρικο. Τελικά είμαι πολύ ευχαριστημένος με την επιλογή μου! Very happy

Δηλαδή εσείς μετανιώσατε για το 206 σας? Confused


μα στο προηγουμενο τοπικ μιλαγαμε για μακροπροθεσμα προβληματα. αν ηταν ετσι δεν θα το επαιρνε κανενας μας ! Wink




bye bye cc , welcome miata
Fuck army...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Recifees (Γιαννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 BlueBird 1.600.000 κεκ

Ένταξη: 07 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 491

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 18 Ιούν 2005, 13:14:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Στα πιο πάνω συμφωνώ Very happy
ultra-one έγραψε:

Αν οδηγήσεις αυτοκίνητα όπως 205GTi 1.9 (τα τελευταία με υδραυλικό), 309GTi, 306GTi, 405Mi16, 106GTi/Rallie, Mini, Mazda MX5 τότε θα δεις τι θα πει τιμόνι!!!! Το αξιοσημείωτο ξέρετε τι είναι??? Ότι ΟΛΑ τα παραπάνω Peugeot (δεν είμαι σίγουρος για το 106 όμως) έχουν ΘΕΤΙΚΟ οφφσετ ενώ το 206 αρνητικό!
δεν τα έχω οδηγήσει για να μπορώ να εκφέρω γνώμη ,αλλά όταν μάθεις να στρίβεις για πρώτη φορά με αυτοκίνητο πισωκίνητο ,τιμόνι μηχανικό και σουλατσάρεις με δαύτο κάποια έτη, όλα τα υδραυλικά τα νιώθεις σαν απο άλλο κόσμο Confused Confused Confused Confused


Recifees έγραψε:

3.Για το θετικό κάμπερ και τις όποιες παρενέργειές του ... βολέυει ιδαίτερα στις γλυστερές ανηφορικές φουρκέτες πρώτης ή δευτέρας με τον εσωτερικό τροχό να πατά καλύτερα και να φέυγει πιο γρήγορα .

ultra-one έγραψε:

Εδω διαφωνώ κάθετα!!!!!!!!!
Το 90% της πρόσφυσης το έχει ο ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΣ τροχός άρα αυτός είναι ο πιο σημαντικός σε μια στροφή και πρέπει να έχει λίγο αρνητικό κάμπερ!!!!
Το πρόβλημα σπιναρίσματος στον εσωτερικό, λύνεται με ένα μπλοκέ διαφορικό!!!!!!!!! Twisted evil
...το θετικό κάμπερ που αποκτά ο εσωτερικός στην έκταση του μέσα στην στροφή του επιτρέπει να πατά με περισσότερο πέλμα κάτω και να συμμετέχει πιο ενεργά στο κατέβασμα της δύναμης κάτω.Ακα σπινάρισμα later Wink Δοκιμασμένο σε φουρκέτες με υψομετρική διαφορά και άσφαλτο-σαπούνι .Με άλλο προσθιοκίνητο εκεί .... Evil Evil Για το αρνητικό του εξωτερικού συμφωνώ και επαυξάνω.
ababapanos έγραψε:
Δεν καταλαβαίνω τα προβλήματα που περιγράφετε, όχι ότι σας αμφισβητώ, αλλά σήμερα όλη μέρα , είχα ένα καινούριο 206 1.1 από την έκθεση που το πείρα για τεστ ντριβε και μου φάνηκε μια χαρά, και οι ταχύτητες έμπαιναν κανονικά, χωρίς προβλήματα, τριξίματα κανένα, τα φρένα με το ΑΒΣ επίσης πολύ καλά, και αν και μονό 60 αλογάκια , μου φάνηκε αρκετά γκαζιαρικο. Τελικά είμαι πολύ ευχαριστημένος με την επιλογή μου! Very happy

Δηλαδή εσείς μετανιώσατε για το 206 σας? Confused

Καταρχάς μεγειά το τουτούνι και καλοτάξιδο Very happy
Λύνοντας απορίες ....
Το σιχτίρισμα του επιλογέα έρχεται όταν αποφασίσεις να ξεζουμίσεις όλο το υπόλοιπο αυτοκίνητο σε διαδρομή και η διαδρομή του επιλογέα όσο και γρήγορα και αποφασιστικά να γίνει η αλλαγή πάντα δείχνει το μήκος της Laughing και εσύ αναζητάς τρόπο να το κάνεις πιο γρήγορα Wink
Είμαστε ολίγον κάφροι μερικές φορές γιατί να το κρύψωμεν άλλωστε Twisted evil Twisted evil
Αν μετανιώσαμε που το πήραμε ??

ΟΧΙ
Aπλά λέμε τα παράπονά μας μπάς και κατέβει καμια ιδέα , επιφώτιση και βρούμε την λύση τους .


Με την ρόδα στον αέρα ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Recifees (Γιαννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 BlueBird 1.600.000 κεκ

Ένταξη: 07 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 491

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 18 Ιούν 2005, 13:21:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

vinman έγραψε:
Κανεις τους δεν εχει μετανοιωσει Πανο....
Wink Απλα καταθετουν τους προβληματισμους τους....κανεις τους ομως (απο οσο ειμαι σε θεση να γνωριζω) δεν θα απαρνηθει ευκολα το pug του... Wink

εσύ να μάθεις αν η μπροστινή ανάρτηση του 407 μπαίνει και σε 206 και μετά να ξαναγράψεις εδώ ..... έτσι για τιμωρία Laughing Laughing

... πρέπει να είναι πολύ "θηρίο" Twisted evil Twisted evil γενικώς αυτό το μπροστινό σύστημα ..έπαθα πλάκα με το πως χώνεται σε επαρχιακό ειδικά σε σχέση με τον όγκο του ..άλλα της κατηγορίας του που έχω κινηθεί παράλληλα μεταξύ τους ήταν άστα να πάνε ..... Confused Confused Confused


Με την ρόδα στον αέρα ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
vinman 
Γεν. Γραμματέας


407 2.0

Ένταξη: 21 Φεβ 2005
Δημοσιεύσεις: 4577

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 18 Ιούν 2005, 19:22:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Recifees έγραψε:
vinman έγραψε:
Κανεις τους δεν εχει μετανοιωσει Πανο....
Wink Απλα καταθετουν τους προβληματισμους τους....κανεις τους ομως (απο οσο ειμαι σε θεση να γνωριζω) δεν θα απαρνηθει ευκολα το pug του... Wink

εσύ να μάθεις αν η μπροστινή ανάρτηση του 407 μπαίνει και σε 206 και μετά να ξαναγράψεις εδώ ..... έτσι για τιμωρία Laughing Laughing

... πρέπει να είναι πολύ "θηρίο" Twisted evil Twisted evil γενικώς αυτό το μπροστινό σύστημα ..έπαθα πλάκα με το πως χώνεται σε επαρχιακό ειδικά σε σχέση με τον όγκο του ..άλλα της κατηγορίας του που έχω κινηθεί παράλληλα μεταξύ τους ήταν άστα να πάνε ..... Confused Confused Confused


Μου το εξηγεις λιγο γιατι δεν καταλαβα τι εννοεις???
Μηπως λες οτι σε συγκριση με αλλα αυτοκινητα της κατηγοριας του δεν παει Question Question
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
sps (Spyros)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

206 XS Ε10

Ένταξη: 22 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 3013

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 18 Ιούν 2005, 19:38:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Για το τιμονι που αναφερθηκε θα συμφωνησω και εγω.
Ειναι αργο και εχει τζογο οταν χτυπας σε ανωμαλιες,αλλα αυτο πιστευω οφειλεται στα πολυ μαλ**α συνεμπλοκ.
Αν βαζαμε σωστα συνεμπλοκ,το τιμονι θα γινοταν οπλο,αφου απο αισθηση ειναι πολυ καλο.


Messinian Houses
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Επόμενη
Σελίδα 9 από 11

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2919s (PHP: 64% - SQL: 36%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on