Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 29 Οκτ 2004, 22:42:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Recifees έγραψε: | Με εκνευρίζουν τα πάρακατω:
..................
Για ιαπωνικά προσθιοκίνητα μπορεί να αλλάζανε ή να αλλάζουνε πορεία πιο άμεσα με την μούρη αλλά αυτός ο κώλος κοιμάται |
Πίστεψε με το 323 της 1ης προσθιοκίνητης γενιάς ήταν ακόμη πιο υπερστροφικό και παιχνιδιάρικο από το 206 (και από το 309).
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο 
Έχει επεξεργασθεί από τον/την ultra-one στις Παρ 19 Νοέ 2004, 22:24:40, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
klain (giorgos) Δραστήριο μέλος

 Peugeot 207 1.4 (16V) SpPk (2006)
Ένταξη: 08 Ιούν 2003 Δημοσιεύσεις: 211 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 31 Οκτ 2004, 15:07:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
kanelj έγραψε: | οι χειρολαβες στο quiksilver μονο εμενα φευγουν καθε λιγο και λιγακι
ολο βιδωνω τις βιδες αλλα παλι αυτα χαλαρωνουν.....  |
Εμένα μου έχουνε φύγει κιόλας οι χειρολαβές... άστα! Και πάλι τώρα που το σκέφτομαι έχουν χαλαρώσει...
Και μια και άρχισα να πώ πως στην αρχή με τσάτιζε και μένα η θέση οδήγησης όπου πρέπει να οδηγάς "αλλά βανάκι" για να οδηγάς σωστά.
Πλέον όμως είμαι απόλυτα ευχαριστημένος.
Απολαμβάνω κάθε δευτερόλεπτο οδήγησης!
Άλλο πρόβλημα πρέπει να πώ πως είναι οι τριγμοί που προέρχονται και γώ δεν ξέρω απο πού... όχι βέβαια σε υπερβολικό βαθμό... συμβαίνει όμως! Θα το κάνω βίδες κάποια στιγμή και θα λαδώσω-σφίξω τα πάντα!
Για το σασμάν... Άλλαξα βαλβολίνη σχεδόν 2-3 μήνες απο την αγορά του αμαξιού (περίμενα μήπως και στρώσει). Με την καινούρια βαλβολίνη έχω πλέον γλυκιά και άνετη απόκριση...
Αλλό.. χμ... Είμαι απόλυτα ευχαριστημένος απο την κατανάλωση... μμ... Το τιμόνι το έχω συνηθίσει και μου φαίνεται τέλειο... Αυτά...
Α... πολύ καλό είναι επίσης το ύψος των καθισμάτων... Μπαίνεις και κάθεσαι σαν άνθρωπος... Δέν ξαπλώνεις όπως κάνω στο υπερχαμηλωμένο 323f του αδελφού μου...
Αυτά...
Φιλικά,
kl@inm@InGr
Για δες καιρό που διάλεξε.. ο χάρος να το πάρει...
Farewell 206 Xs (8V) 1,4 (2003)
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 16 Ιούν 2005, 16:37:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μετά από 10+ μήνες συμβίωση με το 206 1.6 GTi 16v επαναφέρω αυτό το τόπικ με τα αρνητικά σχόλια μου για το 206.......
1. Άρχισαν να τρίζουν διάφορα... Το πάνω μέρος του ταμπλό, οι επενδύσεις στις πόρτες, οι πίσω πλάτες των καθισμάτων περισσότερο από πριν και η εταζέρα (έχω βάλει 6x9 μεγάφωνα όμως)
2. Το έχω αναφέρει και το ξαναλέω. Το τιμόνι είναι ΧΑΛΙΑ. Το χειρότερο που έχω δει σε Peugeot και από τα χειρότερα που έχω δει ποτέ γενικά.
Είναι πολύ ανακριβές, αργό και έχει μεγάλο τζόγο. Θυμίζει τιμόνι με ατέρμονα κοχλία (επανακυκλοφορούντα σφαιρίδια) σε τζιπ ή γιαπωνέζικο 30ετίας! Επιπλέον δεν κόβει πολύ και ο κύκλος στροφής είναι απαράδεκτος για αυτοκίνητο με 2,44μ μεταξόνιο!
Στις ψηλές ταχύτητες γίνεται επιπλέον και πολύ χαλαρό γύρω από τη θέση της ευθείας μάλλον λόγο μικρής γωνίας κάστερ!
3. Ο επιλογέας στις κανονικές αλλαγές σκαλώνει. Στις γρήγορες καρφωτές αλλαγές δεν έχει πρόβλημα
Η αλλαγή βαλβολίνης βοήθησε αλλά το κιβώτιο είναι δύστροπο.
4. Η μπροστινή ανάρτηση είναι ίσως η πιο κακοσχεδιασμένη ανάρτηση που έχει φτιάξει η Peugeot τα τελευταία 15 χρόνια.
Η αίσθηση από το θετικό κάμπερ και το έντονο αρνητικό οφφσετ είναι πολύ κακή και το αυτοκίνητο δίνει πάντα την εντύπωση ότι πατάει "στις μύτες των ποδιών του". Η ελκτική πρόσφυση είναι επίσης κακή. Η αλλαγή από conti σε Μichelin βοήθησε αλλά φαίνεται ότι δεν είναι μόνο τα λάστιχα το πρόβλημα.....
5. Η θέση οδήγησης είναι για ανθρωποειδή με κοντά πόδια και μακριά χέρια. Είναι σχεδόν αδύνατο να βολευτείς. (Και είμαι μόνο 1,70μ)
6. Τα φρένα και ο συμπλέκτης κουράζονται πολύ εύκολα. Σε μια γρήγορη (ΑΝΑΒΑΣΗ κιόλας) με εντόνα φρένα και πολλές αλλαγές ταχυτήτων, το τι μποχα βγήκε από φρένα και συμπλεκτη δε λέγεται!!! Νομισα πήρε φωτιά το αυτοκίνητο!
7. Ο κινητήρας κάτω από 1700 στροφές είναι εντελώς ψόφιος, μετά ξυπνάει λίγο και ουσιαστικά διαθέτει επαρκή ισχύ μόνο από 4000-6000 στροφές.
8. Το Clima έχει ανεπαρκή απόδοση αν αφήσεις το αυτοκίνητο στον ήλιο... (Για αυτό θα μπούν μεμβράνες...)
Θα κάνω update με πολλά άλλα! 
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο 
Έχει επεξεργασθεί από τον/την ultra-one στις Τρι 21 Ιούν 2005, 09:39:00, 3 φορές συνολικά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
gianic (Γιάννης) Τρελλαμένο μέλος

 mx-5 1.8
Ένταξη: 02 Ιούλ 2004 Δημοσιεύσεις: 835 Τόπος: Αγ.Παρασκευη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 16 Ιούν 2005, 17:32:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ultra-one έγραψε: | Μετά από 10+ μήνες συμβίωση με το 206 1.6 GTi 16v επαναφέρω αυτό το τόπικ με τα αρνητικά σχόλια μου για το 206.......
1. Άρχισαν να τρίζουν διάφορα... Το πάνω μέρος του ταμπλό, οι επενδύσεις στις πόρτες, οι πίσω πλάτες των καθισμάτων περισσότερο από πριν και η εταζέρα (έχω βάλει 6x9 μεγάφωνα όμως)
2. Το έχω αναφέρει και το ξαναλέω. Το τιμόνι είναι ΧΑΛΙΑ. Το χειρότερο που έχω δει σε Peugeot και από τα χειρότερα που έχω δει ποτέ γενικά.
Είναι πολύ ανακριβές, αργό και έχει μεγάλο τζόγο. Θυμίζει τιμόνι με ατέρμονα κοχλία (επανακυκλοφορούντα σφαιρίδια) σε τζιπ ή γιαπωνέζικο 30ετίας!
Στις ψηλές ταχύτητες γίνεται επιπλέον και πολύ χαλαρό γύρω από τη θέση της ευθείας!
3. Ο επιλογέας στις κανονικές αλλαγές σκαλώνει. Στις γρήγορες καρφωτές αλλαγές δεν έχει πρόβλημα
Η αλλαγή βαλβολίνης βοήθησε αλλά το κιβώτιο είναι δύστροπο.
4. Η μπροστινή ανάρτηση είναι ίσως η πιο κακοσχεδιασμένη ανάρτηση που έχει φτιάξει η Peugeot τα τελευταία 15 χρόνια.
Η αίσθηση από το θετικό κάμπερ και το έντονο θετικό οφφσετ είναι πολύ κακή και το αυτοκίνητο δίνει πάντα την εντύπωση ότι πατάει "στις μύτες των ποδιών του". Η ελκτική πρόσφυση είναι επίσης κακή. Η αλλαγή από conti σε Μichelin βοήθησε αλλά φαίνεται ότι δεν είναι μόνο τα λάστιχα το πρόβλημα.....
5. Η θέση οδήγησης είναι για ανθρωποειδή με κοντά πόδια και μακριά χέρια. Είναι σχεδόν αδύνατο να βολευτείς. (Και είμαι μόνο 1,70μ)
6. Τα φρένα και ο συμπλέκτης κουράζονται πολύ εύκολα. Σε μια γρήγορη (ΑΝΑΒΑΣΗ κιόλας) με εντόνα φρένα και πολλές αλλαγές ταχυτήτων, το τι μποχα βγήκε από φρένα και συμπλεκτη δε λέγεται!!! Νομισα πήρε φωτιά το αυτοκίνητο!
7. Ο κινητήρας κάτω από 1700 στροφές είναι εντελώς ψόφιος, μετά ξυπνάει λίγο και ουσιαστικά διαθέτει επαρκή ισχύ μόνο από 4000-6000 στροφές.
8. Το Clima έχει ανεπαρκή απόδοση αν αφήσεις το αυτοκίνητο στον ήλιο... (Για αυτό θα μπούν μεμβράνες...)
Θα κάνω update με πολλά άλλα!  |
συμφωνω , απιστευτο ! 
bye bye cc , welcome miata
Fuck army... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Recifees (Γιαννης) Τρελλαμένο μέλος

 206 BlueBird 1.600.000 κεκ
Ένταξη: 07 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 491
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 17 Ιούν 2005, 00:25:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αντε να κάνω και μια αναθεώρηση για εντος ολίγου καιρού δίχρονου Πέζουλα.
Η αλλαγή απο τα κοντι γλύστρα στα Πιρέλλι P7 έβγαλε κάποια ζόρια .
1.Το εμπρός μέρος φωνάζει για χαμήλωμα ή σκληρότερα ελατήρια/αμορτισέρ ...
Το πίσω μέρος είναι πάραα πολύ πιο σταθερό ιδαίτερα στις στροφές με πολλά (+150) επιτρέποντας πιο αργό φρένο και άνοιγμα του γκαζιού απο την κορυφή της στροφής ήδη χωρίς το φόβο για διώξιμο στην έξοδο.Στον αντίποδα το πλασάρισμα με παίξιμο τιμονιού ή πάτα άσε γκαζιού στην είσοδο στροφής επαχιακού πάειειειειει και μου έχουν μείνει μονο τα φρένα για να διώχνω πίσω μέρος .
2.Το τιμόνι αν και είναι λίγο Κινέζος ,μου το βούλωσε με την απάθεια του ως προς τις παρενέργειες που μπορούν να έχουν λακούβες σαμαράκια όταν πάς αέρα.Η σιωπή του σε σχέση με άλλα πιο ..φλύαρα είναι ενοχλητική αλλά τουλάχιστον εμένα με κρατάει φρέσκο και ακμαίο για να συνεχίσω να πάω κομμάτια .
3.Για το θετικό κάμπερ και τις όποιες παρενέργειές του ... βολέυει ιδαίτερα στις γλυστερές ανηφορικές φουρκέτες πρώτης ή δευτέρας με τον εσωτερικό τροχό να πατά καλύτερα και να φέυγει πιο γρήγορα .
Εκεί είναι που σιχτίρισα τον επιλογέα
Για τα 2 & 3 θα χρειαστεί να ανθεωρήσω σύντομα γιατί έπεται ευθυγράμμιση και ζυγοστάθμιση
Με την ρόδα στον αέρα ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Stevon ("Κουμπάρος" John Φυστίκη...) Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων

 VF7 + VF3 = P.S.A.
Ένταξη: 22 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 2584
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 17 Ιούν 2005, 08:59:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ultra-one έγραψε: | 5. Η θέση οδήγησης είναι για ανθρωποειδή με κοντά πόδια και μακριά χέρια. Είναι σχεδόν αδύνατο να βολευτείς. (Και είμαι μόνο 1,70μ)
|
Γλαφυρός όπως πάντα στις περιγραφές σου Χάρη...άν και έχεις απόλυτο δίκιο.
Πάντως με τον ποιό πάνω σχολιασμό για τα ανθρωποειδή πολύ γέλασα....

Δέν προλάβαμε να το "τουρμπίσουμε" και μας άφησε ο 3ος... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 17 Ιούν 2005, 09:44:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Recifees έγραψε: |
1.Το εμπρός μέρος φωνάζει για χαμήλωμα ή σκληρότερα ελατήρια/αμορτισέρ ...
|
Φωνάζει για λίγο χαμήλωμα (για να αλλάξει το κάμπερ) - με σχετικά μαλακά ελατήρια (πχ Eibach), πιο δυνατά και καλά αμορτισέρ και σκληρότερες αντιστρεπτικές από RC!
Recifees έγραψε: |
Το πίσω μέρος είναι πάραα πολύ πιο σταθερό ιδαίτερα στις στροφές με πολλά (+150) επιτρέποντας πιο αργό φρένο και άνοιγμα του γκαζιού απο την κορυφή της στροφής ήδη χωρίς το φόβο για διώξιμο στην έξοδο.Στον αντίποδα το πλασάρισμα με παίξιμο τιμονιού ή πάτα άσε γκαζιού στην είσοδο στροφής επαχιακού πάειειειειει και μου έχουν μείνει μονο τα φρένα για να διώχνω πίσω μέρος .
|
Συμφωνώ! Η αλλαγή από τα Contiγλύστρα μείωσε πολύ τις υπερστροφικές τάσεις. Εμένα μου αρέσει διότι πας αέρα και δεν χρειάζεται με το παραμικρό να το μαζεύεις όπως πριν. (Εχω και ΕSP...)
Recifees έγραψε: |
2.Το τιμόνι αν και είναι λίγο Κινέζος ,μου το βούλωσε με την απάθεια του ως προς τις παρενέργειες που μπορούν να έχουν λακούβες σαμαράκια όταν πάς αέρα.Η σιωπή του σε σχέση με άλλα πιο ..φλύαρα είναι ενοχλητική αλλά τουλάχιστον εμένα με κρατάει φρέσκο και ακμαίο για να συνεχίσω να πάω κομμάτια .
|
Αν οδηγήσεις αυτοκίνητα όπως 205GTi 1.9 (τα τελευταία με υδραυλικό), 309GTi, 306GTi, 405Mi16, 106GTi/Rallie, Mini, Mazda MX5 τότε θα δεις τι θα πει τιμόνι!!!! Το αξιοσημείωτο ξέρετε τι είναι??? Ότι ΟΛΑ τα παραπάνω Peugeot (δεν είμαι σίγουρος για το 106 όμως) έχουν ΘΕΤΙΚΟ οφφσετ ενώ το 206 αρνητικό!
Recifees έγραψε: |
3.Για το θετικό κάμπερ και τις όποιες παρενέργειές του ... βολέυει ιδαίτερα στις γλυστερές ανηφορικές φουρκέτες πρώτης ή δευτέρας με τον εσωτερικό τροχό να πατά καλύτερα και να φέυγει πιο γρήγορα .
|
Εδω διαφωνώ κάθετα!!!!!!!!!
Το 90% της πρόσφυσης το έχει ο ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΣ τροχός άρα αυτός είναι ο πιο σημαντικός σε μια στροφή και πρέπει να έχει λίγο αρνητικό κάμπερ!!!!
Το πρόβλημα σπιναρίσματος στον εσωτερικό, λύνεται με ένα μπλοκέ διαφορικό!!!!!!!!!
Recifees έγραψε: |
Εκεί είναι που σιχτίρισα τον επιλογέα
|
Θέλει αποφασιστικό χέρι!
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pezomania (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 206 1.6 16V
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1231 Τόπος: Mandra
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 17 Ιούν 2005, 11:47:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Με τα σχόλια σου Χάρη έχω μείνει άφονος
Το αμάξι το έχω 4χρόνια, παράλληλα πήραμε και το 106 Rallye (που θεωρείτε από τα καλύτερα Γαλλικά σε στήσιμο) και πάλι τέτοια παράπονα για το τιμόνι του 206 δεν μπορώ να τα δεχτώ.
Θεωρώ ότι σίγουρα υπολοίπετε σε αίσθηση από του rallye, οχι όμως και από του saxo VTS που το έχω οδηγήσει ένα εκατομύριο φορές. Και σε σχέση με clio και ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΟΥ (fiesta, ibiza) θεωρώ ότι είναι κλάσεις ανώτερο!!!
Όσο αφορά το σχόλιο για Ιαπωνικά 30ετίας, θεωρώ ότι το έγραψες για να δείξεις πόσο απογοητευμένος είσαι.
Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
klain (giorgos) Δραστήριο μέλος

 Peugeot 207 1.4 (16V) SpPk (2006)
Ένταξη: 08 Ιούν 2003 Δημοσιεύσεις: 211 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 17 Ιούν 2005, 12:40:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ultra-one έγραψε: |
1. Άρχισαν να τρίζουν διάφορα... Το πάνω μέρος του ταμπλό, οι επενδύσεις στις πόρτες, οι πίσω πλάτες των καθισμάτων περισσότερο από πριν και η εταζέρα (έχω βάλει 6x9 μεγάφωνα όμως)
5. Η θέση οδήγησης είναι για ανθρωποειδή με κοντά πόδια και μακριά χέρια. Είναι σχεδόν αδύνατο να βολευτείς. (Και είμαι μόνο 1,70μ)
6. Τα φρένα και ο συμπλέκτης κουράζονται πολύ εύκολα. Σε μια γρήγορη (ΑΝΑΒΑΣΗ κιόλας) με εντόνα φρένα και πολλές αλλαγές ταχυτήτων, το τι μποχα βγήκε από φρένα και συμπλεκτη δε λέγεται!!! Νομισα πήρε φωτιά το αυτοκίνητο! |
1.Σε λίγους μήνες δεν θα τα προσέχεις καν... Πλέον δεν ακούω κανένα μα κανένα ήχο τριξίματος γιατί πολύ απλά:
5.Λόγω της ηλίθιας θέσης οδήγησης (που κατα τα άλλα με βολεύει για ταρζανιές)...
6...το πόδι μου είναι σχεδόν πάντα ακουμπησμένο στον συμπλέκτη και έτσι τον έχω καταστρέψει και τρίζει απίστευτα πολύ (θα αλλαχθεί πάραυτα) και δέν ακούω τους τριγμούς(->1) των εσωτερικών χώρων...
Μία ηλίθια θέση οδήγησης βοηθάει στην εξάλλειψη των τριγμών...
Η θεωρία του χάους στο 206...
Κατα τα άλλα... με έχει ξελασπώσει πολλές φορές οδηγικά και συνεχίζω να το θεωρώ ένα απο τα πιο παιχνιδιάρικα αυτοκίνητα...
Λατρεύω τον τρόπο που γλυστράει ΟΤΑΝ θέλω και ΟΠΩΣ θέλω...
Δέν υπάρχει αψεγάδιαστο αυτοκίνητο...
206 rulez... :} 
Για δες καιρό που διάλεξε.. ο χάρος να το πάρει...
Farewell 206 Xs (8V) 1,4 (2003)
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 17 Ιούν 2005, 13:01:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pezomania έγραψε: | Με τα σχόλια σου Χάρη έχω μείνει άφονος
Το αμάξι το έχω 4χρόνια, παράλληλα πήραμε και το 106 Rallye (που θεωρείτε από τα καλύτερα Γαλλικά σε στήσιμο) και πάλι τέτοια παράπονα για το τιμόνι του 206 δεν μπορώ να τα δεχτώ.
Θεωρώ ότι σίγουρα υπολοίπετε σε αίσθηση από του rallye, οχι όμως και από του saxo VTS που το έχω οδηγήσει ένα εκατομύριο φορές. Και σε σχέση με clio και ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΟΥ (fiesta, ibiza) θεωρώ ότι είναι κλάσεις ανώτερο!!! |
Και πάλι το 106 Rallye ΔΕΝ είναι στα επίπεδα του 205GTi 1.9 (με το υδραυλικό τιμόνι), 309GTi, 306GTi, 405Μι16 καθότι είναι κάπως δύσκολο στο όριο, άτσαλο και απότομο σε σχέση με αυτά που ήταν απλά ΟΝΕΙΡΟ.......
Συμφωνώ ότι το τιμόνι του ΙΒΙΖΑ είναι ακόμη χειρότερο. Όλοι το λένε!
Του FIESTA όμως είναι απείρως καλύτερο σε αίσθηση και ακρίβεια!
Γενικά τα καινούρια FORD/MAZDA έχουν ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ τιμόνια ξυράφι! (Fiesta/Mazda2/Puma, Focus/Mazda3, Mondeo/Mazda6, RX8, MX5)
Το SAXO έχει πολύ ελαφρύ τιμόνι και υπολείπεται σε αίσθηση αλλά και πάλι δεν παύει να είναι πολύ πιο ακριβές και γρήγορο από του 206!
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pezomania (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 206 1.6 16V
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1231 Τόπος: Mandra
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 17 Ιούν 2005, 13:27:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Και πάλι το 106 Rallye ΔΕΝ είναι στα επίπεδα του 205GTi 1.9 (με το υδραυλικό τιμόνι), 309GTi, 306GTi, 405Μι16 καθότι είναι κάπως δύσκολο στο όριο, άτσαλο και απότομο σε σχέση με αυτά που ήταν απλά ΟΝΕΙΡΟ.......
.....................................................................................................................................................................................................................
Του FIESTA όμως είναι απείρως καλύτερο σε αίσθηση και ακρίβεια!
Γενικά τα καινούρια FORD/MAZDA έχουν ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ τιμόνια ξυράφι! (Fiesta/Mazda2/Puma, Focus/Mazda3, Mondeo/Mazda6, RX8, MX5)
Το SAXO έχει πολύ ελαφρύ τιμόνι και υπολείπεται σε αίσθηση αλλά και πάλι δεν παύει να είναι πολύ πιο ακριβές και γρήγορο από του 206![/quote]
To 106 rallye είναι αντρικό αμάξι αν έχεις κότσια και χέρια πάει αέρα και μόνο λίγα αμάξια (από όλες τις κατηγορίες) μπορούν να το ακολουθήσουν σε κλειστά κομάτια.
Όσο αφορά το fiesta, είναι εντελός αλλού το αμάξι. Άχρωμο τελείως και το τιμόνι και το στήσιμο του, για τα δικά μου οδηγικά γούστα, είναι πολύ πίσω από το 206.
Για το saxo επιμένω ότι είναι πολυυυυυυύ κοντά η όλη του φιλοσοφία (τιμόνι-στήσιμο) με του 206 xs.
Τέλος να ξέρεις ότι ανάλογα το οδηγικό γούστο του κάθε οδηγού κάθε αμάξι είναι λίγο καλύτερο ή λίγο χειρότερο από κάποιο άλλο. Για παράδειγμα υπήρχε κάποιος από το club που η συμπεριφορά του 206 τον φόβιζε και το θεωρούσε επικίνδυνο, μόλις το άλλαξε με ένα άλλο Γερμανικό και έλεγε ότι το καινούργιο είναι κλάσεις ανώτερο από το 206 σε οδηγική συμπεριφορά, όταν συναντηθήκαμε και προσπάθησε να με ακολουθήσει σε κανά δυο στροφές, είδε ότι δεν μπορεί...... Άρα γι' αυτον το Γερμανικό ήταν καλύτερο, αλλά το 206 ήταν αλλού 
Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 17 Ιούν 2005, 17:52:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μονο που το σαξο με 45000δρχ αλλαζες μια βαλιβδα στο υδραυλικο και αποκτουσε την αισθηση του 106 ενω στο 206 πρεπει να αλλαξεις αυτοκινητο.......
οδηγικα το 206 εμενα με εχει ξετρελανει με τα κοντιγλυστρα...αν φρεναραν κιολας δε θα τα εβγαζα ποτε και ας στριβει με -20χλμ ...... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ababapanos (panos) Νέος χρήστης


Ένταξη: 16 Ιούν 2005 Δημοσιεύσεις: 54
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 17 Ιούν 2005, 21:45:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν καταλαβαίνω τα προβλήματα που περιγράφετε, όχι ότι σας αμφισβητώ, αλλά σήμερα όλη μέρα , είχα ένα καινούριο 206 1.1 από την έκθεση που το πείρα για τεστ ντριβε και μου φάνηκε μια χαρά, και οι ταχύτητες έμπαιναν κανονικά, χωρίς προβλήματα, τριξίματα κανένα, τα φρένα με το ΑΒΣ επίσης πολύ καλά, και αν και μονό 60 αλογάκια , μου φάνηκε αρκετά γκαζιαρικο. Τελικά είμαι πολύ ευχαριστημένος με την επιλογή μου!
Δηλαδή εσείς μετανιώσατε για το 206 σας?  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vinman Γεν. Γραμματέας
407 2.0
Ένταξη: 21 Φεβ 2005 Δημοσιεύσεις: 4577
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 17 Ιούν 2005, 22:29:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κανεις τους δεν εχει μετανοιωσει Πανο....
Απλα καταθετουν τους προβληματισμους τους....κανεις τους ομως (απο οσο ειμαι σε θεση να γνωριζω) δεν θα απαρνηθει ευκολα το pug του...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 17 Ιούν 2005, 23:49:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν εχω βιωσει παρα πολλα με το 206 μου ακομα (οι ρυθμοι μου ειναι στρωσιματος για καμια 300αρα km ακομα)!!!
Αυτο που δεν μου αρεσει μεχρι τωρα ειναι οι ψιλοτριγμοι!!! Οχι οτι με πειραζουν ιδιαιτερα (εχω μαθει σε 205 cabrio), περισσοτερο ψυχολογικο ειναι!!!
Για το τιμονι θα διαφωνησω οτι δεν ειναι καλο!!! Βεβαια, ειναι και πως το εννοει ο καθενας το καλο!!! Εγω για παραδειγμα, εχω ως προτυπο το τιμονι της 3αρας της μανας μου!!! Με βαση αυτο, το τιμονι του 206 και γρηγορο ειναι, και αρκετα κοβει και αρκετο βαρος εχει!!! Εν αντιθεσει με ενα καινουριο Honda Civic Sport που οδηγησα τελευταια και το τιμονι του ηταν ελεεινο!!!
Τα φρενα του πολυ καλα και με καλη αισθηση!!! Η ουρα με τις τασεις φυγης πολυ ενδιαφερουσα!!! Και η αναρτηση (τουλαχιστον στην εκδοση XS) ειναι πολυ καλη!!! Σφιχτη οσο πρεπει, αν και δεν θα ελεγα οχι σενα πιο "σκληρο" setup!!!
Οσο για το clima, εγω το βρισκω αρκετα αποδοτικο!!! Ειδικα σε σχεση με κατι αλλα ειναι κλασεις ανωτερο!!!
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
gianic (Γιάννης) Τρελλαμένο μέλος

 mx-5 1.8
Ένταξη: 02 Ιούλ 2004 Δημοσιεύσεις: 835 Τόπος: Αγ.Παρασκευη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 18 Ιούν 2005, 09:45:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ababapanos έγραψε: | Δεν καταλαβαίνω τα προβλήματα που περιγράφετε, όχι ότι σας αμφισβητώ, αλλά σήμερα όλη μέρα , είχα ένα καινούριο 206 1.1 από την έκθεση που το πείρα για τεστ ντριβε και μου φάνηκε μια χαρά, και οι ταχύτητες έμπαιναν κανονικά, χωρίς προβλήματα, τριξίματα κανένα, τα φρένα με το ΑΒΣ επίσης πολύ καλά, και αν και μονό 60 αλογάκια , μου φάνηκε αρκετά γκαζιαρικο. Τελικά είμαι πολύ ευχαριστημένος με την επιλογή μου!
Δηλαδή εσείς μετανιώσατε για το 206 σας?  |
μα στο προηγουμενο τοπικ μιλαγαμε για μακροπροθεσμα προβληματα. αν ηταν ετσι δεν θα το επαιρνε κανενας μας ! 
bye bye cc , welcome miata
Fuck army... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Recifees (Γιαννης) Τρελλαμένο μέλος

 206 BlueBird 1.600.000 κεκ
Ένταξη: 07 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 491
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 18 Ιούν 2005, 13:14:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στα πιο πάνω συμφωνώ
ultra-one έγραψε: |
Αν οδηγήσεις αυτοκίνητα όπως 205GTi 1.9 (τα τελευταία με υδραυλικό), 309GTi, 306GTi, 405Mi16, 106GTi/Rallie, Mini, Mazda MX5 τότε θα δεις τι θα πει τιμόνι!!!! Το αξιοσημείωτο ξέρετε τι είναι??? Ότι ΟΛΑ τα παραπάνω Peugeot (δεν είμαι σίγουρος για το 106 όμως) έχουν ΘΕΤΙΚΟ οφφσετ ενώ το 206 αρνητικό!
| δεν τα έχω οδηγήσει για να μπορώ να εκφέρω γνώμη ,αλλά όταν μάθεις να στρίβεις για πρώτη φορά με αυτοκίνητο πισωκίνητο ,τιμόνι μηχανικό και σουλατσάρεις με δαύτο κάποια έτη, όλα τα υδραυλικά τα νιώθεις σαν απο άλλο κόσμο
Recifees έγραψε: |
3.Για το θετικό κάμπερ και τις όποιες παρενέργειές του ... βολέυει ιδαίτερα στις γλυστερές ανηφορικές φουρκέτες πρώτης ή δευτέρας με τον εσωτερικό τροχό να πατά καλύτερα και να φέυγει πιο γρήγορα .
|
ultra-one έγραψε: |
Εδω διαφωνώ κάθετα!!!!!!!!!
Το 90% της πρόσφυσης το έχει ο ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΣ τροχός άρα αυτός είναι ο πιο σημαντικός σε μια στροφή και πρέπει να έχει λίγο αρνητικό κάμπερ!!!!
Το πρόβλημα σπιναρίσματος στον εσωτερικό, λύνεται με ένα μπλοκέ διαφορικό!!!!!!!!!
| ...το θετικό κάμπερ που αποκτά ο εσωτερικός στην έκταση του μέσα στην στροφή του επιτρέπει να πατά με περισσότερο πέλμα κάτω και να συμμετέχει πιο ενεργά στο κατέβασμα της δύναμης κάτω.Ακα σπινάρισμα later Δοκιμασμένο σε φουρκέτες με υψομετρική διαφορά και άσφαλτο-σαπούνι .Με άλλο προσθιοκίνητο εκεί .... Για το αρνητικό του εξωτερικού συμφωνώ και επαυξάνω.
ababapanos έγραψε: | Δεν καταλαβαίνω τα προβλήματα που περιγράφετε, όχι ότι σας αμφισβητώ, αλλά σήμερα όλη μέρα , είχα ένα καινούριο 206 1.1 από την έκθεση που το πείρα για τεστ ντριβε και μου φάνηκε μια χαρά, και οι ταχύτητες έμπαιναν κανονικά, χωρίς προβλήματα, τριξίματα κανένα, τα φρένα με το ΑΒΣ επίσης πολύ καλά, και αν και μονό 60 αλογάκια , μου φάνηκε αρκετά γκαζιαρικο. Τελικά είμαι πολύ ευχαριστημένος με την επιλογή μου!
Δηλαδή εσείς μετανιώσατε για το 206 σας? |
Καταρχάς μεγειά το τουτούνι και καλοτάξιδο
Λύνοντας απορίες ....
Το σιχτίρισμα του επιλογέα έρχεται όταν αποφασίσεις να ξεζουμίσεις όλο το υπόλοιπο αυτοκίνητο σε διαδρομή και η διαδρομή του επιλογέα όσο και γρήγορα και αποφασιστικά να γίνει η αλλαγή πάντα δείχνει το μήκος της και εσύ αναζητάς τρόπο να το κάνεις πιο γρήγορα
Είμαστε ολίγον κάφροι μερικές φορές γιατί να το κρύψωμεν άλλωστε
Αν μετανιώσαμε που το πήραμε ??
ΟΧΙ
Aπλά λέμε τα παράπονά μας μπάς και κατέβει καμια ιδέα , επιφώτιση και βρούμε την λύση τους .
Με την ρόδα στον αέρα ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Recifees (Γιαννης) Τρελλαμένο μέλος

 206 BlueBird 1.600.000 κεκ
Ένταξη: 07 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 491
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 18 Ιούν 2005, 13:21:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
vinman έγραψε: | Κανεις τους δεν εχει μετανοιωσει Πανο....
Απλα καταθετουν τους προβληματισμους τους....κανεις τους ομως (απο οσο ειμαι σε θεση να γνωριζω) δεν θα απαρνηθει ευκολα το pug του...  |
εσύ να μάθεις αν η μπροστινή ανάρτηση του 407 μπαίνει και σε 206 και μετά να ξαναγράψεις εδώ ..... έτσι για τιμωρία
... πρέπει να είναι πολύ "θηρίο" γενικώς αυτό το μπροστινό σύστημα ..έπαθα πλάκα με το πως χώνεται σε επαρχιακό ειδικά σε σχέση με τον όγκο του ..άλλα της κατηγορίας του που έχω κινηθεί παράλληλα μεταξύ τους ήταν άστα να πάνε ..... 
Με την ρόδα στον αέρα ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vinman Γεν. Γραμματέας
407 2.0
Ένταξη: 21 Φεβ 2005 Δημοσιεύσεις: 4577
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 18 Ιούν 2005, 19:22:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Recifees έγραψε: | vinman έγραψε: | Κανεις τους δεν εχει μετανοιωσει Πανο....
Απλα καταθετουν τους προβληματισμους τους....κανεις τους ομως (απο οσο ειμαι σε θεση να γνωριζω) δεν θα απαρνηθει ευκολα το pug του...  |
εσύ να μάθεις αν η μπροστινή ανάρτηση του 407 μπαίνει και σε 206 και μετά να ξαναγράψεις εδώ ..... έτσι για τιμωρία
... πρέπει να είναι πολύ "θηρίο" γενικώς αυτό το μπροστινό σύστημα ..έπαθα πλάκα με το πως χώνεται σε επαρχιακό ειδικά σε σχέση με τον όγκο του ..άλλα της κατηγορίας του που έχω κινηθεί παράλληλα μεταξύ τους ήταν άστα να πάνε .....  |
Μου το εξηγεις λιγο γιατι δεν καταλαβα τι εννοεις???
Μηπως λες οτι σε συγκριση με αλλα αυτοκινητα της κατηγοριας του δεν παει  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!


 206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 18 Ιούν 2005, 19:38:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για το τιμονι που αναφερθηκε θα συμφωνησω και εγω.
Ειναι αργο και εχει τζογο οταν χτυπας σε ανωμαλιες,αλλα αυτο πιστευω οφειλεται στα πολυ μαλ**α συνεμπλοκ.
Αν βαζαμε σωστα συνεμπλοκ,το τιμονι θα γινοταν οπλο,αφου απο αισθηση ειναι πολυ καλο.
Messinian Houses |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|