Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Recifees (Γιαννης) Τρελλαμένο μέλος

 206 BlueBird 1.600.000 κεκ
Ένταξη: 07 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 491
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 22 Σεπ 2004, 20:45:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Υπερστροφή για 307 εγγυημένα
Ολα μαζί τα παρακάτω
λίγο παραπάνω αέρα πίσω και πιο αργό και δυνατό φρενάρισμα σε συνδυασμό με τιμονιά για να ξυπνήσει το πίσω μέρος -αλληλούια -και να αρχίσουμε τα παιχνίδια της ουράς Εννοείται πως όλα αυτά γίνονται με πάνω απο 3000χιλ στροφές για να μην ξεμείνουμε απάνω στο ανάποδο και το κοντέρ μετά τα 80...
Αν δοκιμάσετε κάτι αντίστοιχο με αντίστοιχες ποσότητες στο 206 σας θα σβουρίζει και το 206 αυτουνού που έρχεται 4 αυτοκίνητα πίσω 
Με την ρόδα στον αέρα ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MDVQ1 Μόλις έγραψα

307 xs 1.6
Ένταξη: 09 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 32
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Σεπ 2004, 14:01:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Recifees έγραψε: |
λίγο παραπάνω αέρα πίσω και πιοD |
Θα διαφωνησω φιλε σε αυτο το σημειο.
Οταν θελεις να αποσταθεροποιησεις καποιο ακρο μειωνεις τις πιεσεις ωστε το λαστιχο να "διπλωνει" πιο πολυ.
Ολα τα αλλα που ανεφερες απολυτα σωστα.
Επισης να συμπληρωσω οτι και με αριστερο ποδι στο φρενο γυρναει οχι ομως με λιγα γιατι επεμβαινει το ABS(και το χειροφρενο τι τοχουμε?? ) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Recifees (Γιαννης) Τρελλαμένο μέλος

 206 BlueBird 1.600.000 κεκ
Ένταξη: 07 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 491
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Σεπ 2004, 14:34:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν διαφωνώ αλλά με την αυξηση της πίεσης σε ελαστικά αφαιρείται ένα ποσοστό απο την ενδτικότητα τους με αποτέλεσμα να αντιδρούν πιο απότομα στις όποιες κινήσεις θα χρειαστεί να κάνουν ..Τουλάχιστον στις δοκιμές που έχω κάνει αυτό έχω παρατηρήσει .θα δοκιμάσω και αυτό που λές Χειρόφρενο δεν μου πολυαρέσει προτιμώ να το πλασάρω χωρίς τέτοιους "εκβιασμούς" Αριστερό πόδι και φρένο απαιτεί πολύ προπόνηση και γ...το δεν έχω χρόνο .
Συγκριτικα πάντως με το 206 που κατέχω -το 307 είναι της οικογενείας -οι όποιες αντιδράσεις ιδαίτερα του πίσω μέρους είναι αρκετά ήπιες και ομαλές ..Ενα πιο σκληρό setup αναρτήσεων θα μείωνε τις όποιες κλίσεις και το αποτέλεσμα σε χλμ αρκετά ζόρικο
Με την ρόδα στον αέρα ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sayras (Βασιλης) Μόλις έγραψα

 307 1.6 XSi 16V
Ένταξη: 23 Μάϊ 2004 Δημοσιεύσεις: 47 Τόπος: IOANNINA
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Σεπ 2004, 18:34:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το 307 μου που έχει καλό σετ αναρτήσεων "μετατοπίζει" το πίσω μέρος στα στροφιλίκια μόνο όταν έχει παραπάνω αέρα στα πίσω ελαστικά. Κτα τα άλλα δυσκολα "κουνιέται" αν δεν έχεις πολλά χιλιόμετρα στην στροφή. Άλλωστε έχει και αρκετό βάρος. Κατα τα άλλα συμφωνώ με τον Γιάννη.
Sayras |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MDVQ1 Μόλις έγραψα

307 xs 1.6
Ένταξη: 09 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 32
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 24 Σεπ 2004, 13:48:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αγαπητοι φιλοι εμπιστευτητε ενα ανθρωπο που τρεχει στα ραλλυ αρκετα χρονια και αυτος ειναι ο τροπος που χρησιμοποιουν ολοι οι αγωνιζομενοι.Σημειωστε οτι δεν μιλαμε για τεραστιες διαφορες στις πιεσεις .
Απλα βαζουμε πιο πολυ πιεση μπροστα για να κραταει καλα η μουρη και αφηνουμε πισω την ιδια.Καθολου δεν θα συνιστουσα να αφαιρεσουμε πιεση στα πισω γιατι βγαζουμε εκτος εργοστασιακων προδιαγραφων τα λαστιχα και το αποτελεσμα ειναι απροβλεπτο.
Δεν νομιζω οτι θα θελατε εσεις να διαπιστωσετε στο δικο σας αυτοκινητο τι συμβαινει στην αναλογη περιπτωση  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Recifees (Γιαννης) Τρελλαμένο μέλος

 206 BlueBird 1.600.000 κεκ
Ένταξη: 07 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 491
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 24 Σεπ 2004, 15:20:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν είπαμε ότι είναι ο νόμος αυτό που λέμε Συζήτηση γίνεται άλλωστε
δεν έχω ασχοληθεί με στήσιμο του αυτοκινήτου για αγώνες οπότε δεν μπορώ να πώ τίποτα επ'αυτού .
Τις δοκιμές και την "λύση" του επιπλέον αέρα πίσωτην ξεκίνησα ελέγχοντας τις πιέσεις κατασκευαστή για άδειο και φορτωμένο όχημα
΄Στο 307 για Continental άδειο δίνει 24εμπρός-24πίσω και φορτωμένο πλήρης 24εμπρός -30πίσω αν θυμάμαι καλά
Ετσι αφήνω τους εμπρός ύσηχους και παίζω με την πίεση των πίσω μέχρι να βρώ το επιθυμητό "αεροζύγισμα"
Σε αλλο αυτοκίνητο είχα εξαλείψει τα μόνιμα μούτρα με αυτή την τακτική.
΄
Με την ρόδα στον αέρα ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MDVQ1 Μόλις έγραψα

307 xs 1.6
Ένταξη: 09 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 32
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 24 Σεπ 2004, 16:24:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Mα γιαυτο ειμαστε εδω...
Για κουβεντουλα και ανταλλαγη αποψεων.
Εγω στο δικο μου που εχει 225/45/17 βαζω 34 γυρω γυρω.(η Πεζω νομιζω οτι δινει 32)
Εσεις τι βαζετε???
ΥΓ
γιαυτο δινει πιο πολυ πισω οταν ειναι φορτωμενο.Για να σιγουρεψεις το πισω μερος.Πιο πολυ φουσκωμενο λαστιχο=καλυτερο κρατημα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sayras (Βασιλης) Μόλις έγραψα

 307 1.6 XSi 16V
Ένταξη: 23 Μάϊ 2004 Δημοσιεύσεις: 47 Τόπος: IOANNINA
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 24 Σεπ 2004, 18:32:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στο δικό μου με 205/55/16 Michelin Pilot Sport βάζω 30 σε όλα. Αλλα και το σετ ανάρτησεις (KONI κίτρινα και Ventura 4.5 εκ. χαμήλωμα) παίζουν τον δικό τους ρόλο. Πάντως, όπως έχω ξαναγράψει, το αμάξι στρίβει και έχει τα όριά του αρκετά ψηλά. Απλά θεωρώ ότι όλα όσα λέμε βασίζονται σε έναν πολύ βασικό παράγοντα: τον οδηγό και τα "χέρια" που ο καθένας έχει.
Sayras |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Recifees (Γιαννης) Τρελλαμένο μέλος

 206 BlueBird 1.600.000 κεκ
Ένταξη: 07 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 491
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 24 Σεπ 2004, 19:19:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
195/55-15 και 2,4bar-2,4bar αυτά που δίνει η Conti και στις αθλοπαιδίες 24-27
Με την ρόδα στον αέρα ...
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Recifees στις Παρ 24 Σεπ 2004, 19:27:50, 2 φορές συνολικά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 24 Σεπ 2004, 19:25:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγώ με 205/50/17 βάζω 2.2 bar γύρω γύρω βέβαια είμαι και χαμηλωμένος με eibach 3ποντα και αμορτισέρ από CC 2.0L!!μπορώ να πω ότι είμαι ευχαριστημένος αν και δεν το έχω συνηθίσει ακόμα ….αααχχχχχ 205 σνιφ σνιφ….!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MDVQ1 Μόλις έγραψα

307 xs 1.6
Ένταξη: 09 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 32
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 27 Σεπ 2004, 11:33:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Recifees έγραψε: | Conti και στις αθλοπαιδίες 24-27 |
Εννοεις 2.4 - 2.7?????
Αν ειναι ετσι το Πεζω πρεπει να πηγαινει συνεχεια με τα μουτρα.
Για πες μας????? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 27 Σεπ 2004, 22:23:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
2.5 2.5 δινει σε μενα 04 μοντελο 1.6 195-55-15 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sayras (Βασιλης) Μόλις έγραψα

 307 1.6 XSi 16V
Ένταξη: 23 Μάϊ 2004 Δημοσιεύσεις: 47 Τόπος: IOANNINA
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 28 Σεπ 2004, 09:24:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στο δικο μου ο κατασκευαστης δινει μπρος και πισω 2.2.
Sayras |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Recifees (Γιαννης) Τρελλαμένο μέλος

 206 BlueBird 1.600.000 κεκ
Ένταξη: 07 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 491
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 28 Σεπ 2004, 19:55:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MDVQ1 έγραψε: | Recifees έγραψε: | Conti και στις αθλοπαιδίες 24-27 |
Εννοεις 2.4 - 2.7?????
Αν ειναι ετσι το Πεζω πρεπει να πηγαινει συνεχεια με τα μουτρα.
Για πες μας????? |
Σωστα 2.4 και 2.7 bar
Eυθεία δυνατό φρενάρισμα μικρές αστάθειες πίσω οι οποίες δεν υπάρχουν με τις πιέσεις στα κανονικά τους
Επίσης στις στροφές με σβέλτη οδήγηση και φρεναρισμα πριν την στροφή(ψιλοκυριλε δηλαδη ) υπάρχουν μούτρα !! .... αλλίως εκτελώντας την "συνταγή " πάμε για ανάποδο ...
=============
Εξαρτάται στην τελική τι προσπαθείς να κάνεις ,το αυτοκίνητο πλάκα πλάκα έχει τεράστιους χώρους (το SW δηλαδή τί έχει ?) και κρατάει υποδειγματικά με στρωτή οδήγηση και χωρίς περιττές κινήσεις - δεν δίνει την αίσθηση όμως ότι θέλει να ΄παίξεις μαζί του για να βρείς όρια . Αυτήν την εντύπωση μου έδωσε  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 29 Σεπ 2004, 16:37:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Recifees έγραψε: | MDVQ1 έγραψε: | Recifees έγραψε: | Conti και στις αθλοπαιδίες 24-27 |
Εννοεις 2.4 - 2.7?????
Αν ειναι ετσι το Πεζω πρεπει να πηγαινει συνεχεια με τα μουτρα.
Για πες μας????? |
Σωστα 2.4 και 2.7 bar
Eυθεία δυνατό φρενάρισμα μικρές αστάθειες πίσω οι οποίες δεν υπάρχουν με τις πιέσεις στα κανονικά τους
Επίσης στις στροφές με σβέλτη οδήγηση και φρεναρισμα πριν την στροφή(ψιλοκυριλε δηλαδη ) υπάρχουν μούτρα !! .... αλλίως εκτελώντας την "συνταγή " πάμε για ανάποδο ...
=============
Εξαρτάται στην τελική τι προσπαθείς να κάνεις ,το αυτοκίνητο πλάκα πλάκα έχει τεράστιους χώρους (το SW δηλαδή τί έχει ?) και κρατάει υποδειγματικά με στρωτή οδήγηση και χωρίς περιττές κινήσεις - δεν δίνει την αίσθηση όμως ότι θέλει να ΄παίξεις μαζί του για να βρείς όρια . Αυτήν την εντύπωση μου έδωσε  | Κι εμένα αυτή την εντύπωση μου δίνη λες και δεν θέλει παιχνίδια !! Αν κρατήσεις γραμμές και σταθερό γκάζι στην στροφή όπως μπαίνει βγαίνει χωρίς πρόβλημα .
Πάντως όσες φορές έχω προσπαθήσει να αποσταθεροποιήσω τον κώλο αυτό γίνεται δύσκολα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sayras (Βασιλης) Μόλις έγραψα

 307 1.6 XSi 16V
Ένταξη: 23 Μάϊ 2004 Δημοσιεύσεις: 47 Τόπος: IOANNINA
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 29 Σεπ 2004, 19:27:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Συμφωνώ και επαυξάνω. Αυτός ο "κώλος" κουνιέται μόνο με πολλά χιλιόμετρα.
Sayras |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Recifees (Γιαννης) Τρελλαμένο μέλος

 206 BlueBird 1.600.000 κεκ
Ένταξη: 07 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 491
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 29 Σεπ 2004, 21:24:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
sayras έγραψε: | Συμφωνώ και επαυξάνω. Αυτός ο "κώλος" κουνιέται μόνο με πολλά χιλιόμετρα. |
Η αρκετά δυνατότερο μοτέρ κατα 200 άλογα μεριά RC ή τον 2,2 με 6αρι  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MDVQ1 Μόλις έγραψα

307 xs 1.6
Ένταξη: 09 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 32
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 05 Οκτ 2004, 11:00:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Recifees έγραψε: | Σωστα 2.4 και 2.7 bar
: |
Ok
H γνωμη μου ειναι οτι κανεις τελικα αυτο που προσπαθουμε (δηλ αποσταθεροποιηση του πισω μερους) αλλα με λαθος τροπο.
Παραφουσκωνεις, βγαζοντας εκτος προδιαγραφων τα λαστιχα,(το 2,7 ειναι 40 psi!!!φαντασου ποσο γινεται οταν τα ζορισεις.Αν μετρησεις μετα την πιεση μαλλον θα παθεις και συ εγκαφαλικο απο την πιεση ) με αποτελεσμα να μπαλονιαζει το λαστιχο και να μην κραταει.
Για δοκιμασε και αυτο που προτεινω εγω(δηλ ασε το 2,4 μπροστα και κατεβα στο 2,0 πισω) και θα δεις οτι ειναι το ιδιο ,με δουλεμα των ελαστικων εντος προδιαγραφων.
Αν και κατα την γνωμη μου ειναι λαθος να κανουμε τετοια κολπα γιατι μετα δυσκολα το θυμομαστε να επαναφερουμε τα λαστιχα στις κανονικες τους πιεσεις οποτε με το αυτοκινητο αλλου για αλλου στο κανονικο δρομο αν μας τυχει καμμια δυσκολη τοτε....... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Recifees (Γιαννης) Τρελλαμένο μέλος

 206 BlueBird 1.600.000 κεκ
Ένταξη: 07 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 491
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 06 Οκτ 2004, 08:35:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MDVQ1 έγραψε: | ...........
Παραφουσκωνεις, βγαζοντας εκτος προδιαγραφων τα λαστιχα,(το 2,7 ειναι 40 psi!!!φαντασου ποσο γινεται οταν τα ζορισεις.Αν μετρησεις μετα την πιεση μαλλον θα παθεις και συ εγκαφαλικο απο την πιεση ) με αποτελεσμα να μπαλονιαζει το λαστιχο και να μην κραταει.
Για δοκιμασε και αυτο που προτεινω εγω(δηλ ασε το 2,4 μπροστα και κατεβα στο 2,0 πισω) και θα δεις οτι ειναι το ιδιο ,με δουλεμα των ελαστικων εντος προδιαγραφων.
Αν και κατα την γνωμη μου ειναι λαθος να κανουμε τετοια κολπα γιατι μετα δυσκολα το θυμομαστε να επαναφερουμε τα λαστιχα στις κανονικες τους πιεσεις οποτε με το αυτοκινητο αλλου για αλλου στο κανονικο δρομο αν μας τυχει καμμια δυσκολη τοτε....... |
Για πλήρες φορτίο δίνει 3,0 bar οπότε μα 2,7 δεν βγαίνω εκτός προδιαγραφών .
Κατα τα άλλα οι πιέσεις είναι στα κανονικά επίπεδα.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MDVQ1 Μόλις έγραψα

307 xs 1.6
Ένταξη: 09 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 32
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 06 Οκτ 2004, 09:18:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Recifees έγραψε: |
Για πλήρες φορτίο δίνει 3,0 bar οπότε μα 2,7 δεν βγαίνω εκτός προδιαγραφών .
Κατα τα άλλα οι πιέσεις είναι στα κανονικά επίπεδα.. |
Φιλε Γιαννη οι πιεσεις αυτες εινα οπως και συ λες για πληρες φορτιο με αποτελεσμα το λαστιχο, οταν ειναι γεματο το αυτοκινητο, να "καθεται" και να ερχεται στα συγκαλα του
Αν δοκιμασεις 3,0 με αδειο αυτοκινητο θα δεις(το εχω κανει και εγω ) οτι δεν μπορει να πατησει στο δρομο και ειδικα με τον αξονα που εχουμε πισω πηδαει σαν κατσικι.Και υποτιθεται οτι με πληρες φορτιο δεν μπορουμε να κανουμε "αθλοπαιδιες" οποτε δεν τα ζοριζουμε κιολας ωστε να ζεσταθοπυν και να ανεβασουν υπερβολικες πιεσεις.
Αν ομως βεβαια σε βολευει εσενα αυτος ο τροπος τον ακολουθεις και αστους αλλους(δηλ. εμενα ) να λενε οτι θελουν.
Παντως δεν χανεις και τιποτα να δοκιμασεις και το παραδοσιακο τροπο που σου προτεινω.Μπορει να σε βολεψει καλυτερα και το 307 να ειναι και πιο προοδευτικο στις αντιδρασεις του.
Αν το δοκιμασεις πες μας σε παρακαλω τις παρατηρησεις σου.
Φιλικα
Μιχαλης. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|