PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Γενική συζήτηση για 307 (και όχι μόνο)
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Recifees (Γιαννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 BlueBird 1.600.000 κεκ

Ένταξη: 07 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 491

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 22 Σεπ 2004, 20:45:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Υπερστροφή για 307 εγγυημένα
Ολα μαζί τα παρακάτω
λίγο παραπάνω αέρα πίσω και πιο αργό και δυνατό φρενάρισμα σε συνδυασμό με τιμονιά για να ξυπνήσει το πίσω μέρος -αλληλούια -και να αρχίσουμε τα παιχνίδια της ουράς Very happy Very happy Very happy Very happy Εννοείται πως όλα αυτά γίνονται με πάνω απο 3000χιλ στροφές για να μην ξεμείνουμε απάνω στο ανάποδο Very happy Very happy Very happy Very happy και το κοντέρ μετά τα 80...
Αν δοκιμάσετε κάτι αντίστοιχο με αντίστοιχες ποσότητες στο 206 σας θα σβουρίζει και το 206 αυτουνού που έρχεται 4 αυτοκίνητα πίσω Shocked Very happy


Με την ρόδα στον αέρα ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MDVQ1 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


307 xs 1.6

Ένταξη: 09 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 32

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Σεπ 2004, 14:01:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Recifees έγραψε:

λίγο παραπάνω αέρα πίσω και πιοD


Θα διαφωνησω φιλε σε αυτο το σημειο.
Οταν θελεις να αποσταθεροποιησεις καποιο ακρο μειωνεις τις πιεσεις ωστε το λαστιχο να "διπλωνει" πιο πολυ.
Ολα τα αλλα που ανεφερες απολυτα σωστα.
Επισης να συμπληρωσω οτι και με αριστερο ποδι στο φρενο γυρναει οχι ομως με λιγα γιατι επεμβαινει το ABS(και το χειροφρενο τι τοχουμε?? Very happy )
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Recifees (Γιαννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 BlueBird 1.600.000 κεκ

Ένταξη: 07 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 491

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Σεπ 2004, 14:34:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν διαφωνώ αλλά με την αυξηση της πίεσης σε ελαστικά αφαιρείται ένα ποσοστό απο την ενδτικότητα τους με αποτέλεσμα να αντιδρούν πιο απότομα στις όποιες κινήσεις θα χρειαστεί να κάνουν ..Τουλάχιστον στις δοκιμές που έχω κάνει αυτό έχω παρατηρήσει .θα δοκιμάσω και αυτό που λές Wink Χειρόφρενο δεν μου πολυαρέσει προτιμώ να το πλασάρω χωρίς τέτοιους "εκβιασμούς" Very happy Αριστερό πόδι και φρένο απαιτεί πολύ προπόνηση και γ...το δεν έχω χρόνο .
Συγκριτικα πάντως με το 206 που κατέχω -το 307 είναι της οικογενείας Cool -οι όποιες αντιδράσεις ιδαίτερα του πίσω μέρους είναι αρκετά ήπιες και ομαλές ..Ενα πιο σκληρό setup αναρτήσεων θα μείωνε τις όποιες κλίσεις και το αποτέλεσμα σε χλμ αρκετά ζόρικο


Με την ρόδα στον αέρα ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
sayras (Βασιλης)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


307 1.6 XSi 16V

Ένταξη: 23 Μάϊ 2004
Δημοσιεύσεις: 47
Τόπος: IOANNINA

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Σεπ 2004, 18:34:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το 307 μου που έχει καλό σετ αναρτήσεων "μετατοπίζει" το πίσω μέρος στα στροφιλίκια μόνο όταν έχει παραπάνω αέρα στα πίσω ελαστικά. Κτα τα άλλα δυσκολα "κουνιέται" αν δεν έχεις πολλά χιλιόμετρα στην στροφή. Άλλωστε έχει και αρκετό βάρος. Κατα τα άλλα συμφωνώ με τον Γιάννη.


Sayras
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
MDVQ1 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


307 xs 1.6

Ένταξη: 09 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 32

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 24 Σεπ 2004, 13:48:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αγαπητοι φιλοι εμπιστευτητε ενα ανθρωπο που τρεχει στα ραλλυ αρκετα χρονια και αυτος ειναι ο τροπος που χρησιμοποιουν ολοι οι αγωνιζομενοι.Σημειωστε οτι δεν μιλαμε για τεραστιες διαφορες στις πιεσεις .
Απλα βαζουμε πιο πολυ πιεση μπροστα για να κραταει καλα η μουρη και αφηνουμε πισω την ιδια.Καθολου δεν θα συνιστουσα να αφαιρεσουμε πιεση στα πισω γιατι βγαζουμε εκτος εργοστασιακων προδιαγραφων τα λαστιχα και το αποτελεσμα ειναι απροβλεπτο.
Δεν νομιζω οτι θα θελατε εσεις να διαπιστωσετε στο δικο σας αυτοκινητο τι συμβαινει στην αναλογη περιπτωση Very happy
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Recifees (Γιαννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 BlueBird 1.600.000 κεκ

Ένταξη: 07 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 491

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 24 Σεπ 2004, 15:20:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν είπαμε ότι είναι ο νόμος αυτό που λέμε Wink Συζήτηση γίνεται άλλωστε
δεν έχω ασχοληθεί με στήσιμο του αυτοκινήτου για αγώνες οπότε δεν μπορώ να πώ τίποτα επ'αυτού .
Τις δοκιμές και την "λύση" του επιπλέον αέρα πίσωτην ξεκίνησα ελέγχοντας τις πιέσεις κατασκευαστή για άδειο και φορτωμένο όχημα

΄Στο 307 για Continental άδειο δίνει 24εμπρός-24πίσω και φορτωμένο πλήρης 24εμπρός -30πίσω αν θυμάμαι καλά Rolling eyes
Ετσι αφήνω τους εμπρός ύσηχους και παίζω με την πίεση των πίσω μέχρι να βρώ το επιθυμητό "αεροζύγισμα"

Σε αλλο αυτοκίνητο είχα εξαλείψει τα μόνιμα μούτρα με αυτή την τακτική.
΄


Με την ρόδα στον αέρα ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MDVQ1 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


307 xs 1.6

Ένταξη: 09 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 32

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 24 Σεπ 2004, 16:24:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Mα γιαυτο ειμαστε εδω...
Για κουβεντουλα και ανταλλαγη αποψεων.
Εγω στο δικο μου που εχει 225/45/17 βαζω 34 γυρω γυρω.(η Πεζω νομιζω οτι δινει 32)
Εσεις τι βαζετε???
ΥΓ
γιαυτο δινει πιο πολυ πισω οταν ειναι φορτωμενο.Για να σιγουρεψεις το πισω μερος.Πιο πολυ φουσκωμενο λαστιχο=καλυτερο κρατημα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
sayras (Βασιλης)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


307 1.6 XSi 16V

Ένταξη: 23 Μάϊ 2004
Δημοσιεύσεις: 47
Τόπος: IOANNINA

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 24 Σεπ 2004, 18:32:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Στο δικό μου με 205/55/16 Michelin Pilot Sport βάζω 30 σε όλα. Αλλα και το σετ ανάρτησεις (KONI κίτρινα και Ventura 4.5 εκ. χαμήλωμα) παίζουν τον δικό τους ρόλο. Πάντως, όπως έχω ξαναγράψει, το αμάξι στρίβει και έχει τα όριά του αρκετά ψηλά. Απλά θεωρώ ότι όλα όσα λέμε βασίζονται σε έναν πολύ βασικό παράγοντα: τον οδηγό και τα "χέρια" που ο καθένας έχει.


Sayras
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Recifees (Γιαννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 BlueBird 1.600.000 κεκ

Ένταξη: 07 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 491

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 24 Σεπ 2004, 19:19:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

195/55-15 και 2,4bar-2,4bar αυτά που δίνει η Conti και στις αθλοπαιδίες 24-27


Με την ρόδα στον αέρα ...


Έχει επεξεργασθεί από τον/την Recifees στις Παρ 24 Σεπ 2004, 19:27:50, 2 φορές συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 24 Σεπ 2004, 19:25:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγώ με 205/50/17 βάζω 2.2 bar γύρω γύρω βέβαια είμαι και χαμηλωμένος με eibach 3ποντα και αμορτισέρ από CC 2.0L!!μπορώ να πω ότι είμαι ευχαριστημένος αν και δεν το έχω συνηθίσει ακόμα ….αααχχχχχ 205 σνιφ σνιφ….!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
MDVQ1 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


307 xs 1.6

Ένταξη: 09 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 32

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 27 Σεπ 2004, 11:33:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Recifees έγραψε:
Conti και στις αθλοπαιδίες 24-27


Εννοεις 2.4 - 2.7?????

Αν ειναι ετσι το Πεζω πρεπει να πηγαινει συνεχεια με τα μουτρα.
Για πες μας?????
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 27 Σεπ 2004, 22:23:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

2.5 2.5 δινει σε μενα 04 μοντελο 1.6 195-55-15
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
sayras (Βασιλης)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


307 1.6 XSi 16V

Ένταξη: 23 Μάϊ 2004
Δημοσιεύσεις: 47
Τόπος: IOANNINA

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 28 Σεπ 2004, 09:24:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Στο δικο μου ο κατασκευαστης δινει μπρος και πισω 2.2.


Sayras
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Recifees (Γιαννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 BlueBird 1.600.000 κεκ

Ένταξη: 07 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 491

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 28 Σεπ 2004, 19:55:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

MDVQ1 έγραψε:
Recifees έγραψε:
Conti και στις αθλοπαιδίες 24-27


Εννοεις 2.4 - 2.7?????

Αν ειναι ετσι το Πεζω πρεπει να πηγαινει συνεχεια με τα μουτρα.
Για πες μας?????

Σωστα 2.4 και 2.7 bar Embarassed
Eυθεία δυνατό φρενάρισμα μικρές αστάθειες πίσω οι οποίες δεν υπάρχουν με τις πιέσεις στα κανονικά τους
Επίσης στις στροφές με σβέλτη οδήγηση και φρεναρισμα πριν την στροφή(ψιλοκυριλε δηλαδη ) υπάρχουν μούτρα !! .... αλλίως εκτελώντας την "συνταγή " πάμε για ανάποδο ... Very happy

=============
Εξαρτάται στην τελική τι προσπαθείς να κάνεις ,το αυτοκίνητο πλάκα πλάκα έχει τεράστιους χώρους (το SW δηλαδή τί έχει ?) και κρατάει υποδειγματικά με στρωτή οδήγηση και χωρίς περιττές κινήσεις - δεν δίνει την αίσθηση όμως ότι θέλει να ΄παίξεις μαζί του για να βρείς όρια . Rolling eyes Αυτήν την εντύπωση μου έδωσε Rolling eyes
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 29 Σεπ 2004, 16:37:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Recifees έγραψε:
MDVQ1 έγραψε:
Recifees έγραψε:
Conti και στις αθλοπαιδίες 24-27


Εννοεις 2.4 - 2.7?????

Αν ειναι ετσι το Πεζω πρεπει να πηγαινει συνεχεια με τα μουτρα.
Για πες μας?????

Σωστα 2.4 και 2.7 bar Embarassed
Eυθεία δυνατό φρενάρισμα μικρές αστάθειες πίσω οι οποίες δεν υπάρχουν με τις πιέσεις στα κανονικά τους
Επίσης στις στροφές με σβέλτη οδήγηση και φρεναρισμα πριν την στροφή(ψιλοκυριλε δηλαδη ) υπάρχουν μούτρα !! .... αλλίως εκτελώντας την "συνταγή " πάμε για ανάποδο ... Very happy

=============
Εξαρτάται στην τελική τι προσπαθείς να κάνεις ,το αυτοκίνητο πλάκα πλάκα έχει τεράστιους χώρους (το SW δηλαδή τί έχει ?) και κρατάει υποδειγματικά με στρωτή οδήγηση και χωρίς περιττές κινήσεις - δεν δίνει την αίσθηση όμως ότι θέλει να ΄παίξεις μαζί του για να βρείς όρια . Rolling eyes Αυτήν την εντύπωση μου έδωσε Rolling eyes
Κι εμένα αυτή την εντύπωση μου δίνη λες και δεν θέλει παιχνίδια !! Αν κρατήσεις γραμμές και σταθερό γκάζι στην στροφή όπως μπαίνει βγαίνει χωρίς πρόβλημα .
Πάντως όσες φορές έχω προσπαθήσει να αποσταθεροποιήσω τον κώλο αυτό γίνεται δύσκολα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
sayras (Βασιλης)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


307 1.6 XSi 16V

Ένταξη: 23 Μάϊ 2004
Δημοσιεύσεις: 47
Τόπος: IOANNINA

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 29 Σεπ 2004, 19:27:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Συμφωνώ και επαυξάνω. Αυτός ο "κώλος" κουνιέται μόνο με πολλά χιλιόμετρα.


Sayras
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Recifees (Γιαννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 BlueBird 1.600.000 κεκ

Ένταξη: 07 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 491

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 29 Σεπ 2004, 21:24:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

sayras έγραψε:
Συμφωνώ και επαυξάνω. Αυτός ο "κώλος" κουνιέται μόνο με πολλά χιλιόμετρα.


Η αρκετά δυνατότερο μοτέρ κατα 200 άλογα μεριά Wink Wink RC ή τον 2,2 με 6αρι Rolling eyes
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MDVQ1 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


307 xs 1.6

Ένταξη: 09 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 32

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 05 Οκτ 2004, 11:00:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Recifees έγραψε:
Σωστα 2.4 και 2.7 bar Embarassed
:


Ok
H γνωμη μου ειναι οτι κανεις τελικα αυτο που προσπαθουμε (δηλ αποσταθεροποιηση του πισω μερους) αλλα με λαθος τροπο.
Παραφουσκωνεις, βγαζοντας εκτος προδιαγραφων τα λαστιχα,(το 2,7 ειναι 40 psi!!!φαντασου ποσο γινεται οταν τα ζορισεις.Αν μετρησεις μετα την πιεση μαλλον θα παθεις και συ εγκαφαλικο απο την πιεση Laughing ) με αποτελεσμα να μπαλονιαζει το λαστιχο και να μην κραταει.
Για δοκιμασε και αυτο που προτεινω εγω(δηλ ασε το 2,4 μπροστα και κατεβα στο 2,0 πισω) και θα δεις οτι ειναι το ιδιο ,με δουλεμα των ελαστικων εντος προδιαγραφων.
Αν και κατα την γνωμη μου ειναι λαθος να κανουμε τετοια κολπα γιατι μετα δυσκολα το θυμομαστε να επαναφερουμε τα λαστιχα στις κανονικες τους πιεσεις οποτε με το αυτοκινητο αλλου για αλλου στο κανονικο δρομο αν μας τυχει καμμια δυσκολη τοτε.......
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Recifees (Γιαννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 BlueBird 1.600.000 κεκ

Ένταξη: 07 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 491

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 06 Οκτ 2004, 08:35:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

MDVQ1 έγραψε:
...........
Παραφουσκωνεις, βγαζοντας εκτος προδιαγραφων τα λαστιχα,(το 2,7 ειναι 40 psi!!!φαντασου ποσο γινεται οταν τα ζορισεις.Αν μετρησεις μετα την πιεση μαλλον θα παθεις και συ εγκαφαλικο απο την πιεση Laughing ) με αποτελεσμα να μπαλονιαζει το λαστιχο και να μην κραταει.
Για δοκιμασε και αυτο που προτεινω εγω(δηλ ασε το 2,4 μπροστα και κατεβα στο 2,0 πισω) και θα δεις οτι ειναι το ιδιο ,με δουλεμα των ελαστικων εντος προδιαγραφων.
Αν και κατα την γνωμη μου ειναι λαθος να κανουμε τετοια κολπα γιατι μετα δυσκολα το θυμομαστε να επαναφερουμε τα λαστιχα στις κανονικες τους πιεσεις οποτε με το αυτοκινητο αλλου για αλλου στο κανονικο δρομο αν μας τυχει καμμια δυσκολη τοτε.......


Για πλήρες φορτίο δίνει 3,0 bar οπότε μα 2,7 δεν βγαίνω εκτός προδιαγραφών . Wink
Κατα τα άλλα οι πιέσεις είναι στα κανονικά επίπεδα..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MDVQ1 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


307 xs 1.6

Ένταξη: 09 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 32

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 06 Οκτ 2004, 09:18:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Recifees έγραψε:


Για πλήρες φορτίο δίνει 3,0 bar οπότε μα 2,7 δεν βγαίνω εκτός προδιαγραφών . Wink
Κατα τα άλλα οι πιέσεις είναι στα κανονικά επίπεδα..


Φιλε Γιαννη οι πιεσεις αυτες εινα οπως και συ λες για πληρες φορτιο με αποτελεσμα το λαστιχο, οταν ειναι γεματο το αυτοκινητο, να "καθεται" και να ερχεται στα συγκαλα του Laughing
Αν δοκιμασεις 3,0 με αδειο αυτοκινητο θα δεις(το εχω κανει και εγω ) οτι δεν μπορει να πατησει στο δρομο και ειδικα με τον αξονα που εχουμε πισω πηδαει σαν κατσικι.Και υποτιθεται οτι με πληρες φορτιο δεν μπορουμε να κανουμε "αθλοπαιδιες" οποτε δεν τα ζοριζουμε κιολας ωστε να ζεσταθοπυν και να ανεβασουν υπερβολικες πιεσεις.
Αν ομως βεβαια σε βολευει εσενα αυτος ο τροπος τον ακολουθεις και αστους αλλους(δηλ. εμενα Laughing ) να λενε οτι θελουν.
Παντως δεν χανεις και τιποτα να δοκιμασεις και το παραδοσιακο τροπο που σου προτεινω.Μπορει να σε βολεψει καλυτερα και το 307 να ειναι και πιο προοδευτικο στις αντιδρασεις του.
Αν το δοκιμασεις πες μας σε παρακαλω τις παρατηρησεις σου.
Φιλικα
Μιχαλης.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενη
Σελίδα 3 από 4

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2408s (PHP: 63% - SQL: 37%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on