PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 - Hallmeter - απορίες ενδείξεων...
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ηλεκτρικά - Ηλεκτρονικά - Ηχοσυστήματα Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
kanelj (Γιαννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


PEUGEOT 206 1.6 8v rallye 109+ ?

Ένταξη: 27 Μάρ 2003
Δημοσιεύσεις: 2206
Τόπος: Γαλατσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 29 Αύγ 2004, 13:00:55    Θέμα δημοσίευσης: 206 - Hallmeter - απορίες ενδείξεων... Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

επειδη εβαλα εδω και λιγες μερες ενα halmeter στο αυτοκινητο μου,
εχω μπερδευτει λιγο με τις τιμες που μου δειχνει σε συγκεκριμενες συνθηκες.
Επισης,επειδη κανεις δεν εχει γραψει κατι για αυτο το θεμα και απ'οτι βλεπω κανεις δεν ξερει ακριβως ποιες πρεπει να ειναι οι σωστες τιμες που δειχνει το οργανακι αυτο ειπα να ανοιξω αυτο το topic.

Kαταρχιν απ'οτι γνωριζω (απο δω και κατω αν κανω λαθος διορθωστε με):

Arrow Στο Hallmeter βλεπεις ,στην ουσια, τι συμβαινει στο αισθητηρα λ .

και αν δεν κανω λαθος, ο αισθητηρας αυτος ειναι τοποθετημενος συνηθως πανω στο συστημα της εξαγωγης και η δουλεια του ειναι να στελνει μηνυμα στον εγκεφαλο και να τον πληροφορει για την περιεκτικότητα των καυσαερίων σε οξυγόνο.μετραει δηλαδη την αναλογια μειγματος(βενζινη)-αερα(οξυγονου).

Αρα αν τοποθετησουμε εκει το οργανακι μας μας δειχνει αυτο ακριβως...
την αναλογια του αερα(οξυγονου) που βγαινει στα καυσαερια μας

Arrow ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ λοιπον οταν εχουμε βαλει μπροστα τον κινητηρα και ειμαστε στο ρελαντι θα πρεπει:
η ενδειξη στο halmeter να ανεβοκατεβαινει.αυτο θα γινεται επειδη ο κινητηρας δεχεται μια συγκεκριμενη ποσοτητα βενζινης (κατεβαινει η ενδειξη)και μια συγκεκριμενη ποσοτητα αερα(ανεβαινει η ενδειξη).ΣΩΣΤΑ?
εδω λοιπον αρχιζουν οι αποριες....:

1 Arrow στην περιπτωση που εισαι στον δρομο και πατας γκαζι απαλα η σωστη ενδειξη ποια θα πρεπει να ειναι?

2 Arrow στην περιπτωση που το γκαζι το πατας τερμα κατω η σωστη ενδειξη ποια πρεπει να ειναι?

3 Arrow οταν αφηνεις το γκαζι και κατεβαινουν οι στροφες του κινητηρα τι θα πρεπει να δειχνει?

Arrow ΥΓ:εχω το οργανακι που δειχνει καθετα την ενδειξη και οχι κυκλικα....
τα 2 τελευταια και τα 2 πρωτα ledακια ειναι κοκκινα.τα 2 τελευταια ειναι σχεδον παντα αναμμενα.ειναι λογικο αυτο?


www.secret-rooms.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
gavanas (Γιώργος)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


206 XS 1.6 2003

Ένταξη: 24 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 219
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 29 Αύγ 2004, 13:36:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γενικά το πρώτο είναι πιο φτωχό από το δεύτερο (στα εργοστασιακά προγράμματα). Στο τρίτο άν επιβραδύνεις με ταχύτητα μέσα, δεν πεφτει καθόλου βενζίνη. Τέρμα φτωχο δηλαδή.

Τώρα βέβαια επειδή δεν έχεις ηλ.γκάζι δεν τον πολυνοιάζει αν πατάς απαλά ή όχι. Διαβάζει αέρα και ρίχνει βενζίνη ανάλογα πόσο του έχεις ανοίξει την πεταλούδα.

Αν ήταν ηλεκτρικό το γκάζι θα έβλεπες πολλά περίεργα. Δηλαδή πλουσιο σε επιτάχυνση απο χαμηλά με λίγο γκάζι (έστω 1/2) και φτωχό με πολλά σταθερά χιλιόμετρα και περισσότερη πεταλούδα (έστω 3/4)

Να υποθέσω ότι έχεις βάλει και πρόγραμμα στο 1,6 8v?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 29 Αύγ 2004, 19:05:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τί εγκέφαλο φοράς στο αμάξι ωρέ Γιάννη? Rolling eyes



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Baphomet (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)

Ένταξη: 06 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 4616
Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 30 Αύγ 2004, 08:29:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

με την αλλαγη κινητηρα εβαλε και τον "Must" magneti marelli ο Γιαννης...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
PHSYBORG (HULK)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Pug 8v ''maximum attack''

Ένταξη: 24 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 1109
Τόπος: In the VORTEX of HEAVEN!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 30 Αύγ 2004, 08:46:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

πΕτΡοS έγραψε:
με την αλλαγη κινητηρα εβαλε και τον "Must" magneti marelli ο Γιαννης...







FULL THROTLE....

NEW forum at www.btt.20m.com
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 30 Αύγ 2004, 11:41:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

16 bit ή 32 bit? Rolling eyes



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Kouzman (Yiannis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 CC RG

Ένταξη: 26 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 710
Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 30 Αύγ 2004, 12:07:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

το οτι σου δειχνει διακοπτομενη ενδειξη εκτος απο το τερμα γκαζι ειναι λογικο... και εξηγειται τεχνικα καπου το ειχα διαβασει... στο τερμα γκαζι σου δειχνει την ενδειξη που εχει εκεινη την ωρα στο μοτερ...

το τι λαμπακι πρεπει να σου δειχνει ειναι υποκειμενο και εξαρταται απο το επιπεδο βελτιωσης του μοτερ...

π.χ. τα πρασινα λαμπακια ειναι λογος λ=1 δηλαδη πολυ κοντα στο στοιχειομετρικο μειγμα του μοτερ που ειναι 14.5:1... κατω απο το 14.5 ειναι το μειγμα το πλουσιο αρα τα λαμπακια πανε προς τα πανω και πανω απο το 14.5 το μειγμα ειναι πιο φτωχο και πανε προς τα κατω...

η μεγιστη δυναμη των μοτερ αποδιδεται στο 12.0-12.5:1 για αυτοκινητα δρομου οπου φυσικα εκει η καταναλωση ειναι πιο αυξημενη, ενω σε αγωνιστικα μοτερ ο λογος αερα/βενζινης μπορει να παιξει και γυρω στο 10:1 κοινως το hallmeter δειχνει τερμα κοκκινο... (ετσι δουλευουμε εμεις το μοτερ... ο μεγιστος λ μας ειναι 12.5-13:1...

αυτα...





2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Ghost Dog (John Φυστίκης)
Ταμίας
Επίσημο Μέλος

206 wRC + 2008 allure 1.2 puretech 130

Ένταξη: 18 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 5423
Τόπος: Μερικεεές στροφές μπροστά...(\στη χωρα που γεννηθηκε ο πολιτισμος)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 10 Σεπ 2004, 00:18:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Kouzman έγραψε:
.......αγωνιστικα μοτερ ο λογος αερα/βενζινης μπορει να παιξει και γυρω στο 10:1 κοινως το hallmeter δειχνει τερμα κοκκινο... (ετσι δουλευουμε εμεις το μοτερ... ο μεγιστος λ μας ειναι 12.5-13:1...

αυτα...

Εμενα γιατι βαραει 10:1 ρε γμτ??? Shocked (τοσο αγωνιαρικο ειναι πια? Confused Confused Confused )
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Ivang (Βαγγέλης)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


206 1.6 16V

Ένταξη: 15 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 230
Τόπος: Θεσ/νίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 17 Νοέ 2004, 10:30:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μετά από πολλά αποφάσισα κι εγώ να βάλω ένα! Πήρα της Auto Gauge, μήπως ξέρει κανείς σε ποιόν lamda το συνδέουμε στον πάνω ή στον κάτω, υπάρχει διαφορά?

Question Idea


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
pugsang (Μάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 Rallye

Ένταξη: 26 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1292
Τόπος: Ραφήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 17 Νοέ 2004, 10:52:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το οργανακι συνδεεται στον 1ο λ που ειναι επανω στο σταποδι και οχι στον 2ο μετα τον καταλυτη.

Και ναι εχει διαφορα που θα τον συνδεσεις.Παντα εχει διαφορά το πάνω απο το κατω Wink


pedal to the metal
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Ivang (Βαγγέλης)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


206 1.6 16V

Ένταξη: 15 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 230
Τόπος: Θεσ/νίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 17 Νοέ 2004, 11:46:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ωραία, thanks! Κάτι άλλο ξέρει κανείς πως συνδέεται, μου έχει ένα διάγραμμα αλλά αναφέρεται μόνο στους αισθητήρες. Έχει 3 καλώδια, μαύρο, κόκκινο, γκρι, να υποθέσω ότι μαύρο-γείωση, κόκκινο-12V και γκρι στον λάμδα ?

Question Idea


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
pugsang (Μάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 Rallye

Ένταξη: 26 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1292
Τόπος: Ραφήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 17 Νοέ 2004, 11:53:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

99% αν θυμάμαι καλά παει το γκρι παει στο μαυρο του λ.Για ριξε ενα τηλ εδω: 210-5153023 Αποστολοπουλος (αυτος που φερνει και τους Americat)

εχει ενα βιβλιο που λεει πως και τι


pedal to the metal
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
RASTAVIPER (THOMAS)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


TOP FUELER - 106 1.6(16)V

Ένταξη: 23 Νοέ 2004
Δημοσιεύσεις: 904
Τόπος: JAMAICA

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 24 Νοέ 2004, 20:41:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Θελω να ρωτησω κατι παραπλησιο.Εχω χταποδι 4-2-1 και ο αισθητητας Λ παει στον ενα απο τους 4 σωληνες που βγαινουν απο την εξαγωγη.Αυτο ποσο λαθος ειναι?Που επρεπε να ειναι ο Λ?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Kouzman (Yiannis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 CC RG

Ένταξη: 26 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 710
Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Νοέ 2004, 09:50:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

αυτο νομιζω ειναι πολυ λαθος, διοτι λογου χαρη ο κυλινδρος που διαβαζει ο λ ειναι καλος με σωστο μειγμα, ενω οι τρεις αλλοι εχουν π.χ. βουλωμενα μπεκ και ψεκαζουν λιγοτερο απο οσο πρεπει...
αυτο ο λ σου δεν μπορει να το πιασει και αυτο ειναι κακο...

ο λ πρεπει να διαβαζει το συνολο των καυσαεριων και απο τους 4 κυλινδρους...

η διακεκομμενη λειτουργια των λ ειναι γιατι διαβαζουν με παλμους π.χ. 1 το δευτερολεπτο... (αυτο με τους εργοστασιακους εγκεφαλους διοτι με τον αγραφο το ρυθμιζεις εσυ) γι αυτο το λογο βλεπεις τα λαμπακια να ανεβοκατεβαινουν... αν πας με σταθερο γκαζι τα παρατηρησεις πως το ανεβοκατεβασμα ειναι σταθερο τοσο χρονικα οσο και στο υψος που ανεβοκατεβαινει

στο τερμα γκαζι που δουλευει open loop η ενδειξη ειναι σταθερη και οσο ανεβαινουν οι στροφες βλεπεις το halmeter να μενει σταθερο αναλογα τα μειγματα που εχει το μοτερ...





2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
o-400 (vasilis)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 106 1.6 8v (1.6 16v) 1997

Ένταξη: 10 Μάρ 2007
Δημοσιεύσεις: 93
Τόπος: samos/lamia

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 25 Μάρ 2007, 13:02:14    Θέμα δημοσίευσης: ....... Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ευκαιρια αφου υπαρχει αυτο το τοπικ να ρωτησω και εγω κατι γιατι ειδα κατι για σταθερες τιμες και με ανησυχισατε...... Exclamation εχω και εγω hallmeter και με αυτα που διαβασα σκεφτομαι μην τυχον δεν εχει δυνδεθει οπως πρεπει..λοιπον εμενα το οργανακι ειναι κυκλικο ξεκινωντας απο αριστερα εχει ledακια κοκκινα μετα μερικα πορτοκαλι και μετα πρασινα.οταν το βαζω μπροστα και ειναι κρυο μενει κολημενο στα πρασινα για μερικα λεπτα,μετα οσο περναει η ωρα και ζεσταινετε ποιο πολυ απο το ledακι στο τερμα πρασινο σκαρφαλωνει στο αμεσως επομενο πρασινο ledακι εως οτου φτασει στο τελευταιο πρασινο,μετα αρχιζει και <<παιζει>>ολη την ωρα μεταξυ στα κοκκινα και πρασινα.Οταν το παταω τερμα το γκαζι δεν κολαει η ενδειξη στα πρασινα οπως λετε αλλα συνεχιζει να <<παιζει>>οταν πηγαινω με σταθερο γκαζι παιζει μεταξυ πορτοκαλι και πρασινα.Ο μαστορας οταν τον ρωτησα μου ειπε να μην ανησυχω επειδη παιζει ολη την ωρα αλλα να ανησυχισω εαν το δω και παραμεινει κολημενο στα κοκκινα.Σημαινει οτι εχει προβλημα και καλο θα ηταν να το σβησω για να μην κλαιω καμια καμμενη βαλβιδα μεχρι να το δει.
Τι απο αυτα ισχυει;;


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 25 Μάρ 2007, 19:44:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Βγάλτο όπως το έβαλες γιατί σε βλέπω να χάνεις τζάμπα τρίχες από τα μαλλιά σου Smile



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
brz20 (Κωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)

Ένταξη: 04 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 4519
Τόπος: Τρικαλα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 25 Μάρ 2007, 20:14:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γινε λιγο πιο...ποιητικος για να καταλαβαινουμε και εμεις οι κουλτουργιαριδες.


The Ubuntu it's a way of life.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
o-400 (vasilis)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 106 1.6 8v (1.6 16v) 1997

Ένταξη: 10 Μάρ 2007
Δημοσιεύσεις: 93
Τόπος: samos/lamia

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 25 Μάρ 2007, 23:30:03    Θέμα δημοσίευσης: .......... Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εκτος απο δουλεμα θα μπορουσατε να απαντησετε κι ολας...κουλτουργιαρηδες.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 25 Μάρ 2007, 23:50:49    Θέμα δημοσίευσης: Re: ....... Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

o-400 έγραψε:
Ευκαιρια αφου υπαρχει αυτο το τοπικ να ρωτησω και εγω κατι γιατι ειδα κατι για σταθερες τιμες και με ανησυχισατε...... Exclamation εχω και εγω hallmeter και με αυτα που διαβασα σκεφτομαι μην τυχον δεν εχει δυνδεθει οπως πρεπει..λοιπον εμενα το οργανακι ειναι κυκλικο ξεκινωντας απο αριστερα εχει ledακια κοκκινα μετα μερικα πορτοκαλι και μετα πρασινα.οταν το βαζω μπροστα και ειναι κρυο μενει κολημενο στα πρασινα για μερικα λεπτα,μετα οσο περναει η ωρα και ζεσταινετε ποιο πολυ απο το ledακι στο τερμα πρασινο σκαρφαλωνει στο αμεσως επομενο πρασινο ledακι εως οτου φτασει στο τελευταιο πρασινο,μετα αρχιζει και <<παιζει>>ολη την ωρα μεταξυ στα κοκκινα και πρασινα.Οταν το παταω τερμα το γκαζι δεν κολαει η ενδειξη στα πρασινα οπως λετε αλλα συνεχιζει να <<παιζει>>οταν πηγαινω με σταθερο γκαζι παιζει μεταξυ πορτοκαλι και πρασινα.Ο μαστορας οταν τον ρωτησα μου ειπε να μην ανησυχω επειδη παιζει ολη την ωρα αλλα να ανησυχισω εαν το δω και παραμεινει κολημενο στα κοκκινα.Σημαινει οτι εχει προβλημα και καλο θα ηταν να το σβησω για να μην κλαιω καμια καμμενη βαλβιδα μεχρι να το δει.
Τι απο αυτα ισχυει;;


Σωστές ενδείξεις βλέπεις (ή τουλάχιστον σχετικές γιατί με narrow band lamda είναι λίγο σχετικά όλα αυτά= οι τιμές δεν είναι απόλυτες).

Στο ρελαντί ο κινητήρας δεν δίνει συνέχεια βενζίνη για να γίνεται σωστή καύση (μη ύπαρξη καταλοίπων) έτσι σωστά διαβάζεις ένα συνεχές σκαμπανεβασμα στο halmeter. Η διαδικασία αυτή συνεχίζει μέχρι περίπου μισό γκάζι, ενω με τέρμα πατημένο γκάζι, οι ενδείξεις πρέπει να παραμένουν σταθερές δείχνοντας στοιχειομετρικό μίγμα. Αν σε συνθήκες πλήρους φορτίου (τέρμα γκάζι) δείς ή πολύ φτωχό (lean) ή πολύ πλούσιο (reach) τότε κάποιο πρόβλημα υπάρχει.



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
o-400 (vasilis)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 106 1.6 8v (1.6 16v) 1997

Ένταξη: 10 Μάρ 2007
Δημοσιεύσεις: 93
Τόπος: samos/lamia

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 26 Μάρ 2007, 00:11:23    Θέμα δημοσίευσης: ........... Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τασο μα για αυτο ακριβως λεω....στο τερμα γκαζι δεν παραμενει καπου σταθερα οπως σωστα λες,αλλα συνεχιζει να δειχνει συνεχως μια στα πρασινα και μια στα κοκκινα.Ο μηχανικος ειπε οτι παιζει ετσι γιατι κανει διορθωσεις συνεχεια ο εγκεφαλος...τι να πω!


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ηλεκτρικά - Ηλεκτρονικά - Ηχοσυστήματα Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3  Επόμενη
Σελίδα 1 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1341s (PHP: 83% - SQL: 17%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on