Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
kanelj (Γιαννης) Έχω ξεφύγει !!!

 PEUGEOT 206 1.6 8v rallye 109+ ?
Ένταξη: 27 Μάρ 2003 Δημοσιεύσεις: 2206 Τόπος: Γαλατσι
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 29 Αύγ 2004, 13:00:55 Θέμα δημοσίευσης: 206 - Hallmeter - απορίες ενδείξεων... |
|
|
επειδη εβαλα εδω και λιγες μερες ενα halmeter στο αυτοκινητο μου,
εχω μπερδευτει λιγο με τις τιμες που μου δειχνει σε συγκεκριμενες συνθηκες.
Επισης,επειδη κανεις δεν εχει γραψει κατι για αυτο το θεμα και απ'οτι βλεπω κανεις δεν ξερει ακριβως ποιες πρεπει να ειναι οι σωστες τιμες που δειχνει το οργανακι αυτο ειπα να ανοιξω αυτο το topic.
Kαταρχιν απ'οτι γνωριζω (απο δω και κατω αν κανω λαθος διορθωστε με):
Στο Hallmeter βλεπεις ,στην ουσια, τι συμβαινει στο αισθητηρα λ .
και αν δεν κανω λαθος, ο αισθητηρας αυτος ειναι τοποθετημενος συνηθως πανω στο συστημα της εξαγωγης και η δουλεια του ειναι να στελνει μηνυμα στον εγκεφαλο και να τον πληροφορει για την περιεκτικότητα των καυσαερίων σε οξυγόνο.μετραει δηλαδη την αναλογια μειγματος(βενζινη)-αερα(οξυγονου).
Αρα αν τοποθετησουμε εκει το οργανακι μας μας δειχνει αυτο ακριβως...
την αναλογια του αερα(οξυγονου) που βγαινει στα καυσαερια μας
ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ λοιπον οταν εχουμε βαλει μπροστα τον κινητηρα και ειμαστε στο ρελαντι θα πρεπει:
η ενδειξη στο halmeter να ανεβοκατεβαινει.αυτο θα γινεται επειδη ο κινητηρας δεχεται μια συγκεκριμενη ποσοτητα βενζινης (κατεβαινει η ενδειξη)και μια συγκεκριμενη ποσοτητα αερα(ανεβαινει η ενδειξη).ΣΩΣΤΑ?
εδω λοιπον αρχιζουν οι αποριες....:
1 στην περιπτωση που εισαι στον δρομο και πατας γκαζι απαλα η σωστη ενδειξη ποια θα πρεπει να ειναι?
2 στην περιπτωση που το γκαζι το πατας τερμα κατω η σωστη ενδειξη ποια πρεπει να ειναι?
3 οταν αφηνεις το γκαζι και κατεβαινουν οι στροφες του κινητηρα τι θα πρεπει να δειχνει?
ΥΓ:εχω το οργανακι που δειχνει καθετα την ενδειξη και οχι κυκλικα....
τα 2 τελευταια και τα 2 πρωτα ledακια ειναι κοκκινα.τα 2 τελευταια ειναι σχεδον παντα αναμμενα.ειναι λογικο αυτο?
www.secret-rooms.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
gavanas (Γιώργος) Δραστήριο μέλος

 206 XS 1.6 2003
Ένταξη: 24 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 219 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 29 Αύγ 2004, 13:36:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γενικά το πρώτο είναι πιο φτωχό από το δεύτερο (στα εργοστασιακά προγράμματα). Στο τρίτο άν επιβραδύνεις με ταχύτητα μέσα, δεν πεφτει καθόλου βενζίνη. Τέρμα φτωχο δηλαδή.
Τώρα βέβαια επειδή δεν έχεις ηλ.γκάζι δεν τον πολυνοιάζει αν πατάς απαλά ή όχι. Διαβάζει αέρα και ρίχνει βενζίνη ανάλογα πόσο του έχεις ανοίξει την πεταλούδα.
Αν ήταν ηλεκτρικό το γκάζι θα έβλεπες πολλά περίεργα. Δηλαδή πλουσιο σε επιτάχυνση απο χαμηλά με λίγο γκάζι (έστω 1/2) και φτωχό με πολλά σταθερά χιλιόμετρα και περισσότερη πεταλούδα (έστω 3/4)
Να υποθέσω ότι έχεις βάλει και πρόγραμμα στο 1,6 8v? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 30 Αύγ 2004, 08:29:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
με την αλλαγη κινητηρα εβαλε και τον "Must" magneti marelli ο Γιαννης... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
PHSYBORG (HULK) Έχω ξεφύγει !!!

 Pug 8v ''maximum attack''
Ένταξη: 24 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 1109 Τόπος: In the VORTEX of HEAVEN!
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 30 Αύγ 2004, 08:46:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
πΕτΡοS έγραψε: | με την αλλαγη κινητηρα εβαλε και τον "Must" magneti marelli ο Γιαννης... |

FULL THROTLE....
NEW forum at www.btt.20m.com |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Kouzman (Yiannis) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 CC RG
Ένταξη: 26 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 710 Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 30 Αύγ 2004, 12:07:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
το οτι σου δειχνει διακοπτομενη ενδειξη εκτος απο το τερμα γκαζι ειναι λογικο... και εξηγειται τεχνικα καπου το ειχα διαβασει... στο τερμα γκαζι σου δειχνει την ενδειξη που εχει εκεινη την ωρα στο μοτερ...
το τι λαμπακι πρεπει να σου δειχνει ειναι υποκειμενο και εξαρταται απο το επιπεδο βελτιωσης του μοτερ...
π.χ. τα πρασινα λαμπακια ειναι λογος λ=1 δηλαδη πολυ κοντα στο στοιχειομετρικο μειγμα του μοτερ που ειναι 14.5:1... κατω απο το 14.5 ειναι το μειγμα το πλουσιο αρα τα λαμπακια πανε προς τα πανω και πανω απο το 14.5 το μειγμα ειναι πιο φτωχο και πανε προς τα κατω...
η μεγιστη δυναμη των μοτερ αποδιδεται στο 12.0-12.5:1 για αυτοκινητα δρομου οπου φυσικα εκει η καταναλωση ειναι πιο αυξημενη, ενω σε αγωνιστικα μοτερ ο λογος αερα/βενζινης μπορει να παιξει και γυρω στο 10:1 κοινως το hallmeter δειχνει τερμα κοκκινο... (ετσι δουλευουμε εμεις το μοτερ... ο μεγιστος λ μας ειναι 12.5-13:1...
αυτα...
2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ghost Dog (John Φυστίκης) Ταμίας

 206 wRC + 2008 allure 1.2 puretech 130
Ένταξη: 18 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 5423 Τόπος: Μερικεεές στροφές μπροστά...(\στη χωρα που γεννηθηκε ο πολιτισμος)
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 10 Σεπ 2004, 00:18:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Kouzman έγραψε: | .......αγωνιστικα μοτερ ο λογος αερα/βενζινης μπορει να παιξει και γυρω στο 10:1 κοινως το hallmeter δειχνει τερμα κοκκινο... (ετσι δουλευουμε εμεις το μοτερ... ο μεγιστος λ μας ειναι 12.5-13:1...
αυτα... |
Εμενα γιατι βαραει 10:1 ρε γμτ??? (τοσο αγωνιαρικο ειναι πια? ) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ivang (Βαγγέλης) Δραστήριο μέλος

 206 1.6 16V
Ένταξη: 15 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 230 Τόπος: Θεσ/νίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 17 Νοέ 2004, 10:30:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μετά από πολλά αποφάσισα κι εγώ να βάλω ένα! Πήρα της Auto Gauge, μήπως ξέρει κανείς σε ποιόν lamda το συνδέουμε στον πάνω ή στον κάτω, υπάρχει διαφορά?

 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 17 Νοέ 2004, 10:52:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το οργανακι συνδεεται στον 1ο λ που ειναι επανω στο σταποδι και οχι στον 2ο μετα τον καταλυτη.
Και ναι εχει διαφορα που θα τον συνδεσεις.Παντα εχει διαφορά το πάνω απο το κατω 
pedal to the metal |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ivang (Βαγγέλης) Δραστήριο μέλος

 206 1.6 16V
Ένταξη: 15 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 230 Τόπος: Θεσ/νίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 17 Νοέ 2004, 11:46:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ωραία, thanks! Κάτι άλλο ξέρει κανείς πως συνδέεται, μου έχει ένα διάγραμμα αλλά αναφέρεται μόνο στους αισθητήρες. Έχει 3 καλώδια, μαύρο, κόκκινο, γκρι, να υποθέσω ότι μαύρο-γείωση, κόκκινο-12V και γκρι στον λάμδα ?

 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 17 Νοέ 2004, 11:53:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
99% αν θυμάμαι καλά παει το γκρι παει στο μαυρο του λ.Για ριξε ενα τηλ εδω: 210-5153023 Αποστολοπουλος (αυτος που φερνει και τους Americat)
εχει ενα βιβλιο που λεει πως και τι
pedal to the metal |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RASTAVIPER (THOMAS) Τρελλαμένο μέλος

 TOP FUELER - 106 1.6(16)V
Ένταξη: 23 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 904 Τόπος: JAMAICA
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 24 Νοέ 2004, 20:41:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Θελω να ρωτησω κατι παραπλησιο.Εχω χταποδι 4-2-1 και ο αισθητητας Λ παει στον ενα απο τους 4 σωληνες που βγαινουν απο την εξαγωγη.Αυτο ποσο λαθος ειναι?Που επρεπε να ειναι ο Λ? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Kouzman (Yiannis) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 CC RG
Ένταξη: 26 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 710 Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Νοέ 2004, 09:50:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αυτο νομιζω ειναι πολυ λαθος, διοτι λογου χαρη ο κυλινδρος που διαβαζει ο λ ειναι καλος με σωστο μειγμα, ενω οι τρεις αλλοι εχουν π.χ. βουλωμενα μπεκ και ψεκαζουν λιγοτερο απο οσο πρεπει...
αυτο ο λ σου δεν μπορει να το πιασει και αυτο ειναι κακο...
ο λ πρεπει να διαβαζει το συνολο των καυσαεριων και απο τους 4 κυλινδρους...
η διακεκομμενη λειτουργια των λ ειναι γιατι διαβαζουν με παλμους π.χ. 1 το δευτερολεπτο... (αυτο με τους εργοστασιακους εγκεφαλους διοτι με τον αγραφο το ρυθμιζεις εσυ) γι αυτο το λογο βλεπεις τα λαμπακια να ανεβοκατεβαινουν... αν πας με σταθερο γκαζι τα παρατηρησεις πως το ανεβοκατεβασμα ειναι σταθερο τοσο χρονικα οσο και στο υψος που ανεβοκατεβαινει
στο τερμα γκαζι που δουλευει open loop η ενδειξη ειναι σταθερη και οσο ανεβαινουν οι στροφες βλεπεις το halmeter να μενει σταθερο αναλογα τα μειγματα που εχει το μοτερ...
2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
o-400 (vasilis) Νέος χρήστης

 Peugeot 106 1.6 8v (1.6 16v) 1997
Ένταξη: 10 Μάρ 2007 Δημοσιεύσεις: 93 Τόπος: samos/lamia
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 25 Μάρ 2007, 13:02:14 Θέμα δημοσίευσης: ....... |
|
|
Ευκαιρια αφου υπαρχει αυτο το τοπικ να ρωτησω και εγω κατι γιατι ειδα κατι για σταθερες τιμες και με ανησυχισατε...... εχω και εγω hallmeter και με αυτα που διαβασα σκεφτομαι μην τυχον δεν εχει δυνδεθει οπως πρεπει..λοιπον εμενα το οργανακι ειναι κυκλικο ξεκινωντας απο αριστερα εχει ledακια κοκκινα μετα μερικα πορτοκαλι και μετα πρασινα.οταν το βαζω μπροστα και ειναι κρυο μενει κολημενο στα πρασινα για μερικα λεπτα,μετα οσο περναει η ωρα και ζεσταινετε ποιο πολυ απο το ledακι στο τερμα πρασινο σκαρφαλωνει στο αμεσως επομενο πρασινο ledακι εως οτου φτασει στο τελευταιο πρασινο,μετα αρχιζει και <<παιζει>>ολη την ωρα μεταξυ στα κοκκινα και πρασινα.Οταν το παταω τερμα το γκαζι δεν κολαει η ενδειξη στα πρασινα οπως λετε αλλα συνεχιζει να <<παιζει>>οταν πηγαινω με σταθερο γκαζι παιζει μεταξυ πορτοκαλι και πρασινα.Ο μαστορας οταν τον ρωτησα μου ειπε να μην ανησυχω επειδη παιζει ολη την ωρα αλλα να ανησυχισω εαν το δω και παραμεινει κολημενο στα κοκκινα.Σημαινει οτι εχει προβλημα και καλο θα ηταν να το σβησω για να μην κλαιω καμια καμμενη βαλβιδα μεχρι να το δει.
Τι απο αυτα ισχυει;;
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
brz20 (Κωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)
Ένταξη: 04 Οκτ 2005 Δημοσιεύσεις: 4519 Τόπος: Τρικαλα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 25 Μάρ 2007, 20:14:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γινε λιγο πιο...ποιητικος για να καταλαβαινουμε και εμεις οι κουλτουργιαριδες.
The Ubuntu it's a way of life. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
o-400 (vasilis) Νέος χρήστης

 Peugeot 106 1.6 8v (1.6 16v) 1997
Ένταξη: 10 Μάρ 2007 Δημοσιεύσεις: 93 Τόπος: samos/lamia
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 25 Μάρ 2007, 23:30:03 Θέμα δημοσίευσης: .......... |
|
|
Εκτος απο δουλεμα θα μπορουσατε να απαντησετε κι ολας...κουλτουργιαρηδες.
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 25 Μάρ 2007, 23:50:49 Θέμα δημοσίευσης: Re: ....... |
|
|
o-400 έγραψε: | Ευκαιρια αφου υπαρχει αυτο το τοπικ να ρωτησω και εγω κατι γιατι ειδα κατι για σταθερες τιμες και με ανησυχισατε...... εχω και εγω hallmeter και με αυτα που διαβασα σκεφτομαι μην τυχον δεν εχει δυνδεθει οπως πρεπει..λοιπον εμενα το οργανακι ειναι κυκλικο ξεκινωντας απο αριστερα εχει ledακια κοκκινα μετα μερικα πορτοκαλι και μετα πρασινα.οταν το βαζω μπροστα και ειναι κρυο μενει κολημενο στα πρασινα για μερικα λεπτα,μετα οσο περναει η ωρα και ζεσταινετε ποιο πολυ απο το ledακι στο τερμα πρασινο σκαρφαλωνει στο αμεσως επομενο πρασινο ledακι εως οτου φτασει στο τελευταιο πρασινο,μετα αρχιζει και <<παιζει>>ολη την ωρα μεταξυ στα κοκκινα και πρασινα.Οταν το παταω τερμα το γκαζι δεν κολαει η ενδειξη στα πρασινα οπως λετε αλλα συνεχιζει να <<παιζει>>οταν πηγαινω με σταθερο γκαζι παιζει μεταξυ πορτοκαλι και πρασινα.Ο μαστορας οταν τον ρωτησα μου ειπε να μην ανησυχω επειδη παιζει ολη την ωρα αλλα να ανησυχισω εαν το δω και παραμεινει κολημενο στα κοκκινα.Σημαινει οτι εχει προβλημα και καλο θα ηταν να το σβησω για να μην κλαιω καμια καμμενη βαλβιδα μεχρι να το δει.
Τι απο αυτα ισχυει;; |
Σωστές ενδείξεις βλέπεις (ή τουλάχιστον σχετικές γιατί με narrow band lamda είναι λίγο σχετικά όλα αυτά= οι τιμές δεν είναι απόλυτες).
Στο ρελαντί ο κινητήρας δεν δίνει συνέχεια βενζίνη για να γίνεται σωστή καύση (μη ύπαρξη καταλοίπων) έτσι σωστά διαβάζεις ένα συνεχές σκαμπανεβασμα στο halmeter. Η διαδικασία αυτή συνεχίζει μέχρι περίπου μισό γκάζι, ενω με τέρμα πατημένο γκάζι, οι ενδείξεις πρέπει να παραμένουν σταθερές δείχνοντας στοιχειομετρικό μίγμα. Αν σε συνθήκες πλήρους φορτίου (τέρμα γκάζι) δείς ή πολύ φτωχό (lean) ή πολύ πλούσιο (reach) τότε κάποιο πρόβλημα υπάρχει.
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
o-400 (vasilis) Νέος χρήστης

 Peugeot 106 1.6 8v (1.6 16v) 1997
Ένταξη: 10 Μάρ 2007 Δημοσιεύσεις: 93 Τόπος: samos/lamia
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 26 Μάρ 2007, 00:11:23 Θέμα δημοσίευσης: ........... |
|
|
Τασο μα για αυτο ακριβως λεω....στο τερμα γκαζι δεν παραμενει καπου σταθερα οπως σωστα λες,αλλα συνεχιζει να δειχνει συνεχως μια στα πρασινα και μια στα κοκκινα.Ο μηχανικος ειπε οτι παιζει ετσι γιατι κανει διορθωσεις συνεχεια ο εγκεφαλος...τι να πω!
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|