PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 - Εισαγωγή (Σκούπες, φίλτρα κλπ.)...
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 31, 32, 33 ... 92, 93, 94  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εισαγωγή - Εξαγωγή Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 29 Ιούν 2004, 08:43:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αν υπονοείς πως εισπνέω καυσοξυλοκαϊνη, τότε δυστυχώς είσαι λάθος Razz Δεν παίρνω ναρκωτικά Cool Razz Laughing



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
voudas (ΚΩΣΤΑΣ)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


206 1.6 XS3 16V (2004)

Ένταξη: 26 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 64

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 23 Αύγ 2004, 22:31:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

μετά από πρόσφατη και ατυχέστατη τράκα, τσαλάκωσα το αριστερό φτερό... το τσαλάκωμα άφησε αξιόλογη απόσταση από το προστατευτικό που είναι από κάτω του. Με την ευκαιρία είδα την κατάληξη της εισαγωγής, το στόμιο του σωλήνα (βέβαια υπήρχε και φτηνότερος τρόπος να το δω Sad )

ο λόγος που το αναφέρω είναι διότι τις 2 μέρες που έμεινα με το άνοιγμα στο φτερό, η μηχανή απέκτησε πιο σπορτίφ άκουσμα και ένα μικρό αλλά αισθητό καλύτερο τράβηγμα χαμηλά...

με βλέπω να ανοίγω καμιά τρύπα στο προστατευτικό από κάτω από το φτερό Twisted evil τώρα που επανήλθα στην αρχική κατάσταση Confused

p.s... κάποιος συνκλαμπίτης από Πειραιά έχει υπόψην του μαγαζί να προμηθευτώ ένα green φιλτράκι που θέλω και βαριέμαι Embarassed να ψάχνω μακρυά?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
speedy100 
Μέλος
Μέλος




Ένταξη: 27 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 126

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 24 Αύγ 2004, 23:45:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

voudas έγραψε:

… ο λόγος που το αναφέρω είναι διότι τις 2 μέρες που έμεινα με το άνοιγμα στο φτερό, η μηχανή απέκτησε πιο σπορτίφ άκουσμα και ένα μικρό αλλά αισθητό καλύτερο τράβηγμα χαμηλά...

με βλέπω να ανοίγω καμιά τρύπα στο προστατευτικό από κάτω από το φτερό Twisted evil τώρα που επανήλθα στην αρχική κατάσταση Confused



Φίλε μου μιας και είσαι σε αυτή τη φάση καλό θα ήταν να ρίξεις μια ματιά στο θέμα «Βαρελάκι της BMC». Πιστεύω πως θα σε βοηθήσει στην κατασκευή σου.

Φιλικά


Getting to the top is one thing. Staying up there is a totally different game...
Speedy100 Smile
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 28 Αύγ 2004, 05:53:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λοιπόν, ο ψηλός το ζωγράφισε πάλι και έκανε την μαγκιά του Cool Το "project" είναι σχεδόν έτοιμο, και το μόνο που μένει είναι να μπεί φίλτρο ελευθέρας! Wink

Τί μπορούμε να κάνουμε λοιπόν σε έναν κινητήρα της Peugeot 1.400cc 16v?

Σηκώνοντας το καπώ θα δούμε αυτό. Έτσι είναι λοιπόν ο κινητήρας... Shocked Razz Δίπλα από το καπάκι που έχει με κίτρινο το σηματάκι για το λάδι, έχουμε το φιλτροκούτι (εκείνο το μακρόστενο κουτί 36x10cm περίπου), το οποίο συνδέεται μέσω του σωλήνα με τις σπείρες στον πνίχτη. Στην φωτό, φαίνεται πως ο πνίχτης τραβάει τον αέρα πίσω από το φανάρι του οδηγού. Ο κατασκευαστής δεν ήταν άσχετος που έβαλε να τραβάει αέρα από εκεί για την εισαγωγή, πιστεύω πως θα κατέληξε σε αυτό το σημείο ύστερα από ατέλειωτες μετρήσεις και δοκιμές! Wink

Αρχίζουμε βγάζοντας τον πνίχτη. Μαζί με τον πνίχτη είναι κολημένος και ο σωλήνας με τις σπείρες. Κόβουμε το κομμάτι που έχω σημειώσει με κίτρινο "τετραγωνάκι" εδώ. Κόβουμε μόνο την 2η άκρη, εκεί πριν αρχίσει η πρώτη σπείρα του σωλήνα. Την άλλη άκρη που μπαίνει μέσα στο φιλτροκούτι δεν την πειράζουμε καθόλου. Μέχρι στιγμής, κερδίζουμε την στεγανότητα του κατασκευαστή. Wink Στη συνέχεια, πετάμε όλο το υπόλοιπο, και κρατάμε αυτόν τον σωλήνα των 10cm περίπου και τον ξανατοποθετούμε στο φιλτροκούτι Cool

Από εδώ και πέρα βάζουμε την φαντασία μας να δουλέψει. Μια λύση (την οποία ακολούθησα) είναι η εξής: Πάμε σε ένα μαγαζί με βελτιωτικά είδη και παίρνουμε έναν σωλήνα αλουμινίου που να ταιριάζει όσο το δυνατόν στην διαδρομή από το φιλτροκούτι μέχρι πίσω από το φανάρι. Εάν ο σωλήνας δεν ταιριάζει ακριβώς δεν πειράζει. Εκεί έχουμε 2 λύσεις: 1) να βάλουμε τον σωλήνα σε κουρμπαδόρο (μηχάνημα που το έχουνε οι υδραυλικοί) και να το στρίψουμε ελάχιστα με σκοπό να κάνουμε τις ανάλογες καμπύλες και να έρθει στην επιθυμητή θέση. 2) να πάμε σε μηχανουργείο και να αρχίσουμε τα κόψε ράψε (όπως και τελικά έκανα γιατί ο κουρμπαδόρος δεν βόλευε! Sad )

Σφίγγουμε τον σωλήνα αυτόν με μεταλλικόυς σφικτήρες και κολάρο σιλικόνης κατά προτίμηση στην μία άκρη που είναι στο φιλτροκούτι, ενώ στην άλλη βάζουμε κολάρο σιλικόνης (και σφικτήρες αν το θεωρήσουμε απαραίτητο) για να μην έχουμε κραδασμούς και μεταλλικούς ήχους Wink

Η τελική εικόνα θα μοιάζει με αυτές εδώ: φωτό 1η, φωτό 2η.

Κόστος : 30 ευρώ ο αλουμινοσωλήνας και 30 ευρώ τα κόψε ράψε, 60 ευρώ. Και 60-70 το φίλτρο ελευθέρας (αν θέλουμε) 120 ευρώ στο σύνολο. Ίσως να πετύχετε φθηνότερο σωλήνα ή να γλιτώσετε τα κόψε ράψε αν είστε τυχεροί Wink

Η δεύτερη λύση θα είναι να πάτε σε εξατμισά και να σας βάλει τίποτα περισσεύματα από σωλήνες με το κατάλληλο κόψε ράψε έτσι ώστε να πετύχετε το ίδιο πράγμα με τον αλουμινοσωλήνα! Wink Κόστος γι αυτό δεν ξέρω, ξέρω όμως ότι γίνεται και ότι θα έχετε το ίδιο αποτέλεσμα! Cool

Και λοιπόν, τί κερδίζουμε? Εγώ προσωπικά που ΔΕΝ έχω βάλει φίλτρο ελευθέρας (ακόμα... Wink ) έχω παρατηρήσει πως ενώ το αμάξι ξυπνούσε από τις 3.000 σ.α.λ. τώρα ξυπνάει από τις 2.000 σ.α.λ. (ίσως να οφείλεται ότι είμαι ακόμα στα 7.500 χλμ και ο κινητήρας ακόμα ανοίγει, αλλά τόσο απότομα δεν το περίμενα! Shocked Very happy) με κατανάλωση ΤΟ ΠΟΛΥ μέχρι 0,5l/100km παραπάνω βάσει trip computer. Επίσης παρατήρησα ότι στις 6-6.500 σ.α.λ. το αμάξι είναι λίιιιιιιγο (ελάχιστα) πιο αδύναμο. Ίσως να "στεγνώνει" Rolling eyes Sad Ο ήχος του κινητήρα σαφώς άλλαξε, και με το φίλτρο ελευθέρας πιστεύω πως θα αλλάξει ακόμα περισσότερο Very happy

Ευχαρίστώ όσους μπήκανε στον κόπο να το διαβάσουνε, περιμένω γνώμες αν θέλετε βέβαια Cool



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli


Έχει επεξεργασθεί από τον/την Steve στις Σαβ 15 Μάρ 2008, 19:11:39, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 28 Αύγ 2004, 08:44:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

εκει πισω απο το φαναρι απο παιρνει αερα?εχεις τρυπησει το θολο του φτερου ?????
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
speedy100 
Μέλος
Μέλος




Ένταξη: 27 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 126

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 28 Αύγ 2004, 08:55:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Steve έγραψε:

Ευχαρίστώ όσους μπήκανε στον κόπο να το διαβάσουνε, περιμένω γνώμες αν θέλετε βέβαια Cool


Καλημέρα Steve Smile

Καλό μοιάζει το project σου.
Μόνο να μονώσεις καλά το σωλήνα στο σημείο που περνά μπροστά από το ψυγείο γιατί εκεί σίγουρα χάνεις πολύ. Από αυτό μπορεί να είναι και το πρόβλημα που αισθάνεσαι στις ψιλές στροφές.
Το φίλτρο ελευθέρας να το βάλεις. Κάθε τι καλό όλο και κάτι δίνει.

Φιλικά


Getting to the top is one thing. Staying up there is a totally different game...
Speedy100 Smile
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 28 Αύγ 2004, 09:01:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

εγω αυτο που δεν εχω δει ειναι μια λυση τυπου s2000 δηλ χοανη μεσα στο κουτι.
δηλ αλλαγη το σωληνα απο πεταλουδα ως κουτι τρυπημα το κουτι στην εισοδο του σωληνα περασμα μεσα τον μεταλλικο και μια κουρμπα προς τα κατω μετα για να χωρεσει η χοανη που θα κοιτα προς τα κατω μεσα στο κουτι.
μαζι με αλλαγη των σωληνων μετα το κουτι για να παρουν αερα απο αλλου...

θεωρητικα απο οσα εχω διαβασει εχω την αισθηση οτι θα ειναι η πιο αποδοτικη λυση απο οσες εχω δει σε 206 ως τωρα...
κανεις αλλος που το εχει σκεφτει ετσι το θεμα?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
speedy100 
Μέλος
Μέλος




Ένταξη: 27 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 126

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 28 Αύγ 2004, 09:13:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
εγω αυτο που δεν εχω δει ειναι μια λυση τυπου s2000 δηλ χοανη μεσα στο κουτι.
δηλ αλλαγη το σωληνα απο πεταλουδα ως κουτι τρυπημα το κουτι στην εισοδο του σωληνα περασμα μεσα τον μεταλλικο και μια κουρμπα προς τα κατω μετα για να χωρεσει η χοανη που θα κοιτα προς τα κατω μεσα στο κουτι.
μαζι με αλλαγη των σωληνων μετα το κουτι για να παρουν αερα απο αλλου...

θεωρητικα απο οσα εχω διαβασει εχω την αισθηση οτι θα ειναι η πιο αποδοτικη λυση απο οσες εχω δει σε 206 ως τωρα...
κανεις αλλος που το εχει σκεφτει ετσι το θεμα?


Καλημέρα Volvos Smile

Αυτό που περιγράφεις μοιάζει πολύ με του Steve την ιδέα.
Καλά ακούγεται αλλά έχω μεγάλη επιφύλαξη για την χοάνη μέσα στο φιλτροκούτι. Ο λόγος είναι ότι φοβάμαι πως για να χωρέσει θα πρέπει να είναι μια σχετικά μικρή χοάνη οπότε η ωφέλιμη επιφάνεια φιλτραρίσματος αλλά και ο αέρας που θα μπορεί να περάσει θα είναι λιγότερος από αυτό του νορμάλ φίλτρου ελευθέρας ροής οπότε δεν είναι ακριβώς αυτό που προσπαθούμε να πετύχουμε.

Φιλικά


Getting to the top is one thing. Staying up there is a totally different game...
Speedy100 Smile
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 28 Αύγ 2004, 09:31:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ακριβως για αυτο λεω να κοιταει κατω η χοανη ωστε να μπορεις να διαλεξεις μια με μεγαλο μηκος
διοτι το εμβαδο του φιλτρου της μανας του ειναι α*β διασταση
ενω η χοανη ειναι 2*π*r*h οπου r διαμετρο h μηκος....
πρεπει να ειναι το ιδιο η μεγαλυτερο.....
το θεμα ειναι οτι γλυτωνεις θερμοκρασιες μεσα στο κουτι και αν εχει μεγαλυτερο εμβαδο θα ρουφα και πιο πολυ αερα
στο χοντα γιατι το κανανε?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
speedy100 
Μέλος
Μέλος




Ένταξη: 27 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 126

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 28 Αύγ 2004, 09:54:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
ακριβως για αυτο λεω να κοιταει κατω η χοανη ωστε να μπορεις να διαλεξεις μια με μεγαλο μηκος
διοτι το εμβαδο του φιλτρου της μανας του ειναι α*β διασταση
ενω η χοανη ειναι 2*π*r*h οπου r διαμετρο h μηκος....
πρεπει να ειναι το ιδιο η μεγαλυτερο.....
το θεμα ειναι οτι γλυτωνεις θερμοκρασιες μεσα στο κουτι και αν εχει μεγαλυτερο εμβαδο θα ρουφα και πιο πολυ αερα
στο χοντα γιατι το κανανε?


Αν χωρά η σωστή χοάνη χωρίς να είναι στριμωγμένη δεν υπάρχει πρόβλημα.

Φιλικά


Getting to the top is one thing. Staying up there is a totally different game...
Speedy100 Smile
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 28 Αύγ 2004, 17:48:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
εκει πισω απο το φαναρι απο παιρνει αερα?εχεις τρυπησει το θολο του φτερου ?????


Το ξαναλέω, εκεί πίσω τραβούσε αέρα και ο πνίχτης. Σίγουρα έχω την μέγιστη ροή αέρα που θα μπορούσα εκεί. Αν βρεθούμε από κοντά, θα δεις πως έχω δίκιο και θα σου δείξω ακριβώς από που περνάει ο αέρας Wink Τρύπες δεν έχουνε γίνει πουθενά Cool

speedy100 έγραψε:
Καλημέρα Steve Smile


y0 Cool

speedy100 έγραψε:
Μόνο να μονώσεις καλά το σωλήνα στο σημείο που περνά μπροστά από το ψυγείο γιατί εκεί σίγουρα χάνεις πολύ. Από αυτό μπορεί να είναι και το πρόβλημα που αισθάνεσαι στις ψιλές στροφές.


Δεν ξέρω αν οφείλεται εκεί, πάντως είναι αναπόφευκτο ο σωλήνας να έχει θερμοκρασία μηχανής, όσο και να τον μονώσω! Sad

speedy100 έγραψε:
Το φίλτρο ελευθέρας να το βάλεις. Κάθε τι καλό όλο και κάτι δίνει.

Φιλικά


Είναι μέσα στα άμεσα σχέδια Cool

Επίσης μου φαίνεται άκρα χαζομάρα η χοάνη στο φιλτροκούτι μέσα. Εκτός του ότι δεν μου κάθεται καλά η ιδέα, το κόστος και μόνο είναι σίγουρα διπλάσιο από ένα απλό φίλτρο ελευθέρας Cool



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
GFG (ΓΙΩΡΓΟΣ) 
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


vw passat 1.8T

Ένταξη: 24 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 372
Τόπος: ΚΑΛΑΜΑΤΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 28 Αύγ 2004, 22:29:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γεια σου ρε Σταυρακα καλλιτεχνη! Μπορω να πω οτι εντυπωσιαστηκα. Εχεις ρωτησει αν εχει βγει φιλτρο για το δικο σου; Μου φαινεται πως δεν το εχουν κυκλοφορησει ακομα! Δεν ηρθες τελικα το προηγουμενο Σαβ\ακο, γιατι; Τα λεμε!


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 29 Αύγ 2004, 10:15:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ο πΕτΡοS μου είπε ότι βγήκε τώρα πρόσφατα το φίλτρο (πριν από 2 βδομάδες περίπου). Θα το κοιτάξω και εγώ και θα προσπαθήσω να το αγοράσω το συντομότερο δυνατόν! Cool

Και κάτι άλλο προς volvos: Μου αρέσει ο τρόπος που πήγες να το σκεφτείς, αλλά μάλλον δεν έχεις περάσει σε σχολή θετικών ή τεχνολογικών επιστημών Razz Το 2*π*r*h ισχύει για κύλινδρο μόνο. Οι περισσότερες χοάνες που έχω δει στο εμπόριο είναι κωνικού σχήματος με 2 έδρες. Ελάχιστες έχω δει κυλινδρικές. Το εμβαδό για σχήμα κωνικό με 2 έδρες σίγουρα είναι μικρότερο από 2*π*r*h Wink Καλή η σκέψη σου, ψάξε λίγο παραπάνω για τον τύπο, και θα δεις πως έχεις όντως ροϊκές απώλειες στον εισαγόμενο αέρα.

Προς Θεού, δεν τα λέω για να σε προσβάλλω, απλά μου αρέσει να λέμε τα σωστά πράγματα Wink



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 29 Αύγ 2004, 11:32:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

μπααα μηχ. μηχανικος σπουδασα στο εμπ....

ναι μεν ειναι κωνικου τυπου αλλα αμα παρεις τη διαμετρο τη μικρη και τη μεγαλη και βγαλεις μεσο ορο θα δεις οτι ειναι σχεδον ιδια με το μεση διατομη και αυτη θα βαλεις στο r=d/2 εκτος αμα εχεις χρονο για χασιμο και κατσεις να βγαλεις εμβαδο επιφανειας κωνου... Wink

δηλ τι εκανα εγω για οσους δεν το επιασαν. πηρα τη χοανη που εχει πεσει στα χερια μου για το προτζεκτ-γκριν- πηρα και τη μεζουρα της γιαγιακας μου πηγα στη μεση της χοανης μετρησα το γυρω γυρω δηλ περιμετρο και το πολλαπλασιασα με το μηκος της ετσι απλα.οποιος πιστευει οτι με αλλο τροπο μετρησης θα παρει αλλο νουμερο με αποκλιση αξια λογου θα δεχτει ραπισμα....



η χοανη μεσα στο κουτι ειναι μια παρα πολυ διαδεδομενη λυση σε αυτοκινητα με προβλημα στις θερμοκρασιες π.χ s2000 οπως ανεφερα...
η λογικη σε αυτη τη θεωρητικη λυση ειναι οτι συνδυαζεις μια χοανη μεσα σε κλειστο χωρο που παιρνει οσο κρυο αερα εσυ θες....
δηλ το κιτ της bmc τι ειναι?μια χοανη μεσα σε ενα κουτι απο ανθρακονηματα δεν ειναι ?τι λογο ειχαν που το εκαναν ετσι?

θεωρητικα στεκει απο ολες τις μεριες trust me απλα ολα αυτα εχουν μηδενικες εωσ ηλιθια μικρες διαφορες στο δρομο και πιστευω οτι η συζητηση αυτη εχει και μια μεγαλη δοση αμπελοφιλοσοφιας.για αυτο κατεθεσα και εγω την αμπελοφιλοσοφια μου Exclamation Exclamation Exclamation
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
voudas (ΚΩΣΤΑΣ)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


206 1.6 XS3 16V (2004)

Ένταξη: 26 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 64

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 29 Αύγ 2004, 12:52:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

nice modding Steve:) και ενθαρρυντικά αποτελέσματα... που να μπει και φιλτρο... cool


μιας και δεν υπάρχει κάποιος Πειραιώτης να ξέρει, είναι εύκολο να πείτε μαγαζιά έστω και Αθήνα για φίλτρο Γκριν + τιμή ώστε να μην την πατήσω και το πάρω από κάπου ακριβά.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
kaisaras96 (Κωστας)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος




Ένταξη: 05 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 282
Τόπος: ΜΠΡΑΧΑΜΙ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 29 Αύγ 2004, 13:09:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ωραιο το ολο προτζεκτ...Μπραβο... Exclamation Wink
Ο σωληνας αναγκαστικα θα γινεται καυτος απο την λειτουργια της μηχανης,δοκιμασε να βαλεις μαυρη μονωση για σωληνες καλοριφερ(εννοω αυτο το κλασικο μαυρο υλικο με υφη σφουγγαριου) βγαινει σιγουρα και στην διασταση που θες,γιατι εχω κι εγω ενα τετοιο κομματι και ειναι σχετικα φτηνη

Σε αλλο 206 που ειχαμε δοκιμασει να παρουμε αερα απο εκει δεν απεδωσε καθολου(το αντιθετο),αλλα ο Sidobre μου ειπε πως φταινε κατι λαστηχακια μονωσης του φαναριου,σε μας τα 16αρια,που δεν αφηνουν τον αερα να περναει και δεν εχω λογο να μην τον πιστεψω.
Α επειδη εγω ειχα βαλει πλαστικο σωληνα σου λεω μονο πως απο την ζεστη ελιωνε...... Crying or Very sad Sad Confused Mad

Το φιλτροκουτι σου μοιαζει παρα πολυ με αυτο του C2,μηπως ειναι ιδιο και μπαινει το φιλτρο απο αυτο?




Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 29 Αύγ 2004, 19:02:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
αλλα αμα παρεις τη διαμετρο τη μικρη και τη μεγαλη και βγαλεις μεσο ορο θα δεις οτι ειναι σχεδον ιδια με το μεση διατομη και αυτη θα βαλεις στο r=d/2 εκτος αμα εχεις χρονο για χασιμο και κατσεις να βγαλεις εμβαδο επιφανειας κωνου... Wink

δηλ τι εκανα εγω για οσους δεν το επιασαν. πηρα τη χοανη που εχει πεσει στα χερια μου για το προτζεκτ-γκριν- πηρα και τη μεζουρα της γιαγιακας μου πηγα στη μεση της χοανης μετρησα το γυρω γυρω δηλ περιμετρο και το πολλαπλασιασα με το μηκος της ετσι απλα.


Αν εννούσες αυτό και παραπάνω, τότε δέξου την συγνώμη μου Cool Τώρα που έγινες πιο σαφής, κατάλαβα τι έκανες και όντως το βρίσκω πολύ λογικό και με καλή προσέγγιση! Wink

volvos έγραψε:
δηλ το κιτ της bmc τι ειναι?μια χοανη μεσα σε ενα κουτι απο ανθρακονηματα δεν ειναι ?τι λογο ειχαν που το εκαναν ετσι?


Μια βλακεία είναι που έχει αντιγραφθεί από την χοάνη "Top Gun Racing" της Simota. Το μόνο που προσφέρει είναι ότι ρουφάει τον αέρα μόνο από μπροστά, κατευθυνόμενα δηλαδή. Απλά στο βαρελάκι της BMC έχει καλύτερο μονωτικό περίβλημα και δεν επηρεάζεται τόσο πολύ από την θερμοκρασία του κινητήρα! Wink Αυτός ήταν και ο λόγος που το έκαναν έτσι Very happy

voudas έγραψε:
nice modding Steve:) και ενθαρρυντικά αποτελέσματα... που να μπει και φιλτρο... cool


Ευχαριστώ Cool Το φίλτρο είπαμε είναι στα άμεσα σχέδια Very happy

voudas έγραψε:
μιας και δεν υπάρχει κάποιος Πειραιώτης να ξέρει, είναι εύκολο να πείτε μαγαζιά έστω και Αθήνα για φίλτρο Γκριν + τιμή ώστε να μην την πατήσω και το πάρω από κάπου ακριβά.


Για μαγαζιά στον Πειραιά, δεν ξέρω δυστυχώς. Μπορείς να πάρεις ένα από τα περιοδικά αυτοκινήτου τύπου "Max Power", "Power Techniques" και να κοιτάξεις στις τελευταίες σελίδες που έχει λίστα με βελτιωτές, επίσημους αντιπροσώπους και εισαγωγείς για συγκεκριμένες μάρκες. Ένα τηλέφωνο θα σου λύσει την απορία! Wink Για να στην λύσω εγώ, ενδεικτικά σου λέω πως αν μιλάμε για φίλτρο ελευθέρας, μιλάμε για €70-€80 ΤΟ ΠΟΛΥ!!! Wink

kaisaras96 έγραψε:
Ωραιο το ολο προτζεκτ...Μπραβο... Exclamation Wink


Τα σέβη μου Cool Razz

kaisaras96 έγραψε:
Ο σωληνας αναγκαστικα θα γινεται καυτος απο την λειτουργια της μηχανης,δοκιμασε να βαλεις μαυρη μονωση για σωληνες καλοριφερ(εννοω αυτο το κλασικο μαυρο υλικο με υφη σφουγγαριου) βγαινει σιγουρα και στην διασταση που θες,γιατι εχω κι εγω ενα τετοιο κομματι και ειναι σχετικα φτηνη


Θα το βάλω γιατί μου έχετε ζαλίσει τα πα..πούτσια Razz Laughing Βασικά, άντε και το βάζω. Πόσο τραγική διαφορά θα δώ? Άντε και μια μείωση ΤΟ ΠΟΛΥ 5 βαθμούς στην θερμοκρασία! Rolling eyes Αν υπάρχει περίπτωση να δώ παραπάνω απο 15 βαθμούς, τότε μπορούμε να το συζητήσουμε Cool

kaisaras96 έγραψε:
Σε αλλο 206 που ειχαμε δοκιμασει να παρουμε αερα απο εκει δεν απεδωσε καθολου(το αντιθετο),αλλα ο Sidobre μου ειπε πως φταινε κατι λαστηχακια μονωσης του φαναριου,σε μας τα 16αρια,που δεν αφηνουν τον αερα να περναει και δεν εχω λογο να μην τον πιστεψω.
Α επειδη εγω ειχα βαλει πλαστικο σωληνα σου λεω μονο πως απο την ζεστη ελιωνε...... Crying or Very sad Sad Confused Mad


Εχμ... Το ξαναξαναλέω, ο κατασκευαστής ΔΕΝ είναι μ.....ς Wink Κάτι ήξερε που τραβούσε αέρα από εκεί... Και σε εμένα έχει ένα λαστιχάκι κολλημένο στο καπώ μόνο από την πλευρά του φαναριού του οδηγού.. για ποιόν λόγο, δεν ξέρω Rolling eyes Αλλά αέρα τραβάει μια χαρά! Wink

kaisaras96 έγραψε:
Το φιλτροκουτι σου μοιαζει παρα πολυ με αυτο του C2,μηπως ειναι ιδιο και μπαινει το φιλτρο απο αυτο?


Δεν το γνωρίζω καθόλου, ευχαριστώ που μου το είπες, θα το κοιτάξω άμεσα!!! Very happy Cool

(Για το C2 σε πόσα κυβικά μιλάμε? Rolling eyes )



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Baphomet (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)

Ένταξη: 06 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 4616
Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 30 Αύγ 2004, 07:37:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

το φιλτροκούτι μας ειναι το ίδιο με του C2 αλλά δεν υπήρχε μέχρι πρόσφατα φιλτρο για κανένα εκ των δύο αυτοκινητων. Μου είχαν πει οτι η green θα εχει φιλτρο τέλη αυγούστου... οπότε τώρα που μαζευτήκαμε να το κοιτάξουμε... Καλή η πατέντα στάυρο αλλα όντως θέλεις μόνωση πιστεύω! Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
PHSYBORG (HULK)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Pug 8v ''maximum attack''

Ένταξη: 24 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 1109
Τόπος: In the VORTEX of HEAVEN!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 30 Αύγ 2004, 07:53:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

SSS, δοκιμασε να μονωσεις το σωληνα με τον τροπο που εχω ποσταρει σε αλλο τοπικ !
http://www.206club.gr/forum/viewtopic.php?t=3640&start=20



FULL THROTLE....

NEW forum at www.btt.20m.com
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 30 Αύγ 2004, 11:44:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Filip, επειδή το παρακολουθώ το συγκεκριμένο topic που μου έδειξες μόλις τώρα, έχω υπόψην και την μόνωση που αναφέρεις. Εσύ μπορείς να μου βρείς τιμές και τηλέφωνα για να παραγγείλω ή τουλάχιστον να με προμηθεύσεις με κάτι τέτοιο? Rolling eyes



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εισαγωγή - Εξαγωγή Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 31, 32, 33 ... 92, 93, 94  Επόμενη
Σελίδα 32 από 94

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,3672s (PHP: 71% - SQL: 29%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on