Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
voudas (ΚΩΣΤΑΣ) Νέος χρήστης

206 1.6 XS3 16V (2004)
Ένταξη: 26 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 64
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 23 Αύγ 2004, 22:31:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μετά από πρόσφατη και ατυχέστατη τράκα, τσαλάκωσα το αριστερό φτερό... το τσαλάκωμα άφησε αξιόλογη απόσταση από το προστατευτικό που είναι από κάτω του. Με την ευκαιρία είδα την κατάληξη της εισαγωγής, το στόμιο του σωλήνα (βέβαια υπήρχε και φτηνότερος τρόπος να το δω )
ο λόγος που το αναφέρω είναι διότι τις 2 μέρες που έμεινα με το άνοιγμα στο φτερό, η μηχανή απέκτησε πιο σπορτίφ άκουσμα και ένα μικρό αλλά αισθητό καλύτερο τράβηγμα χαμηλά...
με βλέπω να ανοίγω καμιά τρύπα στο προστατευτικό από κάτω από το φτερό τώρα που επανήλθα στην αρχική κατάσταση
p.s... κάποιος συνκλαμπίτης από Πειραιά έχει υπόψην του μαγαζί να προμηθευτώ ένα green φιλτράκι που θέλω και βαριέμαι να ψάχνω μακρυά? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
speedy100 Μέλος


Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 126
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 24 Αύγ 2004, 23:45:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
voudas έγραψε: |
… ο λόγος που το αναφέρω είναι διότι τις 2 μέρες που έμεινα με το άνοιγμα στο φτερό, η μηχανή απέκτησε πιο σπορτίφ άκουσμα και ένα μικρό αλλά αισθητό καλύτερο τράβηγμα χαμηλά...
με βλέπω να ανοίγω καμιά τρύπα στο προστατευτικό από κάτω από το φτερό τώρα που επανήλθα στην αρχική κατάσταση
|
Φίλε μου μιας και είσαι σε αυτή τη φάση καλό θα ήταν να ρίξεις μια ματιά στο θέμα «Βαρελάκι της BMC». Πιστεύω πως θα σε βοηθήσει στην κατασκευή σου.
Φιλικά
Getting to the top is one thing. Staying up there is a totally different game...
Speedy100  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 28 Αύγ 2004, 05:53:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λοιπόν, ο ψηλός το ζωγράφισε πάλι και έκανε την μαγκιά του Το "project" είναι σχεδόν έτοιμο, και το μόνο που μένει είναι να μπεί φίλτρο ελευθέρας!
Τί μπορούμε να κάνουμε λοιπόν σε έναν κινητήρα της Peugeot 1.400cc 16v?
Σηκώνοντας το καπώ θα δούμε αυτό. Έτσι είναι λοιπόν ο κινητήρας... Δίπλα από το καπάκι που έχει με κίτρινο το σηματάκι για το λάδι, έχουμε το φιλτροκούτι (εκείνο το μακρόστενο κουτί 36x10cm περίπου), το οποίο συνδέεται μέσω του σωλήνα με τις σπείρες στον πνίχτη. Στην φωτό, φαίνεται πως ο πνίχτης τραβάει τον αέρα πίσω από το φανάρι του οδηγού. Ο κατασκευαστής δεν ήταν άσχετος που έβαλε να τραβάει αέρα από εκεί για την εισαγωγή, πιστεύω πως θα κατέληξε σε αυτό το σημείο ύστερα από ατέλειωτες μετρήσεις και δοκιμές!
Αρχίζουμε βγάζοντας τον πνίχτη. Μαζί με τον πνίχτη είναι κολημένος και ο σωλήνας με τις σπείρες. Κόβουμε το κομμάτι που έχω σημειώσει με κίτρινο "τετραγωνάκι" εδώ. Κόβουμε μόνο την 2η άκρη, εκεί πριν αρχίσει η πρώτη σπείρα του σωλήνα. Την άλλη άκρη που μπαίνει μέσα στο φιλτροκούτι δεν την πειράζουμε καθόλου. Μέχρι στιγμής, κερδίζουμε την στεγανότητα του κατασκευαστή. Στη συνέχεια, πετάμε όλο το υπόλοιπο, και κρατάμε αυτόν τον σωλήνα των 10cm περίπου και τον ξανατοποθετούμε στο φιλτροκούτι
Από εδώ και πέρα βάζουμε την φαντασία μας να δουλέψει. Μια λύση (την οποία ακολούθησα) είναι η εξής: Πάμε σε ένα μαγαζί με βελτιωτικά είδη και παίρνουμε έναν σωλήνα αλουμινίου που να ταιριάζει όσο το δυνατόν στην διαδρομή από το φιλτροκούτι μέχρι πίσω από το φανάρι. Εάν ο σωλήνας δεν ταιριάζει ακριβώς δεν πειράζει. Εκεί έχουμε 2 λύσεις: 1) να βάλουμε τον σωλήνα σε κουρμπαδόρο (μηχάνημα που το έχουνε οι υδραυλικοί) και να το στρίψουμε ελάχιστα με σκοπό να κάνουμε τις ανάλογες καμπύλες και να έρθει στην επιθυμητή θέση. 2) να πάμε σε μηχανουργείο και να αρχίσουμε τα κόψε ράψε (όπως και τελικά έκανα γιατί ο κουρμπαδόρος δεν βόλευε! )
Σφίγγουμε τον σωλήνα αυτόν με μεταλλικόυς σφικτήρες και κολάρο σιλικόνης κατά προτίμηση στην μία άκρη που είναι στο φιλτροκούτι, ενώ στην άλλη βάζουμε κολάρο σιλικόνης (και σφικτήρες αν το θεωρήσουμε απαραίτητο) για να μην έχουμε κραδασμούς και μεταλλικούς ήχους
Η τελική εικόνα θα μοιάζει με αυτές εδώ: φωτό 1η, φωτό 2η.
Κόστος : 30 ευρώ ο αλουμινοσωλήνας και 30 ευρώ τα κόψε ράψε, 60 ευρώ. Και 60-70 το φίλτρο ελευθέρας (αν θέλουμε) 120 ευρώ στο σύνολο. Ίσως να πετύχετε φθηνότερο σωλήνα ή να γλιτώσετε τα κόψε ράψε αν είστε τυχεροί
Η δεύτερη λύση θα είναι να πάτε σε εξατμισά και να σας βάλει τίποτα περισσεύματα από σωλήνες με το κατάλληλο κόψε ράψε έτσι ώστε να πετύχετε το ίδιο πράγμα με τον αλουμινοσωλήνα! Κόστος γι αυτό δεν ξέρω, ξέρω όμως ότι γίνεται και ότι θα έχετε το ίδιο αποτέλεσμα!
Και λοιπόν, τί κερδίζουμε? Εγώ προσωπικά που ΔΕΝ έχω βάλει φίλτρο ελευθέρας (ακόμα... ) έχω παρατηρήσει πως ενώ το αμάξι ξυπνούσε από τις 3.000 σ.α.λ. τώρα ξυπνάει από τις 2.000 σ.α.λ. (ίσως να οφείλεται ότι είμαι ακόμα στα 7.500 χλμ και ο κινητήρας ακόμα ανοίγει, αλλά τόσο απότομα δεν το περίμενα! ) με κατανάλωση ΤΟ ΠΟΛΥ μέχρι 0,5l/100km παραπάνω βάσει trip computer. Επίσης παρατήρησα ότι στις 6-6.500 σ.α.λ. το αμάξι είναι λίιιιιιιγο (ελάχιστα) πιο αδύναμο. Ίσως να "στεγνώνει" Ο ήχος του κινητήρα σαφώς άλλαξε, και με το φίλτρο ελευθέρας πιστεύω πως θα αλλάξει ακόμα περισσότερο
Ευχαρίστώ όσους μπήκανε στον κόπο να το διαβάσουνε, περιμένω γνώμες αν θέλετε βέβαια 
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Steve στις Σαβ 15 Μάρ 2008, 19:11:39, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 28 Αύγ 2004, 08:44:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εκει πισω απο το φαναρι απο παιρνει αερα?εχεις τρυπησει το θολο του φτερου ????? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
speedy100 Μέλος


Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 126
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 28 Αύγ 2004, 08:55:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Steve έγραψε: |
Ευχαρίστώ όσους μπήκανε στον κόπο να το διαβάσουνε, περιμένω γνώμες αν θέλετε βέβαια  |
Καλημέρα Steve
Καλό μοιάζει το project σου.
Μόνο να μονώσεις καλά το σωλήνα στο σημείο που περνά μπροστά από το ψυγείο γιατί εκεί σίγουρα χάνεις πολύ. Από αυτό μπορεί να είναι και το πρόβλημα που αισθάνεσαι στις ψιλές στροφές.
Το φίλτρο ελευθέρας να το βάλεις. Κάθε τι καλό όλο και κάτι δίνει.
Φιλικά
Getting to the top is one thing. Staying up there is a totally different game...
Speedy100  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 28 Αύγ 2004, 09:01:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εγω αυτο που δεν εχω δει ειναι μια λυση τυπου s2000 δηλ χοανη μεσα στο κουτι.
δηλ αλλαγη το σωληνα απο πεταλουδα ως κουτι τρυπημα το κουτι στην εισοδο του σωληνα περασμα μεσα τον μεταλλικο και μια κουρμπα προς τα κατω μετα για να χωρεσει η χοανη που θα κοιτα προς τα κατω μεσα στο κουτι.
μαζι με αλλαγη των σωληνων μετα το κουτι για να παρουν αερα απο αλλου...
θεωρητικα απο οσα εχω διαβασει εχω την αισθηση οτι θα ειναι η πιο αποδοτικη λυση απο οσες εχω δει σε 206 ως τωρα...
κανεις αλλος που το εχει σκεφτει ετσι το θεμα? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
speedy100 Μέλος


Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 126
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 28 Αύγ 2004, 09:13:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | εγω αυτο που δεν εχω δει ειναι μια λυση τυπου s2000 δηλ χοανη μεσα στο κουτι.
δηλ αλλαγη το σωληνα απο πεταλουδα ως κουτι τρυπημα το κουτι στην εισοδο του σωληνα περασμα μεσα τον μεταλλικο και μια κουρμπα προς τα κατω μετα για να χωρεσει η χοανη που θα κοιτα προς τα κατω μεσα στο κουτι.
μαζι με αλλαγη των σωληνων μετα το κουτι για να παρουν αερα απο αλλου...
θεωρητικα απο οσα εχω διαβασει εχω την αισθηση οτι θα ειναι η πιο αποδοτικη λυση απο οσες εχω δει σε 206 ως τωρα...
κανεις αλλος που το εχει σκεφτει ετσι το θεμα? |
Καλημέρα Volvos
Αυτό που περιγράφεις μοιάζει πολύ με του Steve την ιδέα.
Καλά ακούγεται αλλά έχω μεγάλη επιφύλαξη για την χοάνη μέσα στο φιλτροκούτι. Ο λόγος είναι ότι φοβάμαι πως για να χωρέσει θα πρέπει να είναι μια σχετικά μικρή χοάνη οπότε η ωφέλιμη επιφάνεια φιλτραρίσματος αλλά και ο αέρας που θα μπορεί να περάσει θα είναι λιγότερος από αυτό του νορμάλ φίλτρου ελευθέρας ροής οπότε δεν είναι ακριβώς αυτό που προσπαθούμε να πετύχουμε.
Φιλικά
Getting to the top is one thing. Staying up there is a totally different game...
Speedy100  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 28 Αύγ 2004, 09:31:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ακριβως για αυτο λεω να κοιταει κατω η χοανη ωστε να μπορεις να διαλεξεις μια με μεγαλο μηκος
διοτι το εμβαδο του φιλτρου της μανας του ειναι α*β διασταση
ενω η χοανη ειναι 2*π*r*h οπου r διαμετρο h μηκος....
πρεπει να ειναι το ιδιο η μεγαλυτερο.....
το θεμα ειναι οτι γλυτωνεις θερμοκρασιες μεσα στο κουτι και αν εχει μεγαλυτερο εμβαδο θα ρουφα και πιο πολυ αερα
στο χοντα γιατι το κανανε? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
speedy100 Μέλος


Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 126
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 28 Αύγ 2004, 09:54:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | ακριβως για αυτο λεω να κοιταει κατω η χοανη ωστε να μπορεις να διαλεξεις μια με μεγαλο μηκος
διοτι το εμβαδο του φιλτρου της μανας του ειναι α*β διασταση
ενω η χοανη ειναι 2*π*r*h οπου r διαμετρο h μηκος....
πρεπει να ειναι το ιδιο η μεγαλυτερο.....
το θεμα ειναι οτι γλυτωνεις θερμοκρασιες μεσα στο κουτι και αν εχει μεγαλυτερο εμβαδο θα ρουφα και πιο πολυ αερα
στο χοντα γιατι το κανανε? |
Αν χωρά η σωστή χοάνη χωρίς να είναι στριμωγμένη δεν υπάρχει πρόβλημα.
Φιλικά
Getting to the top is one thing. Staying up there is a totally different game...
Speedy100  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 28 Αύγ 2004, 17:48:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | εκει πισω απο το φαναρι απο παιρνει αερα?εχεις τρυπησει το θολο του φτερου ????? |
Το ξαναλέω, εκεί πίσω τραβούσε αέρα και ο πνίχτης. Σίγουρα έχω την μέγιστη ροή αέρα που θα μπορούσα εκεί. Αν βρεθούμε από κοντά, θα δεις πως έχω δίκιο και θα σου δείξω ακριβώς από που περνάει ο αέρας Τρύπες δεν έχουνε γίνει πουθενά
speedy100 έγραψε: | Καλημέρα Steve |
y0
speedy100 έγραψε: | Μόνο να μονώσεις καλά το σωλήνα στο σημείο που περνά μπροστά από το ψυγείο γιατί εκεί σίγουρα χάνεις πολύ. Από αυτό μπορεί να είναι και το πρόβλημα που αισθάνεσαι στις ψιλές στροφές. |
Δεν ξέρω αν οφείλεται εκεί, πάντως είναι αναπόφευκτο ο σωλήνας να έχει θερμοκρασία μηχανής, όσο και να τον μονώσω!
speedy100 έγραψε: | Το φίλτρο ελευθέρας να το βάλεις. Κάθε τι καλό όλο και κάτι δίνει.
Φιλικά |
Είναι μέσα στα άμεσα σχέδια
Επίσης μου φαίνεται άκρα χαζομάρα η χοάνη στο φιλτροκούτι μέσα. Εκτός του ότι δεν μου κάθεται καλά η ιδέα, το κόστος και μόνο είναι σίγουρα διπλάσιο από ένα απλό φίλτρο ελευθέρας 
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
GFG (ΓΙΩΡΓΟΣ) Φανατικό μέλος

 vw passat 1.8T
Ένταξη: 24 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 372 Τόπος: ΚΑΛΑΜΑΤΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 28 Αύγ 2004, 22:29:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γεια σου ρε Σταυρακα καλλιτεχνη! Μπορω να πω οτι εντυπωσιαστηκα. Εχεις ρωτησει αν εχει βγει φιλτρο για το δικο σου; Μου φαινεται πως δεν το εχουν κυκλοφορησει ακομα! Δεν ηρθες τελικα το προηγουμενο Σαβ\ακο, γιατι; Τα λεμε!
   |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 29 Αύγ 2004, 10:15:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ο πΕτΡοS μου είπε ότι βγήκε τώρα πρόσφατα το φίλτρο (πριν από 2 βδομάδες περίπου). Θα το κοιτάξω και εγώ και θα προσπαθήσω να το αγοράσω το συντομότερο δυνατόν!
Και κάτι άλλο προς volvos: Μου αρέσει ο τρόπος που πήγες να το σκεφτείς, αλλά μάλλον δεν έχεις περάσει σε σχολή θετικών ή τεχνολογικών επιστημών Το 2*π*r*h ισχύει για κύλινδρο μόνο. Οι περισσότερες χοάνες που έχω δει στο εμπόριο είναι κωνικού σχήματος με 2 έδρες. Ελάχιστες έχω δει κυλινδρικές. Το εμβαδό για σχήμα κωνικό με 2 έδρες σίγουρα είναι μικρότερο από 2*π*r*h Καλή η σκέψη σου, ψάξε λίγο παραπάνω για τον τύπο, και θα δεις πως έχεις όντως ροϊκές απώλειες στον εισαγόμενο αέρα.
Προς Θεού, δεν τα λέω για να σε προσβάλλω, απλά μου αρέσει να λέμε τα σωστά πράγματα 
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 29 Αύγ 2004, 11:32:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μπααα μηχ. μηχανικος σπουδασα στο εμπ....
ναι μεν ειναι κωνικου τυπου αλλα αμα παρεις τη διαμετρο τη μικρη και τη μεγαλη και βγαλεις μεσο ορο θα δεις οτι ειναι σχεδον ιδια με το μεση διατομη και αυτη θα βαλεις στο r=d/2 εκτος αμα εχεις χρονο για χασιμο και κατσεις να βγαλεις εμβαδο επιφανειας κωνου...
δηλ τι εκανα εγω για οσους δεν το επιασαν. πηρα τη χοανη που εχει πεσει στα χερια μου για το προτζεκτ-γκριν- πηρα και τη μεζουρα της γιαγιακας μου πηγα στη μεση της χοανης μετρησα το γυρω γυρω δηλ περιμετρο και το πολλαπλασιασα με το μηκος της ετσι απλα.οποιος πιστευει οτι με αλλο τροπο μετρησης θα παρει αλλο νουμερο με αποκλιση αξια λογου θα δεχτει ραπισμα....
η χοανη μεσα στο κουτι ειναι μια παρα πολυ διαδεδομενη λυση σε αυτοκινητα με προβλημα στις θερμοκρασιες π.χ s2000 οπως ανεφερα...
η λογικη σε αυτη τη θεωρητικη λυση ειναι οτι συνδυαζεις μια χοανη μεσα σε κλειστο χωρο που παιρνει οσο κρυο αερα εσυ θες....
δηλ το κιτ της bmc τι ειναι?μια χοανη μεσα σε ενα κουτι απο ανθρακονηματα δεν ειναι ?τι λογο ειχαν που το εκαναν ετσι?
θεωρητικα στεκει απο ολες τις μεριες trust me απλα ολα αυτα εχουν μηδενικες εωσ ηλιθια μικρες διαφορες στο δρομο και πιστευω οτι η συζητηση αυτη εχει και μια μεγαλη δοση αμπελοφιλοσοφιας.για αυτο κατεθεσα και εγω την αμπελοφιλοσοφια μου  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
voudas (ΚΩΣΤΑΣ) Νέος χρήστης

206 1.6 XS3 16V (2004)
Ένταξη: 26 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 64
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 29 Αύγ 2004, 12:52:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
nice modding Steve:) και ενθαρρυντικά αποτελέσματα... που να μπει και φιλτρο... cool
μιας και δεν υπάρχει κάποιος Πειραιώτης να ξέρει, είναι εύκολο να πείτε μαγαζιά έστω και Αθήνα για φίλτρο Γκριν + τιμή ώστε να μην την πατήσω και το πάρω από κάπου ακριβά. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kaisaras96 (Κωστας) Δραστήριο μέλος

Ένταξη: 05 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 282 Τόπος: ΜΠΡΑΧΑΜΙ
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 29 Αύγ 2004, 13:09:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ωραιο το ολο προτζεκτ...Μπραβο...
Ο σωληνας αναγκαστικα θα γινεται καυτος απο την λειτουργια της μηχανης,δοκιμασε να βαλεις μαυρη μονωση για σωληνες καλοριφερ(εννοω αυτο το κλασικο μαυρο υλικο με υφη σφουγγαριου) βγαινει σιγουρα και στην διασταση που θες,γιατι εχω κι εγω ενα τετοιο κομματι και ειναι σχετικα φτηνη
Σε αλλο 206 που ειχαμε δοκιμασει να παρουμε αερα απο εκει δεν απεδωσε καθολου(το αντιθετο),αλλα ο Sidobre μου ειπε πως φταινε κατι λαστηχακια μονωσης του φαναριου,σε μας τα 16αρια,που δεν αφηνουν τον αερα να περναει και δεν εχω λογο να μην τον πιστεψω.
Α επειδη εγω ειχα βαλει πλαστικο σωληνα σου λεω μονο πως απο την ζεστη ελιωνε......
Το φιλτροκουτι σου μοιαζει παρα πολυ με αυτο του C2,μηπως ειναι ιδιο και μπαινει το φιλτρο απο αυτο?
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 29 Αύγ 2004, 19:02:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | αλλα αμα παρεις τη διαμετρο τη μικρη και τη μεγαλη και βγαλεις μεσο ορο θα δεις οτι ειναι σχεδον ιδια με το μεση διατομη και αυτη θα βαλεις στο r=d/2 εκτος αμα εχεις χρονο για χασιμο και κατσεις να βγαλεις εμβαδο επιφανειας κωνου...
δηλ τι εκανα εγω για οσους δεν το επιασαν. πηρα τη χοανη που εχει πεσει στα χερια μου για το προτζεκτ-γκριν- πηρα και τη μεζουρα της γιαγιακας μου πηγα στη μεση της χοανης μετρησα το γυρω γυρω δηλ περιμετρο και το πολλαπλασιασα με το μηκος της ετσι απλα. |
Αν εννούσες αυτό και παραπάνω, τότε δέξου την συγνώμη μου Τώρα που έγινες πιο σαφής, κατάλαβα τι έκανες και όντως το βρίσκω πολύ λογικό και με καλή προσέγγιση!
volvos έγραψε: | δηλ το κιτ της bmc τι ειναι?μια χοανη μεσα σε ενα κουτι απο ανθρακονηματα δεν ειναι ?τι λογο ειχαν που το εκαναν ετσι? |
Μια βλακεία είναι που έχει αντιγραφθεί από την χοάνη "Top Gun Racing" της Simota. Το μόνο που προσφέρει είναι ότι ρουφάει τον αέρα μόνο από μπροστά, κατευθυνόμενα δηλαδή. Απλά στο βαρελάκι της BMC έχει καλύτερο μονωτικό περίβλημα και δεν επηρεάζεται τόσο πολύ από την θερμοκρασία του κινητήρα! Αυτός ήταν και ο λόγος που το έκαναν έτσι
voudas έγραψε: | nice modding Steve:) και ενθαρρυντικά αποτελέσματα... που να μπει και φιλτρο... cool |
Ευχαριστώ Το φίλτρο είπαμε είναι στα άμεσα σχέδια
voudas έγραψε: | μιας και δεν υπάρχει κάποιος Πειραιώτης να ξέρει, είναι εύκολο να πείτε μαγαζιά έστω και Αθήνα για φίλτρο Γκριν + τιμή ώστε να μην την πατήσω και το πάρω από κάπου ακριβά. |
Για μαγαζιά στον Πειραιά, δεν ξέρω δυστυχώς. Μπορείς να πάρεις ένα από τα περιοδικά αυτοκινήτου τύπου "Max Power", "Power Techniques" και να κοιτάξεις στις τελευταίες σελίδες που έχει λίστα με βελτιωτές, επίσημους αντιπροσώπους και εισαγωγείς για συγκεκριμένες μάρκες. Ένα τηλέφωνο θα σου λύσει την απορία! Για να στην λύσω εγώ, ενδεικτικά σου λέω πως αν μιλάμε για φίλτρο ελευθέρας, μιλάμε για €70-€80 ΤΟ ΠΟΛΥ!!!
kaisaras96 έγραψε: | Ωραιο το ολο προτζεκτ...Μπραβο...  |
Τα σέβη μου
kaisaras96 έγραψε: | Ο σωληνας αναγκαστικα θα γινεται καυτος απο την λειτουργια της μηχανης,δοκιμασε να βαλεις μαυρη μονωση για σωληνες καλοριφερ(εννοω αυτο το κλασικο μαυρο υλικο με υφη σφουγγαριου) βγαινει σιγουρα και στην διασταση που θες,γιατι εχω κι εγω ενα τετοιο κομματι και ειναι σχετικα φτηνη |
Θα το βάλω γιατί μου έχετε ζαλίσει τα πα..πούτσια Βασικά, άντε και το βάζω. Πόσο τραγική διαφορά θα δώ? Άντε και μια μείωση ΤΟ ΠΟΛΥ 5 βαθμούς στην θερμοκρασία! Αν υπάρχει περίπτωση να δώ παραπάνω απο 15 βαθμούς, τότε μπορούμε να το συζητήσουμε
kaisaras96 έγραψε: | Σε αλλο 206 που ειχαμε δοκιμασει να παρουμε αερα απο εκει δεν απεδωσε καθολου(το αντιθετο),αλλα ο Sidobre μου ειπε πως φταινε κατι λαστηχακια μονωσης του φαναριου,σε μας τα 16αρια,που δεν αφηνουν τον αερα να περναει και δεν εχω λογο να μην τον πιστεψω.
Α επειδη εγω ειχα βαλει πλαστικο σωληνα σου λεω μονο πως απο την ζεστη ελιωνε......  |
Εχμ... Το ξαναξαναλέω, ο κατασκευαστής ΔΕΝ είναι μ.....ς Κάτι ήξερε που τραβούσε αέρα από εκεί... Και σε εμένα έχει ένα λαστιχάκι κολλημένο στο καπώ μόνο από την πλευρά του φαναριού του οδηγού.. για ποιόν λόγο, δεν ξέρω Αλλά αέρα τραβάει μια χαρά!
kaisaras96 έγραψε: | Το φιλτροκουτι σου μοιαζει παρα πολυ με αυτο του C2,μηπως ειναι ιδιο και μπαινει το φιλτρο απο αυτο? |
Δεν το γνωρίζω καθόλου, ευχαριστώ που μου το είπες, θα το κοιτάξω άμεσα!!!
(Για το C2 σε πόσα κυβικά μιλάμε? )
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 30 Αύγ 2004, 07:37:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
το φιλτροκούτι μας ειναι το ίδιο με του C2 αλλά δεν υπήρχε μέχρι πρόσφατα φιλτρο για κανένα εκ των δύο αυτοκινητων. Μου είχαν πει οτι η green θα εχει φιλτρο τέλη αυγούστου... οπότε τώρα που μαζευτήκαμε να το κοιτάξουμε... Καλή η πατέντα στάυρο αλλα όντως θέλεις μόνωση πιστεύω!  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
PHSYBORG (HULK) Έχω ξεφύγει !!!

 Pug 8v ''maximum attack''
Ένταξη: 24 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 1109 Τόπος: In the VORTEX of HEAVEN!
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 30 Αύγ 2004, 11:44:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Filip, επειδή το παρακολουθώ το συγκεκριμένο topic που μου έδειξες μόλις τώρα, έχω υπόψην και την μόνωση που αναφέρεις. Εσύ μπορείς να μου βρείς τιμές και τηλέφωνα για να παραγγείλω ή τουλάχιστον να με προμηθεύσεις με κάτι τέτοιο? 
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|