Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 20 Αύγ 2004, 22:58:35 Θέμα δημοσίευσης: C2 vts 125 ιππους |
|
|
Στην Ελλάδα αναμένεται στα μέσα Σεπτεμβρίου, ωστόσο σε μερικές ευρωπαϊκές αγορές έχει ήδη ξεκινήσει η διάθεσή του. Ο λόγος για την κορυφαία έκδοση του Citroen C2, που όπως συνηθίζει η γαλλική εταιρία, θα ονομάζει VTS. Η συγκεκριμένη έκδοση, θα εφοδιάζεται με τον ίδιο κινητήρα 1.6 λίτρων που κινούσε την μέχρι σήμερα κορυφαία έκδοση της γκάμας, με τη διαφορά πως η ισχύς του θα είναι αυξημένη κατά 15 ίππους, φτάνοντας συνολικά τους 125.
Citroen C2 VTS
Η επιπλέον δύναμη, δίνει τη δυνατότητα στο γαλλικό μίνι να επιταχύνεται από 0-100 χλμ/ώρα σε 8,3'', τιμή που είναι περίπου 2'' καλύτερη από εκείνη του C2 με τους 110 ίππους. Όσο για την τελική του ταχύτητα, αυτή ξεπερνά τα 200 χλμ/ώρα. Εξωτερικά, το C2 VTS διακρίνεται από τις ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών, τη χρωμιομένη απόληξη της εξάτμισης και την αεροτομή.
Citroen C2 VTS
Εσωτερικά, η έκδοση VTS διαθέτει διχρωμία στις επενδύσεις, καλύμματα αλουμινίου στον μοχλό ταχυτήτων και τα πεντάλ και δερμάτινη επένδυση στο τιμόνι. Ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει κλιματισμό, cd player, 4 αερόσακους, ABS και σύστημα ελέγχου πρόσφυσης. Στην αγορά της Μ. Βρετανίας η τιμή του C2 VTS ανέρχεται σε περίπου 18.000 ευρώ, σίγουρα όχι χαμηλή για μικρό αυτοκίνητο, έστω κι αν αυτό εφοδιάζεται με έναν νέο και ισχυρό κινητήρα.
http://automoto.flash.gr/news/news/2004/8/19/4150id/
και το ερωτημα που τιθεται ειναι πως βγηκαν αυτα τα 15 αλογα παραπανω γιατι το αποκλειω εντελως να ειναι το παλιο μοτερ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
-=N4X=- (ΑL-X) Τρελλαμένο μέλος

 Corsa OPC ύποπτο ΦΠΕ+cooler!
Ένταξη: 10 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 462 Τόπος: Λάρισα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 21 Αύγ 2004, 12:11:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγω παντως πραγματικα προτιμω το 206 μου....ελεος...εμφανιση ειναι αυτη που εχει?
Με το καλο να ερθουν....να τσαγιαζουμε κ κατι διαφορετικο....γιατι τα 2" που λενε καλυτερα δεν ειναι σημαντικη επιδοση λογω του οτι το μεχρι τωρα 1600 εχει αυτοματο κιβωτιο.Πιστευω πως θα πηγαινουν οπως τα 16 206 κ αντε στα πολλα χλμ να κανουν λιγο κεφαλι αλλα κ αυτο παιζεται λογω αεροδυναμικης.
Powered by
CAR RACING TEAM
&
Autospeed |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
PHSYBORG (HULK) Έχω ξεφύγει !!!

 Pug 8v ''maximum attack''
Ένταξη: 24 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 1109 Τόπος: In the VORTEX of HEAVEN!
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 21 Αύγ 2004, 13:12:36 Θέμα δημοσίευσης: Re: c2 vts 125 ιππους |
|
|
volvos έγραψε: | Η συγκεκριμένη έκδοση, θα εφοδιάζεται με τον ίδιο κινητήρα 1.6 λίτρων που κινούσε την μέχρι σήμερα κορυφαία έκδοση της γκάμας, με τη διαφορά πως η ισχύς του θα είναι αυξημένη κατά 15 ίππους, φτάνοντας συνολικά τους 125
και το ερωτημα που τιθεται ειναι πως βγηκαν αυτα τα 15 αλογα παραπανω γιατι το αποκλειω εντελως να ειναι το παλιο μοτερ... |
Λογικα ειναι το 110αρη μοτερ με ΦΠΕ( σαν το Micra ) !
Δεν πιστευω να χουν αλλαξει εκεντρο !
FULL THROTLE....
NEW forum at www.btt.20m.com |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ntinos Τρελλαμένο μέλος

 Saxo Vts-206 QUIKSILVER
Ένταξη: 14 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 417
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 21 Αύγ 2004, 22:52:19 Θέμα δημοσίευσης: Re: c2 vts 125 ιππους |
|
|
PHSYBORG έγραψε: | volvos έγραψε: | Η συγκεκριμένη έκδοση, θα εφοδιάζεται με τον ίδιο κινητήρα 1.6 λίτρων που κινούσε την μέχρι σήμερα κορυφαία έκδοση της γκάμας, με τη διαφορά πως η ισχύς του θα είναι αυξημένη κατά 15 ίππους, φτάνοντας συνολικά τους 125
και το ερωτημα που τιθεται ειναι πως βγηκαν αυτα τα 15 αλογα παραπανω γιατι το αποκλειω εντελως να ειναι το παλιο μοτερ... |
Λογικα ειναι το 110αρη μοτερ με ΦΠΕ( σαν το Micra ) !
Δεν πιστευω να χουν αλλαξει εκεντρο ! |
το μοτερ αυτο δεν ειναι ιδιο με τον παλιο 1,6 και απο παλιοτερες πλυροφοριες ειναι αμεσου ψεκασμου και πολυ ανωτερο σε αποδοση απο τον κινητηρα με τους 110 ιππους (16+ κιλα ροπη και σχεδον 130 αλογα μιλαγαν)
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
PHSYBORG (HULK) Έχω ξεφύγει !!!

 Pug 8v ''maximum attack''
Ένταξη: 24 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 1109 Τόπος: In the VORTEX of HEAVEN!
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 22 Αύγ 2004, 10:20:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Aν ειναι ετσι παλι ατυχοι εμεις !
Γιατι κ να το βρουμε αργοτερα να το βαλουμε πανω δεν θα δηλωνεται κ μαλλον κ το 207 θα βγαινει μ αυτο τον 1.6 !
FULL THROTLE....
NEW forum at www.btt.20m.com
Έχει επεξεργασθεί από τον/την PHSYBORG στις Κυρ 22 Αύγ 2004, 11:05:52, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)
Ένταξη: 10 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1865 Τόπος: Αμπελογκάρντεν
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 22 Αύγ 2004, 11:03:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Προφανώς ο κινητήρας αυτός θα τοποθετηθεί αργότερα στο νέο 207, αλλά η τιμή του C2 είναι πολύ αποθαρρυντική (στην Βρετανία 18.000 ευρώ??? στην Ελλάδα δηλαδή πόσο;;;;....)
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 24 Αύγ 2004, 16:18:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
α. οι τιμες αγγλια ειναι πιο πανω απο ελλαδα για αυτα τα μικρα μοντελα....
απλα μπες στη πεζο αγγλιας και δες το δικο μου 1.6 gti ειχε 6000μυρια....
αρα το σιτροεν το κοβω γυρω στα 16000ευρω με χειροτερο βεβαια εξοπλισμο...
β. αν ειναι αμεσου ψεκασμου ευχαριστω δε θα παρω και για τις βενζινες της ελλαδας που θα π[ρεπει να βαζεις μονο σουπερ μετα και γιατι δυστυχως η πεζο-σιτροεν εχουν παραδοση στις βλαβες οταν παρουσιαζουν ενα νεο μοτερ .........απλα δεστε το δικο μου 1.6 για να μη παμε μακρυτερα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 24 Αύγ 2004, 17:21:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
χειροκινητο 5αρι ειναι το γραφει...
παντως μυριζομαι αγγλικη πατεντα γιατι στο site citroen.com δεν λεει τιποτα απολυτως.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 24 Αύγ 2004, 18:01:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | χειροκινητο 5αρι ειναι το γραφει...
παντως μυριζομαι αγγλικη πατεντα γιατι στο site citroen.com δεν λεει τιποτα απολυτως.... |
Ε κάτι σαν το ibiza top gun (ελληνική πατέντα) δηλαδή 
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 25 Αύγ 2004, 20:06:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν ξερω αν προκειται για πατεντα, αλλα πριν 4μηνες που ειχα ρωτησει εναν αντιπροσωπο της Citroen, μου ειχε πει οτι περιμενουν μια εκδοση 1.6 με 125ps και χειροκινητο σασμαν μεχρι το τελος του χρονου!!! Το ωραιο ειναι μια εκδοση του C2 με το ιδιο μοτερ 1.6 και ιπποδυναμη 150ps!!! Bασισμενη σε εμφανιση στο αγωνιστικο C2 (θυμαστε το πρωτοτυπο...), θα εχει ειδικα ρυθμισμενη αναρτηση και 17αρες!!! Δυστυχως, αυτο θα ειναι προνομιο μονο της αγγλικης αγορας (και λογικα δικη τους βελτιωση...)!!!
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Val (Maria) Μέλος


Ένταξη: 24 Ιούν 2004 Δημοσιεύσεις: 155 Τόπος: Αthens
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 25 Αύγ 2004, 20:24:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
O,τι και να ειναι παντως το C2, ελπιζω καποια στιγμη Peugeot-Citroen να βγαλουν κατι αναλογο του 106 Rallye. Μεχρι τωρα δεν εχει υπαρξει κατι αναλογο, που σιγουρα αν βγει στην αγορα θα πουλησει σα ζεστη φρατζολα...To C2 δεν πιστευω οτι ειναι κατι ουτε καν κοντα στο 106 (κατα την αποψη μου βεβαια)
Ακομα και το 206 1.6 επρεπε να εχει παραπανω ιπποδυναμη για να ειναι κοντα στις επιδοσεις του θρυλικου Rallye...Το μονο που μπορουμε να κανουμε ειναι υπομονη...
Shark Attack... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
COOL ALEXIS (Aleki) Τμήμα Συνεργασιών

 C3 Cowmooflage
Ένταξη: 10 Μάϊ 2004 Δημοσιεύσεις: 2776 Τόπος: Fathercare
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 26 Αύγ 2004, 08:16:50 Θέμα δημοσίευσης: Μπορούμε και καλύτερα.... |
|
|
Με λίγο tuning είμαστε super! Βέβαια πρέπει να αφαιρέσουμε και μερικά κιλάκια αλλά θα την βρούμε κι εκεί την λύση!!!
Θέλω ένα και ένα  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Val (Maria) Μέλος


Ένταξη: 24 Ιούν 2004 Δημοσιεύσεις: 155 Τόπος: Αthens
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 26 Αύγ 2004, 17:43:31 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μπορούμε και καλύτερα.... |
|
|
COOL ALEXIS έγραψε: | Με λίγο tuning είμαστε super! Βέβαια πρέπει να αφαιρέσουμε και μερικά κιλάκια αλλά θα την βρούμε κι εκεί την λύση!!! |
Oταν λες να αφαιρεσεις κιλα εννοεις να ξυλωσεις πισω καθισματα? 
Shark Attack... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kanelj (Γιαννης) Έχω ξεφύγει !!!

 PEUGEOT 206 1.6 8v rallye 109+ ?
Ένταξη: 27 Μάρ 2003 Δημοσιεύσεις: 2206 Τόπος: Γαλατσι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 27 Αύγ 2004, 00:26:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Val έγραψε: | O,τι και να ειναι παντως το C2, ελπιζω καποια στιγμη Peugeot-Citroen να βγαλουν κατι αναλογο του 106 Rallye. Μεχρι τωρα δεν εχει υπαρξει κατι αναλογο, που σιγουρα αν βγει στην αγορα θα πουλησει σα ζεστη φρατζολα...To C2 δεν πιστευω οτι ειναι κατι ουτε καν κοντα στο 106 (κατα την αποψη μου βεβαια)
Ακομα και το 206 1.6 επρεπε να εχει παραπανω ιπποδυναμη για να ειναι κοντα στις επιδοσεις του θρυλικου Rallye...Το μονο που μπορουμε να κανουμε ειναι υπομονη... |
εμενα γιατι κατι μου λεει οτι θα εχει καλες επιδοσεις 
www.secret-rooms.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 29 Αύγ 2004, 12:04:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
λοιπν απο το σαιτ της σιτροεν στην αγγλια εχουμε και λεμε κοφτης 7200 και καταναλωση αρκετα τσιμπημενη σε σχεση με C2-VTR-110HP-SENSODRIVE και 206 που τα δινουν σχδον το ιδιο.
αν ηταν αμεσου ψεκασμου θεωρητικα θα επρεπε να ειχε αρκετα πιο χαμηλη καταναλλωση απο ενα ιδιο μοτερ με ημιαυτοματο μαλιστα σαζμαν
αρα μαλλον μιλαμε για μετατροπη της σιτροεν αγγλιας....
εστειλα mail σιτροεν και αναμενω.αν παντως αποδειχθει μετατροπη και μαλιστα με εγγυηση αντιπροσωπειας γιατι οχι ρε παιδια????????? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
PHSYBORG (HULK) Έχω ξεφύγει !!!

 Pug 8v ''maximum attack''
Ένταξη: 24 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 1109 Τόπος: In the VORTEX of HEAVEN!
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 29 Αύγ 2004, 13:15:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στα 1.6 ( 206) αφου μαμα ειναι απο 115-118 μ ενα καλο ΦΠΕ πιστευω ανετα πας 125 αλογατα !

FULL THROTLE....
NEW forum at www.btt.20m.com |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 01 Σεπ 2004, 22:15:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Α Ν Α Σ Τ Α Σ Η ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΗ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΤΟ 1.6
ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΛΕ
C2 VTS, DESIGNED FOR DRIVING PLEASURE
A 125 bhp 1.6i 16V engine that packs a punch
The new 1.6i 16V engine develops 90 kW (125 bhp DIN) at 6,500 rpm with maximum torque of 143 Nm at 3,750 rpm. Associated with the sporty VTS, this engine offers high-level performance and driving pleasure.
Based on the 110 bhp 1.6i 16V, this new powerplant features a range of performance-boosting upgrades concerning:
- the intake and exhaust valve timing, and new camshafts,
- a special intake manifold,
- a new injection system with higher injector flow rates,
- a new exhaust system and rear silencer.
The C2 VTS combines a broad operating range with a smooth response at low engine speeds. Engine cut-off is at 7,200 rpm.
The engine is coupled with a 5-speed manual gearbox. The shorter gear ratios place the emphasis on power and performance, reflecting the dynamic character of the C2. For example, the C2 VTS accelerates from 80 to 120 km/h in 8.3 seconds in fourth, and in 11.3 seconds in fifth.
ΑΠΟ ΤΟ ΕΠΙΣΗΜΟ SITE CITROEN.COM
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLE |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 02 Σεπ 2004, 07:49:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ε τι νομιζες οτι ειναι η Citroen??
Mastromitsos tunning???
Ο Μαστρομητσος το ιδιο αυτοκινητο θα το δηλωνε 170 αλογα τουλαχιστον
pedal to the metal |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|