PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

C2 vts 125 ιππους
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Νέα Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 20 Αύγ 2004, 22:58:35    Θέμα δημοσίευσης: C2 vts 125 ιππους Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Στην Ελλάδα αναμένεται στα μέσα Σεπτεμβρίου, ωστόσο σε μερικές ευρωπαϊκές αγορές έχει ήδη ξεκινήσει η διάθεσή του. Ο λόγος για την κορυφαία έκδοση του Citroen C2, που όπως συνηθίζει η γαλλική εταιρία, θα ονομάζει VTS. Η συγκεκριμένη έκδοση, θα εφοδιάζεται με τον ίδιο κινητήρα 1.6 λίτρων που κινούσε την μέχρι σήμερα κορυφαία έκδοση της γκάμας, με τη διαφορά πως η ισχύς του θα είναι αυξημένη κατά 15 ίππους, φτάνοντας συνολικά τους 125.



Citroen C2 VTS

Η επιπλέον δύναμη, δίνει τη δυνατότητα στο γαλλικό μίνι να επιταχύνεται από 0-100 χλμ/ώρα σε 8,3'', τιμή που είναι περίπου 2'' καλύτερη από εκείνη του C2 με τους 110 ίππους. Όσο για την τελική του ταχύτητα, αυτή ξεπερνά τα 200 χλμ/ώρα. Εξωτερικά, το C2 VTS διακρίνεται από τις ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών, τη χρωμιομένη απόληξη της εξάτμισης και την αεροτομή.


Citroen C2 VTS

Εσωτερικά, η έκδοση VTS διαθέτει διχρωμία στις επενδύσεις, καλύμματα αλουμινίου στον μοχλό ταχυτήτων και τα πεντάλ και δερμάτινη επένδυση στο τιμόνι. Ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει κλιματισμό, cd player, 4 αερόσακους, ABS και σύστημα ελέγχου πρόσφυσης. Στην αγορά της Μ. Βρετανίας η τιμή του C2 VTS ανέρχεται σε περίπου 18.000 ευρώ, σίγουρα όχι χαμηλή για μικρό αυτοκίνητο, έστω κι αν αυτό εφοδιάζεται με έναν νέο και ισχυρό κινητήρα.


http://automoto.flash.gr/news/news/2004/8/19/4150id/

και το ερωτημα που τιθεται ειναι πως βγηκαν αυτα τα 15 αλογα παραπανω γιατι το αποκλειω εντελως να ειναι το παλιο μοτερ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
-=N4X=- (ΑL-X)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Corsa OPC ύποπτο ΦΠΕ+cooler!

Ένταξη: 10 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 462
Τόπος: Λάρισα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 21 Αύγ 2004, 12:11:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγω παντως πραγματικα προτιμω το 206 μου....ελεος...εμφανιση ειναι αυτη που εχει?
Με το καλο να ερθουν....να τσαγιαζουμε κ κατι διαφορετικο....γιατι τα 2" που λενε καλυτερα δεν ειναι σημαντικη επιδοση λογω του οτι το μεχρι τωρα 1600 εχει αυτοματο κιβωτιο.Πιστευω πως θα πηγαινουν οπως τα 16 206 κ αντε στα πολλα χλμ να κανουν λιγο κεφαλι αλλα κ αυτο παιζεται λογω αεροδυναμικης.



Powered by
CAR RACING TEAM
&
Autospeed
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
PHSYBORG (HULK)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Pug 8v ''maximum attack''

Ένταξη: 24 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 1109
Τόπος: In the VORTEX of HEAVEN!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 21 Αύγ 2004, 13:12:36    Θέμα δημοσίευσης: Re: c2 vts 125 ιππους Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
Η συγκεκριμένη έκδοση, θα εφοδιάζεται με τον ίδιο κινητήρα 1.6 λίτρων που κινούσε την μέχρι σήμερα κορυφαία έκδοση της γκάμας, με τη διαφορά πως η ισχύς του θα είναι αυξημένη κατά 15 ίππους, φτάνοντας συνολικά τους 125

και το ερωτημα που τιθεται ειναι πως βγηκαν αυτα τα 15 αλογα παραπανω γιατι το αποκλειω εντελως να ειναι το παλιο μοτερ...



Λογικα ειναι το 110αρη μοτερ με ΦΠΕ( σαν το Micra ) !
Δεν πιστευω να χουν αλλαξει εκεντρο !



FULL THROTLE....

NEW forum at www.btt.20m.com
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Ntinos 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Saxo Vts-206 QUIKSILVER

Ένταξη: 14 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 417

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 21 Αύγ 2004, 22:52:19    Θέμα δημοσίευσης: Re: c2 vts 125 ιππους Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

PHSYBORG έγραψε:
volvos έγραψε:
Η συγκεκριμένη έκδοση, θα εφοδιάζεται με τον ίδιο κινητήρα 1.6 λίτρων που κινούσε την μέχρι σήμερα κορυφαία έκδοση της γκάμας, με τη διαφορά πως η ισχύς του θα είναι αυξημένη κατά 15 ίππους, φτάνοντας συνολικά τους 125

και το ερωτημα που τιθεται ειναι πως βγηκαν αυτα τα 15 αλογα παραπανω γιατι το αποκλειω εντελως να ειναι το παλιο μοτερ...



Λογικα ειναι το 110αρη μοτερ με ΦΠΕ( σαν το Micra ) !
Δεν πιστευω να χουν αλλαξει εκεντρο !


το μοτερ αυτο δεν ειναι ιδιο με τον παλιο 1,6 και απο παλιοτερες πλυροφοριες ειναι αμεσου ψεκασμου και πολυ ανωτερο σε αποδοση απο τον κινητηρα με τους 110 ιππους (16+ κιλα ροπη και σχεδον 130 αλογα μιλαγαν)


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
PHSYBORG (HULK)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Pug 8v ''maximum attack''

Ένταξη: 24 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 1109
Τόπος: In the VORTEX of HEAVEN!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 22 Αύγ 2004, 10:20:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Aν ειναι ετσι παλι ατυχοι εμεις !
Γιατι κ να το βρουμε αργοτερα να το βαλουμε πανω δεν θα δηλωνεται κ μαλλον κ το 207 θα βγαινει μ αυτο τον 1.6 !



FULL THROTLE....

NEW forum at www.btt.20m.com


Έχει επεξεργασθεί από τον/την PHSYBORG στις Κυρ 22 Αύγ 2004, 11:05:52, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)

Ένταξη: 10 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1865
Τόπος: Αμπελογκάρντεν

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 22 Αύγ 2004, 11:03:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Προφανώς ο κινητήρας αυτός θα τοποθετηθεί αργότερα στο νέο 207, αλλά η τιμή του C2 είναι πολύ αποθαρρυντική (στην Βρετανία 18.000 ευρώ??? στην Ελλάδα δηλαδή πόσο;;;;....)


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 24 Αύγ 2004, 16:18:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

α. οι τιμες αγγλια ειναι πιο πανω απο ελλαδα για αυτα τα μικρα μοντελα....
απλα μπες στη πεζο αγγλιας και δες το δικο μου 1.6 gti ειχε 6000μυρια....
αρα το σιτροεν το κοβω γυρω στα 16000ευρω με χειροτερο βεβαια εξοπλισμο...

β. αν ειναι αμεσου ψεκασμου ευχαριστω δε θα παρω και για τις βενζινες της ελλαδας που θα π[ρεπει να βαζεις μονο σουπερ μετα και γιατι δυστυχως η πεζο-σιτροεν εχουν παραδοση στις βλαβες οταν παρουσιαζουν ενα νεο μοτερ .........απλα δεστε το δικο μου 1.6 για να μη παμε μακρυτερα...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 24 Αύγ 2004, 17:07:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αν δεν το πασσάρουνε με μηχανικό κιβώτιο, παρά μόνο με το "sensodrive", τότε θα κάνουνε μεγάλη ανοησία για να μή πώ τίποτα χοντρότερο Cool



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 24 Αύγ 2004, 17:21:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

χειροκινητο 5αρι ειναι το γραφει...
παντως μυριζομαι αγγλικη πατεντα γιατι στο site citroen.com δεν λεει τιποτα απολυτως....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 24 Αύγ 2004, 18:01:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
χειροκινητο 5αρι ειναι το γραφει...
παντως μυριζομαι αγγλικη πατεντα γιατι στο site citroen.com δεν λεει τιποτα απολυτως....



Ε κάτι σαν το ibiza top gun (ελληνική πατέντα) δηλαδή Rolling eyes



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
netblaster (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)

Ένταξη: 14 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 1763
Τόπος: Αθήνα-Άλιμος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 25 Αύγ 2004, 20:06:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν ξερω αν προκειται για πατεντα, αλλα πριν 4μηνες που ειχα ρωτησει εναν αντιπροσωπο της Citroen, μου ειχε πει οτι περιμενουν μια εκδοση 1.6 με 125ps και χειροκινητο σασμαν μεχρι το τελος του χρονου!!! Το ωραιο ειναι μια εκδοση του C2 με το ιδιο μοτερ 1.6 και ιπποδυναμη 150ps!!! Bασισμενη σε εμφανιση στο αγωνιστικο C2 (θυμαστε το πρωτοτυπο...), θα εχει ειδικα ρυθμισμενη αναρτηση και 17αρες!!! Δυστυχως, αυτο θα ειναι προνομιο μονο της αγγλικης αγορας (και λογικα δικη τους βελτιωση...)!!!


Photobucket
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
Val (Maria)
Μέλος
Μέλος




Ένταξη: 24 Ιούν 2004
Δημοσιεύσεις: 155
Τόπος: Αthens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 25 Αύγ 2004, 20:24:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

O,τι και να ειναι παντως το C2, ελπιζω καποια στιγμη Peugeot-Citroen να βγαλουν κατι αναλογο του 106 Rallye. Μεχρι τωρα δεν εχει υπαρξει κατι αναλογο, που σιγουρα αν βγει στην αγορα θα πουλησει σα ζεστη φρατζολα...To C2 δεν πιστευω οτι ειναι κατι ουτε καν κοντα στο 106 (κατα την αποψη μου βεβαια)
Ακομα και το 206 1.6 επρεπε να εχει παραπανω ιπποδυναμη για να ειναι κοντα στις επιδοσεις του θρυλικου Rallye...Το μονο που μπορουμε να κανουμε ειναι υπομονη...



Shark Attack...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
COOL ALEXIS (Aleki)
Τμήμα Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

C3 Cowmooflage

Ένταξη: 10 Μάϊ 2004
Δημοσιεύσεις: 2776
Τόπος: Fathercare

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 26 Αύγ 2004, 08:16:50    Θέμα δημοσίευσης: Μπορούμε και καλύτερα.... Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Με λίγο tuning είμαστε super! Βέβαια πρέπει να αφαιρέσουμε και μερικά κιλάκια αλλά θα την βρούμε κι εκεί την λύση!!!


Θέλω ένα και ένα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Val (Maria)
Μέλος
Μέλος




Ένταξη: 24 Ιούν 2004
Δημοσιεύσεις: 155
Τόπος: Αthens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 26 Αύγ 2004, 17:43:31    Θέμα δημοσίευσης: Re: Μπορούμε και καλύτερα.... Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

COOL ALEXIS έγραψε:
Με λίγο tuning είμαστε super! Βέβαια πρέπει να αφαιρέσουμε και μερικά κιλάκια αλλά θα την βρούμε κι εκεί την λύση!!!


Oταν λες να αφαιρεσεις κιλα εννοεις να ξυλωσεις πισω καθισματα? Question



Shark Attack...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
kanelj (Γιαννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


PEUGEOT 206 1.6 8v rallye 109+ ?

Ένταξη: 27 Μάρ 2003
Δημοσιεύσεις: 2206
Τόπος: Γαλατσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 27 Αύγ 2004, 00:26:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Val έγραψε:
O,τι και να ειναι παντως το C2, ελπιζω καποια στιγμη Peugeot-Citroen να βγαλουν κατι αναλογο του 106 Rallye. Μεχρι τωρα δεν εχει υπαρξει κατι αναλογο, που σιγουρα αν βγει στην αγορα θα πουλησει σα ζεστη φρατζολα...To C2 δεν πιστευω οτι ειναι κατι ουτε καν κοντα στο 106 (κατα την αποψη μου βεβαια)
Ακομα και το 206 1.6 επρεπε να εχει παραπανω ιπποδυναμη για να ειναι κοντα στις επιδοσεις του θρυλικου Rallye...Το μονο που μπορουμε να κανουμε ειναι υπομονη...

εμενα γιατι κατι μου λεει οτι θα εχει καλες επιδοσεις Question Cool


www.secret-rooms.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 29 Αύγ 2004, 12:04:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

λοιπν απο το σαιτ της σιτροεν στην αγγλια εχουμε και λεμε κοφτης 7200 και καταναλωση αρκετα τσιμπημενη σε σχεση με C2-VTR-110HP-SENSODRIVE και 206 που τα δινουν σχδον το ιδιο.
αν ηταν αμεσου ψεκασμου θεωρητικα θα επρεπε να ειχε αρκετα πιο χαμηλη καταναλλωση απο ενα ιδιο μοτερ με ημιαυτοματο μαλιστα σαζμαν
αρα μαλλον μιλαμε για μετατροπη της σιτροεν αγγλιας....

εστειλα mail σιτροεν και αναμενω.αν παντως αποδειχθει μετατροπη και μαλιστα με εγγυηση αντιπροσωπειας γιατι οχι ρε παιδια?????????
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
PHSYBORG (HULK)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Pug 8v ''maximum attack''

Ένταξη: 24 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 1109
Τόπος: In the VORTEX of HEAVEN!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 29 Αύγ 2004, 13:15:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Στα 1.6 ( 206) αφου μαμα ειναι απο 115-118 μ ενα καλο ΦΠΕ πιστευω ανετα πας 125 αλογατα !





FULL THROTLE....

NEW forum at www.btt.20m.com
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 01 Σεπ 2004, 22:15:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Α Ν Α Σ Τ Α Σ Η ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΗ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΤΟ 1.6
ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΛΕ

C2 VTS, DESIGNED FOR DRIVING PLEASURE


A 125 bhp 1.6i 16V engine that packs a punch

The new 1.6i 16V engine develops 90 kW (125 bhp DIN) at 6,500 rpm with maximum torque of 143 Nm at 3,750 rpm. Associated with the sporty VTS, this engine offers high-level performance and driving pleasure.
Based on the 110 bhp 1.6i 16V, this new powerplant features a range of performance-boosting upgrades concerning:
- the intake and exhaust valve timing, and new camshafts,
- a special intake manifold,
- a new injection system with higher injector flow rates,
- a new exhaust system and rear silencer.

The C2 VTS combines a broad operating range with a smooth response at low engine speeds. Engine cut-off is at 7,200 rpm.

The engine is coupled with a 5-speed manual gearbox. The shorter gear ratios place the emphasis on power and performance, reflecting the dynamic character of the C2. For example, the C2 VTS accelerates from 80 to 120 km/h in 8.3 seconds in fourth, and in 11.3 seconds in fifth.



ΑΠΟ ΤΟ ΕΠΙΣΗΜΟ SITE CITROEN.COM

OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLE
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 02 Σεπ 2004, 01:39:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σαν πολλά πράγματα δεν βάλανε για 15 μόνο άλογα? Rolling eyes



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
pugsang (Μάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 Rallye

Ένταξη: 26 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1292
Τόπος: Ραφήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 02 Σεπ 2004, 07:49:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ε τι νομιζες οτι ειναι η Citroen??

Mastromitsos tunning???

Ο Μαστρομητσος το ιδιο αυτοκινητο θα το δηλωνε 170 αλογα τουλαχιστον


pedal to the metal
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Νέα Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3  Επόμενη
Σελίδα 1 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,0723s (PHP: 69% - SQL: 31%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on