Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
geo1st487 (Γιώργος) Μέλος

 206 ΧΤ 1.4 16V 90hp
Ένταξη: 04 Μάϊ 2004 Δημοσιεύσεις: 151
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 29 Ιούλ 2004, 17:00:07 Θέμα δημοσίευσης: Με λιγη βενζινη στο ρεζερβουαρ εχω μεγαλυτερη επιταχυνση ? |
|
|
Εχω ενα Peugeot 206 XT 1.4 90hp και εχω παρατηρησει το εξης:
Οταν εχω λιγη βενζινη δηλαδη οταν ο δεικτης της βενζινης δειχνει στην προτελευταια γραμμη το αμαξι εχει μεγαλυτερη επιταχυνση και καλυτερα γκαζια. Που οφειλεται αυτο; Το εχει παρατηρησει κανεις στο αμαξι του;
Ευχαριστω |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Val (Maria) Μέλος


Ένταξη: 24 Ιούν 2004 Δημοσιεύσεις: 155 Τόπος: Αthens
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 29 Ιούλ 2004, 17:28:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
To εχω παρατηρησει και εγω με το 1.4 που ειχα. Δεν ειμαι ειδικη επι του θεματος (καθε αλλο!) αλλα πιστευω βαση λογικης οτι παιζει ρολο το εξτρα βαρος που εχει το ντεποζιτο οταν ειναι φουλαρισμενο. Οπως π.χ. αλλη επιταχυνση εχεις οταν εχεις επιβατες και αλλη οταν εισαι σολο...
(Ελπιζω να μη λεω βλακειες... )
Shark Attack... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
geo1st487 (Γιώργος) Μέλος

 206 ΧΤ 1.4 16V 90hp
Ένταξη: 04 Μάϊ 2004 Δημοσιεύσεις: 151
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 29 Ιούλ 2004, 18:20:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Val έγραψε: | To εχω παρατηρησει και εγω με το 1.4 που ειχα. Δεν ειμαι ειδικη επι του θεματος (καθε αλλο!) αλλα πιστευω βαση λογικης οτι παιζει ρολο το εξτρα βαρος που εχει το ντεποζιτο οταν ειναι φουλαρισμενο. Οπως π.χ. αλλη επιταχυνση εχεις οταν εχεις επιβατες και αλλη οταν εισαι σολο...
(Ελπιζω να μη λεω βλακειες... ) |
Αυτο σκεφτηκα και εγω. Ποσο βαρος ομως εχουν τα 50 λιτρα βενζινης; Δηλαδη αν εχεις επιβατες full το ντεποζιτο και ανηφορα τοτε αστα να πανε |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
xeskepastos (Spyros) Μόλις έγραψα

 206 CC 1.6 16V
Ένταξη: 23 Μάϊ 2004 Δημοσιεύσεις: 46 Τόπος: Italy
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 29 Ιούλ 2004, 19:21:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παράθεση: | Αυτο σκεφτηκα και εγω. Ποσο βαρος ομως εχουν τα 50 λιτρα βενζινης; |
Εχουν, εχουν... εδω αλλοι αφηνουν τη ρεζερβα σπιτι για να παν λιγο πιο γρηγορα, για 50 λιτρα βενζινης συζητας εσυ???  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
shark_zak (ΖΑΧΑΡΙΑΣ) Έχω ξεφύγει !!!

 peugeot 206 1.4 (8V) QUIKSILVER 2002
Ένταξη: 09 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 2116 Τόπος: ΑΘΗΝΑ - Ν.ΕΡΥΘΡΑΙΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 29 Ιούλ 2004, 23:10:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
geo1st487 έγραψε: | Ποσο βαρος ομως εχουν τα 50 λιτρα βενζινης; Δηλαδη αν εχεις επιβατες full το ντεποζιτο και ανηφορα τοτε αστα να πανε |
εχει σκεψου οτι το κανουν και στην f1 για πιο γρηγορους γυρους ωστε να παρουν διαφορα η στις κοντρες..... 
"Εικονικό το γέλιο μου και με μεγάλο κόπο, το κάνω για να ξεγελώ τα μάθια των ανθρώπων..." |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
voudas (ΚΩΣΤΑΣ) Νέος χρήστης

206 1.6 XS3 16V (2004)
Ένταξη: 26 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 64
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 29 Ιούλ 2004, 23:27:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
shark_zak έγραψε: | geo1st487 έγραψε: | Ποσο βαρος ομως εχουν τα 50 λιτρα βενζινης; Δηλαδη αν εχεις επιβατες full το ντεποζιτο και ανηφορα τοτε αστα να πανε |
εχει σκεψου οτι το κανουν και στην f1 για πιο γρηγορους γυρους ωστε να παρουν διαφορα η στις κοντρες.....  |
άλλο όμως αν παίζεις με τα χιλιοστά του δευτερολέπτου στην f1 και άλλο να το καταλαβαίνεις έτσι απλά... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 29 Ιούλ 2004, 23:47:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ειδικα αν δε σκεφτεις οτι ενα ρεζερβουαρ χωραει 50λιτρα αρα πολυ χοντρικα περιπου 50 κιλα .....
δηλαδη αν το εχεις γεματο εισαι 40 περιπου κιλα παραπανω......εσυ λες αυτο να δινει τοσο???
εμενα παντως μου φαινεται θεμα αισθησης.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Svstouk (Στέφανος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)
Ένταξη: 09 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 869 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 30 Ιούλ 2004, 07:52:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδιά, ίσως εσείς με τα πολλά κυβικά (1.6+) να μην το καταλαβαίνετε, αλλά αυτό που αναφέρθηκε είναι σωστό. Κι εγώ βλέπω διαφορά όταν αδειάζει το τεπόζιτο και το μυαλό μου πάει στο λιγότερο βάρος.
Αν υπάρχει κάποιος που να μπορεί να μας το εξηγήσει τεκμηριωμένα...
Be ware! Lion within! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 30 Ιούλ 2004, 08:15:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ολο το μυστικό είναι η αναλογία κιλών ανά ίππο (kg/bhp)
Μπορεί να σας φαίνονται λίγα τα 40 κιλά επιπλέον φορτίου όμως ακόμα και αυτά είναι αρκετά για να δώσουν -εστω- μια μικρή διαφορά. Δεν μιλάμε για μεγάλες διαφορές, αλλά όπως είπε ο Στέφανος, σε μικρές ιπποδυνάμεις είναι πιο αισθητή διαφορά.
Και εξηγώ: Σε ένα 1,4 η αναλογία κιλών/ίππο είναι με γεμάτο ρεζερβουάρ γύρω στα 13,33/1 (χωρίς τον οδηγό) ενώ με άδειο ρεζερβουάρ πέφτει στα 12,67/1. Η διαφορά αυτή είναι της τάξης του 5,3%.
Κάντε το εξής κόλπο για να το διαπιστώσετε...
Σημειώστε 2 με 3 χρόνους σε συγκεκριμένα σημεία με μια ταχύτυτα (π.χ. από 3.000 στροφές έως 5.000 με 3η πόσο χρόνο έκανε) και μετά ζητήστε από ένα φίλο/φίλη σας με λίγα κιλά να μπει ως συνοδηγός και επαναλάβετε το ίδιο τεστ. Τότε θα δείτε αν η αίσθηση μεταφράζετε σε χρόνο και πόσος είναι αυτός.
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Val (Maria) Μέλος


Ένταξη: 24 Ιούν 2004 Δημοσιεύσεις: 155 Τόπος: Αthens
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 30 Ιούλ 2004, 08:34:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αυτο που λειει ο Τασος το εχω παρατηρησει. Π.χ.ειχα μια φιλη που ηταν περιπου 100 κιλα ( ) Και τοτε ειχα ακομα το 1,4 75 αλογα. Ε, το αμαξακι τραβουσε πολυ ζορι και για να ερθει στα ισια του φροντιζα να εχω ψιλοαδειο ντεποζιτο οταν εβγαινα μαζι της αν και παλι η κατασταση δε σωζοταν. Ενω, τωρα με την ιδια κοπελα μεσα στο 1,6, διαφορα αισθητη δεν καταλαβαινω. 
Shark Attack... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ydwr (Πανος) Δραστήριο μέλος

 Peugeot 206 1.6 (16V) XS (2003)
Ένταξη: 28 Ιαν 2004 Δημοσιεύσεις: 243 Τόπος: Πεντελη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 30 Ιούλ 2004, 08:43:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
και θα τολμησω να πω οτι και με το αδειασμα του ρεζερβουαρ υπαρχει και συμαντικοτατη αλλαγη στην ισορροπια του αυτοκινητου. Δεν ειναι λιγο το να αφαιρεις 40 κιλα απο τον πισω αξονα με οτι συνεπειες εχει αυτο.
Αν λοιπον σημειωθει ενας καλος χρονος σε ενα συγκεκριμενο κομματι οταν εισαι "αδειος" δεν ειναι μονο η καλυτερη επιταχυνση κυριως το στησιμο 
Πανω κατω,μπρος πισω και πλαγιως |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
argonaftis (Ηλίας) Μέλος

 208 gti
Ένταξη: 08 Ιαν 2004 Δημοσιεύσεις: 115 Τόπος: Αθήνα-Βύρωνας
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 30 Ιούλ 2004, 09:07:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sidobre έγραψε: | Ολο το μυστικό είναι η αναλογία κιλών ανά ίππο (kg/bhp)
Μπορεί να σας φαίνονται λίγα τα 40 κιλά επιπλέον φορτίου όμως ακόμα και αυτά είναι αρκετά για να δώσουν -εστω- μια μικρή διαφορά. Δεν μιλάμε για μεγάλες διαφορές, αλλά όπως είπε ο Στέφανος, σε μικρές ιπποδυνάμεις είναι πιο αισθητή διαφορά.
Και εξηγώ: Σε ένα 1,4 η αναλογία κιλών/ίππο είναι με γεμάτο ρεζερβουάρ γύρω στα 13,33/1 (χωρίς τον οδηγό) ενώ με άδειο ρεζερβουάρ πέφτει στα 12,67/1. Η διαφορά αυτή είναι της τάξης του 5,3%.
Κάντε το εξής κόλπο για να το διαπιστώσετε...
Σημειώστε 2 με 3 χρόνους σε συγκεκριμένα σημεία με μια ταχύτυτα (π.χ. από 3.000 στροφές έως 5.000 με 3η πόσο χρόνο έκανε) και μετά ζητήστε από ένα φίλο/φίλη σας με λίγα κιλά να μπει ως συνοδηγός και επαναλάβετε το ίδιο τεστ. Τότε θα δείτε αν η αίσθηση μεταφράζετε σε χρόνο και πόσος είναι αυτός. |
Έγραψε ο Τάσος πάλι...
Υπάρχει και παλιότερο topic που ένας συνclubίτης αναφέρει πως μπορεί να κανείς να βελτιώσει αυτή την αναλογία αφαιρώντας πράγματα.Πολύ ψαγμένο topic
Argonaftis |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Kouzman (Yiannis) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 CC RG
Ένταξη: 26 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 710 Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 30 Ιούλ 2004, 09:37:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αυτο το κανουν και πολλοι στις κοντρες...
ωστοσο χρειαζεται η εξης προσοχη...
οχι τελειως κατω δηλ κοντα στην ρεζεβρα, γιατι με τις μετατοπισεις ευκολα μπορει να εχεις ενα κοψιμο λογω τροφοδοσιας και τοτε game over....
2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
TONY PAP (Aντώνης) Τρελλαμένο μέλος

 206 1,6 16V 5θ
Ένταξη: 22 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 556 Τόπος: Μοσχάτο
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 30 Ιούλ 2004, 10:40:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Επίσης παρόμοια αίσθηση βελτιωμένης επιτάχυνσης έχεις όταν βάζεις στα λάστιχα αέρα αντι για 30 πχ 32 οπότε είσαι πιό γρήγορος.
Μάλιστα θυμάμαι μια φορά που είχα κατα λάθος βάλει 40 εμπρός 36 πίσω και δεν μπορούσε να ξεκολήσει το vts ενος φίλου απο εμένα όπως γινόταν πάντα. Μάλιστα άρχισε να απορεί για το αμάξι του και εγω για το δικό μου,τι βενζίνη έχω κλπ μέχρι που τα τσέκαρα στο βενζινάδικο και τρελάθηκα. Η αλήθεια είναι ότι κάτι είχα ψιλιαστεί αλλά επειδή το αμάξι τότε ήταν εντελώς μαμά και δεν το είχα πάνω απο μήνα δεν το ήξερα καλά.
Πάντως για πίστα σίγουρα οι πιέσεις είναι κάπου εκεί. 
TONY PAP |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 30 Ιούλ 2004, 10:47:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
TONY PAP έγραψε: | Πάντως για πίστα σίγουρα οι πιέσεις είναι κάπου εκεί.  |
Το γιατί το ξέρεις;
Οσο περισσότερο αέρα έχουν τα ελαστικά, τόσο πιο αργά ζεσταίνονται, αρα τοσο πιο αργά φθείρονται.
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Kouzman (Yiannis) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 CC RG
Ένταξη: 26 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 710 Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 30 Ιούλ 2004, 12:13:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
....και τοσο πιο πολυ γλυστρανε...
μιας και αναφερθηκε...εσεις τι αερα βαζετε?
εμεις παιζουμε 32 εμπρος 30 πισω... εκτος απο τις πονηρες μερες που κατεβαινει η πιεση στο 26-28 για προσφυση... φυσικα ετσι εχουμε φτασει να εχουμε αλλαξει 2 ζευγαρια εμπρος...
παντως το κερδος απο το ελαφρωμα, ακομα και σε καυσιμο ειναι σημαντικο ιδιως σε σχεδον ισοδυναμα αυτοκινητα...
το κακο με το cc ειναι οτι βαρος δεν μπορουμε να κερδισουμε διοτι δεν μπορουμε να του αφαιρεσουμε μεγαλα εξαρτηματα για να ελαφρωσει...
αυτα που σκεφτομαι ειναι τα πισω καθισματα, τα παντα απο το πορτ παγκαζ, ακομα και τη μοκετα...
ρε μαγκες κατι αλλο εχει δοκιμασει να δει κανεις αν αποσυνδεσει το υδραυλικο τι κερδος μπορει να εχει το αμαξι? το υπολογιζω σε κατι λιγοτερο απο 5 αλογατα... (κοινως δεν τραβαμε ενεργεια απο την αποδιδομενη του μοτερ, π.χ. οπως γινεται με το αιρ κοντισιον...)
τασο μιας και σε πετυχα εδω... μια η παροχη των μπεκ του TU5JP4? κοινως του μοτερ μας? 
2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 30 Ιούλ 2004, 12:18:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
[quote="Κouzman]
τασο μιας και σε πετυχα εδω... μια η παροχη των μπεκ του TU5JP4? κοινως του μοτερ μας? [/quote]
Δεν ξέρω τι παροχή έχουν.
Αν δείτε ότι στάζουν συνέχεια και δεν φτάνουν, τα μόνα μετά που ταιριάζουν στο τουτού μας είναι αυτά του 3.0l. Aυτά έχουν μόνο τις ίδιες υποδοχές.
Ε, του $@#στη, αυτά θα φτάνουν και θα περισσεύουν 
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ydwr (Πανος) Δραστήριο μέλος

 Peugeot 206 1.6 (16V) XS (2003)
Ένταξη: 28 Ιαν 2004 Δημοσιεύσεις: 243 Τόπος: Πεντελη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 30 Ιούλ 2004, 13:40:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sidobre έγραψε: | TONY PAP έγραψε: | Πάντως για πίστα σίγουρα οι πιέσεις είναι κάπου εκεί.  |
Το γιατί το ξέρεις;
Οσο περισσότερο αέρα έχουν τα ελαστικά, τόσο πιο αργά ζεσταίνονται, αρα τοσο πιο αργά φθείρονται. |
Και οσο πιο πολυ αερα εχουν τοσο λιγοτερο πελμα παταει αρα μειωνονται και οι τριβες.
Για αυτο και το σπινιαρισμα αν ξεκινησεις 'αγαρπα'
Για αυτο και το χειροτερο φρεναρισμα 
Πανω κατω,μπρος πισω και πλαγιως |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 30 Ιούλ 2004, 13:46:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ydwr έγραψε: | Sidobre έγραψε: | TONY PAP έγραψε: | Πάντως για πίστα σίγουρα οι πιέσεις είναι κάπου εκεί.  |
Το γιατί το ξέρεις;
Οσο περισσότερο αέρα έχουν τα ελαστικά, τόσο πιο αργά ζεσταίνονται, αρα τοσο πιο αργά φθείρονται. |
Και οσο πιο πολυ αερα εχουν τοσο λιγοτερο πελμα παταει αρα μειωνονται και οι τριβες.
Για αυτο και το σπινιαρισμα αν ξεκινησεις 'αγαρπα'
Για αυτο και το χειροτερο φρεναρισμα  |
Aμα τα φουσκώσεις τόσο ωστε να μην πατάει καλά κάτω το πέλμα, δεν θα είναι λάστιχα μετά, αλλά ΜΠΑΛΟΝΙΑ!!

If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
TONY PAP (Aντώνης) Τρελλαμένο μέλος

 206 1,6 16V 5θ
Ένταξη: 22 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 556 Τόπος: Μοσχάτο
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 30 Ιούλ 2004, 13:48:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Απ την άλλη μετά το ''pit stop'' για φούσκωμα ελαστικών και φρέσκια 100αρα βενζίνη το αμάξι παίρνει τα επάνω του.
Αλήθεια δεν έχετε παρατηρήσει ότι με φρέσκια βενζίνη (έστω και 10-15 ευρώ) αν έχετε την παλιά πολλές μέρες πάει πολύ καλύτερα
Πάντως η αντλία μας επηρεάζεται στην λειτουργία και απόδοση της από την ποσότητα του καυσίμου στο ρεζερβουάρ ναι ή όχι ?
TONY PAP |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|