PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Με λιγη βενζινη στο ρεζερβουαρ εχω μεγαλυτερη επιταχυνση ?
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Τεχνικές - Μηχανολογικές Συζητήσεις Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
geo1st487 (Γιώργος)
Μέλος
Μέλος


206 ΧΤ 1.4 16V 90hp

Ένταξη: 04 Μάϊ 2004
Δημοσιεύσεις: 151

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 29 Ιούλ 2004, 17:00:07    Θέμα δημοσίευσης: Με λιγη βενζινη στο ρεζερβουαρ εχω μεγαλυτερη επιταχυνση ? Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εχω ενα Peugeot 206 XT 1.4 90hp και εχω παρατηρησει το εξης:
Οταν εχω λιγη βενζινη δηλαδη οταν ο δεικτης της βενζινης δειχνει στην προτελευταια γραμμη το αμαξι εχει μεγαλυτερη επιταχυνση και καλυτερα γκαζια. Που οφειλεται αυτο; Το εχει παρατηρησει κανεις στο αμαξι του;
Ευχαριστω
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Val (Maria)
Μέλος
Μέλος




Ένταξη: 24 Ιούν 2004
Δημοσιεύσεις: 155
Τόπος: Αthens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 29 Ιούλ 2004, 17:28:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

To εχω παρατηρησει και εγω με το 1.4 που ειχα. Δεν ειμαι ειδικη επι του θεματος (καθε αλλο!) αλλα πιστευω βαση λογικης οτι παιζει ρολο το εξτρα βαρος που εχει το ντεποζιτο οταν ειναι φουλαρισμενο. Οπως π.χ. αλλη επιταχυνση εχεις οταν εχεις επιβατες και αλλη οταν εισαι σολο... Idea
(Ελπιζω να μη λεω βλακειες... Embarassed )



Shark Attack...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
geo1st487 (Γιώργος)
Μέλος
Μέλος


206 ΧΤ 1.4 16V 90hp

Ένταξη: 04 Μάϊ 2004
Δημοσιεύσεις: 151

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 29 Ιούλ 2004, 18:20:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Val έγραψε:
To εχω παρατηρησει και εγω με το 1.4 που ειχα. Δεν ειμαι ειδικη επι του θεματος (καθε αλλο!) αλλα πιστευω βαση λογικης οτι παιζει ρολο το εξτρα βαρος που εχει το ντεποζιτο οταν ειναι φουλαρισμενο. Οπως π.χ. αλλη επιταχυνση εχεις οταν εχεις επιβατες και αλλη οταν εισαι σολο... Idea
(Ελπιζω να μη λεω βλακειες... Embarassed )


Αυτο σκεφτηκα και εγω. Ποσο βαρος ομως εχουν τα 50 λιτρα βενζινης; Δηλαδη αν εχεις επιβατες full το ντεποζιτο και ανηφορα τοτε αστα να πανε
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
xeskepastos (Spyros)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


206 CC 1.6 16V

Ένταξη: 23 Μάϊ 2004
Δημοσιεύσεις: 46
Τόπος: Italy

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 29 Ιούλ 2004, 19:21:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παράθεση:
Αυτο σκεφτηκα και εγω. Ποσο βαρος ομως εχουν τα 50 λιτρα βενζινης;


Εχουν, εχουν... εδω αλλοι αφηνουν τη ρεζερβα σπιτι για να παν λιγο πιο γρηγορα, για 50 λιτρα βενζινης συζητας εσυ??? Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
shark_zak (ΖΑΧΑΡΙΑΣ)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


peugeot 206 1.4 (8V) QUIKSILVER 2002

Ένταξη: 09 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 2116
Τόπος: ΑΘΗΝΑ - Ν.ΕΡΥΘΡΑΙΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 29 Ιούλ 2004, 23:10:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

geo1st487 έγραψε:
Ποσο βαρος ομως εχουν τα 50 λιτρα βενζινης; Δηλαδη αν εχεις επιβατες full το ντεποζιτο και ανηφορα τοτε αστα να πανε


εχει σκεψου οτι το κανουν και στην f1 για πιο γρηγορους γυρους ωστε να παρουν διαφορα η στις κοντρες..... Wink



"Εικονικό το γέλιο μου και με μεγάλο κόπο, το κάνω για να ξεγελώ τα μάθια των ανθρώπων..."
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
voudas (ΚΩΣΤΑΣ)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


206 1.6 XS3 16V (2004)

Ένταξη: 26 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 64

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 29 Ιούλ 2004, 23:27:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

shark_zak έγραψε:
geo1st487 έγραψε:
Ποσο βαρος ομως εχουν τα 50 λιτρα βενζινης; Δηλαδη αν εχεις επιβατες full το ντεποζιτο και ανηφορα τοτε αστα να πανε


εχει σκεψου οτι το κανουν και στην f1 για πιο γρηγορους γυρους ωστε να παρουν διαφορα η στις κοντρες..... Wink


άλλο όμως αν παίζεις με τα χιλιοστά του δευτερολέπτου στην f1 και άλλο να το καταλαβαίνεις έτσι απλά...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 29 Ιούλ 2004, 23:47:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ειδικα αν δε σκεφτεις οτι ενα ρεζερβουαρ χωραει 50λιτρα αρα πολυ χοντρικα περιπου 50 κιλα .....
δηλαδη αν το εχεις γεματο εισαι 40 περιπου κιλα παραπανω......εσυ λες αυτο να δινει τοσο???
εμενα παντως μου φαινεται θεμα αισθησης..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Svstouk (Στέφανος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)

Ένταξη: 09 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 869
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 30 Ιούλ 2004, 07:52:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παιδιά, ίσως εσείς με τα πολλά κυβικά (1.6+) να μην το καταλαβαίνετε, αλλά αυτό που αναφέρθηκε είναι σωστό. Κι εγώ βλέπω διαφορά όταν αδειάζει το τεπόζιτο και το μυαλό μου πάει στο λιγότερο βάρος.

Αν υπάρχει κάποιος που να μπορεί να μας το εξηγήσει τεκμηριωμένα...




Be ware! Lion within!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 30 Ιούλ 2004, 08:15:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ολο το μυστικό είναι η αναλογία κιλών ανά ίππο (kg/bhp)

Μπορεί να σας φαίνονται λίγα τα 40 κιλά επιπλέον φορτίου όμως ακόμα και αυτά είναι αρκετά για να δώσουν -εστω- μια μικρή διαφορά. Δεν μιλάμε για μεγάλες διαφορές, αλλά όπως είπε ο Στέφανος, σε μικρές ιπποδυνάμεις είναι πιο αισθητή διαφορά.

Και εξηγώ: Σε ένα 1,4 η αναλογία κιλών/ίππο είναι με γεμάτο ρεζερβουάρ γύρω στα 13,33/1 (χωρίς τον οδηγό) ενώ με άδειο ρεζερβουάρ πέφτει στα 12,67/1. Η διαφορά αυτή είναι της τάξης του 5,3%.

Κάντε το εξής κόλπο για να το διαπιστώσετε...

Σημειώστε 2 με 3 χρόνους σε συγκεκριμένα σημεία με μια ταχύτυτα (π.χ. από 3.000 στροφές έως 5.000 με 3η πόσο χρόνο έκανε) και μετά ζητήστε από ένα φίλο/φίλη σας με λίγα κιλά να μπει ως συνοδηγός και επαναλάβετε το ίδιο τεστ. Τότε θα δείτε αν η αίσθηση μεταφράζετε σε χρόνο και πόσος είναι αυτός.



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Val (Maria)
Μέλος
Μέλος




Ένταξη: 24 Ιούν 2004
Δημοσιεύσεις: 155
Τόπος: Αthens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 30 Ιούλ 2004, 08:34:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αυτο που λειει ο Τασος το εχω παρατηρησει. Π.χ.ειχα μια φιλη που ηταν περιπου 100 κιλα ( Exclamation Exclamation ) Και τοτε ειχα ακομα το 1,4 75 αλογα. Ε, το αμαξακι τραβουσε πολυ ζορι και για να ερθει στα ισια του φροντιζα να εχω ψιλοαδειο ντεποζιτο οταν εβγαινα μαζι της αν και παλι η κατασταση δε σωζοταν. Ενω, τωρα με την ιδια κοπελα μεσα στο 1,6, διαφορα αισθητη δεν καταλαβαινω. Idea Wink



Shark Attack...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Ydwr (Πανος)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 206 1.6 (16V) XS (2003)

Ένταξη: 28 Ιαν 2004
Δημοσιεύσεις: 243
Τόπος: Πεντελη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 30 Ιούλ 2004, 08:43:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

και θα τολμησω να πω οτι και με το αδειασμα του ρεζερβουαρ υπαρχει και συμαντικοτατη αλλαγη στην ισορροπια του αυτοκινητου. Δεν ειναι λιγο το να αφαιρεις 40 κιλα απο τον πισω αξονα με οτι συνεπειες εχει αυτο. Wink

Αν λοιπον σημειωθει ενας καλος χρονος σε ενα συγκεκριμενο κομματι οταν εισαι "αδειος" δεν ειναι μονο η καλυτερη επιταχυνση κυριως το στησιμο Wink Cool Laughing


Πανω κατω,μπρος πισω και πλαγιως
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
argonaftis (Ηλίας)
Μέλος
Μέλος


208 gti

Ένταξη: 08 Ιαν 2004
Δημοσιεύσεις: 115
Τόπος: Αθήνα-Βύρωνας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 30 Ιούλ 2004, 09:07:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Sidobre έγραψε:
Ολο το μυστικό είναι η αναλογία κιλών ανά ίππο (kg/bhp)

Μπορεί να σας φαίνονται λίγα τα 40 κιλά επιπλέον φορτίου όμως ακόμα και αυτά είναι αρκετά για να δώσουν -εστω- μια μικρή διαφορά. Δεν μιλάμε για μεγάλες διαφορές, αλλά όπως είπε ο Στέφανος, σε μικρές ιπποδυνάμεις είναι πιο αισθητή διαφορά.

Και εξηγώ: Σε ένα 1,4 η αναλογία κιλών/ίππο είναι με γεμάτο ρεζερβουάρ γύρω στα 13,33/1 (χωρίς τον οδηγό) ενώ με άδειο ρεζερβουάρ πέφτει στα 12,67/1. Η διαφορά αυτή είναι της τάξης του 5,3%.

Κάντε το εξής κόλπο για να το διαπιστώσετε...

Σημειώστε 2 με 3 χρόνους σε συγκεκριμένα σημεία με μια ταχύτυτα (π.χ. από 3.000 στροφές έως 5.000 με 3η πόσο χρόνο έκανε) και μετά ζητήστε από ένα φίλο/φίλη σας με λίγα κιλά να μπει ως συνοδηγός και επαναλάβετε το ίδιο τεστ. Τότε θα δείτε αν η αίσθηση μεταφράζετε σε χρόνο και πόσος είναι αυτός.

Έγραψε ο Τάσος πάλι... Laughing Laughing
Υπάρχει και παλιότερο topic που ένας συνclubίτης αναφέρει πως μπορεί να κανείς να βελτιώσει αυτή την αναλογία αφαιρώντας πράγματα.Πολύ ψαγμένο topic


Argonaftis
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Kouzman (Yiannis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 CC RG

Ένταξη: 26 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 710
Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 30 Ιούλ 2004, 09:37:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

αυτο το κανουν και πολλοι στις κοντρες...
ωστοσο χρειαζεται η εξης προσοχη...

οχι τελειως κατω δηλ κοντα στην ρεζεβρα, γιατι με τις μετατοπισεις ευκολα μπορει να εχεις ενα κοψιμο λογω τροφοδοσιας και τοτε game over....





2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
TONY PAP (Aντώνης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 1,6 16V 5θ

Ένταξη: 22 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 556
Τόπος: Μοσχάτο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 30 Ιούλ 2004, 10:40:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Επίσης παρόμοια αίσθηση βελτιωμένης επιτάχυνσης έχεις όταν βάζεις στα λάστιχα αέρα αντι για 30 πχ 32 οπότε είσαι πιό γρήγορος. Wink
Μάλιστα θυμάμαι μια φορά που είχα κατα λάθος βάλει 40 εμπρός 36 πίσω και δεν μπορούσε να ξεκολήσει το vts ενος φίλου απο εμένα όπως γινόταν πάντα. Μάλιστα άρχισε να απορεί για το αμάξι του και εγω για το δικό μου,τι βενζίνη έχω κλπ μέχρι που τα τσέκαρα στο βενζινάδικο και τρελάθηκα. Η αλήθεια είναι ότι κάτι είχα ψιλιαστεί αλλά επειδή το αμάξι τότε ήταν εντελώς μαμά και δεν το είχα πάνω απο μήνα δεν το ήξερα καλά.

Πάντως για πίστα σίγουρα οι πιέσεις είναι κάπου εκεί. Cool


TONY PAP
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 30 Ιούλ 2004, 10:47:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

TONY PAP έγραψε:
Πάντως για πίστα σίγουρα οι πιέσεις είναι κάπου εκεί. Cool


Το γιατί το ξέρεις;

Οσο περισσότερο αέρα έχουν τα ελαστικά, τόσο πιο αργά ζεσταίνονται, αρα τοσο πιο αργά φθείρονται.



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Kouzman (Yiannis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 CC RG

Ένταξη: 26 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 710
Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 30 Ιούλ 2004, 12:13:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

....και τοσο πιο πολυ γλυστρανε...

μιας και αναφερθηκε...εσεις τι αερα βαζετε?

εμεις παιζουμε 32 εμπρος 30 πισω... εκτος απο τις πονηρες μερες που κατεβαινει η πιεση στο 26-28 για προσφυση... φυσικα ετσι εχουμε φτασει να εχουμε αλλαξει 2 ζευγαρια εμπρος... Silly Silly Silly

παντως το κερδος απο το ελαφρωμα, ακομα και σε καυσιμο ειναι σημαντικο ιδιως σε σχεδον ισοδυναμα αυτοκινητα...

το κακο με το cc ειναι οτι βαρος δεν μπορουμε να κερδισουμε διοτι δεν μπορουμε να του αφαιρεσουμε μεγαλα εξαρτηματα για να ελαφρωσει...

αυτα που σκεφτομαι ειναι τα πισω καθισματα, τα παντα απο το πορτ παγκαζ, ακομα και τη μοκετα...

ρε μαγκες κατι αλλο εχει δοκιμασει να δει κανεις αν αποσυνδεσει το υδραυλικο τι κερδος μπορει να εχει το αμαξι? το υπολογιζω σε κατι λιγοτερο απο 5 αλογατα... (κοινως δεν τραβαμε ενεργεια απο την αποδιδομενη του μοτερ, π.χ. οπως γινεται με το αιρ κοντισιον...)

τασο μιας και σε πετυχα εδω... μια η παροχη των μπεκ του TU5JP4? κοινως του μοτερ μας? Wink





2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 30 Ιούλ 2004, 12:18:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

[quote="Κouzman]
τασο μιας και σε πετυχα εδω... μια η παροχη των μπεκ του TU5JP4? κοινως του μοτερ μας? Wink [/quote]

Δεν ξέρω τι παροχή έχουν.

Αν δείτε ότι στάζουν συνέχεια και δεν φτάνουν, τα μόνα μετά που ταιριάζουν στο τουτού μας είναι αυτά του 3.0l. Aυτά έχουν μόνο τις ίδιες υποδοχές.

Ε, του $@#στη, αυτά θα φτάνουν και θα περισσεύουν Laughing Wink



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Ydwr (Πανος)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 206 1.6 (16V) XS (2003)

Ένταξη: 28 Ιαν 2004
Δημοσιεύσεις: 243
Τόπος: Πεντελη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 30 Ιούλ 2004, 13:40:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Sidobre έγραψε:
TONY PAP έγραψε:
Πάντως για πίστα σίγουρα οι πιέσεις είναι κάπου εκεί. Cool


Το γιατί το ξέρεις;

Οσο περισσότερο αέρα έχουν τα ελαστικά, τόσο πιο αργά ζεσταίνονται, αρα τοσο πιο αργά φθείρονται.


Και οσο πιο πολυ αερα εχουν τοσο λιγοτερο πελμα παταει αρα μειωνονται και οι τριβες.
Για αυτο και το σπινιαρισμα αν ξεκινησεις 'αγαρπα' Wink
Για αυτο και το χειροτερο φρεναρισμα Confused


Πανω κατω,μπρος πισω και πλαγιως
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 30 Ιούλ 2004, 13:46:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ydwr έγραψε:
Sidobre έγραψε:
TONY PAP έγραψε:
Πάντως για πίστα σίγουρα οι πιέσεις είναι κάπου εκεί. Cool


Το γιατί το ξέρεις;

Οσο περισσότερο αέρα έχουν τα ελαστικά, τόσο πιο αργά ζεσταίνονται, αρα τοσο πιο αργά φθείρονται.


Και οσο πιο πολυ αερα εχουν τοσο λιγοτερο πελμα παταει αρα μειωνονται και οι τριβες.
Για αυτο και το σπινιαρισμα αν ξεκινησεις 'αγαρπα' Wink
Για αυτο και το χειροτερο φρεναρισμα Confused


Aμα τα φουσκώσεις τόσο ωστε να μην πατάει καλά κάτω το πέλμα, δεν θα είναι λάστιχα μετά, αλλά ΜΠΑΛΟΝΙΑ!!

Laughing Laughing Laughing Laughing



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
TONY PAP (Aντώνης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 1,6 16V 5θ

Ένταξη: 22 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 556
Τόπος: Μοσχάτο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 30 Ιούλ 2004, 13:48:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Απ την άλλη μετά το ''pit stop'' για φούσκωμα ελαστικών και φρέσκια 100αρα βενζίνη το αμάξι παίρνει τα επάνω του. Wink
Αλήθεια δεν έχετε παρατηρήσει ότι με φρέσκια βενζίνη (έστω και 10-15 ευρώ) αν έχετε την παλιά πολλές μέρες πάει πολύ καλύτερα Question

Πάντως η αντλία μας επηρεάζεται στην λειτουργία και απόδοση της από την ποσότητα του καυσίμου στο ρεζερβουάρ ναι ή όχι ?


TONY PAP
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Τεχνικές - Μηχανολογικές Συζητήσεις Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
Σελίδα 1 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2689s (PHP: 79% - SQL: 21%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on