Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
nasost (nasost) Μόλις έγραψα

206gti
Ένταξη: 16 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 3
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 16 Ιούλ 2004, 21:07:06 Θέμα δημοσίευσης: 206 - Εκκεντροφόροι απο 106 rallye |
|
|
παιδια γεια σας νασος λεγομαι και ειμαι καινουριος στο forum εχω pug 206 1.6 gti το εχω 5 μηνες!ρωτησα στο περιοδικο evo για αναβαθμιση του κινητηρα και μου ειπαν οτι οι εκεντροφοροι απο ραλλυ ταιριαζουν και δεν χρειαζεται προγραμμα ξερετε τιποτα γι αυτο;  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!

 CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Ιούλ 2004, 02:52:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κλαως ηρθες στο κλαμπ.Καταρχην αν ψαξεις λιγο σε παλια τοπικ θα βεις τις απαντησεις που θες μιας και εχει ξαναγινει συζητηση πανω στο θεμα και πολλοι εχουν κανει την μετατροπη αυτην.Ενα αλλο που πρεπει να ξερεις ειναι πως γνωμη μου παντα το να ρωτας ενα περιοδικο δεν σημαινει οτι αυτο που θα σου απαντηση θα ειναι και το σωστο.Ψαξε λιγο στο φορθμ και θα βρεις τις απαντησεις σου.Προφανως οι μοντ να κλειδωσουν το τοπικ μιας και οπως ειπα εχουν ειπωθει ξανα αυτα 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kaisaras96 (Κωστας) Δραστήριο μέλος

Ένταξη: 05 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 282 Τόπος: ΜΠΡΑΧΑΜΙ
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Ιούλ 2004, 19:25:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλως ηρθες καταρχην...
Καλη η ερωτηση σου,αν και εχει ξαναναφερθει στο κλαμπ δεν θυμαμαι να υπηρχε ξεκαθαρη απαντηση για το αποτελεσμα της βελτιωσης.
Υ.Γ.ποιοι το εχουν κανει?
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!


 206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 18 Ιούλ 2004, 10:11:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδια πως μπορουμε να το επιβεβαιωσουμε οτι δουλευει χωρις προγραμμα με εκκεντροφορους απο ραλλύ?
Messinian Houses |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
FRAPEOLE (ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ) Μέλος

 S2000/206 1,6 16V XS
Ένταξη: 19 Αύγ 2003 Δημοσιεύσεις: 118 Τόπος: Θεσ/νικη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 18 Ιούλ 2004, 18:58:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν μπορουμε να το επιβεβαιωσουμε. Εχει βαλει ο Μιλτος και δεν υπηρχε ουσιαστικη διαφορα. Ψαχτηκε αρκετα αλλα τιποτα.. Να σημειωσω ομως οτι το αμαξι του δεν εχει ουτε τελικο,ειναι παντελως μαμα.
Ισως με καλυτερη εξαγωγη-εισαγωγη.......... 
ROTAX 125-και τα μυαλα....................... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
speedy100 Μέλος


Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 126
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 20 Ιούλ 2004, 02:49:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αλλά δεν δουλεύει αυτός ο συνδυασμός…
Η καλύτερη λύση αν κάποιος θέλει να αλλάξει εκκεντροφόρους, με κατά τα άλλα νορμάλ κινητήρα, είναι το προφίλ 270 της PIPER και φαντάζομαι και το αντίστοιχο της KENT. Από εκεί και επάνω το νορμάλ injection και ECU δεν μπορούν να ακολουθήσουν ούτε με επαναπρογραμματισμό...
Φιλικά
Getting to the top is one thing. Staying up there is a totally different game...
Speedy100  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 20 Ιούλ 2004, 07:29:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Και γιατι δεν δουλευει ο συνδυασμος?
Οι εκκεντροφοροι του rallye ειναι 262 μοιρες με 8,7κατι βυθισμα αρα δεν ειναι πανω απο τους 270 της piper ή της ΚΕΝΤ.
Εγω νομιζω οτι σαν εκκεντροφοροι δεν εχουν προβλημα.Το ολο ζητημα ειναι να προγραμματιστει σωστα ο Bosch.
pedal to the metal |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
speedy100 Μέλος


Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 126
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 20 Ιούλ 2004, 15:44:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pugsang έγραψε: | Και γιατι δεν δουλευει ο συνδυασμος?
Οι εκκεντροφοροι του rallye ειναι 262 μοιρες με 8,7κατι βυθισμα αρα δεν ειναι πανω απο τους 270 της piper ή της ΚΕΝΤ.
Εγω νομιζω οτι σαν εκκεντροφοροι δεν εχουν προβλημα.Το ολο ζητημα ειναι να προγραμματιστει σωστα ο Bosch. |
Γεια σου Pugsang,
Την συνταγή αυτή την έχω δοκιμάσει και σε 206 και σε 307.
Και στις δυο περιπτώσεις οι εκκεντροφόροι δεν δούλεψαν.
Έγινε κάθε προσπάθεια με αλλαγή χρονισμού και με προγραμματισμό της ECU αλλά τα αυτοκίνητα δεν ήταν για «παράδοση» στον πελάτη, από πλευράς λειτουργίας.
Και στις δυο περιπτώσεις υπήρχε πρόβλημα στο ρελαντί όπου μετά από πολλές προσπάθειες διορθώθηκε αλλά όχι σε ικανοποιητικά επίπεδα, επίσης η υποπίεση στην υποβοήθηση των φρένων λόγω του κακού ρελαντί ήταν πολύ ασταθής με συνέπεια σχεδόν να «χάνονται» τα φρένα… καθώς επίσης καυσαέρια σε ανεπίτρεπτα επίπεδα και φυσικά κακή κατανάλωση.
Και στις δύο περιπτώσεις τα μοτέρ μετά τις 4000 στροφές σκότωναν αλλά τι να το κάνεις?
Κανείς σοβαρός επαγγελματίας που σέβεται την δουλειά του και τους πελάτες του δεν θα παρέδιδε τέτοια «βελτίωση δρόμου» σε πελάτη…
Αν μπεις στο site της PIPER και πας στην λίστα με τους εκκεντροφόρους για Peugeot θα δεις ότι το μόνο προφίλ που προτείνουν για νορμάλ injection είναι το 270. Για το 285, που είναι το επόμενο, προτείνουν χρήση τετραπετάλουδου και φυσικά άγραφο aftermarket εγκέφαλο.
Οι λόγοι για τις προτάσεις αυτές της PIPER είναι τα παραπάνω προβλήματα που ανέφερα.
Τώρα για το «γιατί» δεν δουλεύει η συνταγή αυτή, δεν μπήκαμε στον κόπο να αναλύσουμε τα δύο προφίλ του 206 και του 106 αλλά θεωρητικά μπορώ να σου πω ότι το βύθισμα και η διάρκεια σε αυτά τα επίπεδα δεν είναι ικανά να δημιουργήσουν τόσο μεγάλο πρόβλημα. Άρα παράμετροι όπως η μορφή της «ράμπας» του έκκεντρου σε σχέση με την μορφή του «πρόσωπου» του ωστήριου καθώς και ο ρυθμός επιτάχυνσης ανοίγματος των βαλβίδων είναι το πιθανότερο να φταίει για τα παραπάνω προβλήματα αλλά όπως σου είπα όλα αυτά είναι θεωρητικά γιατί δεν κάναμε την πρέπουσα ανάλυση για να βεβαιωθούμε.
Φιλικά
Getting to the top is one thing. Staying up there is a totally different game...
Speedy100  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 20 Ιούλ 2004, 17:24:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
speedy100 έγραψε: | pugsang έγραψε: | Και γιατι δεν δουλευει ο συνδυασμος?
Οι εκκεντροφοροι του rallye ειναι 262 μοιρες με 8,7κατι βυθισμα αρα δεν ειναι πανω απο τους 270 της piper ή της ΚΕΝΤ.
Εγω νομιζω οτι σαν εκκεντροφοροι δεν εχουν προβλημα.Το ολο ζητημα ειναι να προγραμματιστει σωστα ο Bosch. |
Γεια σου Pugsang,
Την συνταγή αυτή την έχω δοκιμάσει και σε 206 και σε 307.
Και στις δυο περιπτώσεις οι εκκεντροφόροι δεν δούλεψαν.
Έγινε κάθε προσπάθεια με αλλαγή χρονισμού και με προγραμματισμό της ECU αλλά τα αυτοκίνητα δεν ήταν για «παράδοση» στον πελάτη, από πλευράς λειτουργίας.
Και στις δυο περιπτώσεις υπήρχε πρόβλημα στο ρελαντί όπου μετά από πολλές προσπάθειες διορθώθηκε αλλά όχι σε ικανοποιητικά επίπεδα, επίσης η υποπίεση στην υποβοήθηση των φρένων λόγω του κακού ρελαντί ήταν πολύ ασταθής με συνέπεια σχεδόν να «χάνονται» τα φρένα… καθώς επίσης καυσαέρια σε ανεπίτρεπτα επίπεδα και φυσικά κακή κατανάλωση.
Και στις δύο περιπτώσεις τα μοτέρ μετά τις 4000 στροφές σκότωναν αλλά τι να το κάνεις?
Κανείς σοβαρός επαγγελματίας που σέβεται την δουλειά του και τους πελάτες του δεν θα παρέδιδε τέτοια «βελτίωση δρόμου» σε πελάτη…
Αν μπεις στο site της PIPER και πας στην λίστα με τους εκκεντροφόρους για Peugeot θα δεις ότι το μόνο προφίλ που προτείνουν για νορμάλ injection είναι το 270. Για το 285, που είναι το επόμενο, προτείνουν χρήση τετραπετάλουδου και φυσικά άγραφο aftermarket εγκέφαλο.
Οι λόγοι για τις προτάσεις αυτές της PIPER είναι τα παραπάνω προβλήματα που ανέφερα.
Τώρα για το «γιατί» δεν δουλεύει η συνταγή αυτή, δεν μπήκαμε στον κόπο να αναλύσουμε τα δύο προφίλ του 206 και του 106 αλλά θεωρητικά μπορώ να σου πω ότι το βύθισμα και η διάρκεια σε αυτά τα επίπεδα δεν είναι ικανά να δημιουργήσουν τόσο μεγάλο πρόβλημα. Άρα παράμετροι όπως η μορφή της «ράμπας» του έκκεντρου σε σχέση με την μορφή του «πρόσωπου» του ωστήριου καθώς και ο ρυθμός επιτάχυνσης ανοίγματος των βαλβίδων είναι το πιθανότερο να φταίει για τα παραπάνω προβλήματα αλλά όπως σου είπα όλα αυτά είναι θεωρητικά γιατί δεν κάναμε την πρέπουσα ανάλυση για να βεβαιωθούμε.
Φιλικά |
Επειδή το έργο το έχω δει με τα μάτια μου, το πρόβλημα θεωρώ ότι επικεντρώνεται καθαρά στον προγραμματισμό του Bosch και συγκεκριμένα στην χαρτογράφηση της πεταλούδας. Η ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη πεταλούδα στην ουσία είναι βοηθός ακόμα και σε μεγαλύτερους από 270 μοίρες εκκεντροφόρους αφού ρυθμίζεται έτσι ώστε να αλλάζει ακόμα και η ταχύτητα του εισερχόμενου αέρα και το αυτοκίνητο να έχει ροπή από χαμηλά.
Δοκιμάστηκε, έπαιξε και πλέον δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα ούτε σε ρελαντί ούτε σε καλή λειτουργία. Είναι πονοκέφαλος, το ξέρω και θέλει πολύ δουλειά και πολλές δοκιμές, αλλά πλέον υπάρχει ζωντανό παράδειγμα.
Τώρα θα μου πεις γιατί εγώ δεν κράτησα εγώ τα ηλεκτρικά του 206 και έβαλα Marrelli στο δικό μου... 1ον Προτίμησα την απόλυτη αμμεσότητα της μηχανικής πεταλούδας και 2ον τα υλικά τα είχα άρα θα ήταν κρίμα να μην τα χρησιμοποίούσα....
Η μόνη διαφορά που αν θέλει κάποιος να ανέβει πολύ ψηλά σε στροφές (ήτε με Marrelli ήτε με Bosch) είναι τα ελλατήρια των βαλβίδων που είναι πιο μαλακά και θέλουν αλλαγή καθώς και τα καπελωτα, τουλάχιστον αν το μοτερ θέλουμε να βαράει 8.000
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
speedy100 Μέλος


Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 126
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 21 Ιούλ 2004, 00:14:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παράθεση: | Επειδή το έργο το έχω δει με τα μάτια μου, το πρόβλημα θεωρώ ότι επικεντρώνεται καθαρά στον προγραμματισμό του Bosch και συγκεκριμένα στην χαρτογράφηση της πεταλούδας. Η ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη πεταλούδα στην ουσία είναι βοηθός ακόμα και σε μεγαλύτερους από 270 μοίρες εκκεντροφόρους αφού ρυθμίζεται έτσι ώστε να αλλάζει ακόμα και η ταχύτητα του εισερχόμενου αέρα και το αυτοκίνητο να έχει ροπή από χαμηλά.
Δοκιμάστηκε, έπαιξε και πλέον δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα ούτε σε ρελαντί ούτε σε καλή λειτουργία. Είναι πονοκέφαλος, το ξέρω και θέλει πολύ δουλειά και πολλές δοκιμές, αλλά πλέον υπάρχει ζωντανό παράδειγμα.
Τώρα θα μου πεις γιατί εγώ δεν κράτησα εγώ τα ηλεκτρικά του 206 και έβαλα Marrelli στο δικό μου... 1ον Προτίμησα την απόλυτη αμμεσότητα της μηχανικής πεταλούδας και 2ον τα υλικά τα είχα άρα θα ήταν κρίμα να μην τα χρησιμοποίούσα....
Η μόνη διαφορά που αν θέλει κάποιος να ανέβει πολύ ψηλά σε στροφές (ήτε με Marrelli ήτε με Bosch) είναι τα ελλατήρια των βαλβίδων που είναι πιο μαλακά και θέλουν αλλαγή καθώς και τα καπελωτα, τουλάχιστον αν το μοτερ θέλουμε να βαράει 8.000 |
Ναι, λογικά είναι αυτά που μου λες και δεν έχω λόγο να τα αμφισβητήσω αφού τα δοκίμασες και δουλεύουν με το ψάξιμο της πεταλούδας.
Ίσως με πρώτη ευκαιρία να το δοκιμάσω και εγώ αλλά θα πρέπει να βρεθεί κάποιο αυτοκίνητο φίλου γιατί σε πελατών αυτοκίνητα δεν κάνουμε έρευνα… μόνο έτοιμες και δοκιμασμένες λύσεις χρησιμοποιούμε.
Σε ευχαριστώ πολύ για την χρήσιμη πληροφορία σχετικά με αυτό το πρόβλημα.
Φιλικά 
Getting to the top is one thing. Staying up there is a totally different game...
Speedy100  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 21 Ιούλ 2004, 08:06:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
speedy100 έγραψε: |
Αν μπεις στο site της PIPER και πας στην λίστα με τους εκκεντροφόρους για Peugeot θα δεις ότι το μόνο προφίλ που προτείνουν για νορμάλ injection είναι το 270. Για το 285, που είναι το επόμενο, προτείνουν χρήση τετραπετάλουδου και φυσικά άγραφο aftermarket εγκέφαλο.
Οι λόγοι για τις προτάσεις αυτές της PIPER είναι τα παραπάνω προβλήματα που ανέφερα. |
Στο επισημο site της Piper www.pipercams.co.uk δεν υπαρχουν επισημα εκκεντροφοροι για 206.Το ιδιο και στην ΚΕΝΤ.Εκτος αν εννοεις τους εκκεντροφορους του 106 αλλα εκει ειναι αλλο καπελο.Αν παιζει ο 270 της Piper θα παιζει σιγουρα και ο μανισιος του 106.
speedy100 έγραψε: |
Τώρα για το «γιατί» δεν δουλεύει η συνταγή αυτή, δεν μπήκαμε στον κόπο να αναλύσουμε τα δύο προφίλ του 206 και του 106 αλλά θεωρητικά μπορώ να σου πω ότι το βύθισμα και η διάρκεια σε αυτά τα επίπεδα δεν είναι ικανά να δημιουργήσουν τόσο μεγάλο πρόβλημα. Άρα παράμετροι όπως η μορφή της «ράμπας» του έκκεντρου σε σχέση με την μορφή του «πρόσωπου» του ωστήριου καθώς και ο ρυθμός επιτάχυνσης ανοίγματος των βαλβίδων είναι το πιθανότερο να φταίει για τα παραπάνω προβλήματα αλλά όπως σου είπα όλα αυτά είναι θεωρητικά γιατί δεν κάναμε την πρέπουσα ανάλυση για να βεβαιωθούμε.
|
Κοιταξε θεωρητικα παντα το normal προφιλ και η ραμπα του 206 ειναι σαφως πιο mild απο του 106.Επισης την ολη ιστορια με τα προβληματα στο ρελαντι και την χαμηλη υποπιεση στην εισαγωγη την κανει παντα ο εκκεντροφορος εξαγωγης.Οπως πολυ σωστα ειπε ο Τασος θελει κοπο και ορεξη για να προγραμματισεις σωστα των Bosh μαζι με τους χαρτες της ηλεκτρονικης πεταλουδας.Σε καμμια περιπτωση παντως δεν μπορω να δεχθω οτι δεν δουλευουν οι νορμαλ εκκεντροφοροι του 106 και δουλευουν οι 270αρηδες της οποιας εταιρειας (που μαλλον δεν υπαρχουν για 206 απο Piper & Kent μονο η Colombo Bariani εχει-αλλο θεμα αυτο).Σιγουρα παντως οι 270αρηδες του 106 εχουν πιο αποτομη ραμπα απο τους μανισιους πλην των PT51 που εχουν ιδιες ραμπες και μοιρες αλλα με διαφορετικο βυθισμα.
pedal to the metal |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
speedy100 Μέλος


Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 126
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 21 Ιούλ 2004, 10:54:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλημέρα
Ευχαριστώ όλους για τις διευκρινίσεις στα δικά μου postings.
Το πρόβλημα δυστυχώς είναι ότι στην χώρα μας η έρευνα δεν πληρώνεται και επειδή όπως προανέφερα δεν πειραματιζόμαστε σε αυτοκίνητα πελατών πολλά προβλήματα επάνω στην δουλειά παραμένουν μόνο θεωρητικά απαντημένα… αλλά σίγουρα κάτι είναι και αυτό.
Φιλικά
Getting to the top is one thing. Staying up there is a totally different game...
Speedy100  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 21 Ιούλ 2004, 11:53:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
speedy100 έγραψε: | Καλημέρα
Ευχαριστώ όλους για τις διευκρινίσεις στα δικά μου postings.
Το πρόβλημα δυστυχώς είναι ότι στην χώρα μας η έρευνα δεν πληρώνεται και επειδή όπως προανέφερα δεν πειραματιζόμαστε σε αυτοκίνητα πελατών πολλά προβλήματα επάνω στην δουλειά παραμένουν μόνο θεωρητικά απαντημένα… αλλά σίγουρα κάτι είναι και αυτό.
Φιλικά |
Αυτό είναι ένα από τα μεγαλύτερα λάθη της Ελληνικής Πραγματικότητας φίλε Speepy!
O Eλληνας βελτιωτής δεν ψάχνεται, περιμένει το εύκολο κέρδος!
Ο χρόνος και ο κόπος της έρευνας δεν περιμένεις να τον αποκτήσεις εκείνη την στιγμή, αλλά να αποδώσει στο μέλλον. Αυτό λέγεται επένδυση!
Το να μάθεις 5 πράγματα από αυτά που έχουν κάνει οι άλλοι (στα σίγουρα) σίγουρα δεν κάνει μια εταιρία πρωτοπόρα ή πλήρως αναπτυσσόμενη.
Για να κερδίσεις πρέπει να ρισκάρεις και να επενδύσεις.
Η νοοτροπία όπως της Ελληνικής πραγματικότητας είναι περισσότερο "αρπαχτή" και "εύκολο κέρδος"
Πάντα Φιλικά και μιλώντας γενικά (οχι ειδικά)
Τάσος
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
dimzaf206 (Δημητρης) Μόλις έγραψα

206 XS 1.6 16V
Ένταξη: 17 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 23 Τόπος: Αθηνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 21 Ιούλ 2004, 16:36:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδιά, το αυτοκίνητό μου βγήκε πριν από μια βδομάδα από το συνεργείο φορώντας εκκεντροφόρους Rallye και δούλευε άψογα απ΄την πρώτη στιγμή! Ρελαντί στις 750 σαλ, κανένα πρόβλημα με φρένα (!), νορμάλ κατανάλωση. Πιστεύω ότι το μυστικό κρύβεται στον σωστό χρονισμό (εννοείται ότι έβαλα τα ρυθμιζόμενα γρανάζια του Rallye) των εκκεντροφόρων και δεν έχει καμία σχέση με το πρόγραμμα. Άλλωστε το δικό μου κυκλοφορούσε για μια μέρα χωρίς κανένα πρόβλημα με τον εγκέφαλο απείραχτο. Βέβαια, μετά την επέμβαση στο πρόγραμμα το 206 έδειξε τα δόντια του: Απίστευτη απόκριση στο γκάζι, ροπή από χαμηλά και δύναμη μεχρι τις 7100 (πλέον) σαλ του κόφτη. Σημειώνω ότι αλλάχτηκε ολόκληρη η εξάτμιση (πολλαπλή Rallye, δίχαλο και ανοξείδωτη χειροποίητη εξάτμιση) και τοποθετήθηκε σκούπα. Με όλα αυτά έδειξε 123 ίππους/5700 σαλ και 15,7kgm/4500 σαλ στον τροχό. Η ιπποδύναμη μάλιστα είναι πάνω από 120 ίππους σε όλο το διάστημα από 5500σαλ - 6700!!! Υπόψιν ότι το νορμάλ 206 έχει 99,5 ίππους/5600 σαλ και 13,7 kgm/4000 σαλ στον τροχό (από το αρχείο του δυναμόμετρου - Dynojet).
Aυτό που θέλω να πω είναι ότι η υπόθεση "εκκεντροφόροι 106" σαφώς και αξίζει (και συμφέρει οικονομικά), αρκεί να συνδυαστεί με τα σωστά παρελκόμενα και να γίνει σωστή δουλειά στον χρονισμό και στο πρόγραμμα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!


 206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 21 Ιούλ 2004, 16:37:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λοιπον, το site της piper εχει για το 206 και ειναι στην 3η σελιδα του καταλογου πεζω.
Πρεπει να πατησεις 3 φορες next
Παραπεμπει στο C2 1.6 vtr (λογικο) και δινει:
Διαρκεια:Εισαγωγης-256
Εξαγωγης -252
Ευρος λειτουργειας 2-7.000 rpm
Κερδος + 10 ps!
Τιμη 185 λιρες reprofile
kai 485 λιρες καινουριοι.
Ποσα ευρω ειναι ρε παιδια αυτα?
Απο οτι καταλαβα οι εκκεντροφοροι αυτοι δουλευουν με το εργοστασιακο προγραμμα,ειναι τυπου fast road.
Οποτε λογικα δεν θα αντιμετωπιζουν προβλημα.
Θεωρητικα ειναι καλη περιπτωση,θα το ψαξω περαιτερω!
Messinian Houses |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Recifees (Γιαννης) Τρελλαμένο μέλος

 206 BlueBird 1.600.000 κεκ
Ένταξη: 07 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 491
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 21 Ιούλ 2004, 17:51:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
dimzaf206 έγραψε: | Παιδιά, το αυτοκίνητό μου βγήκε πριν από μια βδομάδα από το συνεργείο φορώντας εκκεντροφόρους Rallye και δούλευε άψογα απ΄την πρώτη στιγμή! Ρελαντί στις 750 σαλ, κανένα πρόβλημα με φρένα (!), νορμάλ κατανάλωση. Πιστεύω ότι το μυστικό κρύβεται στον σωστό χρονισμό (εννοείται ότι έβαλα τα ρυθμιζόμενα γρανάζια του Rallye) των εκκεντροφόρων και δεν έχει καμία σχέση με το πρόγραμμα. Άλλωστε το δικό μου κυκλοφορούσε για μια μέρα χωρίς κανένα πρόβλημα με τον εγκέφαλο απείραχτο. Βέβαια, μετά την επέμβαση στο πρόγραμμα το 206 έδειξε τα δόντια του: Απίστευτη απόκριση στο γκάζι, ροπή από χαμηλά και δύναμη μεχρι τις 7100 (πλέον) σαλ του κόφτη. Σημειώνω ότι αλλάχτηκε ολόκληρη η εξάτμιση (πολλαπλή Rallye, δίχαλο και ανοξείδωτη χειροποίητη εξάτμιση) και τοποθετήθηκε σκούπα. Με όλα αυτά έδειξε 123 ίππους/5700 σαλ και 15,7kgm/4500 σαλ στον τροχό. Η ιπποδύναμη μάλιστα είναι πάνω από 120 ίππους σε όλο το διάστημα από 5500σαλ - 6700!!! Υπόψιν ότι το νορμάλ 206 έχει 99,5 ίππους/5600 σαλ και 13,7 kgm/4000 σαλ στον τροχό (από το αρχείο του δυναμόμετρου - Dynojet).
Aυτό που θέλω να πω είναι ότι η υπόθεση "εκκεντροφόροι 106" σαφώς και αξίζει (και συμφέρει οικονομικά), αρκεί να συνδυαστεί με τα σωστά παρελκόμενα και να γίνει σωστή δουλειά στον χρονισμό και στο πρόγραμμα. |
Ωραίος και μπράβο στο μαστόρι
Και τώρα η ανάκριση
Το κόστος πάνω-κάτω ?
Η επέμβαση στο πρόγραμμα αφορούσε και τους χάρτες της πεταλούδας ώστε να μην έχει καθυστερημένη απόκριση στο κάθε πάτημα του γκαζιού ??
***Τώρα για τα φρένα δεν νομίζω ότι θα είχαν και κανένα πρόβλημα 27 πόντοι αεριζόμενα
Τελικά αυτό το ρημάδι σε τσιγκλάει να το πειράξεις 
Με την ρόδα στον αέρα ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ronin (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!

 206 Grand Tourisme 2.0 16v
Ένταξη: 08 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 1252 Τόπος: ΑΘΗΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 21 Ιούλ 2004, 17:57:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
dimzaf206 έγραψε: | Παιδιά, το αυτοκίνητό μου βγήκε πριν από μια βδομάδα από το συνεργείο φορώντας εκκεντροφόρους Rallye και δούλευε άψογα απ΄την πρώτη στιγμή! Ρελαντί στις 750 σαλ, κανένα πρόβλημα με φρένα (!), νορμάλ κατανάλωση. Πιστεύω ότι το μυστικό κρύβεται στον σωστό χρονισμό (εννοείται ότι έβαλα τα ρυθμιζόμενα γρανάζια του Rallye) των εκκεντροφόρων και δεν έχει καμία σχέση με το πρόγραμμα. Άλλωστε το δικό μου κυκλοφορούσε για μια μέρα χωρίς κανένα πρόβλημα με τον εγκέφαλο απείραχτο. Βέβαια, μετά την επέμβαση στο πρόγραμμα το 206 έδειξε τα δόντια του: Απίστευτη απόκριση στο γκάζι, ροπή από χαμηλά και δύναμη μεχρι τις 7100 (πλέον) σαλ του κόφτη. Σημειώνω ότι αλλάχτηκε ολόκληρη η εξάτμιση (πολλαπλή Rallye, δίχαλο και ανοξείδωτη χειροποίητη εξάτμιση) και τοποθετήθηκε σκούπα. Με όλα αυτά έδειξε 123 ίππους/5700 σαλ και 15,7kgm/4500 σαλ στον τροχό. Η ιπποδύναμη μάλιστα είναι πάνω από 120 ίππους σε όλο το διάστημα από 5500σαλ - 6700!!! Υπόψιν ότι το νορμάλ 206 έχει 99,5 ίππους/5600 σαλ και 13,7 kgm/4000 σαλ στον τροχό (από το αρχείο του δυναμόμετρου - Dynojet).
Aυτό που θέλω να πω είναι ότι η υπόθεση "εκκεντροφόροι 106" σαφώς και αξίζει (και συμφέρει οικονομικά), αρκεί να συνδυαστεί με τα σωστά παρελκόμενα και να γίνει σωστή δουλειά στον χρονισμό και στο πρόγραμμα. |
Ωραίος ο Δημήτρης...
Αν μπορείς να παραθέσεις λεπτομέρειες του όλου project,γιατι νομιζω οτι θα ενδιαφέρει αρκετούς 16άριδες... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Ιούλ 2004, 07:43:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γραψε μας και που το εφτιαξες (συνεργειο)
pedal to the metal |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
dimzaf206 (Δημητρης) Μόλις έγραψα

206 XS 1.6 16V
Ένταξη: 17 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 23 Τόπος: Αθηνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Ιούλ 2004, 09:01:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τη μετατροπή ανέλαβε ο Βασίλης ο Αναγνωστόπουλος (Α.P.R.) που θα τον ξέρετε από τα αγωνιστικά 106 (και όχι μόνο) που φτιάχνει. Επίσης λάβετε υπόψιν ότι έχει ο ίδιος σαν προσωπικό ΙΧ το 206 1.6 στο οποίο είχε πειραματιστεί και τελικά έκανε ότι και στο δικό μου. Ο προγραμματισμός του Bosch και η δυναμομέτρηση έγιναν στην Kingdragon.
Τώρα, όσον αφορά στο κόστος:
Εκκεντροφόροι & Πολλαπλή εξαγωγής: 250 Ευρώ (Μεταχειρισμένα)
Τροχαλίες εκκεντροφόρων: 160 Eυρώ (Καινούριες)
Καταλύτης Rallye: 120 Eυρώ (Μεταχειρισμένος)
Δίχαλο & Εξάτμιση ανοξείδωτη: 300 Ευρώ (Χειροποίητα)
Σκούπα Κingdragon πολυεστερική: 140 Eυρώ
Πρόγραμμα & Δυναμομέτρηση: 500 Eυρώ
Στα παραπάνω προσθέστε τα εργατικά του μηχανικού και κάτι απαραίτητα μικροέξοδα (πχ φίλτρο λαδιού Rallye) και θα δείτε ότι αξίζει τα λεφτά και με το παραπάνω!
Α, και σχετικά με την απόκριση του γκαζιού έχω να πώ ότι πλέον δεν μου λείπει η μηχανική πεταλούδα! Ως πρώην κάτοχος 106 Rallye 16V για 4 χρόνια (μέχρι να μου το κλέψουν κάτι μπ@στ@ρδ@) ξέρω τι σας λέω ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Ιούλ 2004, 09:11:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πολυ ωραια...παρα πολυ ωραια
Τα συγχαρητηρια μου Δημητρη.Αψογη μετατροπη
Να το δουμε καποιοα μερα το αμαξακι απο κοντα.Ειναι ακρως ενδιαφερον
pedal to the metal |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|