PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 - Εκκεντροφόροι απο 106 rallye
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3 ... 69, 70, 71  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
nasost (nasost)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


206gti

Ένταξη: 16 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 3

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Ιούλ 2004, 21:07:06    Θέμα δημοσίευσης: 206 - Εκκεντροφόροι απο 106 rallye Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

παιδια γεια σας νασος λεγομαι και ειμαι καινουριος στο forum εχω pug 206 1.6 gti το εχω 5 μηνες!ρωτησα στο περιοδικο evo για αναβαθμιση του κινητηρα και μου ειπαν οτι οι εκεντροφοροι απο ραλλυ ταιριαζουν και δεν χρειαζεται προγραμμα ξερετε τιποτα γι αυτο; Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!

Ένταξη: 09 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 2111
Τόπος: Were the Eagles fly higher

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Ιούλ 2004, 02:52:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κλαως ηρθες στο κλαμπ.Καταρχην αν ψαξεις λιγο σε παλια τοπικ θα βεις τις απαντησεις που θες μιας και εχει ξαναγινει συζητηση πανω στο θεμα και πολλοι εχουν κανει την μετατροπη αυτην.Ενα αλλο που πρεπει να ξερεις ειναι πως γνωμη μου παντα το να ρωτας ενα περιοδικο δεν σημαινει οτι αυτο που θα σου απαντηση θα ειναι και το σωστο.Ψαξε λιγο στο φορθμ και θα βρεις τις απαντησεις σου.Προφανως οι μοντ να κλειδωσουν το τοπικ μιας και οπως ειπα εχουν ειπωθει ξανα αυτα Wink


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα AIM διεύθυνση Yahoo Messenger MSN Messenger
kaisaras96 (Κωστας)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος




Ένταξη: 05 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 282
Τόπος: ΜΠΡΑΧΑΜΙ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Ιούλ 2004, 19:25:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλως ηρθες καταρχην...

Καλη η ερωτηση σου,αν και εχει ξαναναφερθει στο κλαμπ δεν θυμαμαι να υπηρχε ξεκαθαρη απαντηση για το αποτελεσμα της βελτιωσης.

Υ.Γ.ποιοι το εχουν κανει?




Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
sps (Spyros)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

206 XS Ε10

Ένταξη: 22 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 3013

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 18 Ιούλ 2004, 10:11:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παιδια πως μπορουμε να το επιβεβαιωσουμε οτι δουλευει χωρις προγραμμα με εκκεντροφορους απο ραλλύ?


Messinian Houses
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
FRAPEOLE (ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ)
Μέλος
Μέλος


S2000/206 1,6 16V XS

Ένταξη: 19 Αύγ 2003
Δημοσιεύσεις: 118
Τόπος: Θεσ/νικη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 18 Ιούλ 2004, 18:58:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν μπορουμε να το επιβεβαιωσουμε. Εχει βαλει ο Μιλτος και δεν υπηρχε ουσιαστικη διαφορα. Ψαχτηκε αρκετα αλλα τιποτα.. Να σημειωσω ομως οτι το αμαξι του δεν εχει ουτε τελικο,ειναι παντελως μαμα.

Ισως με καλυτερη εξαγωγη-εισαγωγη.......... Question


ROTAX 125-και τα μυαλα.......................
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger
speedy100 
Μέλος
Μέλος




Ένταξη: 27 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 126

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 20 Ιούλ 2004, 02:49:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Sad αλλά δεν δουλεύει αυτός ο συνδυασμός…
Η καλύτερη λύση αν κάποιος θέλει να αλλάξει εκκεντροφόρους, με κατά τα άλλα νορμάλ κινητήρα, είναι το προφίλ 270 της PIPER και φαντάζομαι και το αντίστοιχο της KENT. Από εκεί και επάνω το νορμάλ injection και ECU δεν μπορούν να ακολουθήσουν ούτε με επαναπρογραμματισμό... Wink

Φιλικά


Getting to the top is one thing. Staying up there is a totally different game...
Speedy100 Smile
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
pugsang (Μάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 Rallye

Ένταξη: 26 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1292
Τόπος: Ραφήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 20 Ιούλ 2004, 07:29:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Και γιατι δεν δουλευει ο συνδυασμος?

Οι εκκεντροφοροι του rallye ειναι 262 μοιρες με 8,7κατι βυθισμα αρα δεν ειναι πανω απο τους 270 της piper ή της ΚΕΝΤ.

Εγω νομιζω οτι σαν εκκεντροφοροι δεν εχουν προβλημα.Το ολο ζητημα ειναι να προγραμματιστει σωστα ο Bosch.


pedal to the metal
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
speedy100 
Μέλος
Μέλος




Ένταξη: 27 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 126

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 20 Ιούλ 2004, 15:44:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

pugsang έγραψε:
Και γιατι δεν δουλευει ο συνδυασμος?

Οι εκκεντροφοροι του rallye ειναι 262 μοιρες με 8,7κατι βυθισμα αρα δεν ειναι πανω απο τους 270 της piper ή της ΚΕΝΤ.

Εγω νομιζω οτι σαν εκκεντροφοροι δεν εχουν προβλημα.Το ολο ζητημα ειναι να προγραμματιστει σωστα ο Bosch.



Γεια σου Pugsang, Smile

Την συνταγή αυτή την έχω δοκιμάσει και σε 206 και σε 307.
Και στις δυο περιπτώσεις οι εκκεντροφόροι δεν δούλεψαν.
Έγινε κάθε προσπάθεια με αλλαγή χρονισμού και με προγραμματισμό της ECU αλλά τα αυτοκίνητα δεν ήταν για «παράδοση» στον πελάτη, από πλευράς λειτουργίας.
Και στις δυο περιπτώσεις υπήρχε πρόβλημα στο ρελαντί όπου μετά από πολλές προσπάθειες διορθώθηκε αλλά όχι σε ικανοποιητικά επίπεδα, επίσης η υποπίεση στην υποβοήθηση των φρένων λόγω του κακού ρελαντί ήταν πολύ ασταθής με συνέπεια σχεδόν να «χάνονται» τα φρένα… καθώς επίσης καυσαέρια σε ανεπίτρεπτα επίπεδα και φυσικά κακή κατανάλωση.
Και στις δύο περιπτώσεις τα μοτέρ μετά τις 4000 στροφές σκότωναν αλλά τι να το κάνεις?
Κανείς σοβαρός επαγγελματίας που σέβεται την δουλειά του και τους πελάτες του δεν θα παρέδιδε τέτοια «βελτίωση δρόμου» σε πελάτη… Embarassed
Αν μπεις στο site της PIPER και πας στην λίστα με τους εκκεντροφόρους για Peugeot θα δεις ότι το μόνο προφίλ που προτείνουν για νορμάλ injection είναι το 270. Για το 285, που είναι το επόμενο, προτείνουν χρήση τετραπετάλουδου και φυσικά άγραφο aftermarket εγκέφαλο.
Οι λόγοι για τις προτάσεις αυτές της PIPER είναι τα παραπάνω προβλήματα που ανέφερα.

Τώρα για το «γιατί» δεν δουλεύει η συνταγή αυτή, δεν μπήκαμε στον κόπο να αναλύσουμε τα δύο προφίλ του 206 και του 106 αλλά θεωρητικά μπορώ να σου πω ότι το βύθισμα και η διάρκεια σε αυτά τα επίπεδα δεν είναι ικανά να δημιουργήσουν τόσο μεγάλο πρόβλημα. Άρα παράμετροι όπως η μορφή της «ράμπας» του έκκεντρου σε σχέση με την μορφή του «πρόσωπου» του ωστήριου καθώς και ο ρυθμός επιτάχυνσης ανοίγματος των βαλβίδων είναι το πιθανότερο να φταίει για τα παραπάνω προβλήματα αλλά όπως σου είπα όλα αυτά είναι θεωρητικά γιατί δεν κάναμε την πρέπουσα ανάλυση για να βεβαιωθούμε.

Φιλικά


Getting to the top is one thing. Staying up there is a totally different game...
Speedy100 Smile
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 20 Ιούλ 2004, 17:24:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

speedy100 έγραψε:
pugsang έγραψε:
Και γιατι δεν δουλευει ο συνδυασμος?

Οι εκκεντροφοροι του rallye ειναι 262 μοιρες με 8,7κατι βυθισμα αρα δεν ειναι πανω απο τους 270 της piper ή της ΚΕΝΤ.

Εγω νομιζω οτι σαν εκκεντροφοροι δεν εχουν προβλημα.Το ολο ζητημα ειναι να προγραμματιστει σωστα ο Bosch.



Γεια σου Pugsang, Smile

Την συνταγή αυτή την έχω δοκιμάσει και σε 206 και σε 307.
Και στις δυο περιπτώσεις οι εκκεντροφόροι δεν δούλεψαν.
Έγινε κάθε προσπάθεια με αλλαγή χρονισμού και με προγραμματισμό της ECU αλλά τα αυτοκίνητα δεν ήταν για «παράδοση» στον πελάτη, από πλευράς λειτουργίας.
Και στις δυο περιπτώσεις υπήρχε πρόβλημα στο ρελαντί όπου μετά από πολλές προσπάθειες διορθώθηκε αλλά όχι σε ικανοποιητικά επίπεδα, επίσης η υποπίεση στην υποβοήθηση των φρένων λόγω του κακού ρελαντί ήταν πολύ ασταθής με συνέπεια σχεδόν να «χάνονται» τα φρένα… καθώς επίσης καυσαέρια σε ανεπίτρεπτα επίπεδα και φυσικά κακή κατανάλωση.
Και στις δύο περιπτώσεις τα μοτέρ μετά τις 4000 στροφές σκότωναν αλλά τι να το κάνεις?
Κανείς σοβαρός επαγγελματίας που σέβεται την δουλειά του και τους πελάτες του δεν θα παρέδιδε τέτοια «βελτίωση δρόμου» σε πελάτη… Embarassed
Αν μπεις στο site της PIPER και πας στην λίστα με τους εκκεντροφόρους για Peugeot θα δεις ότι το μόνο προφίλ που προτείνουν για νορμάλ injection είναι το 270. Για το 285, που είναι το επόμενο, προτείνουν χρήση τετραπετάλουδου και φυσικά άγραφο aftermarket εγκέφαλο.
Οι λόγοι για τις προτάσεις αυτές της PIPER είναι τα παραπάνω προβλήματα που ανέφερα.

Τώρα για το «γιατί» δεν δουλεύει η συνταγή αυτή, δεν μπήκαμε στον κόπο να αναλύσουμε τα δύο προφίλ του 206 και του 106 αλλά θεωρητικά μπορώ να σου πω ότι το βύθισμα και η διάρκεια σε αυτά τα επίπεδα δεν είναι ικανά να δημιουργήσουν τόσο μεγάλο πρόβλημα. Άρα παράμετροι όπως η μορφή της «ράμπας» του έκκεντρου σε σχέση με την μορφή του «πρόσωπου» του ωστήριου καθώς και ο ρυθμός επιτάχυνσης ανοίγματος των βαλβίδων είναι το πιθανότερο να φταίει για τα παραπάνω προβλήματα αλλά όπως σου είπα όλα αυτά είναι θεωρητικά γιατί δεν κάναμε την πρέπουσα ανάλυση για να βεβαιωθούμε.

Φιλικά


Επειδή το έργο το έχω δει με τα μάτια μου, το πρόβλημα θεωρώ ότι επικεντρώνεται καθαρά στον προγραμματισμό του Bosch και συγκεκριμένα στην χαρτογράφηση της πεταλούδας. Η ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη πεταλούδα στην ουσία είναι βοηθός ακόμα και σε μεγαλύτερους από 270 μοίρες εκκεντροφόρους αφού ρυθμίζεται έτσι ώστε να αλλάζει ακόμα και η ταχύτητα του εισερχόμενου αέρα και το αυτοκίνητο να έχει ροπή από χαμηλά.

Δοκιμάστηκε, έπαιξε και πλέον δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα ούτε σε ρελαντί ούτε σε καλή λειτουργία. Είναι πονοκέφαλος, το ξέρω και θέλει πολύ δουλειά και πολλές δοκιμές, αλλά πλέον υπάρχει ζωντανό παράδειγμα.

Τώρα θα μου πεις γιατί εγώ δεν κράτησα εγώ τα ηλεκτρικά του 206 και έβαλα Marrelli στο δικό μου... 1ον Προτίμησα την απόλυτη αμμεσότητα της μηχανικής πεταλούδας και 2ον τα υλικά τα είχα άρα θα ήταν κρίμα να μην τα χρησιμοποίούσα....

Η μόνη διαφορά που αν θέλει κάποιος να ανέβει πολύ ψηλά σε στροφές (ήτε με Marrelli ήτε με Bosch) είναι τα ελλατήρια των βαλβίδων που είναι πιο μαλακά και θέλουν αλλαγή καθώς και τα καπελωτα, τουλάχιστον αν το μοτερ θέλουμε να βαράει 8.000



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
speedy100 
Μέλος
Μέλος




Ένταξη: 27 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 126

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 21 Ιούλ 2004, 00:14:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παράθεση:
Επειδή το έργο το έχω δει με τα μάτια μου, το πρόβλημα θεωρώ ότι επικεντρώνεται καθαρά στον προγραμματισμό του Bosch και συγκεκριμένα στην χαρτογράφηση της πεταλούδας. Η ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη πεταλούδα στην ουσία είναι βοηθός ακόμα και σε μεγαλύτερους από 270 μοίρες εκκεντροφόρους αφού ρυθμίζεται έτσι ώστε να αλλάζει ακόμα και η ταχύτητα του εισερχόμενου αέρα και το αυτοκίνητο να έχει ροπή από χαμηλά.

Δοκιμάστηκε, έπαιξε και πλέον δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα ούτε σε ρελαντί ούτε σε καλή λειτουργία. Είναι πονοκέφαλος, το ξέρω και θέλει πολύ δουλειά και πολλές δοκιμές, αλλά πλέον υπάρχει ζωντανό παράδειγμα.

Τώρα θα μου πεις γιατί εγώ δεν κράτησα εγώ τα ηλεκτρικά του 206 και έβαλα Marrelli στο δικό μου... 1ον Προτίμησα την απόλυτη αμμεσότητα της μηχανικής πεταλούδας και 2ον τα υλικά τα είχα άρα θα ήταν κρίμα να μην τα χρησιμοποίούσα....

Η μόνη διαφορά που αν θέλει κάποιος να ανέβει πολύ ψηλά σε στροφές (ήτε με Marrelli ήτε με Bosch) είναι τα ελλατήρια των βαλβίδων που είναι πιο μαλακά και θέλουν αλλαγή καθώς και τα καπελωτα, τουλάχιστον αν το μοτερ θέλουμε να βαράει 8.000


Ναι, λογικά είναι αυτά που μου λες και δεν έχω λόγο να τα αμφισβητήσω αφού τα δοκίμασες και δουλεύουν με το ψάξιμο της πεταλούδας.
Ίσως με πρώτη ευκαιρία να το δοκιμάσω και εγώ αλλά θα πρέπει να βρεθεί κάποιο αυτοκίνητο φίλου γιατί σε πελατών αυτοκίνητα δεν κάνουμε έρευνα… μόνο έτοιμες και δοκιμασμένες λύσεις χρησιμοποιούμε.
Σε ευχαριστώ πολύ για την χρήσιμη πληροφορία σχετικά με αυτό το πρόβλημα.

Φιλικά Smile


Getting to the top is one thing. Staying up there is a totally different game...
Speedy100 Smile
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
pugsang (Μάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 Rallye

Ένταξη: 26 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1292
Τόπος: Ραφήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 21 Ιούλ 2004, 08:06:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

speedy100 έγραψε:

Αν μπεις στο site της PIPER και πας στην λίστα με τους εκκεντροφόρους για Peugeot θα δεις ότι το μόνο προφίλ που προτείνουν για νορμάλ injection είναι το 270. Για το 285, που είναι το επόμενο, προτείνουν χρήση τετραπετάλουδου και φυσικά άγραφο aftermarket εγκέφαλο.
Οι λόγοι για τις προτάσεις αυτές της PIPER είναι τα παραπάνω προβλήματα που ανέφερα.


Στο επισημο site της Piper www.pipercams.co.uk δεν υπαρχουν επισημα εκκεντροφοροι για 206.Το ιδιο και στην ΚΕΝΤ.Εκτος αν εννοεις τους εκκεντροφορους του 106 αλλα εκει ειναι αλλο καπελο.Αν παιζει ο 270 της Piper θα παιζει σιγουρα και ο μανισιος του 106.

speedy100 έγραψε:

Τώρα για το «γιατί» δεν δουλεύει η συνταγή αυτή, δεν μπήκαμε στον κόπο να αναλύσουμε τα δύο προφίλ του 206 και του 106 αλλά θεωρητικά μπορώ να σου πω ότι το βύθισμα και η διάρκεια σε αυτά τα επίπεδα δεν είναι ικανά να δημιουργήσουν τόσο μεγάλο πρόβλημα. Άρα παράμετροι όπως η μορφή της «ράμπας» του έκκεντρου σε σχέση με την μορφή του «πρόσωπου» του ωστήριου καθώς και ο ρυθμός επιτάχυνσης ανοίγματος των βαλβίδων είναι το πιθανότερο να φταίει για τα παραπάνω προβλήματα αλλά όπως σου είπα όλα αυτά είναι θεωρητικά γιατί δεν κάναμε την πρέπουσα ανάλυση για να βεβαιωθούμε.


Κοιταξε θεωρητικα παντα το normal προφιλ και η ραμπα του 206 ειναι σαφως πιο mild απο του 106.Επισης την ολη ιστορια με τα προβληματα στο ρελαντι και την χαμηλη υποπιεση στην εισαγωγη την κανει παντα ο εκκεντροφορος εξαγωγης.Οπως πολυ σωστα ειπε ο Τασος θελει κοπο και ορεξη για να προγραμματισεις σωστα των Bosh μαζι με τους χαρτες της ηλεκτρονικης πεταλουδας.Σε καμμια περιπτωση παντως δεν μπορω να δεχθω οτι δεν δουλευουν οι νορμαλ εκκεντροφοροι του 106 και δουλευουν οι 270αρηδες της οποιας εταιρειας (που μαλλον δεν υπαρχουν για 206 απο Piper & Kent μονο η Colombo Bariani εχει-αλλο θεμα αυτο).Σιγουρα παντως οι 270αρηδες του 106 εχουν πιο αποτομη ραμπα απο τους μανισιους πλην των PT51 που εχουν ιδιες ραμπες και μοιρες αλλα με διαφορετικο βυθισμα.


pedal to the metal
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
speedy100 
Μέλος
Μέλος




Ένταξη: 27 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 126

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 21 Ιούλ 2004, 10:54:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλημέρα Smile
Ευχαριστώ όλους για τις διευκρινίσεις στα δικά μου postings.
Το πρόβλημα δυστυχώς είναι ότι στην χώρα μας η έρευνα δεν πληρώνεται και επειδή όπως προανέφερα δεν πειραματιζόμαστε σε αυτοκίνητα πελατών πολλά προβλήματα επάνω στην δουλειά παραμένουν μόνο θεωρητικά απαντημένα… αλλά σίγουρα κάτι είναι και αυτό.

Φιλικά


Getting to the top is one thing. Staying up there is a totally different game...
Speedy100 Smile
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 21 Ιούλ 2004, 11:53:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

speedy100 έγραψε:
Καλημέρα Smile
Ευχαριστώ όλους για τις διευκρινίσεις στα δικά μου postings.
Το πρόβλημα δυστυχώς είναι ότι στην χώρα μας η έρευνα δεν πληρώνεται και επειδή όπως προανέφερα δεν πειραματιζόμαστε σε αυτοκίνητα πελατών πολλά προβλήματα επάνω στην δουλειά παραμένουν μόνο θεωρητικά απαντημένα… αλλά σίγουρα κάτι είναι και αυτό.

Φιλικά


Αυτό είναι ένα από τα μεγαλύτερα λάθη της Ελληνικής Πραγματικότητας φίλε Speepy!

O Eλληνας βελτιωτής δεν ψάχνεται, περιμένει το εύκολο κέρδος!

Ο χρόνος και ο κόπος της έρευνας δεν περιμένεις να τον αποκτήσεις εκείνη την στιγμή, αλλά να αποδώσει στο μέλλον. Αυτό λέγεται επένδυση!
Το να μάθεις 5 πράγματα από αυτά που έχουν κάνει οι άλλοι (στα σίγουρα) σίγουρα δεν κάνει μια εταιρία πρωτοπόρα ή πλήρως αναπτυσσόμενη.

Για να κερδίσεις πρέπει να ρισκάρεις και να επενδύσεις.
Η νοοτροπία όπως της Ελληνικής πραγματικότητας είναι περισσότερο "αρπαχτή" και "εύκολο κέρδος"

Πάντα Φιλικά και μιλώντας γενικά (οχι ειδικά)

Τάσος



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
dimzaf206 (Δημητρης)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


206 XS 1.6 16V

Ένταξη: 17 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 23
Τόπος: Αθηνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 21 Ιούλ 2004, 16:36:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παιδιά, το αυτοκίνητό μου βγήκε πριν από μια βδομάδα από το συνεργείο φορώντας εκκεντροφόρους Rallye και δούλευε άψογα απ΄την πρώτη στιγμή! Ρελαντί στις 750 σαλ, κανένα πρόβλημα με φρένα (!), νορμάλ κατανάλωση. Πιστεύω ότι το μυστικό κρύβεται στον σωστό χρονισμό (εννοείται ότι έβαλα τα ρυθμιζόμενα γρανάζια του Rallye) των εκκεντροφόρων και δεν έχει καμία σχέση με το πρόγραμμα. Άλλωστε το δικό μου κυκλοφορούσε για μια μέρα χωρίς κανένα πρόβλημα με τον εγκέφαλο απείραχτο. Βέβαια, μετά την επέμβαση στο πρόγραμμα το 206 έδειξε τα δόντια του: Απίστευτη απόκριση στο γκάζι, ροπή από χαμηλά και δύναμη μεχρι τις 7100 (πλέον) σαλ του κόφτη. Σημειώνω ότι αλλάχτηκε ολόκληρη η εξάτμιση (πολλαπλή Rallye, δίχαλο και ανοξείδωτη χειροποίητη εξάτμιση) και τοποθετήθηκε σκούπα. Με όλα αυτά έδειξε 123 ίππους/5700 σαλ και 15,7kgm/4500 σαλ στον τροχό. Η ιπποδύναμη μάλιστα είναι πάνω από 120 ίππους σε όλο το διάστημα από 5500σαλ - 6700!!! Υπόψιν ότι το νορμάλ 206 έχει 99,5 ίππους/5600 σαλ και 13,7 kgm/4000 σαλ στον τροχό (από το αρχείο του δυναμόμετρου - Dynojet).
Aυτό που θέλω να πω είναι ότι η υπόθεση "εκκεντροφόροι 106" σαφώς και αξίζει (και συμφέρει οικονομικά), αρκεί να συνδυαστεί με τα σωστά παρελκόμενα και να γίνει σωστή δουλειά στον χρονισμό και στο πρόγραμμα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
sps (Spyros)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

206 XS Ε10

Ένταξη: 22 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 3013

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 21 Ιούλ 2004, 16:37:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λοιπον, το site της piper εχει για το 206 και ειναι στην 3η σελιδα του καταλογου πεζω.
Πρεπει να πατησεις 3 φορες next Wink

Παραπεμπει στο C2 1.6 vtr (λογικο) και δινει:
Διαρκεια:Εισαγωγης-256
Εξαγωγης -252

Ευρος λειτουργειας 2-7.000 rpm
Κερδος + 10 ps!

Τιμη 185 λιρες reprofile Wink
kai 485 λιρες καινουριοι.
Ποσα ευρω ειναι ρε παιδια αυτα?

Απο οτι καταλαβα οι εκκεντροφοροι αυτοι δουλευουν με το εργοστασιακο προγραμμα,ειναι τυπου fast road.
Οποτε λογικα δεν θα αντιμετωπιζουν προβλημα.

Θεωρητικα ειναι καλη περιπτωση,θα το ψαξω περαιτερω!


Messinian Houses
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Recifees (Γιαννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 BlueBird 1.600.000 κεκ

Ένταξη: 07 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 491

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 21 Ιούλ 2004, 17:51:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

dimzaf206 έγραψε:
Παιδιά, το αυτοκίνητό μου βγήκε πριν από μια βδομάδα από το συνεργείο φορώντας εκκεντροφόρους Rallye και δούλευε άψογα απ΄την πρώτη στιγμή! Ρελαντί στις 750 σαλ, κανένα πρόβλημα με φρένα (!), νορμάλ κατανάλωση. Πιστεύω ότι το μυστικό κρύβεται στον σωστό χρονισμό (εννοείται ότι έβαλα τα ρυθμιζόμενα γρανάζια του Rallye) των εκκεντροφόρων και δεν έχει καμία σχέση με το πρόγραμμα. Άλλωστε το δικό μου κυκλοφορούσε για μια μέρα χωρίς κανένα πρόβλημα με τον εγκέφαλο απείραχτο. Βέβαια, μετά την επέμβαση στο πρόγραμμα το 206 έδειξε τα δόντια του: Απίστευτη απόκριση στο γκάζι, ροπή από χαμηλά και δύναμη μεχρι τις 7100 (πλέον) σαλ του κόφτη. Σημειώνω ότι αλλάχτηκε ολόκληρη η εξάτμιση (πολλαπλή Rallye, δίχαλο και ανοξείδωτη χειροποίητη εξάτμιση) και τοποθετήθηκε σκούπα. Με όλα αυτά έδειξε 123 ίππους/5700 σαλ και 15,7kgm/4500 σαλ στον τροχό. Η ιπποδύναμη μάλιστα είναι πάνω από 120 ίππους σε όλο το διάστημα από 5500σαλ - 6700!!! Υπόψιν ότι το νορμάλ 206 έχει 99,5 ίππους/5600 σαλ και 13,7 kgm/4000 σαλ στον τροχό (από το αρχείο του δυναμόμετρου - Dynojet).
Aυτό που θέλω να πω είναι ότι η υπόθεση "εκκεντροφόροι 106" σαφώς και αξίζει (και συμφέρει οικονομικά), αρκεί να συνδυαστεί με τα σωστά παρελκόμενα και να γίνει σωστή δουλειά στον χρονισμό και στο πρόγραμμα.

Ωραίος και μπράβο στο μαστόρι Wink
Και τώρα η ανάκριση Very happy
Το κόστος πάνω-κάτω ?
Η επέμβαση στο πρόγραμμα αφορούσε και τους χάρτες της πεταλούδας ώστε να μην έχει καθυστερημένη απόκριση στο κάθε πάτημα του γκαζιού ??

***Τώρα για τα φρένα δεν νομίζω ότι θα είχαν και κανένα πρόβλημα 27 πόντοι αεριζόμενα Very happy Very happy
Τελικά αυτό το ρημάδι σε τσιγκλάει να το πειράξεις Twisted evil Twisted evil Twisted evil


Με την ρόδα στον αέρα ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Ronin (Πάνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 Grand Tourisme 2.0 16v

Ένταξη: 08 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 1252
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 21 Ιούλ 2004, 17:57:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

dimzaf206 έγραψε:
Παιδιά, το αυτοκίνητό μου βγήκε πριν από μια βδομάδα από το συνεργείο φορώντας εκκεντροφόρους Rallye και δούλευε άψογα απ΄την πρώτη στιγμή! Ρελαντί στις 750 σαλ, κανένα πρόβλημα με φρένα (!), νορμάλ κατανάλωση. Πιστεύω ότι το μυστικό κρύβεται στον σωστό χρονισμό (εννοείται ότι έβαλα τα ρυθμιζόμενα γρανάζια του Rallye) των εκκεντροφόρων και δεν έχει καμία σχέση με το πρόγραμμα. Άλλωστε το δικό μου κυκλοφορούσε για μια μέρα χωρίς κανένα πρόβλημα με τον εγκέφαλο απείραχτο. Βέβαια, μετά την επέμβαση στο πρόγραμμα το 206 έδειξε τα δόντια του: Απίστευτη απόκριση στο γκάζι, ροπή από χαμηλά και δύναμη μεχρι τις 7100 (πλέον) σαλ του κόφτη. Σημειώνω ότι αλλάχτηκε ολόκληρη η εξάτμιση (πολλαπλή Rallye, δίχαλο και ανοξείδωτη χειροποίητη εξάτμιση) και τοποθετήθηκε σκούπα. Με όλα αυτά έδειξε 123 ίππους/5700 σαλ και 15,7kgm/4500 σαλ στον τροχό. Η ιπποδύναμη μάλιστα είναι πάνω από 120 ίππους σε όλο το διάστημα από 5500σαλ - 6700!!! Υπόψιν ότι το νορμάλ 206 έχει 99,5 ίππους/5600 σαλ και 13,7 kgm/4000 σαλ στον τροχό (από το αρχείο του δυναμόμετρου - Dynojet).
Aυτό που θέλω να πω είναι ότι η υπόθεση "εκκεντροφόροι 106" σαφώς και αξίζει (και συμφέρει οικονομικά), αρκεί να συνδυαστεί με τα σωστά παρελκόμενα και να γίνει σωστή δουλειά στον χρονισμό και στο πρόγραμμα.


Ωραίος ο Δημήτρης...
Αν μπορείς να παραθέσεις λεπτομέρειες του όλου project,γιατι νομιζω οτι θα ενδιαφέρει αρκετούς 16άριδες...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
pugsang (Μάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 Rallye

Ένταξη: 26 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1292
Τόπος: Ραφήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Ιούλ 2004, 07:43:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γραψε μας και που το εφτιαξες (συνεργειο)


pedal to the metal
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
dimzaf206 (Δημητρης)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


206 XS 1.6 16V

Ένταξη: 17 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 23
Τόπος: Αθηνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Ιούλ 2004, 09:01:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τη μετατροπή ανέλαβε ο Βασίλης ο Αναγνωστόπουλος (Α.P.R.) που θα τον ξέρετε από τα αγωνιστικά 106 (και όχι μόνο) που φτιάχνει. Επίσης λάβετε υπόψιν ότι έχει ο ίδιος σαν προσωπικό ΙΧ το 206 1.6 στο οποίο είχε πειραματιστεί και τελικά έκανε ότι και στο δικό μου. Ο προγραμματισμός του Bosch και η δυναμομέτρηση έγιναν στην Kingdragon.

Τώρα, όσον αφορά στο κόστος:
Εκκεντροφόροι & Πολλαπλή εξαγωγής: 250 Ευρώ (Μεταχειρισμένα)
Τροχαλίες εκκεντροφόρων: 160 Eυρώ (Καινούριες)
Καταλύτης Rallye: 120 Eυρώ (Μεταχειρισμένος)
Δίχαλο & Εξάτμιση ανοξείδωτη: 300 Ευρώ (Χειροποίητα)
Σκούπα Κingdragon πολυεστερική: 140 Eυρώ
Πρόγραμμα & Δυναμομέτρηση: 500 Eυρώ
Στα παραπάνω προσθέστε τα εργατικά του μηχανικού και κάτι απαραίτητα μικροέξοδα (πχ φίλτρο λαδιού Rallye) και θα δείτε ότι αξίζει τα λεφτά και με το παραπάνω!

Α, και σχετικά με την απόκριση του γκαζιού έχω να πώ ότι πλέον δεν μου λείπει η μηχανική πεταλούδα! Ως πρώην κάτοχος 106 Rallye 16V για 4 χρόνια (μέχρι να μου το κλέψουν κάτι μπ@στ@ρδ@) ξέρω τι σας λέω ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
pugsang (Μάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 Rallye

Ένταξη: 26 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1292
Τόπος: Ραφήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Ιούλ 2004, 09:11:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πολυ ωραια...παρα πολυ ωραια

Τα συγχαρητηρια μου Δημητρη.Αψογη μετατροπη

Να το δουμε καποιοα μερα το αμαξακι απο κοντα.Ειναι ακρως ενδιαφερον


pedal to the metal
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3 ... 69, 70, 71  Επόμενη
Σελίδα 1 από 71

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1414s (PHP: 60% - SQL: 40%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on