Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
max Νέος χρήστης

 206 1.1 XT
Ένταξη: 16 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 94
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 06 Ιούλ 2004, 10:32:52 Θέμα δημοσίευσης: Τι μπορείς να πάθεις απο το πουθενά... |
|
|
Η ιστορια μου εχει ως εξης:Σαββατο μεσημερακι ξεκινω για το εξοχικο μου στην κυμη.Με το που βγαινω εθνικη και πηγαινοντας χαλαρα με 120χλμ/ωρα, η θερμοκρασια να σκαρφαλωνει στους 90 βαθμους και να εχει ανοδικη πορεια και να παιζει απο 90-95 βαθμους (ενω φυσιολογικα δουλευει απο 80-85).Ε λεω η υπερβολικη ζεστη συν το αιρ κοντισιον που δουλευει θα δημιουργησε αυτη την υπερθερμανση.Κλεινω το α/c και πιανω δεξια λωριδα με 80km/ωρα μπας και πεσει αλλα τιποτα,να μην πεφτει με τιποτα κατω απο 90 βαθμους παρα μονο στις μεγαλες κατηφορες που πηγαινα χωρις γκαζι.Να μη σας τα πολυλογω φτανω μεχρι το Αλιβερι (περιπου 130 χλμ απο την Αθηνα) με την θερμοκρασια υπερβολικα υψηλη ωσπου ενας μπροστινος οδηγος να μου κανει νοημα δειχνοντας την μασκα του αμαξιου.Κατεβαινω και τι να δω...Ενα κομματι χαρτονιου ηταν σφηνωμενο στις γρυλιες ακριβως μπροστα απο το ψυγειο κοβωντας του τον αερα!!!Με το που το εβγαλα επανηλθε η θερμοκρασια στα φυσιολογικα της αλλα πλεον ανησυχω μηπως εχει δημιουργηθει κανα προβλημα στο αμαξι απο αυτη την παρατεταμενη υπερθερμανση.Ειναι κανεις που να ξερει περισσοτερα?Πρεπει να κοιταξω κατι συγκεκριμενα που πιθανων να του εχει δημιουργηθει προβλημα? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 06 Ιούλ 2004, 10:35:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η θερμοκρασία έφτασε τα κόκκινα; Αν δεν φτάσει τόσο ψηλά ώστε να αρχίσει να σου αναβοσβήνει το STOP δεν έχεις κανένα πρόβλημα. Οι θερμοκρασίες μέχρι 100 βαθμούς είναι φυσιολογικές
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
max Νέος χρήστης

 206 1.1 XT
Ένταξη: 16 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 94
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 06 Ιούλ 2004, 10:41:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sidobre έγραψε: | Η θερμοκρασία έφτασε τα κόκκινα; Αν δεν φτάσει τόσο ψηλά ώστε να αρχίσει να σου αναβοσβήνει το STOP δεν έχεις κανένα πρόβλημα. Οι θερμοκρασίες μέχρι 100 βαθμούς είναι φυσιολογικές |
Οχι σε καμια περιπτωση δεν εφτασε κοκκινα.Το πολυ μεχρι τους 95 βαθμους.Στα 1100cc η φυσιολογικη θερμοκρασια ειναι μεχρι τους 85 βαθμους,ενω στους 1600αρηδες απ'οτι εχω ακουσει σκαρφαλωνει και παραπανω |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 06 Ιούλ 2004, 10:44:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για αυτό σου έγραψα μέχρι 100. Στα 1600 φτάνει και 110 στην κίνηση (90 βαθμοί είναι η πρώτη σκάλα βεντιλατέρ, 98 η δεύτερη)
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
PHSYBORG (HULK) Έχω ξεφύγει !!!

 Pug 8v ''maximum attack''
Ένταξη: 24 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 1109 Τόπος: In the VORTEX of HEAVEN!
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 06 Ιούλ 2004, 11:15:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
To AC βοηθαει νομιζω σε τετοιες καταστασεις γιατι ειναι μονιμα το βεντιλατερ σε λειτουργεια!
FULL THROTLE....
NEW forum at www.btt.20m.com |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 06 Ιούλ 2004, 11:23:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σωστος ο Φιλιππος
pedal to the metal |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
shark_zak (ΖΑΧΑΡΙΑΣ) Έχω ξεφύγει !!!

 peugeot 206 1.4 (8V) QUIKSILVER 2002
Ένταξη: 09 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 2116 Τόπος: ΑΘΗΝΑ - Ν.ΕΡΥΘΡΑΙΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 06 Ιούλ 2004, 11:41:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
PHSYBORG έγραψε: | To AC βοηθαει νομιζω σε τετοιες καταστασεις γιατι ειναι μονιμα το βεντιλατερ σε λειτουργεια! |
και εγω ετσι ξερω.... 
"Εικονικό το γέλιο μου και με μεγάλο κόπο, το κάνω για να ξεγελώ τα μάθια των ανθρώπων..." |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ghost Dog (John Φυστίκης) Ταμίας

 206 wRC + 2008 allure 1.2 puretech 130
Ένταξη: 18 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 5423 Τόπος: Μερικεεές στροφές μπροστά...(\στη χωρα που γεννηθηκε ο πολιτισμος)
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 06 Ιούλ 2004, 14:20:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sidobre έγραψε: | Για αυτό σου έγραψα μέχρι 100. Στα 1600 φτάνει και 110 στην κίνηση (90 βαθμοί είναι η πρώτη σκάλα βεντιλατέρ, 98 η δεύτερη) |
Στους 93 βαθμους  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Kouzman (Yiannis) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 CC RG
Ένταξη: 26 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 710 Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 06 Ιούλ 2004, 14:28:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εγω δεν ξερω... νομιζω πως οι 90 και 100 βαθμοι θερμοκρασιας νερου ειναι υψηλοι... απο αυτο δεν ειμαι ευχαριστημενος...
σκεφτομαι να πειραξουμε τον θερμοστατη να ανοιγει απο πιο νωρις το βεντιλατερ για καλο και για κακο...
οταν εφτιαχναν τα αυτοκινητα οι γαλλοι νομιζω πως δεν ειχαν υποψη οτι στην ελλαδα καλοκαιρι μες στον ηλιο σε κινηση το αμαξι χρησιμευει και για ψησταρια...
με το που τελειωσει το αμαξι απο εγκεφαλους κλπ. θα ασχοληθουμε με τον εξαερισμο του χωρου της μηχανης...
λετε αν βγαλουμε το μονοτικο του καπο να απελευθερωνεται πιο ευκολα η θερμοκρασια? μηπως ομωε θα τα παιξει το χρωμα του καπο απο τις τοσο υψηλες θερμοκρασιες?
δεν θυμαμαι αμα ο dta ρυθμιζει βεντιλατερ... αν ναι τοτε να πανε στο καλο ολα τα ηλεκτρικα τα μαμας...
2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
PHSYBORG (HULK) Έχω ξεφύγει !!!

 Pug 8v ''maximum attack''
Ένταξη: 24 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 1109 Τόπος: In the VORTEX of HEAVEN!
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 06 Ιούλ 2004, 14:41:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν νομιζω χωρις μονωτικο να χαλαει το χρωμα του καπο!
Αυτο παιζει σε καπο που εχουν τρυπηθει να μπει αεραγωγος κ θελει μονωση το στοκαρισμα απο μεσα να μην σπασει με την ζεστη( ο στοκος κανει ρωγμες με την ζεστη κ γινεται χαλια)
2 χρονια εμενα χωρις μονωση μια χαρα ειναι το χρωμα !
FULL THROTLE....
NEW forum at www.btt.20m.com |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ghost Dog (John Φυστίκης) Ταμίας

 206 wRC + 2008 allure 1.2 puretech 130
Ένταξη: 18 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 5423 Τόπος: Μερικεεές στροφές μπροστά...(\στη χωρα που γεννηθηκε ο πολιτισμος)
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 06 Ιούλ 2004, 14:47:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Kouzman έγραψε: | .....μηπως ομωε θα τα παιξει το χρωμα του καπο απο τις τοσο υψηλες θερμοκρασιες?
........ |
Δεν παθαινει τιποτα! απλως που και που θα χρειαζεται κανεναν γενναιο καθαρισμο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
PHSYBORG (HULK) Έχω ξεφύγει !!!

 Pug 8v ''maximum attack''
Ένταξη: 24 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 1109 Τόπος: In the VORTEX of HEAVEN!
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 06 Ιούλ 2004, 14:49:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ghost Dog έγραψε: | Kouzman έγραψε: | .....μηπως ομωε θα τα παιξει το χρωμα του καπο απο τις τοσο υψηλες θερμοκρασιες?
........ |
Δεν παθαινει τιποτα! απλως που και που θα χρειαζεται κανεναν γενναιο καθαρισμο  |
Εεε....γγγκκχμμμ.....
παντα με το πλυσιμο κ καθαρισμα μοτερ-καπο απο μεσα !
τσ τσ τσ τσ......
FULL THROTLE....
NEW forum at www.btt.20m.com |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
smaraghi Μέλος

 Peugeot 206 1.1 color line
Ένταξη: 07 Μάϊ 2004 Δημοσιεύσεις: 117 Τόπος: ΡΟΔΟΣ
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 07 Ιούλ 2004, 06:28:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
max έγραψε: | Στα 1100cc η φυσιολογικη θερμοκρασια ειναι μεχρι τους 85 βαθμους, |
Εμένα γιατί είναι μονίμως στους 92 βαθμούς 
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
max Νέος χρήστης

 206 1.1 XT
Ένταξη: 16 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 94
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 07 Ιούλ 2004, 12:33:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
smaraghi έγραψε: | max έγραψε: | Στα 1100cc η φυσιολογικη θερμοκρασια ειναι μεχρι τους 85 βαθμους, |
Εμένα γιατί είναι μονίμως στους 92 βαθμούς  |
δεν ξερω τι συμβαινει.Εμενα μονιμα ειναι λιγο πιο κατω απο τους 90 βαθμους, γυρω στουσ 85 δηλαδη. Μπορει στιγμιαια σε μποτιλιαρισμα να πιασει τους 90 (οχι παραπανω) αλλα πεφτει αυτοματως μολις αναψει το βεντιλατερ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 07 Ιούλ 2004, 12:39:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Υπάρχει περίπτωση να σφάλει λίγο ο δείκτης σε κάποιον από τους δύο σας.
Και σε μένα δείχνει λίγο παραπάνω αλλά το έλεγξα με το diag2000 οι θερμοκρασίες είναι φυσιολογικές.
Αμα δεν βλέπετε κόκκινα πάντως (ή έστω πολύ κοντά στα κόκκινα) δεν υπάρχει πρόβλημα
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mick206 (Πράσινος Ninja) Έχω ξεφύγει !!!

 206 1.1lt tequila-line
Ένταξη: 06 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 1302 Τόπος: Άλφα Κένταυρος
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 07 Ιούλ 2004, 18:43:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
smaraghi έγραψε: | max έγραψε: | Στα 1100cc η φυσιολογικη θερμοκρασια ειναι μεχρι τους 85 βαθμους, |
Εμένα γιατί είναι μονίμως στους 92 βαθμούς  |
Για τη θερμοκρασία νερού στα 1.1 πάντα πάει στους 90.
Με κίνηση μπορεί να αρπάξει και να πάει και γύρω στους 95...
Όταν είσαι σε ταξιδάκι μπαίνει το βεντιλατέρ σε λειτουργία και πέφτει γύρω στους 70-75...
Τώρα άμα είναι εσένα συνέχεια στους 90 δεν ξέρω...
Πάντως δεν νομίζω να έχεις κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα, κοίταξέ το καλού-κακού 
Είναι πολύ ωραία η αίσθηση του να πιστεύεις πως ζεις σε μια μικρή Αυστραλία με τόσα καγκούρια που κυκλοφορούν...
Achtung achtung!! Ζουν ανάμεσά μας! Ich bin αλύπητοι und ανελέητοι...
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 07 Ιούλ 2004, 19:06:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εμενα παντως κατω απο 90 δεν ειναι ποτε...
ακομα και σε εθνικη με νορμαλ ταχυτητες ειναι στο 90
στην κινηση ή σε σκισιμο πλησιαζει αρκετα τα κοκκινα αλλα δε τα εχει πιασει ουδεποτε. Εχω την εντυπωση παντως πως τα βεντιλατερ σε εμενα δεν ανοιγουν απο τους 92 που λετε αλλα πιο μετα...αλλιως θα ηταν συνεχεια ανοιχτα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ydwr (Πανος) Δραστήριο μέλος

 Peugeot 206 1.6 (16V) XS (2003)
Ένταξη: 28 Ιαν 2004 Δημοσιεύσεις: 243 Τόπος: Πεντελη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 08 Ιούλ 2004, 08:51:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
PHSYBORG έγραψε: | To AC βοηθαει νομιζω σε τετοιες καταστασεις γιατι ειναι μονιμα το βεντιλατερ σε λειτουργεια! |
Δεν ειμαι τοσο σιγουρος για αυτο. Ναι μεν το βεντιλατερ ειναι παντα σε λειτουργεια αλλα ο κινητηρας ειναι αναγκασμενος να δουλευει σε περισσοτερες στροφες, αρα και να ανεβαζει θερμοκρασια.
Καποτε στο Drive ειχα διαβασει οτι σε περιπτωση που η θερμοκρασια σκαρφαλωσει το πιο ενδεδειγμενο ειναι να κλεισεις AC, και να ανοιξεις τον απλο κλιματισμο στο δυαντο. Η λογικη ειναι οτι τραβας ζεστο αερα απο τον χωρο της μηχανης. Σαν να ανοιγεις μια δευτερη πορτα σε ενα δωματιο.
Βεβαια το πως αντεχεις τον ζεστο αερα στην καμπινα των επιβατων ειναι αλλου παπα ευαγγελιο. 
Πανω κατω,μπρος πισω και πλαγιως |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
max Νέος χρήστης

 206 1.1 XT
Ένταξη: 16 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 94
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 08 Ιούλ 2004, 09:52:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
PHSYBORG έγραψε: | To AC βοηθαει νομιζω σε τετοιες καταστασεις γιατι ειναι μονιμα το βεντιλατερ σε λειτουργεια! |
Αν υποθεσουμε δηλαδη οτι ειμαστε σε ταξιδι και ξαφνικα διαπιστωνουμε υπερθερμανση του κινητηρα λογω χαλασμενου θερμοστατη, τοτε ανοιγωντας το α/c ειναι σαν να θετουμε εμμεσως το κυκλωμα ψυξης σε λειτουργια οποτε συνεχισζουμε το ταξιδι χωρις προβλημα? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
max Νέος χρήστης

 206 1.1 XT
Ένταξη: 16 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 94
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 08 Ιούλ 2004, 10:12:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sidobre έγραψε: | Για αυτό σου έγραψα μέχρι 100. Στα 1600 φτάνει και 110 στην κίνηση |
110 βαθμοι υπερβολικο μου φαινεται και εμενα.Παρεπιπτοντως, ξερει κανεις ποση ειναι η θερμοκρασια εξατμισως του κυκλωματος ψυξης?
Στην περιπτωση που κανεις γεμισει το ψυγειο του με σκετο νερακι,τι γινεται?Το αμαξι μετατρεπεται σε ατμομηχανη?  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|