PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Τι μπορείς να πάθεις απο το πουθενά...
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
max 
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


206 1.1 XT

Ένταξη: 16 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 94

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 06 Ιούλ 2004, 10:32:52    Θέμα δημοσίευσης: Τι μπορείς να πάθεις απο το πουθενά... Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Η ιστορια μου εχει ως εξης:Σαββατο μεσημερακι ξεκινω για το εξοχικο μου στην κυμη.Με το που βγαινω εθνικη και πηγαινοντας χαλαρα με 120χλμ/ωρα, η θερμοκρασια να σκαρφαλωνει στους 90 βαθμους και να εχει ανοδικη πορεια και να παιζει απο 90-95 βαθμους (ενω φυσιολογικα δουλευει απο 80-85).Ε λεω η υπερβολικη ζεστη συν το αιρ κοντισιον που δουλευει θα δημιουργησε αυτη την υπερθερμανση.Κλεινω το α/c και πιανω δεξια λωριδα με 80km/ωρα μπας και πεσει αλλα τιποτα,να μην πεφτει με τιποτα κατω απο 90 βαθμους παρα μονο στις μεγαλες κατηφορες που πηγαινα χωρις γκαζι.Να μη σας τα πολυλογω φτανω μεχρι το Αλιβερι (περιπου 130 χλμ απο την Αθηνα) με την θερμοκρασια υπερβολικα υψηλη ωσπου ενας μπροστινος οδηγος να μου κανει νοημα δειχνοντας την μασκα του αμαξιου.Κατεβαινω και τι να δω...Ενα κομματι χαρτονιου ηταν σφηνωμενο στις γρυλιες ακριβως μπροστα απο το ψυγειο κοβωντας του τον αερα!!!Με το που το εβγαλα επανηλθε η θερμοκρασια στα φυσιολογικα της αλλα πλεον ανησυχω μηπως εχει δημιουργηθει κανα προβλημα στο αμαξι απο αυτη την παρατεταμενη υπερθερμανση.Ειναι κανεις που να ξερει περισσοτερα?Πρεπει να κοιταξω κατι συγκεκριμενα που πιθανων να του εχει δημιουργηθει προβλημα?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 06 Ιούλ 2004, 10:35:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Η θερμοκρασία έφτασε τα κόκκινα; Αν δεν φτάσει τόσο ψηλά ώστε να αρχίσει να σου αναβοσβήνει το STOP δεν έχεις κανένα πρόβλημα. Οι θερμοκρασίες μέχρι 100 βαθμούς είναι φυσιολογικές



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
max 
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


206 1.1 XT

Ένταξη: 16 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 94

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 06 Ιούλ 2004, 10:41:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Sidobre έγραψε:
Η θερμοκρασία έφτασε τα κόκκινα; Αν δεν φτάσει τόσο ψηλά ώστε να αρχίσει να σου αναβοσβήνει το STOP δεν έχεις κανένα πρόβλημα. Οι θερμοκρασίες μέχρι 100 βαθμούς είναι φυσιολογικές


Οχι σε καμια περιπτωση δεν εφτασε κοκκινα.Το πολυ μεχρι τους 95 βαθμους.Στα 1100cc η φυσιολογικη θερμοκρασια ειναι μεχρι τους 85 βαθμους,ενω στους 1600αρηδες απ'οτι εχω ακουσει σκαρφαλωνει και παραπανω
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 06 Ιούλ 2004, 10:44:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Για αυτό σου έγραψα μέχρι 100. Στα 1600 φτάνει και 110 στην κίνηση Shocked (90 βαθμοί είναι η πρώτη σκάλα βεντιλατέρ, 98 η δεύτερη)



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
PHSYBORG (HULK)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Pug 8v ''maximum attack''

Ένταξη: 24 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 1109
Τόπος: In the VORTEX of HEAVEN!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 06 Ιούλ 2004, 11:15:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

To AC βοηθαει νομιζω σε τετοιες καταστασεις γιατι ειναι μονιμα το βεντιλατερ σε λειτουργεια!



FULL THROTLE....

NEW forum at www.btt.20m.com
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
pugsang (Μάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 Rallye

Ένταξη: 26 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1292
Τόπος: Ραφήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 06 Ιούλ 2004, 11:23:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σωστος ο Φιλιππος


pedal to the metal
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
shark_zak (ΖΑΧΑΡΙΑΣ)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


peugeot 206 1.4 (8V) QUIKSILVER 2002

Ένταξη: 09 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 2116
Τόπος: ΑΘΗΝΑ - Ν.ΕΡΥΘΡΑΙΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 06 Ιούλ 2004, 11:41:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

PHSYBORG έγραψε:
To AC βοηθαει νομιζω σε τετοιες καταστασεις γιατι ειναι μονιμα το βεντιλατερ σε λειτουργεια!


και εγω ετσι ξερω.... Idea



"Εικονικό το γέλιο μου και με μεγάλο κόπο, το κάνω για να ξεγελώ τα μάθια των ανθρώπων..."
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Ghost Dog (John Φυστίκης)
Ταμίας
Επίσημο Μέλος

206 wRC + 2008 allure 1.2 puretech 130

Ένταξη: 18 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 5423
Τόπος: Μερικεεές στροφές μπροστά...(\στη χωρα που γεννηθηκε ο πολιτισμος)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 06 Ιούλ 2004, 14:20:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Sidobre έγραψε:
Για αυτό σου έγραψα μέχρι 100. Στα 1600 φτάνει και 110 στην κίνηση Shocked (90 βαθμοί είναι η πρώτη σκάλα βεντιλατέρ, 98 η δεύτερη)

Στους 93 βαθμους Wink Very happy Very happy
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Kouzman (Yiannis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 CC RG

Ένταξη: 26 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 710
Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 06 Ιούλ 2004, 14:28:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

εγω δεν ξερω... νομιζω πως οι 90 και 100 βαθμοι θερμοκρασιας νερου ειναι υψηλοι... απο αυτο δεν ειμαι ευχαριστημενος...
σκεφτομαι να πειραξουμε τον θερμοστατη να ανοιγει απο πιο νωρις το βεντιλατερ για καλο και για κακο...

οταν εφτιαχναν τα αυτοκινητα οι γαλλοι νομιζω πως δεν ειχαν υποψη οτι στην ελλαδα καλοκαιρι μες στον ηλιο σε κινηση το αμαξι χρησιμευει και για ψησταρια...

με το που τελειωσει το αμαξι απο εγκεφαλους κλπ. θα ασχοληθουμε με τον εξαερισμο του χωρου της μηχανης...
λετε αν βγαλουμε το μονοτικο του καπο να απελευθερωνεται πιο ευκολα η θερμοκρασια? μηπως ομωε θα τα παιξει το χρωμα του καπο απο τις τοσο υψηλες θερμοκρασιες?

δεν θυμαμαι αμα ο dta ρυθμιζει βεντιλατερ... αν ναι τοτε να πανε στο καλο ολα τα ηλεκτρικα τα μαμας...





2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
PHSYBORG (HULK)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Pug 8v ''maximum attack''

Ένταξη: 24 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 1109
Τόπος: In the VORTEX of HEAVEN!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 06 Ιούλ 2004, 14:41:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν νομιζω χωρις μονωτικο να χαλαει το χρωμα του καπο!
Αυτο παιζει σε καπο που εχουν τρυπηθει να μπει αεραγωγος κ θελει μονωση το στοκαρισμα απο μεσα να μην σπασει με την ζεστη( ο στοκος κανει ρωγμες με την ζεστη κ γινεται χαλια)
2 χρονια εμενα χωρις μονωση μια χαρα ειναι το χρωμα !



FULL THROTLE....

NEW forum at www.btt.20m.com
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Ghost Dog (John Φυστίκης)
Ταμίας
Επίσημο Μέλος

206 wRC + 2008 allure 1.2 puretech 130

Ένταξη: 18 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 5423
Τόπος: Μερικεεές στροφές μπροστά...(\στη χωρα που γεννηθηκε ο πολιτισμος)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 06 Ιούλ 2004, 14:47:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Kouzman έγραψε:
.....μηπως ομωε θα τα παιξει το χρωμα του καπο απο τις τοσο υψηλες θερμοκρασιες?
........

Δεν παθαινει τιποτα! Wink απλως που και που θα χρειαζεται κανεναν γενναιο καθαρισμο Mad
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
PHSYBORG (HULK)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Pug 8v ''maximum attack''

Ένταξη: 24 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 1109
Τόπος: In the VORTEX of HEAVEN!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 06 Ιούλ 2004, 14:49:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ghost Dog έγραψε:
Kouzman έγραψε:
.....μηπως ομωε θα τα παιξει το χρωμα του καπο απο τις τοσο υψηλες θερμοκρασιες?
........

Δεν παθαινει τιποτα! Wink απλως που και που θα χρειαζεται κανεναν γενναιο καθαρισμο Mad


Εεε....γγγκκχμμμ.....
παντα με το πλυσιμο κ καθαρισμα μοτερ-καπο απο μεσα !
τσ τσ τσ τσ......



FULL THROTLE....

NEW forum at www.btt.20m.com
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
smaraghi 
Μέλος
Μέλος


Peugeot 206 1.1 color line

Ένταξη: 07 Μάϊ 2004
Δημοσιεύσεις: 117
Τόπος: ΡΟΔΟΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 07 Ιούλ 2004, 06:28:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

max έγραψε:
Στα 1100cc η φυσιολογικη θερμοκρασια ειναι μεχρι τους 85 βαθμους,

Εμένα γιατί είναι μονίμως στους 92 βαθμούς Scratch


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
max 
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


206 1.1 XT

Ένταξη: 16 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 94

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 07 Ιούλ 2004, 12:33:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

smaraghi έγραψε:
max έγραψε:
Στα 1100cc η φυσιολογικη θερμοκρασια ειναι μεχρι τους 85 βαθμους,

Εμένα γιατί είναι μονίμως στους 92 βαθμούς Scratch


δεν ξερω τι συμβαινει.Εμενα μονιμα ειναι λιγο πιο κατω απο τους 90 βαθμους, γυρω στουσ 85 δηλαδη. Μπορει στιγμιαια σε μποτιλιαρισμα να πιασει τους 90 (οχι παραπανω) αλλα πεφτει αυτοματως μολις αναψει το βεντιλατερ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 07 Ιούλ 2004, 12:39:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Υπάρχει περίπτωση να σφάλει λίγο ο δείκτης σε κάποιον από τους δύο σας.

Και σε μένα δείχνει λίγο παραπάνω αλλά το έλεγξα με το diag2000 οι θερμοκρασίες είναι φυσιολογικές.

Αμα δεν βλέπετε κόκκινα πάντως (ή έστω πολύ κοντά στα κόκκινα) δεν υπάρχει πρόβλημα



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
mick206 (Πράσινος Ninja)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 1.1lt tequila-line

Ένταξη: 06 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 1302
Τόπος: Άλφα Κένταυρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 07 Ιούλ 2004, 18:43:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

smaraghi έγραψε:
max έγραψε:
Στα 1100cc η φυσιολογικη θερμοκρασια ειναι μεχρι τους 85 βαθμους,

Εμένα γιατί είναι μονίμως στους 92 βαθμούς Scratch

Για τη θερμοκρασία νερού στα 1.1 πάντα πάει στους 90.
Με κίνηση μπορεί να αρπάξει και να πάει και γύρω στους 95...
Όταν είσαι σε ταξιδάκι μπαίνει το βεντιλατέρ σε λειτουργία και πέφτει γύρω στους 70-75...
Τώρα άμα είναι εσένα συνέχεια στους 90 δεν ξέρω... Rolling eyes
Πάντως δεν νομίζω να έχεις κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα, κοίταξέ το καλού-κακού Rolling eyes


Είναι πολύ ωραία η αίσθηση του να πιστεύεις πως ζεις σε μια μικρή Αυστραλία με τόσα καγκούρια που κυκλοφορούν...
Achtung achtung!! Ζουν ανάμεσά μας! Ich bin αλύπητοι und ανελέητοι...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Baphomet (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)

Ένταξη: 06 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 4616
Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 07 Ιούλ 2004, 19:06:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

εμενα παντως κατω απο 90 δεν ειναι ποτε...
ακομα και σε εθνικη με νορμαλ ταχυτητες ειναι στο 90
στην κινηση ή σε σκισιμο πλησιαζει αρκετα τα κοκκινα αλλα δε τα εχει πιασει ουδεποτε. Εχω την εντυπωση παντως πως τα βεντιλατερ σε εμενα δεν ανοιγουν απο τους 92 που λετε αλλα πιο μετα...αλλιως θα ηταν συνεχεια ανοιχτα...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
Ydwr (Πανος)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 206 1.6 (16V) XS (2003)

Ένταξη: 28 Ιαν 2004
Δημοσιεύσεις: 243
Τόπος: Πεντελη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 08 Ιούλ 2004, 08:51:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

PHSYBORG έγραψε:
To AC βοηθαει νομιζω σε τετοιες καταστασεις γιατι ειναι μονιμα το βεντιλατερ σε λειτουργεια!


Rolling eyes Rolling eyes
Δεν ειμαι τοσο σιγουρος για αυτο. Ναι μεν το βεντιλατερ ειναι παντα σε λειτουργεια αλλα ο κινητηρας ειναι αναγκασμενος να δουλευει σε περισσοτερες στροφες, αρα και να ανεβαζει θερμοκρασια.

Καποτε στο Drive ειχα διαβασει οτι σε περιπτωση που η θερμοκρασια σκαρφαλωσει το πιο ενδεδειγμενο ειναι να κλεισεις AC, και να ανοιξεις τον απλο κλιματισμο στο δυαντο. Η λογικη ειναι οτι τραβας ζεστο αερα απο τον χωρο της μηχανης. Σαν να ανοιγεις μια δευτερη πορτα σε ενα δωματιο. Wink

Βεβαια το πως αντεχεις τον ζεστο αερα στην καμπινα των επιβατων ειναι αλλου παπα ευαγγελιο. Laughing


Πανω κατω,μπρος πισω και πλαγιως
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
max 
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


206 1.1 XT

Ένταξη: 16 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 94

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 08 Ιούλ 2004, 09:52:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

PHSYBORG έγραψε:
To AC βοηθαει νομιζω σε τετοιες καταστασεις γιατι ειναι μονιμα το βεντιλατερ σε λειτουργεια!


Αν υποθεσουμε δηλαδη οτι ειμαστε σε ταξιδι και ξαφνικα διαπιστωνουμε υπερθερμανση του κινητηρα λογω χαλασμενου θερμοστατη, τοτε ανοιγωντας το α/c ειναι σαν να θετουμε εμμεσως το κυκλωμα ψυξης σε λειτουργια οποτε συνεχισζουμε το ταξιδι χωρις προβλημα?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
max 
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


206 1.1 XT

Ένταξη: 16 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 94

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 08 Ιούλ 2004, 10:12:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Sidobre έγραψε:
Για αυτό σου έγραψα μέχρι 100. Στα 1600 φτάνει και 110 στην κίνηση


110 βαθμοι υπερβολικο μου φαινεται και εμενα.Παρεπιπτοντως, ξερει κανεις ποση ειναι η θερμοκρασια εξατμισως του κυκλωματος ψυξης?
Στην περιπτωση που κανεις γεμισει το ψυγειο του με σκετο νερακι,τι γινεται?Το αμαξι μετατρεπεται σε ατμομηχανη? Smile
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
Σελίδα 1 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1511s (PHP: 87% - SQL: 13%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on