Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
geo1st487 (Γιώργος) Μέλος

 206 ΧΤ 1.4 16V 90hp
Ένταξη: 04 Μάϊ 2004 Δημοσιεύσεις: 151
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 04 Ιούλ 2004, 10:38:49 Θέμα δημοσίευσης: Μου φαίνεται πως θα πετάξει άταν το πατάω 130 |
|
|
Οι περισσοτεροι βλεπω οτι εχετε 1.4 XS 16V 90hp. Εγω πριν απο 1,5 μηνα πηρα το 1.4 XT 16V 90hp. Το XS με το XT εχουν καμια διαφορα στον κινητηρα ή στα κρατηματα; Οταν το παταω 130 νομιζω πως παω με 170. Δεν ξερω μηπως επειδη ειναι ελαφρυ το αμαξι (γυρω στα 970kg). Μου φαινεται σαν να μην πατανε και πολυ οι ροδες στο δρομο οταν τρεχω με τετοια ταχυτητα. Πριν παρω το αμαξι οδηγουσα του πατερα μου ενα Renault Megane Classic 1.6 90hp (βαρος γυρω στα 1150kg) και δεν ενιωθα ετσι. Το ενιωθα να παταει πιο σταθερα στο δρομο και οταν το πατουσα 130 δεν ενιωθα οτι θα πεταξω οπως συμβαινει με το 206. Θα μου πειτε φυσικο ειναι αφου ειναι πιο βαρυ. Το 206 μεχρι στιγμης το εχω πατησει μεχρι 145 και κολωσα να το πατησω παραπανω αλλα ετσι και αλιως η ευθεια τελιωνε και επρεπε να κοψω. Το πλεονεκτημα ειναι οτι ειναι γκαζιαρικο αμαξι. Αν ηταν πιο βαρυ δεν θα ηταν και τοσο γκαζιαρικο. Δηλαδη το 206 RC 2.0 180hp ειναι σκοτώστρα;
Με ολα αυτα δεν λεω οτι δεν ειμαι ευχαριστημενος με το αμαξι. Φυσικα και ειμαι. Το μονο που θα θελα ειναι να ηταν πιο βαρυ (χωρις να ειναι πιο ογκοδες) και να ειχε φυσικα περισσοτερα κυβικα και αλογα και τελος να μπορουσα να το αγορασω.
Ελπιζω να μου δωσετε την γνωμη σας και τα φωτα σας |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
PHSYBORG (HULK) Έχω ξεφύγει !!!

 Pug 8v ''maximum attack''
Ένταξη: 24 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 1109 Τόπος: In the VORTEX of HEAVEN!
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 04 Ιούλ 2004, 10:45:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Kαταρχην δεν εχουμε οι περισσοτεροι 90αρι!
Παμε κ στην αποροια σου!
Εγω με το 75 ΧΤ παω με 170 κ δεν νιωθω να πεταω !
Κοιταξες τον αερα στα λαστιχα σου οταν το πηρες ????????
Συνηθως οι αντιπροσωπιες το παραδιδουν με 40 αερα( πιεση ) ! 
FULL THROTLE....
NEW forum at www.btt.20m.com |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
zzzleepy (Μαύρος Χέλωνος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)
Ένταξη: 06 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1289 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 04 Ιούλ 2004, 11:11:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τι είναι αυτά που διαβάζω Θεε μου! Ρε παλικάρι το 206 αγόρασες, δεν αγόρασες Volvo να είναι βαρύ! Μικρό αυτοκίνητο είναι, ελαφρύ είναι αλλά ΌΧΙ ΚΑΙ ΠΕΤΑΕΙ ΚΙΟΛΑΣ ΣΤΑ 130! Είναι από τα πιο σταθερά μικρά που κυκλοφορούν ακόμα και σε μεγάλες ταχύτητες. Βέβαια χρειάζεται και σηκώνει βελτίωση στην ανάρτηση και τα φρένα αλλά και μαμά τελείως δεν είναι για πέταμα... Κι από την άλλη τι εννοείς όταν λες πετάει; Δεν σε κρατάνε τα λάστιχά σου; Δεν σε ικανοποιεί η ανάρτηση; Για τσέκαρε τα λάστιχά σου όπως είπε κι ο Φίλιππος... Τι να πω... Α! Και μη συγκρίνεις με το RC γιατί μιλάμε για τελείως διαφορετικό αυτοκίνητο...
Για όλο τον κόσμο είσαι κάποιος... για κάποιον είσαι όλος ο κόσμος... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
geo1st487 (Γιώργος) Μέλος

 206 ΧΤ 1.4 16V 90hp
Ένταξη: 04 Μάϊ 2004 Δημοσιεύσεις: 151
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 04 Ιούλ 2004, 11:23:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
PHSYBORG έγραψε: | Kαταρχην δεν εχουμε οι περισσοτεροι 90αρι!
Παμε κ στην αποροια σου!
Εγω με το 75 ΧΤ παω με 170 κ δεν νιωθω να πεταω !
Κοιταξες τον αερα στα λαστιχα σου οταν το πηρες ????????
Συνηθως οι αντιπροσωπιες το παραδιδουν με 40 αερα( πιεση ) !  |
Ισως να φτεει που ειχα συνηθισει να οδηγαω σε πιο βαρυ αμαξι. Ποση πιεση πρεπει να εχουν τα λαστιχα; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
PHSYBORG (HULK) Έχω ξεφύγει !!!

 Pug 8v ''maximum attack''
Ένταξη: 24 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 1109 Τόπος: In the VORTEX of HEAVEN!
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 04 Ιούλ 2004, 11:25:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν εχει σχεση ποσο βαρυ ειναι το αμαξι!
Την δουλεια την κανουν τα αμορτισερ ( αν πλεει η οχι στα πολλα)
κ η αεροδυναμικη!
Εμενα προσωπικα με μαμα αναρτησεις ακομα ειναι βιδωμενο στα πολλα !
Πιεσης δοκιμασε απο 30-32
FULL THROTLE....
NEW forum at www.btt.20m.com |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
zzzleepy (Μαύρος Χέλωνος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)
Ένταξη: 06 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1289 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 04 Ιούλ 2004, 11:25:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εξαρτάται από τα λάστιχα και το πως οδηγείς. Μόνο με δοκιμές θα βρεις αυτό που σε ικανοποίει. Η Peugeot συστήνει 34-34 αλλά μάλλον θα είναι πολύ για σένα. Ξεκίνα με 31 ή 32 και δοκίμασε. Ψάξε και λίγο στο φόρουμ, υπάρχουν συζητήσεις για πιέσεις ελαστικών... 
Για όλο τον κόσμο είσαι κάποιος... για κάποιον είσαι όλος ο κόσμος... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
geo1st487 (Γιώργος) Μέλος

 206 ΧΤ 1.4 16V 90hp
Ένταξη: 04 Μάϊ 2004 Δημοσιεύσεις: 151
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 04 Ιούλ 2004, 11:36:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
PHSYBORG έγραψε: | Δεν εχει σχεση ποσο βαρυ ειναι το αμαξι!
Την δουλεια την κανουν τα αμορτισερ ( αν πλεει η οχι στα πολλα)
κ η αεροδυναμικη!
Εμενα προσωπικα με μαμα αναρτησεις ακομα ειναι βιδωμενο στα πολλα !
Πιεσης δοκιμασε απο 30-32 |
Εχω δει πολλα 206 που το φτερο ειναι λιγο πιο πανω απο την ροδα. Το δικο μου δεν ειναι ετσι. Δηλαδη το φτερο απεχει αρκετα απο την ροδα. Λετε αν τα αμορτισερ εινα χαμηλωμενα να ειναι καλυτερα;
Δεν μετρησα την πιεση των ελαστικων αλλα μαλον πρεπει να εχουν υψηλη πιεση. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Recifees (Γιαννης) Τρελλαμένο μέλος

 206 BlueBird 1.600.000 κεκ
Ένταξη: 07 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 491
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 04 Ιούλ 2004, 12:57:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δες πιέσεις που ανέφεραν και τα παιδιά
Εγω το παρέλαβα με 39 και νόμιζα ότι κυκλοφορούσα με τις ζάντες
190 καρφωμένο άσφαλτο και ακίνητο παρά τον σχετικό πλευρικό άνεμο (αστάθεια not here)
έχουμε πάνω κάτω το ίδιο setup αναρτήσεων
Με την ρόδα στον αέρα ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Recifees (Γιαννης) Τρελλαμένο μέλος

 206 BlueBird 1.600.000 κεκ
Ένταξη: 07 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 491
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 04 Ιούλ 2004, 13:00:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
geo1st487 έγραψε: | PHSYBORG έγραψε: | Δεν εχει σχεση ποσο βαρυ ειναι το αμαξι!
Την δουλεια την κανουν τα αμορτισερ ( αν πλεει η οχι στα πολλα)
κ η αεροδυναμικη!
Εμενα προσωπικα με μαμα αναρτησεις ακομα ειναι βιδωμενο στα πολλα !
Πιεσης δοκιμασε απο 30-32 |
Εχω δει πολλα 206 που το φτερο ειναι λιγο πιο πανω απο την ροδα. Το δικο μου δεν ειναι ετσι. Δηλαδη το φτερο απεχει αρκετα απο την ροδα. Λετε αν τα αμορτισερ εινα χαμηλωμενα να ειναι καλυτερα;
Δεν μετρησα την πιεση των ελαστικων αλλα μαλον πρεπει να εχουν υψηλη πιεση. |
Φυσιολογικό για 3θυρο xs .
Πιο σπορ και συνάμα μια καλή δικαιλογία για μεγαλύτερες Ζάντες 
Με την ρόδα στον αέρα ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!

 CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 05 Ιούλ 2004, 00:54:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν ισχυουν αυτα που λεγανε παλια οτι δηλαδη τα βαρια αυτοκινητα πατανε καλυτερα στην ασφαλτο κτλ.Καμια σχεση.Ο Λογος.....Οσο περισοτερη μαζα εχεις τοσο ποιο ευκολα την παραμαζευη η φυγοκεντρος δυναμη.Ισα σταματαει ενα ελαφρη με 4 δικοφρενα ισα ενα βαρυ Τωρα θα μου πειτε αλλα τα φρενα απ την B.M.W και αλλα πχ του 106...Καμια σχεση.Απλη φυσικη ειναι.Οσο ποιο ελαφρυ τοσο καλυτερα.εεε και κανεις και μια αναρτηση για να χεις 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 05 Ιούλ 2004, 08:05:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
όντως ο μυθος των βαριών οχημάτων έχει καταρριφθει. Τώρα αυτο που λες φαινεται πολυ περιεργο. Κι εμενα ειχε 40 πιεση οταν το πηρα και το ειχα αφησει ετσι για αρκετο καιρο (αμελησα να το κοιταξω) και μαλιστα εκανα και αττικη οδο με 190km/h και ήμουν ανετότατος. Αστάθεια γενικά ποτέ δεν έχω δει...και τα λαστιχα μου ειναι καραφαγωμενα...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kanelj (Γιαννης) Έχω ξεφύγει !!!

 PEUGEOT 206 1.6 8v rallye 109+ ?
Ένταξη: 27 Μάρ 2003 Δημοσιεύσεις: 2206 Τόπος: Γαλατσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 07 Ιούλ 2004, 07:19:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εγω το ενιωσα αυτο που λες οταν ειχαν ..."βρακιασει" τα αμορτισερ.
Αν το εχεις 1,5 μηνα ομως το αυτοκινητο δεν δικαιολογειται...λες να σου το εδωσαν με πιεσμενα αμορτισερ???
αυτο που θυμαμαι εντονα στην εθνικη οδο ειναι οτι οταν πηγαινα πανω απο 120χλμ (εκτος του οτι σε καθε ανωμαλια του δρομου ηταν λες και δεν παταγα στο εδαφος) ειναι οτι με το που περναγε καποιο φορτηγο ή πουλμαν απο διπλα, πηγαινα μια βολτα και ξαναγυρναγα μετα απο λιγο στην λωριδα που ημουν 
www.secret-rooms.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 07 Ιούλ 2004, 10:17:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Eχμμμ να κάνω μια ερώτηση....
Σε ποιά εθνική πήγαινες με 130;;;;;
Γιατί ρωτάω;; Γιατι π.χ. στην Αθηνών-Λαμίας που ο δρόμος είναι απαράδεκτος (μέχρι περίπου την Θήβα) είναι πολύ πιθανό να σου έδωσε την αίσθηση αυτή ειπειδή είναι πιο σφικτή η ανάρτηση από το Megane.
Αν όντως συμβαίνει αυτό, τότε να φοβάσαι περισσότερο με το Megane που σου δίνει την αίσθηση βάρκας παρά το 206 που χοροπηδάει από σκληρή ανάρτηση...
Δοκίμασε σε ένα καλό δρόμο (Ατιική Οδό) και αν συμβαίνει το ίδιο τότε ναι κοίτα τις αναρτήσεις και τις πιέσεις των ελαστικών. Οτι είναι σταθερότατο δεν το συζητάω. Μακράν από τα καλύτερα στην κατηγορία του (και σε πολλά από άλλες κατηγορίες).
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)
Ένταξη: 10 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1865 Τόπος: Αμπελογκάρντεν
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 07 Ιούλ 2004, 10:40:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sidobre έγραψε: | Eχμμμ να κάνω μια ερώτηση....
Σε ποιά εθνική πήγαινες με 130;;;;;
Γιατί ρωτάω;; Γιατι π.χ. στην Αθηνών-Λαμίας που ο δρόμος είναι απαράδεκτος (μέχρι περίπου την Θήβα) είναι πολύ πιθανό να σου έδωσε την αίσθηση αυτή ειπειδή είναι πιο σφικτή η ανάρτηση από το Megane.
|
Συμφωνώ.....
Στην Αθηνών-Λαμίας, ο δρόμος είναι τόσο ανώμαλος, που όποτε περνάω από τα άσχημα τμήματα, χορεύω ....τσιφτετέλι (σκληρές αναρτήσεις γαρ...)
Ελπίζω το τμήμα της εθνικής που στρώνουν τώρα, να είναι καλύτερο (Αττική οδός the best, "χαλί" ο δρόμος...)
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
TiMoRiS (Argiris) Τρελλαμένο μέλος

 Mini Cooper S R56
Ένταξη: 06 Ιαν 2004 Δημοσιεύσεις: 420 Τόπος: Πειραιας
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 07 Ιούλ 2004, 12:54:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγω πριν ενα μηνα περιπου ανεβαινα την Αθηνων Λαμιας με 190 για να δω πως παει και νομιζα οτι πηγαινα με 140! Το μονο που του εχω κανει ειναι ενα χαμηλωμα! Μου κανει μεγαλη εντυπωση αυτο που λες!
www.asfaleia365.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 07 Ιούλ 2004, 13:34:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μιας που λές για τους έχοντες 1.4 16ν 90hp...
Προσωπικά μέχρι τα 120χ.α.ω. το αμάξι το βλέπω νορμάλ. Μετά από τα 120 (έχοντας 5η φυσικά στο κιβώτιο) και ξεπερνώντας τις 3.500 σ.α.λ., όσο πιο πολύ χώνω το πόδι στο πάτωμα, τόσο μεγαλύτερη γίνεται η αίσθηση της ταχύτητας. Ναι, νιώθω σαν ενα μικρό σμπρώξιμο, ίσως γιατί εκεί έχουμε την μέγιστη ροπή και την αρχή της πτώσης της, ενώ είμαστε πάνω στην φάση που τα άλογα βγαίνουν πιο απότομα. Αλλά σε καμία περίπτωση δεν νιώθω ότι θα πετάξω ή ότι το αμάξι "πλέει"
Ειδικά και όσο η ταχύτητα αυξάνεται, τόσο περισσότερο το νιώθω σίγουρο στο δρόμο (όταν μιλάμε για 2 τουλάχιστον λωρίδες ανά κατεύθυνση μαζί με μια βοηθητική, ως επί το πλείστον, εθνική οδός δηλαδή). Τώρα για το αν φοράμε τις ίδιες αναρτήσεις XS με ΧΤ, δεν ξέρω. Νομίζω πως έχουμε τις ίδιες πάντως, διότι αν υπήρχε κάποια διαφορά, θα αναφερόταν στον πρόσθετο εξοπλισμό 
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SnakeMJK (Ζήσης) Άντε γεια !!!


 Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 5109 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 07 Ιούλ 2004, 18:05:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
E... Μετά τα 180, κάπως αρχίζει και πλέει... which doesn't? 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 07 Ιούλ 2004, 19:23:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
το ξεφτηλησατε το θεμα...
εγω παντως στα 195 με το 1.6 οταν με περασε χαλαρααααααα το αβενσις νομιζα οτι ημουν σταματημενος και ηθελα να ανοιξω τη πορτα και να κατεβω να το βαραω...................
αχ αχχχχ θα κανω καιρο να το ξεπερασω αυτοοοοο |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
geo1st487 (Γιώργος) Μέλος

 206 ΧΤ 1.4 16V 90hp
Ένταξη: 04 Μάϊ 2004 Δημοσιεύσεις: 151
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 07 Ιούλ 2004, 21:25:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ο δρομος που οδηγουσα δεν ηταν τελειος, ειχε τις λακουβιτσες του. Μικρες μεν αλλα οσο να ναι δημιουργει προβλημα. Ενοειτε οτι με το Megane του πατερα μου δεν υπαρχει τοσο εντονο προβλημα στις λακουβες γιατι ειναι πιο βαρυ. Οσο για τις αναρτησεις το Megane μου φαινεται πως εχει πιο σκληρες αναρτησεις απο το 206. Αυτο το λεω γιατι το Megane στις λακουβες χτυπαει πιο αγρια απο το 206. Αν οδηγαω με 190 σε ευθεια σε τελειο δρομο χωρις την παραμικρη λακουβιτσα τοτε πολυ πιθανον να μου φανει σταθεροτατο το αμαξι. Σε ενα ευθυ και χωρις ανωμαλιες δρομο ειναι φυσικο σχεδον ολα τα αμαξια να ειναι σταθερα. Ελα ομως που οι περισσοτεροι δρομοι στην Ελλαδα ειναι αστα να πανε. Φιλε kanelj τι να σου πω. Αν ειναι να πηγαινεις με 120 να χοροπηδαει το αμαξι απο τι λακουβιτσες και να φοβασαι μη φυγεις απο τον δρομο τοτε κλαψτα χαραλμπε |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|