PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Ρετάρισμα κινητήρα
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
teoman (Τεό)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


C230 Sport Coupe Kompressor

Ένταξη: 19 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 2143
Τόπος: Jurassic Park

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 16 Σεπ 2002, 10:52:53    Θέμα δημοσίευσης: Ρετάρισμα κινητήρα Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το πρώτο σημαντικό πρόβλημα με το 206 μου,παρουσιάστηκε το Σάββατο.Εκεί που προχωρούσα μια χαρά,το όχημα άρχισε να ρετάρει,να κομπιάζει όπως κάνει όταν δεν έχει καθόλου καύσιμο.Η μηχανή φαινόταν φυσιολογική,ούτε λάδια,ούτε νερό πουθενά.Παράλληλα,παρατήρησα και έναν μεταλλικό θόρυβο,που ίσως όμως να προέρχεται από την εξάτμιση,μιας και τα καυσαέρια δεν βγαίνουν με φυσιολογικό ρυθμό.Καμία ένδειξη στο ταμπλό,ο δείκτης βενζίνης στην μέση και φυσικά είχα ξαναβάλει βεζίνη από το συγκεκριμένο πρατήριο.Το αυτοκίνητο βρίσκεται στο συνεργείο,θα το πάρω μάλλον το μεσημέρι.Καμιά ιδέα για το τί μπορεί να φταίει?Μήπως κανένα βουλωμένο σωληνάκι?Ή ο συνήθης ύποπτος εγκέφαλος?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 16 Σεπ 2002, 11:05:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ειμαι περίεργος να δω τι θα σου πούν και τι θα κάνουν.

Αντιμετώπιζα και εγώ (ίσως και ακόμα) τέτοιου είδους προβλήματα για 2 μήνες χωρίς να βρούμε παθολογική αιτία (ξεκίνησε μαλλον από κακή βενζίνη) στο τέλος εξαφανίστικε μετά από τυχαία αλλαγή του ζοάν* που έκανε "μεταλλικό" θόρυβο ιδιαίτερα στις εκκινήσεις. Η εκτίμηση όλων ήταν ότι σε καμμία περίπτωση δεν δύναται να έφτεγε αυτό. 'Η κάτι αλλάξανε/φτιάξανε χωρίς να το πούν ή.... αυτοθεραπεύτικε!


* Ζοάν= Σύνδεσμος της εξάτμισης που συνδέει τον σωλήνα της εξαγωγής με τον κυρίως σωλήνα (που έχει τα καζανάκια). Από τους κραδασμούς της μηχανής συχνά χαλάει (σπάνε/λασκάρουν τα ελλατήριά του).



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
teoman (Τεό)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


C230 Sport Coupe Kompressor

Ένταξη: 19 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 2143
Τόπος: Jurassic Park

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 16 Σεπ 2002, 11:18:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το πρώτο που μου είπαν-χωρίς να έχουν δει το αυτοκίνητο- είναι για νοθευμένη βενζίνη ή κάποιο σκουπιδάκι.Η εξάτμιση κάνει σκασίματα-αφού όπως είπα δεν γίνετε σωστή ροή καυσαερίων-και γι'αυτό ίσως κάπου να χτυπάει και να ακούγεται αυτός ο θόρυβος.Χρησιμοποιώ V POWER και δεν είχα παρόμοιο πρόβλημα.Σημειωτέον,ότι η εγγύηση λήγει την Παρασκευή!Αν δεν μου βρουν κάτι και το ξαναπαρουσιάσει? Rolling eyes
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
teoman (Τεό)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


C230 Sport Coupe Kompressor

Ένταξη: 19 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 2143
Τόπος: Jurassic Park

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 16 Σεπ 2002, 11:25:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αυτό που μου ενισχύει την άποψη για τροφοδοσία,είναι ότι 3 φορές κατά την εκκίνηση της μίζας μου έσβησε ενώ ήμουν σταματημένος.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
KASFIKIS NIKOS (Νικος)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


106 RALLYE 16V

Ένταξη: 28 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 76

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 16 Σεπ 2002, 11:31:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κανονικα η εγγυηση σου ισχυει μεχρι να το επισκευασουν.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
teoman (Τεό)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


C230 Sport Coupe Kompressor

Ένταξη: 19 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 2143
Τόπος: Jurassic Park

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 16 Σεπ 2002, 12:32:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Βγήκε το πόρισμα: αλλαγή βαλβίδας εισαγωγής και επαναπρογραμματισμός του εγκεφάλου. Neutral
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
KASFIKIS NIKOS (Νικος)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


106 RALLYE 16V

Ένταξη: 28 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 76

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 16 Σεπ 2002, 12:40:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τι εννοεις βαλβιδα εισαγωγης.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
teoman (Τεό)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


C230 Sport Coupe Kompressor

Ένταξη: 19 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 2143
Τόπος: Jurassic Park

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 16 Σεπ 2002, 12:51:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μία βαλβίδα σε ένα κύλινδρο είχε πρόβλημα.Τώρα,αν αλλάχτηκε (όπως ανέφεραν) ή αν ρυθμίστηκε,αυτό δεν το ξέρω.
Πάντως θα ήμουν ο μόνος με 15v 206 Confused
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Αλεξ@νδρος (Αλέξανδρος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4(8V) XS 4/2004

Ένταξη: 20 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 936
Τόπος: Παλαιό Ηράκλειο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 17 Σεπ 2002, 22:29:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ε μεχρι να φτασεις τα 8V που εχουμε εμεις εχεις καιρο :D
Εχθες εμενα μου εσβησε δυο φορες στα καλα καθουμενα και μετα αρνηθηκε 2 φορες να παρει μπροστα.Με την τριτη η αντλια βενζινης δουλεψε υπερωρια(τουλαχιστον 2πλος χρονος λειτουργιας)και πηραμε μπροστα.Σκουπιδακι μου μυριζει...


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Slash (Ντάνης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2001)

Ένταξη: 25 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 541
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 18 Σεπ 2002, 00:33:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κι εμένα σκουπιδάκι μου μυρίζει, όπως και το γεγονός, το multipoint τι κάνει; Έστω κι αν βουλώσει η μια παροχή, δεν συνεχίζουν να λειτουργούν οι υπόλοιπες κανονικά ώστε να μην σβήσει το μοτέρ; Και γιατί συνειρμικά μου ήρθε στο μυαλό αυτό που διάβασα σε προηγούμενο post οτι το 206 δεν έχει φίλτρο βενζίνης; Χμμ... Confused



I live my life a 1/4 mile at a time...for those 10 seconds or less...I'm free
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Αλεξ@νδρος (Αλέξανδρος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4(8V) XS 4/2004

Ένταξη: 20 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 936
Τόπος: Παλαιό Ηράκλειο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 18 Σεπ 2002, 00:40:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγω παντως φιλτρο εχω...
Αν σκεφτεις οτι ενα σωληνακι παει την βενζινη ατι φιλτρο και ενα φευγει τοτε πολυ πιθανο ειναι να βουλωσε προσωρινα το σωληνακι πριν το φιλτρο ....


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Slash (Ντάνης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2001)

Ένταξη: 25 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 541
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 18 Σεπ 2002, 00:46:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μήπως τελικά με κάθε γέμισμα πρέπει να μέσα να ρίχνουμε και μισό λίτρο Calcor (όπως το ενισχυτικό οκτανίων) να τα καθαρίζει όλα;



I live my life a 1/4 mile at a time...for those 10 seconds or less...I'm free
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Svstouk (Στέφανος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)

Ένταξη: 09 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 869
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 18 Σεπ 2002, 08:17:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Slash έγραψε:
Μήπως τελικά με κάθε γέμισμα πρέπει να μέσα να ρίχνουμε και μισό λίτρο Calcor (όπως το ενισχυτικό οκτανίων) να τα καθαρίζει όλα;


Να σου πω!

Κι εγώ το σκεφτόμουνα, αλλά περιμένω την απάντηση όσων γνωρίζουν κάτι παραπάνω. Cool




Be ware! Lion within!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
DimiP 
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT

Ένταξη: 16 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 5259
Τόπος: Πειραιάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 18 Σεπ 2002, 09:49:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

teoman έγραψε:
Μία βαλβίδα σε ένα κύλινδρο είχε πρόβλημα.Τώρα,αν αλλάχτηκε (όπως ανέφεραν) ή αν ρυθμίστηκε,αυτό δεν το ξέρω.
Πάντως θα ήμουν ο μόνος με 15v 206 Confused



τι λετε ρε παιδια ; το ΑΠΟΛΥΤΟ ΡΕΚΟΡ το κατεχω δικαιωματικα με 206 4V.
Οταν βγηκε off ο πολλαπλασιστης και τα 2 μπουζι, το αμαξι ουτε καν επερνε μπροστα. Με τα πολλα πηρε, αλλα εσβηνε. Στο τελος καταφερα να το συρω μεχρι τον ηλεκτρολογο με 1η 2α πολλα γκαζια για να μη σβησει (εσβησε 2 φορες μονο!!!) και οταν το ειδε ο ηλεκτρολ. μου ειπε οτι δουλευαν οι μισοι (απο τους πολλους!!!!) κυλίνδρους που ειχα, αρα 4/2=2 και 8V/2=4V!!!!

ΓΚΙΝΕΣ σου ΕΡΧΟΜΑΙ>


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
teoman (Τεό)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


C230 Sport Coupe Kompressor

Ένταξη: 19 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 2143
Τόπος: Jurassic Park

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 18 Σεπ 2002, 10:23:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λοιπόν,στο προβλημά μου έγινε αντικατάσταση του αισθητήρα υποπίεσης (έτσι γράφει η απόδειξη).Έχει κωδικό 1920AJ και κόστος με φπα 40.57 ευρώ (ήταν στην εγγύηση και δεν πλήρωσα).
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 23 Σεπ 2002, 06:10:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το έχω γράψει και αλλού αλλά ας το γράψω και εδώ:
Χρειάζεστε το Line Cleaner της Pro Tec, το οποίο καθαρίζει το ρεζερβουάρ και όλο το δίκτυο κυκλοφορίας της βενζίνης, από τα πάντα.
Σίγουρα υπάρχουν και άλλες μάρκες, αλλά έχω προσωπική γνώμη μόνο γι αυτό.
Δεν πωλείται στη λιανική παρά μόνο μέσω του συνεργείου σας.
Οδηγίες χρήσης αναγράφει επάνω στο κουτί. Την πρώτη φορά τουλάχιστον βάλτε το σε 25 λίτρα βενζίνη.


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
teoman (Τεό)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


C230 Sport Coupe Kompressor

Ένταξη: 19 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 2143
Τόπος: Jurassic Park

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 23 Σεπ 2002, 10:08:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Miltellas έγραψε:
Το έχω γράψει και αλλού αλλά ας το γράψω και εδώ:
Χρειάζεστε το Line Cleaner της Pro Tec, το οποίο καθαρίζει το ρεζερβουάρ και όλο το δίκτυο κυκλοφορίας της βενζίνης, από τα πάντα.
Σίγουρα υπάρχουν και άλλες μάρκες, αλλά έχω προσωπική γνώμη μόνο γι αυτό.
Δεν πωλείται στη λιανική παρά μόνο μέσω του συνεργείου σας.
Οδηγίες χρήσης αναγράφει επάνω στο κουτί. Την πρώτη φορά τουλάχιστον βάλτε το σε 25 λίτρα βενζίνη.


Αυτό όμως αυξάνει κατακόρυφα το κόστος-συνολικά- του καυσίμου μας.Θα ήταν ίσως προτιμότερο-και οικονομικότερο-να βάζαμε πάντα την racing plus,για την διατήρηση καθαρού ρεζερβουάρ.


Ότι αξίζει πονάει... Και είναι δύσκολο...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Svstouk (Στέφανος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)

Ένταξη: 09 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 869
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 23 Σεπ 2002, 17:09:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

teoman έγραψε:
Miltellas έγραψε:
Το έχω γράψει και αλλού αλλά ας το γράψω και εδώ:
Χρειάζεστε το Line Cleaner της Pro Tec, το οποίο καθαρίζει το ρεζερβουάρ και όλο το δίκτυο κυκλοφορίας της βενζίνης, από τα πάντα.
Σίγουρα υπάρχουν και άλλες μάρκες, αλλά έχω προσωπική γνώμη μόνο γι αυτό.
Δεν πωλείται στη λιανική παρά μόνο μέσω του συνεργείου σας.
Οδηγίες χρήσης αναγράφει επάνω στο κουτί. Την πρώτη φορά τουλάχιστον βάλτε το σε 25 λίτρα βενζίνη.


Αυτό όμως αυξάνει κατακόρυφα το κόστος-συνολικά- του καυσίμου μας.Θα ήταν ίσως προτιμότερο-και οικονομικότερο-να βάζαμε πάντα την racing plus,για την διατήρηση καθαρού ρεζερβουάρ.


Επίτρεψέ μου να διαφωνήσω. Η οικονομικότερη για αυτή τη δουλειά είναι η απλή V-POWER, και καθώς οι περισσότεροι εδώ που έχουν χρησιμοποιήσει τη racing δεν είδαν και τρελές διαφορές, δεν νομίζω ότι δικαιολογείται το κόστος της τελευταίας. Wink




Be ware! Lion within!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
teoman (Τεό)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


C230 Sport Coupe Kompressor

Ένταξη: 19 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 2143
Τόπος: Jurassic Park

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 24 Σεπ 2002, 07:26:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Svstouk έγραψε:
teoman έγραψε:
Miltellas έγραψε:
Το έχω γράψει και αλλού αλλά ας το γράψω και εδώ:
Χρειάζεστε το Line Cleaner της Pro Tec, το οποίο καθαρίζει το ρεζερβουάρ και όλο το δίκτυο κυκλοφορίας της βενζίνης, από τα πάντα.
Σίγουρα υπάρχουν και άλλες μάρκες, αλλά έχω προσωπική γνώμη μόνο γι αυτό.
Δεν πωλείται στη λιανική παρά μόνο μέσω του συνεργείου σας.
Οδηγίες χρήσης αναγράφει επάνω στο κουτί. Την πρώτη φορά τουλάχιστον βάλτε το σε 25 λίτρα βενζίνη.


Αυτό όμως αυξάνει κατακόρυφα το κόστος-συνολικά- του καυσίμου μας.Θα ήταν ίσως προτιμότερο-και οικονομικότερο-να βάζαμε πάντα την racing plus,για την διατήρηση καθαρού ρεζερβουάρ.


Επίτρεψέ μου να διαφωνήσω. Η οικονομικότερη για αυτή τη δουλειά είναι η απλή V-POWER, και καθώς οι περισσότεροι εδώ που έχουν χρησιμοποιήσει τη racing δεν είδαν και τρελές διαφορές, δεν νομίζω ότι δικαιολογείται το κόστος της τελευταίας. Wink


Δεν διαφωνούμε,και εγώ είμαι της άποψης ότι είναι πεταμένα λεφτά,γι'αυτό και ποτέ δεν έχω βάλει.Απλώς αναφέρω ότι σε σχέση με κάποια πρόσθετα,ακόμα και η racing plus πρέπει να είναι οικονομικότερη.
(εκτός και αν χρησιμοποιήται μόνο μια φορά τα 15000km,όπως αναφέρει ο Μίλτος κάπου αλλού).


Ότι αξίζει πονάει... Και είναι δύσκολο...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 25 Σεπ 2002, 02:47:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ναι, ρε παιδιά! Μια φορά ανά 10 ή 15 χιλιάδες χιλιόμετρα! Έτσι το κόστος κρατιέται πιο χαμηλά κι από την συνεχή χρήση της VPower, που μη νομίζετε ότι η περιοδική χρήση της θα σας σώσει... Wink


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
Σελίδα 1 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,148s (PHP: 86% - SQL: 14%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on