Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
teoman (Τεό) Έχω ξεφύγει !!!

 C230 Sport Coupe Kompressor
Ένταξη: 19 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 2143 Τόπος: Jurassic Park
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 16 Σεπ 2002, 10:52:53 Θέμα δημοσίευσης: Ρετάρισμα κινητήρα |
|
|
Το πρώτο σημαντικό πρόβλημα με το 206 μου,παρουσιάστηκε το Σάββατο.Εκεί που προχωρούσα μια χαρά,το όχημα άρχισε να ρετάρει,να κομπιάζει όπως κάνει όταν δεν έχει καθόλου καύσιμο.Η μηχανή φαινόταν φυσιολογική,ούτε λάδια,ούτε νερό πουθενά.Παράλληλα,παρατήρησα και έναν μεταλλικό θόρυβο,που ίσως όμως να προέρχεται από την εξάτμιση,μιας και τα καυσαέρια δεν βγαίνουν με φυσιολογικό ρυθμό.Καμία ένδειξη στο ταμπλό,ο δείκτης βενζίνης στην μέση και φυσικά είχα ξαναβάλει βεζίνη από το συγκεκριμένο πρατήριο.Το αυτοκίνητο βρίσκεται στο συνεργείο,θα το πάρω μάλλον το μεσημέρι.Καμιά ιδέα για το τί μπορεί να φταίει?Μήπως κανένα βουλωμένο σωληνάκι?Ή ο συνήθης ύποπτος εγκέφαλος? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 16 Σεπ 2002, 11:05:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ειμαι περίεργος να δω τι θα σου πούν και τι θα κάνουν.
Αντιμετώπιζα και εγώ (ίσως και ακόμα) τέτοιου είδους προβλήματα για 2 μήνες χωρίς να βρούμε παθολογική αιτία (ξεκίνησε μαλλον από κακή βενζίνη) στο τέλος εξαφανίστικε μετά από τυχαία αλλαγή του ζοάν* που έκανε "μεταλλικό" θόρυβο ιδιαίτερα στις εκκινήσεις. Η εκτίμηση όλων ήταν ότι σε καμμία περίπτωση δεν δύναται να έφτεγε αυτό. 'Η κάτι αλλάξανε/φτιάξανε χωρίς να το πούν ή.... αυτοθεραπεύτικε!
* Ζοάν= Σύνδεσμος της εξάτμισης που συνδέει τον σωλήνα της εξαγωγής με τον κυρίως σωλήνα (που έχει τα καζανάκια). Από τους κραδασμούς της μηχανής συχνά χαλάει (σπάνε/λασκάρουν τα ελλατήριά του).
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
teoman (Τεό) Έχω ξεφύγει !!!

 C230 Sport Coupe Kompressor
Ένταξη: 19 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 2143 Τόπος: Jurassic Park
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 16 Σεπ 2002, 11:18:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το πρώτο που μου είπαν-χωρίς να έχουν δει το αυτοκίνητο- είναι για νοθευμένη βενζίνη ή κάποιο σκουπιδάκι.Η εξάτμιση κάνει σκασίματα-αφού όπως είπα δεν γίνετε σωστή ροή καυσαερίων-και γι'αυτό ίσως κάπου να χτυπάει και να ακούγεται αυτός ο θόρυβος.Χρησιμοποιώ V POWER και δεν είχα παρόμοιο πρόβλημα.Σημειωτέον,ότι η εγγύηση λήγει την Παρασκευή!Αν δεν μου βρουν κάτι και το ξαναπαρουσιάσει?  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
teoman (Τεό) Έχω ξεφύγει !!!

 C230 Sport Coupe Kompressor
Ένταξη: 19 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 2143 Τόπος: Jurassic Park
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 16 Σεπ 2002, 11:25:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αυτό που μου ενισχύει την άποψη για τροφοδοσία,είναι ότι 3 φορές κατά την εκκίνηση της μίζας μου έσβησε ενώ ήμουν σταματημένος. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
KASFIKIS NIKOS (Νικος) Νέος χρήστης

 106 RALLYE 16V
Ένταξη: 28 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 76
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 16 Σεπ 2002, 11:31:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κανονικα η εγγυηση σου ισχυει μεχρι να το επισκευασουν. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
teoman (Τεό) Έχω ξεφύγει !!!

 C230 Sport Coupe Kompressor
Ένταξη: 19 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 2143 Τόπος: Jurassic Park
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 16 Σεπ 2002, 12:32:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Βγήκε το πόρισμα: αλλαγή βαλβίδας εισαγωγής και επαναπρογραμματισμός του εγκεφάλου.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
KASFIKIS NIKOS (Νικος) Νέος χρήστης

 106 RALLYE 16V
Ένταξη: 28 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 76
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 16 Σεπ 2002, 12:40:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τι εννοεις βαλβιδα εισαγωγης. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
teoman (Τεό) Έχω ξεφύγει !!!

 C230 Sport Coupe Kompressor
Ένταξη: 19 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 2143 Τόπος: Jurassic Park
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 16 Σεπ 2002, 12:51:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μία βαλβίδα σε ένα κύλινδρο είχε πρόβλημα.Τώρα,αν αλλάχτηκε (όπως ανέφεραν) ή αν ρυθμίστηκε,αυτό δεν το ξέρω.
Πάντως θα ήμουν ο μόνος με 15v 206  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Αλεξ@νδρος (Αλέξανδρος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4(8V) XS 4/2004
Ένταξη: 20 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 936 Τόπος: Παλαιό Ηράκλειο
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 17 Σεπ 2002, 22:29:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ε μεχρι να φτασεις τα 8V που εχουμε εμεις εχεις καιρο :D
Εχθες εμενα μου εσβησε δυο φορες στα καλα καθουμενα και μετα αρνηθηκε 2 φορες να παρει μπροστα.Με την τριτη η αντλια βενζινης δουλεψε υπερωρια(τουλαχιστον 2πλος χρονος λειτουργιας)και πηραμε μπροστα.Σκουπιδακι μου μυριζει...
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Slash (Ντάνης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2001)
Ένταξη: 25 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 541 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 18 Σεπ 2002, 00:33:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κι εμένα σκουπιδάκι μου μυρίζει, όπως και το γεγονός, το multipoint τι κάνει; Έστω κι αν βουλώσει η μια παροχή, δεν συνεχίζουν να λειτουργούν οι υπόλοιπες κανονικά ώστε να μην σβήσει το μοτέρ; Και γιατί συνειρμικά μου ήρθε στο μυαλό αυτό που διάβασα σε προηγούμενο post οτι το 206 δεν έχει φίλτρο βενζίνης; Χμμ... 
I live my life a 1/4 mile at a time...for those 10 seconds or less...I'm free |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Αλεξ@νδρος (Αλέξανδρος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4(8V) XS 4/2004
Ένταξη: 20 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 936 Τόπος: Παλαιό Ηράκλειο
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 18 Σεπ 2002, 00:40:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγω παντως φιλτρο εχω...
Αν σκεφτεις οτι ενα σωληνακι παει την βενζινη ατι φιλτρο και ενα φευγει τοτε πολυ πιθανο ειναι να βουλωσε προσωρινα το σωληνακι πριν το φιλτρο ....
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Slash (Ντάνης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2001)
Ένταξη: 25 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 541 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 18 Σεπ 2002, 00:46:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μήπως τελικά με κάθε γέμισμα πρέπει να μέσα να ρίχνουμε και μισό λίτρο Calcor (όπως το ενισχυτικό οκτανίων) να τα καθαρίζει όλα;
I live my life a 1/4 mile at a time...for those 10 seconds or less...I'm free |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Svstouk (Στέφανος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)
Ένταξη: 09 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 869 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 18 Σεπ 2002, 08:17:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Slash έγραψε: | Μήπως τελικά με κάθε γέμισμα πρέπει να μέσα να ρίχνουμε και μισό λίτρο Calcor (όπως το ενισχυτικό οκτανίων) να τα καθαρίζει όλα; |
Να σου πω!
Κι εγώ το σκεφτόμουνα, αλλά περιμένω την απάντηση όσων γνωρίζουν κάτι παραπάνω. 
Be ware! Lion within! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DimiP Άντε γεια !!!

 Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5259 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 18 Σεπ 2002, 09:49:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
teoman έγραψε: | Μία βαλβίδα σε ένα κύλινδρο είχε πρόβλημα.Τώρα,αν αλλάχτηκε (όπως ανέφεραν) ή αν ρυθμίστηκε,αυτό δεν το ξέρω.
Πάντως θα ήμουν ο μόνος με 15v 206  |
τι λετε ρε παιδια ; το ΑΠΟΛΥΤΟ ΡΕΚΟΡ το κατεχω δικαιωματικα με 206 4V.
Οταν βγηκε off ο πολλαπλασιστης και τα 2 μπουζι, το αμαξι ουτε καν επερνε μπροστα. Με τα πολλα πηρε, αλλα εσβηνε. Στο τελος καταφερα να το συρω μεχρι τον ηλεκτρολογο με 1η 2α πολλα γκαζια για να μη σβησει (εσβησε 2 φορες μονο!!!) και οταν το ειδε ο ηλεκτρολ. μου ειπε οτι δουλευαν οι μισοι (απο τους πολλους!!!!) κυλίνδρους που ειχα, αρα 4/2=2 και 8V/2=4V!!!!
ΓΚΙΝΕΣ σου ΕΡΧΟΜΑΙ>
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
teoman (Τεό) Έχω ξεφύγει !!!

 C230 Sport Coupe Kompressor
Ένταξη: 19 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 2143 Τόπος: Jurassic Park
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 18 Σεπ 2002, 10:23:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λοιπόν,στο προβλημά μου έγινε αντικατάσταση του αισθητήρα υποπίεσης (έτσι γράφει η απόδειξη).Έχει κωδικό 1920AJ και κόστος με φπα 40.57 ευρώ (ήταν στην εγγύηση και δεν πλήρωσα). |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 23 Σεπ 2002, 06:10:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το έχω γράψει και αλλού αλλά ας το γράψω και εδώ:
Χρειάζεστε το Line Cleaner της Pro Tec, το οποίο καθαρίζει το ρεζερβουάρ και όλο το δίκτυο κυκλοφορίας της βενζίνης, από τα πάντα.
Σίγουρα υπάρχουν και άλλες μάρκες, αλλά έχω προσωπική γνώμη μόνο γι αυτό.
Δεν πωλείται στη λιανική παρά μόνο μέσω του συνεργείου σας.
Οδηγίες χρήσης αναγράφει επάνω στο κουτί. Την πρώτη φορά τουλάχιστον βάλτε το σε 25 λίτρα βενζίνη.
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
teoman (Τεό) Έχω ξεφύγει !!!

 C230 Sport Coupe Kompressor
Ένταξη: 19 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 2143 Τόπος: Jurassic Park
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 23 Σεπ 2002, 10:08:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Miltellas έγραψε: | Το έχω γράψει και αλλού αλλά ας το γράψω και εδώ:
Χρειάζεστε το Line Cleaner της Pro Tec, το οποίο καθαρίζει το ρεζερβουάρ και όλο το δίκτυο κυκλοφορίας της βενζίνης, από τα πάντα.
Σίγουρα υπάρχουν και άλλες μάρκες, αλλά έχω προσωπική γνώμη μόνο γι αυτό.
Δεν πωλείται στη λιανική παρά μόνο μέσω του συνεργείου σας.
Οδηγίες χρήσης αναγράφει επάνω στο κουτί. Την πρώτη φορά τουλάχιστον βάλτε το σε 25 λίτρα βενζίνη. |
Αυτό όμως αυξάνει κατακόρυφα το κόστος-συνολικά- του καυσίμου μας.Θα ήταν ίσως προτιμότερο-και οικονομικότερο-να βάζαμε πάντα την racing plus,για την διατήρηση καθαρού ρεζερβουάρ.
Ότι αξίζει πονάει... Και είναι δύσκολο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Svstouk (Στέφανος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)
Ένταξη: 09 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 869 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 23 Σεπ 2002, 17:09:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
teoman έγραψε: | Miltellas έγραψε: | Το έχω γράψει και αλλού αλλά ας το γράψω και εδώ:
Χρειάζεστε το Line Cleaner της Pro Tec, το οποίο καθαρίζει το ρεζερβουάρ και όλο το δίκτυο κυκλοφορίας της βενζίνης, από τα πάντα.
Σίγουρα υπάρχουν και άλλες μάρκες, αλλά έχω προσωπική γνώμη μόνο γι αυτό.
Δεν πωλείται στη λιανική παρά μόνο μέσω του συνεργείου σας.
Οδηγίες χρήσης αναγράφει επάνω στο κουτί. Την πρώτη φορά τουλάχιστον βάλτε το σε 25 λίτρα βενζίνη. |
Αυτό όμως αυξάνει κατακόρυφα το κόστος-συνολικά- του καυσίμου μας.Θα ήταν ίσως προτιμότερο-και οικονομικότερο-να βάζαμε πάντα την racing plus,για την διατήρηση καθαρού ρεζερβουάρ. |
Επίτρεψέ μου να διαφωνήσω. Η οικονομικότερη για αυτή τη δουλειά είναι η απλή V-POWER, και καθώς οι περισσότεροι εδώ που έχουν χρησιμοποιήσει τη racing δεν είδαν και τρελές διαφορές, δεν νομίζω ότι δικαιολογείται το κόστος της τελευταίας. 
Be ware! Lion within! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
teoman (Τεό) Έχω ξεφύγει !!!

 C230 Sport Coupe Kompressor
Ένταξη: 19 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 2143 Τόπος: Jurassic Park
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 24 Σεπ 2002, 07:26:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Svstouk έγραψε: | teoman έγραψε: | Miltellas έγραψε: | Το έχω γράψει και αλλού αλλά ας το γράψω και εδώ:
Χρειάζεστε το Line Cleaner της Pro Tec, το οποίο καθαρίζει το ρεζερβουάρ και όλο το δίκτυο κυκλοφορίας της βενζίνης, από τα πάντα.
Σίγουρα υπάρχουν και άλλες μάρκες, αλλά έχω προσωπική γνώμη μόνο γι αυτό.
Δεν πωλείται στη λιανική παρά μόνο μέσω του συνεργείου σας.
Οδηγίες χρήσης αναγράφει επάνω στο κουτί. Την πρώτη φορά τουλάχιστον βάλτε το σε 25 λίτρα βενζίνη. |
Αυτό όμως αυξάνει κατακόρυφα το κόστος-συνολικά- του καυσίμου μας.Θα ήταν ίσως προτιμότερο-και οικονομικότερο-να βάζαμε πάντα την racing plus,για την διατήρηση καθαρού ρεζερβουάρ. |
Επίτρεψέ μου να διαφωνήσω. Η οικονομικότερη για αυτή τη δουλειά είναι η απλή V-POWER, και καθώς οι περισσότεροι εδώ που έχουν χρησιμοποιήσει τη racing δεν είδαν και τρελές διαφορές, δεν νομίζω ότι δικαιολογείται το κόστος της τελευταίας.  |
Δεν διαφωνούμε,και εγώ είμαι της άποψης ότι είναι πεταμένα λεφτά,γι'αυτό και ποτέ δεν έχω βάλει.Απλώς αναφέρω ότι σε σχέση με κάποια πρόσθετα,ακόμα και η racing plus πρέπει να είναι οικονομικότερη.
(εκτός και αν χρησιμοποιήται μόνο μια φορά τα 15000km,όπως αναφέρει ο Μίλτος κάπου αλλού).
Ότι αξίζει πονάει... Και είναι δύσκολο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|