Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
PoLiThS (Νικόλας) Τρελλαμένο μέλος

 306 Cabriolet 1.6 Full (2001)
Ένταξη: 15 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 841 Τόπος: Κατηχώρι Πορταριάς Βόλος
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 14 Απρ 2004, 01:08:12 Θέμα δημοσίευσης: Και εκεί που πήγαινα κανονικά...τρόμπα βενζίνης |
|
|
Μου Φένεται η Κούλα μου περνάει ακόμα παιδικές ασθένιες... Επιγραμματικά: Εκεί που δούλευε κανονικα... κανει ενα βήξιμο ένα γκουχ γκουχ μπρρρρρ μπρρρρρρρ ΜΠΑΜ και σβήνει...... Βρε καλό μου βρε χρυσό μου βρε απο δώ βρε απο κεί τιποτα... να αρνείται πεισματικά να πάρει μπροστα... Τέλος πάντων Επικοινωνώ με τον υπεύθυνο του συνεργείου (ώρα 10 το βράδυ) μου λέει χαλαρα τρόμπα βενζίνης... φόρτοσέ το στην EXPRESS SERVICE και πές τους να το φέρουν στην αντιπροσωπεία το πρώι οπερ και εγένετω..
Τελικά όντως.. η αντλία μου κακάρωσε... Τέλος πάντων αντικαταστάθηκε με μια αντλία απο 406 2,0 16V (ΕW10J4) Που έχει σαφώς μεγαλύτερη δυναμοκότητα σε παροχή καυσίμου και η έκπληξη.. το αυτοκίνητο πάει καλύτερα απο πριν... δεν ξέρω τι συνεβη αλλα ενώ ηταν δυνατό μεσαιες-ψηλές στροφές.. τώρα δίνει κάτι παραπάνω..
Συμπέρασμα... kanelj και για σένα αυτο... μηπως στις μετατροπες χρειάζεται και αντικατάστηαση και των εξαρτημάτων παροχής καυσί μου? η απάντηση είναι μαλλον ναι γιατι απο την αυτοψία συμπεράνθη οτι η αντλία δούλευε συνεχως προκειμένου να προλαβαίνει την αδηφαγία του μεγαλύτερου μοτερ ε και κάποια στιγμή κλαταρε..
Le Tavernier....
Η Κουλαρα Ποτε δεν πεθαίνει δεν την σκιάζει φοβέρα καμια.. μονο λίγο καιρο ξαποσταίνει και ξανα προς τα γκαζια τραβα τραβα τραβα και ξανα προς τα γκαζια τραβααααα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 14 Απρ 2004, 07:31:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
κάθε εμπόδιο για καλό που λένε Νικόλα!  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 14 Απρ 2004, 08:30:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οταν το μετρησαμε ρε Νικο στην vamag 3 ατομα δεν σου ειπαμε να πας να αλλαξεις την τρομπα βενζινης?
Αλλα εισαι και εσυ σαν τον Sidobre μου φαινεται..Αν δεν χαλασει κατι δεν το αλλαζω...ευτυχως ειχε φιλοτιμο η τρομπα και χαλασε...
Απο 406 2λιτρο εβαλες ε?Ταιριαζει και στα 106 αυτη και ποσο εχει σαν ανταλλακτικο?
pedal to the metal
Έχει επεξεργασθεί από τον/την pugsang στις Τετ 21 Απρ 2004, 09:14:12, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ROLAND GARROS (PARIS) Μέλος

Renault Megane CC (έπαθα και έμαθα)
Ένταξη: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 185 Τόπος: ATHENS
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 14 Απρ 2004, 08:43:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λέτε να έχει διαφορές και σε μή φτιαγμένο αυτοκίνητο.?.?.? μιάς που αν παραμένει ανταλλακτικό της peugeot δεν βγαίνει τυπικά το αυτοκίνητο από την εγγύηση, αφου μπορούν να καταλογιστούν το λάθος... 
ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΣΧΗΜΑ Ε?
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
PoLiThS (Νικόλας) Τρελλαμένο μέλος

 306 Cabriolet 1.6 Full (2001)
Ένταξη: 15 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 841 Τόπος: Κατηχώρι Πορταριάς Βόλος
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 14 Απρ 2004, 09:28:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πρέπει να ταιριάζει Μακη μου αλλα δεν ξερω...
Οσο για το μή φτιαγμένο αυτοκίνητο... δεν ξέρω δεν απαντώ....
Le Tavernier....
Η Κουλαρα Ποτε δεν πεθαίνει δεν την σκιάζει φοβέρα καμια.. μονο λίγο καιρο ξαποσταίνει και ξανα προς τα γκαζια τραβα τραβα τραβα και ξανα προς τα γκαζια τραβααααα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kanelj (Γιαννης) Έχω ξεφύγει !!!

 PEUGEOT 206 1.6 8v rallye 109+ ?
Ένταξη: 27 Μάρ 2003 Δημοσιεύσεις: 2206 Τόπος: Γαλατσι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Απρ 2004, 06:29:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Nικο μου μπορει να εχεις δικιο.ομως ο εγκεφαλος δεν υπολογιζει ποσο βενζινει περναει απο την τρομπα?ειναι δυνατον με το να αλλαξεις την τρομπα με μεγαλυτερη να εχεις περισσοτερη παροχη βενζινης???
www.secret-rooms.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
PoLiThS (Νικόλας) Τρελλαμένο μέλος

 306 Cabriolet 1.6 Full (2001)
Ένταξη: 15 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 841 Τόπος: Κατηχώρι Πορταριάς Βόλος
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Απρ 2004, 08:15:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν είναι θεμα να έχεις μεγαλύτερη παροχή βενζίνης απλα η υπάρχουσα παροχή να καλύπτει τις ανάγκες του μοτερ.. Εγώ αντιμετώπισα τετοιο πρόβλημα
Le Tavernier....
Η Κουλαρα Ποτε δεν πεθαίνει δεν την σκιάζει φοβέρα καμια.. μονο λίγο καιρο ξαποσταίνει και ξανα προς τα γκαζια τραβα τραβα τραβα και ξανα προς τα γκαζια τραβααααα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Απρ 2004, 09:45:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pugsang έγραψε: | Αλλα εισαι και εσυ σαν τον Sidobre μου φαινεται..Αν δεν χαλασει κατι δεν το αλλαζω... |
Aυτός φύλε είναι ο χρυσός κανόνας της τσέπης! Ιδιαίτερα για τους άφραγκους!
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 16 Απρ 2004, 12:03:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σε νορμαλ αυτοκινητα η τρομπα δεν κανει διαφορα!!! Ειχαμε αλλαξει μενα φιλο σενα Golf 1.6 (3ης γενιας) με μια τρομπα απο 2λιτρο (GTi), αλλα τιποτα σε διαφορα!!! Απλα ο Νικος δεν ειχε τα αλογα για τα οποια ηταν φτιαγμενη η τρομπα και απο τις "υπερωριες" τα κλαταρε!!! Φυσιολογικο μια τρομπα που ειναι φτιαγμενη για αυτα τα αλογα να αποδιδει καλυτερα!!! 
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ntinos Τρελλαμένο μέλος

 Saxo Vts-206 QUIKSILVER
Ένταξη: 14 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 417
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 21 Απρ 2004, 16:17:54 Θέμα δημοσίευσης: Re: Και εκεί που πήγαινα κανονικά...τρόμπα βενζίνης |
|
|
PoLiThS έγραψε: | Μου Φένεται η Κούλα μου περνάει ακόμα παιδικές ασθένιες... Επιγραμματικά: Εκεί που δούλευε κανονικα... κανει ενα βήξιμο ένα γκουχ γκουχ μπρρρρρ μπρρρρρρρ ΜΠΑΜ και σβήνει...... Βρε καλό μου βρε χρυσό μου βρε απο δώ βρε απο κεί τιποτα... να αρνείται πεισματικά να πάρει μπροστα... Τέλος πάντων Επικοινωνώ με τον υπεύθυνο του συνεργείου (ώρα 10 το βράδυ) μου λέει χαλαρα τρόμπα βενζίνης... φόρτοσέ το στην EXPRESS SERVICE και πές τους να το φέρουν στην αντιπροσωπεία το πρώι οπερ και εγένετω..
Τελικά όντως.. η αντλία μου κακάρωσε... Τέλος πάντων αντικαταστάθηκε με μια αντλία απο 406 2,0 16V (ΕW10J4) Που έχει σαφώς μεγαλύτερη δυναμοκότητα σε παροχή καυσίμου και η έκπληξη.. το αυτοκίνητο πάει καλύτερα απο πριν... δεν ξέρω τι συνεβη αλλα ενώ ηταν δυνατό μεσαιες-ψηλές στροφές.. τώρα δίνει κάτι παραπάνω..
Συμπέρασμα... kanelj και για σένα αυτο... μηπως στις μετατροπες χρειάζεται και αντικατάστηαση και των εξαρτημάτων παροχής καυσί μου? η απάντηση είναι μαλλον ναι γιατι απο την αυτοψία συμπεράνθη οτι η αντλία δούλευε συνεχως προκειμένου να προλαβαίνει την αδηφαγία του μεγαλύτερου μοτερ ε και κάποια στιγμή κλαταρε.. |
πολυ λογικο να τα φτυσει η τρομπα βενζινης, ειναι θεμα διαχειρησης. Και σε 1,1 με την προσθηκη turbo για παραδειγμα αν χρειαστει πιεση καυσιμου 3,5 bar και η τρομπα βενζινης ειναι σχεδιασμενη (specs) για 2 bar και ο εγγεφαλος απαιτει για την στοιχειομετρικη αναλογια παραπανω καυσιμο η τρομπα θα ζοριστει και παλι δεν θα παρεχει το απαιτουμενο.
το καλιτερο σε μετατροπες ειναι κατοπιν συνενοησης με τον προγραμματιστη να μπαινει η αναλογη τρομπα που θα καλυψει τις αναγκες η αν το μοτερ ειναι απο μεγαλυτερο μοντελο να παιρνουμε και την αναλογη τρομπα-εκτος αν η δικια μας ειναι ιδια
επισης πολυ λογικο ειναι το να δεις διαφορες σε μεσαιες-υψηλες στροφες μιας και η παλια αντλια μπορουσε να καλυψει τις απαιτησεις σε χαμηλες στροφες αλλα οχι στη συνεχεια αφου η αναγκη για καυσιμο ηταν σαφως αυξημενη και η μικρη αντλια δεν τα εβγαζε περα.
Παράθεση: | Λέτε να έχει διαφορές και σε μή φτιαγμένο αυτοκίνητο.?.?.? μιάς που αν παραμένει ανταλλακτικό της peugeot δεν βγαίνει τυπικά το αυτοκίνητο από την εγγύηση, αφου μπορούν να καταλογιστούν το λάθος... |
σε νορμαλ μοντελα το ναλλαχτει η τρομπα ειναι εντελως ανουσιο αφου το προγραμμα παλι θα 'παιρνει' την απαιτουμενη αναλογια καυσιμου αερα η οποια καθοριζεται κυριως απο τον λ με λιγα λογια αν δεν αλλαξει η ρυθμιση της στοιχειομετριας, η η ροη του εισερχομενου αερα δεν θα δοθει σημα για παραπανω καυσιμο.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kanelj (Γιαννης) Έχω ξεφύγει !!!

 PEUGEOT 206 1.6 8v rallye 109+ ?
Ένταξη: 27 Μάρ 2003 Δημοσιεύσεις: 2206 Τόπος: Γαλατσι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 23 Απρ 2004, 06:17:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Νικο ρωτησα και εμαθα!
η τρομπα βενζινης δεν χρειαζεται αλλαγμα αφου το 1.4 με το 1.6 εχουν την ιδια τρομπα!
www.secret-rooms.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
TONY PAP (Aντώνης) Τρελλαμένο μέλος

 206 1,6 16V 5θ
Ένταξη: 22 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 556 Τόπος: Μοσχάτο
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 23 Απρ 2004, 07:57:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Να συμπεράνω ότι το 2λιτρο έχει ''μεγαλύτερη'' τρόμπα από 1,4 & 1,6 ?
Αρα σε μια 1ου σταδίου βελτίωση με τρόμπα 2λιτρου έχουμε πιό άνετη λειτουργία (τη στιγμή που η μαμίσια τρόμπα θα δουλεύει υπερωρίες...)
TONY PAP |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kanelj (Γιαννης) Έχω ξεφύγει !!!

 PEUGEOT 206 1.6 8v rallye 109+ ?
Ένταξη: 27 Μάρ 2003 Δημοσιεύσεις: 2206 Τόπος: Γαλατσι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 23 Απρ 2004, 08:05:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μου ειπαν οτι δεν θα δουλευει και παλι υπερωριες αρα δεν χρειαζεται να αλλαχτει τιποτα
www.secret-rooms.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 23 Απρ 2004, 09:57:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η πρωτη σταδιου βελτιωση δεν ειναι κατι το τοσο φοβερο!!! Η "μαμα" τρομπα επαρκει για να καλυψει τις αναγκες των 10-15περιπου επιπλεον αλογων, καθως εχει δοκιμαστει, πριν βγει στην παραγωγη, με ιπποδυναμεις μεγαλυτερες των 110ps, ωστε να ειναι αξιοπιστη σαυτα τα αλογα!!! Ο Νικος εχει, ουτε λιγο ουτε πολυ, καμια 50αρια ατια παραπανω, οποτε ηταν λογικο αυτο που "επαθε"!!!
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 23 Απρ 2004, 10:01:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
netblaster έγραψε: |
Ο Νικος εχει, ουτε λιγο ουτε πολυ, καμια 50αρια ατια παραπανω, οποτε ηταν λογικο αυτο που "επαθε"!!! |
Να σαι καλα με εκανες και γελασα.....

pedal to the metal |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 23 Απρ 2004, 10:38:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
netblaster έγραψε: |
Ο Νικος εχει, ουτε λιγο ουτε πολυ, καμια 50αρια ατια παραπανω, οποτε ηταν λογικο αυτο που "επαθε"!!! |
Αμα προσέξεις, στο Κατηχώρι Προταριάς την δύναμη την μετράνε με Γίδια και όχι με άλογα...
Μένει να μετατρέψουμε την γιδοδύναμη σε ιπποδύναμη...
1 Hp (Horse Power = X Gp (Goat Power) ????
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 23 Απρ 2004, 11:22:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μπααα... Καταφερνουν και ξεχωριζουν τα αλογα απτα γιδια κειθε πανου?!?!?!?
(χουμορ ετσι...μην παρεξηγηθουμε!!!)
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
PoLiThS (Νικόλας) Τρελλαμένο μέλος

 306 Cabriolet 1.6 Full (2001)
Ένταξη: 15 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 841 Τόπος: Κατηχώρι Πορταριάς Βόλος
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 23 Απρ 2004, 11:49:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sidobre έγραψε: | netblaster έγραψε: |
Ο Νικος εχει, ουτε λιγο ουτε πολυ, καμια 50αρια ατια παραπανω, οποτε ηταν λογικο αυτο που "επαθε"!!! |
Αμα προσέξεις, στο Κατηχώρι Προταριάς την δύναμη την μετράνε με Γίδια και όχι με άλογα...
Μένει να μετατρέψουμε την γιδοδύναμη σε ιπποδύναμη...
1 Hp (Horse Power = X Gp (Goat Power) ???? |
Συ σουτ με το Anomal Project sou... Σε πατάω - πατώ (Συνημμένο ομαλό ρήμα που σημαίνει SouSkiZw)
Le Tavernier....
Η Κουλαρα Ποτε δεν πεθαίνει δεν την σκιάζει φοβέρα καμια.. μονο λίγο καιρο ξαποσταίνει και ξανα προς τα γκαζια τραβα τραβα τραβα και ξανα προς τα γκαζια τραβααααα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 23 Απρ 2004, 12:32:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Συμφωνώ με όσους είπανε ότι ήτανε φυσικό να σου χαλάσει η αντλία βενζίνης. Σκέψου το και εσύ: Έχεις τόσα άλογα βρε αδερφέ, πως θα τα ξεδιψάσεις?
Δεν μας είπες όμως τιμή για την αντλία και αν παρατήρησες ουσιαστικές διαφορές στην κατανάλωση! 
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
PoLiThS (Νικόλας) Τρελλαμένο μέλος

 306 Cabriolet 1.6 Full (2001)
Ένταξη: 15 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 841 Τόπος: Κατηχώρι Πορταριάς Βόλος
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Απρ 2004, 02:34:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τι διαφορά να έχει στην κατανάλωση.. τον αγλέορα καίει ως πάντα...
'Οσο για την τιμή ? "Εγγύηση"
Le Tavernier....
Η Κουλαρα Ποτε δεν πεθαίνει δεν την σκιάζει φοβέρα καμια.. μονο λίγο καιρο ξαποσταίνει και ξανα προς τα γκαζια τραβα τραβα τραβα και ξανα προς τα γκαζια τραβααααα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|