PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Κιβώτιο ταχυτήτων
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
thanasakis 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


206cc

Ένταξη: 16 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 4
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 16 Μάρ 2004, 15:51:12    Θέμα δημοσίευσης: Κιβώτιο ταχυτήτων Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γεια σας παιδιά και καλώς σας βρήκα!

Είμαι νέος οδηγός και το 206cc είναι το πρώτο μου αμάξι (φχαριστώ μπαμπά! Very happy) οπότε συγχωρήστε μου τυχόν ανοησίες που μπορεί να πω!

Πριν πάρω το 206cc, οδήγησα στη σχολή οδηγών ένα Toyota Yaris, το Toyota Corolla του πατέρα μου και το Opel Astra του αδερφού μου. Αυτό που έκανε εντύπωση όμως στο Peugeot από τη πρώτη στιγμή είναι ότι οι ταχύτητες μπαίνουν πολύ δύσκολα! Τις περισσότερες φορές μπαίνουν κάνοντας "κλακ", και ειδικά η πρώτη. Όλες κάνουν το κλακ, το οποίο πλέον το συνήθισα (και είναι αφύσικο για κάποιον που μπαίνει για πρώτη φορά στο αμάξι μου Smile), αλλά δυσκολεύομαι αρκετά να βάλω την πρώτη, θαρρείς και θα σπάσει...

Είναι κάτι το φυσιολογικό για τα Peugeot, ή μήπως τρέχει κάτι άλλο; Αν ισχύει το τελευταίο (και ίσως πρόκειται για εργοστασιακό ελάττωμα) υπάρχει ενδεχόμενο για μακροπρόθεσμη ζημιά;


Τρέχον ρεκόρ με ανοικτή οροφή: 4 συνεπιβάτες, 1 βαθμός C
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
GIANNIS206 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 RC

Ένταξη: 07 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 1168
Τόπος: Σέρρες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 16 Μάρ 2004, 16:42:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το κιβώτιο είναι όντως λίγο περίεργο και για αυτό θα σου πρότεινα να αλλάξεις βαλβολίνες.Οι Τοταl είναι πολύ καλές αν και εμείς προτιμήσαμε τις TRP της elf.Ψάξε στο ανάλογο τόπικ και θα διαβάσεις πολές γνώμες.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
voudas (ΚΩΣΤΑΣ)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


206 1.6 XS3 16V (2004)

Ένταξη: 26 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 64

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 16 Μάρ 2004, 17:53:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

οι μαμίσιες βαλβολίνες είναι συγκεκριμένης μάρκας? πότε λέει η πεζώ ότι αλλάζονται κανονικά?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
kazanovas (giannis)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


206 1.6 Gti

Ένταξη: 30 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 93
Τόπος: Ζωγράφου-Ιωάννινα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 16 Μάρ 2004, 20:22:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

γεια σας παιδια!εγω θα ηθελα να ρωτησω ,μιασ και μιλατε για κιβωτια ταχυτητων, κανει να ακουμπαμε το δεξι χερι μασ πανω στο λεβιε ταχυτητων?γιατι καπιοσ μου ειπε οτι χαλανε κατι συρματακια λογω πιεσησ!ισχυει κατι τετοιο?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
netblaster (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)

Ένταξη: 14 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 1763
Τόπος: Αθήνα-Άλιμος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 16 Μάρ 2004, 23:35:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Οσον αφορα την απορια του Θαναση, καλωσηρθες κιολας Very happy , τα σασμαν των πεζο ποτε δεν διακρινονταν για την αισθηση τους!!! Οσο για την πρωτη σχεση μαλλον φταινε οι βαλβολινες, πολλοι το εχουν αναφερει μεσα στο club!!! Αυτο θα πρεπει να στο κανει οταν ειναι κρυο το αυτοκινητο λογικα...Παντως μηχανικο προβλημα δεν ειναι, μην ανησυχεις!!! Wink
Οσο για τον kazanova, τι να σου πω!!! Το μονο που εχω ακουσει ειναι οτι χαλαρωνουν πιο γρηγορα τα ελατηρια που επαναφερουν το μοχλο στο κεντρο...Το δικο μου τουτου ειναι 10 χρονων, αλλα δεν εχει προβλημα παντως!!! Wink


Photobucket
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
zzzleepy (Μαύρος Χέλωνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)

Ένταξη: 06 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1289
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 17 Μάρ 2004, 00:22:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Με την αλλαγή βαλβολινών θα δεις πολύ μεγάλη βελτίωση στο κιβώτιό σου, και όσον αφορά τα ηχητικά εφέ Razz αλλά και στα κουμπώματα των ταχυτήτων. Έβαλα κι εγώ τις TRP που αναφέρει ο Γιάννης και μπορώ να πω ότι δεν το μετάνιωσα καθόλου. Βέβαια όταν είναι κρύο το αμάξι ακούγονται μερικά γκρακ-γκρουκ (κυρίως από 1η σε 2α) αλλά δεν είναι τίποτα μπροστά στους θορύβους που ακουγόντουσαν πριν (κάθε αλλαγή και γκρακ). Να μην πω κι ότι πλέον οι ταχύτητες κουμπώνουν με μισό συμπλέκτη Wink




Για όλο τον κόσμο είσαι κάποιος... για κάποιον είσαι όλος ο κόσμος...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Δημήτριος (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)

Ένταξη: 24 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 751
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 17 Μάρ 2004, 16:02:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

zzzleepy έγραψε:
Με την αλλαγή βαλβολινών θα δεις πολύ μεγάλη βελτίωση στο κιβώτιό σου, και όσον αφορά τα ηχητικά εφέ Razz αλλά και στα κουμπώματα των ταχυτήτων. Έβαλα κι εγώ τις TRP που αναφέρει ο Γιάννης και μπορώ να πω ότι δεν το μετάνιωσα καθόλου. Βέβαια όταν είναι κρύο το αμάξι ακούγονται μερικά γκρακ-γκρουκ (κυρίως από 1η σε 2α) αλλά δεν είναι τίποτα μπροστά στους θορύβους που ακουγόντουσαν πριν (κάθε αλλαγή και γκρακ). Να μην πω κι ότι πλέον οι ταχύτητες κουμπώνουν με μισό συμπλέκτη Wink


Πάντως και 'γώ δεν ήμουν καθόλου ευχαριστημένος με το κιβώτιο ταχυτήτων. Όταν έβαλα τις Total BV 75w-80 τα πράγματα βελτιώθηκαν, ενώ με την ELF TRP 75w-80 που έχω τώρα, η κατάσταση είναι πολύ ικανοποιητική. Τα προβλήματα δεν εξαλείφθηκαν αλλά έχουν αμβλυνθεί πάρα πολύ.
Γενικά δεν θα δεις θαύματα (πως θα μπορούσες άλλωστε), αλλά μια σημαντική βελτίωση είναι εφικτή με την αλλαγή της βαλβολίνης.

Φυσικά μην περιμένεις την αντιπροσωπεία να παραδεκτεί ότι φταίει η βαλβολίνη (είναι λογικό, θα ισοδυναμούσε με την καταστροφή της) και να στην αλλάξει στα πλαίσια της εγγύησης.
Άλλαξέ την μόνος σου. Προτίμησε μια από αυτές τις δύο.

Για παράδειγμα στην περίπτωσή μου δεν εξαφανίστηκαν κάποια κλανκ - κλουνκ από πρώτη σε δευτέρα. Παλιότερα ακουγόταν και κάποιοι αμυδροί ήχοι από τα γρανάζια. Τώρα όχι.
Βεβαια πρέπει να πατάς πρώτα όλον τον συμπλέκτη και μετά να αρχίσεις να μετακινείς τον λεβιέ στην επιθυνητή θέση. Θέλει λίγο ντελικάτες κινήσεις.
Επίσης, πολύ σπάνια πλέον, η πρώτη μου ψιλοκολλάει... Παλιότερα γινόταν αυτό συχνά. Τώρα αυτό γίνεται πολύ σπάνια. Σχεδόν το έχω ξεχάσει.


Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 17 Μάρ 2004, 16:29:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το κυριότερο σημείο που κάθε οδηγός Peugeot που πρέπει να προσέξει είναι το κιβώτιο. Οι ταχύτητες είναι πολύ κλειστές, με πολύ σφιχτά συγχρονιζέ που θέλουν εκμάθηση στον τρόπο που δουλεύουν.

Προσωπικά που έχω ασχοληθεί αρκετά με το θέμα, όντως σε πρώτη φάση η αλλαγή βαλβολίνης μόνο καλό θα κάνει ενώ θα μαλακώσει λίγο το σφιχτό και ξερό κιβώτιο.

Σε δεύτερη φάση, ψάξε μόνος σου να βρείς την ιδανική θέση όπου κουμπώνει μια ταχύτητα. Θέλει λίγο συνήθεια, αλλά όταν το μάθεις δεν θα σε προλαβαίνει κανείς στο πόσο γρήγορα θα την αλλάζεις.

Το τρίτο και σημαντικότερο, είναι πως ορισμένες φορές πρέπει να μάθεις να συγχρονίζεις για να καταλάβεις και πως δουλεύουν οι ταχύτητες. Πλέον μπορώ με πραγματική ευκολία να κατεβάσω πρώτη με 30 χλμ πολύ απλά συγχρονίζοντας το γρανάζι της πρώτης με αυτό της μετάδοσης πατώντας το γκάζι. Θέλει σίγουρα πολύ εμπειρία, αλλά αξίζει τον κόπο ιδίως όταν μπαίνεις σε φουρκέτες πρώτης... Razz



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Δημήτριος (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)

Ένταξη: 24 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 751
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 17 Μάρ 2004, 17:10:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Sidobre έγραψε:
Το κυριότερο σημείο που κάθε οδηγός Peugeot που πρέπει να προσέξει είναι το κιβώτιο. Οι ταχύτητες είναι πολύ κλειστές, με πολύ σφιχτά συγχρονιζέ που θέλουν εκμάθηση στον τρόπο που δουλεύουν.

Προσωπικά που έχω ασχοληθεί αρκετά με το θέμα, όντως σε πρώτη φάση η αλλαγή βαλβολίνης μόνο καλό θα κάνει ενώ θα μαλακώσει λίγο το σφιχτό και ξερό κιβώτιο.

Σε δεύτερη φάση, ψάξε μόνος σου να βρείς την ιδανική θέση όπου κουμπώνει μια ταχύτητα. Θέλει λίγο συνήθεια, αλλά όταν το μάθεις δεν θα σε προλαβαίνει κανείς στο πόσο γρήγορα θα την αλλάζεις.

Το τρίτο και σημαντικότερο, είναι πως ορισμένες φορές πρέπει να μάθεις να συγχρονίζεις για να καταλάβεις και πως δουλεύουν οι ταχύτητες. Πλέον μπορώ με πραγματική ευκολία να κατεβάσω πρώτη με 30 χλμ πολύ απλά συγχρονίζοντας το γρανάζι της πρώτης με αυτό της μετάδοσης πατώντας το γκάζι. Θέλει σίγουρα πολύ εμπειρία, αλλά αξίζει τον κόπο ιδίως όταν μπαίνεις σε φουρκέτες πρώτης... Razz


Αυτό με τον συγχρονισμό το κάνω και 'γώ αρκετά συχνά.
Τα συγχρονιζέ δυκτυλίδια του σαζμάν χρησιμοποιούνται για να εξισώσουν τις στροφές με τις οποίες περιστρέφονται δύο υπό εμπλοκή γρανάζια. Δηλαδή ένα γρανάζι με εσωτερική οδόντωση (ή αλλιώς θυλικό) και ένα γρανάζι με εξωτερική οδόντωση (ή αλλιώς αρσενικό). Αυτοί οι οδοντωτοί τροχοί λέγονται και κόμπλερ (αν δεν κάνω λάθος).

Όταν κατεβάζουμε ταχύτητα οι στροφές που θα έχει ο κινητήρας θα είναι περισσότερες σε σχέση με πριν την αλλαγή. Αυτό το κάνει αφού προσαρμόζεται στις στροφές περιστροφής των γραναζίων της σχέσης που επιλέξαμε.
Αν τα υπο εμπλοκή γρανάζια έχουν διαφορετικές ταχύτητες περιστροφής δεν θα μπορέσει το ένα να "θηλυκώσει" στο άλλο με αποτέλεσμα να ακουστεί ένας πολύ έντονος μεταλλικός θόρυβος που υποδηλώνει το χτύπημα των δοντιών του κάθε γραναζιού.
Οι φορτίσεις που δέχονται τότε τα γρανάζια είναι κρουστικές και επιφέρουν φθορά (απώλεια υλικού, εξαρτάται από τι σκλήρυνση έχει υποστεί το γρανάζι στο περίβλημά του) ή και θραύση (εξαρτάται από την φόρτιση, την θερμοκασία και από το πόση ελαστικότητα έχει το υλικό στο κέντρο του γραναζιού).
Τα συγχρονιζέ αναλαμβάνουν το δύσκολο έργο της εξίσωσης των ταχυτήτων περιστροφής. Είναι κάτι σαν ταμπούρα τα οποία φρενάρουν τον έναν από τους δύο οδοντωτούς τροχούς (αυτόν που περιστρέφεται ταχύτερα), πριν έρθουν σε επαφή τα δόντια τους.

Όταν κάποιος που πατά συμπλέκτη, πριν μετακινήσει τον λεβιέ (ώστε οι φουρκέτες του σαζμάν να μετακινήσουν αξονικά έναν οδοντωτό τροχό προς ένα άλλο), πατήσει τόσο το γκάζι ώστε οι στροφές λειτουργίας του κινητήρα να γίνουν τόσες όσες αυτός θα αποκτήσει μετά την αλλαγή, πετυχαίνει δύο πράγματα :
1) Πολύ ομαλότερη αλλαγή - κατέβασμα
2) Απαλλάσσει τα συγχρονιζέ από την εξίσωση των ταχυτήτων περιστροφής των εμπλεκόμενων οδοντοτών τροχών. Το αποτέλεσμα αυτού είναι να παρατείνεται η διάρκεια ζωής τους.
Η τελευταία μπορεί να μειωθεί όταν έχουμε παράλογες απαιτήσεις απο αυτά (π.χ. από 5η σε 2α με 100 km/h) αφού τότε δέχονται πολύ μεγάλες πιέσεις. Είναι σαν τα τακάκια των φρενων που από τα πολύ απότομα και παρατεταμένα φρεναρίσματα φαγώνεται η πάστα τους.

Π.χ. Κάντε το εξής (για το 1,6 16v) : Φτάστε την ταχύτητα των 50 km/h με τρίτη. Μετά πατήστε συμπλέκτη ώστε να βάλετε νεκρά. Πιέστε τόσο το γκάζι ώστε να οι στροφές του κινητήρα να βρίσκονται πολύ κοντά στις 3000 rpm. Κατόπιν (ενώ πατάτε τον συμπλέκτη και ενώ οι στροφές του κινητήρα είναι περί τις 3000rpm) βάλτε 2α. Το αποτέλεσμα θα έιναι πολύ ικανοποιητικό!! Wink

Συγχρονισμός υπάρχει και κατά το ανέβασμα. Αφού οι στροφές λειτουργίας πέφτουν κάθε φορά που επιλέγουμε μια μακρύτερη σχέση, μπορούμε να περιμένουν να πέσουν τόσο όσες θα αυτές είναι μετά την αλλαγή. Εκείνη την χρονική στιγμή λοιπόν μετακινούμε τον λεβιέ γρήγορα - γρήγορα για να μην χάσουμε τον συγχρονισμό Very happy


Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 17 Μάρ 2004, 18:05:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δημήτριος έγραψε:
Π.χ. Κάντε το εξής (για το 1,6 16v) : Φτάστε την ταχύτητα των 50 km/h με τρίτη. Μετά πατήστε συμπλέκτη ώστε να βάλετε νεκρά. Πιέστε τόσο το γκάζι ώστε να οι στροφές του κινητήρα να βρίσκονται πολύ κοντά στις 3000 rpm. Κατόπιν (ενώ πατάτε τον συμπλέκτη και ενώ οι στροφές του κινητήρα είναι περί τις 3000rpm) βάλτε 2α. Το αποτέλεσμα θα έιναι πολύ ικανοποιητικό!! Wink


Δοκίμασε τώρα το εξής....

Αφού πας με 3η και 3.000 στροφές με σταθερό γκάζι (ούτε να ανεβάζει ούτε να κατεβάζει) βάλε νεκρά χωρίς να πατήσεις συμπλέκτη!

Αν δεν έχουν φορτίο τα γρανάζια (θετικό ή αρνητικό) τότε μπορούν να απεμπλακούν εύκολα χωρίς συμπλέκτη)

Αφού λοιπόν έβγαλες την ταχύτητα, συγχρόνισε στις 4.000 στροφές τον κινητήρα (4.300 είναι κανονικά, αλλά με την καθυστέρηση το αυτοκίνητο θα χάσει χιλιόμετρα) και αφού συγχρονίσεις βάλε 2α ΧΩΡΙΣ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ! Ως δια μαγείας θα μπει γλυκά γιατί απλά έχεις συγχρονίσει!!!!

To ίδιο ισχύει και για το ανέβασμα, προσθέτεις περίπου 1000 όταν κατεβάζεις αφαιρείς 1000 όταν ανεβάζεις.

***ΠΡΟΣΟΧΗ: Αν κάνετε λάθος, το κιβώτιο θα σκούξει και ΔΕΝ φέρω καμμία ευθύνη για τυχόν λάθη χειρισμού!****



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Skull (Γιαννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος




Ένταξη: 28 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 655
Τόπος: Έδεσσα-Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 17 Μάρ 2004, 19:57:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ειχα παντα αυτην την απορια και τωρα πιστευω ηρθε η στιγμη να την καταθεσω! Razz

Οταν λεμε τις βαζω της ταχυτητες καρφωτες,σε μια κοντρα για παραδειγμα Very happy ,εννουμε γρηγορα πατωντας συμπλεκτη???Ή αυτο που καναμε στην μηχανη δηλαδη πατωντας ταχυτητα χωρις να πατας συμπλεκτη??

Γινετε???Και κατα ποσο ημαστε πιο γρηγοροι?? Confused
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
Recifees (Γιαννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 BlueBird 1.600.000 κεκ

Ένταξη: 07 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 491

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 18 Μάρ 2004, 13:31:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Προς κ.κ Sidobre και Δημήτριο ,
καθώς και προς όλους τους ασπαζοντες των πεποιθήσεων αυτών που εξασφαλίζουν την απρόσκοπη και βελτιστη λειτουργία του κιβωτίου ταχυτήτων θα ήθελα να σας παρακαλέσω να μην παραπληροφορείτε τους υπόλοιπους συνφορουμίστες σχετικά με θέματα οδήγησης ......

Twisted evil Καλα δεν θα του πει κανένας ότι μετά απο μερικά χλμ και στροφές θα πατάει φρένο στις εξόδους των στροφών -ναί στις εξόδους-για να μην περάσει πάνω απο τον προπορευομενο Cool Laughing Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 18 Μάρ 2004, 14:22:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

gskarmou έγραψε:
Προς κ.κ Sidobre και Δημήτριο ,
καθώς και προς όλους τους ασπαζοντες των πεποιθήσεων αυτών που εξασφαλίζουν την απρόσκοπη και βελτιστη λειτουργία του κιβωτίου ταχυτήτων θα ήθελα να σας παρακαλέσω να μην παραπληροφορείτε τους υπόλοιπους συνφορουμίστες σχετικά με θέματα οδήγησης ......


Question Question Question Question Question Question

gskarmou έγραψε:
Twisted evil Καλα δεν θα του πει κανένας ότι μετά απο μερικά χλμ και στροφές θα πατάει φρένο στις εξόδους των στροφών -ναί στις εξόδους-για να μην περάσει πάνω απο τον προπορευομενο Cool Laughing Laughing


Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Δημήτριος (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)

Ένταξη: 24 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 751
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 18 Μάρ 2004, 14:57:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

gskarmou έγραψε:
Twisted evil Καλα δεν θα του πει κανένας ότι μετά απο μερικά χλμ και στροφές θα πατάει φρένο στις εξόδους των στροφών -ναί στις εξόδους-για να μην περάσει πάνω απο τον προπορευομενο Cool Laughing Laughing


Άσε μια φορά είχα πάθει μια νήλα... (εκτός θέματος)

Ήμουν σε έναν πολύ φαρδύ δρόμο (λεωφ. Μεγ. Αλεξάνδρου για όσους έιναι απο Θεσ/νίκη) ο οποίος έχει ένα πολύ ωραίο και γλυκό εσάκι. Η άσφαλτος εκεί είναι σχετικά λεία, πράγμα που επιτρέπει την πλαγιολίσθηση ακόμα και στους φοβητσιάρηδες όπως εγώ! Laughing Το δε πλάτος του δρόμου επιτρέπει μεγάλες ταρζανιές...

Μπαίνω λοιπόν στο εσάκι (την πρώτη στροφή την ψιλοπούλησα για να μπω πιο δυνατά στην δεύτερη), έτοιμος να απολαύσω άλλη μια πλαγιολίσθηση εκ του ασφαλούς. Ο δρόμος ήταν άδειος.
Και ξαφνικά βλέπω ένα άλλο 206 (ή 1,1 ή 1,4) να πηγαίνει σαν χελώνα και να είναι στην λωρίδα μου. Εγώ το 'χα πλαγιάσει ήδη το αυτοκίνητο. Οπότε δεν είχα τίποτε άλλο να κάνω από το να πατήσω φρένο. Έτσι ο κώλος του αυτοκινήτου άρχισε να χορεύει και εγώ να παλεύω με τα ανάποδα μην μπορώντας να αφήσω το φρένο. Ευτυχώς δεν χτύπησα σε κανένα παρκαρισμένο αμάξι! Rolling eyes Rolling eyes

(κλείνω την παρένθεση...)


Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Recifees (Γιαννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 BlueBird 1.600.000 κεκ

Ένταξη: 07 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 491

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 18 Μάρ 2004, 15:02:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Sidobre έγραψε:
gskarmou έγραψε:
Προς κ.κ Sidobre και Δημήτριο ,
καθώς και προς όλους τους ασπαζοντες των πεποιθήσεων αυτών που εξασφαλίζουν την απρόσκοπη και βελτιστη λειτουργία του κιβωτίου ταχυτήτων θα ήθελα να σας παρακαλέσω να μην παραπληροφορείτε τους υπόλοιπους συνφορουμίστες σχετικά με θέματα οδήγησης ......


Question Question Question Question Question Question
..............................

H <<παραπληροφόρηση >> Very happy πήγαινε στο .. πέρασμα του προπορευόμενου Very happy Very happy ξέχασα τα smilies Wink


Έχει επεξεργασθεί από τον/την Recifees στις Πεμ 18 Μάρ 2004, 15:04:19, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
kanelj (Γιαννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


PEUGEOT 206 1.6 8v rallye 109+ ?

Ένταξη: 27 Μάρ 2003
Δημοσιεύσεις: 2206
Τόπος: Γαλατσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 18 Μάρ 2004, 15:03:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δημήτριος έγραψε:

Και ξαφνικά βλέπω ένα άλλο 206 (ή 1,1 ή 1,4) να πηγαίνει σαν χελώνα και να είναι στην λωρίδα μου. Εγώ το 'χα πλαγιάσει ήδη το αυτοκίνητο. Οπότε δεν είχα τίποτε άλλο να κάνω από το να πατήσω φρένο. Έτσι ο κώλος του αυτοκινήτου άρχισε να χορεύει και εγώ να παλεύω με τα ανάποδα μην μπορώντας να αφήσω το φρένο. Ευτυχώς δεν χτύπησα σε κανένα παρκαρισμένο αμάξι! Rolling eyes Rolling eyes


Evil Evil Evil Evil Evil
ΕΓΩ ΤΟ ΕΠΑΘΑ ΠΡΟΧΤΕΣ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΜΕ 206 ΑΛΛΑ ΜΕ YARIS ΑΠΟ ΣΧΟΛΗ ΟΔΗΓΩΝ!!!Ο ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΛΩΡΙΔΑ ΜΕ 30 ΧΛΜ!
Ε ΑΠΟ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΚΛΑΙΩ ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ ΑΦΟΥ ΠΗΡΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΧΟΡΕΥΑΜΕ ΤΖΟΥ ΤΖΟΥΚΑ ΠΑΝΩ ΣΤΑ ΔΙΑΖΩΜΑΤΑ!ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΕΜΕΙΣ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΛΑ....


www.secret-rooms.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Recifees (Γιαννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 BlueBird 1.600.000 κεκ

Ένταξη: 07 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 491

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 18 Μάρ 2004, 15:07:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

kanelj έγραψε:
Δημήτριος έγραψε:

Και ξαφνικά βλέπω ένα άλλο 206 (ή 1,1 ή 1,4) να πηγαίνει σαν χελώνα και να είναι στην λωρίδα μου. Εγώ το 'χα πλαγιάσει ήδη το αυτοκίνητο. Οπότε δεν είχα τίποτε άλλο να κάνω από το να πατήσω φρένο. Έτσι ο κώλος του αυτοκινήτου άρχισε να χορεύει και εγώ να παλεύω με τα ανάποδα μην μπορώντας να αφήσω το φρένο. Ευτυχώς δεν χτύπησα σε κανένα παρκαρισμένο αμάξι! Rolling eyes Rolling eyes


Evil Evil Evil Evil Evil
ΕΓΩ ΤΟ ΕΠΑΘΑ ΠΡΟΧΤΕΣ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΜΕ 206 ΑΛΛΑ ΜΕ YARIS ΑΠΟ ΣΧΟΛΗ ΟΔΗΓΩΝ!!!Ο ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΛΩΡΙΔΑ ΜΕ 30 ΧΛΜ!
Ε ΑΠΟ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΚΛΑΙΩ ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ ΑΦΟΥ ΠΗΡΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΧΟΡΕΥΑΜΕ ΤΖΟΥ ΤΖΟΥΚΑ ΠΑΝΩ ΣΤΑ ΔΙΑΖΩΜΑΤΑ!ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΕΜΕΙΣ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΛΑ....


Evil Evil Evil Evil
Σχολή οδηγών η σχολή τροχοφόρων δολοφόνων Question
Τουλάχιστον εσύ να έισαι καλά και τα αλλα φτιάχνονται ...Ελπίζω να μην είναι μεγάλη η ζημία Rolling eyes


Έχει επεξεργασθεί από τον/την Recifees στις Πεμ 18 Μάρ 2004, 15:10:17, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
pugsang (Μάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 Rallye

Ένταξη: 26 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1292
Τόπος: Ραφήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 18 Μάρ 2004, 15:08:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Οποιος αποφασισει να το δοκιμασει συμφωνα με τις οδηγιες του φιλτατου Sidobre και εχει μπλοκε στο αμαξι του ας μου στειλει ενα μυνημα που θα γινουν οι δοκιμες να ερθω να μαζεψω κανενα ανταλλακτικο-αχρειαστο να ναι......


pedal to the metal
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Δημήτριος (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)

Ένταξη: 24 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 751
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 18 Μάρ 2004, 15:12:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

pugsang έγραψε:
Οποιος αποφασισει να το δοκιμασει συμφωνα με τις οδηγιες του φιλτατου Sidobre και εχει μπλοκε στο αμαξι του ας μου στειλει ενα μυνημα που θα γινουν οι δοκιμες να ερθω να μαζεψω κανενα ανταλλακτικο-αχρειαστο να ναι......


Γιατί το λές αυτό;;;...
Πάντως, για να είμαι ειλικρινής, ποτέ δεν μου πέρασε από το μυαλό να δοκιμάσω αυτό που προτείνει ο Sidobre και ας μην έχω μπλοκέ


Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
pugsang (Μάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 Rallye

Ένταξη: 26 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1292
Τόπος: Ραφήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 18 Μάρ 2004, 15:19:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λεω οποιος εχει μπλοκε να μου το πει γιατι ετσι και σπασει το σασμαν να παω να μαζεψω το μπλοκε που χρειαζομαι


pedal to the metal
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3  Επόμενη
Σελίδα 1 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,173s (PHP: 88% - SQL: 12%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on