Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
thanasakis Μόλις έγραψα

 206cc
Ένταξη: 16 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 4 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 16 Μάρ 2004, 15:51:12 Θέμα δημοσίευσης: Κιβώτιο ταχυτήτων |
|
|
Γεια σας παιδιά και καλώς σας βρήκα!
Είμαι νέος οδηγός και το 206cc είναι το πρώτο μου αμάξι (φχαριστώ μπαμπά! ) οπότε συγχωρήστε μου τυχόν ανοησίες που μπορεί να πω!
Πριν πάρω το 206cc, οδήγησα στη σχολή οδηγών ένα Toyota Yaris, το Toyota Corolla του πατέρα μου και το Opel Astra του αδερφού μου. Αυτό που έκανε εντύπωση όμως στο Peugeot από τη πρώτη στιγμή είναι ότι οι ταχύτητες μπαίνουν πολύ δύσκολα! Τις περισσότερες φορές μπαίνουν κάνοντας "κλακ", και ειδικά η πρώτη. Όλες κάνουν το κλακ, το οποίο πλέον το συνήθισα (και είναι αφύσικο για κάποιον που μπαίνει για πρώτη φορά στο αμάξι μου ), αλλά δυσκολεύομαι αρκετά να βάλω την πρώτη, θαρρείς και θα σπάσει...
Είναι κάτι το φυσιολογικό για τα Peugeot, ή μήπως τρέχει κάτι άλλο; Αν ισχύει το τελευταίο (και ίσως πρόκειται για εργοστασιακό ελάττωμα) υπάρχει ενδεχόμενο για μακροπρόθεσμη ζημιά;
Τρέχον ρεκόρ με ανοικτή οροφή: 4 συνεπιβάτες, 1 βαθμός C |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
GIANNIS206 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 207 RC
Ένταξη: 07 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 1168 Τόπος: Σέρρες
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 16 Μάρ 2004, 16:42:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το κιβώτιο είναι όντως λίγο περίεργο και για αυτό θα σου πρότεινα να αλλάξεις βαλβολίνες.Οι Τοταl είναι πολύ καλές αν και εμείς προτιμήσαμε τις TRP της elf.Ψάξε στο ανάλογο τόπικ και θα διαβάσεις πολές γνώμες. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
voudas (ΚΩΣΤΑΣ) Νέος χρήστης

206 1.6 XS3 16V (2004)
Ένταξη: 26 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 64
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 16 Μάρ 2004, 17:53:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
οι μαμίσιες βαλβολίνες είναι συγκεκριμένης μάρκας? πότε λέει η πεζώ ότι αλλάζονται κανονικά? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kazanovas (giannis) Νέος χρήστης

 206 1.6 Gti
Ένταξη: 30 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 93 Τόπος: Ζωγράφου-Ιωάννινα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 16 Μάρ 2004, 20:22:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
γεια σας παιδια!εγω θα ηθελα να ρωτησω ,μιασ και μιλατε για κιβωτια ταχυτητων, κανει να ακουμπαμε το δεξι χερι μασ πανω στο λεβιε ταχυτητων?γιατι καπιοσ μου ειπε οτι χαλανε κατι συρματακια λογω πιεσησ!ισχυει κατι τετοιο? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 16 Μάρ 2004, 23:35:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οσον αφορα την απορια του Θαναση, καλωσηρθες κιολας , τα σασμαν των πεζο ποτε δεν διακρινονταν για την αισθηση τους!!! Οσο για την πρωτη σχεση μαλλον φταινε οι βαλβολινες, πολλοι το εχουν αναφερει μεσα στο club!!! Αυτο θα πρεπει να στο κανει οταν ειναι κρυο το αυτοκινητο λογικα...Παντως μηχανικο προβλημα δεν ειναι, μην ανησυχεις!!!
Οσο για τον kazanova, τι να σου πω!!! Το μονο που εχω ακουσει ειναι οτι χαλαρωνουν πιο γρηγορα τα ελατηρια που επαναφερουν το μοχλο στο κεντρο...Το δικο μου τουτου ειναι 10 χρονων, αλλα δεν εχει προβλημα παντως!!! 
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
zzzleepy (Μαύρος Χέλωνος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)
Ένταξη: 06 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1289 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 17 Μάρ 2004, 00:22:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Με την αλλαγή βαλβολινών θα δεις πολύ μεγάλη βελτίωση στο κιβώτιό σου, και όσον αφορά τα ηχητικά εφέ αλλά και στα κουμπώματα των ταχυτήτων. Έβαλα κι εγώ τις TRP που αναφέρει ο Γιάννης και μπορώ να πω ότι δεν το μετάνιωσα καθόλου. Βέβαια όταν είναι κρύο το αμάξι ακούγονται μερικά γκρακ-γκρουκ (κυρίως από 1η σε 2α) αλλά δεν είναι τίποτα μπροστά στους θορύβους που ακουγόντουσαν πριν (κάθε αλλαγή και γκρακ). Να μην πω κι ότι πλέον οι ταχύτητες κουμπώνουν με μισό συμπλέκτη 
Για όλο τον κόσμο είσαι κάποιος... για κάποιον είσαι όλος ο κόσμος... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 17 Μάρ 2004, 16:02:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
zzzleepy έγραψε: | Με την αλλαγή βαλβολινών θα δεις πολύ μεγάλη βελτίωση στο κιβώτιό σου, και όσον αφορά τα ηχητικά εφέ αλλά και στα κουμπώματα των ταχυτήτων. Έβαλα κι εγώ τις TRP που αναφέρει ο Γιάννης και μπορώ να πω ότι δεν το μετάνιωσα καθόλου. Βέβαια όταν είναι κρύο το αμάξι ακούγονται μερικά γκρακ-γκρουκ (κυρίως από 1η σε 2α) αλλά δεν είναι τίποτα μπροστά στους θορύβους που ακουγόντουσαν πριν (κάθε αλλαγή και γκρακ). Να μην πω κι ότι πλέον οι ταχύτητες κουμπώνουν με μισό συμπλέκτη  |
Πάντως και 'γώ δεν ήμουν καθόλου ευχαριστημένος με το κιβώτιο ταχυτήτων. Όταν έβαλα τις Total BV 75w-80 τα πράγματα βελτιώθηκαν, ενώ με την ELF TRP 75w-80 που έχω τώρα, η κατάσταση είναι πολύ ικανοποιητική. Τα προβλήματα δεν εξαλείφθηκαν αλλά έχουν αμβλυνθεί πάρα πολύ.
Γενικά δεν θα δεις θαύματα (πως θα μπορούσες άλλωστε), αλλά μια σημαντική βελτίωση είναι εφικτή με την αλλαγή της βαλβολίνης.
Φυσικά μην περιμένεις την αντιπροσωπεία να παραδεκτεί ότι φταίει η βαλβολίνη (είναι λογικό, θα ισοδυναμούσε με την καταστροφή της) και να στην αλλάξει στα πλαίσια της εγγύησης.
Άλλαξέ την μόνος σου. Προτίμησε μια από αυτές τις δύο.
Για παράδειγμα στην περίπτωσή μου δεν εξαφανίστηκαν κάποια κλανκ - κλουνκ από πρώτη σε δευτέρα. Παλιότερα ακουγόταν και κάποιοι αμυδροί ήχοι από τα γρανάζια. Τώρα όχι.
Βεβαια πρέπει να πατάς πρώτα όλον τον συμπλέκτη και μετά να αρχίσεις να μετακινείς τον λεβιέ στην επιθυνητή θέση. Θέλει λίγο ντελικάτες κινήσεις.
Επίσης, πολύ σπάνια πλέον, η πρώτη μου ψιλοκολλάει... Παλιότερα γινόταν αυτό συχνά. Τώρα αυτό γίνεται πολύ σπάνια. Σχεδόν το έχω ξεχάσει.
Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 17 Μάρ 2004, 16:29:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το κυριότερο σημείο που κάθε οδηγός Peugeot που πρέπει να προσέξει είναι το κιβώτιο. Οι ταχύτητες είναι πολύ κλειστές, με πολύ σφιχτά συγχρονιζέ που θέλουν εκμάθηση στον τρόπο που δουλεύουν.
Προσωπικά που έχω ασχοληθεί αρκετά με το θέμα, όντως σε πρώτη φάση η αλλαγή βαλβολίνης μόνο καλό θα κάνει ενώ θα μαλακώσει λίγο το σφιχτό και ξερό κιβώτιο.
Σε δεύτερη φάση, ψάξε μόνος σου να βρείς την ιδανική θέση όπου κουμπώνει μια ταχύτητα. Θέλει λίγο συνήθεια, αλλά όταν το μάθεις δεν θα σε προλαβαίνει κανείς στο πόσο γρήγορα θα την αλλάζεις.
Το τρίτο και σημαντικότερο, είναι πως ορισμένες φορές πρέπει να μάθεις να συγχρονίζεις για να καταλάβεις και πως δουλεύουν οι ταχύτητες. Πλέον μπορώ με πραγματική ευκολία να κατεβάσω πρώτη με 30 χλμ πολύ απλά συγχρονίζοντας το γρανάζι της πρώτης με αυτό της μετάδοσης πατώντας το γκάζι. Θέλει σίγουρα πολύ εμπειρία, αλλά αξίζει τον κόπο ιδίως όταν μπαίνεις σε φουρκέτες πρώτης... 
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 17 Μάρ 2004, 17:10:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sidobre έγραψε: | Το κυριότερο σημείο που κάθε οδηγός Peugeot που πρέπει να προσέξει είναι το κιβώτιο. Οι ταχύτητες είναι πολύ κλειστές, με πολύ σφιχτά συγχρονιζέ που θέλουν εκμάθηση στον τρόπο που δουλεύουν.
Προσωπικά που έχω ασχοληθεί αρκετά με το θέμα, όντως σε πρώτη φάση η αλλαγή βαλβολίνης μόνο καλό θα κάνει ενώ θα μαλακώσει λίγο το σφιχτό και ξερό κιβώτιο.
Σε δεύτερη φάση, ψάξε μόνος σου να βρείς την ιδανική θέση όπου κουμπώνει μια ταχύτητα. Θέλει λίγο συνήθεια, αλλά όταν το μάθεις δεν θα σε προλαβαίνει κανείς στο πόσο γρήγορα θα την αλλάζεις.
Το τρίτο και σημαντικότερο, είναι πως ορισμένες φορές πρέπει να μάθεις να συγχρονίζεις για να καταλάβεις και πως δουλεύουν οι ταχύτητες. Πλέον μπορώ με πραγματική ευκολία να κατεβάσω πρώτη με 30 χλμ πολύ απλά συγχρονίζοντας το γρανάζι της πρώτης με αυτό της μετάδοσης πατώντας το γκάζι. Θέλει σίγουρα πολύ εμπειρία, αλλά αξίζει τον κόπο ιδίως όταν μπαίνεις σε φουρκέτες πρώτης...  |
Αυτό με τον συγχρονισμό το κάνω και 'γώ αρκετά συχνά.
Τα συγχρονιζέ δυκτυλίδια του σαζμάν χρησιμοποιούνται για να εξισώσουν τις στροφές με τις οποίες περιστρέφονται δύο υπό εμπλοκή γρανάζια. Δηλαδή ένα γρανάζι με εσωτερική οδόντωση (ή αλλιώς θυλικό) και ένα γρανάζι με εξωτερική οδόντωση (ή αλλιώς αρσενικό). Αυτοί οι οδοντωτοί τροχοί λέγονται και κόμπλερ (αν δεν κάνω λάθος).
Όταν κατεβάζουμε ταχύτητα οι στροφές που θα έχει ο κινητήρας θα είναι περισσότερες σε σχέση με πριν την αλλαγή. Αυτό το κάνει αφού προσαρμόζεται στις στροφές περιστροφής των γραναζίων της σχέσης που επιλέξαμε.
Αν τα υπο εμπλοκή γρανάζια έχουν διαφορετικές ταχύτητες περιστροφής δεν θα μπορέσει το ένα να "θηλυκώσει" στο άλλο με αποτέλεσμα να ακουστεί ένας πολύ έντονος μεταλλικός θόρυβος που υποδηλώνει το χτύπημα των δοντιών του κάθε γραναζιού.
Οι φορτίσεις που δέχονται τότε τα γρανάζια είναι κρουστικές και επιφέρουν φθορά (απώλεια υλικού, εξαρτάται από τι σκλήρυνση έχει υποστεί το γρανάζι στο περίβλημά του) ή και θραύση (εξαρτάται από την φόρτιση, την θερμοκασία και από το πόση ελαστικότητα έχει το υλικό στο κέντρο του γραναζιού).
Τα συγχρονιζέ αναλαμβάνουν το δύσκολο έργο της εξίσωσης των ταχυτήτων περιστροφής. Είναι κάτι σαν ταμπούρα τα οποία φρενάρουν τον έναν από τους δύο οδοντωτούς τροχούς (αυτόν που περιστρέφεται ταχύτερα), πριν έρθουν σε επαφή τα δόντια τους.
Όταν κάποιος που πατά συμπλέκτη, πριν μετακινήσει τον λεβιέ (ώστε οι φουρκέτες του σαζμάν να μετακινήσουν αξονικά έναν οδοντωτό τροχό προς ένα άλλο), πατήσει τόσο το γκάζι ώστε οι στροφές λειτουργίας του κινητήρα να γίνουν τόσες όσες αυτός θα αποκτήσει μετά την αλλαγή, πετυχαίνει δύο πράγματα :
1) Πολύ ομαλότερη αλλαγή - κατέβασμα
2) Απαλλάσσει τα συγχρονιζέ από την εξίσωση των ταχυτήτων περιστροφής των εμπλεκόμενων οδοντοτών τροχών. Το αποτέλεσμα αυτού είναι να παρατείνεται η διάρκεια ζωής τους.
Η τελευταία μπορεί να μειωθεί όταν έχουμε παράλογες απαιτήσεις απο αυτά (π.χ. από 5η σε 2α με 100 km/h) αφού τότε δέχονται πολύ μεγάλες πιέσεις. Είναι σαν τα τακάκια των φρενων που από τα πολύ απότομα και παρατεταμένα φρεναρίσματα φαγώνεται η πάστα τους.
Π.χ. Κάντε το εξής (για το 1,6 16v) : Φτάστε την ταχύτητα των 50 km/h με τρίτη. Μετά πατήστε συμπλέκτη ώστε να βάλετε νεκρά. Πιέστε τόσο το γκάζι ώστε να οι στροφές του κινητήρα να βρίσκονται πολύ κοντά στις 3000 rpm. Κατόπιν (ενώ πατάτε τον συμπλέκτη και ενώ οι στροφές του κινητήρα είναι περί τις 3000rpm) βάλτε 2α. Το αποτέλεσμα θα έιναι πολύ ικανοποιητικό!!
Συγχρονισμός υπάρχει και κατά το ανέβασμα. Αφού οι στροφές λειτουργίας πέφτουν κάθε φορά που επιλέγουμε μια μακρύτερη σχέση, μπορούμε να περιμένουν να πέσουν τόσο όσες θα αυτές είναι μετά την αλλαγή. Εκείνη την χρονική στιγμή λοιπόν μετακινούμε τον λεβιέ γρήγορα - γρήγορα για να μην χάσουμε τον συγχρονισμό 
Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 17 Μάρ 2004, 18:05:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δημήτριος έγραψε: | Π.χ. Κάντε το εξής (για το 1,6 16v) : Φτάστε την ταχύτητα των 50 km/h με τρίτη. Μετά πατήστε συμπλέκτη ώστε να βάλετε νεκρά. Πιέστε τόσο το γκάζι ώστε να οι στροφές του κινητήρα να βρίσκονται πολύ κοντά στις 3000 rpm. Κατόπιν (ενώ πατάτε τον συμπλέκτη και ενώ οι στροφές του κινητήρα είναι περί τις 3000rpm) βάλτε 2α. Το αποτέλεσμα θα έιναι πολύ ικανοποιητικό!! |
Δοκίμασε τώρα το εξής....
Αφού πας με 3η και 3.000 στροφές με σταθερό γκάζι (ούτε να ανεβάζει ούτε να κατεβάζει) βάλε νεκρά χωρίς να πατήσεις συμπλέκτη!
Αν δεν έχουν φορτίο τα γρανάζια (θετικό ή αρνητικό) τότε μπορούν να απεμπλακούν εύκολα χωρίς συμπλέκτη)
Αφού λοιπόν έβγαλες την ταχύτητα, συγχρόνισε στις 4.000 στροφές τον κινητήρα (4.300 είναι κανονικά, αλλά με την καθυστέρηση το αυτοκίνητο θα χάσει χιλιόμετρα) και αφού συγχρονίσεις βάλε 2α ΧΩΡΙΣ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ! Ως δια μαγείας θα μπει γλυκά γιατί απλά έχεις συγχρονίσει!!!!
To ίδιο ισχύει και για το ανέβασμα, προσθέτεις περίπου 1000 όταν κατεβάζεις αφαιρείς 1000 όταν ανεβάζεις.
***ΠΡΟΣΟΧΗ: Αν κάνετε λάθος, το κιβώτιο θα σκούξει και ΔΕΝ φέρω καμμία ευθύνη για τυχόν λάθη χειρισμού!****
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Skull (Γιαννης) Τρελλαμένο μέλος


Ένταξη: 28 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 655 Τόπος: Έδεσσα-Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 17 Μάρ 2004, 19:57:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ειχα παντα αυτην την απορια και τωρα πιστευω ηρθε η στιγμη να την καταθεσω!
Οταν λεμε τις βαζω της ταχυτητες καρφωτες,σε μια κοντρα για παραδειγμα ,εννουμε γρηγορα πατωντας συμπλεκτη???Ή αυτο που καναμε στην μηχανη δηλαδη πατωντας ταχυτητα χωρις να πατας συμπλεκτη??
Γινετε???Και κατα ποσο ημαστε πιο γρηγοροι??  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Recifees (Γιαννης) Τρελλαμένο μέλος

 206 BlueBird 1.600.000 κεκ
Ένταξη: 07 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 491
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 18 Μάρ 2004, 13:31:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Προς κ.κ Sidobre και Δημήτριο ,
καθώς και προς όλους τους ασπαζοντες των πεποιθήσεων αυτών που εξασφαλίζουν την απρόσκοπη και βελτιστη λειτουργία του κιβωτίου ταχυτήτων θα ήθελα να σας παρακαλέσω να μην παραπληροφορείτε τους υπόλοιπους συνφορουμίστες σχετικά με θέματα οδήγησης ......
Καλα δεν θα του πει κανένας ότι μετά απο μερικά χλμ και στροφές θα πατάει φρένο στις εξόδους των στροφών -ναί στις εξόδους-για να μην περάσει πάνω απο τον προπορευομενο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 18 Μάρ 2004, 14:22:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
gskarmou έγραψε: | Προς κ.κ Sidobre και Δημήτριο ,
καθώς και προς όλους τους ασπαζοντες των πεποιθήσεων αυτών που εξασφαλίζουν την απρόσκοπη και βελτιστη λειτουργία του κιβωτίου ταχυτήτων θα ήθελα να σας παρακαλέσω να μην παραπληροφορείτε τους υπόλοιπους συνφορουμίστες σχετικά με θέματα οδήγησης ...... |
gskarmou έγραψε: | Καλα δεν θα του πει κανένας ότι μετά απο μερικά χλμ και στροφές θα πατάει φρένο στις εξόδους των στροφών -ναί στις εξόδους-για να μην περάσει πάνω απο τον προπορευομενο  |

If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 18 Μάρ 2004, 14:57:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
gskarmou έγραψε: | Καλα δεν θα του πει κανένας ότι μετά απο μερικά χλμ και στροφές θα πατάει φρένο στις εξόδους των στροφών -ναί στις εξόδους-για να μην περάσει πάνω απο τον προπορευομενο  |
Άσε μια φορά είχα πάθει μια νήλα... (εκτός θέματος)
Ήμουν σε έναν πολύ φαρδύ δρόμο (λεωφ. Μεγ. Αλεξάνδρου για όσους έιναι απο Θεσ/νίκη) ο οποίος έχει ένα πολύ ωραίο και γλυκό εσάκι. Η άσφαλτος εκεί είναι σχετικά λεία, πράγμα που επιτρέπει την πλαγιολίσθηση ακόμα και στους φοβητσιάρηδες όπως εγώ! Το δε πλάτος του δρόμου επιτρέπει μεγάλες ταρζανιές...
Μπαίνω λοιπόν στο εσάκι (την πρώτη στροφή την ψιλοπούλησα για να μπω πιο δυνατά στην δεύτερη), έτοιμος να απολαύσω άλλη μια πλαγιολίσθηση εκ του ασφαλούς. Ο δρόμος ήταν άδειος.
Και ξαφνικά βλέπω ένα άλλο 206 (ή 1,1 ή 1,4) να πηγαίνει σαν χελώνα και να είναι στην λωρίδα μου. Εγώ το 'χα πλαγιάσει ήδη το αυτοκίνητο. Οπότε δεν είχα τίποτε άλλο να κάνω από το να πατήσω φρένο. Έτσι ο κώλος του αυτοκινήτου άρχισε να χορεύει και εγώ να παλεύω με τα ανάποδα μην μπορώντας να αφήσω το φρένο. Ευτυχώς δεν χτύπησα σε κανένα παρκαρισμένο αμάξι!
(κλείνω την παρένθεση...)
Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Recifees (Γιαννης) Τρελλαμένο μέλος

 206 BlueBird 1.600.000 κεκ
Ένταξη: 07 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 491
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 18 Μάρ 2004, 15:02:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sidobre έγραψε: | gskarmou έγραψε: | Προς κ.κ Sidobre και Δημήτριο ,
καθώς και προς όλους τους ασπαζοντες των πεποιθήσεων αυτών που εξασφαλίζουν την απρόσκοπη και βελτιστη λειτουργία του κιβωτίου ταχυτήτων θα ήθελα να σας παρακαλέσω να μην παραπληροφορείτε τους υπόλοιπους συνφορουμίστες σχετικά με θέματα οδήγησης ...... |
.............................. |
H <<παραπληροφόρηση >> πήγαινε στο .. πέρασμα του προπορευόμενου ξέχασα τα smilies 
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Recifees στις Πεμ 18 Μάρ 2004, 15:04:19, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kanelj (Γιαννης) Έχω ξεφύγει !!!

 PEUGEOT 206 1.6 8v rallye 109+ ?
Ένταξη: 27 Μάρ 2003 Δημοσιεύσεις: 2206 Τόπος: Γαλατσι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 18 Μάρ 2004, 15:03:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δημήτριος έγραψε: |
Και ξαφνικά βλέπω ένα άλλο 206 (ή 1,1 ή 1,4) να πηγαίνει σαν χελώνα και να είναι στην λωρίδα μου. Εγώ το 'χα πλαγιάσει ήδη το αυτοκίνητο. Οπότε δεν είχα τίποτε άλλο να κάνω από το να πατήσω φρένο. Έτσι ο κώλος του αυτοκινήτου άρχισε να χορεύει και εγώ να παλεύω με τα ανάποδα μην μπορώντας να αφήσω το φρένο. Ευτυχώς δεν χτύπησα σε κανένα παρκαρισμένο αμάξι!
|
ΕΓΩ ΤΟ ΕΠΑΘΑ ΠΡΟΧΤΕΣ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΜΕ 206 ΑΛΛΑ ΜΕ YARIS ΑΠΟ ΣΧΟΛΗ ΟΔΗΓΩΝ!!!Ο ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΛΩΡΙΔΑ ΜΕ 30 ΧΛΜ!
Ε ΑΠΟ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΚΛΑΙΩ ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ ΑΦΟΥ ΠΗΡΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΧΟΡΕΥΑΜΕ ΤΖΟΥ ΤΖΟΥΚΑ ΠΑΝΩ ΣΤΑ ΔΙΑΖΩΜΑΤΑ!ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΕΜΕΙΣ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΛΑ....
www.secret-rooms.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Recifees (Γιαννης) Τρελλαμένο μέλος

 206 BlueBird 1.600.000 κεκ
Ένταξη: 07 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 491
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 18 Μάρ 2004, 15:07:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
kanelj έγραψε: | Δημήτριος έγραψε: |
Και ξαφνικά βλέπω ένα άλλο 206 (ή 1,1 ή 1,4) να πηγαίνει σαν χελώνα και να είναι στην λωρίδα μου. Εγώ το 'χα πλαγιάσει ήδη το αυτοκίνητο. Οπότε δεν είχα τίποτε άλλο να κάνω από το να πατήσω φρένο. Έτσι ο κώλος του αυτοκινήτου άρχισε να χορεύει και εγώ να παλεύω με τα ανάποδα μην μπορώντας να αφήσω το φρένο. Ευτυχώς δεν χτύπησα σε κανένα παρκαρισμένο αμάξι!
|
ΕΓΩ ΤΟ ΕΠΑΘΑ ΠΡΟΧΤΕΣ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΜΕ 206 ΑΛΛΑ ΜΕ YARIS ΑΠΟ ΣΧΟΛΗ ΟΔΗΓΩΝ!!!Ο ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΛΩΡΙΔΑ ΜΕ 30 ΧΛΜ!
Ε ΑΠΟ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΚΛΑΙΩ ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ ΑΦΟΥ ΠΗΡΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΧΟΡΕΥΑΜΕ ΤΖΟΥ ΤΖΟΥΚΑ ΠΑΝΩ ΣΤΑ ΔΙΑΖΩΜΑΤΑ!ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΕΜΕΙΣ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΛΑ.... |
Σχολή οδηγών η σχολή τροχοφόρων δολοφόνων
Τουλάχιστον εσύ να έισαι καλά και τα αλλα φτιάχνονται ...Ελπίζω να μην είναι μεγάλη η ζημία 
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Recifees στις Πεμ 18 Μάρ 2004, 15:10:17, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 18 Μάρ 2004, 15:08:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οποιος αποφασισει να το δοκιμασει συμφωνα με τις οδηγιες του φιλτατου Sidobre και εχει μπλοκε στο αμαξι του ας μου στειλει ενα μυνημα που θα γινουν οι δοκιμες να ερθω να μαζεψω κανενα ανταλλακτικο-αχρειαστο να ναι......
pedal to the metal |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 18 Μάρ 2004, 15:12:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pugsang έγραψε: | Οποιος αποφασισει να το δοκιμασει συμφωνα με τις οδηγιες του φιλτατου Sidobre και εχει μπλοκε στο αμαξι του ας μου στειλει ενα μυνημα που θα γινουν οι δοκιμες να ερθω να μαζεψω κανενα ανταλλακτικο-αχρειαστο να ναι...... |
Γιατί το λές αυτό;;;...
Πάντως, για να είμαι ειλικρινής, ποτέ δεν μου πέρασε από το μυαλό να δοκιμάσω αυτό που προτείνει ο Sidobre και ας μην έχω μπλοκέ
Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 18 Μάρ 2004, 15:19:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λεω οποιος εχει μπλοκε να μου το πει γιατι ετσι και σπασει το σασμαν να παω να μαζεψω το μπλοκε που χρειαζομαι
pedal to the metal |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|