Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 15 Φεβ 2004, 12:06:50 Θέμα δημοσίευσης: ΓΕΝΙΚΑ - Φορητά διαγνωστικά |
|
|
http://www.avs.com.gr
για δειτε αυτό... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
gavanas (Γιώργος) Δραστήριο μέλος

 206 XS 1.6 2003
Ένταξη: 24 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 219 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 15 Φεβ 2004, 13:29:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το software που πουλάει ο λεβέντης είναι γνωστό, αλλά μεταφρασμένο. Στα forums του scantool.net τα αμάξια μας φαίνονταν από τα πιο δύσκολα. Δεν έδιναν ας πούμε τα δεδομένα που μπορεί να δίνει ενα VAG. Βέβαια έχω κανα τρίμηνο να ασχοληθώ με την OBD II και μπορεί να εχει κυκλοφορήσει patch. Δεν είναι σπάνιο.
Το κακό είναι οτι αυτό το κιτ που βλέπεις στην φωτογραφία είναι αρκετά ακριβό για αυτά που προσφέρει σε μας(δεν αποκλείεται να είναι πάνω από 400 euros). Συν ότι το software είναι πολύ δύσκολο να το βρείς σπασμένο στο δίκτυο. Κανει registration με το serial number του εγκέφαλου. Στο gtc.gr κυκλοφορεί η basic εκδοση του OBD II και μια full (δεν είμαι σίγουρος...). Και άν δεν θες να τα σκάσεις και για το hardware κυκλοφορούν κατασκευές για μετατροπέα από OBD σε RS232. Το συνδέεις και στο palm η το laptop και έχεις ένα διαγνωστικό. Μετρήσεις από λ και ρυθμίσεις αβάνς , μέχρι εξομοίωση δυναμομέτρησης. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 15 Φεβ 2004, 17:55:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
gavanas έγραψε: | Το software που πουλάει ο λεβέντης είναι γνωστό, αλλά μεταφρασμένο. Στα forums του scantool.net τα αμάξια μας φαίνονταν από τα πιο δύσκολα. Δεν έδιναν ας πούμε τα δεδομένα που μπορεί να δίνει ενα VAG. Βέβαια έχω κανα τρίμηνο να ασχοληθώ με την OBD II και μπορεί να εχει κυκλοφορήσει patch. Δεν είναι σπάνιο.
Το κακό είναι οτι αυτό το κιτ που βλέπεις στην φωτογραφία είναι αρκετά ακριβό για αυτά που προσφέρει σε μας(δεν αποκλείεται να είναι πάνω από 400 euros). Συν ότι το software είναι πολύ δύσκολο να το βρείς σπασμένο στο δίκτυο. Κανει registration με το serial number του εγκέφαλου. Στο gtc.gr κυκλοφορεί η basic εκδοση του OBD II και μια full (δεν είμαι σίγουρος...). Και άν δεν θες να τα σκάσεις και για το hardware κυκλοφορούν κατασκευές για μετατροπέα από OBD σε RS232. Το συνδέεις και στο palm η το laptop και έχεις ένα διαγνωστικό. Μετρήσεις από λ και ρυθμίσεις αβάνς , μέχρι εξομοίωση δυναμομέτρησης. |
Τι λε ρε παιδί μου...!!!
Πωωωωω πω!!! 
Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
chatasos (Τάσος) Developer - Administrator


 Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 2612 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 18 Φεβ 2004, 05:30:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
gavanas έγραψε: |
Συν ότι το software είναι πολύ δύσκολο να το βρείς σπασμένο στο δίκτυο. Κανει registration με το serial number του εγκέφαλου. Στο gtc.gr κυκλοφορεί η basic εκδοση του OBD II και μια full (δεν είμαι σίγουρος...). Και άν δεν θες να τα σκάσεις και για το hardware κυκλοφορούν κατασκευές για μετατροπέα από OBD σε RS232. Το συνδέεις και στο palm η το laptop και έχεις ένα διαγνωστικό. Μετρήσεις από λ και ρυθμίσεις αβάνς , μέχρι εξομοίωση δυναμομέτρησης. |
Για όλα υπάρχουν άκρες 
Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
gavanas (Γιώργος) Δραστήριο μέλος

 206 XS 1.6 2003
Ένταξη: 24 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 219 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 18 Φεβ 2004, 18:00:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
το 'πιασα το υπονοούμενο.
Ψήνω ένα παιδί με γνώση ηλεκτρωνικών να κάνει μια κατασκευή για το καλώδιο.λαπτοπ θα βρούμε από το πανεπιστήμιο... για να δούμε μηπως βγάλουμε λαβράκι |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 18 Φεβ 2004, 18:06:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
gavanas έγραψε: |
το 'πιασα το υπονοούμενο.
Ψήνω ένα παιδί με γνώση ηλεκτρωνικών να κάνει μια κατασκευή για το καλώδιο.λαπτοπ θα βρούμε από το πανεπιστήμιο... για να δούμε μηπως βγάλουμε λαβράκι |
ένα κοινο laptop έχω κι εγώ...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!

 CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 18 Φεβ 2004, 19:24:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πηρε ο Αδερφος μου για το IMPREZA ενα τετοιο προγραμμα μαζι με το καλωδιο που το συνδεεις στο LAP TOP και κανεις δυναμομετρηση.Απλα μπορεις να αλλαξεις μονο καποιες παραμετρους του αβανς και οχι να κανεις επαναπρογραμματισμο του εγκεφαλου.Εκει θα χρειαστεις να πληρωσεις τα δικαιωματα για να σε στειλουν το χασπ.Το προγραμμα ειναι το ιδιο που χρησιμοποιει η PRODRIVE για τον επαναπρογραμματισμο των εγκεφαλων και εχει περισοτερες λειτουργιες απο τα διαγνωστικα των αντ/πων.Για τα δικα μας θα κανει δουλεια αλλα θα χρειαστει καποιος μηχανλογος για να μπορει να καταλαβει τις παραμετρους οι οποιες ειναι παααρα πολλες.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 18 Φεβ 2004, 20:37:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Διαγνωστικο θα φτιακσο κι εγω με των αδελφο μου !!Ελπιζω να δουλεψη!!  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
gavanas (Γιώργος) Δραστήριο μέλος

 206 XS 1.6 2003
Ένταξη: 24 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 219 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 19 Φεβ 2004, 04:21:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν νομίζω ότι κανείς έχει την ψευδαίσθηση ότι μπορεί να "φτίαξει" ή έστω να μεταβάλει τους χάρτες του προγράμματος. Επίσης ως μηχανολόγος δεν θεωρώ ότι μπορώ να κατανοήσω το συγκεκριμένο πρόγραμμα καλύτερα από σένα. Το σημαντικό πιστεύω είναι η δυσκολία του λογισμικού της κάθε εταιρίας και των διαφορετικών κωδικών για κάθε λειτουργία. Πιστεύω πως συνδυάζω επαρκείς γνώσεις μηχανολογίας και προγραμματισμού, αλλά παρόλα αυτά η μεταβολή σε βασικούς χάρτες χρόνων έκχυσης - φορτίου, και όχι μόνο του αβανς (που στην ουσία είναι μικρορύθμιση ανάλογα το καύσιμο) μου φαίνεται χάος. Υπάρχουν ολόκληρες εταιρίες που κάνουν αυτή τη δουλειά και πάλι με όχι τέλεια αποτελέσματα. Χωρίς βάση δεδομένων, χωρίς εμπεριστατομένο support, στην ουσία θα είναι σαν να κανουμε τους κινητήρες μας πειραματόζωα. Το θετικό από μια τέτοια προσπάθεια θα ήταν να μπορούμε να επιβεβαιώσουμε π.χ. ότι το τάδε φίλτρο κάνει την τάδε αλλαγή, αν η πατέντα στην εισαγωγή φέρνει όντως πιο κρύο αέρα, ότι η σκούπα στεγνώνει το μοτέρ ψηλά, ή ότι ο ρυθμιστής πίεσης βενζίνης δεν κάνει δουλειά, χωρίς να χρειάζεται κάθε φορά να δίνουμε 80 ευρώ στο δυναμόμετρο και έχοντας ένα διαγνωστικό για την κάθε περίπτωση που θα χρειζόταν κανονικά να πάμε στο συνεργείο. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 19 Φεβ 2004, 18:47:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το μονο σηγουρο ειναι αυτο δεν περειμενω να μπορουμε να κανουμε θαυματα αλλα θα βοηθουσε αρκετα το να μπορει ο καθενας με λιγες γνωσης να τεσταρη τις τυχων αλαγες που θα ειχε ενα φιλτρο μια σκουπα κτλ. !!!  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|