PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

ΓΕΝΙΚΑ - Φορητά διαγνωστικά

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Baphomet (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)

Ένταξη: 06 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 4616
Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 15 Φεβ 2004, 12:06:50    Θέμα δημοσίευσης: ΓΕΝΙΚΑ - Φορητά διαγνωστικά Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

http://www.avs.com.gr

για δειτε αυτό...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
gavanas (Γιώργος)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


206 XS 1.6 2003

Ένταξη: 24 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 219
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 15 Φεβ 2004, 13:29:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το software που πουλάει ο λεβέντης είναι γνωστό, αλλά μεταφρασμένο. Στα forums του scantool.net τα αμάξια μας φαίνονταν από τα πιο δύσκολα. Δεν έδιναν ας πούμε τα δεδομένα που μπορεί να δίνει ενα VAG. Βέβαια έχω κανα τρίμηνο να ασχοληθώ με την OBD II και μπορεί να εχει κυκλοφορήσει patch. Δεν είναι σπάνιο.

Το κακό είναι οτι αυτό το κιτ που βλέπεις στην φωτογραφία είναι αρκετά ακριβό για αυτά που προσφέρει σε μας(δεν αποκλείεται να είναι πάνω από 400 euros). Συν ότι το software είναι πολύ δύσκολο να το βρείς σπασμένο στο δίκτυο. Κανει registration με το serial number του εγκέφαλου. Στο gtc.gr κυκλοφορεί η basic εκδοση του OBD II και μια full (δεν είμαι σίγουρος...). Και άν δεν θες να τα σκάσεις και για το hardware κυκλοφορούν κατασκευές για μετατροπέα από OBD σε RS232. Το συνδέεις και στο palm η το laptop και έχεις ένα διαγνωστικό. Μετρήσεις από λ και ρυθμίσεις αβάνς , μέχρι εξομοίωση δυναμομέτρησης.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Δημήτριος (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)

Ένταξη: 24 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 751
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 15 Φεβ 2004, 17:55:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

gavanas έγραψε:
Το software που πουλάει ο λεβέντης είναι γνωστό, αλλά μεταφρασμένο. Στα forums του scantool.net τα αμάξια μας φαίνονταν από τα πιο δύσκολα. Δεν έδιναν ας πούμε τα δεδομένα που μπορεί να δίνει ενα VAG. Βέβαια έχω κανα τρίμηνο να ασχοληθώ με την OBD II και μπορεί να εχει κυκλοφορήσει patch. Δεν είναι σπάνιο.

Το κακό είναι οτι αυτό το κιτ που βλέπεις στην φωτογραφία είναι αρκετά ακριβό για αυτά που προσφέρει σε μας(δεν αποκλείεται να είναι πάνω από 400 euros). Συν ότι το software είναι πολύ δύσκολο να το βρείς σπασμένο στο δίκτυο. Κανει registration με το serial number του εγκέφαλου. Στο gtc.gr κυκλοφορεί η basic εκδοση του OBD II και μια full (δεν είμαι σίγουρος...). Και άν δεν θες να τα σκάσεις και για το hardware κυκλοφορούν κατασκευές για μετατροπέα από OBD σε RS232. Το συνδέεις και στο palm η το laptop και έχεις ένα διαγνωστικό. Μετρήσεις από λ και ρυθμίσεις αβάνς , μέχρι εξομοίωση δυναμομέτρησης.


Τι λε ρε παιδί μου...!!! Shocked Shocked Very happy
Πωωωωω πω!!! Silly Silly Scratch


Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
chatasos (Τάσος)
Developer - Administrator
Developer - Administrator
Επίσημο Μέλος

Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 2612
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 18 Φεβ 2004, 05:30:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

gavanas έγραψε:

Συν ότι το software είναι πολύ δύσκολο να το βρείς σπασμένο στο δίκτυο. Κανει registration με το serial number του εγκέφαλου. Στο gtc.gr κυκλοφορεί η basic εκδοση του OBD II και μια full (δεν είμαι σίγουρος...). Και άν δεν θες να τα σκάσεις και για το hardware κυκλοφορούν κατασκευές για μετατροπέα από OBD σε RS232. Το συνδέεις και στο palm η το laptop και έχεις ένα διαγνωστικό. Μετρήσεις από λ και ρυθμίσεις αβάνς , μέχρι εξομοίωση δυναμομέτρησης.


Για όλα υπάρχουν άκρες Twisted evil Twisted evil Twisted evil


Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
gavanas (Γιώργος)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


206 XS 1.6 2003

Ένταξη: 24 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 219
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 18 Φεβ 2004, 18:00:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Bluegrab
το 'πιασα το υπονοούμενο.
Ψήνω ένα παιδί με γνώση ηλεκτρωνικών να κάνει μια κατασκευή για το καλώδιο.λαπτοπ θα βρούμε από το πανεπιστήμιο... για να δούμε μηπως βγάλουμε λαβράκι
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Baphomet (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)

Ένταξη: 06 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 4616
Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 18 Φεβ 2004, 18:06:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

gavanas έγραψε:
Bluegrab
το 'πιασα το υπονοούμενο.
Ψήνω ένα παιδί με γνώση ηλεκτρωνικών να κάνει μια κατασκευή για το καλώδιο.λαπτοπ θα βρούμε από το πανεπιστήμιο... για να δούμε μηπως βγάλουμε λαβράκι


ένα κοινο laptop έχω κι εγώ... Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!

Ένταξη: 09 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 2111
Τόπος: Were the Eagles fly higher

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 18 Φεβ 2004, 19:24:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πηρε ο Αδερφος μου για το IMPREZA ενα τετοιο προγραμμα μαζι με το καλωδιο που το συνδεεις στο LAP TOP και κανεις δυναμομετρηση.Απλα μπορεις να αλλαξεις μονο καποιες παραμετρους του αβανς και οχι να κανεις επαναπρογραμματισμο του εγκεφαλου.Εκει θα χρειαστεις να πληρωσεις τα δικαιωματα για να σε στειλουν το χασπ.Το προγραμμα ειναι το ιδιο που χρησιμοποιει η PRODRIVE για τον επαναπρογραμματισμο των εγκεφαλων και εχει περισοτερες λειτουργιες απο τα διαγνωστικα των αντ/πων.Για τα δικα μας θα κανει δουλεια αλλα θα χρειαστει καποιος μηχανλογος για να μπορει να καταλαβει τις παραμετρους οι οποιες ειναι παααρα πολλες.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα AIM διεύθυνση Yahoo Messenger MSN Messenger
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 18 Φεβ 2004, 20:37:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Διαγνωστικο θα φτιακσο κι εγω με των αδελφο μου !!Ελπιζω να δουλεψη!! Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
gavanas (Γιώργος)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


206 XS 1.6 2003

Ένταξη: 24 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 219
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 19 Φεβ 2004, 04:21:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν νομίζω ότι κανείς έχει την ψευδαίσθηση ότι μπορεί να "φτίαξει" ή έστω να μεταβάλει τους χάρτες του προγράμματος. Επίσης ως μηχανολόγος δεν θεωρώ ότι μπορώ να κατανοήσω το συγκεκριμένο πρόγραμμα καλύτερα από σένα. Το σημαντικό πιστεύω είναι η δυσκολία του λογισμικού της κάθε εταιρίας και των διαφορετικών κωδικών για κάθε λειτουργία. Πιστεύω πως συνδυάζω επαρκείς γνώσεις μηχανολογίας και προγραμματισμού, αλλά παρόλα αυτά η μεταβολή σε βασικούς χάρτες χρόνων έκχυσης - φορτίου, και όχι μόνο του αβανς (που στην ουσία είναι μικρορύθμιση ανάλογα το καύσιμο) μου φαίνεται χάος. Υπάρχουν ολόκληρες εταιρίες που κάνουν αυτή τη δουλειά και πάλι με όχι τέλεια αποτελέσματα. Χωρίς βάση δεδομένων, χωρίς εμπεριστατομένο support, στην ουσία θα είναι σαν να κανουμε τους κινητήρες μας πειραματόζωα. Το θετικό από μια τέτοια προσπάθεια θα ήταν να μπορούμε να επιβεβαιώσουμε π.χ. ότι το τάδε φίλτρο κάνει την τάδε αλλαγή, αν η πατέντα στην εισαγωγή φέρνει όντως πιο κρύο αέρα, ότι η σκούπα στεγνώνει το μοτέρ ψηλά, ή ότι ο ρυθμιστής πίεσης βενζίνης δεν κάνει δουλειά, χωρίς να χρειάζεται κάθε φορά να δίνουμε 80 ευρώ στο δυναμόμετρο και έχοντας ένα διαγνωστικό για την κάθε περίπτωση που θα χρειζόταν κανονικά να πάμε στο συνεργείο.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 19 Φεβ 2004, 18:47:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το μονο σηγουρο ειναι αυτο δεν περειμενω να μπορουμε να κανουμε θαυματα αλλα θα βοηθουσε αρκετα το να μπορει ο καθενας με λιγες γνωσης να τεσταρη τις τυχων αλαγες που θα ειχε ενα φιλτρο μια σκουπα κτλ. !!! Idea
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1974s (PHP: 61% - SQL: 39%) - SQL queries: 17 - GZIP enabled - Debug on