PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Kατορθώματα του 206 1,6

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Recifees (Γιαννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 BlueBird 1.600.000 κεκ

Ένταξη: 07 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 491

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 30 Ιαν 2004, 16:40:35    Θέμα δημοσίευσης: Kατορθώματα του 206 1,6 Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Στο τελευταίο τεύχος των 4Τροχών υπάρχει μια 3ωρη δοκιμή αντοχής του 206 1,6 και των ανταγωνιστών του .
Μέσες άκρες οι επιδόσεις είναι οι ίδιες για τα αυτοκίνητα της δοκιμής ...

Αυτό που μου προκαλέσε ιδαίτερη εντύπωση ήταν
1.Τα σχόλια των οδηγών
2.Τα σχόλια για την παραμονή του στα πίτς
Εχουμε και λέμε
1.Δύο οδηγοί αγώνων το βρίσκουν αρκετά σταθερό και γρήγορο χωρίς μετά απο 3ωρο Μαμησι πιστίσιο να κουραστούν φρένα και το κιβώτιο Shocked να επιδεικνύει αψογη συμπεριφορά χωρίς να χάνει αλλαγή Shocked Shocked
Ιδαίτερα μνεία γίνεται και για την απόδοση του κινητήρα ο οποίος καλύπτει ως ένα βαθμό στην πίστα το μακρύ κιβώτιο Idea
2.Παρέμεινε πολύ λίγο στα πιτς για βενζίνη μια αλλαγή ελαστικού αα και αλλαγή οδηγών ...

Για τους ανταγωνιστες δεν αναφέρομαι είχαν άλλες ασχολίες ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
zzzleepy (Μαύρος Χέλωνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)

Ένταξη: 06 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1289
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 30 Ιαν 2004, 18:09:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μην ξεχνάς ότι πίστα σημαίνει πίστα και οδηγός αγώνων σημαίνει οδηγός αγώνων. Δε διαφωνώ ότι το 206 είναι από τα πιο καλοστημένα hatchback (σε σχέση με τον ανταγωνισμό) αλλά τα συμπεράσματα που βγαίνουν από μια τέτοια δοκιμή δεν πρέπει να τα βλέπουμε απόλυτα. Σε συνθήκες πραγματικής οδήγησης και με οδηγούς που απέχουν πολύ από το ιδανικό ίσως να φαινόντουσαν κάποια μειονεκτήματα στο στήσιμο και ιδιαίτερα στις προειδοποίησεις του αυτοκινήτου στο όριο. Ένας οδηγός αγώνων ξέρει να κουμαντάρει μια υπερστροφή, για παράδειγμα, και να εκμεταλλευτεί την εμφάνισή της προς όφελός του. Μπορεί να κάνει όμως το ίδιο και ένας μέσος οδηγός (η πλειοψηφία των οδηγών εκεί βρίσκεται πιστεύω) αν το αυτοκίνητο υπερβεί τα όριά του ή θα τον μαζεύουμε από τα χαντάκια και τις μπαριέρες;




Για όλο τον κόσμο είσαι κάποιος... για κάποιον είσαι όλος ο κόσμος...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Recifees (Γιαννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 BlueBird 1.600.000 κεκ

Ένταξη: 07 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 491

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 30 Ιαν 2004, 19:55:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

zzzleepy έγραψε:
Μην ξεχνάς ότι πίστα σημαίνει πίστα και οδηγός αγώνων σημαίνει οδηγός αγώνων. Δε διαφωνώ ότι το 206 είναι από τα πιο καλοστημένα hatchback (σε σχέση με τον ανταγωνισμό) αλλά τα συμπεράσματα που βγαίνουν από μια τέτοια δοκιμή δεν πρέπει να τα βλέπουμε απόλυτα. Σε συνθήκες πραγματικής οδήγησης και με οδηγούς που απέχουν πολύ από το ιδανικό ίσως να φαινόντουσαν κάποια μειονεκτήματα στο στήσιμο και ιδιαίτερα στις προειδοποίησεις του αυτοκινήτου στο όριο. Ένας οδηγός αγώνων ξέρει να κουμαντάρει μια υπερστροφή, για παράδειγμα, και να εκμεταλλευτεί την εμφάνισή της προς όφελός του. Μπορεί να κάνει όμως το ίδιο και ένας μέσος οδηγός (η πλειοψηφία των οδηγών εκεί βρίσκεται πιστεύω) αν το αυτοκίνητο υπερβεί τα όριά του ή θα τον μαζεύουμε από τα χαντάκια και τις μπαριέρες;


Aπλά δεν εξέφρασαν αυτό που έχει ειπωθεί πάμπολλες φορές για το 206 για την αποτομη μεταφορα βάρους ,για υπερστροφή στο όριο-ιδαίτερα απο τους 4ΤΡΟΧΟΥΣ- κλπ τη στιγμή που έγινε αναφορά στα μειονεκτήματα των άλλων συγκρινόμενων Wink ΄
Συνήθως σε πίστα ξεμπροστίαζεται ένα αυτοκίνητο και τα ψεγάδια της συμπεριφοράς του Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
sps (Spyros)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

206 XS Ε10

Ένταξη: 22 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 3013

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 09 Φεβ 2004, 21:50:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Συμφωνω οτι η συμπεριφορα ενος αυτοκινητου ξεμπροστιαζεται στην πιστα,αλλα το οτι δεν ειπαν κατι για την υπερστροφη και τη μεταφορα βαρους,το εξηγω ως εξης:
1)Το 206 υπερστρεφει σε στιγμες οπου τα πισω λαστιχα ειναι κρυα
2) Οταν αφηνεις επιτηδες το γκαζι στην εισοδο ή μεσα στη στροφη
3)Εντονα φαινομενα με continental και νορμαλ αναρτηση.
4) Γλιστερο οδοστρωμα
5)Ολοι οι παραπανω πιθανοι συνδυασμοι.

Στην πιστα δε συνεβησαν αυτα, γιατι το αμαξι φορουσε bridgestone, τα λαστιχα ηταν ζεστα, το οδοστρωμα κραταγε και οι οδηγοι το πηγαιναν με το γκαζι.


Messinian Houses
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Recifees (Γιαννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 BlueBird 1.600.000 κεκ

Ένταξη: 07 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 491

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 09 Φεβ 2004, 22:34:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

sps έγραψε:
Συμφωνω οτι η συμπεριφορα ενος αυτοκινητου ξεμπροστιαζεται στην πιστα,αλλα το οτι δεν ειπαν κατι για την υπερστροφη και τη μεταφορα βαρους,το εξηγω ως εξης:
1)Το 206 υπερστρεφει σε στιγμες οπου τα πισω λαστιχα ειναι κρυα
2) Οταν αφηνεις επιτηδες το γκαζι στην εισοδο ή μεσα στη στροφη
3)Εντονα φαινομενα με continental και νορμαλ αναρτηση.
4) Γλιστερο οδοστρωμα
5)Ολοι οι παραπανω πιθανοι συνδυασμοι.

Στην πιστα δε συνεβησαν αυτα, γιατι το αμαξι φορουσε bridgestone, τα λαστιχα ηταν ζεστα, το οδοστρωμα κραταγε και οι οδηγοι το πηγαιναν με το γκαζι.


Στο προσεχές μέλλον θα το χώσω Μέγαρα με τα Continental και είδομεν ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,0974s (PHP: 41% - SQL: 59%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on