Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Recifees (Γιαννης) Τρελλαμένο μέλος

 206 BlueBird 1.600.000 κεκ
Ένταξη: 07 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 491
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 30 Ιαν 2004, 16:40:35 Θέμα δημοσίευσης: Kατορθώματα του 206 1,6 |
|
|
Στο τελευταίο τεύχος των 4Τροχών υπάρχει μια 3ωρη δοκιμή αντοχής του 206 1,6 και των ανταγωνιστών του .
Μέσες άκρες οι επιδόσεις είναι οι ίδιες για τα αυτοκίνητα της δοκιμής ...
Αυτό που μου προκαλέσε ιδαίτερη εντύπωση ήταν
1.Τα σχόλια των οδηγών
2.Τα σχόλια για την παραμονή του στα πίτς
Εχουμε και λέμε
1.Δύο οδηγοί αγώνων το βρίσκουν αρκετά σταθερό και γρήγορο χωρίς μετά απο 3ωρο Μαμησι πιστίσιο να κουραστούν φρένα και το κιβώτιο να επιδεικνύει αψογη συμπεριφορά χωρίς να χάνει αλλαγή
Ιδαίτερα μνεία γίνεται και για την απόδοση του κινητήρα ο οποίος καλύπτει ως ένα βαθμό στην πίστα το μακρύ κιβώτιο
2.Παρέμεινε πολύ λίγο στα πιτς για βενζίνη μια αλλαγή ελαστικού αα και αλλαγή οδηγών ...
Για τους ανταγωνιστες δεν αναφέρομαι είχαν άλλες ασχολίες ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
zzzleepy (Μαύρος Χέλωνος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)
Ένταξη: 06 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1289 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 30 Ιαν 2004, 18:09:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μην ξεχνάς ότι πίστα σημαίνει πίστα και οδηγός αγώνων σημαίνει οδηγός αγώνων. Δε διαφωνώ ότι το 206 είναι από τα πιο καλοστημένα hatchback (σε σχέση με τον ανταγωνισμό) αλλά τα συμπεράσματα που βγαίνουν από μια τέτοια δοκιμή δεν πρέπει να τα βλέπουμε απόλυτα. Σε συνθήκες πραγματικής οδήγησης και με οδηγούς που απέχουν πολύ από το ιδανικό ίσως να φαινόντουσαν κάποια μειονεκτήματα στο στήσιμο και ιδιαίτερα στις προειδοποίησεις του αυτοκινήτου στο όριο. Ένας οδηγός αγώνων ξέρει να κουμαντάρει μια υπερστροφή, για παράδειγμα, και να εκμεταλλευτεί την εμφάνισή της προς όφελός του. Μπορεί να κάνει όμως το ίδιο και ένας μέσος οδηγός (η πλειοψηφία των οδηγών εκεί βρίσκεται πιστεύω) αν το αυτοκίνητο υπερβεί τα όριά του ή θα τον μαζεύουμε από τα χαντάκια και τις μπαριέρες;
Για όλο τον κόσμο είσαι κάποιος... για κάποιον είσαι όλος ο κόσμος... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Recifees (Γιαννης) Τρελλαμένο μέλος

 206 BlueBird 1.600.000 κεκ
Ένταξη: 07 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 491
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 30 Ιαν 2004, 19:55:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
zzzleepy έγραψε: | Μην ξεχνάς ότι πίστα σημαίνει πίστα και οδηγός αγώνων σημαίνει οδηγός αγώνων. Δε διαφωνώ ότι το 206 είναι από τα πιο καλοστημένα hatchback (σε σχέση με τον ανταγωνισμό) αλλά τα συμπεράσματα που βγαίνουν από μια τέτοια δοκιμή δεν πρέπει να τα βλέπουμε απόλυτα. Σε συνθήκες πραγματικής οδήγησης και με οδηγούς που απέχουν πολύ από το ιδανικό ίσως να φαινόντουσαν κάποια μειονεκτήματα στο στήσιμο και ιδιαίτερα στις προειδοποίησεις του αυτοκινήτου στο όριο. Ένας οδηγός αγώνων ξέρει να κουμαντάρει μια υπερστροφή, για παράδειγμα, και να εκμεταλλευτεί την εμφάνισή της προς όφελός του. Μπορεί να κάνει όμως το ίδιο και ένας μέσος οδηγός (η πλειοψηφία των οδηγών εκεί βρίσκεται πιστεύω) αν το αυτοκίνητο υπερβεί τα όριά του ή θα τον μαζεύουμε από τα χαντάκια και τις μπαριέρες; |
Aπλά δεν εξέφρασαν αυτό που έχει ειπωθεί πάμπολλες φορές για το 206 για την αποτομη μεταφορα βάρους ,για υπερστροφή στο όριο-ιδαίτερα απο τους 4ΤΡΟΧΟΥΣ- κλπ τη στιγμή που έγινε αναφορά στα μειονεκτήματα των άλλων συγκρινόμενων ΄
Συνήθως σε πίστα ξεμπροστίαζεται ένα αυτοκίνητο και τα ψεγάδια της συμπεριφοράς του  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!


 206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 09 Φεβ 2004, 21:50:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Συμφωνω οτι η συμπεριφορα ενος αυτοκινητου ξεμπροστιαζεται στην πιστα,αλλα το οτι δεν ειπαν κατι για την υπερστροφη και τη μεταφορα βαρους,το εξηγω ως εξης:
1)Το 206 υπερστρεφει σε στιγμες οπου τα πισω λαστιχα ειναι κρυα
2) Οταν αφηνεις επιτηδες το γκαζι στην εισοδο ή μεσα στη στροφη
3)Εντονα φαινομενα με continental και νορμαλ αναρτηση.
4) Γλιστερο οδοστρωμα
5)Ολοι οι παραπανω πιθανοι συνδυασμοι.
Στην πιστα δε συνεβησαν αυτα, γιατι το αμαξι φορουσε bridgestone, τα λαστιχα ηταν ζεστα, το οδοστρωμα κραταγε και οι οδηγοι το πηγαιναν με το γκαζι.
Messinian Houses |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Recifees (Γιαννης) Τρελλαμένο μέλος

 206 BlueBird 1.600.000 κεκ
Ένταξη: 07 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 491
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 09 Φεβ 2004, 22:34:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
sps έγραψε: | Συμφωνω οτι η συμπεριφορα ενος αυτοκινητου ξεμπροστιαζεται στην πιστα,αλλα το οτι δεν ειπαν κατι για την υπερστροφη και τη μεταφορα βαρους,το εξηγω ως εξης:
1)Το 206 υπερστρεφει σε στιγμες οπου τα πισω λαστιχα ειναι κρυα
2) Οταν αφηνεις επιτηδες το γκαζι στην εισοδο ή μεσα στη στροφη
3)Εντονα φαινομενα με continental και νορμαλ αναρτηση.
4) Γλιστερο οδοστρωμα
5)Ολοι οι παραπανω πιθανοι συνδυασμοι.
Στην πιστα δε συνεβησαν αυτα, γιατι το αμαξι φορουσε bridgestone, τα λαστιχα ηταν ζεστα, το οδοστρωμα κραταγε και οι οδηγοι το πηγαιναν με το γκαζι. |
Στο προσεχές μέλλον θα το χώσω Μέγαρα με τα Continental και είδομεν ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|