Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
zzzleepy (Μαύρος Χέλωνος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)
Ένταξη: 06 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1289 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 29 Ιαν 2004, 00:58:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μάαλιστα, τώρα κατάλαβα! Τις είχα ξαναδεί κάπου στο διαδίκτυο αυτές τις φωτογραφίες αλλά δεν ήξερα ότι πρόκειται για ΔΥΟ πρωτότυπα κι ότι έχουν μάλιστα κι αυτά τα ονόματα... Πάντως δεν είναι και κάτι φοβερό...
Τέλος παρένθεσης 
Για όλο τον κόσμο είσαι κάποιος... για κάποιον είσαι όλος ο κόσμος... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 01 Φεβ 2004, 01:56:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σήμερα έπιασα τα πρώτα 1000km καθώς έκανα ένα μίνι ταξιδάκι μέχρι την Λιβαδειά και πίσω. Το αυτοκίνητο είναι άνετο στην εθνική. Το έφτασα μέχρι 150 και δε το ζόρισα περαιτέρω λόγο στρωσίματος. Την περισσότερη ώρα στην ευθεία πήγαινα με 135km/h και 4.000 στροφές (με 3 άτομα).
Γέμισα το ρεζερβουάρ, μηδένισα τον μετρητη κατανάλωσης και έκανα πρώτα 20 χιλιόμετρα μεσα στην κίνηση. Ο μ.ο. ήταν 11,5. Όταν γύρισα από την λιβαδειά είχα 8!
Γενικά είμαι πολύ ευχαριστημένος ειδικά από την οδική συμπεριφορά και την ροπή του αυτοκινήτου (τραβαγε παντου ακόμα και με 5η). Το μόνο που την χάλασε είναι οτι διαπίστωσα ότι ένα σημείο την επένδυσης πίσω από την ζώνη του συνοδηγού έχει ξηλωθει... ... από βδομάδα θα το πάω να το φτιάξουν! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ntinos Τρελλαμένο μέλος

 Saxo Vts-206 QUIKSILVER
Ένταξη: 14 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 417
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 01 Φεβ 2004, 20:50:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
petrskar έγραψε: | Σήμερα έπιασα τα πρώτα 1000km καθώς έκανα ένα μίνι ταξιδάκι μέχρι την Λιβαδειά και πίσω. Το αυτοκίνητο είναι άνετο στην εθνική. Το έφτασα μέχρι 150 και δε το ζόρισα περαιτέρω λόγο στρωσίματος. Την περισσότερη ώρα στην ευθεία πήγαινα με 135km/h και 4.000 στροφές (με 3 άτομα).
Γέμισα το ρεζερβουάρ, μηδένισα τον μετρητη κατανάλωσης και έκανα πρώτα 20 χιλιόμετρα μεσα στην κίνηση. Ο μ.ο. ήταν 11,5. Όταν γύρισα από την λιβαδειά είχα 8!
Γενικά είμαι πολύ ευχαριστημένος ειδικά από την οδική συμπεριφορά και την ροπή του αυτοκινήτου (τραβαγε παντου ακόμα και με 5η). Το μόνο που την χάλασε είναι οτι διαπίστωσα ότι ένα σημείο την επένδυσης πίσω από την ζώνη του συνοδηγού έχει ξηλωθει... ... από βδομάδα θα το πάω να το φτιάξουν! |
ηθελα να πω κατι για το στρωσιμο και ειναι και ευκαιρια μιας και ακομα εχεις σχετικα λιγα χιλιομετρα,και η εννοια ειναι παρεξηγημενη στα καινουργια αυτοκινητα.
ολα τα καινουργια αυτοκινητα εχουν δουλεμενους κινητηρες και δεν χρειαζονται στρωσιμο της εννοιας παω σιγα.
στρωσιμο κανεις για να φτιαξουν ανοχες ολα τα μεταλλικα μερη και ιδιαιτερα του κιβωτιου που ειναι το μονο αδουλευτο την ωρα που το παιρνεις.
καλο στρωσιμο γινεται με μεικτες διαδρομες και τακτικες αλλαγες ταχυτητων με γεμισματα (οχι κοφτες,αλλα μετα απο καποια χιλιομετρα να το στροφαρεις αρκετα -5000σ.α.λ)
επισης ναπροσεχεις να μην κρεμαει ο κινητηρας επειδη δεν ηθελες να το ζορισεις.
τελος καλο θα ειναι μετα τα 1500χλμ να το ανοιξεις αν βρεθεις σε εθνικη για μικρο χρονικο διαστημα (170-180) χωρις βεβαια να το ζορισεις πολυ.
ο κινητηρας πρεπει να συνηθισει το στροφαρισμα γιατι αν κανεις 3000χλμ και μετα ξαφνικα το πας κοφτες ειναι το χειροτερο (και μπορει να σου μεινει στο χερι)
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ntinos Τρελλαμένο μέλος

 Saxo Vts-206 QUIKSILVER
Ένταξη: 14 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 417
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 01 Φεβ 2004, 21:04:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
zzzleepy έγραψε: | petrskar έγραψε: | zzzleepy έγραψε: | Εμένα πάντως περισσότερο απ'όλα μ'άρεσαν τα λευκά όργανα με τους κόκκινους δείκτες... Μούρλια... Λέτε; Το κακό είναι ότι εμένα έχει λευκογαλάζιους δείκτες και άμα βάλω μόνο τα καντράν μάλλον δε θα φαίνεται τίποτα... Άραγε πόσο να θέλουν για να μου το αλλάξουν όλο; |
ασημί είναι..όχι άσπρα! |
Ό,τι και να είναι ΤΑ ΘΕΛΩ!  |
τα οργανα αυτα τα εχουν απο παλια ολα τα quiksilver και καποια color line μου φενεται οποτε θα ειναι ευκολο να βρεις ενα κομπλε κοντερ απο τρακαρισμενο και να βγαλεις το δικο σου και να βαλεις αυτο,αν εχεις βεβαια αυτη την διαταξη στο δικο σου (με τον μικρο δεικτη θερμοκρασιας νερου και μεγαλο δεικτη θερμοκρασιας λαδιου, ωστε οι φυσσες να ειναι οι ιδιες,αν οχι μπορεις να βαλεις τα οργανα και με προσοχη να βαψεις τις βελονες σου).τα οργανα αυτα πραγματικα ειναι πανεμορφα και ειδικα ταπογευματα που εχει λιγο φως και αναβεις τα μικρα,οταν φωτιζουν πορτοκαλι και φενεται ακομα το ασημι φοντο.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 02 Φεβ 2004, 08:31:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ntinos έγραψε: | petrskar έγραψε: | Σήμερα έπιασα τα πρώτα 1000km καθώς έκανα ένα μίνι ταξιδάκι μέχρι την Λιβαδειά και πίσω. Το αυτοκίνητο είναι άνετο στην εθνική. Το έφτασα μέχρι 150 και δε το ζόρισα περαιτέρω λόγο στρωσίματος. Την περισσότερη ώρα στην ευθεία πήγαινα με 135km/h και 4.000 στροφές (με 3 άτομα).
Γέμισα το ρεζερβουάρ, μηδένισα τον μετρητη κατανάλωσης και έκανα πρώτα 20 χιλιόμετρα μεσα στην κίνηση. Ο μ.ο. ήταν 11,5. Όταν γύρισα από την λιβαδειά είχα 8!
Γενικά είμαι πολύ ευχαριστημένος ειδικά από την οδική συμπεριφορά και την ροπή του αυτοκινήτου (τραβαγε παντου ακόμα και με 5η). Το μόνο που την χάλασε είναι οτι διαπίστωσα ότι ένα σημείο την επένδυσης πίσω από την ζώνη του συνοδηγού έχει ξηλωθει... ... από βδομάδα θα το πάω να το φτιάξουν! |
ηθελα να πω κατι για το στρωσιμο και ειναι και ευκαιρια μιας και ακομα εχεις σχετικα λιγα χιλιομετρα,και η εννοια ειναι παρεξηγημενη στα καινουργια αυτοκινητα.
ολα τα καινουργια αυτοκινητα εχουν δουλεμενους κινητηρες και δεν χρειαζονται στρωσιμο της εννοιας παω σιγα.
στρωσιμο κανεις για να φτιαξουν ανοχες ολα τα μεταλλικα μερη και ιδιαιτερα του κιβωτιου που ειναι το μονο αδουλευτο την ωρα που το παιρνεις.
καλο στρωσιμο γινεται με μεικτες διαδρομες και τακτικες αλλαγες ταχυτητων με γεμισματα (οχι κοφτες,αλλα μετα απο καποια χιλιομετρα να το στροφαρεις αρκετα -5000σ.α.λ)
επισης ναπροσεχεις να μην κρεμαει ο κινητηρας επειδη δεν ηθελες να το ζορισεις.
τελος καλο θα ειναι μετα τα 1500χλμ να το ανοιξεις αν βρεθεις σε εθνικη για μικρο χρονικο διαστημα (170-180) χωρις βεβαια να το ζορισεις πολυ.
ο κινητηρας πρεπει να συνηθισει το στροφαρισμα γιατι αν κανεις 3000χλμ και μετα ξαφνικα το πας κοφτες ειναι το χειροτερο (και μπορει να σου μεινει στο χερι) |
είχα ρωτησει και πιο πριν λεπτομέρειες επι του στρωσίματος αλλά λίγοι μου απάντησαν...ευτυχως πάνω κάτω αυτά που λες έκανα...γενικά το στρώσιμο μου θεωρω οτι θα βγει καλό...μεχρι τα 500χιλιόμετρα δεν ανέβαινα σχεδόν καθόλου πάνω από τις 3.200, από τα 500 μέχρι τα 1000 το πήγαινα συχνά πυκνά μέχρι και τις 4.200 ενώ μετά τα 1000χιλιόμετρα (τώρα έχει 1300) ανέβασα ταχύτητες γύρω στα 150 και στροφές μέχρι και 5.000. Κόφτες ούτως η άλλως δε βαράω παρά σπάνια ( ) ενώ αλλαγές κάνω πάρα πολύ συχνά καθώς το κοντό κιβώτιο δεν ορίζει αλλιώς. το μόνο που δεν ήξερα ήταν για το κρέμασμα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Petros (Πέτρος) Μέλος

 Peugeot 206 1.6 (16V) ΧS2 (2002)
Ένταξη: 16 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 113 Τόπος: Αθήνα - Βριλήσσια
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 04 Φεβ 2004, 12:03:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οι πρώτες μετρήσεις του 206 1.4 16v στους 4T, δείχνουν ότι έχουμε να κάνουμε με το ταχύτερο από άποψη ρεπριζ 1400άρι της αγοράς. Νούμερα πραγματικά εντυπωσιακά, που βάζουν ακόμη και τους 1600άρηδες σε σκέψεις...
Σημειώνω:
80-110 χλμ/ώρα
με 3η: 6,4 sec (206 90hp), 7,7 (206 75hp), 5,6 (206 110hp) - 6,8 (Ibiza)
με 4η: 8,2 sec (206 90hp), 10,8 (206 75hp), 8,1 (206 110hp) - 9,9 (Ibiza), 9,5 (Clio)
με 5η: 11,3 sec (206 90hp), 14,7 (206 75hp), 11,1 (206 110hp) - 13,3 (Ibiza)
Ακόμη όμως και τις επιταχύνσεις από στάση (φαναρόβιοι ) τα πάει θαυμάσια. Σημειώνω: 11,7 sec έναντι 13,6 του 8v και 12, 11,8 των Ibiza και Clio.
Aυτά βέβαια με το "κοντό" κιβώτιο του XS.
In Rallye I trust (παρόλο που το αποχωρίστηκα)
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Petros στις Τετ 04 Φεβ 2004, 19:33:30, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 04 Φεβ 2004, 19:22:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μετά το ταξιδακι στην λιβαδειά το αυτοκίνητο μου φαίνεται ακόμα πιο ζωηρό...με προκαλεί να το ζορίσω αλλά ακόμα αντέχω...!
αυτά που αναφέρει ο συνονόματος είναι άκρως ενδιαφέροντα και αποδεικνύουν οτι η peugeot δεν εκανε τυχαια αυτο το 1.4. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
zzzleepy (Μαύρος Χέλωνος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)
Ένταξη: 06 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1289 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 04 Φεβ 2004, 23:13:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Petros έγραψε: |
Aυτά βέβαια με το "κοντό" κιβώτιο του XS. |
Το ΧS έχει πιο κοντό κιβώτιο από τα υπόλοιπα της γκάμας 
Για όλο τον κόσμο είσαι κάποιος... για κάποιον είσαι όλος ο κόσμος... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Φεβ 2004, 00:57:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το XS και το QS που θεωρουνται τα πιο σπορτιφ σε χαρακτηρα εχουν πιο κοντο κιβωτιο σε σχεση με τα colorline και XT και επιπλεον πισω δισκους!!! Τωρα εχω την εντυπωση οτι το κιβωτιο πρεπει να ειναι πιο κοντο (οχι σε ολες τις σχεσεις ομως...) σε σχεση με αυτο του 1.4 8ν!!! Δε νομιζω ομως οτι ειναι κοντυτερο κιαπαυτο του 1.1?!?!?!?
Υποψιν παντως οτι το 11.7" το πετυχε με μοτερ καινουριο και οχι "ανοιγμενο", με δυο ατομα μεσα + το βαρος απο τα οργανα μετρησεων!!! Υπολογιστε δηλαδη οτι με ενα καλο στρωσιμο και μετα απο κανα 5000 km μπορει να πεσει κανα 3αρι δεκατα!!! Ε μεχρι τοτε ολο και κανα φιλτρακι θαχει μπει, καμια εξατμισουλα...Αρα μιλαμε για 0-100 γυρω στο 11!!! Δεν εχει αδικο η πεζο που δινει 10.9" τελικα!!!
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Φεβ 2004, 09:18:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
netblaster έγραψε: | Το XS και το QS που θεωρουνται τα πιο σπορτιφ σε χαρακτηρα εχουν πιο κοντο κιβωτιο σε σχεση με τα colorline και XT και επιπλεον πισω δισκους!!! Τωρα εχω την εντυπωση οτι το κιβωτιο πρεπει να ειναι πιο κοντο (οχι σε ολες τις σχεσεις ομως...) σε σχεση με αυτο του 1.4 8ν!!! Δε νομιζω ομως οτι ειναι κοντυτερο κιαπαυτο του 1.1?!?!?!?
Υποψιν παντως οτι το 11.7" το πετυχε με μοτερ καινουριο και οχι "ανοιγμενο", με δυο ατομα μεσα + το βαρος απο τα οργανα μετρησεων!!! Υπολογιστε δηλαδη οτι με ενα καλο στρωσιμο και μετα απο κανα 5000 km μπορει να πεσει κανα 3αρι δεκατα!!! Ε μεχρι τοτε ολο και κανα φιλτρακι θαχει μπει, καμια εξατμισουλα...Αρα μιλαμε για 0-100 γυρω στο 11!!! Δεν εχει αδικο η πεζο που δινει 10.9" τελικα!!! |
με καλο στρώσιμο (σαν το δικό μου ), ένα ατομο μεσα και καλες αλλαγές θα γράψει 11 με 11,2 ζόρι. με φπε ποιος ξέρει...?
όπως είπε ο γεράσιμος πιο πάνω το xs 1.4 16V έχει πολύ κοντές σχέσεις (ειδικά 1η και 2α είναι κομμάτια). είναι σιγουρα διαφορετικές από το 8V, για το 1.1 δε γνωρίζω. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Lion80 (Δημοσθένης) Νέος χρήστης

Peugeot 206 1.4 (16V) XS (2004)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 96 Τόπος: Αθήνα,Νότεια προάστεια
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Φεβ 2004, 23:47:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εδώ και 10 μέρες περίπου είμαι κι εγώ κάτοχος ενός 206XS 1.4 (16V) !!!
Τον Ιανουάριο του 2002 είχα αγοράσει το 206XS 1.4 (8V) που μάλιστα ήταν από τα πρώτα με multiplex ,ABS,clima κ.α. Ηταν δηλαδή αυτό που λέγαμε XS2.Με το προηγούμενο είχα κάνει περίπου 44000χλμ. μέχρι πριν 15 μέρες όπου και το πούλησα.Γενικά είχα μείνει αρκέτα ευχαριστημένος αφού γνώριζα τα όρια του αυτοκινήτου.Πάντα όμως είχα το παράπονο με τα λίγα άλογα.Όχι πως δεν απέδιδε πολύ καλά -εν συγκρίσει με την ιπποδύναμη του- αλλά να...του έλειπε αυτό το κάτι παραπάνω.
Ε, τώρα με το νέο 16V τα πράγματα είναι εντελώς διαφορετικά!!!Όχι τόσο στα πετάγματα και στις προσπεράσεις που είναι λογικό να υπερτερεί, όσο στην σταθερότητα,το φρενάρισμα και γενικά την αίσθηση πως οδηγείς ένα μεγαλύτερο αυτοκίνητο ακόμη πιο ασφαλές.Ανεβάζει στροφές πραγματικά αδιαμαρτύρητα και εχεί πολύ πιο ωραίο ήχο απο το 8V.Αν και ο 8V πρέπει να είχε μικρότερης έντασης ήχο ο 16V κινητήρας ακούγεται υπέροχα!!!
Όσο για το προηγούμενο ενω είχα βάλει πολυ καλά ελαστικά (Pilot Exalto 185/60/14) , άλλες αναρτήσεις (bilstein) , άλλα ελατήρια (3ποντα H/R) και είχα δει καταπληκτική βελτίωση,το νέο φοράει πιο σκληρές αναρτήσεις από το παλιό(8V) μαμά ,πιό μαλακά απο Bilstein-HR αλλά έχει βρεί την χρυσή τομή (σύμφωνα πάντα με τα δικά μου γούστα) άνεσης-ασφάλειας!!
Πιστεύω λοιπόν πως η Peugeot έκανα μία καταπληκτική κίνηση στα 1.4 !!!Μέχρι στιγμής έχω κάνει γύρω στα 1000χλμ (λόγω κάποιων ταξιδιών στην επαρχία...αλλό που δεν ήθελα ) ακολουθώ κι εγώ τη μέθοδο στρωσίματος του φίλου Πέτρου και όλα πάνε μια χαρά!!!! 
   |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
zzzleepy (Μαύρος Χέλωνος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)
Ένταξη: 06 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1289 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 06 Φεβ 2004, 01:31:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πόση διαφορά πλήρωσες για την αγορά του 16V; Εννοώ πόσο πούλησες το παλιό και πόσο σου κόστισε το καινούριο...
Για όλο τον κόσμο είσαι κάποιος... για κάποιον είσαι όλος ο κόσμος... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 06 Φεβ 2004, 10:56:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Lion80 έγραψε: | Εδώ και 10 μέρες περίπου είμαι κι εγώ κάτοχος ενός 206XS 1.4 (16V) !!!
Τον Ιανουάριο του 2002 είχα αγοράσει το 206XS 1.4 (8V) που μάλιστα ήταν από τα πρώτα με multiplex ,ABS,clima κ.α. Ηταν δηλαδή αυτό που λέγαμε XS2.Με το προηγούμενο είχα κάνει περίπου 44000χλμ. μέχρι πριν 15 μέρες όπου και το πούλησα.Γενικά είχα μείνει αρκέτα ευχαριστημένος αφού γνώριζα τα όρια του αυτοκινήτου.Πάντα όμως είχα το παράπονο με τα λίγα άλογα.Όχι πως δεν απέδιδε πολύ καλά -εν συγκρίσει με την ιπποδύναμη του- αλλά να...του έλειπε αυτό το κάτι παραπάνω.
Ε, τώρα με το νέο 16V τα πράγματα είναι εντελώς διαφορετικά!!!Όχι τόσο στα πετάγματα και στις προσπεράσεις που είναι λογικό να υπερτερεί, όσο στην σταθερότητα,το φρενάρισμα και γενικά την αίσθηση πως οδηγείς ένα μεγαλύτερο αυτοκίνητο ακόμη πιο ασφαλές.Ανεβάζει στροφές πραγματικά αδιαμαρτύρητα και εχεί πολύ πιο ωραίο ήχο απο το 8V.Αν και ο 8V πρέπει να είχε μικρότερης έντασης ήχο ο 16V κινητήρας ακούγεται υπέροχα!!!
Όσο για το προηγούμενο ενω είχα βάλει πολυ καλά ελαστικά (Pilot Exalto 185/60/14) , άλλες αναρτήσεις (bilstein) , άλλα ελατήρια (3ποντα H/R) και είχα δει καταπληκτική βελτίωση,το νέο φοράει πιο σκληρές αναρτήσεις από το παλιό(8V) μαμά ,πιό μαλακά απο Bilstein-HR αλλά έχει βρεί την χρυσή τομή (σύμφωνα πάντα με τα δικά μου γούστα) άνεσης-ασφάλειας!!
Πιστεύω λοιπόν πως η Peugeot έκανα μία καταπληκτική κίνηση στα 1.4 !!!Μέχρι στιγμής έχω κάνει γύρω στα 1000χλμ (λόγω κάποιων ταξιδιών στην επαρχία...αλλό που δεν ήθελα ) ακολουθώ κι εγώ τη μέθοδο στρωσίματος του φίλου Πέτρου και όλα πάνε μια χαρά!!!!  |
καλώς όρισες δημοσθενη. είσαι ο 3ος 1.4 16V του club αν δεν κανω λαθος. με γεια το τουτου σου! καλές διαδρομές! ρίξε μπόλικο διάβασμα γιατι εχεις να μαθεις πολλά από εδώ μέσα. Αντε με το καλό να σε δούμε κι από κοντα!!!
o Antoine έγραψε: | Πόση διαφορά πλήρωσες για την αγορά του 16V; Εννοώ πόσο πούλησες το παλιό και πόσο σου κόστισε το καινούριο... |
έκανες την μαγική ερώτηση ε...? αν το νούμερο αυτό είναι καλό βλέπω μαζικές πωλήσεις... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
zzzleepy (Μαύρος Χέλωνος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)
Ένταξη: 06 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1289 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 06 Φεβ 2004, 11:29:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το σκέφτομαι πολύ σοβάρα φίλε μου... Αρκεί να μπορέσω να πουλήσω το παλιό...
Για όλο τον κόσμο είσαι κάποιος... για κάποιον είσαι όλος ο κόσμος... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 06 Φεβ 2004, 11:54:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
zzzleepy έγραψε: | Το σκέφτομαι πολύ σοβάρα φίλε μου... Αρκεί να μπορέσω να πουλήσω το παλιό... |
το συζητησαμε και με τον daloup-man αυτο το θεμα κατ'ιδίαν. πιστευω πως η διαφορά δεν θα είναι και τόσο μεγάλη. καλυτερα να το κανεις σύντομα παντως που το 8V είναι στην αγορά ακόμα γιατι αν το αποσύρουν (που λογικα θα το κανουν συντομα) θα πεσει κατακόρυφα η τιμή του. Καλύτερα λοιπόν πετάξου ρώτα σε μια αντιπροσωπεία πόσο θα στο δώσουν με ανταλλαγή. 13.000 κανει το xs κανονικα.
ασε που τώρα που εχει και ατοκες δόσεις συμφερει. go for it! και πάλι μαυρο ε? μη πάρεις κανα βιολετι... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
zzzleepy (Μαύρος Χέλωνος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)
Ένταξη: 06 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1289 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 06 Φεβ 2004, 12:02:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Όχι ρε, μαύρο και πάλι μαύρο... Πω, πω είμαι σε μεγάλο δίλημμα...
Δε χάνω όμως και τίποτα να κάνω μια ερώτηση όπως λες... Ε, ρε πάλι σε έξοδα μας βλέπω... Θα θέλει και ζαντολάστιχα πάλι μετά, άστα να πάνε...
Από την άλλη λέω, γιατί αυτή τη διαφορά να μην τη δώσω αργότερα για ένα κινητήρα από rallye ή 1.6 XS; Θα μου πεις το μαμά είναι μαμά (=αξιοπιστία) αλλά και η μετατροπή έχει την τάβλα της (το τ με κ)... 
Για όλο τον κόσμο είσαι κάποιος... για κάποιον είσαι όλος ο κόσμος... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 06 Φεβ 2004, 12:12:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
zzzleepy έγραψε: | Όχι ρε, μαύρο και πάλι μαύρο... Πω, πω είμαι σε μεγάλο δίλημμα...
Δε χάνω όμως και τίποτα να κάνω μια ερώτηση όπως λες... Ε, ρε πάλι σε έξοδα μας βλέπω... Θα θέλει και ζαντολάστιχα πάλι μετά, άστα να πάνε...
Από την άλλη λέω, γιατί αυτή τη διαφορά να μην τη δώσω αργότερα για ένα κινητήρα από rallye ή 1.6 XS; Θα μου πεις το μαμά είναι μαμά (=αξιοπιστία) αλλά και η μετατροπή έχει την τάβλα της (το τ με κ)...  |
ψάξτο λίγο αδερφέ...εγώ θα σου έλεγα να πας στο καινούριο και μετά παίζεις εκεί με τα περιφερειακα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
PHSYBORG (HULK) Έχω ξεφύγει !!!

 Pug 8v ''maximum attack''
Ένταξη: 24 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 1109 Τόπος: In the VORTEX of HEAVEN!
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 06 Φεβ 2004, 12:18:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παντως δικια μου αποψη ειναι οτι δεν θα δινα λεφτα να παρω παλι το 1400αρι ( 90 αλογα) γιατι παλι μια απο τα ιδια θα ειναι !
Τωρα για το 1600 ισως αλλα κ παλι δεν θα χει κ καμια τρελη διαφορα αφου παλι θα ψαχνομαι για προγραμμα , εκεντροφορους κτλπ!
Το καλυτερο για μενα ειναι να μαζεψω φραγκα κ να πεταξω πανω μια 2λιτρη κ εκει να την αφησω μαμα ( μονο φιλτρο κ τελικο να βαλω) για λογους αξιοπιστιας !
FULL THROTLE....
NEW forum at www.btt.20m.com |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
zzzleepy (Μαύρος Χέλωνος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)
Ένταξη: 06 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1289 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 06 Φεβ 2004, 12:21:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δυστυχώς δε μας παίρνει (οικονομικά) και για τα δυο, γι'αυτό και είμαι σε δίλημμα... Κάτσε, η αδερφή μου μόλις πήρε δίπλωμα... Πρέπει να πέσει πολύυυυ ψήσιμο στον μπαμπά... 
Για όλο τον κόσμο είσαι κάποιος... για κάποιον είσαι όλος ο κόσμος... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 06 Φεβ 2004, 14:02:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
zzzleepy έγραψε: | Δυστυχώς δε μας παίρνει (οικονομικά) και για τα δυο, γι'αυτό και είμαι σε δίλημμα... Κάτσε, η αδερφή μου μόλις πήρε δίπλωμα... Πρέπει να πέσει πολύυυυ ψήσιμο στον μπαμπά...  |
μιλάμε ίδια περίπτωση με τον daloup-man...
δώσε το 8V στην αδερφη και παρε άλλο!!! αντε! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|