PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Το 206 1.4 16V στο μικροσκόπιο
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
zzzleepy (Μαύρος Χέλωνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)

Ένταξη: 06 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1289
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 29 Ιαν 2004, 00:58:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μάαλιστα, τώρα κατάλαβα! Τις είχα ξαναδεί κάπου στο διαδίκτυο αυτές τις φωτογραφίες αλλά δεν ήξερα ότι πρόκειται για ΔΥΟ πρωτότυπα κι ότι έχουν μάλιστα κι αυτά τα ονόματα... Πάντως δεν είναι και κάτι φοβερό...

Τέλος παρένθεσης Smile




Για όλο τον κόσμο είσαι κάποιος... για κάποιον είσαι όλος ο κόσμος...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Baphomet (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)

Ένταξη: 06 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 4616
Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 01 Φεβ 2004, 01:56:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σήμερα έπιασα τα πρώτα 1000km καθώς έκανα ένα μίνι ταξιδάκι μέχρι την Λιβαδειά και πίσω. Το αυτοκίνητο είναι άνετο στην εθνική. Το έφτασα μέχρι 150 και δε το ζόρισα περαιτέρω λόγο στρωσίματος. Την περισσότερη ώρα στην ευθεία πήγαινα με 135km/h και 4.000 στροφές (με 3 άτομα).
Γέμισα το ρεζερβουάρ, μηδένισα τον μετρητη κατανάλωσης και έκανα πρώτα 20 χιλιόμετρα μεσα στην κίνηση. Ο μ.ο. ήταν 11,5. Όταν γύρισα από την λιβαδειά είχα 8!
Γενικά είμαι πολύ ευχαριστημένος ειδικά από την οδική συμπεριφορά και την ροπή του αυτοκινήτου (τραβαγε παντου ακόμα και με 5η). Το μόνο που την χάλασε είναι οτι διαπίστωσα ότι ένα σημείο την επένδυσης πίσω από την ζώνη του συνοδηγού έχει ξηλωθει... Twisted evil Twisted evil Twisted evil ... από βδομάδα θα το πάω να το φτιάξουν!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
Ntinos 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Saxo Vts-206 QUIKSILVER

Ένταξη: 14 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 417

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 01 Φεβ 2004, 20:50:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

petrskar έγραψε:
Σήμερα έπιασα τα πρώτα 1000km καθώς έκανα ένα μίνι ταξιδάκι μέχρι την Λιβαδειά και πίσω. Το αυτοκίνητο είναι άνετο στην εθνική. Το έφτασα μέχρι 150 και δε το ζόρισα περαιτέρω λόγο στρωσίματος. Την περισσότερη ώρα στην ευθεία πήγαινα με 135km/h και 4.000 στροφές (με 3 άτομα).
Γέμισα το ρεζερβουάρ, μηδένισα τον μετρητη κατανάλωσης και έκανα πρώτα 20 χιλιόμετρα μεσα στην κίνηση. Ο μ.ο. ήταν 11,5. Όταν γύρισα από την λιβαδειά είχα 8!
Γενικά είμαι πολύ ευχαριστημένος ειδικά από την οδική συμπεριφορά και την ροπή του αυτοκινήτου (τραβαγε παντου ακόμα και με 5η). Το μόνο που την χάλασε είναι οτι διαπίστωσα ότι ένα σημείο την επένδυσης πίσω από την ζώνη του συνοδηγού έχει ξηλωθει... Twisted evil Twisted evil Twisted evil ... από βδομάδα θα το πάω να το φτιάξουν!


ηθελα να πω κατι για το στρωσιμο και ειναι και ευκαιρια μιας και ακομα εχεις σχετικα λιγα χιλιομετρα,και η εννοια ειναι παρεξηγημενη στα καινουργια αυτοκινητα.
ολα τα καινουργια αυτοκινητα εχουν δουλεμενους κινητηρες και δεν χρειαζονται στρωσιμο της εννοιας παω σιγα.
στρωσιμο κανεις για να φτιαξουν ανοχες ολα τα μεταλλικα μερη και ιδιαιτερα του κιβωτιου που ειναι το μονο αδουλευτο την ωρα που το παιρνεις.
καλο στρωσιμο γινεται με μεικτες διαδρομες και τακτικες αλλαγες ταχυτητων με γεμισματα (οχι κοφτες,αλλα μετα απο καποια χιλιομετρα να το στροφαρεις αρκετα -5000σ.α.λ)
επισης ναπροσεχεις να μην κρεμαει ο κινητηρας επειδη δεν ηθελες να το ζορισεις.
τελος καλο θα ειναι μετα τα 1500χλμ να το ανοιξεις αν βρεθεις σε εθνικη για μικρο χρονικο διαστημα (170-180) χωρις βεβαια να το ζορισεις πολυ.
ο κινητηρας πρεπει να συνηθισει το στροφαρισμα γιατι αν κανεις 3000χλμ και μετα ξαφνικα το πας κοφτες ειναι το χειροτερο (και μπορει να σου μεινει στο χερι)


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Ntinos 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Saxo Vts-206 QUIKSILVER

Ένταξη: 14 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 417

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 01 Φεβ 2004, 21:04:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

zzzleepy έγραψε:
petrskar έγραψε:
zzzleepy έγραψε:
Εμένα πάντως περισσότερο απ'όλα μ'άρεσαν τα λευκά όργανα με τους κόκκινους δείκτες... Μούρλια... Λέτε; Το κακό είναι ότι εμένα έχει λευκογαλάζιους δείκτες και άμα βάλω μόνο τα καντράν μάλλον δε θα φαίνεται τίποτα... Άραγε πόσο να θέλουν για να μου το αλλάξουν όλο;


ασημί είναι..όχι άσπρα!


Ό,τι και να είναι ΤΑ ΘΕΛΩ! Razz


τα οργανα αυτα τα εχουν απο παλια ολα τα quiksilver και καποια color line μου φενεται οποτε θα ειναι ευκολο να βρεις ενα κομπλε κοντερ απο τρακαρισμενο και να βγαλεις το δικο σου και να βαλεις αυτο,αν εχεις βεβαια αυτη την διαταξη στο δικο σου (με τον μικρο δεικτη θερμοκρασιας νερου και μεγαλο δεικτη θερμοκρασιας λαδιου, ωστε οι φυσσες να ειναι οι ιδιες,αν οχι μπορεις να βαλεις τα οργανα και με προσοχη να βαψεις τις βελονες σου).τα οργανα αυτα πραγματικα ειναι πανεμορφα και ειδικα ταπογευματα που εχει λιγο φως και αναβεις τα μικρα,οταν φωτιζουν πορτοκαλι και φενεται ακομα το ασημι φοντο.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Baphomet (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)

Ένταξη: 06 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 4616
Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 02 Φεβ 2004, 08:31:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ntinos έγραψε:
petrskar έγραψε:
Σήμερα έπιασα τα πρώτα 1000km καθώς έκανα ένα μίνι ταξιδάκι μέχρι την Λιβαδειά και πίσω. Το αυτοκίνητο είναι άνετο στην εθνική. Το έφτασα μέχρι 150 και δε το ζόρισα περαιτέρω λόγο στρωσίματος. Την περισσότερη ώρα στην ευθεία πήγαινα με 135km/h και 4.000 στροφές (με 3 άτομα).
Γέμισα το ρεζερβουάρ, μηδένισα τον μετρητη κατανάλωσης και έκανα πρώτα 20 χιλιόμετρα μεσα στην κίνηση. Ο μ.ο. ήταν 11,5. Όταν γύρισα από την λιβαδειά είχα 8!
Γενικά είμαι πολύ ευχαριστημένος ειδικά από την οδική συμπεριφορά και την ροπή του αυτοκινήτου (τραβαγε παντου ακόμα και με 5η). Το μόνο που την χάλασε είναι οτι διαπίστωσα ότι ένα σημείο την επένδυσης πίσω από την ζώνη του συνοδηγού έχει ξηλωθει... Twisted evil Twisted evil Twisted evil ... από βδομάδα θα το πάω να το φτιάξουν!


ηθελα να πω κατι για το στρωσιμο και ειναι και ευκαιρια μιας και ακομα εχεις σχετικα λιγα χιλιομετρα,και η εννοια ειναι παρεξηγημενη στα καινουργια αυτοκινητα.
ολα τα καινουργια αυτοκινητα εχουν δουλεμενους κινητηρες και δεν χρειαζονται στρωσιμο της εννοιας παω σιγα.
στρωσιμο κανεις για να φτιαξουν ανοχες ολα τα μεταλλικα μερη και ιδιαιτερα του κιβωτιου που ειναι το μονο αδουλευτο την ωρα που το παιρνεις.
καλο στρωσιμο γινεται με μεικτες διαδρομες και τακτικες αλλαγες ταχυτητων με γεμισματα (οχι κοφτες,αλλα μετα απο καποια χιλιομετρα να το στροφαρεις αρκετα -5000σ.α.λ)
επισης ναπροσεχεις να μην κρεμαει ο κινητηρας επειδη δεν ηθελες να το ζορισεις.
τελος καλο θα ειναι μετα τα 1500χλμ να το ανοιξεις αν βρεθεις σε εθνικη για μικρο χρονικο διαστημα (170-180) χωρις βεβαια να το ζορισεις πολυ.
ο κινητηρας πρεπει να συνηθισει το στροφαρισμα γιατι αν κανεις 3000χλμ και μετα ξαφνικα το πας κοφτες ειναι το χειροτερο (και μπορει να σου μεινει στο χερι)


είχα ρωτησει και πιο πριν λεπτομέρειες επι του στρωσίματος αλλά λίγοι μου απάντησαν...ευτυχως πάνω κάτω αυτά που λες έκανα...γενικά το στρώσιμο μου θεωρω οτι θα βγει καλό...μεχρι τα 500χιλιόμετρα δεν ανέβαινα σχεδόν καθόλου πάνω από τις 3.200, από τα 500 μέχρι τα 1000 το πήγαινα συχνά πυκνά μέχρι και τις 4.200 ενώ μετά τα 1000χιλιόμετρα (τώρα έχει 1300) ανέβασα ταχύτητες γύρω στα 150 και στροφές μέχρι και 5.000. Κόφτες ούτως η άλλως δε βαράω παρά σπάνια ( Twisted evil ) ενώ αλλαγές κάνω πάρα πολύ συχνά καθώς το κοντό κιβώτιο δεν ορίζει αλλιώς. το μόνο που δεν ήξερα ήταν για το κρέμασμα...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
Petros (Πέτρος)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 206 1.6 (16V) ΧS2 (2002)

Ένταξη: 16 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 113
Τόπος: Αθήνα - Βριλήσσια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 04 Φεβ 2004, 12:03:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Οι πρώτες μετρήσεις του 206 1.4 16v στους 4T, δείχνουν ότι έχουμε να κάνουμε με το ταχύτερο από άποψη ρεπριζ 1400άρι της αγοράς. Νούμερα πραγματικά εντυπωσιακά, που βάζουν ακόμη και τους 1600άρηδες σε σκέψεις...

Σημειώνω:
80-110 χλμ/ώρα
με 3η: 6,4 sec (206 90hp), 7,7 (206 75hp), 5,6 (206 110hp) - 6,8 (Ibiza)
με 4η: 8,2 sec (206 90hp), 10,8 (206 75hp), 8,1 (206 110hp) - 9,9 (Ibiza), 9,5 (Clio)
με 5η: 11,3 sec (206 90hp), 14,7 (206 75hp), 11,1 (206 110hp) - 13,3 (Ibiza)

Ακόμη όμως και τις επιταχύνσεις από στάση (φαναρόβιοι Wink ) τα πάει θαυμάσια. Σημειώνω: 11,7 sec έναντι 13,6 του 8v και 12, 11,8 των Ibiza και Clio.

Aυτά βέβαια με το "κοντό" κιβώτιο του XS.


In Rallye I trust (παρόλο που το αποχωρίστηκα)


Έχει επεξεργασθεί από τον/την Petros στις Τετ 04 Φεβ 2004, 19:33:30, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Baphomet (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)

Ένταξη: 06 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 4616
Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 04 Φεβ 2004, 19:22:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

μετά το ταξιδακι στην λιβαδειά το αυτοκίνητο μου φαίνεται ακόμα πιο ζωηρό...με προκαλεί να το ζορίσω αλλά ακόμα αντέχω...!
αυτά που αναφέρει ο συνονόματος είναι άκρως ενδιαφέροντα και αποδεικνύουν οτι η peugeot δεν εκανε τυχαια αυτο το 1.4.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
zzzleepy (Μαύρος Χέλωνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)

Ένταξη: 06 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1289
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 04 Φεβ 2004, 23:13:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Petros έγραψε:

Aυτά βέβαια με το "κοντό" κιβώτιο του XS.


Το ΧS έχει πιο κοντό κιβώτιο από τα υπόλοιπα της γκάμας Question




Για όλο τον κόσμο είσαι κάποιος... για κάποιον είσαι όλος ο κόσμος...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
netblaster (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)

Ένταξη: 14 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 1763
Τόπος: Αθήνα-Άλιμος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Φεβ 2004, 00:57:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το XS και το QS που θεωρουνται τα πιο σπορτιφ σε χαρακτηρα εχουν πιο κοντο κιβωτιο σε σχεση με τα colorline και XT και επιπλεον πισω δισκους!!! Τωρα εχω την εντυπωση οτι το κιβωτιο πρεπει να ειναι πιο κοντο (οχι σε ολες τις σχεσεις ομως...) σε σχεση με αυτο του 1.4 8ν!!! Δε νομιζω ομως οτι ειναι κοντυτερο κιαπαυτο του 1.1?!?!?!? Shocked Shocked
Υποψιν παντως οτι το 11.7" το πετυχε με μοτερ καινουριο και οχι "ανοιγμενο", με δυο ατομα μεσα + το βαρος απο τα οργανα μετρησεων!!! Υπολογιστε δηλαδη οτι με ενα καλο στρωσιμο και μετα απο κανα 5000 km μπορει να πεσει κανα 3αρι δεκατα!!! Ε μεχρι τοτε ολο και κανα φιλτρακι θαχει μπει, καμια εξατμισουλα...Αρα μιλαμε για 0-100 γυρω στο 11!!! Δεν εχει αδικο η πεζο που δινει 10.9" τελικα!!!


Photobucket
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
Baphomet (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)

Ένταξη: 06 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 4616
Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Φεβ 2004, 09:18:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

netblaster έγραψε:
Το XS και το QS που θεωρουνται τα πιο σπορτιφ σε χαρακτηρα εχουν πιο κοντο κιβωτιο σε σχεση με τα colorline και XT και επιπλεον πισω δισκους!!! Τωρα εχω την εντυπωση οτι το κιβωτιο πρεπει να ειναι πιο κοντο (οχι σε ολες τις σχεσεις ομως...) σε σχεση με αυτο του 1.4 8ν!!! Δε νομιζω ομως οτι ειναι κοντυτερο κιαπαυτο του 1.1?!?!?!? Shocked Shocked
Υποψιν παντως οτι το 11.7" το πετυχε με μοτερ καινουριο και οχι "ανοιγμενο", με δυο ατομα μεσα + το βαρος απο τα οργανα μετρησεων!!! Υπολογιστε δηλαδη οτι με ενα καλο στρωσιμο και μετα απο κανα 5000 km μπορει να πεσει κανα 3αρι δεκατα!!! Ε μεχρι τοτε ολο και κανα φιλτρακι θαχει μπει, καμια εξατμισουλα...Αρα μιλαμε για 0-100 γυρω στο 11!!! Δεν εχει αδικο η πεζο που δινει 10.9" τελικα!!!


με καλο στρώσιμο (σαν το δικό μου Wink ), ένα ατομο μεσα και καλες αλλαγές θα γράψει 11 με 11,2 ζόρι. με φπε ποιος ξέρει...?
όπως είπε ο γεράσιμος πιο πάνω το xs 1.4 16V έχει πολύ κοντές σχέσεις (ειδικά 1η και 2α είναι κομμάτια). είναι σιγουρα διαφορετικές από το 8V, για το 1.1 δε γνωρίζω.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
Lion80 (Δημοσθένης)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 206 1.4 (16V) XS (2004)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 96
Τόπος: Αθήνα,Νότεια προάστεια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Φεβ 2004, 23:47:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εδώ και 10 μέρες περίπου είμαι κι εγώ κάτοχος ενός 206XS 1.4 (16V) !!! Smile
Τον Ιανουάριο του 2002 είχα αγοράσει το 206XS 1.4 (8V) που μάλιστα ήταν από τα πρώτα με multiplex ,ABS,clima κ.α. Ηταν δηλαδή αυτό που λέγαμε XS2.Με το προηγούμενο είχα κάνει περίπου 44000χλμ. μέχρι πριν 15 μέρες όπου και το πούλησα.Γενικά είχα μείνει αρκέτα ευχαριστημένος αφού γνώριζα τα όρια του αυτοκινήτου.Πάντα όμως είχα το παράπονο με τα λίγα άλογα.Όχι πως δεν απέδιδε πολύ καλά -εν συγκρίσει με την ιπποδύναμη του- αλλά να...του έλειπε αυτό το κάτι παραπάνω.
Ε, τώρα με το νέο 16V τα πράγματα είναι εντελώς διαφορετικά!!!Όχι τόσο στα πετάγματα και στις προσπεράσεις που είναι λογικό να υπερτερεί, όσο στην σταθερότητα,το φρενάρισμα και γενικά την αίσθηση πως οδηγείς ένα μεγαλύτερο αυτοκίνητο ακόμη πιο ασφαλές.Ανεβάζει στροφές πραγματικά αδιαμαρτύρητα και εχεί πολύ πιο ωραίο ήχο απο το 8V.Αν και ο 8V πρέπει να είχε μικρότερης έντασης ήχο ο 16V κινητήρας ακούγεται υπέροχα!!!
Όσο για το προηγούμενο ενω είχα βάλει πολυ καλά ελαστικά (Pilot Exalto 185/60/14) , άλλες αναρτήσεις (bilstein) , άλλα ελατήρια (3ποντα H/R) και είχα δει καταπληκτική βελτίωση,το νέο φοράει πιο σκληρές αναρτήσεις από το παλιό(8V) μαμά ,πιό μαλακά απο Bilstein-HR αλλά έχει βρεί την χρυσή τομή (σύμφωνα πάντα με τα δικά μου γούστα) άνεσης-ασφάλειας!!
Πιστεύω λοιπόν πως η Peugeot έκανα μία καταπληκτική κίνηση στα 1.4 !!!Μέχρι στιγμής έχω κάνει γύρω στα 1000χλμ (λόγω κάποιων ταξιδιών στην επαρχία...αλλό που δεν ήθελα Wink ) ακολουθώ κι εγώ τη μέθοδο στρωσίματος του φίλου Πέτρου και όλα πάνε μια χαρά!!!! Cool


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
zzzleepy (Μαύρος Χέλωνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)

Ένταξη: 06 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1289
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 06 Φεβ 2004, 01:31:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πόση διαφορά πλήρωσες για την αγορά του 16V; Εννοώ πόσο πούλησες το παλιό και πόσο σου κόστισε το καινούριο...




Για όλο τον κόσμο είσαι κάποιος... για κάποιον είσαι όλος ο κόσμος...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Baphomet (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)

Ένταξη: 06 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 4616
Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 06 Φεβ 2004, 10:56:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Lion80 έγραψε:
Εδώ και 10 μέρες περίπου είμαι κι εγώ κάτοχος ενός 206XS 1.4 (16V) !!! Smile
Τον Ιανουάριο του 2002 είχα αγοράσει το 206XS 1.4 (8V) που μάλιστα ήταν από τα πρώτα με multiplex ,ABS,clima κ.α. Ηταν δηλαδή αυτό που λέγαμε XS2.Με το προηγούμενο είχα κάνει περίπου 44000χλμ. μέχρι πριν 15 μέρες όπου και το πούλησα.Γενικά είχα μείνει αρκέτα ευχαριστημένος αφού γνώριζα τα όρια του αυτοκινήτου.Πάντα όμως είχα το παράπονο με τα λίγα άλογα.Όχι πως δεν απέδιδε πολύ καλά -εν συγκρίσει με την ιπποδύναμη του- αλλά να...του έλειπε αυτό το κάτι παραπάνω.
Ε, τώρα με το νέο 16V τα πράγματα είναι εντελώς διαφορετικά!!!Όχι τόσο στα πετάγματα και στις προσπεράσεις που είναι λογικό να υπερτερεί, όσο στην σταθερότητα,το φρενάρισμα και γενικά την αίσθηση πως οδηγείς ένα μεγαλύτερο αυτοκίνητο ακόμη πιο ασφαλές.Ανεβάζει στροφές πραγματικά αδιαμαρτύρητα και εχεί πολύ πιο ωραίο ήχο απο το 8V.Αν και ο 8V πρέπει να είχε μικρότερης έντασης ήχο ο 16V κινητήρας ακούγεται υπέροχα!!!
Όσο για το προηγούμενο ενω είχα βάλει πολυ καλά ελαστικά (Pilot Exalto 185/60/14) , άλλες αναρτήσεις (bilstein) , άλλα ελατήρια (3ποντα H/R) και είχα δει καταπληκτική βελτίωση,το νέο φοράει πιο σκληρές αναρτήσεις από το παλιό(8V) μαμά ,πιό μαλακά απο Bilstein-HR αλλά έχει βρεί την χρυσή τομή (σύμφωνα πάντα με τα δικά μου γούστα) άνεσης-ασφάλειας!!
Πιστεύω λοιπόν πως η Peugeot έκανα μία καταπληκτική κίνηση στα 1.4 !!!Μέχρι στιγμής έχω κάνει γύρω στα 1000χλμ (λόγω κάποιων ταξιδιών στην επαρχία...αλλό που δεν ήθελα Wink ) ακολουθώ κι εγώ τη μέθοδο στρωσίματος του φίλου Πέτρου και όλα πάνε μια χαρά!!!! Cool


καλώς όρισες δημοσθενη. είσαι ο 3ος 1.4 16V του club αν δεν κανω λαθος. με γεια το τουτου σου! καλές διαδρομές! ρίξε μπόλικο διάβασμα γιατι εχεις να μαθεις πολλά από εδώ μέσα. Αντε με το καλό να σε δούμε κι από κοντα!!!

o Antoine έγραψε:
Πόση διαφορά πλήρωσες για την αγορά του 16V; Εννοώ πόσο πούλησες το παλιό και πόσο σου κόστισε το καινούριο...


έκανες την μαγική ερώτηση ε...? αν το νούμερο αυτό είναι καλό βλέπω μαζικές πωλήσεις...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
zzzleepy (Μαύρος Χέλωνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)

Ένταξη: 06 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1289
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 06 Φεβ 2004, 11:29:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το σκέφτομαι πολύ σοβάρα φίλε μου... Smile Αρκεί να μπορέσω να πουλήσω το παλιό...




Για όλο τον κόσμο είσαι κάποιος... για κάποιον είσαι όλος ο κόσμος...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Baphomet (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)

Ένταξη: 06 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 4616
Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 06 Φεβ 2004, 11:54:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

zzzleepy έγραψε:
Το σκέφτομαι πολύ σοβάρα φίλε μου... Smile Αρκεί να μπορέσω να πουλήσω το παλιό...


το συζητησαμε και με τον daloup-man αυτο το θεμα κατ'ιδίαν. πιστευω πως η διαφορά δεν θα είναι και τόσο μεγάλη. καλυτερα να το κανεις σύντομα παντως που το 8V είναι στην αγορά ακόμα γιατι αν το αποσύρουν (που λογικα θα το κανουν συντομα) θα πεσει κατακόρυφα η τιμή του. Καλύτερα λοιπόν πετάξου ρώτα σε μια αντιπροσωπεία πόσο θα στο δώσουν με ανταλλαγή. 13.000 κανει το xs κανονικα.
ασε που τώρα που εχει και ατοκες δόσεις συμφερει. go for it! και πάλι μαυρο ε? μη πάρεις κανα βιολετι...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
zzzleepy (Μαύρος Χέλωνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)

Ένταξη: 06 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1289
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 06 Φεβ 2004, 12:02:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Όχι ρε, μαύρο και πάλι μαύρο... Πω, πω είμαι σε μεγάλο δίλημμα... Smile
Δε χάνω όμως και τίποτα να κάνω μια ερώτηση όπως λες... Ε, ρε πάλι σε έξοδα μας βλέπω... Θα θέλει και ζαντολάστιχα πάλι μετά, άστα να πάνε...

Από την άλλη λέω, γιατί αυτή τη διαφορά να μην τη δώσω αργότερα για ένα κινητήρα από rallye ή 1.6 XS; Θα μου πεις το μαμά είναι μαμά (=αξιοπιστία) αλλά και η μετατροπή έχει την τάβλα της (το τ με κ)... Razz




Για όλο τον κόσμο είσαι κάποιος... για κάποιον είσαι όλος ο κόσμος...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Baphomet (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)

Ένταξη: 06 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 4616
Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 06 Φεβ 2004, 12:12:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

zzzleepy έγραψε:
Όχι ρε, μαύρο και πάλι μαύρο... Πω, πω είμαι σε μεγάλο δίλημμα... Smile
Δε χάνω όμως και τίποτα να κάνω μια ερώτηση όπως λες... Ε, ρε πάλι σε έξοδα μας βλέπω... Θα θέλει και ζαντολάστιχα πάλι μετά, άστα να πάνε...

Από την άλλη λέω, γιατί αυτή τη διαφορά να μην τη δώσω αργότερα για ένα κινητήρα από rallye ή 1.6 XS; Θα μου πεις το μαμά είναι μαμά (=αξιοπιστία) αλλά και η μετατροπή έχει την τάβλα της (το τ με κ)... Razz


ψάξτο λίγο αδερφέ...εγώ θα σου έλεγα να πας στο καινούριο και μετά παίζεις εκεί με τα περιφερειακα...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
PHSYBORG (HULK)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Pug 8v ''maximum attack''

Ένταξη: 24 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 1109
Τόπος: In the VORTEX of HEAVEN!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 06 Φεβ 2004, 12:18:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παντως δικια μου αποψη ειναι οτι δεν θα δινα λεφτα να παρω παλι το 1400αρι ( 90 αλογα) γιατι παλι μια απο τα ιδια θα ειναι !
Τωρα για το 1600 ισως αλλα κ παλι δεν θα χει κ καμια τρελη διαφορα αφου παλι θα ψαχνομαι για προγραμμα , εκεντροφορους κτλπ!
Το καλυτερο για μενα ειναι να μαζεψω φραγκα κ να πεταξω πανω μια 2λιτρη κ εκει να την αφησω μαμα ( μονο φιλτρο κ τελικο να βαλω) για λογους αξιοπιστιας !



FULL THROTLE....

NEW forum at www.btt.20m.com
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
zzzleepy (Μαύρος Χέλωνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)

Ένταξη: 06 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1289
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 06 Φεβ 2004, 12:21:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δυστυχώς δε μας παίρνει (οικονομικά) και για τα δυο, γι'αυτό και είμαι σε δίλημμα... Κάτσε, η αδερφή μου μόλις πήρε δίπλωμα... Twisted evil Πρέπει να πέσει πολύυυυ ψήσιμο στον μπαμπά... Laughing




Για όλο τον κόσμο είσαι κάποιος... για κάποιον είσαι όλος ο κόσμος...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Baphomet (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)

Ένταξη: 06 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 4616
Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 06 Φεβ 2004, 14:02:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

zzzleepy έγραψε:
Δυστυχώς δε μας παίρνει (οικονομικά) και για τα δυο, γι'αυτό και είμαι σε δίλημμα... Κάτσε, η αδερφή μου μόλις πήρε δίπλωμα... Twisted evil Πρέπει να πέσει πολύυυυ ψήσιμο στον μπαμπά... Laughing


μιλάμε ίδια περίπτωση με τον daloup-man...
δώσε το 8V στην αδερφη και παρε άλλο!!! αντε!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Επόμενη
Σελίδα 5 από 7

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1611s (PHP: 85% - SQL: 15%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on