Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Giannis307 (Giannis???) Έχω ξεφύγει !!!


 308 Thp130
Ένταξη: 05 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 3967 Τόπος: Nikaia/Argyroupoli
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 09 Οκτ 2016, 11:31:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γιαυτο αγαπητε το βρισκει το μοτερ το συνεργειο (μιλωντας παντα για σωστους επαγγελματιες) και φερει και την ευθυνη.....
Συν τοις αλλοις το 8v μοτερ το φοραγαν και το γωρανε μεχρι και τα 206 + και εχει τυχει σε αλαγη κινητηρα να μπει πανω σε 206 20ετιας μοτερ του 2012 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
TopGear (Χρήστος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more
Ένταξη: 03 Ιούν 2007 Δημοσιεύσεις: 993 Τόπος: Pole Position
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 09 Οκτ 2016, 13:58:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Giannis307 έγραψε: | Γιαυτο αγαπητε το βρισκει το μοτερ το συνεργειο (μιλωντας παντα για σωστους επαγγελματιες) και φερει και την ευθυνη.....
|
Δυστυχώς όχι τόσο συχνό...
My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it.
Έχει επεξεργασθεί από τον/την TopGear στις Κυρ 09 Οκτ 2016, 22:15:28, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DimiP Άντε γεια !!!

 Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5259 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 09 Οκτ 2016, 20:23:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Giannis307 έγραψε: | και βασικα με αυτα τα λευτα ενβαζες απλα αλλο μοτερ με πολυυυυ λιγοτερα χιλιομετρα..... |
και αυτη την επιλογη την εξετασαμε αλλα οπως λενε κ τα παιδια, και παλι ποσα λιγοτερα χλμ να βρεις σε 1.4 8v ;;;
σκεφτηκα και για 1600 μετατροπη αλλα και παλι θελεις αλλα μετα εκτος απο μοτερι.
η πιο "σιγουρη" γρηγορη και ισως φθηνη λυση ηταν η επισκευη ωστε να αντεξει αλλα 100Κ χλμ
salex έγραψε: | DimiP έγραψε: |
δεν επαιρνα ταξι καλυτερα να παω στο χωριο;
 |
Με αυτοκίνητο 16ετίας και 200.000χλμ, τί ακριβώς περίμενες ότι θα συμβεί; |
ξερω 'γω ; να αντεξει ας πουμε ; οταν η φλατζα ειχε αλλαχτει στα 178.000 χλμ.
αλλα μας κακοφαινεται οταν λεμε για καποιες αλλες μαρκες "δεν σπανε , δεν χαλανε "
παρ'ολ'αυτα η ευθυνη βαραινει και εμενα λογω του ζορισματος που εφαγε στην ανηφορα προκειμενου να βγει πανω πατωντας στο μαλακο χωμα.
οποτε κακια στιγμη θα πω
puglover έγραψε: | .... Τραγικος ειναι ο μηχανικος που το κρατησε μεσα 2 βδομαδες και το δουλευε με το ραχατι του..  |
ανεση χρονου ειναι το μονο που εχω σε αφθονια λογω υπαρξης του αλλου αυτοκινητου , οποτε δεν με χαλασε το 2εβδομαδο
ας εγινε σωστη δουλεια κ δεν πειραζει.
με την ευκαιρια ξεμπουκωσα και το mps που εγραψε χιλιομετρα 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
salex (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!


3008 (ex 207 GT)
Ένταξη: 21 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 2596 Τόπος: Παλλήνη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 10 Οκτ 2016, 14:39:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ερώτηση Νο2.
Καλά βρε άνθρωπε του θεού, έχεις MPS και επιμένεις να ταξιδεύεις με το TU3JP ?
Μη μου πεις, γουστάρεις ταλαιπωρία! Μαστίγια ρόπαλα χειροπέδες, περπάτημα και ΚΤΕΛ στο τέλος. Άντε και κανένα ταξί.
http://www.etuners.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DimiP Άντε γεια !!!

 Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5259 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 10 Οκτ 2016, 18:21:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
salex έγραψε: | Ερώτηση Νο2.
Καλά βρε άνθρωπε του θεού, έχεις MPS και επιμένεις να ταξιδεύεις με το TU3JP ?
Μη μου πεις, γουστάρεις ταλαιπωρία! Μαστίγια ρόπαλα χειροπέδες, περπάτημα και ΚΤΕΛ στο τέλος. Άντε και κανένα ταξί. |
χαχαχα
αγαπητε Στελιο εχω το MPS πεννα γιατι ακριβως για τις βαρειες δουλειες (μεταφορα οικογενειας κ πραγματων) χρησιμοποιω και το 206
πριν 20 μερες απο το περιστατικο ειχα ανεβει/κατεβει μονος με το MPS και το καταευχαριστηθηκα
αλλα αυτη τη φορα ειχα να μεταφερω 4 ατομα και το χαμστερ μαζι με πραγματα, 2 τεραστια κολοκυθια (για πιτα) και 10 κιλα αλευρι.
εβρεξε και ολη νυχτα και δεν ανεβαινε το ρημαδι στο χωμα με τιποτα...
το χαμηλωμενο mps θα ηταν ακομα εκει....
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
salex (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!


3008 (ex 207 GT)
Ένταξη: 21 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 2596 Τόπος: Παλλήνη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 10 Οκτ 2016, 22:14:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν χρειάζεσαι off roader και χωμάτινες διαδρομές τότε η λύση είναι μονόδρομος. Φλαντζούλα και άγιος ο θεός!
Το κακό είναι ότι με 700Ε παίρνεις μεταχειρισμένο μοτέρ. Αλλά εδώ εγώ έκατσα και έκανα ανακατασκευή στο TU μοτέρ μου επειδή έβγαζε καπνό από την εξάτμιση. Για να παρατηρήσω μετά ότι τελικά ήταν χαλασμένος ο (καινούργιος) αισθητήρας λάμβδα και δεν έφταιγε το μοτέρ (πλήρωσα κάτι παραπάνω από εσένα γιατί ζήτησα να κανουμε το μοτέρ βίδες, όπερ και έγινε / χιτώνια έξω κλπ).
Δείξτε μου έναν καθρέφτη να με μουντζώσω, έτσι για να τηρώ τα προσχήματα. Μάλλον είμαι ο τελευταίος που πρέπει να κοροιδεύει τους άλλους! 
http://www.etuners.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DimiP Άντε γεια !!!

 Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5259 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 11 Οκτ 2016, 09:47:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
salex έγραψε: | Αν χρειάζεσαι off roader και χωμάτινες διαδρομές τότε η λύση είναι μονόδρομος. Φλαντζούλα και άγιος ο θεός!
Το κακό είναι ότι με 700Ε παίρνεις μεταχειρισμένο μοτέρ. Αλλά εδώ εγώ έκατσα και έκανα ανακατασκευή στο TU μοτέρ μου επειδή έβγαζε καπνό από την εξάτμιση. Για να παρατηρήσω μετά ότι τελικά ήταν χαλασμένος ο (καινούργιος) αισθητήρας λάμβδα και δεν έφταιγε το μοτέρ (πλήρωσα κάτι παραπάνω από εσένα γιατί ζήτησα να κανουμε το μοτέρ βίδες, όπερ και έγινε / χιτώνια έξω κλπ).
Δείξτε μου έναν καθρέφτη να με μουντζώσω, έτσι για να τηρώ τα προσχήματα. Μάλλον είμαι ο τελευταίος που πρέπει να κοροιδεύει τους άλλους!  |
κακια στιγμη, συνεπεσαν ολα μαζι (ψιλοκατεστραμενος δρομος, ολονυχτια βροχη, φορτωμενιο αμαξι, ταλαιπωρημενο αμαξι)
τωρα φτιαχτηκε και παμε για αλλα
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DimiP Άντε γεια !!!

 Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5259 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 09 Οκτ 2017, 16:30:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αναβιωση θεματος μια που εμφανιστηκε το εξης περιεργο
το εχει κανει 2-3 φορες το τελευταιο 2μηνο σε ακανονιστα διαστηματα με διαφορες συνθηκες οδηγησης
σε ολες τις περιπτωσεις αναβοσβησε το STOP 3-4 φορες ! (δεν εμεινε σταθερο)
με το που το βλεπω παρατηρω το δεικτη θερμοκρασιας νερου να ειναι στο Θεο (τερμα πανω 120+)
εκεινη τη στιγμη το αμαξι κινειται φυσιολογικα χωρις καμια ενδειξη οτι κατι συμβαινει και με ταχυτητες αν θυμαμαι απο 60-80 αντε 90 το πολυ χλμ/ωρα
αμεσως αφηνω το ποδι απο το γκαζι , πεφτει η ταχυτητα και βλεπω το δεικτη της θερμ. νερου να πεφτει κατακορυφα και γρηγορα στο 90 οπου και παραμενει και φυσικα να μην ξαναναβει το STOP
μετα το αμαξι συνεχιζει να κινειται χωρις να συνεβει τιποτα.
τι μπορει να ειναι αυτο ;
χαλασε ο δεικτης θερμ. νερου ;
χαλασε καποιος αισθητηρας για τη θερμ. νερου ;
κολαει κανα βεντιλατερ (δεν ξερω αν εχει σχεση αυτο) ;
αν το προβλημα ηταν "πραγματικο" ο δεικτης δεν θα επανερχονταν μεσα σε 1 δευτερολεπτο ξανα στα φυσιολογικα επιπεδα, σωστα ;
Υ.Γ ελεγξα παραφλου και ειναι σε κανονικα επιπεδα
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
TopGear (Χρήστος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more
Ένταξη: 03 Ιούν 2007 Δημοσιεύσεις: 993 Τόπος: Pole Position
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 09 Οκτ 2017, 16:43:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
DimiP έγραψε: | αναβιωση θεματος μια που εμφανιστηκε το εξης περιεργο
το εχει κανει 2-3 φορες το τελευταιο 2μηνο σε ακανονιστα διαστηματα με διαφορες συνθηκες οδηγησης
σε ολες τις περιπτωσεις αναβοσβησε το STOP 3-4 φορες ! (δεν εμεινε σταθερο)
με το που το βλεπω παρατηρω το δεικτη θερμοκρασιας νερου να ειναι στο Θεο (τερμα πανω 120+)
εκεινη τη στιγμη το αμαξι κινειται φυσιολογικα χωρις καμια ενδειξη οτι κατι συμβαινει και με ταχυτητες αν θυμαμαι απο 60-80 αντε 90 το πολυ χλμ/ωρα
αμεσως αφηνω το ποδι απο το γκαζι , πεφτει η ταχυτητα και βλεπω το δεικτη της θερμ. νερου να πεφτει κατακορυφα και γρηγορα στο 90 οπου και παραμενει και φυσικα να μην ξαναναβει το STOP
μετα το αμαξι συνεχιζει να κινειται χωρις να συνεβει τιποτα.
τι μπορει να ειναι αυτο ;
χαλασε ο δεικτης θερμ. νερου ;
χαλασε καποιος αισθητηρας για τη θερμ. νερου ;
κολαει κανα βεντιλατερ (δεν ξερω αν εχει σχεση αυτο) ;
αν το προβλημα ηταν "πραγματικο" ο δεικτης δεν θα επανερχονταν μεσα σε 1 δευτερολεπτο ξανα στα φυσιολογικα επιπεδα, σωστα ;
Υ.Γ ελεγξα παραφλου και ειναι σε κανονικα επιπεδα |
Μπορεί να είναι ακόμα και θερμοστάτης, να ανέβαζε θερμοκρασία, να τρελαινόταν το βεντιλατέρ και λόγω υψηλής ένδειξης θερμοκρασίας, να καταλάβαινε να σου ανάψει το STOP για να διακόψεις την κυκλοφορία του αυτοκινήτου. Just saying, μου έχει τύχει και την είχε ακούσει ο θερμοστάτης. Μπορεί φυσικά να είναι και πιο χοντρή περίπτωση, απλά ξεκινάμε από τα φτηνά ανταλλακτικά και βλέπουμε.
My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DimiP Άντε γεια !!!

 Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5259 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 10 Οκτ 2017, 00:29:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
TopGear έγραψε: | DimiP έγραψε: | αναβιωση θεματος μια που εμφανιστηκε το εξης περιεργο
το εχει κανει 2-3 φορες το τελευταιο 2μηνο σε ακανονιστα διαστηματα με διαφορες συνθηκες οδηγησης
σε ολες τις περιπτωσεις αναβοσβησε το STOP 3-4 φορες ! (δεν εμεινε σταθερο)
με το που το βλεπω παρατηρω το δεικτη θερμοκρασιας νερου να ειναι στο Θεο (τερμα πανω 120+)
εκεινη τη στιγμη το αμαξι κινειται φυσιολογικα χωρις καμια ενδειξη οτι κατι συμβαινει και με ταχυτητες αν θυμαμαι απο 60-80 αντε 90 το πολυ χλμ/ωρα
αμεσως αφηνω το ποδι απο το γκαζι , πεφτει η ταχυτητα και βλεπω το δεικτη της θερμ. νερου να πεφτει κατακορυφα και γρηγορα στο 90 οπου και παραμενει και φυσικα να μην ξαναναβει το STOP
μετα το αμαξι συνεχιζει να κινειται χωρις να συνεβει τιποτα.
τι μπορει να ειναι αυτο ;
χαλασε ο δεικτης θερμ. νερου ;
χαλασε καποιος αισθητηρας για τη θερμ. νερου ;
κολαει κανα βεντιλατερ (δεν ξερω αν εχει σχεση αυτο) ;
αν το προβλημα ηταν "πραγματικο" ο δεικτης δεν θα επανερχονταν μεσα σε 1 δευτερολεπτο ξανα στα φυσιολογικα επιπεδα, σωστα ;
Υ.Γ ελεγξα παραφλου και ειναι σε κανονικα επιπεδα |
Μπορεί να είναι ακόμα και θερμοστάτης, να ανέβαζε θερμοκρασία, να τρελαινόταν το βεντιλατέρ και λόγω υψηλής ένδειξης θερμοκρασίας, να καταλάβαινε να σου ανάψει το STOP για να διακόψεις την κυκλοφορία του αυτοκινήτου. Just saying, μου έχει τύχει και την είχε ακούσει ο θερμοστάτης. Μπορεί φυσικά να είναι και πιο χοντρή περίπτωση, απλά ξεκινάμε από τα φτηνά ανταλλακτικά και βλέπουμε. |
πριν 1 χρονο στο ρεκτιφιε αλλαχτηκε και θερμοστατης (δες την 1η σελιδα του topic). αν ξαναχαλασε μεσα σε ενα χρονο τοτε τι να πω ;
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SnakeMJK (Ζήσης) Άντε γεια !!!


 Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 5109 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 10 Οκτ 2017, 06:58:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στο δικό μου είχε φάει μια φρίκη ο δείκτης, όχι ο θερμοστάτης, και ανέβαζε 120άρια χωρίς λόγο. Διορθώθηκε με ελαφρύ κοπάνημα του καντράν 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
TopGear (Χρήστος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more
Ένταξη: 03 Ιούν 2007 Δημοσιεύσεις: 993 Τόπος: Pole Position
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 10 Οκτ 2017, 11:19:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
DimiP έγραψε: | TopGear έγραψε: | DimiP έγραψε: | αναβιωση θεματος μια που εμφανιστηκε το εξης περιεργο
το εχει κανει 2-3 φορες το τελευταιο 2μηνο σε ακανονιστα διαστηματα με διαφορες συνθηκες οδηγησης
σε ολες τις περιπτωσεις αναβοσβησε το STOP 3-4 φορες ! (δεν εμεινε σταθερο)
με το που το βλεπω παρατηρω το δεικτη θερμοκρασιας νερου να ειναι στο Θεο (τερμα πανω 120+)
εκεινη τη στιγμη το αμαξι κινειται φυσιολογικα χωρις καμια ενδειξη οτι κατι συμβαινει και με ταχυτητες αν θυμαμαι απο 60-80 αντε 90 το πολυ χλμ/ωρα
αμεσως αφηνω το ποδι απο το γκαζι , πεφτει η ταχυτητα και βλεπω το δεικτη της θερμ. νερου να πεφτει κατακορυφα και γρηγορα στο 90 οπου και παραμενει και φυσικα να μην ξαναναβει το STOP
μετα το αμαξι συνεχιζει να κινειται χωρις να συνεβει τιποτα.
τι μπορει να ειναι αυτο ;
χαλασε ο δεικτης θερμ. νερου ;
χαλασε καποιος αισθητηρας για τη θερμ. νερου ;
κολαει κανα βεντιλατερ (δεν ξερω αν εχει σχεση αυτο) ;
αν το προβλημα ηταν "πραγματικο" ο δεικτης δεν θα επανερχονταν μεσα σε 1 δευτερολεπτο ξανα στα φυσιολογικα επιπεδα, σωστα ;
Υ.Γ ελεγξα παραφλου και ειναι σε κανονικα επιπεδα |
Μπορεί να είναι ακόμα και θερμοστάτης, να ανέβαζε θερμοκρασία, να τρελαινόταν το βεντιλατέρ και λόγω υψηλής ένδειξης θερμοκρασίας, να καταλάβαινε να σου ανάψει το STOP για να διακόψεις την κυκλοφορία του αυτοκινήτου. Just saying, μου έχει τύχει και την είχε ακούσει ο θερμοστάτης. Μπορεί φυσικά να είναι και πιο χοντρή περίπτωση, απλά ξεκινάμε από τα φτηνά ανταλλακτικά και βλέπουμε. |
πριν 1 χρονο στο ρεκτιφιε αλλαχτηκε και θερμοστατης (δες την 1η σελιδα του topic). αν ξαναχαλασε μεσα σε ενα χρονο τοτε τι να πω ; |
Για γαλλικά δε λέγαμε στο άλλο thread; Κι εμένα, έχει τύχει να μου σκάσει στη 2ετία βέβαια. Μπορεί και με καμιά φάπα να στρώσει. Αν δεν ακούς και το βεντιλατέρ να δουλεύει λες και ψύχει πυρηνικό αντιδραστήρα, τότε μπορεί να φταίει απλά η βελόνα. Αν όμως λειτουργεί, τότε κάτι ανεβάζει τη θερμοκρασία (πραγματικά ή εικονικά) και θέλει ψάξιμο, γι'αυτό σου ανέφερα το θερμοστάτη.
My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DimiP Άντε γεια !!!

 Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5259 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 10 Οκτ 2017, 17:51:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αν ειναι μονο η βελονα το αναμα του STOP πως εξηγειται;
το sTOP αναβει "μηχανικα" μολις ανεβει ακι η βελονα ;
δε μοιαζει λογικο
θα παω συνεργειο για 1 ελεγχο και βλεπουμε
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
TopGear (Χρήστος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more
Ένταξη: 03 Ιούν 2007 Δημοσιεύσεις: 993 Τόπος: Pole Position
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 10 Οκτ 2017, 21:15:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
DimiP έγραψε: | αν ειναι μονο η βελονα το αναμα του STOP πως εξηγειται;
το sTOP αναβει "μηχανικα" μολις ανεβει ακι η βελονα ;
δε μοιαζει λογικο
θα παω συνεργειο για 1 ελεγχο και βλεπουμε |
Σωστός, αγνόησα το άναμα του STOP.
Το είχα ξεχάσει.
Τότε πιθανώς να είναι αυτό που σου είπα και απεύχομαι όχι κάτι σοβαρότερο.
My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DimiP Άντε γεια !!!

 Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5259 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 13 Οκτ 2017, 15:31:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
το συνεργειο απεφανθη
διαγνωση: ελλατωματικη βαλβιδα νερου
αλλαχτηκε με καινουρια
κοστος ~45 ευρω
αλλη 1 βλαβη στην ατελειωτη λιστα του πιο "ζημιαρικου" αυτοκινητου που εχω συναντησει 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
turbomaniac (alex) Νέος χρήστης

wv golf 1.6 16V
Ένταξη: 15 Ιούν 2014 Δημοσιεύσεις: 57
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 13 Οκτ 2017, 15:54:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
γενικα τα αμαξια δεν είναι να τα κρατας πανω απο 10 χρόνια, εκτός αν εισαι συλλεκτης ή είσαι πολυ καλός χομπίστας.
Αν το κρατήσεις και κάνεις ανακατασκευή, πρεπει να πορσέξεις ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ποιος θα κάνει την ανακατασκευή, καθώς το 85% των μαστόρων είναι τουλάχιστον ΑΠΡΟΣΕΧΤΟΙ.
Πρεπει να επιλεγει μηχανικός με μεγάλη πειρα, πολύ προσεκτικός και γνωρίζει άριστα ροπες σύφιξης, διάκενα, κλπ για το συγκεκριμένο μοτερ.
Στην ανακατασκευή δεν χωράνε δουλειές στο "περίπου".
Δυστυχώς στην Ελλάδα το επάγγελμα του μηχανικού οχηματων απαιτεί μόνο να έχεις τελειώσει ένα τεχνικό λύκειο, με οριακά επαρκες επίπεδο γνώσεων. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DimiP Άντε γεια !!!

 Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5259 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 13 Οκτ 2017, 16:55:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
το δικο μου 206 ειναι οντως παλιο , πολυ παλιο θα πω αλλα δυστυχως τα προβληματα του ξεκινησαν απο οταν ηταν νεο και οχι οταν περασε τη 10ετια.
τελος παντων
παμε για νεες περιπετειες 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
turbomaniac (alex) Νέος χρήστης

wv golf 1.6 16V
Ένταξη: 15 Ιούν 2014 Δημοσιεύσεις: 57
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 19 Οκτ 2017, 18:00:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
και αυτο γίνεται...
υπαρχουν και οι αστοχίες στα εργοστασια... Συμβαίνει σε όλους τους κατασκευαστες, σε κάποιους λίγο λιγότερο (πχ honda).
Εχει να κανει με τους εργοστασιακούς ποιοτικούς ελέγχους.
Για παραδειγμα audi και vw χρησιμοποιουν ακριβώς τα ίδια ανταλλακτικά, αλλα τα vw έχουν πολύ περισσότερες συνηθισμενες ζημιες |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|