PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 1400 (75hp) ή Clio 16V 1400 (98hp)
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
YiannisK 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


206ColorLine 1,4

Ένταξη: 06 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 20
Τόπος: KOZANH

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 15 Νοέ 2003, 02:10:36    Θέμα δημοσίευσης: 206 1400 (75hp) ή Clio 16V 1400 (98hp) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

γεια και χαρα σε ολους
σημερα απο περιεργεια επισκεφθηκα μια εκθεση της Renault για να ριξω μια ματια στο Clio.
Το ενδιαφερον μου ηταν το 1400αρι με τα 98 αλογακια. Δεν σας κρυβω οτι ενθουσιαστηκα με το αυτοκινητακι. Ασυγκριτα καλυτερες επιδοσεις απο το δικο μας 1400αρι (την "παλια" εκδοση με τα 75 αλογα, δεν ξερω πως ειναι το 90αρι), καλυτερη ποιοτητα υλικων στο εσωτερικο τουλαχιστον, με πιο ποιοτικο και πιο "σφιχτο" και στιβαρο δεσιμο των υλικων (χωρις τα "κουφια" πλαστικα του 206, βλ.πορτες και νταμπλω) που διασφαλιζει μακροχρονια απουσια τριγμων και ενοχλητικα τριξιματα. Οσο για ενεργητικη ασφαλεια, τα ξερετε, να μην τα λεω (ABS και τετοια)(και δωρο το μεταλλικο χρωμα).
Φευγοντας προσπαθουσα να βρω μια καλη απαντηση στον εαυτο μου, στο ερωτημα γιατι επελεξα το 206 χωρις να καταφερω να με πεισω!
Εχει κανεις καμια καλη απαντηση? Sad Sad Sad

Υ.Γ.: σκεφτομαι να αλλαξω και την υπογραφη μου
(Peugeot or nothing (except Clio maybe Smile Laughing )


Peugeot or nothing!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
gavanas (Γιώργος)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


206 XS 1.6 2003

Ένταξη: 24 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 219
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 15 Νοέ 2003, 11:55:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ίσως γιατί το clio 1,4 έρχεται στα λεφτά του 206 xs 1,6?

Το κοίταγα κι εγώ αλλά προτίμησα δύναμη - υπερστροφικό χαρακτήρα (για να μάθουμε επιτέλους να οδηγούμε σωστά) - ομορφιά (μη μου πεις ότι σου αρέσει από design περισσότερο το clio)


Έχει επεξεργασθεί από τον/την gavanas στις Δευ 27 Σεπ 2004, 12:16:03, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
PHSYBORG (HULK)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Pug 8v ''maximum attack''

Ένταξη: 24 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 1109
Τόπος: In the VORTEX of HEAVEN!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 15 Νοέ 2003, 14:48:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σημφωνω απολυτος :
Εμφανιση κ οδηγικη συμπεριφορα συν οτι με τα ιδια λεφτα παιρνεις το 1600 με 110 αλογακια !

Ασχετο αλλα μηπως θα μπορουσε καποιος να μου δωσει καμια ιδεα πωσ να βγαλω το λεβιε ταχυτητων χωρις να ιδρωσω ?
Εχο κανει κ νεο θεμα σε αλλο TOPIC!



FULL THROTLE....

NEW forum at www.btt.20m.com
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Ghost Dog (John Φυστίκης)
Ταμίας
Επίσημο Μέλος

206 wRC + 2008 allure 1.2 puretech 130

Ένταξη: 18 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 5423
Τόπος: Μερικεεές στροφές μπροστά...(\στη χωρα που γεννηθηκε ο πολιτισμος)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 15 Νοέ 2003, 15:01:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τις επιδόσεις μπορείς να τις βελτιώσεις ενώ την εμφάνιση όχι! Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Recifees (Γιαννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 BlueBird 1.600.000 κεκ

Ένταξη: 07 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 491

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 15 Νοέ 2003, 16:08:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

gavanas έγραψε:
Ίσως γιατί το clio 1,4 έρχεται στα λεφτά του 206 xs 1,6?

Το κοίταγα κι εγώ αλλά προτίμησα δύναμη - υπερστροφικό χαρακτήρα (για να μάθουμε επιτέλους να οδηγούμε σωστά) - ομορφιά (μη μου πεις ότι σου αρέσει από design περισσότερο το clio)


Ετσι Ετσι Ετσι ΕτσιΕτσι


Με την ρόδα στον αέρα ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
YiannisK 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


206ColorLine 1,4

Ένταξη: 06 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 20
Τόπος: KOZANH

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 15 Νοέ 2003, 16:25:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ενταξει, οσο για ομορφια, ουτε λογος να γινεται! αλλα η ομορφια δεν πρεπει να ειναι το βασικο κριτηριο αγορας αυτοκινητου. Οσο για το οτι το Clio 1.4 ερχεται στα λεφτα του 206 1,6ΧS, εδω εχω μια μικρη ενσταση και παραθετω νουμερα:
1) 206 1,6 xs 3θ 14.290ευρω
2) 206 1,4 XT 5θ 11.900 ευρω
3) Clio 1,4 16V Expression 3θ 11580ευρω
4) Clio 1.4 16V Expression 5θ 11880ευρω
5) Clio 1,4 16V Dynamique 13150

δεν ειναι και μικρες οι διαφορες!


Peugeot or nothing!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
FRAPEOLE (ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ)
Μέλος
Μέλος


S2000/206 1,6 16V XS

Ένταξη: 19 Αύγ 2003
Δημοσιεύσεις: 118
Τόπος: Θεσ/νικη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 15 Νοέ 2003, 17:22:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μη νομιζετε πως το 206 ειναι πιο υπερστροφικο απο το CLIO...........................Εχω οδηγησει και τα τρια[206 1,6-206 1,4-CLIO 1,4]......................Ισχυει ακριβως το αντιθετο..................Το 206 ειναι απαιχτο στις γρηγορες στροφες.........................................[να ειχε και λιγο πιο γρηγορο τιμονι].............. Confused Confused
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger
netblaster (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)

Ένταξη: 14 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 1763
Τόπος: Αθήνα-Άλιμος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 15 Νοέ 2003, 19:50:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Η αλήθεια είναι πως με μάμα στήσιμο το 206 είναι λίιιγο πιο παιχνιδιάρικο με το πίσω μέρος σε σύγκριση με το CLIO!!! Ειδικά στις σπορτιφ εκδόσεις που έχει πιο σφιχτό set-up...Aυτό οφείλεται περισσότερο στην ανάρτηση του 206 που έχει ράβδους στρέψης πίσω και όχι ημιάκαμπτο και ελατήρια όπως το CLIO!!! Από εμπειρία μου και με τα δύο στην ίδια στροφή (το 206 ήταν 206 xs 1.4) το 206 έδιωχνε άνετα το πίσω μέρος τη στιγμή που το CLIO στις περισσότερες των περιπτώσεων πέταγε μούτρα!!!


Photobucket
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
Recifees (Γιαννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 BlueBird 1.600.000 κεκ

Ένταξη: 07 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 491

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 15 Νοέ 2003, 21:38:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

YiannisK έγραψε:
ενταξει, οσο για ομορφια, ουτε λογος να γινεται! αλλα η ομορφια δεν πρεπει να ειναι το βασικο κριτηριο αγορας αυτοκινητου. Οσο για το οτι το Clio 1.4 ερχεται στα λεφτα του 206 1,6ΧS, εδω εχω μια μικρη ενσταση και παραθετω νουμερα:
1) 206 1,6 xs 3θ 14.290ευρω
2) 206 1,4 XT 5θ 11.900 ευρω
3) Clio 1,4 16V Expression 3θ 11580ευρω
4) Clio 1.4 16V Expression 5θ 11880ευρω
5) Clio 1,4 16V Dynamique 13150

δεν ειναι και μικρες οι διαφορες!

Eιχα και εγώ την ιδια αποψη μέχρι που πέρασα και πηρα μια ενημέρωση για την τιμή του καθώς και μερικά έξτρα που μπαίνουν (αθελα -ηθελημένα )και στέλνουν την τιμή στα 13500-13800......

Και μετά παράγγειλα το 206...


Με την ρόδα στον αέρα ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
mick206 (Πράσινος Ninja)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 1.1lt tequila-line

Ένταξη: 06 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 1302
Τόπος: Άλφα Κένταυρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 15 Νοέ 2003, 22:13:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

gskarmou έγραψε:
To αόρατο χέρι ........

LaughingLaughingLaughingLaughingLaughing
Το 'πες και το 'κανες... Laughing Thumb right
Γράψε λίγο πιο αναλυτικά τα στοιχεία σου.Να ξέρουμε οτι δεν μιλάμε σε... αόρατο άνθρωπο... Shocked Rolling eyes Razz Wink


Είναι πολύ ωραία η αίσθηση του να πιστεύεις πως ζεις σε μια μικρή Αυστραλία με τόσα καγκούρια που κυκλοφορούν...
Achtung achtung!! Ζουν ανάμεσά μας! Ich bin αλύπητοι und ανελέητοι...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
teoman (Τεό)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


C230 Sport Coupe Kompressor

Ένταξη: 19 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 2143
Τόπος: Jurassic Park

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 16 Νοέ 2003, 05:11:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Και τα δύο είναι εξίσου καλά,δυναμικά,όμορφα,στρίβουν.
Και τα δύο βγάζουν εξίσου προβληματάκια,τριγμούς.

Το clio δείχνει λιγάκι πιο "πλούσιο",με γκρι πλαστικά,προσκέφαλα και πίσω,ζάντες αλουμινίου,abs και κινητήρα 16v εδώ και 3 τουλάχιστον χρόνια.Όλα βέβαια με το αζημίωτο αφού κοστίζει κάτι παραπάνω...
Έχει και αυτά τα φτερά... Ησυχάζεις...

Προτίμησα 206 γιατί απλά... είχαμε ήδη ένα clio... Wink Very happy


Ότι αξίζει πονάει... Και είναι δύσκολο...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
netblaster (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)

Ένταξη: 14 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 1763
Τόπος: Αθήνα-Άλιμος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 16 Νοέ 2003, 19:20:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ειναι φανεροοτι τα τελευταια χρονια η renault εχει γινει ενα κλικ πιο ποιοτικη απο το γκρουπ PSA αλλα πιστευω οτι εχει χασει κατι απο τον αυθεντικο της χαρακτηρα...Η peugeot συνεχιζει να βγαζει πιο fun to drive αυτοκινητα!!!


Photobucket
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 17 Νοέ 2003, 03:03:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Συμφωνώ με Γεράσιμο και Netblaster.
Αν και για τον Μάκη θα ήθελα να του επισημάνω ότι πρέπει να ολοκληρώσει το στήσιμο στο 206 του για να κάνει σωστή σύγκριση, αφού τώρα το έχει στημένο υποστροφικά και είναι φυσιολογικό να βλέπει το Clio ως υπερστροφικότερο.
Κατά τα άλλα μην υποτιμάτε το Clio. Και αυτό γαλλικό δεν είναι; Με συγκεκριμένες aftermarket επιλογές το φέρνει ο καθένας στα μέτρα του.
Πάρτε για παράδειγμα την κακή κριτική για την υποστροφική συμπεριφορά του νέου Clio Sport, ή και την όχι εφάμιλλη με του TypeR συμπεριφορά του RC. Oι γάλλοι μπορεί να "μαλάκωσαν" τις προτάσεις τους αλλά αυτό δεν μας αποτρέπει να τα φέρουμε στα μέτρα μας (και χωρίς πολλά λεφτά).
Τί πιο δελεαστικό από το να στήσεις ένα RC ή Clio Sport να χτυπάει το TypeR στην πίστα; Δεν είναι δύσκολο (με ίδιο οδηγό) αν συνυπολογίσετε ότι έχετε αρκετά μεγάλη χρηματική διαφορά στην διάθεσή σας ώστε να παίξετε με τις επιλογές σας ελεύθερα.
Χώρια που όλα τα γαλλικά κατά παράδοση της τελευταίας 10ετίας έχουν σαφώς μεγαλύτερα περιθώρια για αξιόπιστη αναβάθμιση κινητήρα από ότι τα Ηonda (που παρουσιάζουν πολλά προβλήματα αξιοπιστίας κατά την αναβάθμιση του κινητήρα αλλά και ασύμφορο κόστος αξιόπιστης αναβάθμισης). Ρωτήστε αυτούς που τρέχουν σε αγώνες (και δεν κάνουν επίδειξη στα φανάρια και στις παραλιακές) να σας πουν...


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
netblaster (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)

Ένταξη: 14 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 1763
Τόπος: Αθήνα-Άλιμος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 17 Νοέ 2003, 19:49:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πολυ σωστες οι παρατηρησεις και η τοποθετηση του Μιλτου...Συμφωνω!!!


Photobucket
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
pezomania (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 1.6 16V

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1231
Τόπος: Mandra

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 18 Νοέ 2003, 17:16:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Miltellas έγραψε:
ή και την όχι εφάμιλλη με του TypeR συμπεριφορά του RC. .........


Ποιός σας το είπε ότι το TYPE R είναι καλύτερα στημένο από το RC;;;;;;;;

Στο συγκριτικό τους αυτό που λέει είναι:

"Θα προτιμούσαμε τον κινητήρα του HONDA στο αμάξωμα του RC!!! "

"Εκεί που με το TYPE R μπαίνεις φιλαγμένα, με το RC μπαίνεις με τέρμα γκάζι!!!! "



Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 19 Νοέ 2003, 01:52:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εξαρτάται ποιό περιοδικό διαβάζεις (στους 4Τροχούς ας πούμε δεν τα λέει έτσι όπως τα λες). Και προχωρώ πέρα από τα λεγόμενα των περιοδικών σε αυτά που ήδη γνωρίζω. Το TypeR είναι έτοιμο για αγώνες. Το RC είναι για χρήση δρόμου. Έχει στήσιμο καθαρόαιμου Gti. Δεν είναι και πολύ διαφορετικό από το setup που έχω ήδη στο δικό μου 206 (και ορισμένοι άλλοι). Αλλά αυτό δεν είναι κακό ούτε και παρεξηγήσιμο. Με ένα αγωνιστικό setup το RC κοιτάει στα μάτια το TypeR. Το μόνο εύκολο. Wink
Και μη νομίζετε ότι το TypeR έχει περαιτέρω περιθώρια αγωνιστικής βελτίωσης. Είναι ήδη βελτιωμένο στο μέγιστο. Από κει και πέρα θέλει ένα σκασμό λεφτά.

Συνοψίζοντας, το TypeR είναι από τη μάνα του αγωνιστικό, ενώ το RC είναι απλώς ένα γνήσιο GTi.


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
FRAPEOLE (ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ)
Μέλος
Μέλος


S2000/206 1,6 16V XS

Ένταξη: 19 Αύγ 2003
Δημοσιεύσεις: 118
Τόπος: Θεσ/νικη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 19 Νοέ 2003, 02:05:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πολλυ πιθανο.....................Φανταζομαι πως το RC εχει αρκετα περιθωρια στησιματος αλλα και αυτο δυσκολα βελτιωνεται μηχανικα τουλαχιστον.....................
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger
Ntinos 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Saxo Vts-206 QUIKSILVER

Ένταξη: 14 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 417

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 19 Νοέ 2003, 03:53:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Miltellas έγραψε:
Συμφωνώ με Γεράσιμο και Netblaster.
Αν και για τον Μάκη θα ήθελα να του επισημάνω ότι πρέπει να ολοκληρώσει το στήσιμο στο 206 του για να κάνει σωστή σύγκριση, αφού τώρα το έχει στημένο υποστροφικά και είναι φυσιολογικό να βλέπει το Clio ως υπερστροφικότερο.
Κατά τα άλλα μην υποτιμάτε το Clio. Και αυτό γαλλικό δεν είναι; Με συγκεκριμένες aftermarket επιλογές το φέρνει ο καθένας στα μέτρα του.
Πάρτε για παράδειγμα την κακή κριτική για την υποστροφική συμπεριφορά του νέου Clio Sport, ή και την όχι εφάμιλλη με του TypeR συμπεριφορά του RC. Oι γάλλοι μπορεί να "μαλάκωσαν" τις προτάσεις τους αλλά αυτό δεν μας αποτρέπει να τα φέρουμε στα μέτρα μας (και χωρίς πολλά λεφτά).
Τί πιο δελεαστικό από το να στήσεις ένα RC ή Clio Sport να χτυπάει το TypeR στην πίστα; Δεν είναι δύσκολο (με ίδιο οδηγό) αν συνυπολογίσετε ότι έχετε αρκετά μεγάλη χρηματική διαφορά στην διάθεσή σας ώστε να παίξετε με τις επιλογές σας ελεύθερα.
Χώρια που όλα τα γαλλικά κατά παράδοση της τελευταίας 10ετίας έχουν σαφώς μεγαλύτερα περιθώρια για αξιόπιστη αναβάθμιση κινητήρα από ότι τα Ηonda (που παρουσιάζουν πολλά προβλήματα αξιοπιστίας κατά την αναβάθμιση του κινητήρα αλλά και ασύμφορο κόστος αξιόπιστης αναβάθμισης). Ρωτήστε αυτούς που τρέχουν σε αγώνες (και δεν κάνουν επίδειξη στα φανάρια και στις παραλιακές) να σας πουν...


κοστος αναβαθμησης civic vti (92-95)+30hp:kit υπερκυβισμου JUN με 1300 ευρο (φτανει 1780cc σχεδον) +προγραμμα (ανοιγμα v-tec απο 4000 σ.α.λ) 300 ευρω=1600 ευρω ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΠΑΡΕΝΕΡΓΙΑ (προσοχη εχω αμαξι να παραθεσω με αυτη την αναβαθμιση και 140000 χιλ στην πλατη του-η αξιοπιστια αναβαθμιζεται για την ακριβεια αφου αλλαζουν κινουμενα μερη με καλιτερα και βελτιωνεται το κλασσικο προβλημα του B16A2 με τα λαδια (ναι καινε λαδακι τα hondakia)
ποιο γαλλικο παιρνει 30 αλογα με 1300 ευρο ατμοσφαιρα?
ποιο γαλλικο εχει επιλογες αναβαθμισης απο κατασκευαστες σαν την SPOON,JUN κ.α με κιτ fix για το συγκεκριμενο μοτερ με μικρο κοστος και πολλα αλογα?μονο η πεζο σπορτ εχει να προσφερει κατι αναλογο και παλι το κοστος πολλες φορες ειναι τραγικο για να παρεις κατι καλο.
αναβαθμιση του RC φτηνα για να κυνηγαει type-r στην πιστα...το μπλοκε ποσο κανει? Twisted evil
κατα ταλλα συμφωνω, το type-r ειναι στο οριο το rc σιγουρα αναβαθμιζεται αποτελεσματικα και με μικρο κοστος.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Recifees (Γιαννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 BlueBird 1.600.000 κεκ

Ένταξη: 07 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 491

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 03 Φεβ 2004, 15:25:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Miltellas έγραψε:
Εξαρτάται ποιό περιοδικό διαβάζεις (στους 4Τροχούς ας πούμε δεν τα λέει έτσι όπως τα λες). Και προχωρώ πέρα από τα λεγόμενα των περιοδικών σε αυτά που ήδη γνωρίζω. Το TypeR είναι έτοιμο για αγώνες. Το RC είναι για χρήση δρόμου. Έχει στήσιμο καθαρόαιμου Gti. Δεν είναι και πολύ διαφορετικό από το setup που έχω ήδη στο δικό μου 206 (και ορισμένοι άλλοι). Αλλά αυτό δεν είναι κακό ούτε και παρεξηγήσιμο. Με ένα αγωνιστικό setup το RC κοιτάει στα μάτια το TypeR. Το μόνο εύκολο. Wink
Και μη νομίζετε ότι το TypeR έχει περαιτέρω περιθώρια αγωνιστικής βελτίωσης. Είναι ήδη βελτιωμένο στο μέγιστο. Από κει και πέρα θέλει ένα σκασμό λεφτά.
Συνοψίζοντας, το TypeR είναι από τη μάνα του αγωνιστικό, ενώ το RC είναι απλώς ένα γνήσιο GTi.


Mήπως το 206 κατηγορία Β και το Type-R κατηγορία C ?
Που σημαίνει με το Καλημέρα 15-20 πόντοι μείον ?
Οσο για το στησιμό στους εν Ελλάδι δρόμους εκτός της καλοδεχούμενης ιπποδύναμης καλό είναι και να στρίβεις ...
Απλά μιας και αναφeρθήκαμε σε κόστος το πλήθος βελτιωτών για Χοντα -η επισημη Χοντα ασχολείται με F1 και GP - είναι απο μόνο του ένα πλεονέκτημα ΤΕΡΑΣΤΙΟ για ευνόητους λόγους(συναγωνισμός κτλ)

Η Βελτιωσιμότητα των Γαλλων είναι όμως μακράν μεγαλύτερη και ευκολότερη -το κορυφαίο 206 (ααααχχχ.. δεν θα βρώ τα φράγκα.. )είναι αποτέλεσμα ενός καλού μαγειρέματος εργοστασιακών και όχι απαραίτητα εξωτικών εξαρτημάτων (πίσω ανάρτηση απο το SW απλά πιο σκληρά εμπρός αμορτισερ -ελατηρια- αντιστρεπτικη και φρένα απλά απο το 307 αν δεν κάνω λάθος ) που αν τα βάλεις σε οποιοδήποτε 206 θα έχεις ένα RC χωρίς τον κινητήρα . Shocked Very happy Very happy

Οι διαφορές όμως του απλού Σιβίκ με το Type-r είναι τέτοιες που για τα φέρεις σε μια ισσοροπία μάλλον ΕΔΩ είναι που θα ΤΟ πληρώσεις ......όχι στον κινητήρα .
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Petros (Πέτρος)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 206 1.6 (16V) ΧS2 (2002)

Ένταξη: 16 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 113
Τόπος: Αθήνα - Βριλήσσια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 04 Φεβ 2004, 12:00:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Οι πρώτες μετρήσεις του 206 1.4 16v στους 4T, δείχνουν ότι έχουμε να κάνουμε με το ταχύτερο από άποψη ρεπριζ 1400άρι της αγοράς. Νούμερα πραγματικά εντυπωσιακά, που βάζουν ακόμη και τους 1600άρηδες σε σκέψεις...

Σημειώνω:
80-110 χλμ/ώρα
με 3η: 6,4 sec (206 90hp), 7,7 (206 75hp), 5,6 (206 110hp) - 6,8 (Ibiza)
με 4η: 8,2 sec (206 90hp), 10,8 (206 75hp), 8,1 (206 110hp) - 9,9 (Ibiza), 9,5 (Clio)
με 5η: 11,3 sec (206 90hp), 14,7 (206 75hp), 11,1 (206 110hp) - 13,3 (Ibiza)

Ακόμη όμως και τις επιταχύνσεις από στάση (φαναρόβιοι Wink ) τα πάει θαυμάσια. Σημειώνω: 11,7 sec έναντι 13,6 του 8v και 12, 11,8 των Ibiza και Clio.

Aυτά βέβαια με το "κοντό" κιβώτιο του XS.


In Rallye I trust (παρόλο που το αποχωρίστηκα)


Έχει επεξεργασθεί από τον/την Petros στις Τετ 04 Φεβ 2004, 19:34:53, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
Σελίδα 1 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,0998s (PHP: 59% - SQL: 41%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on