Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
YiannisK Μόλις έγραψα

 206ColorLine 1,4
Ένταξη: 06 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 20 Τόπος: KOZANH
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 15 Νοέ 2003, 02:10:36 Θέμα δημοσίευσης: 206 1400 (75hp) ή Clio 16V 1400 (98hp) |
|
|
γεια και χαρα σε ολους
σημερα απο περιεργεια επισκεφθηκα μια εκθεση της Renault για να ριξω μια ματια στο Clio.
Το ενδιαφερον μου ηταν το 1400αρι με τα 98 αλογακια. Δεν σας κρυβω οτι ενθουσιαστηκα με το αυτοκινητακι. Ασυγκριτα καλυτερες επιδοσεις απο το δικο μας 1400αρι (την "παλια" εκδοση με τα 75 αλογα, δεν ξερω πως ειναι το 90αρι), καλυτερη ποιοτητα υλικων στο εσωτερικο τουλαχιστον, με πιο ποιοτικο και πιο "σφιχτο" και στιβαρο δεσιμο των υλικων (χωρις τα "κουφια" πλαστικα του 206, βλ.πορτες και νταμπλω) που διασφαλιζει μακροχρονια απουσια τριγμων και ενοχλητικα τριξιματα. Οσο για ενεργητικη ασφαλεια, τα ξερετε, να μην τα λεω (ABS και τετοια)(και δωρο το μεταλλικο χρωμα).
Φευγοντας προσπαθουσα να βρω μια καλη απαντηση στον εαυτο μου, στο ερωτημα γιατι επελεξα το 206 χωρις να καταφερω να με πεισω!
Εχει κανεις καμια καλη απαντηση?
Υ.Γ.: σκεφτομαι να αλλαξω και την υπογραφη μου
(Peugeot or nothing (except Clio maybe )
Peugeot or nothing! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
gavanas (Γιώργος) Δραστήριο μέλος

 206 XS 1.6 2003
Ένταξη: 24 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 219 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 15 Νοέ 2003, 11:55:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ίσως γιατί το clio 1,4 έρχεται στα λεφτά του 206 xs 1,6?
Το κοίταγα κι εγώ αλλά προτίμησα δύναμη - υπερστροφικό χαρακτήρα (για να μάθουμε επιτέλους να οδηγούμε σωστά) - ομορφιά (μη μου πεις ότι σου αρέσει από design περισσότερο το clio)
Έχει επεξεργασθεί από τον/την gavanas στις Δευ 27 Σεπ 2004, 12:16:03, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
PHSYBORG (HULK) Έχω ξεφύγει !!!

 Pug 8v ''maximum attack''
Ένταξη: 24 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 1109 Τόπος: In the VORTEX of HEAVEN!
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 15 Νοέ 2003, 14:48:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σημφωνω απολυτος :
Εμφανιση κ οδηγικη συμπεριφορα συν οτι με τα ιδια λεφτα παιρνεις το 1600 με 110 αλογακια !
Ασχετο αλλα μηπως θα μπορουσε καποιος να μου δωσει καμια ιδεα πωσ να βγαλω το λεβιε ταχυτητων χωρις να ιδρωσω ?
Εχο κανει κ νεο θεμα σε αλλο TOPIC!
FULL THROTLE....
NEW forum at www.btt.20m.com |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ghost Dog (John Φυστίκης) Ταμίας

 206 wRC + 2008 allure 1.2 puretech 130
Ένταξη: 18 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 5423 Τόπος: Μερικεεές στροφές μπροστά...(\στη χωρα που γεννηθηκε ο πολιτισμος)
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 15 Νοέ 2003, 15:01:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τις επιδόσεις μπορείς να τις βελτιώσεις ενώ την εμφάνιση όχι!  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Recifees (Γιαννης) Τρελλαμένο μέλος

 206 BlueBird 1.600.000 κεκ
Ένταξη: 07 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 491
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 15 Νοέ 2003, 16:08:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
gavanas έγραψε: | Ίσως γιατί το clio 1,4 έρχεται στα λεφτά του 206 xs 1,6?
Το κοίταγα κι εγώ αλλά προτίμησα δύναμη - υπερστροφικό χαρακτήρα (για να μάθουμε επιτέλους να οδηγούμε σωστά) - ομορφιά (μη μου πεις ότι σου αρέσει από design περισσότερο το clio) |
Ετσι Ετσι Ετσι ΕτσιΕτσι
Με την ρόδα στον αέρα ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
YiannisK Μόλις έγραψα

 206ColorLine 1,4
Ένταξη: 06 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 20 Τόπος: KOZANH
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 15 Νοέ 2003, 16:25:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ενταξει, οσο για ομορφια, ουτε λογος να γινεται! αλλα η ομορφια δεν πρεπει να ειναι το βασικο κριτηριο αγορας αυτοκινητου. Οσο για το οτι το Clio 1.4 ερχεται στα λεφτα του 206 1,6ΧS, εδω εχω μια μικρη ενσταση και παραθετω νουμερα:
1) 206 1,6 xs 3θ 14.290ευρω
2) 206 1,4 XT 5θ 11.900 ευρω
3) Clio 1,4 16V Expression 3θ 11580ευρω
4) Clio 1.4 16V Expression 5θ 11880ευρω
5) Clio 1,4 16V Dynamique 13150
δεν ειναι και μικρες οι διαφορες!
Peugeot or nothing! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
FRAPEOLE (ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ) Μέλος

 S2000/206 1,6 16V XS
Ένταξη: 19 Αύγ 2003 Δημοσιεύσεις: 118 Τόπος: Θεσ/νικη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 15 Νοέ 2003, 17:22:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μη νομιζετε πως το 206 ειναι πιο υπερστροφικο απο το CLIO...........................Εχω οδηγησει και τα τρια[206 1,6-206 1,4-CLIO 1,4]......................Ισχυει ακριβως το αντιθετο..................Το 206 ειναι απαιχτο στις γρηγορες στροφες.........................................[να ειχε και λιγο πιο γρηγορο τιμονι]..............  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 15 Νοέ 2003, 19:50:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η αλήθεια είναι πως με μάμα στήσιμο το 206 είναι λίιιγο πιο παιχνιδιάρικο με το πίσω μέρος σε σύγκριση με το CLIO!!! Ειδικά στις σπορτιφ εκδόσεις που έχει πιο σφιχτό set-up...Aυτό οφείλεται περισσότερο στην ανάρτηση του 206 που έχει ράβδους στρέψης πίσω και όχι ημιάκαμπτο και ελατήρια όπως το CLIO!!! Από εμπειρία μου και με τα δύο στην ίδια στροφή (το 206 ήταν 206 xs 1.4) το 206 έδιωχνε άνετα το πίσω μέρος τη στιγμή που το CLIO στις περισσότερες των περιπτώσεων πέταγε μούτρα!!!
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Recifees (Γιαννης) Τρελλαμένο μέλος

 206 BlueBird 1.600.000 κεκ
Ένταξη: 07 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 491
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 15 Νοέ 2003, 21:38:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
YiannisK έγραψε: | ενταξει, οσο για ομορφια, ουτε λογος να γινεται! αλλα η ομορφια δεν πρεπει να ειναι το βασικο κριτηριο αγορας αυτοκινητου. Οσο για το οτι το Clio 1.4 ερχεται στα λεφτα του 206 1,6ΧS, εδω εχω μια μικρη ενσταση και παραθετω νουμερα:
1) 206 1,6 xs 3θ 14.290ευρω
2) 206 1,4 XT 5θ 11.900 ευρω
3) Clio 1,4 16V Expression 3θ 11580ευρω
4) Clio 1.4 16V Expression 5θ 11880ευρω
5) Clio 1,4 16V Dynamique 13150
δεν ειναι και μικρες οι διαφορες! |
Eιχα και εγώ την ιδια αποψη μέχρι που πέρασα και πηρα μια ενημέρωση για την τιμή του καθώς και μερικά έξτρα που μπαίνουν (αθελα -ηθελημένα )και στέλνουν την τιμή στα 13500-13800......
Και μετά παράγγειλα το 206...
Με την ρόδα στον αέρα ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mick206 (Πράσινος Ninja) Έχω ξεφύγει !!!

 206 1.1lt tequila-line
Ένταξη: 06 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 1302 Τόπος: Άλφα Κένταυρος
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 15 Νοέ 2003, 22:13:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
gskarmou έγραψε: | To αόρατο χέρι ........ |
   
Το 'πες και το 'κανες...
Γράψε λίγο πιο αναλυτικά τα στοιχεία σου.Να ξέρουμε οτι δεν μιλάμε σε... αόρατο άνθρωπο... 
Είναι πολύ ωραία η αίσθηση του να πιστεύεις πως ζεις σε μια μικρή Αυστραλία με τόσα καγκούρια που κυκλοφορούν...
Achtung achtung!! Ζουν ανάμεσά μας! Ich bin αλύπητοι und ανελέητοι...
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
teoman (Τεό) Έχω ξεφύγει !!!

 C230 Sport Coupe Kompressor
Ένταξη: 19 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 2143 Τόπος: Jurassic Park
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 16 Νοέ 2003, 05:11:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Και τα δύο είναι εξίσου καλά,δυναμικά,όμορφα,στρίβουν.
Και τα δύο βγάζουν εξίσου προβληματάκια,τριγμούς.
Το clio δείχνει λιγάκι πιο "πλούσιο",με γκρι πλαστικά,προσκέφαλα και πίσω,ζάντες αλουμινίου,abs και κινητήρα 16v εδώ και 3 τουλάχιστον χρόνια.Όλα βέβαια με το αζημίωτο αφού κοστίζει κάτι παραπάνω...
Έχει και αυτά τα φτερά... Ησυχάζεις...
Προτίμησα 206 γιατί απλά... είχαμε ήδη ένα clio... 
Ότι αξίζει πονάει... Και είναι δύσκολο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 16 Νοέ 2003, 19:20:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ειναι φανεροοτι τα τελευταια χρονια η renault εχει γινει ενα κλικ πιο ποιοτικη απο το γκρουπ PSA αλλα πιστευω οτι εχει χασει κατι απο τον αυθεντικο της χαρακτηρα...Η peugeot συνεχιζει να βγαζει πιο fun to drive αυτοκινητα!!!
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 17 Νοέ 2003, 03:03:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Συμφωνώ με Γεράσιμο και Netblaster.
Αν και για τον Μάκη θα ήθελα να του επισημάνω ότι πρέπει να ολοκληρώσει το στήσιμο στο 206 του για να κάνει σωστή σύγκριση, αφού τώρα το έχει στημένο υποστροφικά και είναι φυσιολογικό να βλέπει το Clio ως υπερστροφικότερο.
Κατά τα άλλα μην υποτιμάτε το Clio. Και αυτό γαλλικό δεν είναι; Με συγκεκριμένες aftermarket επιλογές το φέρνει ο καθένας στα μέτρα του.
Πάρτε για παράδειγμα την κακή κριτική για την υποστροφική συμπεριφορά του νέου Clio Sport, ή και την όχι εφάμιλλη με του TypeR συμπεριφορά του RC. Oι γάλλοι μπορεί να "μαλάκωσαν" τις προτάσεις τους αλλά αυτό δεν μας αποτρέπει να τα φέρουμε στα μέτρα μας (και χωρίς πολλά λεφτά).
Τί πιο δελεαστικό από το να στήσεις ένα RC ή Clio Sport να χτυπάει το TypeR στην πίστα; Δεν είναι δύσκολο (με ίδιο οδηγό) αν συνυπολογίσετε ότι έχετε αρκετά μεγάλη χρηματική διαφορά στην διάθεσή σας ώστε να παίξετε με τις επιλογές σας ελεύθερα.
Χώρια που όλα τα γαλλικά κατά παράδοση της τελευταίας 10ετίας έχουν σαφώς μεγαλύτερα περιθώρια για αξιόπιστη αναβάθμιση κινητήρα από ότι τα Ηonda (που παρουσιάζουν πολλά προβλήματα αξιοπιστίας κατά την αναβάθμιση του κινητήρα αλλά και ασύμφορο κόστος αξιόπιστης αναβάθμισης). Ρωτήστε αυτούς που τρέχουν σε αγώνες (και δεν κάνουν επίδειξη στα φανάρια και στις παραλιακές) να σας πουν...
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 17 Νοέ 2003, 19:49:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πολυ σωστες οι παρατηρησεις και η τοποθετηση του Μιλτου...Συμφωνω!!!
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pezomania (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 206 1.6 16V
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1231 Τόπος: Mandra
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 18 Νοέ 2003, 17:16:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Miltellas έγραψε: | ή και την όχι εφάμιλλη με του TypeR συμπεριφορά του RC. ......... |
Ποιός σας το είπε ότι το TYPE R είναι καλύτερα στημένο από το RC;;;;;;;;
Στο συγκριτικό τους αυτό που λέει είναι:
"Θα προτιμούσαμε τον κινητήρα του HONDA στο αμάξωμα του RC!!! "
"Εκεί που με το TYPE R μπαίνεις φιλαγμένα, με το RC μπαίνεις με τέρμα γκάζι!!!! "
Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 19 Νοέ 2003, 01:52:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εξαρτάται ποιό περιοδικό διαβάζεις (στους 4Τροχούς ας πούμε δεν τα λέει έτσι όπως τα λες). Και προχωρώ πέρα από τα λεγόμενα των περιοδικών σε αυτά που ήδη γνωρίζω. Το TypeR είναι έτοιμο για αγώνες. Το RC είναι για χρήση δρόμου. Έχει στήσιμο καθαρόαιμου Gti. Δεν είναι και πολύ διαφορετικό από το setup που έχω ήδη στο δικό μου 206 (και ορισμένοι άλλοι). Αλλά αυτό δεν είναι κακό ούτε και παρεξηγήσιμο. Με ένα αγωνιστικό setup το RC κοιτάει στα μάτια το TypeR. Το μόνο εύκολο.
Και μη νομίζετε ότι το TypeR έχει περαιτέρω περιθώρια αγωνιστικής βελτίωσης. Είναι ήδη βελτιωμένο στο μέγιστο. Από κει και πέρα θέλει ένα σκασμό λεφτά.
Συνοψίζοντας, το TypeR είναι από τη μάνα του αγωνιστικό, ενώ το RC είναι απλώς ένα γνήσιο GTi.
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
FRAPEOLE (ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ) Μέλος

 S2000/206 1,6 16V XS
Ένταξη: 19 Αύγ 2003 Δημοσιεύσεις: 118 Τόπος: Θεσ/νικη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 19 Νοέ 2003, 02:05:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πολλυ πιθανο.....................Φανταζομαι πως το RC εχει αρκετα περιθωρια στησιματος αλλα και αυτο δυσκολα βελτιωνεται μηχανικα τουλαχιστον..................... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ntinos Τρελλαμένο μέλος

 Saxo Vts-206 QUIKSILVER
Ένταξη: 14 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 417
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 19 Νοέ 2003, 03:53:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Miltellas έγραψε: | Συμφωνώ με Γεράσιμο και Netblaster.
Αν και για τον Μάκη θα ήθελα να του επισημάνω ότι πρέπει να ολοκληρώσει το στήσιμο στο 206 του για να κάνει σωστή σύγκριση, αφού τώρα το έχει στημένο υποστροφικά και είναι φυσιολογικό να βλέπει το Clio ως υπερστροφικότερο.
Κατά τα άλλα μην υποτιμάτε το Clio. Και αυτό γαλλικό δεν είναι; Με συγκεκριμένες aftermarket επιλογές το φέρνει ο καθένας στα μέτρα του.
Πάρτε για παράδειγμα την κακή κριτική για την υποστροφική συμπεριφορά του νέου Clio Sport, ή και την όχι εφάμιλλη με του TypeR συμπεριφορά του RC. Oι γάλλοι μπορεί να "μαλάκωσαν" τις προτάσεις τους αλλά αυτό δεν μας αποτρέπει να τα φέρουμε στα μέτρα μας (και χωρίς πολλά λεφτά).
Τί πιο δελεαστικό από το να στήσεις ένα RC ή Clio Sport να χτυπάει το TypeR στην πίστα; Δεν είναι δύσκολο (με ίδιο οδηγό) αν συνυπολογίσετε ότι έχετε αρκετά μεγάλη χρηματική διαφορά στην διάθεσή σας ώστε να παίξετε με τις επιλογές σας ελεύθερα.
Χώρια που όλα τα γαλλικά κατά παράδοση της τελευταίας 10ετίας έχουν σαφώς μεγαλύτερα περιθώρια για αξιόπιστη αναβάθμιση κινητήρα από ότι τα Ηonda (που παρουσιάζουν πολλά προβλήματα αξιοπιστίας κατά την αναβάθμιση του κινητήρα αλλά και ασύμφορο κόστος αξιόπιστης αναβάθμισης). Ρωτήστε αυτούς που τρέχουν σε αγώνες (και δεν κάνουν επίδειξη στα φανάρια και στις παραλιακές) να σας πουν... |
κοστος αναβαθμησης civic vti (92-95)+30hp:kit υπερκυβισμου JUN με 1300 ευρο (φτανει 1780cc σχεδον) +προγραμμα (ανοιγμα v-tec απο 4000 σ.α.λ) 300 ευρω=1600 ευρω ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΠΑΡΕΝΕΡΓΙΑ (προσοχη εχω αμαξι να παραθεσω με αυτη την αναβαθμιση και 140000 χιλ στην πλατη του-η αξιοπιστια αναβαθμιζεται για την ακριβεια αφου αλλαζουν κινουμενα μερη με καλιτερα και βελτιωνεται το κλασσικο προβλημα του B16A2 με τα λαδια (ναι καινε λαδακι τα hondakia)
ποιο γαλλικο παιρνει 30 αλογα με 1300 ευρο ατμοσφαιρα?
ποιο γαλλικο εχει επιλογες αναβαθμισης απο κατασκευαστες σαν την SPOON,JUN κ.α με κιτ fix για το συγκεκριμενο μοτερ με μικρο κοστος και πολλα αλογα?μονο η πεζο σπορτ εχει να προσφερει κατι αναλογο και παλι το κοστος πολλες φορες ειναι τραγικο για να παρεις κατι καλο.
αναβαθμιση του RC φτηνα για να κυνηγαει type-r στην πιστα...το μπλοκε ποσο κανει?
κατα ταλλα συμφωνω, το type-r ειναι στο οριο το rc σιγουρα αναβαθμιζεται αποτελεσματικα και με μικρο κοστος.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Recifees (Γιαννης) Τρελλαμένο μέλος

 206 BlueBird 1.600.000 κεκ
Ένταξη: 07 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 491
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 03 Φεβ 2004, 15:25:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Miltellas έγραψε: | Εξαρτάται ποιό περιοδικό διαβάζεις (στους 4Τροχούς ας πούμε δεν τα λέει έτσι όπως τα λες). Και προχωρώ πέρα από τα λεγόμενα των περιοδικών σε αυτά που ήδη γνωρίζω. Το TypeR είναι έτοιμο για αγώνες. Το RC είναι για χρήση δρόμου. Έχει στήσιμο καθαρόαιμου Gti. Δεν είναι και πολύ διαφορετικό από το setup που έχω ήδη στο δικό μου 206 (και ορισμένοι άλλοι). Αλλά αυτό δεν είναι κακό ούτε και παρεξηγήσιμο. Με ένα αγωνιστικό setup το RC κοιτάει στα μάτια το TypeR. Το μόνο εύκολο.
Και μη νομίζετε ότι το TypeR έχει περαιτέρω περιθώρια αγωνιστικής βελτίωσης. Είναι ήδη βελτιωμένο στο μέγιστο. Από κει και πέρα θέλει ένα σκασμό λεφτά.
Συνοψίζοντας, το TypeR είναι από τη μάνα του αγωνιστικό, ενώ το RC είναι απλώς ένα γνήσιο GTi. |
Mήπως το 206 κατηγορία Β και το Type-R κατηγορία C ?
Που σημαίνει με το Καλημέρα 15-20 πόντοι μείον ?
Οσο για το στησιμό στους εν Ελλάδι δρόμους εκτός της καλοδεχούμενης ιπποδύναμης καλό είναι και να στρίβεις ...
Απλά μιας και αναφeρθήκαμε σε κόστος το πλήθος βελτιωτών για Χοντα -η επισημη Χοντα ασχολείται με F1 και GP - είναι απο μόνο του ένα πλεονέκτημα ΤΕΡΑΣΤΙΟ για ευνόητους λόγους(συναγωνισμός κτλ)
Η Βελτιωσιμότητα των Γαλλων είναι όμως μακράν μεγαλύτερη και ευκολότερη -το κορυφαίο 206 (ααααχχχ.. δεν θα βρώ τα φράγκα.. )είναι αποτέλεσμα ενός καλού μαγειρέματος εργοστασιακών και όχι απαραίτητα εξωτικών εξαρτημάτων (πίσω ανάρτηση απο το SW απλά πιο σκληρά εμπρός αμορτισερ -ελατηρια- αντιστρεπτικη και φρένα απλά απο το 307 αν δεν κάνω λάθος ) που αν τα βάλεις σε οποιοδήποτε 206 θα έχεις ένα RC χωρίς τον κινητήρα .
Οι διαφορές όμως του απλού Σιβίκ με το Type-r είναι τέτοιες που για τα φέρεις σε μια ισσοροπία μάλλον ΕΔΩ είναι που θα ΤΟ πληρώσεις ......όχι στον κινητήρα . |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Petros (Πέτρος) Μέλος

 Peugeot 206 1.6 (16V) ΧS2 (2002)
Ένταξη: 16 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 113 Τόπος: Αθήνα - Βριλήσσια
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 04 Φεβ 2004, 12:00:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οι πρώτες μετρήσεις του 206 1.4 16v στους 4T, δείχνουν ότι έχουμε να κάνουμε με το ταχύτερο από άποψη ρεπριζ 1400άρι της αγοράς. Νούμερα πραγματικά εντυπωσιακά, που βάζουν ακόμη και τους 1600άρηδες σε σκέψεις...
Σημειώνω:
80-110 χλμ/ώρα
με 3η: 6,4 sec (206 90hp), 7,7 (206 75hp), 5,6 (206 110hp) - 6,8 (Ibiza)
με 4η: 8,2 sec (206 90hp), 10,8 (206 75hp), 8,1 (206 110hp) - 9,9 (Ibiza), 9,5 (Clio)
με 5η: 11,3 sec (206 90hp), 14,7 (206 75hp), 11,1 (206 110hp) - 13,3 (Ibiza)
Ακόμη όμως και τις επιταχύνσεις από στάση (φαναρόβιοι ) τα πάει θαυμάσια. Σημειώνω: 11,7 sec έναντι 13,6 του 8v και 12, 11,8 των Ibiza και Clio.
Aυτά βέβαια με το "κοντό" κιβώτιο του XS.
In Rallye I trust (παρόλο που το αποχωρίστηκα)
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Petros στις Τετ 04 Φεβ 2004, 19:34:53, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|