PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Πρόβλημα κιβωτίου ταχυτήτων
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
zzzleepy (Μαύρος Χέλωνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)

Ένταξη: 06 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1289
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 15 Νοέ 2003, 18:05:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

nikq έγραψε:
...και η ιδέα μου είναι ότι το άκουγα από 3.500 χιλ στροφές και πάνω.. όταν το ζόριζα.(αλλαγή από 1 η σε 2 αρα)


Δεν είναι καθόλου ιδέα σου φίλε Νίκο. Όντως κάπου εκεί ακούγεται εντονότερα. Αν βάλω τη δευτέρα μαλακαααά, αφήνοντας τις στροφές να πέσουν λίγο τότε δεν ακούγεται τίποτα...

Πάντως και ο μηχανικός μου την ίδια απόψη έχει, ότι μάλλον πρόκειται για το συγχρονιζέ. Επίσης μου είπε ότι δεν είναι κάτι ανησυχητικό. Είναι αλήθεια; Λέτε να το ψάξω και να το αλλάξω ή να το αφήσω ακόμα; Μήπως αφήνοντάς το έτσι κάνει κάποια μεγαλύτερη ζημιά... Rolling eyes




Για όλο τον κόσμο είσαι κάποιος... για κάποιον είσαι όλος ο κόσμος...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
netblaster (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)

Ένταξη: 14 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 1763
Τόπος: Αθήνα-Άλιμος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 15 Νοέ 2003, 19:14:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το δικό μου πάντως το κάνει αυτό (το γκρανκ από 1η σε 2α) εδω και ένα χρόνο!!! Ο μηχανικός μου μου είπε να μην ανυσηχώ, δεν υπα΄ρχει ουσιαστικό πρόβλημα!!! Εχω κάνει ένα σωρό "σπασίματα" και κόντρες αλλά δε νιώθει το σασμάν!!! Άν ήταν κάτι σημαντικό μαλλόν θα το είχα πάρει στο χέρι...Οπότε θα πρέπει να το συνιθίσεις κεσύ!!!


Photobucket
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
zzzleepy (Μαύρος Χέλωνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)

Ένταξη: 06 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1289
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 15 Νοέ 2003, 21:53:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μάιστα... Ένα ακόμα κουσούρι με το οποίο πρέπει να μάθω να ζω... Evil




Για όλο τον κόσμο είσαι κάποιος... για κάποιον είσαι όλος ο κόσμος...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
netblaster (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)

Ένταξη: 14 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 1763
Τόπος: Αθήνα-Άλιμος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 15 Νοέ 2003, 23:55:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Όπως και οι Ιταλοί, έτσι και οι Γάλλοι έχουν μερικά κουσούρια στα αυτοκίνητά τους...αυτά είναι όμως που τους δίνουν την ψυχή που λείπει απόλα τα υπόλοιπα!!!


Photobucket
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 17 Νοέ 2003, 02:40:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αντώνη, από το χαλασμένο συγχρονιζέ θα καταστρέψεις σε ανύποπτο χρόνο (από πολύ γρήγορα έως πολύ αργά) το γρανάζι της 2ας. Όσο περνάει ο καιρός θα γίνεται μόνο χειρότερα. Χρησιμοποίησε την εγγύηση το συντομότερο και επιφυλάξου να χρειαστεί να πιέσεις και για αλλαγή και του γραναζιού 2ας.

Μέχρι να πάρεις αυτή την απόφαση, εάν θέλεις μπορείς να δοκιμάσεις αλλαγή στη βαλβολίνη. Σίγουρα θα δουλέψει καλύτερα το σασμάν αλλά δεν ξέρω εάν θα σου λύσει το πρόβλημα. Η μαμίσια βαλβολίνη δεν αντέχει πολλά χιλιόμετρα. Στο δικό μου μετά τα πρώτα 10000χλμ χτυπούσα την 2α στα γρήγορα κατεβάσματα από 3η (οφείλεται σε καθυστέρηση του συγχρονιζέ). Όταν έβαλα την TRZ ησύχασα δια παντός από αυτό το πρόβλημα, χώρια που η λειτουργία του σασμάν έγινε υποδειγματική - προς έκπληξή μου αφού δεν περίμενα τόσο μεγάλη διαφορά. Η διαφορά φαίνεται μετά από αρκετά χιλιόμετρα χρήσης του σασμάν (προφανώς αργεί να απλωθεί ομοιόμορφα η βαλβολίνη και να καλύψει εξ ολοκλήρου τα γρανάζια μέσα στο σασμάν), αντίθετα με το λιπαντικό στον κινητήρα που το καταλαβαίνεις από τα πρώτα λεπτά λειτουργίας. Την 1η μέρα που έβαλα την BV χτύπησα 2 φορές το συγχρονιζέ της 2ας (προς αρχική μου απογοήτευση) αλλά αυτό δεν ξανασυνέβει ποτέ ξανά. Την 1η μέρα θέλει λίγη προσοχή στη χρήση το κιβώτιο.
Για να μην πληρώσεις άδικα το μεγάλο κόστος της TRZ ή TRP βάλε την σαφώς φτηνότερη BV 75W80 της Τotal (την πουλάει ο συνεργάτης μας στην Θεσσαλονίκη).


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
zzzleepy (Μαύρος Χέλωνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)

Ένταξη: 06 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1289
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 17 Νοέ 2003, 08:56:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Thanx Μίλτο. Θα κάνω πρώτα την αλλαγή βαλβολινών και αν συνεχιστεί το πρόβλημα τότε θα δω για το συγχρονιζέ. Όταν αλλάζεις ημιαξόνιο και μπιλιοφόρο, αλλάζεις και βαλβολίνες έτσι δεν είναι; Πιστεύω ότι κάπου εκεί εντοπίζεται το πρόβλημα, σε αυτή την αλλαγή... Εξάλλου αν δεν ήταν προβληματικό εξαρχής το συγχρονιζέ δε νομίζω ότι κατάφερα να το βγάλω off στα 19000 και μάλιστα με συντηρητική οδήγηση (είμαι καλό παιδί εγώ Razz )...




Για όλο τον κόσμο είσαι κάποιος... για κάποιον είσαι όλος ο κόσμος...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Δημήτριος (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)

Ένταξη: 24 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 751
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 17 Νοέ 2003, 11:59:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παιδιά και 'γω είχα το πράβλημα της αλλαγής από 1η σε 2α με την παλιά βαλβολίνη. Επίσης το κατέβασμα από 3η σε 2α ήταν μια πονεμένη ιστορία, ακόμα και με δικό μου συγχρονισμό!!! (γκρακ - γκρουκ!)

Μόλις άλλαξα την βαλβολίνη (το μαγνητάκι του σαζμάν είχε κάποια γρέζια πάνω του) και έβαλα την συνθετική της Total, το σκηνικό άλλαξε...

Τα πράγματα βελτιώθηκαν κατά πολύ. Τώρα στα κατεβάσματα δεν έχω πρόβλημα (βέβαια εφαρμόζω σχεδόν πάντα την μέθοδο του συγχρονισμού, υποκαθιστώντας τα συγχρονιζέ). Όσες φορές πήγα να κατεβάσω από 3η σε 2α με μεγάλη ταχύτητα (80~90 km/h) και χωρίς δικό μου συγχρονισμό (άφησα μόνα τους τα συγχρονιζέ να "βγάλουν το φίδι από την τρύπα", έτσι για δοκιμή) διαπίστωσα μόνο ένα κόμπιασμα του σαζμάν, αλλά δεν άκουσα κανέναν θόρυβο.
Στην αλλαγή από 1η σε 2α υπάρχει ένα μικρό γρατζούνισμα, αλλά μόνο όταν το αυτοκίνητο είναι κρύο (πολύ σπάνια και όταν το αμάξι είναι ζεστό) και μόνο όταν κάνω άτσαλη αλλαγή (άλλο γρήγορη και άλλο άτσαλη αλλαγή έτσι;).
Όταν χειρίζομαι με στοργή τον λεβιέ, αυτός δεν παραπονιέται... Wink Wink

Κατάλαβα ότι δεν πρέπει να τον ζορίζεις, αλλά να τον κινείς με την ελάχιστη δυνατή δύναμη. Επίσης παίζει ρόλο και η διαδρομή που αυτός ακουλουθεί ώστε να πάει στην θέση της δευτέρας ή της τρίτης κ.τ.λ. Πάντως όλες αυτές οι ιδιαιτερότητες έχουν να κάνουν μόνο με την δεύτερη σχέση...
Αναφέρομαι σε κιβώτια που λειτουργούν κανονικά.

Πάντως για "προβληματάκια" τέτοιου τύπου έχω ακούσει και σε άλλα αυτοκίνητα, όπως Alfa Romeo 156 κ.τ.λ.


Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
margorita24(maria) 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


206 QS1400

Ένταξη: 11 Σεπ 2003
Δημοσιεύσεις: 33
Τόπος: Αthens ΘΡΑΚΟΜΑΚΕΔΟΝΕΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 11 Δεκ 2003, 17:06:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΧΩ ΠΑΘΕΙ ΚΑΙ ΕΓΩ.ΜΕ ΤΟ ΠΟΥ ΒΑΛΩ 1 ΔΕΝ ΚΟΥΜΠΩΝΕΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ 2 ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΙΝΑΙ
ΣΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΤΙΣ 1 ΚΑΙ 2 ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΣΠΑΣΤΙΚΟ ΓΡΑΚ ΚΑΙ ΓΡΑΚ ΛΕΤΕ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΤΙ ΤΟ ΑΝΥΣΥΧΗΤΙΚΟ?
ΕΠΙΣΗΣ ΣΥΜΠΛΈΚΤΑΡΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΎ ΨΗΛΑ ΑΥΤΟ ΓΙΝΕΤΕ ΚΑΙ ΣΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ 206?ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΤΙΑΧΤΕΙ Ο ΣΥΜΠΛΕΚΤΗΣ ΚΑΙ ΠΩΣ ?


Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΗ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΘΛΙΒΕΡΗ!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
netblaster (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)

Ένταξη: 14 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 1763
Τόπος: Αθήνα-Άλιμος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 12 Δεκ 2003, 00:21:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καταρχας το 206 σου το πηρες μεταχειρισμενο??? Αν ναι τοτε μαλλον ο δισκος θα θελει αλλαγμα...Μπορει να μην φταιει ομως αυτο!!! Παιζει ρολο και τι αυτοκινητο οδηγουσες (αν...) πριν απο το 206!!! Οι συμπλεκτες διαφερουν απο αυτοκινητο σε αυτοκινητο οποτε μπορει να ειναι και ιδεα σου!!! Οσο γιαυτο το αναθεματισμενο γκρανκ μαλλον θα πρεπει να το συνηθισεις κιεσυ... Nod


Photobucket
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
Δημήτριος (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)

Ένταξη: 24 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 751
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 12 Δεκ 2003, 00:54:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

netblaster έγραψε:
Όσο γιαυτο το αναθεματισμενο γκρανκ μαλλον θα πρεπει να το συνηθισεις κι' εσυ... Nod


Πάντως, στο δικό μου τουλάχιστον, το πρόβλημα του σαζμάν ήταν πολυ έντονο, πρωτού αλλάξω βαλβολίνες. Τώρα (με τις 75w-80 Total) οι ταχύτητες μπαίνουν τελείως αβίαστα και απροβλημάτιστα, όταν το αυτοκίνητο ζεσταθεί. Όταν είναι κρύο υπάρχει κάποιο μικρό πρόβλημα (στο κούμπωμα της 1ης και στην αλλαγή από 1η σε 2α).

Τα κατεβάσματα, όπως ξαναείπα, τα κάνω με συγχρονισμό, οπότε δεν έχω πρόβλημα (μειώνω το ζόρι των συγχρονιζέ) . Βέβαια ποτέ δεν επιχειρώ "τρελά" κατεβάσματα...
Όποτε δοκίμασα τον λεβιέ στα δύσκολα (κατέβασμα από 3η σε 2α με 85 km/h περίπου, χωρίς δικό μου συγχρονισμό), αυτός ανταποκρίθηκε ικανοποιητικά (με την καινούργια βαλβολίνη πάντα)...


Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Slash (Ντάνης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2001)

Ένταξη: 25 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 541
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 13 Δεκ 2003, 00:45:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κάπως έτσι τα ανεβοκατεβάσματα 1ης με 2α και πως να το κάνουμε οι γαλλικές εταιρίες πάσχουν λίγο στο θέμα των συγχρονιζέ. Πάντως όταν είναι κρύο το μοτέρ αν περιμένετε λίγο και την κάνετε απαλά την αλλαγή θα μπει λουκούμι. Αλλά και όταν ζεσταθεί πάλι every now and then μπορεί να σας χτυπήσει. Ε κι εγώ το είχα και ψάχτηκα με βαλβολίνες και έβαλα και πάλι την μαμίσια Total και έστρωσε.
Τώρα όμως έχω άλλο πρόβλημα και να δούμε που θα με βγάλει. Όταν ξεκινάω, αφού έχει ζεσταθεί το μοτέρ και έχω κάνει κάμποσες αλλαγές, ακούγεται ένα σφύριγμα σε ψηλό τόνο. Υποπτευόμουν οτι είναι τα φερμουί του συμπλέκτη που είχαν φθαρεί, οπότε πηγαίναμε full για αλλαγή δίσκου-πλατό. Όμως παρατήρησα οτι και όταν επιτάχυνα με σανιδωμένο το γκάζι, ή μερικές φορές όπως κατέβαινα στο parking μου με νεκρά ή με πατημένο συμπλέκτη ακουγόταν αυτό το σφύριγμα όταν κατέβαινε πρώτα το μπροστινό μέρος και μετά το πίσω, που σημαίνει οτι κάτι κουνιέται εκεί μέσα. Όπότε με κανα δυο που μίλησα μου είπαν δεν ειναι σαζμάν, είναι κανα ρουλεμάν, εγώ έλεγα οτι είναι σαζμάν, και τελικα συνδυάζοντας τα κατέληξα οτι θα είναι το ρουλεμάν του συμπλέκτη που θα κάνει αυτόν το θόρυβο. Rolling eyes Και τώρα πολύ το σκέφτομαι που θα χρειαστεί να κατεβάσω σαζμάν για να το φτιάξω, αλλά δεν πάει άλλο γιατί ακούγεται αρκετά μερικές φορές. Το (ίσως) ευχάριστο είναι οτι μπορώ να αλλάξω μόνο το ρουλεμάν και όχι και δίσκο-πλατό. Αλλά το σκεφτόμουν οτι άμα κατέβει που κατέβει, δεν βάζω κι ένα κεραμικό συμπλέκτη απο την Peugeot Sport να ησυχάσω; Το πρόβλημα είναι σε ποιον να πάω για τέτοια εργασία; Shocked Όπως και επίσης οτι δεν δικαιολογείται τέτοιο θέμα για αυτοκίνητο που έχει μόλις 19100 χλμ. Εντάξει, το τρέχω, το ανοίγω, κάνω και μερικές απότομες αλλαγές, έτσι όμως; Razz Καμιά καλή ιδεά για ρουλεμάν συμπλέκτη?

Πάντως ακόμη το αμάξι δεν μου το έχει ακούσει κανας ειδικός να μου πει (σωστή) γνώμη, αλλά δεν μπορεί να είναι τίποτα εκτός από σαζμάν η το ρουλεμάν του αφού ακούγεται μόνο όταν ξεκινάω όταν αποσυμπλέκω.



I live my life a 1/4 mile at a time...for those 10 seconds or less...I'm free
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
PHSYBORG (HULK)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Pug 8v ''maximum attack''

Ένταξη: 24 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 1109
Τόπος: In the VORTEX of HEAVEN!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 13 Δεκ 2003, 08:27:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μωρε κ εγω θελω να βαλω ELF TRJ 75w80 αλλα εδω με τις μαμα βαλβολινες τωραμε το κρυο σκαλωνει η 1η μεχρι να ζεσταθει λιγο ,μηπως γινει χειροτερα με το κρυο με την ELF ??????????????



FULL THROTLE....

NEW forum at www.btt.20m.com
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Δημήτριος (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)

Ένταξη: 24 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 751
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 13 Δεκ 2003, 17:47:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

PHSYBORG έγραψε:
Μωρε κ εγω θελω να βαλω ELF TRJ 75w80 αλλα εδω με τις μαμα βαλβολινες τωραμε το κρυο σκαλωνει η 1η μεχρι να ζεσταθει λιγο ,μηπως γινει χειροτερα με το κρυο με την ELF ??????????????


Αποκλείεται! Σίγουρα θα παρουσιάσει αισθητή βελτίωση. Μόνο αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα με το σαζμάν σου, θα παραμείνει ως έχει η κατάσταση...


Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
206xs (Χρήστος)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Chevrolet Cruze 1.8 Auto (2009)

Ένταξη: 13 Σεπ 2002
Δημοσιεύσεις: 259
Τόπος: Αθήνα - Σεπόλια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 15 Δεκ 2003, 16:25:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πάντως παιδιά εμένα που μου έκανε το ίδιο πρόβλημα από τότε που άλλαξα βαλβολίνες (ΤΟΤΑΛ ) και ταυτόχρονα έκανα τις αλλαγές πιο αργά και με φούλ πατημένο το συμπλέκτη το κιβώτιο ήταν σαν καινούργιο δοκιμάστε λοιπόν πιο αργές αλλαγές και πατημένο τέρμα το συμπλέκτη στις αλλαγές.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
zzzleepy (Μαύρος Χέλωνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)

Ένταξη: 06 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1289
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 17 Δεκ 2003, 10:02:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Βαλβολίνες δεν άλλαξα ακόμα αλλά παρατήρησα ότι το γκρακ στην αλλαγή 1ης-2ας ακούγεται μόνο όταν το αμάξι είναι κρύο και μειώνεται όσο ζεσταίνεται. Πιστεύω με την αλλαγή βαλβολινών να ησυχάσω τελείως Smile Κι όσο για αυτό που λέτε για τις "μαλακές" αλλαγές, όντως ισχύει.

ΜΙΛΤΟΟΟ που πάω για βαλβολίνες; Στείλε πμ. ΕΕΕΕΕυχαριστώ!




Για όλο τον κόσμο είσαι κάποιος... για κάποιον είσαι όλος ο κόσμος...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2
Σελίδα 2 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1634s (PHP: 53% - SQL: 47%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on