Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
zzzleepy (Μαύρος Χέλωνος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)
Ένταξη: 06 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1289 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 15 Νοέ 2003, 18:05:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
nikq έγραψε: | ...και η ιδέα μου είναι ότι το άκουγα από 3.500 χιλ στροφές και πάνω.. όταν το ζόριζα.(αλλαγή από 1 η σε 2 αρα) |
Δεν είναι καθόλου ιδέα σου φίλε Νίκο. Όντως κάπου εκεί ακούγεται εντονότερα. Αν βάλω τη δευτέρα μαλακαααά, αφήνοντας τις στροφές να πέσουν λίγο τότε δεν ακούγεται τίποτα...
Πάντως και ο μηχανικός μου την ίδια απόψη έχει, ότι μάλλον πρόκειται για το συγχρονιζέ. Επίσης μου είπε ότι δεν είναι κάτι ανησυχητικό. Είναι αλήθεια; Λέτε να το ψάξω και να το αλλάξω ή να το αφήσω ακόμα; Μήπως αφήνοντάς το έτσι κάνει κάποια μεγαλύτερη ζημιά... 
Για όλο τον κόσμο είσαι κάποιος... για κάποιον είσαι όλος ο κόσμος... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 15 Νοέ 2003, 19:14:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το δικό μου πάντως το κάνει αυτό (το γκρανκ από 1η σε 2α) εδω και ένα χρόνο!!! Ο μηχανικός μου μου είπε να μην ανυσηχώ, δεν υπα΄ρχει ουσιαστικό πρόβλημα!!! Εχω κάνει ένα σωρό "σπασίματα" και κόντρες αλλά δε νιώθει το σασμάν!!! Άν ήταν κάτι σημαντικό μαλλόν θα το είχα πάρει στο χέρι...Οπότε θα πρέπει να το συνιθίσεις κεσύ!!!
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
zzzleepy (Μαύρος Χέλωνος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)
Ένταξη: 06 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1289 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 15 Νοέ 2003, 21:53:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μάιστα... Ένα ακόμα κουσούρι με το οποίο πρέπει να μάθω να ζω... 
Για όλο τον κόσμο είσαι κάποιος... για κάποιον είσαι όλος ο κόσμος... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 15 Νοέ 2003, 23:55:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Όπως και οι Ιταλοί, έτσι και οι Γάλλοι έχουν μερικά κουσούρια στα αυτοκίνητά τους...αυτά είναι όμως που τους δίνουν την ψυχή που λείπει απόλα τα υπόλοιπα!!!
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 17 Νοέ 2003, 02:40:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αντώνη, από το χαλασμένο συγχρονιζέ θα καταστρέψεις σε ανύποπτο χρόνο (από πολύ γρήγορα έως πολύ αργά) το γρανάζι της 2ας. Όσο περνάει ο καιρός θα γίνεται μόνο χειρότερα. Χρησιμοποίησε την εγγύηση το συντομότερο και επιφυλάξου να χρειαστεί να πιέσεις και για αλλαγή και του γραναζιού 2ας.
Μέχρι να πάρεις αυτή την απόφαση, εάν θέλεις μπορείς να δοκιμάσεις αλλαγή στη βαλβολίνη. Σίγουρα θα δουλέψει καλύτερα το σασμάν αλλά δεν ξέρω εάν θα σου λύσει το πρόβλημα. Η μαμίσια βαλβολίνη δεν αντέχει πολλά χιλιόμετρα. Στο δικό μου μετά τα πρώτα 10000χλμ χτυπούσα την 2α στα γρήγορα κατεβάσματα από 3η (οφείλεται σε καθυστέρηση του συγχρονιζέ). Όταν έβαλα την TRZ ησύχασα δια παντός από αυτό το πρόβλημα, χώρια που η λειτουργία του σασμάν έγινε υποδειγματική - προς έκπληξή μου αφού δεν περίμενα τόσο μεγάλη διαφορά. Η διαφορά φαίνεται μετά από αρκετά χιλιόμετρα χρήσης του σασμάν (προφανώς αργεί να απλωθεί ομοιόμορφα η βαλβολίνη και να καλύψει εξ ολοκλήρου τα γρανάζια μέσα στο σασμάν), αντίθετα με το λιπαντικό στον κινητήρα που το καταλαβαίνεις από τα πρώτα λεπτά λειτουργίας. Την 1η μέρα που έβαλα την BV χτύπησα 2 φορές το συγχρονιζέ της 2ας (προς αρχική μου απογοήτευση) αλλά αυτό δεν ξανασυνέβει ποτέ ξανά. Την 1η μέρα θέλει λίγη προσοχή στη χρήση το κιβώτιο.
Για να μην πληρώσεις άδικα το μεγάλο κόστος της TRZ ή TRP βάλε την σαφώς φτηνότερη BV 75W80 της Τotal (την πουλάει ο συνεργάτης μας στην Θεσσαλονίκη).
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
zzzleepy (Μαύρος Χέλωνος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)
Ένταξη: 06 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1289 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 17 Νοέ 2003, 08:56:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Thanx Μίλτο. Θα κάνω πρώτα την αλλαγή βαλβολινών και αν συνεχιστεί το πρόβλημα τότε θα δω για το συγχρονιζέ. Όταν αλλάζεις ημιαξόνιο και μπιλιοφόρο, αλλάζεις και βαλβολίνες έτσι δεν είναι; Πιστεύω ότι κάπου εκεί εντοπίζεται το πρόβλημα, σε αυτή την αλλαγή... Εξάλλου αν δεν ήταν προβληματικό εξαρχής το συγχρονιζέ δε νομίζω ότι κατάφερα να το βγάλω off στα 19000 και μάλιστα με συντηρητική οδήγηση (είμαι καλό παιδί εγώ )...
Για όλο τον κόσμο είσαι κάποιος... για κάποιον είσαι όλος ο κόσμος... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 17 Νοέ 2003, 11:59:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδιά και 'γω είχα το πράβλημα της αλλαγής από 1η σε 2α με την παλιά βαλβολίνη. Επίσης το κατέβασμα από 3η σε 2α ήταν μια πονεμένη ιστορία, ακόμα και με δικό μου συγχρονισμό!!! (γκρακ - γκρουκ!)
Μόλις άλλαξα την βαλβολίνη (το μαγνητάκι του σαζμάν είχε κάποια γρέζια πάνω του) και έβαλα την συνθετική της Total, το σκηνικό άλλαξε...
Τα πράγματα βελτιώθηκαν κατά πολύ. Τώρα στα κατεβάσματα δεν έχω πρόβλημα (βέβαια εφαρμόζω σχεδόν πάντα την μέθοδο του συγχρονισμού, υποκαθιστώντας τα συγχρονιζέ). Όσες φορές πήγα να κατεβάσω από 3η σε 2α με μεγάλη ταχύτητα (80~90 km/h) και χωρίς δικό μου συγχρονισμό (άφησα μόνα τους τα συγχρονιζέ να "βγάλουν το φίδι από την τρύπα", έτσι για δοκιμή) διαπίστωσα μόνο ένα κόμπιασμα του σαζμάν, αλλά δεν άκουσα κανέναν θόρυβο.
Στην αλλαγή από 1η σε 2α υπάρχει ένα μικρό γρατζούνισμα, αλλά μόνο όταν το αυτοκίνητο είναι κρύο (πολύ σπάνια και όταν το αμάξι είναι ζεστό) και μόνο όταν κάνω άτσαλη αλλαγή (άλλο γρήγορη και άλλο άτσαλη αλλαγή έτσι;).
Όταν χειρίζομαι με στοργή τον λεβιέ, αυτός δεν παραπονιέται...
Κατάλαβα ότι δεν πρέπει να τον ζορίζεις, αλλά να τον κινείς με την ελάχιστη δυνατή δύναμη. Επίσης παίζει ρόλο και η διαδρομή που αυτός ακουλουθεί ώστε να πάει στην θέση της δευτέρας ή της τρίτης κ.τ.λ. Πάντως όλες αυτές οι ιδιαιτερότητες έχουν να κάνουν μόνο με την δεύτερη σχέση...
Αναφέρομαι σε κιβώτια που λειτουργούν κανονικά.
Πάντως για "προβληματάκια" τέτοιου τύπου έχω ακούσει και σε άλλα αυτοκίνητα, όπως Alfa Romeo 156 κ.τ.λ.
Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
margorita24(maria) Μόλις έγραψα

 206 QS1400
Ένταξη: 11 Σεπ 2003 Δημοσιεύσεις: 33 Τόπος: Αthens ΘΡΑΚΟΜΑΚΕΔΟΝΕΣ
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 11 Δεκ 2003, 17:06:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΧΩ ΠΑΘΕΙ ΚΑΙ ΕΓΩ.ΜΕ ΤΟ ΠΟΥ ΒΑΛΩ 1 ΔΕΝ ΚΟΥΜΠΩΝΕΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ 2 ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΙΝΑΙ
ΣΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΤΙΣ 1 ΚΑΙ 2 ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΣΠΑΣΤΙΚΟ ΓΡΑΚ ΚΑΙ ΓΡΑΚ ΛΕΤΕ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΤΙ ΤΟ ΑΝΥΣΥΧΗΤΙΚΟ?
ΕΠΙΣΗΣ ΣΥΜΠΛΈΚΤΑΡΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΎ ΨΗΛΑ ΑΥΤΟ ΓΙΝΕΤΕ ΚΑΙ ΣΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ 206?ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΤΙΑΧΤΕΙ Ο ΣΥΜΠΛΕΚΤΗΣ ΚΑΙ ΠΩΣ ?
Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΗ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΘΛΙΒΕΡΗ!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 12 Δεκ 2003, 00:21:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καταρχας το 206 σου το πηρες μεταχειρισμενο??? Αν ναι τοτε μαλλον ο δισκος θα θελει αλλαγμα...Μπορει να μην φταιει ομως αυτο!!! Παιζει ρολο και τι αυτοκινητο οδηγουσες (αν...) πριν απο το 206!!! Οι συμπλεκτες διαφερουν απο αυτοκινητο σε αυτοκινητο οποτε μπορει να ειναι και ιδεα σου!!! Οσο γιαυτο το αναθεματισμενο γκρανκ μαλλον θα πρεπει να το συνηθισεις κιεσυ... 
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 12 Δεκ 2003, 00:54:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
netblaster έγραψε: | Όσο γιαυτο το αναθεματισμενο γκρανκ μαλλον θα πρεπει να το συνηθισεις κι' εσυ...  |
Πάντως, στο δικό μου τουλάχιστον, το πρόβλημα του σαζμάν ήταν πολυ έντονο, πρωτού αλλάξω βαλβολίνες. Τώρα (με τις 75w-80 Total) οι ταχύτητες μπαίνουν τελείως αβίαστα και απροβλημάτιστα, όταν το αυτοκίνητο ζεσταθεί. Όταν είναι κρύο υπάρχει κάποιο μικρό πρόβλημα (στο κούμπωμα της 1ης και στην αλλαγή από 1η σε 2α).
Τα κατεβάσματα, όπως ξαναείπα, τα κάνω με συγχρονισμό, οπότε δεν έχω πρόβλημα (μειώνω το ζόρι των συγχρονιζέ) . Βέβαια ποτέ δεν επιχειρώ "τρελά" κατεβάσματα...
Όποτε δοκίμασα τον λεβιέ στα δύσκολα (κατέβασμα από 3η σε 2α με 85 km/h περίπου, χωρίς δικό μου συγχρονισμό), αυτός ανταποκρίθηκε ικανοποιητικά (με την καινούργια βαλβολίνη πάντα)...
Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Slash (Ντάνης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2001)
Ένταξη: 25 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 541 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 13 Δεκ 2003, 00:45:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κάπως έτσι τα ανεβοκατεβάσματα 1ης με 2α και πως να το κάνουμε οι γαλλικές εταιρίες πάσχουν λίγο στο θέμα των συγχρονιζέ. Πάντως όταν είναι κρύο το μοτέρ αν περιμένετε λίγο και την κάνετε απαλά την αλλαγή θα μπει λουκούμι. Αλλά και όταν ζεσταθεί πάλι every now and then μπορεί να σας χτυπήσει. Ε κι εγώ το είχα και ψάχτηκα με βαλβολίνες και έβαλα και πάλι την μαμίσια Total και έστρωσε.
Τώρα όμως έχω άλλο πρόβλημα και να δούμε που θα με βγάλει. Όταν ξεκινάω, αφού έχει ζεσταθεί το μοτέρ και έχω κάνει κάμποσες αλλαγές, ακούγεται ένα σφύριγμα σε ψηλό τόνο. Υποπτευόμουν οτι είναι τα φερμουί του συμπλέκτη που είχαν φθαρεί, οπότε πηγαίναμε full για αλλαγή δίσκου-πλατό. Όμως παρατήρησα οτι και όταν επιτάχυνα με σανιδωμένο το γκάζι, ή μερικές φορές όπως κατέβαινα στο parking μου με νεκρά ή με πατημένο συμπλέκτη ακουγόταν αυτό το σφύριγμα όταν κατέβαινε πρώτα το μπροστινό μέρος και μετά το πίσω, που σημαίνει οτι κάτι κουνιέται εκεί μέσα. Όπότε με κανα δυο που μίλησα μου είπαν δεν ειναι σαζμάν, είναι κανα ρουλεμάν, εγώ έλεγα οτι είναι σαζμάν, και τελικα συνδυάζοντας τα κατέληξα οτι θα είναι το ρουλεμάν του συμπλέκτη που θα κάνει αυτόν το θόρυβο. Και τώρα πολύ το σκέφτομαι που θα χρειαστεί να κατεβάσω σαζμάν για να το φτιάξω, αλλά δεν πάει άλλο γιατί ακούγεται αρκετά μερικές φορές. Το (ίσως) ευχάριστο είναι οτι μπορώ να αλλάξω μόνο το ρουλεμάν και όχι και δίσκο-πλατό. Αλλά το σκεφτόμουν οτι άμα κατέβει που κατέβει, δεν βάζω κι ένα κεραμικό συμπλέκτη απο την Peugeot Sport να ησυχάσω; Το πρόβλημα είναι σε ποιον να πάω για τέτοια εργασία; Όπως και επίσης οτι δεν δικαιολογείται τέτοιο θέμα για αυτοκίνητο που έχει μόλις 19100 χλμ. Εντάξει, το τρέχω, το ανοίγω, κάνω και μερικές απότομες αλλαγές, έτσι όμως; Καμιά καλή ιδεά για ρουλεμάν συμπλέκτη?
Πάντως ακόμη το αμάξι δεν μου το έχει ακούσει κανας ειδικός να μου πει (σωστή) γνώμη, αλλά δεν μπορεί να είναι τίποτα εκτός από σαζμάν η το ρουλεμάν του αφού ακούγεται μόνο όταν ξεκινάω όταν αποσυμπλέκω.
I live my life a 1/4 mile at a time...for those 10 seconds or less...I'm free |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
PHSYBORG (HULK) Έχω ξεφύγει !!!

 Pug 8v ''maximum attack''
Ένταξη: 24 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 1109 Τόπος: In the VORTEX of HEAVEN!
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 13 Δεκ 2003, 08:27:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μωρε κ εγω θελω να βαλω ELF TRJ 75w80 αλλα εδω με τις μαμα βαλβολινες τωραμε το κρυο σκαλωνει η 1η μεχρι να ζεσταθει λιγο ,μηπως γινει χειροτερα με το κρυο με την ELF ??????????????
FULL THROTLE....
NEW forum at www.btt.20m.com |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 13 Δεκ 2003, 17:47:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
PHSYBORG έγραψε: | Μωρε κ εγω θελω να βαλω ELF TRJ 75w80 αλλα εδω με τις μαμα βαλβολινες τωραμε το κρυο σκαλωνει η 1η μεχρι να ζεσταθει λιγο ,μηπως γινει χειροτερα με το κρυο με την ELF ?????????????? |
Αποκλείεται! Σίγουρα θα παρουσιάσει αισθητή βελτίωση. Μόνο αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα με το σαζμάν σου, θα παραμείνει ως έχει η κατάσταση...
Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
206xs (Χρήστος) Δραστήριο μέλος

 Chevrolet Cruze 1.8 Auto (2009)
Ένταξη: 13 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 259 Τόπος: Αθήνα - Σεπόλια
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 15 Δεκ 2003, 16:25:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πάντως παιδιά εμένα που μου έκανε το ίδιο πρόβλημα από τότε που άλλαξα βαλβολίνες (ΤΟΤΑΛ ) και ταυτόχρονα έκανα τις αλλαγές πιο αργά και με φούλ πατημένο το συμπλέκτη το κιβώτιο ήταν σαν καινούργιο δοκιμάστε λοιπόν πιο αργές αλλαγές και πατημένο τέρμα το συμπλέκτη στις αλλαγές. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
zzzleepy (Μαύρος Χέλωνος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)
Ένταξη: 06 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1289 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 17 Δεκ 2003, 10:02:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Βαλβολίνες δεν άλλαξα ακόμα αλλά παρατήρησα ότι το γκρακ στην αλλαγή 1ης-2ας ακούγεται μόνο όταν το αμάξι είναι κρύο και μειώνεται όσο ζεσταίνεται. Πιστεύω με την αλλαγή βαλβολινών να ησυχάσω τελείως Κι όσο για αυτό που λέτε για τις "μαλακές" αλλαγές, όντως ισχύει.
ΜΙΛΤΟΟΟ που πάω για βαλβολίνες; Στείλε πμ. ΕΕΕΕΕυχαριστώ!
Για όλο τον κόσμο είσαι κάποιος... για κάποιον είσαι όλος ο κόσμος... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|