PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

106 - Λάδια για 1.6 16v
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
geo106xs (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 106 s16 (2000)

Ένταξη: 26 Φεβ 2009
Δημοσιεύσεις: 1140

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 28 Δεκ 2015, 10:23:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

10w40 Wink


....Αλλοτινές μου εποχές...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
giannis deep blue (Ιωαννης)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


106 rallye 16v

Ένταξη: 27 Δεκ 2015
Δημοσιεύσεις: 28

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 28 Δεκ 2015, 11:19:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλημέρα σ ευχαριστώ ....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
eliase30 (ΗΛΙΑΣ)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 106 1.3 (8v) rallye

Ένταξη: 16 Αύγ 2016
Δημοσιεύσεις: 7

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 31 Αύγ 2016, 13:22:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ξεθαβω άλλο ενα τοπικ...
Επειδη δε βρισκω καποιο αλλο τοπικ για 1,6 8ν, τι λαδια βαζω σ αυτο?
επισης, υπάρχει κάποιος κωδικός ανταλλακτικού για φιλτρο λαδιού?
Δεν εχω κανει παραπανω απο 1000χλμ απο την στιγμη που αγορασα το αμαξι, αλλα μέχρι στιγμης δεν βλεπω να τσιμπαει...


Subaru Impreza Sti
Peugeot 106 rallye...
two of my dream cars together
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
mellodos 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 03 Ιούν 2015
Δημοσιεύσεις: 10

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 18 Απρ 2017, 20:21:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εχετε τσεκάρει τώρα τελευταία ποια λάδια προτείνουν οι total/elf για 1.6 gti tu5j4? Το παχύτερο είναι...5w30. Shocked Laughing

http://total-dnk.lubricantadvisor.com/advice.aspx?lang=eng&br=total&type=bdf42ab46f541635aaba5992bf92e62f
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
vassat (Βασίλης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 1.6 16V

Ένταξη: 05 Ιούν 2016
Δημοσιεύσεις: 104

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 06 Ιούν 2017, 21:54:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

mellodos έγραψε:
Εχετε τσεκάρει τώρα τελευταία ποια λάδια προτείνουν οι total/elf για 1.6 gti tu5j4? Το παχύτερο είναι...5w30. Shocked Laughing

http://total-dnk.lubricantadvisor.com/advice.aspx?lang=eng&br=total&type=bdf42ab46f541635aaba5992bf92e62f


Είναι περίεργο...
δηλαδή για ένα μοτέρ που θα έχει "γράψει" τουλάχιστον 100Κ χλμ, πρώτη επιλογή είναι το 0w30;;;
Οι ανοχές που θα έχει αποκτήσει, δεν σημαίνουν ότι θα το "καίει"; εκτός και αν κυκλοφορεί σε πολικές θερμοκρασίες.

Επίσης να κάνω μια ερώτηση:
Από ποια θερμοκρασία λιπαντικού και άνω απαιτείται "ψυγείο"/εναλλάκτης θερμότητας;
Ρωτάω γιατί τώρα που η θερμοκρασία περιβάλλοντος έχει πάρει την ανιούσα, σε κίνηση ή/και σε σκίσιμο βλέπω θερμοκρασίες λιπαντικού(5w40) άνω των 100 βαθμών μάλλον εύκολα θα έλεγα.
Επίσης κάτι ακόμα, το πιο λεπτόρευστο ή το πιο παχύρευστο λιπαντικό αποβάλλει πιο εύκολα την θερμότητα; Δηλαδή επί του πρακτέου και όταν η θερμοκρασία είναι υψηλή τι ιξώδες είναι κατάλληλο;
/ Β


You can be Great, if you serve a Cause greater than yourself! /I.A.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
christos_99 (Christos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.6 16V GTi + PUG 206 RC

Ένταξη: 14 Νοέ 2012
Δημοσιεύσεις: 431
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 07 Ιούν 2017, 00:56:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

0W30 και 5W30 το δινει προφανως (χωρις να το ξεκαθαριζει) για χωρες της Β Ευρωπης, για εμας μια χαρα ειναι το 5W40 σε TU5J(P)4.

Σε ενα μοτερ που ΔΕΝ του ριχνεις ξυλο δεν χρειαζετε εναλλακτης θερμοτητας, επαρκει το εργοστασιακο συστημα για να καλυψει τις αναγκες ενος μεσου οδηγου, ακομη και σε συνθηκες κινησης και σε μερικης πιεσης. Αλλωστε το λεπτορευστο λαδι ειναι αυτο που αποβαλει απο μονο του την θερμοτητα, με την τεχνικη οτι ρεει ευκολοτερα μεσα στη μηχανη και πεφτει γρηγοροτερα στο καρτερ, κι ετσι δεν χρειαζετε ψυκτρα.

Γι αυτο και ο κατασκευαστης δινει 5W40, τωρα αν καποιος εχει σκοπο τα χαστουκια στις αναβασεις και πιωματα στην εθνικη τοτε μονοδρομος το 5W50, 10W50, 10W60 με ψυγειο λαδιου (κι οχι απλως μια ψυκτρα) για να χει το κεφαλι του ησυχο.

Παράθεση:
βλέπω θερμοκρασίες λιπαντικού(5w40) άνω των 100 βαθμών μάλλον εύκολα θα έλεγα


με τι μαρκα λαδι βλεπεις τετοιες θερμοκρασιες.??


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
vassat (Βασίλης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 1.6 16V

Ένταξη: 05 Ιούν 2016
Δημοσιεύσεις: 104

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 07 Ιούν 2017, 07:09:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

christos_99 έγραψε:


με τι μαρκα λαδι βλεπεις τετοιες θερμοκρασιες.??


Liqui Moly 4100,
αυτά που προτείνει στη σχετική ιστοσελίδα.
/ Β

ΥΓ από Μαραθώνος μέχρι τη διασταύρωση της Πεντέλης (με τις σαλ να "παίζουν" από 3/4Κ ως 7Κ) φτάνει 100+.


You can be Great, if you serve a Cause greater than yourself! /I.A.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
christos_99 (Christos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.6 16V GTi + PUG 206 RC

Ένταξη: 14 Νοέ 2012
Δημοσιεύσεις: 431
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 07 Ιούν 2017, 11:44:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

vassat έγραψε:

ΥΓ από Μαραθώνος μέχρι τη διασταύρωση της Πεντέλης (με τις σαλ να "παίζουν" από 3/4Κ ως 7Κ) φτάνει 100+.


100+ φυσιολογικο μου φαινετε, θερμοκρασιες 140->κοκκινα ειναι επικυνδυνο...

Παντως πολλοι εντος forum στο σχετικο τοπικ για τα λαδια ανεφεραν παλιοτερα πως με motul 8100 x-cess 5W40 ειδαν δυσκολια στην ανοδο θερμοκρασιας.!!

Προσωπικα οταν ειχα βαλει στην προηγουμενη αλλαγη castrol edge titanium fst 5W40 εβλεπα καλες θερμοκρασιες, τωρα απο χαζομαρα μου το γυρισα παλι σε total quartz 9000 και το σκυλομετανιωσα


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Hellas4x4 (Antonis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 306 1.6 (16V) Champion (2000)

Ένταξη: 22 Απρ 2017
Δημοσιεύσεις: 634

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 07 Ιούν 2017, 21:54:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πάντως στο 1,6 16ν που έχω (μονόφισο) 10-40 βάζω...
Ίσως στις βελτιωμένες εκδόσεις του κινητήρα βάζουν πιο "λεπτό";;;


Live to Fly - Ride to Live

Hellas 4x4
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Σελίδα 8 από 8

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1482s (PHP: 69% - SQL: 31%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on