Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
geo106xs (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 106 s16 (2000)
Ένταξη: 26 Φεβ 2009 Δημοσιεύσεις: 1140
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 28 Δεκ 2015, 10:23:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
10w40 
....Αλλοτινές μου εποχές... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
giannis deep blue (Ιωαννης) Μόλις έγραψα

106 rallye 16v
Ένταξη: 27 Δεκ 2015 Δημοσιεύσεις: 28
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 28 Δεκ 2015, 11:19:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλημέρα σ ευχαριστώ .... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
eliase30 (ΗΛΙΑΣ) Μόλις έγραψα

Peugeot 106 1.3 (8v) rallye
Ένταξη: 16 Αύγ 2016 Δημοσιεύσεις: 7
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 31 Αύγ 2016, 13:22:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ξεθαβω άλλο ενα τοπικ...
Επειδη δε βρισκω καποιο αλλο τοπικ για 1,6 8ν, τι λαδια βαζω σ αυτο?
επισης, υπάρχει κάποιος κωδικός ανταλλακτικού για φιλτρο λαδιού?
Δεν εχω κανει παραπανω απο 1000χλμ απο την στιγμη που αγορασα το αμαξι, αλλα μέχρι στιγμης δεν βλεπω να τσιμπαει...
Subaru Impreza Sti
Peugeot 106 rallye...
two of my dream cars together |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mellodos Μόλις έγραψα

Ένταξη: 03 Ιούν 2015 Δημοσιεύσεις: 10
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vassat (Βασίλης) Μέλος

 Peugeot 306 1.6 16V
Ένταξη: 05 Ιούν 2016 Δημοσιεύσεις: 104
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 06 Ιούν 2017, 21:54:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Είναι περίεργο...
δηλαδή για ένα μοτέρ που θα έχει "γράψει" τουλάχιστον 100Κ χλμ, πρώτη επιλογή είναι το 0w30;;;
Οι ανοχές που θα έχει αποκτήσει, δεν σημαίνουν ότι θα το "καίει"; εκτός και αν κυκλοφορεί σε πολικές θερμοκρασίες.
Επίσης να κάνω μια ερώτηση:
Από ποια θερμοκρασία λιπαντικού και άνω απαιτείται "ψυγείο"/εναλλάκτης θερμότητας;
Ρωτάω γιατί τώρα που η θερμοκρασία περιβάλλοντος έχει πάρει την ανιούσα, σε κίνηση ή/και σε σκίσιμο βλέπω θερμοκρασίες λιπαντικού(5w40) άνω των 100 βαθμών μάλλον εύκολα θα έλεγα.
Επίσης κάτι ακόμα, το πιο λεπτόρευστο ή το πιο παχύρευστο λιπαντικό αποβάλλει πιο εύκολα την θερμότητα; Δηλαδή επί του πρακτέου και όταν η θερμοκρασία είναι υψηλή τι ιξώδες είναι κατάλληλο;
/ Β
You can be Great, if you serve a Cause greater than yourself! /I.A. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
christos_99 (Christos) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.6 16V GTi + PUG 206 RC
Ένταξη: 14 Νοέ 2012 Δημοσιεύσεις: 431 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 07 Ιούν 2017, 00:56:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
0W30 και 5W30 το δινει προφανως (χωρις να το ξεκαθαριζει) για χωρες της Β Ευρωπης, για εμας μια χαρα ειναι το 5W40 σε TU5J(P)4.
Σε ενα μοτερ που ΔΕΝ του ριχνεις ξυλο δεν χρειαζετε εναλλακτης θερμοτητας, επαρκει το εργοστασιακο συστημα για να καλυψει τις αναγκες ενος μεσου οδηγου, ακομη και σε συνθηκες κινησης και σε μερικης πιεσης. Αλλωστε το λεπτορευστο λαδι ειναι αυτο που αποβαλει απο μονο του την θερμοτητα, με την τεχνικη οτι ρεει ευκολοτερα μεσα στη μηχανη και πεφτει γρηγοροτερα στο καρτερ, κι ετσι δεν χρειαζετε ψυκτρα.
Γι αυτο και ο κατασκευαστης δινει 5W40, τωρα αν καποιος εχει σκοπο τα χαστουκια στις αναβασεις και πιωματα στην εθνικη τοτε μονοδρομος το 5W50, 10W50, 10W60 με ψυγειο λαδιου (κι οχι απλως μια ψυκτρα) για να χει το κεφαλι του ησυχο.
Παράθεση: | βλέπω θερμοκρασίες λιπαντικού(5w40) άνω των 100 βαθμών μάλλον εύκολα θα έλεγα |
με τι μαρκα λαδι βλεπεις τετοιες θερμοκρασιες.??
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vassat (Βασίλης) Μέλος

 Peugeot 306 1.6 16V
Ένταξη: 05 Ιούν 2016 Δημοσιεύσεις: 104
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 07 Ιούν 2017, 07:09:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
christos_99 έγραψε: |
με τι μαρκα λαδι βλεπεις τετοιες θερμοκρασιες.?? |
Liqui Moly 4100,
αυτά που προτείνει στη σχετική ιστοσελίδα.
/ Β
ΥΓ από Μαραθώνος μέχρι τη διασταύρωση της Πεντέλης (με τις σαλ να "παίζουν" από 3/4Κ ως 7Κ) φτάνει 100+.
You can be Great, if you serve a Cause greater than yourself! /I.A. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
christos_99 (Christos) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.6 16V GTi + PUG 206 RC
Ένταξη: 14 Νοέ 2012 Δημοσιεύσεις: 431 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 07 Ιούν 2017, 11:44:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
vassat έγραψε: |
ΥΓ από Μαραθώνος μέχρι τη διασταύρωση της Πεντέλης (με τις σαλ να "παίζουν" από 3/4Κ ως 7Κ) φτάνει 100+. |
100+ φυσιολογικο μου φαινετε, θερμοκρασιες 140->κοκκινα ειναι επικυνδυνο...
Παντως πολλοι εντος forum στο σχετικο τοπικ για τα λαδια ανεφεραν παλιοτερα πως με motul 8100 x-cess 5W40 ειδαν δυσκολια στην ανοδο θερμοκρασιας.!!
Προσωπικα οταν ειχα βαλει στην προηγουμενη αλλαγη castrol edge titanium fst 5W40 εβλεπα καλες θερμοκρασιες, τωρα απο χαζομαρα μου το γυρισα παλι σε total quartz 9000 και το σκυλομετανιωσα
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Hellas4x4 (Antonis) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 306 1.6 (16V) Champion (2000)
Ένταξη: 22 Απρ 2017 Δημοσιεύσεις: 634
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 07 Ιούν 2017, 21:54:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πάντως στο 1,6 16ν που έχω (μονόφισο) 10-40 βάζω...
Ίσως στις βελτιωμένες εκδόσεις του κινητήρα βάζουν πιο "λεπτό";;;
Live to Fly - Ride to Live
Hellas 4x4 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|