PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Peugeot 307 2003 1.4 75HP Anti-pollution fault

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
thantsi (Thanos)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 1.4 (8V) Champion (2000)

Ένταξη: 09 Αύγ 2007
Δημοσιεύσεις: 138
Τόπος: Μαρουσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 07 Μάρ 2017, 11:55:57    Θέμα δημοσίευσης: Peugeot 307 2003 1.4 75HP Anti-pollution fault Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλημέρα στο τιμ,

λοιπόν έχω μια κατάσταση σε ενα peugeot 307. Το αυτοκίνητο εμφάνισε την βλάβη και το check engine, μετά κιόλας από σερβις. Το είχε εμφανίσει και πριν τεσσερα-πεντε χρόνια αλλά ο προηγούμενος δεν είχε κάνει τπτ απλα λέει έσβησε μόνο του μετα απο κανα μήνα. Το αυτοκίνητο όμως έχει υψηλή κατανάλωση και απο τότε κιολας μου είπε και το νιώθεις γενικά βαρύ σαν να μην αναπνέει. δεν κάνει σκαμπανεβάσματα κομπιάσματα τπτ. Στροφές υποδειγματικές κτλ.

Το έβαλα σε ενα obd2 scanner elm327 και μου έβγαλε τα εξής λάθη.
P0105 - Manifold Absolute Pressure/Barometric Pressure Circuit
P0110 - Intake Air Temperature Circuit
P0420 - Catalyst System Efficiency Below Threshold (Bank 1)

Τι γίνεται τώρα. Διέγραψα τα σφάλματα και μετα εμφάνισε μόνο το P0110 χωρις να εμφανίσει τα υπολοιπα και έμεινε εκει. Έκανα 200km ταξίδι, έβαλα λίγο βενζίνη κάπου 15ε και μετα απο ~30κμ μου έβγαλε check engine και το antipollution fault εν κινήσει.

Τώρα δεν είναι καταλύτης μιας και δουλευει το αμαξι κομπλε. Θέλω όμως να ξεκινήσω να καθαρίζω αισθητήρες και φύσες. Τον MAP τον βρήκα οκ θα τον καθαρίσω, αλλα που είναι αυτος ο Intake Air Temperature(IAT) sensor? Έχουμε τέτοιον κάπου στο 307? Ή ειναι μαζι με τον ΜΑP? Η είναι κάπου μεσα σε όλο το σύστημα εισαγωγής αέρα. Ανοιξα και το servicebox της peugeot μπας και τον βρω στο σχεδιάγραμμα αλλα μόνο τον MAP είχε.

Να τονίσω οτι ο πρώτος λάμδα στο χταπόδι φαίνεται καινούργιος, θα μάθω πότε αλλαχθηκε κι αν ειναι γνησιος. Αλλά η υψηλή κατανάλωση ειναι προβλημα χρόνων. (8,5 εκτος πόλης σε αυτοκινητοδρομο ~110κμ, μηνπω για μεσα στην πολη και αμα ξεπερασει τα 110)

Τι μου προτείνετε.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
drdino (Kωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


BMW 330i (F30)

Ένταξη: 16 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 3365
Τόπος: Βροχονήσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 07 Μάρ 2017, 15:21:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Στον MAP πάνω είναι. Έχεις κάποιο διαγνωστικό για να δεις live τιμές (πχ το torque σε κινητό android) ή απλά διαβάζεις βλάβες;


Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
thantsi (Thanos)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 1.4 (8V) Champion (2000)

Ένταξη: 09 Αύγ 2007
Δημοσιεύσεις: 138
Τόπος: Μαρουσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 07 Μάρ 2017, 16:43:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

drdino έγραψε:
Στον MAP πάνω είναι. Έχεις κάποιο διαγνωστικό για να δεις live τιμές (πχ το torque σε κινητό android) ή απλά διαβάζεις βλάβες;


Ειχα μια μουφα που απλα διαβαζε βλάβες. Παρηγγειλα ενα άλλο για να διαβασω λαιβ δεδομενα και να δω τιμες.

Αλλά αμα ο αισθητήρας θερμοκρασίας αέρα είναι κι αυτος πάνω στον MAP τοτε αλλάζω μόνο αυτον. Αλλά θέλω να είμαι σίγουρος πρώτα. Γτ τα λάθη που παρένθεσα υποδεικνύουν ΜΑP. Και το P0420 μετα ειναι αποτέλεσμα των άλλων δυο πιστεύω.

Ευχαριστώ για την απάντηση σου.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
thantsi (Thanos)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 1.4 (8V) Champion (2000)

Ένταξη: 09 Αύγ 2007
Δημοσιεύσεις: 138
Τόπος: Μαρουσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 08 Μάρ 2017, 10:40:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μετά από ψαξιμο στο φορουμ και συγκεκριμένα αυτο το τοπικ:

http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=20521&postdays=0&postorder=asc&start=40

Παιζει ο δικος μου εγκεφαλος να μην δινει τις κατάλληλες πληροφοριες και να δειχνει μονο τις βλάβες και RPM.
Θα δοκιμάσω κι αλλα ELM 327, έχω παραγγείλει δυο.

Μήπως το έλυσες Alienhack?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
drdino (Kωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


BMW 330i (F30)

Ένταξη: 16 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 3365
Τόπος: Βροχονήσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Μάρ 2017, 00:02:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σε 307 δεν πρέπει να έχεις πρόβλημα. Τι χρονολογίας είναι και τι πρόγραμμα χρησιμοποιείς;


Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Anaz (Τασος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


207 Rallye 2010

Ένταξη: 03 Μάρ 2017
Δημοσιεύσεις: 4
Τόπος: Αθηνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Μάρ 2017, 09:06:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κλημερα σε ολους.

Λοιπον εδω και 3 μηνες ειχα το ιδιο προβλημα αλλα λογο φορτου εργασιας δεν προλαβαινα να σχοληθω και το αμαξι το δουλευα κανονικα με το check αναμενο. Μιλαω για ενα 207 rallye του 2010 με 110.000 χιλιομετρα.

2 εβδομαδες πριν το πηγα και καθαρισαμε πολλαπλη εισαγωγης και εσθητηρες και για καλου κακου αλλαξα και μπουζι.
Τα ιδια ....
Να μην στα πολυλογο και ενω το ψαξαμε και με μηχανικο και ηλεκτρολογο το αμαξι δεν ειχε κατι.
Παραγγηλα αντλια υψηλης .. την περασαμε πριν 5 μερες ,πηγα μεχρι το Ναυπλιο το αμαξι πεταει, σαν να το αγορασα χτες.


Καθε ημερα παει και καλυτερα...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος AIM διεύθυνση Yahoo Messenger MSN Messenger
thantsi (Thanos)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 1.4 (8V) Champion (2000)

Ένταξη: 09 Αύγ 2007
Δημοσιεύσεις: 138
Τόπος: Μαρουσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Μάρ 2017, 12:46:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

drdino έγραψε:
Σε 307 δεν πρέπει να έχεις πρόβλημα. Τι χρονολογίας είναι και τι πρόγραμμα χρησιμοποιείς;


Αγορασμένο το 2003, χρησιμοποιησα το torque pro και το dashcommander.
http://www.ebay.de/itm/191839036985?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

To παραπάνω για σκανερ.

Θα περιμένω να έρθει και το επομενο που παρηγγειλα, το πουλησα ήδη αυτό οκ.

Θα προσπαθήσω να καθαρίσω τον ΜΑP αυτο το ΣΚ και θα ενημερώσω. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
thantsi (Thanos)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 1.4 (8V) Champion (2000)

Ένταξη: 09 Αύγ 2007
Δημοσιεύσεις: 138
Τόπος: Μαρουσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Μάρ 2017, 12:47:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Anaz έγραψε:
Κλημερα σε ολους.

Λοιπον εδω και 3 μηνες ειχα το ιδιο προβλημα αλλα λογο φορτου εργασιας δεν προλαβαινα να σχοληθω και το αμαξι το δουλευα κανονικα με το check αναμενο. Μιλαω για ενα 207 rallye του 2010 με 110.000 χιλιομετρα.

2 εβδομαδες πριν το πηγα και καθαρισαμε πολλαπλη εισαγωγης και εσθητηρες και για καλου κακου αλλαξα και μπουζι.
Τα ιδια ....
Να μην στα πολυλογο και ενω το ψαξαμε και με μηχανικο και ηλεκτρολογο το αμαξι δεν ειχε κατι.
Παραγγηλα αντλια υψηλης .. την περασαμε πριν 5 μερες ,πηγα μεχρι το Ναυπλιο το αμαξι πεταει, σαν να το αγορασα χτες.


Τι σφάλματα εβγαζε το βάλατε σε διαγνωστικό?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
drdino (Kωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


BMW 330i (F30)

Ένταξη: 16 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 3365
Τόπος: Βροχονήσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Μάρ 2017, 13:47:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

thantsi έγραψε:
drdino έγραψε:
Σε 307 δεν πρέπει να έχεις πρόβλημα. Τι χρονολογίας είναι και τι πρόγραμμα χρησιμοποιείς;


Αγορασμένο το 2003, χρησιμοποιησα το torque pro και το dashcommander.
http://www.ebay.de/itm/191839036985?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

To παραπάνω για σκανερ.

Θα περιμένω να έρθει και το επομενο που παρηγγειλα, το πουλησα ήδη αυτό οκ.

Θα προσπαθήσω να καθαρίσω τον ΜΑP αυτο το ΣΚ και θα ενημερώσω. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.


Σορρυ, χρονολογία του 307 εννοώ... Πάντως άλλο μοτέρ του 207 κι άλλο το δικό σου, με άλλα DTCs πάω στοίχημα. Το γεγονός ότι και τα δύο πέταξαν antipollution δεν σημαίνει ότι έχουν κοινό αίτιο.


Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
thantsi (Thanos)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 1.4 (8V) Champion (2000)

Ένταξη: 09 Αύγ 2007
Δημοσιεύσεις: 138
Τόπος: Μαρουσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Μάρ 2017, 15:15:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

drdino έγραψε:
thantsi έγραψε:
drdino έγραψε:
Σε 307 δεν πρέπει να έχεις πρόβλημα. Τι χρονολογίας είναι και τι πρόγραμμα χρησιμοποιείς;


Αγορασμένο το 2003, χρησιμοποιησα το torque pro και το dashcommander.
http://www.ebay.de/itm/191839036985?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

To παραπάνω για σκανερ.

Θα περιμένω να έρθει και το επομενο που παρηγγειλα, το πουλησα ήδη αυτό οκ.

Θα προσπαθήσω να καθαρίσω τον ΜΑP αυτο το ΣΚ και θα ενημερώσω. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.


Σορρυ, χρονολογία του 307 εννοώ... Πάντως άλλο μοτέρ του 207 κι άλλο το δικό σου, με άλλα DTCs πάω στοίχημα. Το γεγονός ότι και τα δύο πέταξαν antipollution δεν σημαίνει ότι έχουν κοινό αίτιο.


Ναι αυτο λέω το αυτοκινητο ειναι αγορασμένο καινούργιο το 2003. Οποτε δεν ξερω ποιας χρονιάς...Το facelift ηταν μετα το 2005 σωστα? Οποτε...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Anaz (Τασος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


207 Rallye 2010

Ένταξη: 03 Μάρ 2017
Δημοσιεύσεις: 4
Τόπος: Αθηνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Μάρ 2017, 17:25:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το αμαξι επερνε κανονικα μπροστα. Χωρις προβληματα και διακοπες , ουτε καπνιζε ουτε ρεταριζε στο ρελαντι.Μολις εκανε τον ελενχο ο εγκεφαλος μου εβγαζε antipollution fault απο εκει ξεκιναγαν τα προβληματα.
Ποτε δεν τουρμπιζε και ποτε δουλευε με κομενα τα κιλυνδρα. Το εσβηνα το ξανα αναβα και εβγαινε απο το safe mode. Αλλα δεν πηγενε καλα , ηταν βαρη σα να ηταν μπουκωμενο.
Οταν το βαλαμε στον εγγεφαλο την πρωτη φορα εδιξε οτι γινοταν κακη καυση η ισως οι σενσορες ετσι διαβαζαν - γι αυτο ξεκινησαμε απο αυτους. Η πιεση στην αντλια εδιχνε πεσμενη αλλα οχι σε τραγικο σημειο.ετσι μου ειπε τουλαχιστον ο μηχανικος.
Ειχα παρατηριση ομως οτι οταν το ρεζερβουαρ ηταν φουλ το αμαξι δεν ειχε τοσα προβληματα οταν επεφτε κατω απο την μεση ...σερνοταν.
Τα παραθετω ολα αυτα γιατι λογο αυτου του προβληματος ξεκινησα να διαβαζω στο forum σας και για αυτο εκανα και εγγραφη. Χαιρομαι παντος που υπαρχουν τοσες πληροφοριες εδω. Αν βρεις το προβλημα σε παρακαλω να το ποσταρεις. keep going.


Καθε ημερα παει και καλυτερα...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος AIM διεύθυνση Yahoo Messenger MSN Messenger
thantsi (Thanos)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 1.4 (8V) Champion (2000)

Ένταξη: 09 Αύγ 2007
Δημοσιεύσεις: 138
Τόπος: Μαρουσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 17 Μάρ 2017, 11:25:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παιδιά τι και αν καθάρισα τον ΜΑP sensor τι κι αν έβαλα καλή βενζίνη και το ξεμπούκωσα λίγο μήπως και ήταν αυτό τπτ. Ακόμα παίρνω το P0110 το οποίο είναι ο αισθητήρας θερμοκρασίας αναρρόφησης αέρα.
Σε ένα σαιτ με ανταλλακτικά μου βγάζει αυτο:

https://www.antallaktikaonline.gr/peugeot/307-3a-c/16182/12847/isthitires?categories%5B%5D=3939&stars_rating=0&from=0&to=10000

Ξέρετε σε ποιο σημείο της εισαγωγής αέρα είναι αυτός ο αισθητήρας? Δεν ειναι πάνω στον ΜΑΡ μιας και το άνοιξα και είδα έχει μόνο βαλβίδα πίεσης τπτ άλλο. Μπορείτε να με βοηθήσετε? Σε ποιο σημείο σε ένα 307 του 2002 1,4 75hp (TU3JP κινητήρας) ειναι αυτός ο αισθητήρας. Μια ιδέα για το πως είναι φαίνεται στο λινκ που έχω παραπάνω.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
drdino (Kωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


BMW 330i (F30)

Ένταξη: 16 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 3365
Τόπος: Βροχονήσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 18 Μάρ 2017, 18:40:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Βάλε μια φωτό από τον map σου (μεριά προς αέρα και connector). Αν έχεις 4 ακροδέκτες, τότε η θερμοκρασία αέρα εισαγωγής έρχεται από τον map, όπως σου είπα πιο πάνω.


Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
thantsi (Thanos)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 1.4 (8V) Champion (2000)

Ένταξη: 09 Αύγ 2007
Δημοσιεύσεις: 138
Τόπος: Μαρουσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 20 Μάρ 2017, 11:53:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

drdino έγραψε:
Βάλε μια φωτό από τον map σου (μεριά προς αέρα και connector). Αν έχεις 4 ακροδέκτες, τότε η θερμοκρασία αέρα εισαγωγής έρχεται από τον map, όπως σου είπα πιο πάνω.


Καλημέρα, ναι έχει 4 ακροδέκτες όντως η φύσα. Παραθέτω εικόνα.

https://tinyurl.com/n6ncddl

Τι μπορώ να κάνω? Να πάρω βολτόμετρο και να αρχισω να μετραω reference voltage?
Θα μπορούσα και να αγοράσω το ανταλλακτικο και να το βάλω πάνω και ότι γίνει 30e εχει της bosch το ίδιο.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
drdino (Kωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


BMW 330i (F30)

Ένταξη: 16 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 3365
Τόπος: Βροχονήσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 20 Μάρ 2017, 16:06:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μπορείς να δανειστείς έναν μεταχειρισμένο που είναι γνωστό πως δουλεύει; Αλλιώς ένας καινούριος, όπως λες δεν είναι φτηνός. Επίσης, πριν δοκιμάσεις άλλον μπορείς να ελέγξεις αν υπάρχει συνέχεια μεταξύ του ακροδέκτη στην μεριά του map και του ακροδέκτη στην μεριά του εγκεφάλου.


Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
thantsi (Thanos)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 1.4 (8V) Champion (2000)

Ένταξη: 09 Αύγ 2007
Δημοσιεύσεις: 138
Τόπος: Μαρουσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 31 Μάρ 2017, 18:58:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

drdino έγραψε:
Μπορείς να δανειστείς έναν μεταχειρισμένο που είναι γνωστό πως δουλεύει; Αλλιώς ένας καινούριος, όπως λες δεν είναι φτηνός. Επίσης, πριν δοκιμάσεις άλλον μπορείς να ελέγξεις αν υπάρχει συνέχεια μεταξύ του ακροδέκτη στην μεριά του map και του ακροδέκτη στην μεριά του εγκεφάλου.


Όλα καλά. Μέτρησα τα voltages και είδα ότι το καλώδιο αισθητήρα θερμοκρασίας αέρα δεν έστελνε signal. Ήταν κολλημένο στο 5.3. Άλλαξα σενσορα καινούργιο και όλα σούπερ. Κατέβηκε η κατανάλωση ~2.5 λίτρα και δεν έχει βγάλει το antipollution εδώ και 200κμ. Ευχαριστώ drdino!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
thantsi (Thanos)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 1.4 (8V) Champion (2000)

Ένταξη: 09 Αύγ 2007
Δημοσιεύσεις: 138
Τόπος: Μαρουσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 20 Μάϊ 2017, 10:12:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλησπέρα φίλοι. Μετά από 1000κμ+ το έβγαλε πάλι το antipollution fault. Η κατανάλωση ανέβηκε όπως ήταν και δεν καταλαβαίνω τι στο καλό είναι. Τα ίδια λάθη. Ενώ όταν άλλαξα τον Map με καινούργιο όλα διορθώθηκαν ή έτσι νόμιζα. Βασικά από την κατανάλωση που έπεσε είπα ότι διορθώθηκαν όλα. Θα το πάω συνεργείο κάποια στιγμή αλλά μέχρι τότε ας δω τι μπορώ να κάνω μόνος. Οι φύσες είναι Οκ, καθαρισμό πεταλούδας έκανα. Τρύπες δεν βλέπω ούτε στην εισαγωγή αέρα αλλά ούτε ανάμεσα στον πρώτο και στον δεύτερο λ. Οπτικά πάντα από πάνω από το καπό. Η εξάτμιση το τελικό που είναι σάπιο παίζει κανένα ρόλο? Κάνει θόρυβο από κομμάτια μέσα στην εξάτμιση. Η ο δεύτερος λ κάτω από τον καταλύτη. Ο πρώτος είναι αλλαγμενος πριν 2-3 χρόνια. Ευχαριστώ για κάθε βοήθεια
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1225s (PHP: 84% - SQL: 16%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on