Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
thantsi (Thanos) Μέλος

 Peugeot 306 1.4 (8V) Champion (2000)
Ένταξη: 09 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 138 Τόπος: Μαρουσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 07 Μάρ 2017, 11:55:57 Θέμα δημοσίευσης: Peugeot 307 2003 1.4 75HP Anti-pollution fault |
|
|
Καλημέρα στο τιμ,
λοιπόν έχω μια κατάσταση σε ενα peugeot 307. Το αυτοκίνητο εμφάνισε την βλάβη και το check engine, μετά κιόλας από σερβις. Το είχε εμφανίσει και πριν τεσσερα-πεντε χρόνια αλλά ο προηγούμενος δεν είχε κάνει τπτ απλα λέει έσβησε μόνο του μετα απο κανα μήνα. Το αυτοκίνητο όμως έχει υψηλή κατανάλωση και απο τότε κιολας μου είπε και το νιώθεις γενικά βαρύ σαν να μην αναπνέει. δεν κάνει σκαμπανεβάσματα κομπιάσματα τπτ. Στροφές υποδειγματικές κτλ.
Το έβαλα σε ενα obd2 scanner elm327 και μου έβγαλε τα εξής λάθη.
P0105 - Manifold Absolute Pressure/Barometric Pressure Circuit
P0110 - Intake Air Temperature Circuit
P0420 - Catalyst System Efficiency Below Threshold (Bank 1)
Τι γίνεται τώρα. Διέγραψα τα σφάλματα και μετα εμφάνισε μόνο το P0110 χωρις να εμφανίσει τα υπολοιπα και έμεινε εκει. Έκανα 200km ταξίδι, έβαλα λίγο βενζίνη κάπου 15ε και μετα απο ~30κμ μου έβγαλε check engine και το antipollution fault εν κινήσει.
Τώρα δεν είναι καταλύτης μιας και δουλευει το αμαξι κομπλε. Θέλω όμως να ξεκινήσω να καθαρίζω αισθητήρες και φύσες. Τον MAP τον βρήκα οκ θα τον καθαρίσω, αλλα που είναι αυτος ο Intake Air Temperature(IAT) sensor? Έχουμε τέτοιον κάπου στο 307? Ή ειναι μαζι με τον ΜΑP? Η είναι κάπου μεσα σε όλο το σύστημα εισαγωγής αέρα. Ανοιξα και το servicebox της peugeot μπας και τον βρω στο σχεδιάγραμμα αλλα μόνο τον MAP είχε.
Να τονίσω οτι ο πρώτος λάμδα στο χταπόδι φαίνεται καινούργιος, θα μάθω πότε αλλαχθηκε κι αν ειναι γνησιος. Αλλά η υψηλή κατανάλωση ειναι προβλημα χρόνων. (8,5 εκτος πόλης σε αυτοκινητοδρομο ~110κμ, μηνπω για μεσα στην πολη και αμα ξεπερασει τα 110)
Τι μου προτείνετε. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 07 Μάρ 2017, 15:21:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στον MAP πάνω είναι. Έχεις κάποιο διαγνωστικό για να δεις live τιμές (πχ το torque σε κινητό android) ή απλά διαβάζεις βλάβες;
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
thantsi (Thanos) Μέλος

 Peugeot 306 1.4 (8V) Champion (2000)
Ένταξη: 09 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 138 Τόπος: Μαρουσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 07 Μάρ 2017, 16:43:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
drdino έγραψε: | Στον MAP πάνω είναι. Έχεις κάποιο διαγνωστικό για να δεις live τιμές (πχ το torque σε κινητό android) ή απλά διαβάζεις βλάβες; |
Ειχα μια μουφα που απλα διαβαζε βλάβες. Παρηγγειλα ενα άλλο για να διαβασω λαιβ δεδομενα και να δω τιμες.
Αλλά αμα ο αισθητήρας θερμοκρασίας αέρα είναι κι αυτος πάνω στον MAP τοτε αλλάζω μόνο αυτον. Αλλά θέλω να είμαι σίγουρος πρώτα. Γτ τα λάθη που παρένθεσα υποδεικνύουν ΜΑP. Και το P0420 μετα ειναι αποτέλεσμα των άλλων δυο πιστεύω.
Ευχαριστώ για την απάντηση σου. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
thantsi (Thanos) Μέλος

 Peugeot 306 1.4 (8V) Champion (2000)
Ένταξη: 09 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 138 Τόπος: Μαρουσι
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Μάρ 2017, 00:02:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σε 307 δεν πρέπει να έχεις πρόβλημα. Τι χρονολογίας είναι και τι πρόγραμμα χρησιμοποιείς;
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Anaz (Τασος) Μόλις έγραψα

 207 Rallye 2010
Ένταξη: 03 Μάρ 2017 Δημοσιεύσεις: 4 Τόπος: Αθηνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Μάρ 2017, 09:06:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κλημερα σε ολους.
Λοιπον εδω και 3 μηνες ειχα το ιδιο προβλημα αλλα λογο φορτου εργασιας δεν προλαβαινα να σχοληθω και το αμαξι το δουλευα κανονικα με το check αναμενο. Μιλαω για ενα 207 rallye του 2010 με 110.000 χιλιομετρα.
2 εβδομαδες πριν το πηγα και καθαρισαμε πολλαπλη εισαγωγης και εσθητηρες και για καλου κακου αλλαξα και μπουζι.
Τα ιδια ....
Να μην στα πολυλογο και ενω το ψαξαμε και με μηχανικο και ηλεκτρολογο το αμαξι δεν ειχε κατι.
Παραγγηλα αντλια υψηλης .. την περασαμε πριν 5 μερες ,πηγα μεχρι το Ναυπλιο το αμαξι πεταει, σαν να το αγορασα χτες.
Καθε ημερα παει και καλυτερα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
thantsi (Thanos) Μέλος

 Peugeot 306 1.4 (8V) Champion (2000)
Ένταξη: 09 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 138 Τόπος: Μαρουσι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Μάρ 2017, 12:46:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
drdino έγραψε: | Σε 307 δεν πρέπει να έχεις πρόβλημα. Τι χρονολογίας είναι και τι πρόγραμμα χρησιμοποιείς; |
Αγορασμένο το 2003, χρησιμοποιησα το torque pro και το dashcommander.
http://www.ebay.de/itm/191839036985?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
To παραπάνω για σκανερ.
Θα περιμένω να έρθει και το επομενο που παρηγγειλα, το πουλησα ήδη αυτό οκ.
Θα προσπαθήσω να καθαρίσω τον ΜΑP αυτο το ΣΚ και θα ενημερώσω. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
thantsi (Thanos) Μέλος

 Peugeot 306 1.4 (8V) Champion (2000)
Ένταξη: 09 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 138 Τόπος: Μαρουσι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Μάρ 2017, 12:47:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Anaz έγραψε: | Κλημερα σε ολους.
Λοιπον εδω και 3 μηνες ειχα το ιδιο προβλημα αλλα λογο φορτου εργασιας δεν προλαβαινα να σχοληθω και το αμαξι το δουλευα κανονικα με το check αναμενο. Μιλαω για ενα 207 rallye του 2010 με 110.000 χιλιομετρα.
2 εβδομαδες πριν το πηγα και καθαρισαμε πολλαπλη εισαγωγης και εσθητηρες και για καλου κακου αλλαξα και μπουζι.
Τα ιδια ....
Να μην στα πολυλογο και ενω το ψαξαμε και με μηχανικο και ηλεκτρολογο το αμαξι δεν ειχε κατι.
Παραγγηλα αντλια υψηλης .. την περασαμε πριν 5 μερες ,πηγα μεχρι το Ναυπλιο το αμαξι πεταει, σαν να το αγορασα χτες. |
Τι σφάλματα εβγαζε το βάλατε σε διαγνωστικό? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Μάρ 2017, 13:47:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
thantsi έγραψε: | drdino έγραψε: | Σε 307 δεν πρέπει να έχεις πρόβλημα. Τι χρονολογίας είναι και τι πρόγραμμα χρησιμοποιείς; |
Αγορασμένο το 2003, χρησιμοποιησα το torque pro και το dashcommander.
http://www.ebay.de/itm/191839036985?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
To παραπάνω για σκανερ.
Θα περιμένω να έρθει και το επομενο που παρηγγειλα, το πουλησα ήδη αυτό οκ.
Θα προσπαθήσω να καθαρίσω τον ΜΑP αυτο το ΣΚ και θα ενημερώσω. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. |
Σορρυ, χρονολογία του 307 εννοώ... Πάντως άλλο μοτέρ του 207 κι άλλο το δικό σου, με άλλα DTCs πάω στοίχημα. Το γεγονός ότι και τα δύο πέταξαν antipollution δεν σημαίνει ότι έχουν κοινό αίτιο.
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
thantsi (Thanos) Μέλος

 Peugeot 306 1.4 (8V) Champion (2000)
Ένταξη: 09 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 138 Τόπος: Μαρουσι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Μάρ 2017, 15:15:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
drdino έγραψε: | thantsi έγραψε: | drdino έγραψε: | Σε 307 δεν πρέπει να έχεις πρόβλημα. Τι χρονολογίας είναι και τι πρόγραμμα χρησιμοποιείς; |
Αγορασμένο το 2003, χρησιμοποιησα το torque pro και το dashcommander.
http://www.ebay.de/itm/191839036985?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
To παραπάνω για σκανερ.
Θα περιμένω να έρθει και το επομενο που παρηγγειλα, το πουλησα ήδη αυτό οκ.
Θα προσπαθήσω να καθαρίσω τον ΜΑP αυτο το ΣΚ και θα ενημερώσω. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. |
Σορρυ, χρονολογία του 307 εννοώ... Πάντως άλλο μοτέρ του 207 κι άλλο το δικό σου, με άλλα DTCs πάω στοίχημα. Το γεγονός ότι και τα δύο πέταξαν antipollution δεν σημαίνει ότι έχουν κοινό αίτιο. |
Ναι αυτο λέω το αυτοκινητο ειναι αγορασμένο καινούργιο το 2003. Οποτε δεν ξερω ποιας χρονιάς...Το facelift ηταν μετα το 2005 σωστα? Οποτε... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Anaz (Τασος) Μόλις έγραψα

 207 Rallye 2010
Ένταξη: 03 Μάρ 2017 Δημοσιεύσεις: 4 Τόπος: Αθηνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Μάρ 2017, 17:25:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το αμαξι επερνε κανονικα μπροστα. Χωρις προβληματα και διακοπες , ουτε καπνιζε ουτε ρεταριζε στο ρελαντι.Μολις εκανε τον ελενχο ο εγκεφαλος μου εβγαζε antipollution fault απο εκει ξεκιναγαν τα προβληματα.
Ποτε δεν τουρμπιζε και ποτε δουλευε με κομενα τα κιλυνδρα. Το εσβηνα το ξανα αναβα και εβγαινε απο το safe mode. Αλλα δεν πηγενε καλα , ηταν βαρη σα να ηταν μπουκωμενο.
Οταν το βαλαμε στον εγγεφαλο την πρωτη φορα εδιξε οτι γινοταν κακη καυση η ισως οι σενσορες ετσι διαβαζαν - γι αυτο ξεκινησαμε απο αυτους. Η πιεση στην αντλια εδιχνε πεσμενη αλλα οχι σε τραγικο σημειο.ετσι μου ειπε τουλαχιστον ο μηχανικος.
Ειχα παρατηριση ομως οτι οταν το ρεζερβουαρ ηταν φουλ το αμαξι δεν ειχε τοσα προβληματα οταν επεφτε κατω απο την μεση ...σερνοταν.
Τα παραθετω ολα αυτα γιατι λογο αυτου του προβληματος ξεκινησα να διαβαζω στο forum σας και για αυτο εκανα και εγγραφη. Χαιρομαι παντος που υπαρχουν τοσες πληροφοριες εδω. Αν βρεις το προβλημα σε παρακαλω να το ποσταρεις. keep going.
Καθε ημερα παει και καλυτερα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
thantsi (Thanos) Μέλος

 Peugeot 306 1.4 (8V) Champion (2000)
Ένταξη: 09 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 138 Τόπος: Μαρουσι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 17 Μάρ 2017, 11:25:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδιά τι και αν καθάρισα τον ΜΑP sensor τι κι αν έβαλα καλή βενζίνη και το ξεμπούκωσα λίγο μήπως και ήταν αυτό τπτ. Ακόμα παίρνω το P0110 το οποίο είναι ο αισθητήρας θερμοκρασίας αναρρόφησης αέρα.
Σε ένα σαιτ με ανταλλακτικά μου βγάζει αυτο:
https://www.antallaktikaonline.gr/peugeot/307-3a-c/16182/12847/isthitires?categories%5B%5D=3939&stars_rating=0&from=0&to=10000
Ξέρετε σε ποιο σημείο της εισαγωγής αέρα είναι αυτός ο αισθητήρας? Δεν ειναι πάνω στον ΜΑΡ μιας και το άνοιξα και είδα έχει μόνο βαλβίδα πίεσης τπτ άλλο. Μπορείτε να με βοηθήσετε? Σε ποιο σημείο σε ένα 307 του 2002 1,4 75hp (TU3JP κινητήρας) ειναι αυτός ο αισθητήρας. Μια ιδέα για το πως είναι φαίνεται στο λινκ που έχω παραπάνω. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 18 Μάρ 2017, 18:40:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Βάλε μια φωτό από τον map σου (μεριά προς αέρα και connector). Αν έχεις 4 ακροδέκτες, τότε η θερμοκρασία αέρα εισαγωγής έρχεται από τον map, όπως σου είπα πιο πάνω.
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
thantsi (Thanos) Μέλος

 Peugeot 306 1.4 (8V) Champion (2000)
Ένταξη: 09 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 138 Τόπος: Μαρουσι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 20 Μάρ 2017, 11:53:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
drdino έγραψε: | Βάλε μια φωτό από τον map σου (μεριά προς αέρα και connector). Αν έχεις 4 ακροδέκτες, τότε η θερμοκρασία αέρα εισαγωγής έρχεται από τον map, όπως σου είπα πιο πάνω. |
Καλημέρα, ναι έχει 4 ακροδέκτες όντως η φύσα. Παραθέτω εικόνα.
https://tinyurl.com/n6ncddl
Τι μπορώ να κάνω? Να πάρω βολτόμετρο και να αρχισω να μετραω reference voltage?
Θα μπορούσα και να αγοράσω το ανταλλακτικο και να το βάλω πάνω και ότι γίνει 30e εχει της bosch το ίδιο. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 20 Μάρ 2017, 16:06:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μπορείς να δανειστείς έναν μεταχειρισμένο που είναι γνωστό πως δουλεύει; Αλλιώς ένας καινούριος, όπως λες δεν είναι φτηνός. Επίσης, πριν δοκιμάσεις άλλον μπορείς να ελέγξεις αν υπάρχει συνέχεια μεταξύ του ακροδέκτη στην μεριά του map και του ακροδέκτη στην μεριά του εγκεφάλου.
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
thantsi (Thanos) Μέλος

 Peugeot 306 1.4 (8V) Champion (2000)
Ένταξη: 09 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 138 Τόπος: Μαρουσι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 31 Μάρ 2017, 18:58:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
drdino έγραψε: | Μπορείς να δανειστείς έναν μεταχειρισμένο που είναι γνωστό πως δουλεύει; Αλλιώς ένας καινούριος, όπως λες δεν είναι φτηνός. Επίσης, πριν δοκιμάσεις άλλον μπορείς να ελέγξεις αν υπάρχει συνέχεια μεταξύ του ακροδέκτη στην μεριά του map και του ακροδέκτη στην μεριά του εγκεφάλου. |
Όλα καλά. Μέτρησα τα voltages και είδα ότι το καλώδιο αισθητήρα θερμοκρασίας αέρα δεν έστελνε signal. Ήταν κολλημένο στο 5.3. Άλλαξα σενσορα καινούργιο και όλα σούπερ. Κατέβηκε η κατανάλωση ~2.5 λίτρα και δεν έχει βγάλει το antipollution εδώ και 200κμ. Ευχαριστώ drdino!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
thantsi (Thanos) Μέλος

 Peugeot 306 1.4 (8V) Champion (2000)
Ένταξη: 09 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 138 Τόπος: Μαρουσι
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 20 Μάϊ 2017, 10:12:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλησπέρα φίλοι. Μετά από 1000κμ+ το έβγαλε πάλι το antipollution fault. Η κατανάλωση ανέβηκε όπως ήταν και δεν καταλαβαίνω τι στο καλό είναι. Τα ίδια λάθη. Ενώ όταν άλλαξα τον Map με καινούργιο όλα διορθώθηκαν ή έτσι νόμιζα. Βασικά από την κατανάλωση που έπεσε είπα ότι διορθώθηκαν όλα. Θα το πάω συνεργείο κάποια στιγμή αλλά μέχρι τότε ας δω τι μπορώ να κάνω μόνος. Οι φύσες είναι Οκ, καθαρισμό πεταλούδας έκανα. Τρύπες δεν βλέπω ούτε στην εισαγωγή αέρα αλλά ούτε ανάμεσα στον πρώτο και στον δεύτερο λ. Οπτικά πάντα από πάνω από το καπό. Η εξάτμιση το τελικό που είναι σάπιο παίζει κανένα ρόλο? Κάνει θόρυβο από κομμάτια μέσα στην εξάτμιση. Η ο δεύτερος λ κάτω από τον καταλύτη. Ο πρώτος είναι αλλαγμενος πριν 2-3 χρόνια. Ευχαριστώ για κάθε βοήθεια |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|