PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

ΛΥΧΝΙΑ ΛΑΔΙΟΥ ΣΤΗΝ ΝΕΚΡΑ

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
chatz (Χρηστος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 206 (1.4 90HP) (2005)

Ένταξη: 11 Δεκ 2016
Δημοσιεύσεις: 8

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 11 Δεκ 2016, 14:52:33    Θέμα δημοσίευσης: ΛΥΧΝΙΑ ΛΑΔΙΟΥ ΣΤΗΝ ΝΕΚΡΑ Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γεια σας ... Εχω ενα 206 1.4 90 ΗΡ του 2005 ... Προσφατα εγινε ρεκτιφιε στα ελατηρια ... 50 χλμ αφου το πηρα απο το συνεργειο εχοντας ζεσταθει καλα , βαζοντας νεκρα αναβοσβησε αρκετες φορες η λυχνια λαδιου με κοκκινο χρωμα ... Τεσταροντας το 3-4 φορες ακομα εγινε παλι το ιδιο τις επομενες μερες , ΜΟΝΟ ενω ηταν καλα ζεσταμενο και εχοντας νεκρα ... Τι προβλημα υπαρχει εχοντας κανει και τοσο μεγαλη επισκευη πολυ προσφατα ;;;
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ !
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Giannis307 (Giannis???)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

308 Thp130

Ένταξη: 05 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 3967
Τόπος: Nikaia/Argyroupoli

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 11 Δεκ 2016, 15:02:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

μπορει να εχει θεμα το βαλβιδακι μεσα στην βαση του φιλτρου λαδιου....αλλιως καποια μαλ***α εγινε στην επισκευη
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Tzive (Λουκας)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Citroen AX 1800cc Kit-Car + 207rallye

Ένταξη: 10 Οκτ 2007
Δημοσιεύσεις: 647
Τόπος: on tracks

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 11 Δεκ 2016, 16:31:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

οταν λες νεκρα εννοείς να φαντάστω και το μοτερ να δουλεύει στο ρελάντι? προφανώς κατι γίνεται με την τρόμπα λαδίου σου και σου πέφτει η πίεση. μηπως βάλατε πιο ψιλό λάδι?


Citroen AX 1,800cc
Fastest production car @ kartodromo 52.506

Megara Curcuit 1.07.642 και εχει ακομα ΠΟΛΥ!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
chatz (Χρηστος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 206 (1.4 90HP) (2005)

Ένταξη: 11 Δεκ 2016
Δημοσιεύσεις: 8

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 11 Δεκ 2016, 19:29:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Νεκρα εννοω χωρις ταχυτητα και εννοειται στο ρελαντι ... Οχι εβαλα ακριβως τα ιδια λαδια με αυτα που ειχα πριν ... Ευχαριστω και για τις απαντησεις σας παιδια ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Tzive (Λουκας)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Citroen AX 1800cc Kit-Car + 207rallye

Ένταξη: 10 Οκτ 2007
Δημοσιεύσεις: 647
Τόπος: on tracks

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 11 Δεκ 2016, 22:38:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ειναι στο οριο της πιεσης... προφανως και κατι γινεται... αν σηκωσεις στροφες προφανως σβηνει ε?


Citroen AX 1,800cc
Fastest production car @ kartodromo 52.506

Megara Curcuit 1.07.642 και εχει ακομα ΠΟΛΥ!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
chatz (Χρηστος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 206 (1.4 90HP) (2005)

Ένταξη: 11 Δεκ 2016
Δημοσιεύσεις: 8

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 12 Δεκ 2016, 00:45:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λογω ρεκτιφιε δεν ανεβαζω πανω απο 3-3,5 χιλιαδες στροφες για αρχη ... Οποτε αν εννοεις 5-6 χιλ δεν ξερω φιλε μου ... Ελπιζω να μην γινεται παντως ... Laughing Very happy
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
chatz (Χρηστος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 206 (1.4 90HP) (2005)

Ένταξη: 11 Δεκ 2016
Δημοσιεύσεις: 8

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 17 Ιαν 2017, 14:17:19    Θέμα δημοσίευσης: Επισκευες Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλησπερα και παλι ... Μετα το προβλημα με την λυχνια , αλλαξα φιλτρο λαδιου , βαλβιδα λαδιου και λαδια ωστε να σταματησει .. Η λυχνια μετα απο ολα αυτα δεν σταματησε και καθε φορα που βαζω νεκρα στο ρελαντι αναβοσβηνει ... Εχετε καποια ιδεα για τιοοτα αλλο ;;; το συνεργειο μου ειπε να ανοιξει και το καρτερ να κοιταξει μηπως εχει πιασει καποιο σκουπιδι ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
drdino (Kωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


BMW 330i (F30)

Ένταξη: 16 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 3365
Τόπος: Βροχονήσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 19 Ιαν 2017, 01:50:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

To πιο απλό, πίεση λαδιού μετρήσανε;


Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
chatz (Χρηστος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 206 (1.4 90HP) (2005)

Ένταξη: 11 Δεκ 2016
Δημοσιεύσεις: 8

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 19 Ιαν 2017, 15:00:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ευχαριστω που απαντησες καταρχην ...
Ανοιξε το καρτερ , δεν ειδε κατι αλλα τωρα αναβει η λυχνια απο τις 1.100 στροφες περιπου ... Μετρησε την πιεση κ ειδε οτι προφανως ειναι χαμηλη αφου η λυχνια ειναι θερμοκρασιας κ πιεσης λαδιου ... Τωρα μου ειπε θα κοιταξει την τρομπα λαδιου ... Εχω αλλαξει τα μισα πραγματα , προφανως ο τυπος(φιλος καλος βεβαια γιαυτο το παω εκει) ειναι λιγος ασχετος ... Να παω σε αλλον μηχανικο τωρα δυσκολο αφου δεν τον εχω ξεχρεωσει μεχρι να το φτιαξει , αλλα κ αν παω σε αλλον μπορει ο νεος να μου πει να ανοιξει παλι μηχανη κ να μου βγαλει κ αυτος 500-1000€ λογαριασμο ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
chatz (Χρηστος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 206 (1.4 90HP) (2005)

Ένταξη: 11 Δεκ 2016
Δημοσιεύσεις: 8

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 19 Ιαν 2017, 15:09:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Επισης διαβασα καπου οτι μπορει να ειναι η σιτα της αντλιας λαδιου αν ειναι βρωμικος ο κινητηρας ( μετα απο ρεκτιφιε λογικα δεν ειναι καθαρος ; ) ... Αν οχι μπορει η αντλια λαδιου που λεει κ ο μηχανικος μου τωρα και αν οχι διαβασα οτι μπορει να ειναι τα κουζινετα βασεως ... Δεν ξερω τι ειναι αυτα κ αν μπορει να μου πει καποιος ποσο θα εχουν αν ειναι αυτα τελικως ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
drdino (Kωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


BMW 330i (F30)

Ένταξη: 16 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 3365
Τόπος: Βροχονήσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 19 Ιαν 2017, 15:18:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τι πρόβλημα είχε το μοτέρ και τι εργασίες έγιναν ακριβώς;


Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
chatz (Χρηστος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 206 (1.4 90HP) (2005)

Ένταξη: 11 Δεκ 2016
Δημοσιεύσεις: 8

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 19 Ιαν 2017, 15:25:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αρχικα καπου σεπτεμβρη απο κορινθο για πατρα μου ανεβασε θερμοκρασια αρκετη ... Το πηγα κ μου αλλαξε τον θερμοστατη ομως ξανα τα ιδια ... Το ξαναπηγα κ εκανε ρεκτιφιε στα ελατηρια .. Στην πρωτη βολτα κ αφου ζεσταθηκε καλα ο κινητηρας (10χλμ) μολις σταματησα κ επεσε στο ρελαντι ή οπως αν προχωραγα εβαζα νεκρα κ επεφτε 800στροφες ρελαντι αναβοσβηνε για ωρα η λυχνια λαδιου ... Το ξαναπηγα , εβαλε τον εγκεφαλο ειδε οτι ηταν κομπλε ... Το ξανακανε ομως κ το ξαναπηγα .. Αρχικα αλλαξε φιλτρο λαδιου τιποτα ... Μετα βαλβιδα λαδιου κ λαδια , συνεχιζε το λαμπακι ... Προχθες το πηγα κ ανοιξε το καρτερ να δει αν ειναι καθαρο κ μετα μετρησε την πιεση οπου οντως ηταν χαμηλη ... Αλλα αφου εφυγα το λαμπακι αναβε πιο νωρις καπου στις 1100-1200 στροφες ... Κ τωρα ειπε να παω να δει την τρομπα λαδιου ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
drdino (Kωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


BMW 330i (F30)

Ένταξη: 16 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 3365
Τόπος: Βροχονήσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 19 Ιαν 2017, 16:25:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Θερμοκρασία γιατί ανέβασε; Ρεκτιφιέ στα ελατήρια=;


Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
chatz (Χρηστος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 206 (1.4 90HP) (2005)

Ένταξη: 11 Δεκ 2016
Δημοσιεύσεις: 8

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 19 Ιαν 2017, 16:33:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν ξερω ακριβως γιατι ανεβασε θερμοκρασια ... Παντως λογω θερμοκρασιας εκανα ρεκτιφιε ... Ναι αλλαξε ελατηρια , χιτωνια και κατι αλλα μεταλλα ... Παντως θερμοκρασια δεν ξανα ανεβασε κ εχω κανει 1000 χλμ απο τοτε (αν κ αναβει η λυχνια) ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,0847s (PHP: 77% - SQL: 23%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on