PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Καδένα και ρεκτιφιε 207 rallye

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Cpkdemian (Stratos)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης




Ένταξη: 28 Φεβ 2015
Δημοσιεύσεις: 63

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 16 Ιαν 2016, 04:17:35    Θέμα δημοσίευσης: Καδένα και ρεκτιφιε 207 rallye Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλησπέρα. Και ναι πέρασα και γω το πρόβλημα με την καδένα.ξαφνικά μια νύχτα το αμάξι δεν τουρμπιζε. Το πήγα συνεργείο ήθελε καδένα και ρεκτιφιε κανονικά . το χρηματικό ποσό για ρεκτιφιε πήγαινε πολύ ψηλά έτσι άλλαξα την καδένα ,γλυστρες,γρανάζια εκκεντροφόρου και κάτι αλλά εξαρτήματα. Το αμάξι πριν την αλλαγή καδένας είδε 90 συμπίεση . τώρα με την αλλαγή βγάζει 130. Και πάλι πιστεύω ότι είναι λίγα για 49000 χιλιόμετρα.σκέφτομαι να το δώσω. Αντιμετώπισε κανείς το ίδιο πρόβλημα τι με σημβουλευετε να κάνω ? Μου είπαν ότι η συμπίεση δεν είναι τόσο χαλιά για 50000 χιλιόμετρα. Αλλά έχω διαβάσει ότι δεν βγαίνει πάντα ή ίδια όταν την μετράμε με το όργανο . καμία συμβουλή ρε παίδες?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
reselie-206 (Αστραπόγιαννος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

207 522 whp

Ένταξη: 14 Ιαν 2011
Δημοσιεύσεις: 1753
Τόπος: Λαμία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 16 Ιαν 2016, 07:16:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

είναι ίδια σε όλους τους κυλίνδρους? ή αλλού έχεις 180 αλλού 130


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Cpkdemian (Stratos)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης




Ένταξη: 28 Φεβ 2015
Δημοσιεύσεις: 63

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 16 Ιαν 2016, 16:08:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

reselie-206 έγραψε:
είναι ίδια σε όλους τους κυλίνδρους? ή αλλού έχεις 180 αλλού 130

οχι παντου ιδια ειναι ακριβως
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
stef80 (stefanos)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


BMW 120i msport auto 1016

Ένταξη: 31 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 281
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 17 Ιαν 2016, 12:37:28    Θέμα δημοσίευσης: Re: Καδένα και ρεκτιφιε 207 rallye Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Cpkdemian έγραψε:
Καλησπέρα. Και ναι πέρασα και γω το πρόβλημα με την καδένα.ξαφνικά μια νύχτα το αμάξι δεν τουρμπιζε. Το πήγα συνεργείο ήθελε καδένα και ρεκτιφιε κανονικά . το χρηματικό ποσό για ρεκτιφιε πήγαινε πολύ ψηλά έτσι άλλαξα την καδένα ,γλυστρες,γρανάζια εκκεντροφόρου και κάτι αλλά εξαρτήματα. Το αμάξι πριν την αλλαγή καδένας είδε 90 συμπίεση . τώρα με την αλλαγή βγάζει 130. Και πάλι πιστεύω ότι είναι λίγα για 49000 χιλιόμετρα.σκέφτομαι να το δώσω. Αντιμετώπισε κανείς το ίδιο πρόβλημα τι με σημβουλευετε να κάνω ? Μου είπαν ότι η συμπίεση δεν είναι τόσο χαλιά για 50000 χιλιόμετρα. Αλλά έχω διαβάσει ότι δεν βγαίνει πάντα ή ίδια όταν την μετράμε με το όργανο . καμία συμβουλή ρε παίδες?


Δηλαδη μιλαμε για καποιο κοινο και συχνο προβλημα?
Που οφειλεται?
Σε σενα καρφωθηκαν βαλβιδες στα πιστονια? γιατι λες οτι χρειαζεται ρεκτιφιε?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Tzive (Λουκας)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Citroen AX 1800cc Kit-Car + 207rallye

Ένταξη: 10 Οκτ 2007
Δημοσιεύσεις: 647
Τόπος: on tracks

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 17 Ιαν 2016, 22:56:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μήπως του έκανες καμια καφρίλα και πηγε τίποτα 10.000rpm?


Citroen AX 1,800cc
Fastest production car @ kartodromo 52.506

Megara Curcuit 1.07.642 και εχει ακομα ΠΟΛΥ!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Cpkdemian (Stratos)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης




Ένταξη: 28 Φεβ 2015
Δημοσιεύσεις: 63

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 17 Ιαν 2016, 23:22:39    Θέμα δημοσίευσης: Re: Καδένα και ρεκτιφιε 207 rallye Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

stef80 έγραψε:
Cpkdemian έγραψε:
Καλησπέρα. Και ναι πέρασα και γω το πρόβλημα με την καδένα.ξαφνικά μια νύχτα το αμάξι δεν τουρμπιζε. Το πήγα συνεργείο ήθελε καδένα και ρεκτιφιε κανονικά . το χρηματικό ποσό για ρεκτιφιε πήγαινε πολύ ψηλά έτσι άλλαξα την καδένα ,γλυστρες,γρανάζια εκκεντροφόρου και κάτι αλλά εξαρτήματα. Το αμάξι πριν την αλλαγή καδένας είδε 90 συμπίεση . τώρα με την αλλαγή βγάζει 130. Και πάλι πιστεύω ότι είναι λίγα για 49000 χιλιόμετρα.σκέφτομαι να το δώσω. Αντιμετώπισε κανείς το ίδιο πρόβλημα τι με σημβουλευετε να κάνω ? Μου είπαν ότι η συμπίεση δεν είναι τόσο χαλιά για 50000 χιλιόμετρα. Αλλά έχω διαβάσει ότι δεν βγαίνει πάντα ή ίδια όταν την μετράμε με το όργανο . καμία συμβουλή ρε παίδες?


Δηλαδη μιλαμε για καποιο κοινο και συχνο προβλημα?
Που οφειλεται?
Σε σενα καρφωθηκαν βαλβιδες στα πιστονια? γιατι λες οτι χρειαζεται ρεκτιφιε?

δε το λεω εγω φιλε ο μηχανικος μου ειπε οτι οταν χαλασει η καδενα μπορει να επηρεασει πιστονια γι αυτο θελει κανονικα ρεκτιφιε.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Kostaswannabe (Κωστας)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 207 Rallye 2010 F/L

Ένταξη: 02 Νοέ 2013
Δημοσιεύσεις: 408
Τόπος: νοτια προαστια περιξ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 17 Ιαν 2016, 23:25:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλά πέρνα το μια βόλτα κ από κάναν άλλο.. Κατι βρωμάει.. Να χει ιδέα όμως από THP.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
stef80 (stefanos)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


BMW 120i msport auto 1016

Ένταξη: 31 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 281
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 17 Ιαν 2016, 23:59:07    Θέμα δημοσίευσης: Re: Καδένα και ρεκτιφιε 207 rallye Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Cpkdemian έγραψε:
stef80 έγραψε:
Cpkdemian έγραψε:
Καλησπέρα. Και ναι πέρασα και γω το πρόβλημα με την καδένα.ξαφνικά μια νύχτα το αμάξι δεν τουρμπιζε. Το πήγα συνεργείο ήθελε καδένα και ρεκτιφιε κανονικά . το χρηματικό ποσό για ρεκτιφιε πήγαινε πολύ ψηλά έτσι άλλαξα την καδένα ,γλυστρες,γρανάζια εκκεντροφόρου και κάτι αλλά εξαρτήματα. Το αμάξι πριν την αλλαγή καδένας είδε 90 συμπίεση . τώρα με την αλλαγή βγάζει 130. Και πάλι πιστεύω ότι είναι λίγα για 49000 χιλιόμετρα.σκέφτομαι να το δώσω. Αντιμετώπισε κανείς το ίδιο πρόβλημα τι με σημβουλευετε να κάνω ? Μου είπαν ότι η συμπίεση δεν είναι τόσο χαλιά για 50000 χιλιόμετρα. Αλλά έχω διαβάσει ότι δεν βγαίνει πάντα ή ίδια όταν την μετράμε με το όργανο . καμία συμβουλή ρε παίδες?


Δηλαδη μιλαμε για καποιο κοινο και συχνο προβλημα?
Που οφειλεται?
Σε σενα καρφωθηκαν βαλβιδες στα πιστονια? γιατι λες οτι χρειαζεται ρεκτιφιε?

δε το λεω εγω φιλε ο μηχανικος μου ειπε οτι οταν χαλασει η καδενα μπορει να επηρεασει πιστονια γι αυτο θελει κανονικα ρεκτιφιε.


Αν δεν εχουν χτυπησει βαλβιδες στα πιστονια, δε χρειαζεται ρεκτιφιε. Αν η ζημια ειναι τετοια που χρειαστει να λυθει κεφαλη, τοτε μπορεις να τσεκαρεις και τους κυλινδρους ωστε να να αποφασισεις αν χρειαζεσαι ρεκτιφιε.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Cpkdemian (Stratos)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης




Ένταξη: 28 Φεβ 2015
Δημοσιεύσεις: 63

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 18 Ιαν 2016, 02:46:53    Θέμα δημοσίευσης: Re: Καδένα και ρεκτιφιε 207 rallye Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

stef80 έγραψε:
Cpkdemian έγραψε:
stef80 έγραψε:
Cpkdemian έγραψε:
Καλησπέρα. Και ναι πέρασα και γω το πρόβλημα με την καδένα.ξαφνικά μια νύχτα το αμάξι δεν τουρμπιζε. Το πήγα συνεργείο ήθελε καδένα και ρεκτιφιε κανονικά . το χρηματικό ποσό για ρεκτιφιε πήγαινε πολύ ψηλά έτσι άλλαξα την καδένα ,γλυστρες,γρανάζια εκκεντροφόρου και κάτι αλλά εξαρτήματα. Το αμάξι πριν την αλλαγή καδένας είδε 90 συμπίεση . τώρα με την αλλαγή βγάζει 130. Και πάλι πιστεύω ότι είναι λίγα για 49000 χιλιόμετρα.σκέφτομαι να το δώσω. Αντιμετώπισε κανείς το ίδιο πρόβλημα τι με σημβουλευετε να κάνω ? Μου είπαν ότι η συμπίεση δεν είναι τόσο χαλιά για 50000 χιλιόμετρα. Αλλά έχω διαβάσει ότι δεν βγαίνει πάντα ή ίδια όταν την μετράμε με το όργανο . καμία συμβουλή ρε παίδες?


Δηλαδη μιλαμε για καποιο κοινο και συχνο προβλημα?
Που οφειλεται?
Σε σενα καρφωθηκαν βαλβιδες στα πιστονια? γιατι λες οτι χρειαζεται ρεκτιφιε?

δε το λεω εγω φιλε ο μηχανικος μου ειπε οτι οταν χαλασει η καδενα μπορει να επηρεασει πιστονια γι αυτο θελει κανονικα ρεκτιφιε.


Αν δεν εχουν χτυπησει βαλβιδες στα πιστονια, δε χρειαζεται ρεκτιφιε. Αν η ζημια ειναι τετοια που χρειαστει να λυθει κεφαλη, τοτε μπορεις να τσεκαρεις και τους κυλινδρους ωστε να να αποφασισεις αν χρειαζεσαι ρεκτιφιε.

εγινε φιλε. το ερωτημα μου ειναι ομως για 50.000 ειναι λογικο να εχει το αμαξι τετοια συμπιεση ?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
stef80 (stefanos)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


BMW 120i msport auto 1016

Ένταξη: 31 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 281
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 18 Ιαν 2016, 23:43:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δε γνωρίζω πόσο συμπίεση θα έπρεπε να έχει. Σε αυτά τα χιλιόμετρα θα έπρεπε να έχει σχεδόν όση και καινούριο.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
21 quadra (Παναγιώτης)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 106 1.6 (8V)

Ένταξη: 13 Οκτ 2011
Δημοσιεύσεις: 93
Τόπος: Mεταμόρφωση

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 19 Ιαν 2016, 09:27:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

H καδένα χρειάζεται αλλαγή γιατί ξεχειλώνει, ο εντατήρας μαζεύει τα μπόσικα της αλλά δεν μπορεί να αποκαταστήσει και τη φθορά της η οποία αλλάζει τον χρονισμό με αποτέλεσμα να αλλάζει και η στεγανοποίηση των κυλίνδρων από τις βαλβίδες οπότε το αντιλαμβάνεται ο οδηγός στο τράβηγμα του κινητήρα και στις μετρήσεις η συμπίεση δείχνει πεσμένη γιατί ανοίγουν πρόωρα οι βαλβίδες.

Με την αντικατάσταση των εξαρτημάτων του χρονισμού ( καδένα, γλύστρες, ενττήρας κλπ ) όλα επανέρχονται στη θέση τους με την προϋπόθεση η καδένα και τα συναφή να είναι ποιοτικά και να γίνει σωστός χρονισμός.

Αλλοίμονο αν χρειάζεται ρεκτιφιέ ο κάθε κινητήρας μετά από 50.000 χλμ, όποιος το λέει θέλει να βάλει βαθειά το χέρι του στην τσέπη σας, όποιος σας το πεί αυτό φύγετε τρέχοντας και αλλάξτε συνεγείο, το να δείχνει πεσμένη η μηχανή στα 50.000 χλμ υπάρχει κάποια αιτία όπως πχ ανοιχτές βαλβίδες, οπότε χρειάζεται καλό ψάξιμο για την αιτία αλλά όχι ρεκτιφιέ.

Ακόμα και οι βαλβίδες να τρυπήσουν τα έμβολα γιατί έσπασε πχ η καδένα, αν δεν έχουν επηρεαστεί τα τοιχώματα των κυλίνδρων δεν χρειάζεται ρεκτιφιέ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
stef80 (stefanos)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


BMW 120i msport auto 1016

Ένταξη: 31 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 281
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 25 Ιαν 2016, 09:57:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Συμφωνουμε, ολα πρεπει να γινουν αφου προηγηθει ελεγχος, αλλα επειδη η επαφη πιστονιου με βαλβιδα σημαινει θραυσματα που θα βολταρουν μεσα στο χωρο καυσης, εχεις μεγαλες πιθανοτητες για ζημια στα τοιχωματα του κυλινδρου.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Tzive (Λουκας)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Citroen AX 1800cc Kit-Car + 207rallye

Ένταξη: 10 Οκτ 2007
Δημοσιεύσεις: 647
Τόπος: on tracks

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 25 Ιαν 2016, 10:43:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Όταν το μετράς το αμάξι είναι κρύο? Αν ναι ζέστανε το καλα και ξανα μέτρα μια "συμπιεση"


Citroen AX 1,800cc
Fastest production car @ kartodromo 52.506

Megara Curcuit 1.07.642 και εχει ακομα ΠΟΛΥ!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1173s (PHP: 83% - SQL: 17%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on