Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Cpkdemian (Stratos) Νέος χρήστης

Ένταξη: 28 Φεβ 2015 Δημοσιεύσεις: 63
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 16 Ιαν 2016, 04:17:35 Θέμα δημοσίευσης: Καδένα και ρεκτιφιε 207 rallye |
|
|
Καλησπέρα. Και ναι πέρασα και γω το πρόβλημα με την καδένα.ξαφνικά μια νύχτα το αμάξι δεν τουρμπιζε. Το πήγα συνεργείο ήθελε καδένα και ρεκτιφιε κανονικά . το χρηματικό ποσό για ρεκτιφιε πήγαινε πολύ ψηλά έτσι άλλαξα την καδένα ,γλυστρες,γρανάζια εκκεντροφόρου και κάτι αλλά εξαρτήματα. Το αμάξι πριν την αλλαγή καδένας είδε 90 συμπίεση . τώρα με την αλλαγή βγάζει 130. Και πάλι πιστεύω ότι είναι λίγα για 49000 χιλιόμετρα.σκέφτομαι να το δώσω. Αντιμετώπισε κανείς το ίδιο πρόβλημα τι με σημβουλευετε να κάνω ? Μου είπαν ότι η συμπίεση δεν είναι τόσο χαλιά για 50000 χιλιόμετρα. Αλλά έχω διαβάσει ότι δεν βγαίνει πάντα ή ίδια όταν την μετράμε με το όργανο . καμία συμβουλή ρε παίδες? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
reselie-206 (Αστραπόγιαννος) Έχω ξεφύγει !!!


 207 522 whp
Ένταξη: 14 Ιαν 2011 Δημοσιεύσεις: 1753 Τόπος: Λαμία
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 16 Ιαν 2016, 07:16:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
είναι ίδια σε όλους τους κυλίνδρους? ή αλλού έχεις 180 αλλού 130
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Cpkdemian (Stratos) Νέος χρήστης

Ένταξη: 28 Φεβ 2015 Δημοσιεύσεις: 63
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 16 Ιαν 2016, 16:08:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
reselie-206 έγραψε: | είναι ίδια σε όλους τους κυλίνδρους? ή αλλού έχεις 180 αλλού 130 |
οχι παντου ιδια ειναι ακριβως |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
stef80 (stefanos) Δραστήριο μέλος

BMW 120i msport auto 1016
Ένταξη: 31 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 281 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 17 Ιαν 2016, 12:37:28 Θέμα δημοσίευσης: Re: Καδένα και ρεκτιφιε 207 rallye |
|
|
Cpkdemian έγραψε: | Καλησπέρα. Και ναι πέρασα και γω το πρόβλημα με την καδένα.ξαφνικά μια νύχτα το αμάξι δεν τουρμπιζε. Το πήγα συνεργείο ήθελε καδένα και ρεκτιφιε κανονικά . το χρηματικό ποσό για ρεκτιφιε πήγαινε πολύ ψηλά έτσι άλλαξα την καδένα ,γλυστρες,γρανάζια εκκεντροφόρου και κάτι αλλά εξαρτήματα. Το αμάξι πριν την αλλαγή καδένας είδε 90 συμπίεση . τώρα με την αλλαγή βγάζει 130. Και πάλι πιστεύω ότι είναι λίγα για 49000 χιλιόμετρα.σκέφτομαι να το δώσω. Αντιμετώπισε κανείς το ίδιο πρόβλημα τι με σημβουλευετε να κάνω ? Μου είπαν ότι η συμπίεση δεν είναι τόσο χαλιά για 50000 χιλιόμετρα. Αλλά έχω διαβάσει ότι δεν βγαίνει πάντα ή ίδια όταν την μετράμε με το όργανο . καμία συμβουλή ρε παίδες? |
Δηλαδη μιλαμε για καποιο κοινο και συχνο προβλημα?
Που οφειλεται?
Σε σενα καρφωθηκαν βαλβιδες στα πιστονια? γιατι λες οτι χρειαζεται ρεκτιφιε? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Tzive (Λουκας) Τρελλαμένο μέλος

Citroen AX 1800cc Kit-Car + 207rallye
Ένταξη: 10 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 647 Τόπος: on tracks
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 17 Ιαν 2016, 22:56:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μήπως του έκανες καμια καφρίλα και πηγε τίποτα 10.000rpm?
Citroen AX 1,800cc
Fastest production car @ kartodromo 52.506
Megara Curcuit 1.07.642 και εχει ακομα ΠΟΛΥ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Cpkdemian (Stratos) Νέος χρήστης

Ένταξη: 28 Φεβ 2015 Δημοσιεύσεις: 63
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 17 Ιαν 2016, 23:22:39 Θέμα δημοσίευσης: Re: Καδένα και ρεκτιφιε 207 rallye |
|
|
stef80 έγραψε: | Cpkdemian έγραψε: | Καλησπέρα. Και ναι πέρασα και γω το πρόβλημα με την καδένα.ξαφνικά μια νύχτα το αμάξι δεν τουρμπιζε. Το πήγα συνεργείο ήθελε καδένα και ρεκτιφιε κανονικά . το χρηματικό ποσό για ρεκτιφιε πήγαινε πολύ ψηλά έτσι άλλαξα την καδένα ,γλυστρες,γρανάζια εκκεντροφόρου και κάτι αλλά εξαρτήματα. Το αμάξι πριν την αλλαγή καδένας είδε 90 συμπίεση . τώρα με την αλλαγή βγάζει 130. Και πάλι πιστεύω ότι είναι λίγα για 49000 χιλιόμετρα.σκέφτομαι να το δώσω. Αντιμετώπισε κανείς το ίδιο πρόβλημα τι με σημβουλευετε να κάνω ? Μου είπαν ότι η συμπίεση δεν είναι τόσο χαλιά για 50000 χιλιόμετρα. Αλλά έχω διαβάσει ότι δεν βγαίνει πάντα ή ίδια όταν την μετράμε με το όργανο . καμία συμβουλή ρε παίδες? |
Δηλαδη μιλαμε για καποιο κοινο και συχνο προβλημα?
Που οφειλεται?
Σε σενα καρφωθηκαν βαλβιδες στα πιστονια? γιατι λες οτι χρειαζεται ρεκτιφιε? |
δε το λεω εγω φιλε ο μηχανικος μου ειπε οτι οταν χαλασει η καδενα μπορει να επηρεασει πιστονια γι αυτο θελει κανονικα ρεκτιφιε. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Kostaswannabe (Κωστας) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 207 Rallye 2010 F/L
Ένταξη: 02 Νοέ 2013 Δημοσιεύσεις: 408 Τόπος: νοτια προαστια περιξ
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 17 Ιαν 2016, 23:25:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλά πέρνα το μια βόλτα κ από κάναν άλλο.. Κατι βρωμάει.. Να χει ιδέα όμως από THP.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
stef80 (stefanos) Δραστήριο μέλος

BMW 120i msport auto 1016
Ένταξη: 31 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 281 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 17 Ιαν 2016, 23:59:07 Θέμα δημοσίευσης: Re: Καδένα και ρεκτιφιε 207 rallye |
|
|
Cpkdemian έγραψε: | stef80 έγραψε: | Cpkdemian έγραψε: | Καλησπέρα. Και ναι πέρασα και γω το πρόβλημα με την καδένα.ξαφνικά μια νύχτα το αμάξι δεν τουρμπιζε. Το πήγα συνεργείο ήθελε καδένα και ρεκτιφιε κανονικά . το χρηματικό ποσό για ρεκτιφιε πήγαινε πολύ ψηλά έτσι άλλαξα την καδένα ,γλυστρες,γρανάζια εκκεντροφόρου και κάτι αλλά εξαρτήματα. Το αμάξι πριν την αλλαγή καδένας είδε 90 συμπίεση . τώρα με την αλλαγή βγάζει 130. Και πάλι πιστεύω ότι είναι λίγα για 49000 χιλιόμετρα.σκέφτομαι να το δώσω. Αντιμετώπισε κανείς το ίδιο πρόβλημα τι με σημβουλευετε να κάνω ? Μου είπαν ότι η συμπίεση δεν είναι τόσο χαλιά για 50000 χιλιόμετρα. Αλλά έχω διαβάσει ότι δεν βγαίνει πάντα ή ίδια όταν την μετράμε με το όργανο . καμία συμβουλή ρε παίδες? |
Δηλαδη μιλαμε για καποιο κοινο και συχνο προβλημα?
Που οφειλεται?
Σε σενα καρφωθηκαν βαλβιδες στα πιστονια? γιατι λες οτι χρειαζεται ρεκτιφιε? |
δε το λεω εγω φιλε ο μηχανικος μου ειπε οτι οταν χαλασει η καδενα μπορει να επηρεασει πιστονια γι αυτο θελει κανονικα ρεκτιφιε. |
Αν δεν εχουν χτυπησει βαλβιδες στα πιστονια, δε χρειαζεται ρεκτιφιε. Αν η ζημια ειναι τετοια που χρειαστει να λυθει κεφαλη, τοτε μπορεις να τσεκαρεις και τους κυλινδρους ωστε να να αποφασισεις αν χρειαζεσαι ρεκτιφιε. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Cpkdemian (Stratos) Νέος χρήστης

Ένταξη: 28 Φεβ 2015 Δημοσιεύσεις: 63
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 18 Ιαν 2016, 02:46:53 Θέμα δημοσίευσης: Re: Καδένα και ρεκτιφιε 207 rallye |
|
|
stef80 έγραψε: | Cpkdemian έγραψε: | stef80 έγραψε: | Cpkdemian έγραψε: | Καλησπέρα. Και ναι πέρασα και γω το πρόβλημα με την καδένα.ξαφνικά μια νύχτα το αμάξι δεν τουρμπιζε. Το πήγα συνεργείο ήθελε καδένα και ρεκτιφιε κανονικά . το χρηματικό ποσό για ρεκτιφιε πήγαινε πολύ ψηλά έτσι άλλαξα την καδένα ,γλυστρες,γρανάζια εκκεντροφόρου και κάτι αλλά εξαρτήματα. Το αμάξι πριν την αλλαγή καδένας είδε 90 συμπίεση . τώρα με την αλλαγή βγάζει 130. Και πάλι πιστεύω ότι είναι λίγα για 49000 χιλιόμετρα.σκέφτομαι να το δώσω. Αντιμετώπισε κανείς το ίδιο πρόβλημα τι με σημβουλευετε να κάνω ? Μου είπαν ότι η συμπίεση δεν είναι τόσο χαλιά για 50000 χιλιόμετρα. Αλλά έχω διαβάσει ότι δεν βγαίνει πάντα ή ίδια όταν την μετράμε με το όργανο . καμία συμβουλή ρε παίδες? |
Δηλαδη μιλαμε για καποιο κοινο και συχνο προβλημα?
Που οφειλεται?
Σε σενα καρφωθηκαν βαλβιδες στα πιστονια? γιατι λες οτι χρειαζεται ρεκτιφιε? |
δε το λεω εγω φιλε ο μηχανικος μου ειπε οτι οταν χαλασει η καδενα μπορει να επηρεασει πιστονια γι αυτο θελει κανονικα ρεκτιφιε. |
Αν δεν εχουν χτυπησει βαλβιδες στα πιστονια, δε χρειαζεται ρεκτιφιε. Αν η ζημια ειναι τετοια που χρειαστει να λυθει κεφαλη, τοτε μπορεις να τσεκαρεις και τους κυλινδρους ωστε να να αποφασισεις αν χρειαζεσαι ρεκτιφιε. |
εγινε φιλε. το ερωτημα μου ειναι ομως για 50.000 ειναι λογικο να εχει το αμαξι τετοια συμπιεση ? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
stef80 (stefanos) Δραστήριο μέλος

BMW 120i msport auto 1016
Ένταξη: 31 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 281 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 18 Ιαν 2016, 23:43:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δε γνωρίζω πόσο συμπίεση θα έπρεπε να έχει. Σε αυτά τα χιλιόμετρα θα έπρεπε να έχει σχεδόν όση και καινούριο. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
21 quadra (Παναγιώτης) Νέος χρήστης

Peugeot 106 1.6 (8V)
Ένταξη: 13 Οκτ 2011 Δημοσιεύσεις: 93 Τόπος: Mεταμόρφωση
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 19 Ιαν 2016, 09:27:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
H καδένα χρειάζεται αλλαγή γιατί ξεχειλώνει, ο εντατήρας μαζεύει τα μπόσικα της αλλά δεν μπορεί να αποκαταστήσει και τη φθορά της η οποία αλλάζει τον χρονισμό με αποτέλεσμα να αλλάζει και η στεγανοποίηση των κυλίνδρων από τις βαλβίδες οπότε το αντιλαμβάνεται ο οδηγός στο τράβηγμα του κινητήρα και στις μετρήσεις η συμπίεση δείχνει πεσμένη γιατί ανοίγουν πρόωρα οι βαλβίδες.
Με την αντικατάσταση των εξαρτημάτων του χρονισμού ( καδένα, γλύστρες, ενττήρας κλπ ) όλα επανέρχονται στη θέση τους με την προϋπόθεση η καδένα και τα συναφή να είναι ποιοτικά και να γίνει σωστός χρονισμός.
Αλλοίμονο αν χρειάζεται ρεκτιφιέ ο κάθε κινητήρας μετά από 50.000 χλμ, όποιος το λέει θέλει να βάλει βαθειά το χέρι του στην τσέπη σας, όποιος σας το πεί αυτό φύγετε τρέχοντας και αλλάξτε συνεγείο, το να δείχνει πεσμένη η μηχανή στα 50.000 χλμ υπάρχει κάποια αιτία όπως πχ ανοιχτές βαλβίδες, οπότε χρειάζεται καλό ψάξιμο για την αιτία αλλά όχι ρεκτιφιέ.
Ακόμα και οι βαλβίδες να τρυπήσουν τα έμβολα γιατί έσπασε πχ η καδένα, αν δεν έχουν επηρεαστεί τα τοιχώματα των κυλίνδρων δεν χρειάζεται ρεκτιφιέ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
stef80 (stefanos) Δραστήριο μέλος

BMW 120i msport auto 1016
Ένταξη: 31 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 281 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Ιαν 2016, 09:57:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Συμφωνουμε, ολα πρεπει να γινουν αφου προηγηθει ελεγχος, αλλα επειδη η επαφη πιστονιου με βαλβιδα σημαινει θραυσματα που θα βολταρουν μεσα στο χωρο καυσης, εχεις μεγαλες πιθανοτητες για ζημια στα τοιχωματα του κυλινδρου. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Tzive (Λουκας) Τρελλαμένο μέλος

Citroen AX 1800cc Kit-Car + 207rallye
Ένταξη: 10 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 647 Τόπος: on tracks
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Ιαν 2016, 10:43:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Όταν το μετράς το αμάξι είναι κρύο? Αν ναι ζέστανε το καλα και ξανα μέτρα μια "συμπιεση"
Citroen AX 1,800cc
Fastest production car @ kartodromo 52.506
Megara Curcuit 1.07.642 και εχει ακομα ΠΟΛΥ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|