Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
106 amaliada (kostas) Μέλος

106 RALLYE
Ένταξη: 31 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 101 Τόπος: AMALIADA
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 24 Νοέ 2015, 20:09:54 Θέμα δημοσίευσης: ρυθμιση pt 52 kent |
|
|
μηπως ξερει καποιος φιλος να μας πει πως πρεπει να ρυθμισουμ τα εκκεντα αυτα για να παρουμε την μεγιστη αποδοση>>>???
106 rallye,turbo,nitrous
1)AX,1.6,16v..2nitrous,1 stage 120hp...2 stage ???hp
2)AX.??????????
subaru,impreza,sti,f.p.e.
suzuki,gsx-r 1300,hayabusa..acrapovic
1.3 Ν1 peugeot
εχουμε και συνεχεια
Κώστας Π. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
alfasud (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 106 R 1.6 (16V)
Ένταξη: 09 Νοέ 2011 Δημοσιεύσεις: 457
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 25 Νοέ 2015, 07:39:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λογικά έχεις σφυρίλατα πιστόνια ή σκαμμένα ΟΕΜ. Με μαμά σημάδια το δοκίμασες?
Auto Power
"Ο ΝΟΤΗΣ" |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
salex (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!


3008 (ex 207 GT)
Ένταξη: 21 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 2596 Τόπος: Παλλήνη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 25 Νοέ 2015, 23:33:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Επίσης, τί συμπίεση έχεις; Πάιζει μεγάλο ρόλο στη ρύθμιση των εκκεντροφόρων γιατί συν τοις άλλοις, από το πολύ πλάνισμα της κεφαλής τα μαμά σημάδια δεν αντιστοιχούν σε μαμά θέσεις εκκεντροφόρων.
http://www.etuners.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
geo106xs (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 106 s16 (2000)
Ένταξη: 26 Φεβ 2009 Δημοσιεύσεις: 1140
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 26 Νοέ 2015, 00:01:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
salex έγραψε: | από το πολύ πλάνισμα της κεφαλής τα μαμά σημάδια δεν αντιστοιχούν σε μαμά θέσεις εκκεντροφόρων. |
Πώς ειναι δυνατον; αφου τα κλειδωματα παραμενουν ιδια...
....Αλλοτινές μου εποχές... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
salex (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!


3008 (ex 207 GT)
Ένταξη: 21 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 2596 Τόπος: Παλλήνη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 26 Νοέ 2015, 01:31:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
geo106xs έγραψε: |
Πώς ειναι δυνατον; αφου τα κλειδωματα παραμενουν ιδια... |
http://www.saxperience.com/forum/showthread.php?t=65315
Ο ιμάντας χρονισμού είναι οδοντωτός. Που σημαίνει ότι αν αλλάξεις την απόσταση ανάμεσα στον στρόφαλο και τους εκκεντροφόρους, δεν μπορεί να κάτσει σωστά στα μαμά σημάδια χωρίς διόρθωση από τα γρανάζια.
Τα κλειδώματα παραμένουν ίδια αλλά ίδια παραμένουν και τα δόντια στον ιμάντα. Όταν ανεβάζεις ή κατεβάζεις την κεφαλή κατά 1/10 ή 2/10, αλλάζει ο τρόπος που κάθονται τα δόντια στα γρανάζια γιατί μειώνεται η απόσταση ανάμεσα στο στρόφαλο και τους εκκεντροφόρους.
Ένα δόντι στον ιμάντα αντιστοιχεί σε μπόλικες μοίρες στροφάλου. Λίγο θέλεις να ξεφύγεις και πάνε όλα στο καλό τους.
Αν βάλεις 0.2mm διαφορά από κάθε μεριά (αριστερά και δεξιά) σε σχέση με ένα μαμά μοτέρ, τότε τα σημάδια χρονισμού δεν είναι καθόλου εκεί που πρέπει πάνω στα γρανάζια των εκκεντροφόρων γιατί αν δεν το φέρεις και πας τυφλά, κάθεται αλλού για αλλού ο χρονισμός - όσο τρώγεται η κεφαλή τόση βραδυπορεία προκαλείται.
Οπότε η σωστή διαδικασία σε ένα πλανισμένο καπάκι είναι:
1. Βάζεις το κλείδωμα στο στρόφαλο για να φέρεις τον 1ο κύλινδρο στο άνω νεκρό σημείο
2. Βάζεις τα κλειδώματα στους εκκεντροφόρους για να τους φέρεις και εκείνους στη θέση που αντιστοιχεί στο ΑΝΣ για τον κύλινδρο 1
3. Λασκάρεις τα γρανάζια ώστε να κάτσει σωστά ο ιμάντας, γιατί σίγουρα θα θέλουν στρίψιμο.
4. Σφίγεις τα γρανάζια και όλα καλά.
Τελικά δηλαδή, οι ενδείξεις πάνω στα ρυθμιζόμενα γρανάζια θα δείχνουν ελαφριά προπορεία ενώ στην πραγματικότητα οι εκκεντροφόροι είναι στο μηδέν. Και αυτό γίνεται μόνο και μόνο επειδή μίκρυνε η απόσταση τους από το στρόφαλο και κάπως πρέπει να αποζημιωθεί σε απόσταση στα δόντια ο ιμάντας.
http://www.etuners.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
alfasud (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 106 R 1.6 (16V)
Ένταξη: 09 Νοέ 2011 Δημοσιεύσεις: 457
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 26 Νοέ 2015, 09:03:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αυτό που περιγράφουν στο Saxeperience, είναι περίπου αυτό που λέει και το Haynes Manual για την αλλαγή του ιμάντα. Αναφέρεται δηλαδή το χαλάρωμα των μικρών παξιμαδιών των γραναζιών, αφού γυρίσεις το μοτέρ με το χέρι, ώστε να απλώσει ο ιμάντας σωστά και να μην είναι τεντωμέντος μόνο στο κομμάτι τεντωρήρας - γρανάζι εισαγωγής και τεντωτήρας - στρόφαλος.
Έχω την εντύπωση οτι αυτό που λες θα ίσχυε μόνο εάν δεν υπήρχε τεντωτήρας. Εφόσον υπάρχει και εχει γίνει σωστό τέντωμα του ιμάντα, από αριστερά όπως κοιτάμε τον ιμάντα τα μπόσικα τα παίρνεις με το πρώτο τέντωμα άμεσα και δεξιά με τη διαδικασία που περιγράφουν στο Saxeperience και στο Haynes Manual πληρέστερα...
Auto Power
"Ο ΝΟΤΗΣ" |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
geo106xs (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 106 s16 (2000)
Ένταξη: 26 Φεβ 2009 Δημοσιεύσεις: 1140
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 26 Νοέ 2015, 12:08:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγω καταλαβα πως το χρονισμα ακομα και σωστα να γινει,λογω πλανισματος οι εκκεντροφοροι θα "κοιτανε" αλλου. Γι'αυτο και απορησα.
....Αλλοτινές μου εποχές... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|