PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

ρυθμιση pt 52 kent

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Τεχνικές - Μηχανολογικές Συζητήσεις Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
106 amaliada (kostas)
Μέλος
Μέλος


106 RALLYE

Ένταξη: 31 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 101
Τόπος: AMALIADA

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 24 Νοέ 2015, 20:09:54    Θέμα δημοσίευσης: ρυθμιση pt 52 kent Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

μηπως ξερει καποιος φιλος να μας πει πως πρεπει να ρυθμισουμ τα εκκεντα αυτα για να παρουμε την μεγιστη αποδοση>>>???


106 rallye,turbo,nitrous
1)AX,1.6,16v..2nitrous,1 stage 120hp...2 stage ???hp
2)AX.??????????
subaru,impreza,sti,f.p.e.
suzuki,gsx-r 1300,hayabusa..acrapovic
1.3 Ν1 peugeot
εχουμε και συνεχεια

Κώστας Π.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
alfasud (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 106 R 1.6 (16V)

Ένταξη: 09 Νοέ 2011
Δημοσιεύσεις: 457

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 25 Νοέ 2015, 07:39:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λογικά έχεις σφυρίλατα πιστόνια ή σκαμμένα ΟΕΜ. Με μαμά σημάδια το δοκίμασες?



Auto Power
"Ο ΝΟΤΗΣ"
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
salex (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

3008 (ex 207 GT)

Ένταξη: 21 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 2596
Τόπος: Παλλήνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 25 Νοέ 2015, 23:33:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Επίσης, τί συμπίεση έχεις; Πάιζει μεγάλο ρόλο στη ρύθμιση των εκκεντροφόρων γιατί συν τοις άλλοις, από το πολύ πλάνισμα της κεφαλής τα μαμά σημάδια δεν αντιστοιχούν σε μαμά θέσεις εκκεντροφόρων.


http://www.etuners.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
geo106xs (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 106 s16 (2000)

Ένταξη: 26 Φεβ 2009
Δημοσιεύσεις: 1140

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 26 Νοέ 2015, 00:01:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

salex έγραψε:
από το πολύ πλάνισμα της κεφαλής τα μαμά σημάδια δεν αντιστοιχούν σε μαμά θέσεις εκκεντροφόρων.

Πώς ειναι δυνατον; αφου τα κλειδωματα παραμενουν ιδια...


....Αλλοτινές μου εποχές...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
salex (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

3008 (ex 207 GT)

Ένταξη: 21 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 2596
Τόπος: Παλλήνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 26 Νοέ 2015, 01:31:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

geo106xs έγραψε:

Πώς ειναι δυνατον; αφου τα κλειδωματα παραμενουν ιδια...


http://www.saxperience.com/forum/showthread.php?t=65315

Ο ιμάντας χρονισμού είναι οδοντωτός. Που σημαίνει ότι αν αλλάξεις την απόσταση ανάμεσα στον στρόφαλο και τους εκκεντροφόρους, δεν μπορεί να κάτσει σωστά στα μαμά σημάδια χωρίς διόρθωση από τα γρανάζια.

Τα κλειδώματα παραμένουν ίδια αλλά ίδια παραμένουν και τα δόντια στον ιμάντα. Όταν ανεβάζεις ή κατεβάζεις την κεφαλή κατά 1/10 ή 2/10, αλλάζει ο τρόπος που κάθονται τα δόντια στα γρανάζια γιατί μειώνεται η απόσταση ανάμεσα στο στρόφαλο και τους εκκεντροφόρους.

Ένα δόντι στον ιμάντα αντιστοιχεί σε μπόλικες μοίρες στροφάλου. Λίγο θέλεις να ξεφύγεις και πάνε όλα στο καλό τους.

Αν βάλεις 0.2mm διαφορά από κάθε μεριά (αριστερά και δεξιά) σε σχέση με ένα μαμά μοτέρ, τότε τα σημάδια χρονισμού δεν είναι καθόλου εκεί που πρέπει πάνω στα γρανάζια των εκκεντροφόρων γιατί αν δεν το φέρεις και πας τυφλά, κάθεται αλλού για αλλού ο χρονισμός - όσο τρώγεται η κεφαλή τόση βραδυπορεία προκαλείται.

Οπότε η σωστή διαδικασία σε ένα πλανισμένο καπάκι είναι:
1. Βάζεις το κλείδωμα στο στρόφαλο για να φέρεις τον 1ο κύλινδρο στο άνω νεκρό σημείο
2. Βάζεις τα κλειδώματα στους εκκεντροφόρους για να τους φέρεις και εκείνους στη θέση που αντιστοιχεί στο ΑΝΣ για τον κύλινδρο 1
3. Λασκάρεις τα γρανάζια ώστε να κάτσει σωστά ο ιμάντας, γιατί σίγουρα θα θέλουν στρίψιμο.
4. Σφίγεις τα γρανάζια και όλα καλά.

Τελικά δηλαδή, οι ενδείξεις πάνω στα ρυθμιζόμενα γρανάζια θα δείχνουν ελαφριά προπορεία ενώ στην πραγματικότητα οι εκκεντροφόροι είναι στο μηδέν. Και αυτό γίνεται μόνο και μόνο επειδή μίκρυνε η απόσταση τους από το στρόφαλο και κάπως πρέπει να αποζημιωθεί σε απόσταση στα δόντια ο ιμάντας.


http://www.etuners.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
alfasud (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 106 R 1.6 (16V)

Ένταξη: 09 Νοέ 2011
Δημοσιεύσεις: 457

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 26 Νοέ 2015, 09:03:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αυτό που περιγράφουν στο Saxeperience, είναι περίπου αυτό που λέει και το Haynes Manual για την αλλαγή του ιμάντα. Αναφέρεται δηλαδή το χαλάρωμα των μικρών παξιμαδιών των γραναζιών, αφού γυρίσεις το μοτέρ με το χέρι, ώστε να απλώσει ο ιμάντας σωστά και να μην είναι τεντωμέντος μόνο στο κομμάτι τεντωρήρας - γρανάζι εισαγωγής και τεντωτήρας - στρόφαλος.

Έχω την εντύπωση οτι αυτό που λες θα ίσχυε μόνο εάν δεν υπήρχε τεντωτήρας. Εφόσον υπάρχει και εχει γίνει σωστό τέντωμα του ιμάντα, από αριστερά όπως κοιτάμε τον ιμάντα τα μπόσικα τα παίρνεις με το πρώτο τέντωμα άμεσα και δεξιά με τη διαδικασία που περιγράφουν στο Saxeperience και στο Haynes Manual πληρέστερα...



Auto Power
"Ο ΝΟΤΗΣ"
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
geo106xs (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 106 s16 (2000)

Ένταξη: 26 Φεβ 2009
Δημοσιεύσεις: 1140

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 26 Νοέ 2015, 12:08:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγω καταλαβα πως το χρονισμα ακομα και σωστα να γινει,λογω πλανισματος οι εκκεντροφοροι θα "κοιτανε" αλλου. Γι'αυτο και απορησα.


....Αλλοτινές μου εποχές...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Τεχνικές - Μηχανολογικές Συζητήσεις Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,0887s (PHP: 79% - SQL: 21%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on