PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Κινητηρες τυπου XU και XUD PEUGEOT

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
kostas 405 (Κωστας)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 305 GL

Ένταξη: 18 Νοέ 2015
Δημοσιεύσεις: 3

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 18 Νοέ 2015, 21:24:16    Θέμα δημοσίευσης: Κινητηρες τυπου XU και XUD PEUGEOT Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλησπερα σε ολα τα μελη,ειμαι νεος στην ομαδα και εχω να κανω το εξης ερωτημα στους γνωστες,εχω ενα peugeot 305 με μοτερ απο 405 βενζινα και επειδη εχει κολλησει το μοτερ βρηκα ενα αλλο που ειναι για peugeot 405 αλλα πετρελαιοκινητο τυπου XUD εγω αυτο που εχω τωρα ειναι XU,το ερωτημα λοιπον ειναι το XU με το XUD εχουν ιδιες βασεις η διαφορετικες??
Το XU πλησιαζει καθολου το XUD ενοοω στο σασμαν,στο δυναμο,στις βασεις μοτερ?? γιατι ετσι σε φωτογραφια που το ειδα παρατηρησα οτι εχουν ιδιο καπακι κεφαλης και ιδιο σχεδιο κορμου και ιδιο σασμαν,με το ματι φαινονται ιδια ομως μπορει να υπαρχει μια λεπτομερια χιλιοστου και να μην ταιριαζει στο δικο μου σασι


Έχει επεξεργασθεί από τον/την kostas 405 στις Πεμ 19 Νοέ 2015, 23:30:02, 4 φορές συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Kostaswannabe (Κωστας)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 207 Rallye 2010 F/L

Ένταξη: 02 Νοέ 2013
Δημοσιεύσεις: 408
Τόπος: νοτια προαστια περιξ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 18 Νοέ 2015, 21:54:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Η αλλαγή τύπου καυσίμου είναι παράνομο σε περίπτωση που δεν το ξες και παίζει ξεσκις σε ανάλογη περίπτωση. Εκτός αν το γνωρίζεις κ απλά το αγνοεις.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
kostas 405 (Κωστας)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 305 GL

Ένταξη: 18 Νοέ 2015
Δημοσιεύσεις: 3

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 18 Νοέ 2015, 22:15:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Kostaswannabe έγραψε:
Η αλλαγή τύπου καυσίμου είναι παράνομο σε περίπτωση που δεν το ξες και παίζει ξεσκις σε ανάλογη περίπτωση. Εκτός αν το γνωρίζεις κ απλά το αγνοεις.


Προς το παρον με απασχολει το τεχνικο κομματι,για το νομικο κομματι θα ασχοληθω αργοτερα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Andreasf1 (Ανδρέας)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 207 GT 1.6 (HDi) 110

Ένταξη: 05 Δεκ 2012
Δημοσιεύσεις: 514
Τόπος: Καλαμάτα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 18 Νοέ 2015, 23:45:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σασμαν δεν υπάρχει περίπτωση να ταιριάζει απο βενζινατο σε πετρέλαιο. Ναι μεν θα κουμπωνει αλλά οι σχέσεις θα είναι οτι να ναι. Πολύ πιο κοντό το βενζινοκίνητο.


Peugeot 2 0 7 | GT HDI |
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Nikos Kal (Νίκος)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης




Ένταξη: 08 Οκτ 2015
Δημοσιεύσεις: 93
Τόπος: Αθηνα πλεον

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 20 Νοέ 2015, 22:57:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

για μενα επειδη το ψαχνω ακομα το θεμα αλλαγης κινητηρα με ντιζελ εχω να σου πω οτι

η ολη μετατροπη θα ειναι ασυμφορη ακομα και αν ταιριαζει( που δεν το κοβω)
ο νομος δεν το προβλεπει οπως ειπε και ο φιλος ποιο πανω. αυτο συνεπαγεται οτι δεν θα μπορεις να το κυκλοφορεις( εκτος κιαν εισαι επαρχια που εκει γνωριζονται ολοι μεταξυ τους οποτε δεν παιζει να εχεις καποιο προβλημα)
αλλα. θα εχεις αν σε σταματησουν κ δεν εχεις κτεο( που για να περασει θες πολυ κονε και πολλα φραγκα που συνεπαγεται παλι με το ασυμφορο)

αν παλι ζεις σε μεγαλη πολη σκεψου οτι μπορεις να φας απο προστιμο βαρβατο μεχρι κατασχεση

ξανασκεψου το λοιπον πριν το επιχειρισεις και κοιτα πρωτα το νομικο κοματι γιατι μαυτο δεν βγαζεις ακρη Wink

φιλικα παντα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
sotos 106xs (Σωτηρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος

Peugeot 106 s1 BlueBullet

Ένταξη: 18 Μάρ 2010
Δημοσιεύσεις: 492
Τόπος: Somewhere In Time

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 21 Νοέ 2015, 21:55:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλησπέρα, δεν γνωρίζω τί γίνεται με τις βάσεις και πολύ δύσκολα θα μπορέσεις να βρείς κάποιον που να ξέρει να σου απαντήσει αυτό που ρωτάς. Λίγοι έχουν ασχοληθεί με αυτό το μοντέλο και ένας απο τους λόγους είναι ότι οι επιλογές αναβάθμισης ήταν εξαιρετικά λίγες,για παράδειγμα για τα τριμπούλονα 1.3lt η μόνη επιλογή ήταν αποκλειστικά το 1.5lt και για τα τετραμπούλονα υπήρχαν οι επιλογές σε 1.5lt-1.6lt και 1.9lt – απ’ότι καταλαβαίνω για να έχεις βάλει 1.6lt απο 405 τότε έχεις τετραμπούλονο και λογικά όχι 1.3lt ή 1.5lt γιατί αυτά ήταν με το σασμάν ενσωματωμένο ενώ το 405 το είχε χώρια και η τοποθέτησή του θα ήταν δύσκολη ή αδύνατη-σίγουρα θέλει άλλες βάσεις και ποιός ξέρει τί άλλο.
Σε diesel υπήρχε το 1.9lt αλλά απ’ότι ξέρω δεν μπαίνουν όλοι οι τύποι αυτού του μοτέρ απο 205 και 405 σε 305 – αυτά τα μοντέλα είχαν 3 μοτέρ κοινά,το 1.6lt Β1Α και Β1Ε, το 1.9lt DFZ και το 1.9lt diesel D9A. Βγαίνανε και με διαφορετικούς κωδικούς για κάθε μοντέλο στα ίδια κυβικά αλλά δεν ήταν κοινά..
Σαν λύση το 1.9lt diesel απόφυγέ το. Αρχικά πρέπει να είσαι 100% σίγουρος ότι μπαίνει-κάτι που με σιγουριά δεν μπορεί να στο πεί κανένας-δές πάντως τί κωδικό γράφει πάνω του. Μετά είναι το θέμα της νομοθεσίας όπως αναφέρθηκε πρίν και να ξέρεις ότι τα diesel δεκαετίας ’80 κάνανε αρκετό θόρυβο οπότε είναι σχεδόν απίθανο να περάσεις απαρατήρητος..... Ακόμα σκέψου ότι αφού είχες μέχρι τώρα το 1.6lt ήσουν ονομαστικά στους 80 ίππους, το diesel 1.9lt ίσα που βγάζει 65 οπότε θα έρθει και το ανάλογο ξενέρωμα...
Είχα κάποτε το 1.3lt με τους 65hp οι οποίοι ήταν πολύ λίγοι για τα 950 κιλά του 305. Σκέψου επίσης ότι μετά από τόσα χρόνια είναι σχεδόν απίθανο να έχουν παραμείνει 65......να ξέρεις ότι diesel μοτέρ μπορεί να είναι και απο ταξί με 1.000.000 χιλιόμετρα....
Αν θέλεις να κρατήσεις το αμάξι ψάξε να βρείς μοτέρ απο 405 που φόραγες ή ακόμα καλύτερα ψάξε για 1.9lt (DFZ) με τους 105hp απο το 305 GTX το οποίο το φοράγανε και τα 205/405 και είναι σαφώς λιγότερο φορεμένο-δουλεμένο απο τα diesel και ακόμα και απο τα 1.6lt γιατί δεν είχε κυκλοφορήσει πολύ.




Τέλος Εποχής
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
kostas 405 (Κωστας)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 305 GL

Ένταξη: 18 Νοέ 2015
Δημοσιεύσεις: 3

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 22 Νοέ 2015, 02:58:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

sotos 106xs έγραψε:
Καλησπέρα, δεν γνωρίζω τί γίνεται με τις βάσεις και πολύ δύσκολα θα μπορέσεις να βρείς κάποιον που να ξέρει να σου απαντήσει αυτό που ρωτάς. Λίγοι έχουν ασχοληθεί με αυτό το μοντέλο και ένας απο τους λόγους είναι ότι οι επιλογές αναβάθμισης ήταν εξαιρετικά λίγες,για παράδειγμα για τα τριμπούλονα 1.3lt η μόνη επιλογή ήταν αποκλειστικά το 1.5lt και για τα τετραμπούλονα υπήρχαν οι επιλογές σε 1.5lt-1.6lt και 1.9lt – απ’ότι καταλαβαίνω για να έχεις βάλει 1.6lt απο 405 τότε έχεις τετραμπούλονο και λογικά όχι 1.3lt ή 1.5lt γιατί αυτά ήταν με το σασμάν ενσωματωμένο ενώ το 405 το είχε χώρια και η τοποθέτησή του θα ήταν δύσκολη ή αδύνατη-σίγουρα θέλει άλλες βάσεις και ποιός ξέρει τί άλλο.
Σε diesel υπήρχε το 1.9lt αλλά απ’ότι ξέρω δεν μπαίνουν όλοι οι τύποι αυτού του μοτέρ απο 205 και 405 σε 305 – αυτά τα μοντέλα είχαν 3 μοτέρ κοινά,το 1.6lt Β1Α και Β1Ε, το 1.9lt DFZ και το 1.9lt diesel D9A. Βγαίνανε και με διαφορετικούς κωδικούς για κάθε μοντέλο στα ίδια κυβικά αλλά δεν ήταν κοινά..
Σαν λύση το 1.9lt diesel απόφυγέ το. Αρχικά πρέπει να είσαι 100% σίγουρος ότι μπαίνει-κάτι που με σιγουριά δεν μπορεί να στο πεί κανένας-δές πάντως τί κωδικό γράφει πάνω του. Μετά είναι το θέμα της νομοθεσίας όπως αναφέρθηκε πρίν και να ξέρεις ότι τα diesel δεκαετίας ’80 κάνανε αρκετό θόρυβο οπότε είναι σχεδόν απίθανο να περάσεις απαρατήρητος..... Ακόμα σκέψου ότι αφού είχες μέχρι τώρα το 1.6lt ήσουν ονομαστικά στους 80 ίππους, το diesel 1.9lt ίσα που βγάζει 65 οπότε θα έρθει και το ανάλογο ξενέρωμα...
Είχα κάποτε το 1.3lt με τους 65hp οι οποίοι ήταν πολύ λίγοι για τα 950 κιλά του 305. Σκέψου επίσης ότι μετά από τόσα χρόνια είναι σχεδόν απίθανο να έχουν παραμείνει 65......να ξέρεις ότι diesel μοτέρ μπορεί να είναι και απο ταξί με 1.000.000 χιλιόμετρα....
Αν θέλεις να κρατήσεις το αμάξι ψάξε να βρείς μοτέρ απο 405 που φόραγες ή ακόμα καλύτερα ψάξε για 1.9lt (DFZ) με τους 105hp απο το 305 GTX το οποίο το φοράγανε και τα 205/405 και είναι σαφώς λιγότερο φορεμένο-δουλεμένο απο τα diesel και ακόμα και απο τα 1.6lt γιατί δεν είχε κυκλοφορήσει πολύ.
Καλησπερα,σε ευχαριστω για την απαντηση σου με βοηθησες πολυ απλα ελεγα μηπως επειδη ειναι και οι δυο κινητηρες xu και ο ενας απλα εχει και το d μπροστα δηλαδη diesel μηπως ηταν ιδιοι,ο κινητηρας που ηθελα να βαλω εγω ηταν ο XUD9A,δηλαδη εσυ πιστευεις οτι θα ταιριαξει το μοτετ απο το gtx ??? Και κατι ακομα τον τυπο η τον αριθμο μοτερ που μπορω να τους βρω πανω στον κινητηρα??Πετρελαιου μοτερ για το 305 εβγαινε ο κινητηρας με αριθμο XUD9 λες για ενα A να στραβωσει η δουλεια??
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
sotos 106xs (Σωτηρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος

Peugeot 106 s1 BlueBullet

Ένταξη: 18 Μάρ 2010
Δημοσιεύσεις: 492
Τόπος: Somewhere In Time

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 22 Νοέ 2015, 12:48:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το μοτέρ απο το GTX μπαίνει μόνο στην περίπτωση που το 305 είναι τετραμπούλονο καθώς είχε ξεχωριστό σασμάν και μοτέρ, στο τριμπούλονο θέλει πολύ δουλειά και άν.......Τώρα ακόμα και στο τετραμπούλονο αν χρειαστεί κάποια μετατροπή δεν το ξέρω αλλά σίγουρα μπαίνει,όπως σου ανέφερα και πρίν οι μετατροπές σε αυτό το αμάξι ήταν σπάνιες και λίγοι τις έκαναν, ακόμα και όταν είχα το δικό μου δεν είχα ασχοληθεί γιατί οι επιλογές ήταν περιορισμένες και με υψηλό κόστος για την εποχή – μιλάμε για 20 και χρόνια πίσω....
Τον αριθμό μοτέρ δεν ξέρω που τον έχει γιατί πολύ απλά το δικό μου δεν......είχε. Πολλά 305 πρώτης γενιάς τριμπούλονα 1.3lt κυρίως αλλά και κάποια 1.5lt δεν είχαν κωδικό, τα μεταγενέστερα είχαν αλλά δεν ξέρω πού. Μπορεί να τον έχουνε μπροστά και χαμηλά στο ύψος του σασμάν όπως είναι στα TU αλλά δεν είμαι και σίγουρος, λογικά απο εκεί που θα το πάρεις θα στον δείξουν.
Δεν σού προτείνω για άλλη μία φορά να ασχοληθείς με το diesel για τους λόγους που αναφέρθηκαν παραπάνω, τώρα απο ‘κεί και πέρα αν επιμένεις θα πρέπει να βρείς κάποιον παλιό μηχανικό που να έχει ασχοληθεί με αυτό το μοντέλο που να μπορεί να σε κατατοπίσει-κυκλοφορήσανε αρκετά ταξί 305. Άν βρίσκεσαι Αθήνα υπάρχουν κάποιες επιλογές.




Τέλος Εποχής
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2202s (PHP: 57% - SQL: 43%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on